Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες !
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- Tony-RS
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 4890
- Εγγραφή: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:37
- Μοντέλο: OCTAVIA 5 RS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Oτι και να καβαλας πρεπει να εχεις οδηγικη παιδεια
κατι που στην ελλαδα δεν ξερουν ουτε καν τι ειναι
κατι που στην ελλαδα δεν ξερουν ουτε καν τι ειναι
ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΧΟ
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13458
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
+100000... Αυτό ξαναπές το... :thumbup: :thumbup:Tony-RS έγραψε:Oτι και να καβαλας πρεπει να εχεις οδηγικη παιδεια
κατι που στην ελλαδα δεν ξερουν ουτε καν τι ειναι
- As32
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2314
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 16:18
- Μοντέλο: Octavia 5 RS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη.
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Σε αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα, μακάρι να ήταν και μάθημα στα σχολεία.Tony-RS έγραψε:Oτι και να καβαλας πρεπει να εχεις οδηγικη παιδεια
κατι που στην ελλαδα δεν ξερουν ουτε καν τι ειναι
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Μη σου πω να είναι όπως στην Φιλανδία
[-youtube-][/-youtube-]
Κάπου στο βίντεο λέει ποσο καιρό κάνουν μάθημα για να πάρουν δίπλωμα και σε ποιά ηλικία και μετά απο πόσα χρόνια το παίρνουν το δίπλωμα, χωρίς μίζα
[-youtube-][/-youtube-]
Κάπου στο βίντεο λέει ποσο καιρό κάνουν μάθημα για να πάρουν δίπλωμα και σε ποιά ηλικία και μετά απο πόσα χρόνια το παίρνουν το δίπλωμα, χωρίς μίζα
- savvas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 327
- Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 20:27
- Μοντέλο: OCTAVIA 1.8Τ 20VT
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Αναμενόμενες οι απαντήσεις φίλοι μου και τα φιλοσοφικά ερωτήματα.
Ο κύκλος είναι αέναος, δεν έχει αρχή και τέλος αν δεν παραδεχθεί κατά την άποψή σας ο 2κυκλιστής ότι πρέπει να κυκλοφορεί σαν αυτοκίνητο. Δεν έχει νόημα να συνεχίζεται λοιπόν τέτοια συζήτηση όταν υπάρχουν συνομιλητές που δεν θέλουν να καταλάβουν.
Δεν μπορούμε να πιάσουμε ο ένας την νοοτροπία του άλλου όπως διαφαίνεται οπότε ξαναλέμε για να μην το παιδεύουμε άλλο, ότι συμφωνούμε πως διαφωνούμε και η ζωή συνεχίζεται.
Εκτιμώ πως κάτι μάθαμε από αυτό το θεματάκι και κάτι θα μείνει στην άκρη του μυαλού μας να το χρησιμοποιήσουμε για το καλό όλων μας.
Όλα καλά :D
Ο κύκλος είναι αέναος, δεν έχει αρχή και τέλος αν δεν παραδεχθεί κατά την άποψή σας ο 2κυκλιστής ότι πρέπει να κυκλοφορεί σαν αυτοκίνητο. Δεν έχει νόημα να συνεχίζεται λοιπόν τέτοια συζήτηση όταν υπάρχουν συνομιλητές που δεν θέλουν να καταλάβουν.
Δεν μπορούμε να πιάσουμε ο ένας την νοοτροπία του άλλου όπως διαφαίνεται οπότε ξαναλέμε για να μην το παιδεύουμε άλλο, ότι συμφωνούμε πως διαφωνούμε και η ζωή συνεχίζεται.
Εκτιμώ πως κάτι μάθαμε από αυτό το θεματάκι και κάτι θα μείνει στην άκρη του μυαλού μας να το χρησιμοποιήσουμε για το καλό όλων μας.
