SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- Sailing
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 15225
- Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
- Μοντέλο: Superb 1.8Τ
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Δυστυχώς και από ότι κατάλαβα θα συνεχίσει για το 2009 μόνο με εσωτερικό facelift.
Τελικά κανείς δεν ξέρει τί θέλουν να κάνουν και πότε θα το κάνουν αυτοί οι Τσέχοι!
Τελικά κανείς δεν ξέρει τί θέλουν να κάνουν και πότε θα το κάνουν αυτοί οι Τσέχοι!
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Μία Octav(i)a πάνω
Test: Skoda Octavia5 1.4 TSI 122 PS
Η Octavia πέρασε στη δεύτερη φάση της ζωής της και ανανεώθηκε στα σημεία, προκειμένου να διατηρήσει στα ίδια υψηλά επίπεδα το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Οι πρώτες εντυπώσεις έρχονται από την εικόνα με την αισθητική του μοντέλου να έχει γίνει πλέον πιο μοντέρνα. Χωρίς υπερβολές και μεγάλες αλλαγές, οι σχεδιαστές της Skoda έκαναν ένα τράβηγμα στα «μάτια» της, με τα φωτιστικά σώματα τώρα να κυριαρχούν στο εμπρός τμήμα του μοντέλου.
Νέοι είναι και οι προφυλακτήρες όπως και η μάσκα που ακολουθεί τα πρότυπα της φίρμας και των «αδελφών» μοντέλων, ενώ στους ανασχεδιασμένους καθρέφτες έχουν ενσωματωθεί τα φλας. Σε κάθε περίπτωση, οι μικρές αλλαγές αφήνουν μια γλυκιά γεύση και μια εικόνα καθ’ όλα οικία, αφού το βασικό σχήμα παρέμεινε αναλλοίωτο.
Στο εσωτερικό, τα χειριστήρια για το κλιματιστικό και το ηχοσύστημα είναι νέα όπως και το τιμόνι με τις τρεις ή τέσσερις ακτίνες, ανάλογα την έκδοση. Επιπλέον, η αναβάθμιση των υλικών προσφέρει μια ποιοτικότερη εικόνα πιο κοντά στη μεγαλύτερη Superb που μας κέρδισε με την πρώτη κιόλας επαφή, με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα της, τις επιδόσεις της και, φυσικά, την τιμή της.
Η απόφαση της Skoda να την τραβήξει από τη μοναξιά της ιδιαίτερης κατηγορίας των πολυτελών μοντέλων και να τη ρίξει στη μεγάλη παρέα των μεσαίων οικογενειακών δυσχέρανε τη θέση της Octavia5 που βρέθηκε πολύ κοντά στο «αδελφό» μοντέλο. Αιτία ο μικρός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,4 λίτρων, ο οποίος ενσωματώθηκε στη ναυαρχίδα της Skoda, αλλά όχι στη μικρότερη Octavia5. Αυτό μέχρι πρότινος...
Το ενδιαφέρον στο κόκκινο:
Η Skoda τραβά το καλό χαρτί που έκρυβε κάτω από το μανίκι της και δίνει νέα τροπή στα πράγματα. Ο «μικρός» τούρμπο κινητήρας των 1,4 λίτρων με τους 122 ίππους είναι αυτός που αλλάζει τη ρότα στο ενδιαφέρον του κοινού και επαναφέρει την ισορροπία στη γκάμα της εταιρείας. Η βασική τιμή του μοντέλου βρίσκεται λίγο κάτω από τα 17.000 ευρώ, δημιουργώντας έτσι μια απόσταση ασφαλείας από τη Superb, η οποία χρηματικά μεταφράζεται σε σχεδόν 3.000 ευρώ.
