http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 104386.asp
Η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης δίνει το κίνητρο σε όσους θέλουν ένα Octavia5 με τονισμένη οικονομία καυσίμου και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, να κοιτάξουν την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI.
+Κατανάλωση, συναρμογή, χώροι, άνεση, οδική συμπεριφορά, κόστος χρήσης
-Συντηρητική εμφάνιση, κραδασμοί κινητήρα
Αν εξαιρέσει κανείς το λογότυπο “TDI” πίσω και αριστερά, τίποτα δε μαρτυρά την ύπαρξη πετρελαιοκινητήρα στην Skoda Octavia5 που δοκιμάσαμε και που στοχεύει χωρίς αμφιβολία στην οικονομία καυσίμου. Στην περίπτωση της Octavia5, ο κινητήρας των 1,6 λτ. αντιμετωπίζει με ευκολία τις οικογενειακές ανάγκες που γεννά το αμάξωμα μήκους 4.569 χλστ. με την απόδοσή του, ενώ εκτός από τη χαμηλή κατανάλωση πληρώνει και περιορισμένα τέλη κυκλοφορίας ( 107,1 ευρώ). Όμως, όπως και να το κάνουμε υπάρχει ένα θέμα. Κι αυτό είναι ο 1,2 TSI κινητήρας βενζίνης των 105 PS, οπότε οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες. Είναι γεγονός πως, η μέση κατανάλωση του συγκεκριμένου κινητήρα είναι 1,2 λτ./100 χλμ. υψηλότερη και τα τέλη κυκλοφορίας που προκύπτουν είναι 147,4 ευρώ, αλλά η Octavia5 1,2 ΤSI κοστίζει 4.200 ευρώ λιγότερο (μετά τις εκπττώσεις που ισχύουν και για τα δύο μοντέλα). Αν φυσικά μιλάμε για την ίδια έκδοση εξοπλισμού Ambiente με την οποία ξεκινάει η πετρελαιοκίνητη Octavia5, γιατί η 1,2 TSI ξεκινάει από την Comfort με την οποία η διαφορά φτάνει στις 5.650 ευρώ. Είναι λοιπόν προφανές πως ουσιαστικό όφελος από την επιλογή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης θα έχει εκείνος που το οδηγικό του μενού περιλαμβάνει πολλά χιλιόμετρα.
Κινητήρας- Επιδόσεις: Κερδίζει την βενζίνη!
Ο 1,6 common rail turbodiesel της Octavia5 κερδίζει τις εντυπώσεις με τη ροπή και την οικονομία καυσίμου του. Μόνο στο ρελαντί ακούγεται σα ντίζελ, ενώ δε λείπουν και κάποιοι κραδασμοί που φθάνουν στο πόδι. Κατά τα άλλα, δεν είναι νωθρός στις χαμηλές στροφές, ανεβάζει με ευκολία, δεν παράγει ιδιαίτερο θόρυβο και κινεί την Octavia5 ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Μάλιστα, σε άμεση αντιπαράθεση με την έκδοση 1,2 TSI, το μοντέλο που δοκιμάσαμε ήταν ελάχιστα γρηγορότερο στα 0-100 χλμ./ώρα και εμφανώς πιο πρόθυμο στις ρεπρίζ (η έκδοση 1,2 TSI έχει 6άρι κιβώτιο πάντως). Η κατανάλωση πάντως αποτελεί βασικό προσόν και φτάνει μόλις στα 4,5 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ.).
Αν πρόκειται για ταξίδι, τότε η Octavia5 1,6 TDI συνεχίζει με το ίδιο ρεζερβουάρ για πολλά και ακόμα παραπάνω χλμ. Ο οδηγός βάζει την 5η στο κιβώτιο και την ξεχνά καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, εκμεταλλευόμενος τη ροπή του πετρελαιοκινητήρα. Το αυτοκίνητο φορτωμένο με πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους, δε θα δυσκολευτεί να πραγματοποιήσει με ασφάλεια ένα προσπέρασμα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. H ανάρτηση είναι σφιχτoύτσικη, αλλά απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ρύθμιση αυτή εκτιμάται σε περιπτώσεις όπου, κινούμενο με υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης του αμαξώματος, εμπνέοντας ασφάλεια. Από εκεί και πέρα τα δεδομένα στον δρόμο είναι γνώριμα με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ομαλές αντιδράσεις, καλή αίσθηση τιμονιού, θετικό επιλογέα και απροβλημάτιστη αποτελεσματικότητα των φρένων.