Όλα καλά :D
- savvas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 327
- Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 20:27
- Μοντέλο: OCTAVIA 1.8Τ 20VT
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Σε αυτό Αντώνη ευτυχώς θα συμφωνήσουμε όλοι φίλε !Tony-RS έγραψε:Oτι και να καβαλας πρεπει να εχεις οδηγικη παιδεια
κατι που στην ελλαδα δεν ξερουν ουτε καν τι ειναι
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13458
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Φίλε μου εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι απο την στιγμή που υπάρχει Κ.Ο.Κ. ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και δεν εξαιρείται ΚΑΝΕΝΑΣ είτε έχει μηχανάκι είτε έχει αυτοκίνητο είτε και τα 2. Υπάρχει κάποιο λάθος σε αυτό που λέω???
Εννοείται βρε όλα καλά :D
Εννοείται βρε όλα καλά :D
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Από όσα έγραψες θα σχολιάσω μόνο το τελευταίο γιατί στα άλλα πήρα τις απαντήσεις που ήθελα.savvas έγραψε:
Όντως η κουβέντα είναι ατέρμονη. Είμαστε σε άλλο κόσμο, έχει φανεί γιατί το συνεχίζουμε?
Άν σταματήσω να ποστάρω θα δείξει ότι οι κουτάκιδες έχουν (έχουμε, είμαι και κουτάκις μην το ξεχνάμε) δίκιο και οι άλλοι άδικο? Πόσες φορές παραπάνω σου δείχνω πως υπάρχουν και κακοί 2κυκλιστές? Μήπως το τόσο μένος εναντίον τους σούχει βάλει παρωπίδες και δεν το βλέπεις?
Μήπως και οι δύο έχουν δίκια και άδικα? Μήπως πρέπει να μας μείνουν και οι εντυπώσεις των άλλων και στους μεν και στους δε για να διδαχθούμε πως επιτέλους θα γίνουμε καλύτεροι?
Αυτά τα ολίγα![/color]
Δεν έχω κανένα μένος με τους 2κυκλιστές.Αν έχεις καταλάβει αυτό τότε κάνεις λάθος.Μένος έχω με τους κακούς 2κυκλιστές όπως έχω και με τους κακούς "κουτάκιδες" όπως τους αναφέρεις.Μένος έχω με όλους όσους οδηγούν στραβά και ανάποδα,και ας οδηγούν και διαστημόπλοιο.
Το αν έχουν και οι 2 δίκια και άδικα το λες τώρα στο τέλος,γιατί να σου θυμίσω ότι το ποστ ξεκίνησε με "επίθεση" εναντίων των κακών 4τροχων οδηγών αγνοώντας συστηματικά να αναφέρεις και τους κινδύνους που προκαλούν ΚΑΙ οι 2κυκλοι με την οδήγησή τους.
Και σου είπα και πριν αλλά δεν του έδωσες σημασία μάλλον,πρώτα εσείς οι ίδιοι θα πρέπει να σέβεστε τον εαυτό σας και την ζωή σας και μετά να περιμένετε από τους άλλους να σας σεβαστούνΔηλαδή αν ένας 2κυκλιστής πάει όπως του κατέβει μετά μην να μην βγαίνει και λέει ότι του φταίνε τα αυτοκίνητα επειδή κάποια στιγμή θα τρακάρει.
Υ.Γ. Αν είμασταν σε άλλο κόσμο όπως λες τότε είτε θα είχαμε ήδη αρπαχτεί με την κουβέντα,είτε ο καθένας από μας θα είχε προκαλέσει ένα κάρο ατυχήματα στο δρόμο :)
- savvas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 327
- Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 20:27
- Μοντέλο: OCTAVIA 1.8Τ 20VT
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Ξαναδιάβασα τα γραφόμενα στο αρχικό κείμενο της κοπέλας που τάγραψε και δεν βρίσκω πουθενά επίθεση εναντίον των <<κακών οδηγών αυτοκινητων>> μία παράκληση ή διαφορετικά έκκληση βλέπω. Πώς το αντιλαμβάνεσαι έτσι δεν το καταλαβαίνω όπως επίσης δεν καταλαβαίνω μετά από τόσα πούχω γράψει για τα <<γαιδούρια>> 2 κυκλιστές πώς εξακολουθείς να αντιλαμβάνεσαι αυτό <<αγνοώντας συστηματικά να αναφέρεις και τους κινδύνους που προκαλούν ΚΑΙ οι 2κυκλοι με την οδήγησή τους.>>.
