Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Αγαπητοι Σκονταιοι θα ηθελα την αποψη σας, το αμαξι μου βαση κατασκευαστη θελει λιπαντικο μοτερ Ημισυνθετικο 10W-40 ή 15W-40 ή και 15W-50 ακομη.
Δυστυχως το Ημισυνθετικο σε μενα δεν το παει με τιποτα,δεν ανεβαζει ψηλα,ζοριζεται πολυ,ακουγεται το μοτερ και γενικα δεν με ικανοποιει στις βουνισιες διαδρομες.
Το παρατησα το Ημισυνθετικο και τα τελευταια χρονια δοκιμαζω Συνθετικο Amsoil 10W-40,κανενα μα κανενα προβλημα αλλα η τιμη του πλεον εχει φτασει στα υψη.
Δοκιμασα προσφατα Συνθετικο 5W-40 και σε σχεση με προηγουμενο Συνθετικο Motul 10-40 ειδα διαφορα:
Πιο ηπιο στην κρυα εκκινηση,καλυτερο στροφαρισμα ψηλα,εμπαινε ανετα 3η-4η στα κοκκινα,ενα κλικ κατω θερμοκρασια μοτερ και ενα κλικ κατω καταναλωση καυσιμου.
Απο την αλλη μιας και το 5W-40 το συστηνουν ως ''εναλλακτικο'' διαφορα καταστηματα λιπαντικων στο εξωτερικο ειπα να το ψαξω το θεμα ''εγκυκλοπαιδικα" που λεμε.
So do i need 5w40 or 10W40?
https://totalenergies.in/blogs/5w40-cho ... l-your-car
The choice between 5w40 engine oil and an alternative like 10w40 depends on the winter temperature in your region. 5w40 is better for starting your engine at low temperatures as it flows more easily at these temperatures. When the engine is running and hot, 5w40 and 10w40 have high viscosities and are equally effective in protecting against engine wear.
5w40 vs 10w40 Engine Oil: Which One Is Best for Your Vehicle
https://carfueladvisor.com/5w40-vs-10w40/
So 5w30 better than 5w40?
5w40 also shows good performance in low temperatures but they are more suitable for high mileage engines and warmer temperatures.
Is 10w40 thicker than 5w40
At room temperature, both 5w40 and 10w40 oils show the same thickness. However, in a cold or freezing temperature, 10W40 engine oil is thicker than 5w40 oil.
What cars use 10w40 oil
10w40 oils are best for cars with old engines, and for the ones that do not need to run in extreme weather. Commonly, drivers prefer 10w40 oils for cars that need a high mileage.
Can I use 5w40 instead of 15w40?
In most cases, it would be okay to use a 5w40 oil instead of a 15w40 oil. The 5w40 oils will indeed show a better performance in the colder temperatures.
Can I use 10w40 instead of 5w40?
5w40 offers better start-up protection and the smallest bit of fuel economy for the initial 5-10 minutes of the journey. After that, it is pretty much the same as 10w40.
However, 5w40 engine oils have better flowability in cold temperatures compared to 10w40 oils, as they are thin and lightweight. If you use a 10w40 oil instead of a 5w40 oil in cold temperatures, the molecules of the 10w40 oils might be too big for entering into the metal parts of the engine. Thus, proper lubrication will be hampered and the vehicle will lead to damage.
Ιδου και μeρικες αποψεις απο φορουμ Skoda:
5W40 is not to be used in the 1.3 engine. For town cruising it may be okay but for long journeys it will bend the piston rods. i have seen this issue on 3 different 1.3 engines. one with 0w30 the others with 5w40
With the thin 5w or 0w the lubrication film is to weak and so on long-distance trips when the engine is warm the resistance in the cylinder is very high and so the conrods are bent.
You won't use no 5w-40 and 10w40.
You WILL USE 15W-40 OR 15W-50 these are the oils for our cars period.
Anything else is plain riksy except in extreme (-15c or lower) cold weather.
If you continue with 5w-40 you are going to be needing a new engine.
At least timing chain.
