F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1481
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Ο ξιπασμενος βελγο-ολλανδος βαδιζει στα χναρια του σουμαχερ (οι παλιοι θα θυμουνται πως αναγκαστηκε εξ'αιτιας του η FIA να θεσπισει κανονισμο ''υπερασπιζομαι 1 φορα την γραμμη μου μονο" γιατι συνεχως και προκλητικα εκλεινε τους παντες και τα παντα για να μην τον περασουν αν και ηταν καλυτεροι μερικοι) που σημαινει παρτακιας-κοντρα με τον ομοσταυλο και τον ριχνω ασχετα εαν επι της ουσιας δεν κερδιζω κατι-εμβολιζω για να μην κερδισει ο αλλος-δεν υπακουω στις εντολες τις ομαδος-εγω και τιποτα αλλο κ.ο.κ
Ο Νιουϊ δεν θα ειναι για μια ζωη εκει και ουτε οι κανονισμοι αεροδυναμικης θα σωζουν την παρτιδα για παντα.
Ο ομαδα των μαφιοζων φτανει στην πηγη αλλα νερο δεν πινει,απο θεμα τακτικης τα εχουν κανει μανταρα.
Η ΟΜΑΣ ''ανεβαινει'' εστω και πολυ αργα,του χρονου πιστευω θα εχουμε εκπληξεις.
Ο Νιουϊ δεν θα ειναι για μια ζωη εκει και ουτε οι κανονισμοι αεροδυναμικης θα σωζουν την παρτιδα για παντα.
Ο ομαδα των μαφιοζων φτανει στην πηγη αλλα νερο δεν πινει,απο θεμα τακτικης τα εχουν κανει μανταρα.
Η ΟΜΑΣ ''ανεβαινει'' εστω και πολυ αργα,του χρονου πιστευω θα εχουμε εκπληξεις.

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1481
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Θυμαμαι κατι παλαιοτερες δηλωσεις του κοτσιδο-τατουαζακια λουη (τωρα εγινε Σερ και με σημαια πολυχρωμη στο κρανος) πως αγαπαει την ΜακΛαρεν,δεν θελει να φυγει,αυτη ειναι το σπιτι του,δεν μπορει να σκεφτει τον εαυτο του αλλου κλπ.
Μετα εκανε μεταγραφη στην Μερσεντες και επειδη τα τελευταια χρονια τα εχει κανει μανταρα (εμ οταν εχεις το μυαλο σου σε αλλες οργανωσεις με θεμα εκτος F1) και αρχισαν οι φημες για μεταγραφη τοτε ξαναθυμηθηκε να πει τα ιδια:
"Αγαπώ αυτή την ομάδα και είμαι ευγνώμων σε όλους εκείνους που έχουν βρεθεί πλάι μου σε αυτό το ταξίδι με αυτή την ομάδα. Δεν μπορώ να με φανταστώ κάπου αλλού".
:laugh:
Μετα εκανε μεταγραφη στην Μερσεντες και επειδη τα τελευταια χρονια τα εχει κανει μανταρα (εμ οταν εχεις το μυαλο σου σε αλλες οργανωσεις με θεμα εκτος F1) και αρχισαν οι φημες για μεταγραφη τοτε ξαναθυμηθηκε να πει τα ιδια:
"Αγαπώ αυτή την ομάδα και είμαι ευγνώμων σε όλους εκείνους που έχουν βρεθεί πλάι μου σε αυτό το ταξίδι με αυτή την ομάδα. Δεν μπορώ να με φανταστώ κάπου αλλού".
:laugh:

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10445
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Tί εγινε, κανείς δεν παρακολουθει f1 πλέον?
Εγω εχω 2 αγαπημενους
Τον Carlos Sainz jr (υιο του Θεου)
Και
Τον Oscar Piastri, βαρετη προσωπικοτητα αλλα στυγνός εκτελεστης στους αγώνες. Αλανθαστος.
Αν κ σήμερα εκανε ολα τα λάθη της καρριερας του μαζεμένα !
Θεωρω πως πρωταθλημα πρεπει να πάει στον Πιάστρι κι οχι στον Νορις ο οποιος εκτιμω οτι ειναι μετριος κι ασταθής, και οντας Βρετανος τον "σπρωχνουν" με το ζορι.
Εγω εχω 2 αγαπημενους
Τον Carlos Sainz jr (υιο του Θεου)
Και
Τον Oscar Piastri, βαρετη προσωπικοτητα αλλα στυγνός εκτελεστης στους αγώνες. Αλανθαστος.
Αν κ σήμερα εκανε ολα τα λάθη της καρριερας του μαζεμένα !
Θεωρω πως πρωταθλημα πρεπει να πάει στον Πιάστρι κι οχι στον Νορις ο οποιος εκτιμω οτι ειναι μετριος κι ασταθής, και οντας Βρετανος τον "σπρωχνουν" με το ζορι.

- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 25047
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Πρωτάθλημα που δε παιρνει η Ferrari δεν υφίσταται. 
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1481
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Ο κοτσιδακιας με τα σκουλαρικια-δαχτυλιδια-πετσακια-καδενες Λουης ''δεν τραβαει'' στην ομαδα που ειναι,ετσι αλλωστε δεν ειχαν ''βαλτωσει'' ολοι μετα τον σουμαχερ;
Αρχισαν οι φημες για σπασιμο του συμβολαιου,αλλοι πως του χρονου θα ειναι διαφορετικο το μονοθεσιο λογω κανονισμων κλπ παντως ο καυμενος ''μιλαει'' αλλα ''δεν του περναει'' και η ομαδα οπως παντα αποφασιζει (οπως και στον τελευταιο αγωνα με τα ελαστικα) λαθος και νικη δεν θα δει.
Αρχισαν οι φημες για σπασιμο του συμβολαιου,αλλοι πως του χρονου θα ειναι διαφορετικο το μονοθεσιο λογω κανονισμων κλπ παντως ο καυμενος ''μιλαει'' αλλα ''δεν του περναει'' και η ομαδα οπως παντα αποφασιζει (οπως και στον τελευταιο αγωνα με τα ελαστικα) λαθος και νικη δεν θα δει.

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10445
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
O Χαμιλτον ειναι τεράστιος οδηγος.
Το μονοθέσιο δεν ειναι ανταγωνιστικο.
Αφου ούτε ο Λεκλέρ δε μπορει να πετυχει καποιο αποτελεσμα....
Του χρονου ολα τα μονοθέσια θα ειναι διαφορετικά, θα δειξει..
Το μονοθέσιο δεν ειναι ανταγωνιστικο.
Αφου ούτε ο Λεκλέρ δε μπορει να πετυχει καποιο αποτελεσμα....
Του χρονου ολα τα μονοθέσια θα ειναι διαφορετικά, θα δειξει..

- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18387
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 25047
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Παλι με χρονια και καιρους παλι δικα μας θα'ναι.

5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1481
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Απο την εποχη του Σεννα και μετα μετραει το αυτοκινητο πιο πολυ απο τον οδηγο,αν θυμασαι τα παραπονα που εξεφραζε τοτε για την αισθηση της ΜακΛαρεν που αυτος ο τιτανας δεν μπορουσε να οδηγησει σωστα γιατι ολα καθοριζονταν απο υπολογιστη.windmill82 έγραψε: Κυρ 21 Σεπ 2025, 21:56 O Χαμιλτον ειναι τεράστιος οδηγος.
Το μονοθέσιο δεν ειναι ανταγωνιστικο.
Ακομη και με την επιστροφη του ο σουμαχερ δεν καταφερε τιποτε αποκλειστικα για το αυτοκινητο που ειχε ή τοτε ο Ραικοννεν που παιζαμε στοιχημα σε ποιον γυρο θα εγκαταλειψει με την ΜακΛαρεν-Μερσεντες τοτε (το οτι θα εγκατελειπε το ειχαμε σιγουρο).
https://storage.googleapis.com/the-race ... _HiRes.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... Xb235qTQ&s
Κοιτα που ειναι τωρα ο Αλονσο και που ο Αντονιελλι και αυτο για το αυτοκινητο οχι απο θεμα ικανοτητων,ολοι μα ολοι ξερουν πως στην ομαδα των Μαφιοζων ο οδηγος παιζει δευτερευων ρολο και παντα πληρωνει την νυφη στο ασχημο αποτελεσμα,το να καταφερει ο κοτσιδας σε 1 χρονο να αλλαξει μυαλα δεκαετιων το θεωρω αδυνατο.
Εαν και του χρονου δεν μπορεσει να φερει καποιο καλο αποτελεσμα τον βλεπω μεταγραφη.

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10445
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Αλλος ενας αγωνας τελειωσε με αδιάφορο νικητη τον Ράσελ, αλλα και πάλι τα "papaya rules" εφαρμοστηκαν μονομερως, αφου παλι (για 2η φορα) ο ατσαλος Νορις χτυπησε τον Οσκαρ, ευτυχως χωρις παρατράγουδα. Σα να μην εφτανε αυτο, ο Οσκαρ υπεστη κι ενα αργο πιτ στοπ, και,παρολο που στο τέλος πιεσε πολυ, παρέμεινε 4ος.
Ο Νορις πάλι, προσπθησε πολυ να περασει τον Σουπερ Μαξ για τη 2η θεση, αλλα δεν τα κατάφερε...
Ειναι κρίμα να σπρώχνουν εμφανώς εναν καλό αλλα ασταθή οδηγό (Νορις) εις βάρος του πολυ καλύτερου teammate.
Αυτο δεν σας θυμιζει εποχες Προστ- Σενα?
Ο Νορις πάλι, προσπθησε πολυ να περασει τον Σουπερ Μαξ για τη 2η θεση, αλλα δεν τα κατάφερε...
Ειναι κρίμα να σπρώχνουν εμφανώς εναν καλό αλλα ασταθή οδηγό (Νορις) εις βάρος του πολυ καλύτερου teammate.
Αυτο δεν σας θυμιζει εποχες Προστ- Σενα?

- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18387
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1481
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
Τον Προστ (και λογω καταγωγης) τον αβανταριζε σκανδαλωδως ο Μπαλεστρ,εν προκειμενω δεν εχουμε προεδρο της FIA να υποστηριζει καποιον απο τους Νορις-Πιαστρι.
Οι νεωτεροι ας ριξουν μια ματια το τι ηταν ο Μπαλεστρ:
Άιρτον Σένα – Αλέν Προστ, McLaren 1988-1989
Πιθανότατα πρόκειται για την πιο αδυσώπητη μονομαχία στην ιστορία της F1. Άλλωστε, δύο τίτλοι μεταξύ τους κρίθηκαν μέσω συγκρούσεων. O Βραζιλιάνος κατέφθασε στη McLaren με έναν και μόνο στόχο. Να εξολοθρεύσει τον Προστ, σημείο αναφοράς για όλους τους οδηγούς μέχρι τότε. Όταν σύντομα ο Προστ διαπίστωσε ότι ο Σένα είναι πρόθυμος να ρισκάρει πολύ περισσότερο από τον ίδιο, κατέφυγε σε ψυχολογικά παιχνίδια. Όπως να παρασύρει τον team mate σε λάθη με «τηλεπαθητικό» τρόπο, χρησιμοποιώντας αυξομειώσεις ρυθμού στις οποίες ο Σένα «τσιμπούσε», αφήνοντας τον εαυτό του εκτεθειμένο, πετώντας δύο νίκες (Μονακό, Ιταλία) στα σκουπίδια. Στην Πορτογαλία ο Γάλλος ώθησε τον Σένα προς το γρασίδι σε δύο από τις τρεις εκκινήσεις. Όταν ο Προστ προσπάθησε να προσπεράσει τον Βραζιλιάνο, δέχθηκε ένα πολύ επικίνδυνο σπρώξιμο προς τον τοίχο. Ήταν η πρώτη σαφής ένδειξη των άκρων στα οποία ήταν διατεθειμένος να φτάσει ο Σένα. Ο τίτλος του 1988 κρίθηκε στην Ιαπωνία, όπου ο Βραζιλιάνος, έπειτα από λάθος στην εκκίνηση που τον έριξε 14ο, ανέκαμψε για να προσπεράσει τον Προστ (που είχε προβλήματα στο κιβώτιο) και να επικρατήσει.
Την επόμενη σεζόν, ο Προστ ήταν ήδη εξοργισμένος στο δεύτερο GP του 1989 (Ίμολα), ισχυριζόμενος ότι ο Σένα παρέβη τη συμφωνία τους να μην προσπεράσουν ο ένας τον άλλον πριν από την Tosa, στον πρώτο γύρο. Ο Γάλλος απείλησε τον Ρον Ντένις ότι θα αποχωρήσει από την ομάδα και ο Βρετανός ζήτησε από τον Σένα να απολογηθεί «κεκλεισμένων των θυρών». Ο Προστ όμως διέρρευσε την ιστορία στον Τύπο, όπου ο Ντένις παρουσιάστηκε «να τις βρέχει» στον απολογούμενο με κλάματα Σένα. Έκτοτε, ο Βραζιλιάνος σταμάτησε να αναφέρει το όνομα του Προστ. Ο Γάλλος, από την πλευρά του, δήλωσε ότι η ομάδα ευνοούσε τον Σένα και η Honda έδινε στον Βραζιλιάνο ισχυρότερους κινητήρες. Ο Προστ είχε ήδη αποξενωθεί εντός των κόλπων της McLaren και θα αναχωρούσε στο τέλος της σεζόν. Λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας και μερικών προσωπικών λαθών του Σένα (Αγγλία, Ιταλία), ο Προστ είχε προβάδισμα στο GP Ιαπωνίας, όπου κρίθηκαν όλα για μία ακόμα φορά. O Προστ προκάλεσε σύγκρουση μεταξύ τους κλείνοντας την πόρτα στον Σένα, όταν αυτός βούτηξε για να προσπεράσει στα φρένα πριν από το chicane.
Όταν ο Σένα συνέχισε, ο Προστ φέρεται να απευθύνθηκε στον τότε πρόεδρο της FI(S)A, Ζαν-Μαρί Μπαλέστρ, που αποφάσισε να ακυρώσει τη νίκη του Βραζιλιάνου και του απαγόρευσε να ανέβει στο βάθρο. Ο Σένα δέχθηκε πρόστιμο 100.000 δολαρίων και ποινή εξάμηνου αποκλεισμού με εξάμηνη αναστολή για έξι προηγούμενα παραπτώματα. Ο Μπαλέστρ αρνούνταν επίσης να εκδώσει αγωνιστική άδεια στον Βραζιλιάνο για το 1990, αν ο τελευταίος δεν κατέθετε δημόσια συγγνώμη για τις δυσφημιστικές προς τη FIA δηλώσεις του. Αυτές οι πράξεις πιθανότατα οδήγησαν στο τέλος του Μπαλέστρ (πρώην μέλος των Ες-Ες) στην προεδρία της FIA. Η μάχη που θα έκρινε τον τίτλο του 1990 (με τον Προστ στη Ferrari) διήρκεσε μόλις 9 δλ. πριν ο Σένα λάβει εκδίκηση στη Σουζούκα, προκαλώντας σύγκρουση μεταξύ τους και πληρώνοντας τον Γάλλο με το ίδιο νόμισμα.
https://www.4troxoi.gr/agones/formula-1 ... ka-didyma/
Το τι εκανε αυτος στον βωμο της τηλεθεασης και του χρηματος το ξερουμε
https://www.4troxoi.gr/4t-classic/group ... -amp-8230/
Ομοιως και το παρελθον του,ιδου ο Μπαλεστρ (αυτος με το πηλικο):