Θα κρατήσω λοιπόν το υστερόγραφο μόνο στο σημείο <<θα είχαμε ήδη αρπαχτεί με την κουβέντα,είτε ο καθένας από μας θα είχε προκαλέσει ένα κάρο ατυχήματα στο δρόμο>>
και θα σου πώ ότι συμφωνώ απόλυτα γιαυτό και συμβαίνουν αυτά που αναφέρεις στην προηγούμενη παράγραφο.Από άλλο κόσμο είμαστε σίγουρα.
Γεγονός πάντως που και εσύ δεν θές να παραδεχθείς είναι το μένος που βγαίνει εναντίον των μοτοσυκλετιστών. Εδώ χρειάζεται ανεξάρτητη (όχι πληρωμένη διαιτησία). Όχι φίλε μου, δεν είμαστε όλοι <<αλήτες μηχανόβιοι>> πάμε στην δουλειά μας απλά ευκολότερα και γρηγορότερα αλλά το απολαμβάνουμε κιόλας. Άν είμασταν νάσαι σίγουρος ότι σε 33 χρόνια στους 2 τροχούς αυτή τη στιγμή δεν θα σου μίλαγα αλλά δεν μας μιλά τώρα και ο Άκης διακεκριμένος οδηγός αγώνων που τον θέρισε αυτοκίνητο που παραβίασε ΣΤΟΠ. Με 50 χλμ πήγαινε στη δουλειά του μέσα στο προβλεπόμενο όριο.
Αυτό προσπαθούμε να πούμε αλλά δεν γίνεται κατανοητό και για αυτό λέω ότι ματαιοπονούμε.
Δεν πειράζει όλα καλά!
Θα κρατήσω λοιπόν το υστερόγραφο μόνο στο σημείο <<θα είχαμε ήδη αρπαχτεί με την κουβέντα,είτε ο καθένας από μας θα είχε προκαλέσει ένα κάρο ατυχήματα στο δρόμο>>
και θα σου πώ ότι συμφωνώ απόλυτα γιαυτό και συμβαίνουν αυτά που αναφέρεις στην προηγούμενη παράγραφο.Από άλλο κόσμο είμαστε σίγουρα.
Γεγονός πάντως που και εσύ δεν θές να παραδεχθείς είναι το μένος που βγαίνει εναντίον των μοτοσυκλετιστών. Εδώ χρειάζεται ανεξάρτητη (όχι πληρωμένη διαιτησία). Όχι φίλε μου, δεν είμαστε όλοι <<αλήτες μηχανόβιοι>> πάμε στην δουλειά μας απλά ευκολότερα και γρηγορότερα αλλά το απολαμβάνουμε κιόλας. Άν είμασταν νάσαι σίγουρος ότι σε 33 χρόνια στους 2 τροχούς αυτή τη στιγμή δεν θα σου μίλαγα αλλά δεν μας μιλά τώρα και ο Άκης διακεκριμένος οδηγός αγώνων που τον θέρισε αυτοκίνητο που παραβίασε ΣΤΟΠ. Με 50 χλμ πήγαινε στη δουλειά του μέσα στο προβλεπόμενο όριο.
Αυτό προσπαθούμε να πούμε αλλά δεν γίνεται κατανοητό και για αυτό λέω ότι ματαιοπονούμε.
Δεν πειράζει όλα καλά!
- giannis amaliada
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
- Μοντέλο: Octavia RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αμαλιάδα
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Σαββα η αληθεια ειναι οτι και πεζος να εισαι μπορει να σε χτυπησει ενα αυτοκινητο και να χασεις τη ζωη σου.Κριμα για το παιδι και φυσικα και ολους οσους χανουν τη ζωη τους στην ασφαλτο
Οι κακοι οδηγοι αυτοκινητου ειναι κακοι και επικυνδυνοι για ολους τους χρηστες της οδου οχι μονο για τους μοτοσυκλετιστες
Τα ατυχηματα λεγοντε ετσι γιατι δεν γινοντε με προθεση αλλα απο αμελεια.Οποτε η προσοχη στο δρομο πρεπει να ειναι κανονας καθολη τη διαρκεια της κινησης μας οχι μονο οταν βλεπουμε μια μοτοσυκλετα
Το μεγαλυτερο ποσοστο που χρησιμοποιει μοτο το κανει για δικη του εξυπηρετηση και οχι για να διευκολυνει την κινηση των υπολοιπων.Οποτε αυτη την παραγραφο την θεωρω ακυρη και ατοπη καθοτι ο ΚΟΚ ειναι ιδιος για ολους και οι σφηνες που κανουν δεν νομιμοποιουντε με καμια τετοια λογικη.