Τι να κανω στην επομενη αλλαγη λαδιων; να κρατησω το 5W-40 ή να γυρισω στο 10W-40;
Ναι μεν το 5W-40 το παει πολυ καλα ως τωρα αλλα εχω κανει μονο μερικες εκατονταδες χιλιομετρα,δεν εχω κανει μερικες χιλιαδες ή δυο αλλαγες λαδιων με αυτο να εχω πιο εμπεριστατωμενη αποψη.
Ισχυουν αυτα που λενε πως θα γινει ζημια στο μοτερ σε μπιελα-πειρο πιστονιου-καδενα χρονισμου;
:thumbs up:
Δυστυχως το Ημισυνθετικο σε μενα δεν το παει με τιποτα,δεν ανεβαζει ψηλα,ζοριζεται πολυ,ακουγεται το μοτερ και γενικα δεν με ικανοποιει στις βουνισιες διαδρομες.
Το παρατησα το Ημισυνθετικο και τα τελευταια χρονια δοκιμαζω Συνθετικο Amsoil 10W-40,κανενα μα κανενα προβλημα αλλα η τιμη του πλεον εχει φτασει στα υψη.
Δοκιμασα προσφατα Συνθετικο 5W-40 και σε σχεση με προηγουμενο Συνθετικο Motul 10-40 ειδα διαφορα:
Πιο ηπιο στην κρυα εκκινηση,καλυτερο στροφαρισμα ψηλα,εμπαινε ανετα 3η-4η στα κοκκινα,ενα κλικ κατω θερμοκρασια μοτερ και ενα κλικ κατω καταναλωση καυσιμου.
Απο την αλλη μιας και το 5W-40 το συστηνουν ως ''εναλλακτικο'' διαφορα καταστηματα λιπαντικων στο εξωτερικο ειπα να το ψαξω το θεμα ''εγκυκλοπαιδικα" που λεμε.
So do i need 5w40 or 10W40?
https://totalenergies.in/blogs/5w40-cho ... l-your-car
The choice between 5w40 engine oil and an alternative like 10w40 depends on the winter temperature in your region. 5w40 is better for starting your engine at low temperatures as it flows more easily at these temperatures. When the engine is running and hot, 5w40 and 10w40 have high viscosities and are equally effective in protecting against engine wear.
5w40 vs 10w40 Engine Oil: Which One Is Best for Your Vehicle
https://carfueladvisor.com/5w40-vs-10w40/
So 5w30 better than 5w40?
5w40 also shows good performance in low temperatures but they are more suitable for high mileage engines and warmer temperatures.
Is 10w40 thicker than 5w40
At room temperature, both 5w40 and 10w40 oils show the same thickness. However, in a cold or freezing temperature, 10W40 engine oil is thicker than 5w40 oil.
What cars use 10w40 oil
10w40 oils are best for cars with old engines, and for the ones that do not need to run in extreme weather. Commonly, drivers prefer 10w40 oils for cars that need a high mileage.
Can I use 5w40 instead of 15w40?
In most cases, it would be okay to use a 5w40 oil instead of a 15w40 oil. The 5w40 oils will indeed show a better performance in the colder temperatures.
Can I use 10w40 instead of 5w40?
5w40 offers better start-up protection and the smallest bit of fuel economy for the initial 5-10 minutes of the journey. After that, it is pretty much the same as 10w40.
However, 5w40 engine oils have better flowability in cold temperatures compared to 10w40 oils, as they are thin and lightweight. If you use a 10w40 oil instead of a 5w40 oil in cold temperatures, the molecules of the 10w40 oils might be too big for entering into the metal parts of the engine. Thus, proper lubrication will be hampered and the vehicle will lead to damage.
Ιδου και μeρικες αποψεις απο φορουμ Skoda:
5W40 is not to be used in the 1.3 engine. For town cruising it may be okay but for long journeys it will bend the piston rods. i have seen this issue on 3 different 1.3 engines. one with 0w30 the others with 5w40
With the thin 5w or 0w the lubrication film is to weak and so on long-distance trips when the engine is warm the resistance in the cylinder is very high and so the conrods are bent.
You won't use no 5w-40 and 10w40.
You WILL USE 15W-40 OR 15W-50 these are the oils for our cars period.
