οσους ξερω εγω ολοι εχουν τα προβληματακια τους, μικρα η μεγαλα.
Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- gsa1967
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5298
- Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
- Μοντέλο: octavia 5rs
- Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4781
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Αν δεν τα ζήσεις δυστυχώς πιστεύεις ότι σου πασάρει ο κάθε πωλητής..
~RK GARAGE~
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 917
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Είχα και εγώ την ίδια άποψη...μέχρι που έπεσε στην κατοχή μου ένα εταιρικό υγραέριο κινητό και έχω ξετρελαθεί. Πιστεύω ότι σε ορισμένα αυτοκίνητα έμμεσου ψεκασμού λειτουργεί πολύ καλά χωρίς προβλήματα. Θα μιλήσω για το εταιρικό grand Cherokee 4.7 v8. Το είχε εγκαταστήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το 2010, ένα φτηνό πολωνικό σύστημα. Το αυτοκίνητο εκ τότε έχει κάνει 150.000 χλμ με γκαζι και εκτός από τα φίλτρα που αλλάζουμε κάθε 30000 χλμ και τους σωλήνες ψύκτικου υγρού της υγραεριοκίνησης που αλλαχτήκαν μια φορά, δεν έχει βγάλει κάποια άλλη βλάβη. Και υπόψιν στα εταιρικά δεν κάνουν και τις καλύτερες συντηρήσεις στα οχήματα...αλλάζουν κάτι μόνο όταν χαλάσει εντελώς . Όποτε θεωρώ ότι το πρόσημο είναι μόνο +++ αν σκεφτείτε ότι έχει μέση κατανάλωση 23 λίτρα/100χλμ :oops: :oops:
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2385
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εχε υποψη σου οτι οταν θα σκασει η ζημια δεν θα ειναι μικρη ουτε φτηνη ομως (γιατι ειναι θεμα χρονου να σκασει , δεν υπαρχει περιπτωση να μην)..........Στην καλυτερη θα παει για φλατζες και γυαλισμα καπακι.........στην χειροτερη μπορει να καψει καμμια βαλβιδα (οπως ενος φιλου μου) , τιποτα εδρες , και γενικα να γινει το καπακι οι βαλβιδες και τα συναφη μια ομορφια........ikaros fabia2 έγραψε: ↑Κυρ 12 Ιαν 2020, 14:39 Είχα και εγώ την ίδια άποψη...μέχρι που έπεσε στην κατοχή μου ένα εταιρικό υγραέριο κινητό και έχω ξετρελαθεί. Πιστεύω ότι σε ορισμένα αυτοκίνητα έμμεσου ψεκασμού λειτουργεί πολύ καλά χωρίς προβλήματα. Θα μιλήσω για το εταιρικό grand Cherokee 4.7 v8. Το είχε εγκαταστήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το 2010, ένα φτηνό πολωνικό σύστημα. Το αυτοκίνητο εκ τότε έχει κάνει 150.000 χλμ με γκαζι και εκτός από τα φίλτρα που αλλάζουμε κάθε 30000 χλμ και τους σωλήνες ψύκτικου υγρού της υγραεριοκίνησης που αλλαχτήκαν μια φορά, δεν έχει βγάλει κάποια άλλη βλάβη. Και υπόψιν στα εταιρικά δεν κάνουν και τις καλύτερες συντηρήσεις στα οχήματα...αλλάζουν κάτι μόνο όταν χαλάσει εντελώς . Όποτε θεωρώ ότι το πρόσημο είναι μόνο +++ αν σκεφτείτε ότι έχει μέση κατανάλωση 23 λίτρα/100χλμ :oops: :oops:
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4781
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εγώ δεν έχω προσωπική εμπειρία σε αυτοκίνητο μου αλλά όσα αμάξια βλέπω στην δουλειά ή φίλων μου με μετατροπή σε υγραέριο αργά ή γρήγορα βγάζουν βλάβη η οποία όπως λέει ο Βαγγέλης δεν είναι φθηνή... Τώρα σίγουρα δεν μπορώ να είμαι απόλυτος αλλά μέχρι στιγμής εγώ δεν θα έβαζα πότε...