Αν τώρα η χωρητικότητα του κινητήρα των 1,4 λίτρων σας δημιουργεί ενδοιασμούς, μάλλον απέχετε από τα δρώμενα της αυτοκίνησης και σίγουρα δεν έχετε διαβάσει τη δοκιμή της Superb με το ίδιο μοτέρ. Η υπετροφοδότηση άλλαξε το τοπίο, και αυτός ο «μικρός» κινητήρας αποδίδει αντίστοιχα με ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό. Μια ματιά στις επιδόσεις αρκεί για να επιβεβαιώσετε του λόγου το αληθές.
Για την τυπική επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, χρειάζεται μόλις 9,7 δλ., όταν η ατμοσφαιρική έκδοση των 1,6 λίτρων με τους 115 ίππους του ίδιου μοντέλου απαιτεί 11,1 δλ. Ακόμα πιο έντονη είναι η διαφορά, όσον αφορά τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όπου το «δικό μας» για τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων χρειάζεται 8,1 δλ., ενώ το 1.6 11,4 δλ. Για την επιτάχυνση από 80-120 χλμ./ώρα με 5η, η διαφορά μεγαλώνει ακόμα περισσότερο φθάνοντας τα 5,3 δλ., ενώ το 1.4 απαιτεί μόλις 12 δλ.
Κέρδος 1 dB προκύπτει και στη στάθμη του θορύβου σε κατάσταση ταξιδιού, με τη μεγαλύτερη σχέση. Σίγουρα σε αυτό συμβάλλει η μία επιπλέον ταχύτητα που έχει το κιβώτιο ταχυτήτων του 1.4 TSI. Κατά τα λοιπά, η Octavia5 διατηρεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά που διέκριναν και την προηγούμενη έκδοση, με την ανάρτηση να σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, τόσο με την άνεση που προσφέρει όσο και με την ακρίβεια που προσδίδει στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Συμπέρασμα:
Αλλαγή τοπίου στη Skoda και στην γκάμα της, με την Octavia5 1.4 TSI να αναλαμβάνει πάλι τα ηνία. Η τιμή της που δεν ξεπερνά τα 17.000 ευρώ τής χαρίζει το μεγάλο πλεονέκτημα, ενώ ο συγκεκριμένος κινητήρας ενδυναμώνει σημαντικά το ενδιαφέρον για το μοντέλο.
ΠΗΓΗ: autotriti.gr
Test: Skoda Octavia5 1.4 TSI 122 PS
Η Octavia πέρασε στη δεύτερη φάση της ζωής της και ανανεώθηκε στα σημεία, προκειμένου να διατηρήσει στα ίδια υψηλά επίπεδα το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Οι πρώτες εντυπώσεις έρχονται από την εικόνα με την αισθητική του μοντέλου να έχει γίνει πλέον πιο μοντέρνα. Χωρίς υπερβολές και μεγάλες αλλαγές, οι σχεδιαστές της Skoda έκαναν ένα τράβηγμα στα «μάτια» της, με τα φωτιστικά σώματα τώρα να κυριαρχούν στο εμπρός τμήμα του μοντέλου.
Νέοι είναι και οι προφυλακτήρες όπως και η μάσκα που ακολουθεί τα πρότυπα της φίρμας και των «αδελφών» μοντέλων, ενώ στους ανασχεδιασμένους καθρέφτες έχουν ενσωματωθεί τα φλας. Σε κάθε περίπτωση, οι μικρές αλλαγές αφήνουν μια γλυκιά γεύση και μια εικόνα καθ’ όλα οικία, αφού το βασικό σχήμα παρέμεινε αναλλοίωτο.
Στο εσωτερικό, τα χειριστήρια για το κλιματιστικό και το ηχοσύστημα είναι νέα όπως και το τιμόνι με τις τρεις ή τέσσερις ακτίνες, ανάλογα την έκδοση. Επιπλέον, η αναβάθμιση των υλικών προσφέρει μια ποιοτικότερη εικόνα πιο κοντά στη μεγαλύτερη Superb που μας κέρδισε με την πρώτη κιόλας επαφή, με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα της, τις επιδόσεις της και, φυσικά, την τιμή της.