Anything else is plain riksy except in extreme (-15c or lower) cold weather.
If you continue with 5w-40 you are going to be needing a new engine.
At least timing chain.
Τι να κανω στην επομενη αλλαγη λαδιων; να κρατησω το 5W-40 ή να γυρισω στο 10W-40;
Ναι μεν το 5W-40 το παει πολυ καλα ως τωρα αλλα εχω κανει μονο μερικες εκατονταδες χιλιομετρα,δεν εχω κανει μερικες χιλιαδες ή δυο αλλαγες λαδιων με αυτο να εχω πιο εμπεριστατωμενη αποψη.
Ισχυουν αυτα που λενε πως θα γινει ζημια στο μοτερ σε μπιελα-πειρο πιστονιου-καδενα χρονισμου;
:thumbs up:
«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24050
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Τι ανακριβειες,μη πω τιποτα αλλο γραφει ο τυπος μετα το πινακα!
Σε ολα υπερισχυει το 5W40.
Σε ολα υπερισχυει το 5W40.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Ελληνας μηχανολογος με δυο χρονια στην αγγλια σπουδες τις εχει γραψει τις 2 τελευταιες παραγραφους.linkin's dad έγραψε: ↑Παρ 15 Σεπ 2023, 13:03 Τι ανακριβειες,μη πω τιποτα αλλο γραφει ο τυπος μετα το πινακα!
Σε ολα υπερισχυει το 5W40.
Εχω το μονο που μπορω να του αντιπαραθεσω ειναι το τι ακουω στο μοτερ και πως βλεπω το στροφαρισμα.
Οι θερμοκρασιες που αναγραφουν οι πινακες ειναι του περιβαλλοντος; η "εξωτερικη" που λεμε;
«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24050
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Εμενα τα γραφομενα του περισσοτερο σε trolling με παραπεμπουν....
"You won't use no.....".Αν κρινω απο το γεγονος οτι δε γνωριζει οτι δυο αρνητικα κανουν καταφαση στα Αγγλικα....
"You won't use no.....".Αν κρινω απο το γεγονος οτι δε γνωριζει οτι δυο αρνητικα κανουν καταφαση στα Αγγλικα....
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Ελληνας ειναι με Skoda σαν το δικο μου,εχει και αλλα 2 αμαξια.
Θυμηθηκα πως απο Ημισυνθετικα τελευταια ειχα τα Castrol Magnatec αλλα δεν εμεινα ευχαριστημενος.
Θυμηθηκα πως απο Ημισυνθετικα τελευταια ειχα τα Castrol Magnatec αλλα δεν εμεινα ευχαριστημενος.
«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4798
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Το 5 είναι πιο λεπτό στο κρύο από το 10.. το 40 είναι στο ζεστό .. δεν μπορώ να καταλάβω που στηρίζει ότι αν βάλεις 5-40 θα στραβωσει μπιέλα.... τι άλλο θα ακούσουμε..
Ναι Δημήτρη εξωτερικές θερμοκρασίες είναι .
Ναι Δημήτρη εξωτερικές θερμοκρασίες είναι .
~RK GARAGE~
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Εκει πονταρισα κι εγω,στο ''καλυτερη κρυα εκκινηση" μιας και με τα Ημισυνθετικα ειχα θεματακι.
Το Amsoil ειναι 946ml αρα θες κανα 70 ευρω συνολικα μονο αγορα.
Απο την αλλη τις ζεστες μερες του καλοκαιριου οι διαδρομες ειναι συντομες (ακομα και εθνικη παντα σταματαω μια στο τοσο) δεν ειναι να πεις το εχω στην τσιτα ολη την ωρα και δεν νομιζω να χρειαζεται να παω σε 50αρι δηλ 5W-50, δεν ειμαστε και σαχαρα.
«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4798
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24050
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Δε ξερω τι γνωμη εχει η αντλια λαδιου για το 50αρι.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2386
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
αν απο 5w30 παμε σε 10w40 ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα για να την ακουσει η αντλία? συμφωνα με τον πινακα για την Ελλαδα το 10w40 μας καλυπτει περισσοτερο σαν θερμοκρασιες......νομιζω οτι η διαφορα τους ειναι μονο στην εκκινηση και στα πρωτα λεπτα μέχρι να πιάσει θερμοκρασια το λαδι , μετα ειναι ιδια......και λογικα θα καιει και λιγοτερο λαδι με τα 10ρια.....ξερω γω? ρωτάω.....