Σαν καθημερινος οδηγος στην Αθηνα και μαλιστα επι 8ωρου και σε συνθηκες δυσκολες λογο φυσης δουλειας εχω να σου πω πολλες ιστοριες για οδηγους δικυκλων και παραβασεις που κανουν και τη δυσκολια που προκαλουν στους υπολοιπους οδηγους και τη γαιδουρια τους κατα την οδηγηση.Πες μου λοιπον τι θα πρεπει να κανει ο οδηγος που κινηται κανονικα στη λωριδα του εχει και αριστερα και δεξια μηχανη που κανει σφηνα,αυτος που θελει να στριψει δεξια περνοντας απο την λεωφορειολωριδα αλλα ο αναβατης της μηχανης επειδη ειναι αδεια η λωριδα ερχεται με χιλιομετρα,αυτος που στεκετε για ωρα στο πισω δεξι μερος του αυτοκινητου κανοντας αδυνατο τον οποιοδηποτε ελιγμο στον οδηγο του αυτοκινητου,αυτον που πηγαινει διπλα απο τα αυτοκινητα που ειναι μποτιλιαρισμενα και ο πρωτος απο αυτους εχει δωσει προτεραιοτητα σε ενα αλλο οχημα απο μια καθετο και βγαινοντας χτυπα με τη μηχανη και τοσα πολλα.
Προσωπικα και με την εμπειρια αρκετων χιλιομετρων με κουτια εχω την αποψη πως πρωτοι οι μοτοσυκλετιστες θετουν τη ζωη τους σε κινδυνο με την οδηγικη τους συμπεριφορα.Καποια στιφμη θα πρεπει να αποκτησουν και υπομονη γιατι αυτοι ειναι μικροι και ευελιχτοι μεσα στην κινηση ενα κουτι ομως οχι.Ας δωσουν λιγο χρονο στον οδηγο μην τον πιεζουν.Η πιεση και μαλιστα σε ενα απειρο οδηγο μονο κακο κανει και οδηγει στο λαθος.
Στην οδηγηση πρωτο λογο εχει η προληψη και μετα τα αντανακλαστικα και η αποφυγη του ατυχηματος.Προβλεπεις το λαθος του αλλου και προσπαθεις να αποφυγεις το μοιραιο.
Δεν μιλαω προσωπικα σε εσενα και οι κρισεις μου αφορουν δυστυχως ενα σεβαστο ποσοστο αναβατων
Οι κακοι οδηγοι αυτοκινητου ειναι κακοι και επικυνδυνοι για ολους τους χρηστες της οδου οχι μονο για τους μοτοσυκλετιστες
Τα ατυχηματα λεγοντε ετσι γιατι δεν γινοντε με προθεση αλλα απο αμελεια.Οποτε η προσοχη στο δρομο πρεπει να ειναι κανονας καθολη τη διαρκεια της κινησης μας οχι μονο οταν βλεπουμε μια μοτοσυκλετα
Το μεγαλυτερο ποσοστο που χρησιμοποιει μοτο το κανει για δικη του εξυπηρετηση και οχι για να διευκολυνει την κινηση των υπολοιπων.Οποτε αυτη την παραγραφο την θεωρω ακυρη και ατοπη καθοτι ο ΚΟΚ ειναι ιδιος για ολους και οι σφηνες που κανουν δεν νομιμοποιουντε με καμια τετοια λογικη.