Η απόφαση της Skoda να την τραβήξει από τη μοναξιά της ιδιαίτερης κατηγορίας των πολυτελών μοντέλων και να τη ρίξει στη μεγάλη παρέα των μεσαίων οικογενειακών δυσχέρανε τη θέση της Octavia5 που βρέθηκε πολύ κοντά στο «αδελφό» μοντέλο. Αιτία ο μικρός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,4 λίτρων, ο οποίος ενσωματώθηκε στη ναυαρχίδα της Skoda, αλλά όχι στη μικρότερη Octavia5. Αυτό μέχρι πρότινος...
Το ενδιαφέρον στο κόκκινο:
Η Skoda τραβά το καλό χαρτί που έκρυβε κάτω από το μανίκι της και δίνει νέα τροπή στα πράγματα. Ο «μικρός» τούρμπο κινητήρας των 1,4 λίτρων με τους 122 ίππους είναι αυτός που αλλάζει τη ρότα στο ενδιαφέρον του κοινού και επαναφέρει την ισορροπία στη γκάμα της εταιρείας. Η βασική τιμή του μοντέλου βρίσκεται λίγο κάτω από τα 17.000 ευρώ, δημιουργώντας έτσι μια απόσταση ασφαλείας από τη Superb, η οποία χρηματικά μεταφράζεται σε σχεδόν 3.000 ευρώ.
Αν τώρα η χωρητικότητα του κινητήρα των 1,4 λίτρων σας δημιουργεί ενδοιασμούς, μάλλον απέχετε από τα δρώμενα της αυτοκίνησης και σίγουρα δεν έχετε διαβάσει τη δοκιμή της Superb με το ίδιο μοτέρ. Η υπετροφοδότηση άλλαξε το τοπίο, και αυτός ο «μικρός» κινητήρας αποδίδει αντίστοιχα με ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό. Μια ματιά στις επιδόσεις αρκεί για να επιβεβαιώσετε του λόγου το αληθές.
Για την τυπική επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, χρειάζεται μόλις 9,7 δλ., όταν η ατμοσφαιρική έκδοση των 1,6 λίτρων με τους 115 ίππους του ίδιου μοντέλου απαιτεί 11,1 δλ. Ακόμα πιο έντονη είναι η διαφορά, όσον αφορά τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όπου το «δικό μας» για τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων χρειάζεται 8,1 δλ., ενώ το 1.6 11,4 δλ. Για την επιτάχυνση από 80-120 χλμ./ώρα με 5η, η διαφορά μεγαλώνει ακόμα περισσότερο φθάνοντας τα 5,3 δλ., ενώ το 1.4 απαιτεί μόλις 12 δλ.
Κέρδος 1 dB προκύπτει και στη στάθμη του θορύβου σε κατάσταση ταξιδιού, με τη μεγαλύτερη σχέση. Σίγουρα σε αυτό συμβάλλει η μία επιπλέον ταχύτητα που έχει το κιβώτιο ταχυτήτων του 1.4 TSI. Κατά τα λοιπά, η Octavia5 διατηρεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά που διέκριναν και την προηγούμενη έκδοση, με την ανάρτηση να σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, τόσο με την άνεση που προσφέρει όσο και με την ακρίβεια που προσδίδει στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Συμπέρασμα:
Αλλαγή τοπίου στη Skoda και στην γκάμα της, με την Octavia5 1.4 TSI να αναλαμβάνει πάλι τα ηνία. Η τιμή της που δεν ξεπερνά τα 17.000 ευρώ τής χαρίζει το μεγάλο πλεονέκτημα, ενώ ο συγκεκριμένος κινητήρας ενδυναμώνει σημαντικά το ενδιαφέρον για το μοντέλο.