Οι παλιοτεροι θα θυμουνται τις κοντρες Χαμιλτον-Αλονσο και τις απειλες-ρουφιανιλικια του ισπανου αρα αυτο με τους 2 οδηγους της ΜακΛαρεν δεν ειναι κατι νεο στον χωρο.

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1481
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια
ο Λεκλέρ υπογράμμισε ότι το πρόβλημα δεν είναι η στρατηγική, αλλά η συνολική έλλειψη ταχύτητας της SF-25:
«Αυτό δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας. Δυστυχώς, δεν έχουμε το μονοθέσιο για να παλέψουμε με τις άλλες ομάδες. Η McLaren έχει κρατήσει σταθερά το προβάδισμα από την αρχή της χρονιάς, η Red Bull έκανε ένα βήμα μπροστά μετά τη Μόντσα, και τώρα η Mercedes είναι στο ίδιο επίπεδο. Εμείς απλώς μένουμε πίσω».
Με φανερή απογοήτευση, ο Λεκλέρ συνέχισε λέγοντας: «Δεν είναι εύκολο. Θες να παλέψεις για κάτι καλύτερο, αλλά νιώθουμε εγώ και ο Λιούις σαν επιβάτες μέσα στο μονοθέσιο. Δεν μπορούμε να εξάγουμε περισσότερα απ’ όσα μας δίνει».
Το SF-25, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι υποστροφικό αλλά ταυτόχρονα ασταθές και απρόβλεπτο, κάτι που κάνει δύσκολη την αξιοπιστία απόδοσης τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα.
«Η εικόνα που είδαμε αυτό το Σαββατοκύριακο μάλλον θα είναι αυτή που θα έχουμε και στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς»
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2479943 ... monothesio
«Αυτό δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας. Δυστυχώς, δεν έχουμε το μονοθέσιο για να παλέψουμε με τις άλλες ομάδες. Η McLaren έχει κρατήσει σταθερά το προβάδισμα από την αρχή της χρονιάς, η Red Bull έκανε ένα βήμα μπροστά μετά τη Μόντσα, και τώρα η Mercedes είναι στο ίδιο επίπεδο. Εμείς απλώς μένουμε πίσω».
Με φανερή απογοήτευση, ο Λεκλέρ συνέχισε λέγοντας: «Δεν είναι εύκολο. Θες να παλέψεις για κάτι καλύτερο, αλλά νιώθουμε εγώ και ο Λιούις σαν επιβάτες μέσα στο μονοθέσιο. Δεν μπορούμε να εξάγουμε περισσότερα απ’ όσα μας δίνει».
Το SF-25, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι υποστροφικό αλλά ταυτόχρονα ασταθές και απρόβλεπτο, κάτι που κάνει δύσκολη την αξιοπιστία απόδοσης τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα.
«Η εικόνα που είδαμε αυτό το Σαββατοκύριακο μάλλον θα είναι αυτή που θα έχουμε και στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς»
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2479943 ... monothesio

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