Σαν καθημερινος οδηγος στην Αθηνα και μαλιστα επι 8ωρου και σε συνθηκες δυσκολες λογο φυσης δουλειας εχω να σου πω πολλες ιστοριες για οδηγους δικυκλων και παραβασεις που κανουν και τη δυσκολια που προκαλουν στους υπολοιπους οδηγους και τη γαιδουρια τους κατα την οδηγηση.Πες μου λοιπον τι θα πρεπει να κανει ο οδηγος που κινηται κανονικα στη λωριδα του εχει και αριστερα και δεξια μηχανη που κανει σφηνα,αυτος που θελει να στριψει δεξια περνοντας απο την λεωφορειολωριδα αλλα ο αναβατης της μηχανης επειδη ειναι αδεια η λωριδα ερχεται με χιλιομετρα,αυτος που στεκετε για ωρα στο πισω δεξι μερος του αυτοκινητου κανοντας αδυνατο τον οποιοδηποτε ελιγμο στον οδηγο του αυτοκινητου,αυτον που πηγαινει διπλα απο τα αυτοκινητα που ειναι μποτιλιαρισμενα και ο πρωτος απο αυτους εχει δωσει προτεραιοτητα σε ενα αλλο οχημα απο μια καθετο και βγαινοντας χτυπα με τη μηχανη και τοσα πολλα.
Προσωπικα και με την εμπειρια αρκετων χιλιομετρων με κουτια εχω την αποψη πως πρωτοι οι μοτοσυκλετιστες θετουν τη ζωη τους σε κινδυνο με την οδηγικη τους συμπεριφορα.Καποια στιφμη θα πρεπει να αποκτησουν και υπομονη γιατι αυτοι ειναι μικροι και ευελιχτοι μεσα στην κινηση ενα κουτι ομως οχι.Ας δωσουν λιγο χρονο στον οδηγο μην τον πιεζουν.Η πιεση και μαλιστα σε ενα απειρο οδηγο μονο κακο κανει και οδηγει στο λαθος.
Στην οδηγηση πρωτο λογο εχει η προληψη και μετα τα αντανακλαστικα και η αποφυγη του ατυχηματος.Προβλεπεις το λαθος του αλλου και προσπαθεις να αποφυγεις το μοιραιο.
Δεν μιλαω προσωπικα σε εσενα και οι κρισεις μου αφορουν δυστυχως ενα σεβαστο ποσοστο αναβατων
- savvas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 327
- Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 20:27
- Μοντέλο: OCTAVIA 1.8Τ 20VT
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Και πολύ καλά τα λές Γιάννη.
Κανείς δεν μιλά προσωπικά φίλε μου, κυτάμε ο ένας τις απόψεις του άλλου και αλληλοδιδασκόμαστε, απλά επειδή οι μόνοι αντιπρόσωποι των 2 τροχών στο κλάμπ απ' ότι φαίνεται είμαστε ο Tony RS, ο Sailing και εγώ, παρουσιάζουμε την άλλη πλευρά του λόφου.
Άν προσέξεις παραπάνω, έτσι από μνήμης όπως θυμάμαι το πόστ σου, γράφω σχετικά με τις νεκρές γωνίες του αυτοκινήτου που πρέπει απαραιτήτως να γνωρίζει ο 2κλιστής.
Το παράδειγμα με την λεωφορειολωρίδα και την αλλαγή κατευθύνσεως εύστοχο. Τι πρέπει να κάνει το αυτοκίνητο? Προειδοποιεί με το φλάς και αρχίζει σιγά σιγά να μπαίνει. Ο καλός 2κυκλιστής και όχι το γαιδούρι που αναφέρω παραπάνω τον βλέπει και κόβει (εύκολα γιατί το 2κυκλο έχει σχεδόν πάντα καλά φρένα και ως ελαφρύτερο κόβει πανεύκολα). Οι κατηγορούμενοι <<κουτάκιδες>> είναι οι εντελώς απροειδοποίητα και χωρίς φλάς σφηνάκιδες και οι κυρίες σε ποσοστό 99% που θεωρούν ότι το φλάς είναι υποχρεωτικό και πρέπει να το δούμε από το πρώτο άναμμα (άν ανάψει) και δεν δίνουν κανένα περιθώριο αντιδράσεως.