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24050
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Δε νομιζω να την ακουσει η αντλια.Εξαλλου δεν ειναι και τοσο μεγαλη η διαφορα.Με το 50αρι μπορει να υπαρξει προβλημα.Αυτο μου ειπε η Opie Oils σε επικοινωνια που ειχα.
Δε νομιζω να καιει λιγοτερο λαδι με το 10αρι.Το δευτερο νουμερο ειναι αυτο που μας ενδιαφερει περισσοτερο.Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα καιει περισσοτερη βενζινη με 40αρι και ιδιως με 50αρι.
Δε νομιζω να καιει λιγοτερο λαδι με το 10αρι.Το δευτερο νουμερο ειναι αυτο που μας ενδιαφερει περισσοτερο.Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα καιει περισσοτερη βενζινη με 40αρι και ιδιως με 50αρι.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4798
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Όσο πιο χοντρό το λάδι τόσο πιο δύσκολα <καίγεται> .
Ένας σημαντικός παράγοντας σε όλα αυτά είναι αν το αυτοκίνητο είναι turbo ή όχι ... σκέψου σε turbo και 10-40 με φουλ κρύο έξω και να βάλεις μπροστά... ενώ το 5-30 ή 5-40 θα φτάσει πιο γρήγορα στην τουρμπίνα..
Ένας σημαντικός παράγοντας σε όλα αυτά είναι αν το αυτοκίνητο είναι turbo ή όχι ... σκέψου σε turbo και 10-40 με φουλ κρύο έξω και να βάλεις μπροστά... ενώ το 5-30 ή 5-40 θα φτάσει πιο γρήγορα στην τουρμπίνα..
~RK GARAGE~
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24050
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Πηγα να συμπληρωσω 15W40 στο Hyundai της γυναικας μου ενα χειμωνιατικο πρωι.Παγωμενο μελι ηταν.Δεν εβγαινε καν απο το μπουκαλι.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
5W-30 για το δικο μου αμαξι ουτε συζητηση.Vaggelis έγραψε: ↑Σάβ 16 Σεπ 2023, 18:44 αν απο 5w30 παμε σε 10w40 ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα για να την ακουσει η αντλία? συμφωνα με τον πινακα για την Ελλαδα το 10w40 μας καλυπτει περισσοτερο σαν θερμοκρασιες......
νομιζω οτι η διαφορα τους ειναι μονο στην εκκινηση και στα πρωτα λεπτα μέχρι να πιάσει θερμοκρασια το λαδι , μετα ειναι ιδια......
και λογικα θα καιει και λιγοτερο λαδι με τα 10ρια.....ξερω γω? ρωτάω.....
Κρυα εκκινηση και συντομες διαδρομες = αυξημενη καταναλωση βενζινης, το προηγουμενο Ημισυνθετικο 10W-40 με ειχε ''ξοδεψει" αρκτεα.
Αυτο δυσκολο να το καταλαβω,μου ειπαν αν βαλω θερμομετρο λαδιου να δω τις διαφορες, εχω ανταπτορα ετοιμο απο παλαιοτερη πατεντα αλλα δεν ξερω εαν αξιζει τον κοπο να παρω νεο οργανο.
linkin's dad έγραψε: ↑Σάβ 16 Σεπ 2023, 19:53 Πηγα να συμπληρωσω 15W40 στο Hyundai της γυναικας μου ενα χειμωνιατικο πρωι.Παγωμενο μελι ηταν.Δεν εβγαινε καν απο το μπουκαλι.
Το θυμηθηκα αν και στο βιντεο η θερμοκρασια ειναι πολυ χαμηλη για εμας εδω.
«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24050
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Είναι ρίσκο η αλλαγή από 10W/40 σε 5W/40;
Καμια προστασια στο μοτερ σε κρυες εκκινησεις.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!