Η έλλειψη ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, μαζί με τις αυστηρές κυρώσεις που έχουν επιβληθεί από τις υπόλοιπες χώρες, οδήγησαν την αυτοκινητοβιομηχανία της Ρωσίας κάποιες δεκαετίες πίσω.
Μάλιστα, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα από τη Γαλλία, η Ρώσικη κυβέρνηση έχει δώσει τη συγκατάθεσή της ώστε αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Lada, να προσφέρουν τα καινούργια τους αυτοκίνητα χωρίς ABS και αερόσακους- στοιχεία που εδώ και δεκαετίες θεωρούνται μέρος του βασικού εξοπλισμού.
Συγκεκριμένα, οι ρώσικες αυτοκινητοβιομηχανίες, με τις «ευλογίες» του κράτους είναι πλέον εξουσιοδοτημένες να αγνοούν τα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων και να μην είναι πλέον υποχρεωμένες να εφοδιάζουν τα οχήματά τους με αερόσακους, ESP, ABS ή ακόμα και προεντατήρες ζωνών ασφαλείας. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ισχύ των αλλαγμένων αυτών προτύπων παραγωγής, έως την 1η Φεβρουαρίου του 2023.
https://www.newsauto.gr/news/choris-aer ... s-ta-lada/
Διαβάστε πως η Leoni φτιάχνει ακόμα καλώδια στην Ουκρανία.
https://www.newsauto.gr/news/diavaste-p ... -oukrania/
Η Renault θέλει να ξεφορτωθεί τη Lada.
https://www.newsauto.gr/news/i-renault- ... i-ti-lada/
Χωρίς αερόσακους και ABS πλέον τα Lada;
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Χωρίς αερόσακους και ABS πλέον τα Lada;
«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4790
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
- Giannis93
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4567
- Εγγραφή: Παρ 24 Σεπ 2010, 14:01
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Χωρίς αερόσακους και ABS πλέον τα Lada;
Εν έτη 2022 ασχολίαστο.
-
Σε σύνδεσηRoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Χωρίς αερόσακους και ABS πλέον τα Lada;
Μια χαρά αντρικά αυτοκίνητα.
Μην νομίζετε ότι στους δρόμους αυτά που κυκλοφορούν όλα έχουν abs και αερόσακους που λειτουργούν, το 50% είναι με σφάλμα είτε στο ένα είτε στο άλλο :laugh:
Μην νομίζετε ότι στους δρόμους αυτά που κυκλοφορούν όλα έχουν abs και αερόσακους που λειτουργούν, το 50% είναι με σφάλμα είτε στο ένα είτε στο άλλο :laugh:
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13461
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: Χωρίς αερόσακους και ABS πλέον τα Lada;
Τρατζικ απλά!
:laugh:RoadRunner έγραψε: ↑Σάβ 21 Μάιος 2022, 15:29 Μια χαρά αντρικά αυτοκίνητα.
Μην νομίζετε ότι στους δρόμους αυτά που κυκλοφορούν όλα έχουν abs και αερόσακους που λειτουργούν, το 50% είναι με σφάλμα είτε στο ένα είτε στο άλλο :laugh:
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4790
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Χωρίς αερόσακους και ABS πλέον τα Lada;
Για να αποκατασταθει η αλήθεια , το μονο μοντέλο που μπορεί να αγοραστει χωρις αερόσακο , συμφωνα με την σελιδα της Ρωσ'ίας , ειναι το niva, το οποίο ΑΠΟΡΩ γιατι ακομα κατασκευάζεται , νισάφι πιά.
Ειναι ενα τρακτερ 50 ετων με καλες δυνατότητες εκτος δρόμου, τιποτα αλλο.
Οντας χρόνια ιδιοκτητης σοβιετικου οχήματος εχω να πω οτι η συγκεκριμένη εταιρία μετα την πτώση της Σοβιετικης Ενωσης , δεν κατάφερε να ξναβρρει τα πατήματά της. Εκείνο τον καιρό ειχε ετοιμα σχέδια νέων μοντέλων τα οποία βγ'ηκαν στην παραγωγή 10 χρόνια αργότερα .
Εκεινο τον καιρό επικρατούσε αναβρασμός και εσωτερικά της χώρας αλλα και ενδοεταιρικά , με τους διευθυντάδες να κανουν το φαγοπότι του αιώνα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα , εχω ενα 4τροχοι του 1992 οπου εχει μεσα τα σχεδια (σε χαρτι) του νεου μοντέλου , το οποιο ηταν το 110 και καταφερε να βγει σε παραγωγή το 2000 ώντας ήδη απαρχαιωμένο και καταδικασμένο στην αποτυχία.
Το 1977 η lada συνεργάστηκε με την FIAT και κατασκευασε το 2101 , με μεγάλη επιτυχια.
Το 1990 η lada συνεργάστηκε με την porsche στην αναπτυξη κινητήρα και αναρτησης στο samara, η συνεργασια τερματίστηκε.
Το 2000 η lada συνεργάστηκε με την GM για να παραγει το 110 GTI με μοτερ opel GSI , η συνεργασία δε προχώρησε.