~RK GARAGE~
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 917
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Κοίταξε αν σκεφτείς ότι έχει 230.000 και έχει ήδη κάνει 150000 και να βγάλει βλάβη θα πάει για πέταμα...τα λεφτά του τα έχει βγάλει δεν αξίζει να επισκευαστεί..με 2-3 χιλιάδες περνούν άλλο με 100.000 χλμ. :wink:Vaggelis έγραψε: ↑Κυρ 12 Ιαν 2020, 22:23Εχε υποψη σου οτι οταν θα σκασει η ζημια δεν θα ειναι μικρη ουτε φτηνη ομως (γιατι ειναι θεμα χρονου να σκασει , δεν υπαρχει περιπτωση να μην)..........Στην καλυτερη θα παει για φλατζες και γυαλισμα καπακι.........στην χειροτερη μπορει να καψει καμμια βαλβιδα (οπως ενος φιλου μου) , τιποτα εδρες , και γενικα να γινει το καπακι οι βαλβιδες και τα συναφη μια ομορφια........ikaros fabia2 έγραψε: ↑Κυρ 12 Ιαν 2020, 14:39 Είχα και εγώ την ίδια άποψη...μέχρι που έπεσε στην κατοχή μου ένα εταιρικό υγραέριο κινητό και έχω ξετρελαθεί. Πιστεύω ότι σε ορισμένα αυτοκίνητα έμμεσου ψεκασμού λειτουργεί πολύ καλά χωρίς προβλήματα. Θα μιλήσω για το εταιρικό grand Cherokee 4.7 v8. Το είχε εγκαταστήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το 2010, ένα φτηνό πολωνικό σύστημα. Το αυτοκίνητο εκ τότε έχει κάνει 150.000 χλμ με γκαζι και εκτός από τα φίλτρα που αλλάζουμε κάθε 30000 χλμ και τους σωλήνες ψύκτικου υγρού της υγραεριοκίνησης που αλλαχτήκαν μια φορά, δεν έχει βγάλει κάποια άλλη βλάβη. Και υπόψιν στα εταιρικά δεν κάνουν και τις καλύτερες συντηρήσεις στα οχήματα...αλλάζουν κάτι μόνο όταν χαλάσει εντελώς . Όποτε θεωρώ ότι το πρόσημο είναι μόνο +++ αν σκεφτείτε ότι έχει μέση κατανάλωση 23 λίτρα/100χλμ :oops: :oops:
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8907
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Grand Cherokee 4.7 v8, με 2-3 χιλιάδες;;;; :oops:
Service by Koret
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 917
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8907
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ε, είναι και η κατανάλωση (όπως και τα τέλη) ένα θαματάκι...
Βρε που φτάσαμε, να είναι ακριβότερα τα χιλιάρια απ' τα δίλιτρα... :stupid:
Βρε που φτάσαμε, να είναι ακριβότερα τα χιλιάρια απ' τα δίλιτρα... :stupid:
Service by Koret
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24018
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Υποτιθεται οτι η νεα κυβέρνηση θα εξορθολογισει τα παραλογα τελη για το 2021.Να δουμε γιατι η σημερινη κατασταση παραειναι πιασωκωλ! :mad:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ναι βρε παιδια, αυτο μοτερ τί να καταλαβει με το αέριο.
Μιλαμε για old school undertuned v8 που βγαζει 250αλογα.
Ειναι τόσο βαρια κατασκευη που δε θα χαλάσει ποτέ.
Το αέριο ειναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ σε μικρους performance και κυριως τουρμπίσιους.
Αυτοι οι γιγαντιαίοι αμερικανικοι ψοφιοι ν8 τί να νοιώσουν...
Μιλαμε για old school undertuned v8 που βγαζει 250αλογα.
Ειναι τόσο βαρια κατασκευη που δε θα χαλάσει ποτέ.
Το αέριο ειναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ σε μικρους performance και κυριως τουρμπίσιους.
Αυτοι οι γιγαντιαίοι αμερικανικοι ψοφιοι ν8 τί να νοιώσουν...
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24018
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Οτι και να ισχυει περι βλαβων του μπορει να προκαλεσει το υγραεριο σε ενα μοτερ,ενα ειναι σιγουρο.Οι φιλοι μου που εχουν υγραεριο,αν βαλεις και τη 100αρα που βαζω εγω, καινε το 1/3 απ'οτι καιει το δικο μου. :laugh:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8907
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ε, γυαλίζουν κι οι βαλβίδες! :laugh:windmill82 έγραψε: ↑Τετ 15 Ιαν 2020, 08:50 Ναι βρε παιδια, αυτο μοτερ τί να καταλαβει με το αέριο.
Μιλαμε για old school undetuned v8 που βγαζει 250αλογα.
Ειναι τόσο βαρια κατασκευη που δε θα χαλάσει ποτέ.
Το αέριο ειναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ σε μικρους performance και κυριως τουρμπίσιους.
Αυτοι οι γιγαντιαίοι αμερικανικοι ψοφιοι ν8 τί να νοιώσουν...
Service by Koret
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Mε τα καλμπυρατέρΓια δεν είχαμε τετοια θεματα!
:dump:
:dump:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24018
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ωρε τα Weber!Οταν ανοιγε η δευτερη πεταλουδα νομιζες οτι ειχες turbo. :dump:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!