Δοκιμή: Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- bobatos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 120
- Εγγραφή: Κυρ 30 Μάιος 2010, 23:37
- Μοντέλο: 0CTAVIA 5
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
- Επικοινωνία:
- bobatos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 120
- Εγγραφή: Κυρ 30 Μάιος 2010, 23:37
- Μοντέλο: 0CTAVIA 5
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
- Επικοινωνία:
Re: Δοκιμή: Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS
γιατι το λες εχεις εμπειρια
Re: Δοκιμή: Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS
Είναι πολύ μικρή πλέον η διαφορά του λίτρου βενζίνης-πετρελαίου, και σχετικά μικρή η διαφορά της κατανάλωσης, πρέπει να γράφεις πάρα πολλά χιλιόμετρα καθημερινά για να κοιτάς πετρέλαιο, αυτή είναι η άποψη μου...bobatos έγραψε:γιατι το λες εχεις εμπειρια
- mr_skodas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιαν 2008, 17:27
- Μοντέλο: FABIA II RS 1.4TSI
- Τοποθεσία: KILKIS
- Επικοινωνία:
Re: Δοκιμή: Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS
ο πατερας μου με το 1.6 tdi εκανε 1000 χιλ με ενα ρεζερβουαρ με ταχυτητες 120κμ/η.και εγω το πετρελαιο θα διαλεγα γιατι εχει 25 ροπη αντι 17,5του 1.2τsi και διαφορα χιλιομετρων ρεζερβουαρ με ρεζερβουαρ, και λιγοτερα τελη κυκλοφοριας,ανθεκτικοτερος κινητηρας(εχει πιο δυνατο μπλοκ κινητηρα) 8) και πιο οικονομικο στην καταναλωση και διαφορα τιμης λιτρου βενζινης πετρελαιου(οσο και ανα ειναι)καντα στα 20λεπτα κατω(γνωμη μου)αυτα παντα με γνωμονα οτι οτι υπαρχει η οικονομικοι δυνατοτητα να πληρωσεις την διαφορα στην τιμη του αυτοκινητου(1.2 --->1.6) 8)
Re: Δοκιμή: Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS
1.2 tsi με 1000 γιατι 5+ χιλιαρικα διαφορα στην τιμη δεν γινονται ευκολα αποσβεση... Χωρια αμα παθει τπτ το diesel θες δανειο για το φτιαξεις, καμια τρομπα πχ...
- bobatos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 120
- Εγγραφή: Κυρ 30 Μάιος 2010, 23:37
- Μοντέλο: 0CTAVIA 5
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
- Επικοινωνία:
Re: Δοκιμή: Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS
διαφορα τιμης σε eleganse εκδοση 3000 ε 18000 το ενα 21000 το tdi εμπειρικα 5 λιτρα καταναλωση μεσο ορο για το πετρελαιο 1070 χλμ με 50 λιτρα πετρελαιου αν διαβασετε και πιο πανω ποστ μεση καταναλωση 10 λιτρα το τσι 1.2τα σειμπερασματα δικα σας
Re: Δοκιμή: Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS
+10000000000000000 στο πετρέλαιο
κλασικά ελληνικά πάλι όμως μετά την απελευθέρωση του πετρελαίου η διαφορά μέσα σε 2 μήνες
πήγε από περίπου 35 λεπτα σε λιγότερα από 20 λεπτα.....
ελλάδαααααααααααααααααααααααα ρε εγγύηση...
:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
κλασικά ελληνικά πάλι όμως μετά την απελευθέρωση του πετρελαίου η διαφορά μέσα σε 2 μήνες
πήγε από περίπου 35 λεπτα σε λιγότερα από 20 λεπτα.....
ελλάδαααααααααααααααααααααααα ρε εγγύηση...
:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
- smpetros
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 14499
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
- Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Δοκιμή: Skoda Octavia5 1,6 TDI CR 105PS
Όποιος πιστεύει πως η απελευθέρωση του πετρελαίου έγινε
για το καλό των υποψήφιων αγοραστών πετρελαιοκίνητων
αυτοκινήτων, είναι μάλλον βαθιά νυχτωμένος....!
Και μάλιστα σε μια περίοδο που κινδυνεύουμε τον επόμενο
χειμώνα να μην έχουμε πετρέλαιο ούτε για θέρμανση...! :evil:
για το καλό των υποψήφιων αγοραστών πετρελαιοκίνητων
αυτοκινήτων, είναι μάλλον βαθιά νυχτωμένος....!
Και μάλιστα σε μια περίοδο που κινδυνεύουμε τον επόμενο
χειμώνα να μην έχουμε πετρέλαιο ούτε για θέρμανση...! :evil:
Skoda: Είναι όλο προσόντα.
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18334
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