Το 2014 η lada μπηκε στον ομιλο renault-nissan-dacia-mitsubishi , και τη διώχνουν άρον-αρον
Ή ο γιαλός ειναι στραβός λοιπον, ή στραβά αρμενίζει...
FUN FACT!
Οταν το 2000 η συνεργασια lada/GM ηταν σε συζητήσεις , οι Ρώσοι ειχαν έτοιμο το νέο niva , Niva2 το ειχαν ονομασει. Στόχος τους ήταν να επιτύχουν συνπαραγωγή με την opel ωστε να ανέβει το πρεστίζ και η εικόνα της εταιρίας.
Μπήκαν λοιπόν σε διαπραγματευσεις και η GM τελικά τους πήρε και τα σώβρακα! Πήρε τα σχέδια του οχήματος , το εκανε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΉ ΠΑΡΑΓΩΓΉ με σήμα chevrolet ,πήρε αποκλειστικότητα παραγωγής για 20 χρονια (!) και η lada δεν πήρε ΤΙΠΟΤΑ :laugh:
Και το πιό ταπεινωτικό ειναι οτι απο το 2020 και μετά , οπου η chevrolet εληξε την παραγωγή, οι Ρώσοι ξεκίνησαν να το λανσάρουν σαν ΝΕΟ ΝΙVA.
Νεο νιβα , με σχεδιασμο 25ετιας , και ηδη 20 ετη παραγωγης στην πλάτη του απο αλλη εταιρία. Ειναι για γελια και για κλάμματα....
Ειναι ενα τρακτερ 50 ετων με καλες δυνατότητες εκτος δρόμου, τιποτα αλλο.
Οντας χρόνια ιδιοκτητης σοβιετικου οχήματος εχω να πω οτι η συγκεκριμένη εταιρία μετα την πτώση της Σοβιετικης Ενωσης , δεν κατάφερε να ξναβρρει τα πατήματά της. Εκείνο τον καιρό ειχε ετοιμα σχέδια νέων μοντέλων τα οποία βγ'ηκαν στην παραγωγή 10 χρόνια αργότερα .
Εκεινο τον καιρό επικρατούσε αναβρασμός και εσωτερικά της χώρας αλλα και ενδοεταιρικά , με τους διευθυντάδες να κανουν το φαγοπότι του αιώνα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα , εχω ενα 4τροχοι του 1992 οπου εχει μεσα τα σχεδια (σε χαρτι) του νεου μοντέλου , το οποιο ηταν το 110 και καταφερε να βγει σε παραγωγή το 2000 ώντας ήδη απαρχαιωμένο και καταδικασμένο στην αποτυχία.
Το 1977 η lada συνεργάστηκε με την FIAT και κατασκευασε το 2101 , με μεγάλη επιτυχια.
Το 1990 η lada συνεργάστηκε με την porsche στην αναπτυξη κινητήρα και αναρτησης στο samara, η συνεργασια τερματίστηκε.
Το 2000 η lada συνεργάστηκε με την GM για να παραγει το 110 GTI με μοτερ opel GSI , η συνεργασία δε προχώρησε.
Το 2014 η lada μπηκε στον ομιλο renault-nissan-dacia-mitsubishi , και τη διώχνουν άρον-αρον
Ή ο γιαλός ειναι στραβός λοιπον, ή στραβά αρμενίζει...
FUN FACT!
Οταν το 2000 η συνεργασια lada/GM ηταν σε συζητήσεις , οι Ρώσοι ειχαν έτοιμο το νέο niva , Niva2 το ειχαν ονομασει. Στόχος τους ήταν να επιτύχουν συνπαραγωγή με την opel ωστε να ανέβει το πρεστίζ και η εικόνα της εταιρίας.
Μπήκαν λοιπόν σε διαπραγματευσεις και η GM τελικά τους πήρε και τα σώβρακα! Πήρε τα σχέδια του οχήματος , το εκανε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΉ ΠΑΡΑΓΩΓΉ με σήμα chevrolet ,πήρε αποκλειστικότητα παραγωγής για 20 χρονια (!) και η lada δεν πήρε ΤΙΠΟΤΑ :laugh:
Και το πιό ταπεινωτικό ειναι οτι απο το 2020 και μετά , οπου η chevrolet εληξε την παραγωγή, οι Ρώσοι ξεκίνησαν να το λανσάρουν σαν ΝΕΟ ΝΙVA.
Νεο νιβα , με σχεδιασμο 25ετιας , και ηδη 20 ετη παραγωγης στην πλάτη του απο αλλη εταιρία. Ειναι για γελια και για κλάμματα....
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4790
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
- ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
- Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: Χωρίς αερόσακους και ABS πλέον τα Lada;
Μην ξεχναμε:
και λιγα χρονια πιο μετα
Επιστροφη σε προδιαγραφες Euro 2 (βγαζουν τον εναν αισθητηρα λ)
https://www.worldstockmarket.net/ragged ... an-airbag/
:oops:
και λιγα χρονια πιο μετα
Επιστροφη σε προδιαγραφες Euro 2 (βγαζουν τον εναν αισθητηρα λ)
https://www.worldstockmarket.net/ragged ... an-airbag/
:oops:
«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)