ΠΗΓΗ: autotriti.gr
- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18336
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Προβλέπω να πουλάει τρελά :!:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24032
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Ειναι ωραιο το ατιμο,ειδικα σε λευκο. :D :D :D
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24032
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Ετσι ειναι φιλε :!: :D :D :Dtzavelas έγραψε:και απο πισω ρε φιλε ιδιο rs ετσιι
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- Sailing
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 15225
- Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
- Μοντέλο: Superb 1.8Τ
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Αυτό το άσπρο παρέα με ένα ασημί τα είδα πριν από 3 εβδομάδες στην Βάρκιζα λίγο πρίν την επίσημη παρουσίαση τους στους έλληνες αντιπροσώπους.
Επιτέλους αυτή η μαύρη λουρίδα στους προφυλακτήρες των TSi εξαφανίστηκε!
Τί άσχημο που ήταν στα προηγούμενα μοντέλα! :evil:
Επιτέλους αυτή η μαύρη λουρίδα στους προφυλακτήρες των TSi εξαφανίστηκε!
Τί άσχημο που ήταν στα προηγούμενα μοντέλα! :evil:
- giannis amaliada
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
- Μοντέλο: Octavia RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αμαλιάδα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Εμενα ειναι παλι αυτο που με χαλαει λιγοtzavelas έγραψε:και απο πισω ρε φιλε ιδιο rs ετσιι
Μ αρεσει να κορυφαια μοντελα να ξεχωριζουν
Κατα τα αλλα θα βαλει φωτια στην κατηγορια με αυτον τον κινητηρα
Θα μεγαλωσει και το κλαμπ!!!! :lol: :lol: :lol:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24032
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Τωρα που εφυγε ομως η μαυρη προστατευτικη λωριδα,καθε αγγιγμα πανω στο προφυλακτηρα θα σημαινει και μια μικροζημια,δυστυχως. :) :) :)Sailing έγραψε:Αυτό το άσπρο παρέα με ένα ασημί τα είδα πριν από 3 εβδομάδες στην Βάρκιζα λίγο πρίν την επίσημη παρουσίαση τους στους έλληνες αντιπροσώπους.
Επιτέλους αυτή η μαύρη λουρίδα στους προφυλακτήρες των TSi εξαφανίστηκε!
Τί άσχημο που ήταν στα προηγούμενα μοντέλα! :evil:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- kdouris
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2950
- Εγγραφή: Δευ 12 Νοέμ 2007, 15:39
- Μοντέλο: FABIA NIZAMISEDITION
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ & ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Εμένα μου γυάλισε πάντως 1.8 TSI combi 4x4. 4κίνητο turbo & combi, είναι ιδανικός συνδιασμός και πολλά υποσχόμενος για περαιτέρω αναβαθμίσεις... :twisted:
- Sailing
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 15225
- Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
- Μοντέλο: Superb 1.8Τ
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
Πώς με ποιάνει αυτό το παιδί!!!
Βέβαια εγώ σε λίγο διαφοροποιημένη έκδοση.....
Βέβαια εγώ σε λίγο διαφοροποιημένη έκδοση.....
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24032
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
+1000 Τωρα μαλιστα :!: :!: :!: :D :D :Dkdouris έγραψε:Εμένα μου γυάλισε πάντως 1.8 TSI combi 4x4. 4κίνητο turbo & combi, είναι ιδανικός συνδιασμός και πολλά υποσχόμενος για περαιτέρω αναβαθμίσεις... :twisted:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ........!!!!!!!
+10000 :!: :!: :!: :D :D
+10000 :!: :!: :!: :D :D
- Sailing
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 15225
- Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
- Μοντέλο: Superb 1.8Τ
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
karkge εδώ!
Sailing έγραψε:
και
Re: SKODA OCTAVIA 5 FACELIFT
αυτή την στιγμή φίλε sailing κοιτάω ψηλά στον ουρανό ( και ας βρέχει ) και φωνάζω στον θεό....ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ
respect και σε ευχαριστώ
respect και σε ευχαριστώ