Στο δεύτερο παράδειγμα που δίδεται προτεραιότητα, όποιος βλάκας 2κυκλιστής δεν έχει μάθει (το δίνει και στις εξετάσεις για να πάρει δίπλωμα) ότι πρέπει να ελέγχει πάντα προβάλλοντας και όλο του το σώμα μπροστά αν απαιτηθεί αν πεταχτεί κάποιος επιβάτης που κατέβηκε από λεωφορείο, άν σταμάτησαν τα προπορευόμενα αυτοκίνητα για τον λόγο που αναφέρεις ή γιατί όπως στην Καλλιθέα συμβαίνει με τις διαβάσεις πεζών που δεν έχουν φανάρι, κάποιος οδηγός αυτοκινήτου έχει δώσει προτεραιότητα σε πεζό που περνά την διάβαση, είναι επίσης άξιος της μοίρας του και άσχετος βλάκας που δεν πρέπει νάχει δίπλωμα 2κύκλου ως επικίνδυνος βλάξ.
Επίσης υπομονή-ηρεμία-καλό ντύσιμο-πρόβλεψη κ.λ.π. είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ στοιχεία για τον οδηγό μηχανής.
Απολαμβάνουμε την αίσθηση της ελευθερίας που προσφέρει αλλά υπάρχουν οι κανόνες γραπτοί και άγραφοι που προσπαθούμε και εμείς οι εμπειρότεροι να μεταφέρουμε στους λίγότερο έμπειρους και θερμόαιμους μέσω των κλάμπ που ιδρύουμε και συνεχώς επεμβαίνουμε όταν βλέπουμε πόστ τέτοια για να περάσουμε τα σωστά μυνήματα ενεργά.
Θέλω να πιστεύω ότι έχουμε αποτέλεσμα.
Η μικρή ηλικία αναβατών πάντων σε συνδυασμό με τα νεαρά μη <<πηγμενα>> μυαλά μας δημιουργεί δυσκολίες γιατί το βραστό αίμα του 20χρονου δεν παλεύεται.
Προσωπικά θα έδινα δίπλωμα μηχανής σε κάποιον μετά τα 21 τουλάχιστον, μέχρι 125 κυβικά, μετά θα τον είχα υπό δοκιμή για 3 χρόνια τουλάχιστον για απόκτηση εμπειρίας, θα του έδινα μετά μέχρι 300 και για Super Sport μετά τα 28.
Μπορεί νάναι σκληρό αλλά αυτό πιστεύω. Είναι η άποψή μου από ότι έχω δεί 33 χρόνια τώρα και ακόμα βλέπω.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
Κανείς δεν μιλά προσωπικά φίλε μου, κυτάμε ο ένας τις απόψεις του άλλου και αλληλοδιδασκόμαστε, απλά επειδή οι μόνοι αντιπρόσωποι των 2 τροχών στο κλάμπ απ' ότι φαίνεται είμαστε ο Tony RS, ο Sailing και εγώ, παρουσιάζουμε την άλλη πλευρά του λόφου.
Άν προσέξεις παραπάνω, έτσι από μνήμης όπως θυμάμαι το πόστ σου, γράφω σχετικά με τις νεκρές γωνίες του αυτοκινήτου που πρέπει απαραιτήτως να γνωρίζει ο 2κλιστής.
Το παράδειγμα με την λεωφορειολωρίδα και την αλλαγή κατευθύνσεως εύστοχο. Τι πρέπει να κάνει το αυτοκίνητο? Προειδοποιεί με το φλάς και αρχίζει σιγά σιγά να μπαίνει. Ο καλός 2κυκλιστής και όχι το γαιδούρι που αναφέρω παραπάνω τον βλέπει και κόβει (εύκολα γιατί το 2κυκλο έχει σχεδόν πάντα καλά φρένα και ως ελαφρύτερο κόβει πανεύκολα). Οι κατηγορούμενοι <<κουτάκιδες>> είναι οι εντελώς απροειδοποίητα και χωρίς φλάς σφηνάκιδες και οι κυρίες σε ποσοστό 99% που θεωρούν ότι το φλάς είναι υποχρεωτικό και πρέπει να το δούμε από το πρώτο άναμμα (άν ανάψει) και δεν δίνουν κανένα περιθώριο αντιδράσεως.
Στο δεύτερο παράδειγμα που δίδεται προτεραιότητα, όποιος βλάκας 2κυκλιστής δεν έχει μάθει (το δίνει και στις εξετάσεις για να πάρει δίπλωμα) ότι πρέπει να ελέγχει πάντα προβάλλοντας και όλο του το σώμα μπροστά αν απαιτηθεί αν πεταχτεί κάποιος επιβάτης που κατέβηκε από λεωφορείο, άν σταμάτησαν τα προπορευόμενα αυτοκίνητα για τον λόγο που αναφέρεις ή γιατί όπως στην Καλλιθέα συμβαίνει με τις διαβάσεις πεζών που δεν έχουν φανάρι, κάποιος οδηγός αυτοκινήτου έχει δώσει προτεραιότητα σε πεζό που περνά την διάβαση, είναι επίσης άξιος της μοίρας του και άσχετος βλάκας που δεν πρέπει νάχει δίπλωμα 2κύκλου ως επικίνδυνος βλάξ.
Επίσης υπομονή-ηρεμία-καλό ντύσιμο-πρόβλεψη κ.λ.π. είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ στοιχεία για τον οδηγό μηχανής.
Απολαμβάνουμε την αίσθηση της ελευθερίας που προσφέρει αλλά υπάρχουν οι κανόνες γραπτοί και άγραφοι που προσπαθούμε και εμείς οι εμπειρότεροι να μεταφέρουμε στους λίγότερο έμπειρους και θερμόαιμους μέσω των κλάμπ που ιδρύουμε και συνεχώς επεμβαίνουμε όταν βλέπουμε πόστ τέτοια για να περάσουμε τα σωστά μυνήματα ενεργά.
Θέλω να πιστεύω ότι έχουμε αποτέλεσμα.
Η μικρή ηλικία αναβατών πάντων σε συνδυασμό με τα νεαρά μη <<πηγμενα>> μυαλά μας δημιουργεί δυσκολίες γιατί το βραστό αίμα του 20χρονου δεν παλεύεται.
Προσωπικά θα έδινα δίπλωμα μηχανής σε κάποιον μετά τα 21 τουλάχιστον, μέχρι 125 κυβικά, μετά θα τον είχα υπό δοκιμή για 3 χρόνια τουλάχιστον για απόκτηση εμπειρίας, θα του έδινα μετά μέχρι 300 και για Super Sport μετά τα 28.
Μπορεί νάναι σκληρό αλλά αυτό πιστεύω. Είναι η άποψή μου από ότι έχω δεί 33 χρόνια τώρα και ακόμα βλέπω.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
- giannis amaliada
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
- Μοντέλο: Octavia RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αμαλιάδα
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Απολυτα φιλε Σαββα.Συμφωνουμε απολυτα σε ολα
Καλα χιλιομετρα
Καλα χιλιομετρα
- savvas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 327
- Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 20:27
- Μοντέλο: OCTAVIA 1.8Τ 20VT
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Ευχαριστώ φίλε μου, ανεύχομαι για όλους και ειδικά για τους 2κυκλιστές επίπλέον και πάντα όρθιοι (ξέρουν αυτοί) :D .
- Tony-RS
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 4890
- Εγγραφή: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:37
- Μοντέλο: OCTAVIA 5 RS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
[img]http://img199.imageshack.us/img199/8813/img9046z.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us
Aφιερωμενη στον savva απο σερρες λιγο πριν κλεισει η καριερα μου :D
Uploaded with ImageShack.us
Aφιερωμενη στον savva απο σερρες λιγο πριν κλεισει η καριερα μου :D
ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΧΟ
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13458
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: Με αγάπη : απο τους μοτοσικλετιστές για τους κουτάκιδες
Ωραίος...!!! Άστα αυτά όμως τώρα... πάει γέρασες... :idea: :idea: :lol: