CITIGOe iV Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της SKODA
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
CITIGOe iV Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της SKODA
Το CITIGOe iV, το πρώτο ηλεκτρικό SKODA ευρείας παραγωγής, είναι ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο πόλης που κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 61 kW. Το νέο μοντέλο σηματοδοτεί την είσοδο της SKODAστην εποχή της ηλεκτροκίνησης, 124 χρόνια από την ίδρυση της μάρκας.
Το CITIGOe iV λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, δίχως να εκπέμπει ρύπους στο περιβάλλον. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 36,8 kWh προσφέρει αυτονομία έως 265 χιλιόμετρα κατά τον κύκλο WLTP, που σε συνδυασμό με τις compactδιαστάσεις καθιστά το CITIGOe iV ιδανικό αυτοκίνητο για τις σύγχρονες πόλεις. Η παραγωγή του φιλικού προς το περιβάλλον μοντέλου θα ξεκινήσει λίγο πριν το τέλος του 2019.
Παρότι το μήκος του αμαξώματος είναι μόλις 3.597 χιλιοστά και το πλάτος 1.645 χιλιοστά, το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της SKODA προσφέρει γενναιόδωρους χώρους για τέσσερις επιβάτες και 250 λίτρα για τις αποσκευές. Ο χώρος αποσκευών μπορεί πολύ εύκολα να εκτοξευθεί στα 923 λίτρα αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα.
Το προσθιοκίνητο CITIGOe iV εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 61 kW με μέγιστη ροπή 210 Nm. Για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 12,5 δευτερόλεπτα ενώ ενδεικτική των δυνατοτήτων του είναι η επιτάχυνση από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα η οποία διαρκεί 7,6 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα είναι 130 χλμ./ώρα.
Αυτονομία 265 χιλιομέτρων και φόρτιση στο 80% σε μόλις 1 ώρα
Την απαιτούμενη για την κίνηση ηλεκτρική ενέργεια παρέχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 60 Ah με ενεργειακή χωρητικότητα 36,8 kWh. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο και έχει διαστάσεις 1,1x1,7 μέτρα και ύψος μόλις 30 εκατοστά. Αποτελείται από 168 κυψέλες και προσφέρει αυτονομία 265 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Όταν η μπαταρία αδειάσει μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις 1 ώρα με την χρήση καλωδίου φόρτισης CCS (Combined Charging System) σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 40 kW. Με wall-box ισχύος 7,2 kW εναλλασσόμενου ρεύματος AC η μπαταρία μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε 4 ώρες και 8 λεπτά ή σε 12 ώρες και 37 λεπτά με χρήση οικιακού ρεύματος 2,3 kW. Τόσο το καλώδιο φόρτισης CCS όσο και το καλώδιο φόρτισης AC περιλαμβάνονται στην έκδοση εξοπλισμού Style και είναι προαιρετικά στην έκδοση SKODA CITIGOe iV Ambition. Όταν αυτές οι επιλογές φόρτισης δεν είναι διαθέσιμες, η μπαταρία του SKODA CITIGOe iV μπορεί να φορτίσει με την χρήση κοινής οικιακής πρίζας.
Άμεσα αναγνωρίσιμο από τη μάσκα SKODA στο χρώμα του αμαξώματος
Η SKODA προσφέρει το CITIGOe iV αποκλειστικά ως πεντάθυρο στις εκδόσεις εξοπλισμού Ambition και Style. Προκειμένου να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της SKODA και να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα CITIGOμε κινητήρες εσωτερικής καύσης, η εμπρός μάσκα είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ και ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί. Οι προβολείς ομίχλης και τα LED φώτα ημέρας είναι στάνταρ, ενώ ο φωτισμός κατεύθυνσης προαιρετικός. Τα φλας είναι ενσωματωμένα στους εξωτερικούς καθρέπτες που είναι είτε μαύροι είτε στο χρώμα του αμαξώματος. Όπως πρωτοπαρουσιάστηκε στο ολοκαίνουργιο SCALA, στην πίσω πόρτα υπάρχει πλέον ολογράφως η επωνυμία της εταιρίας ‘SKODA’ ενώ υπάρχει και το λογότυπο CITIGOe.
Η παραγωγή του CITIGOe iVείναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει προς το τέλος του έτους ενώ το μοντέλο αναμένεται στην Ελλάδα αρχές του 2020.
POWER BY....RK GARAGE....
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της SKODA
Kατ αρχας παρακολουθώ με ενδιαφέρον το κομματι αναπτυξης ηλεκτρικων αυτοκινητων και συναφων τεχνολογιών.
Για να καταλάβουμε ομως οτι ΑΚΟΜΑ ενα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο δεν προσφερει και τόσα οσα υπερηφανευονται οι ιθύνοντες, αρκεί να υπολογισουμε με την τρεχουσα τιμη της κιλοβατώρας την περίπτωση που καποιος θα το φορτιζει καθε βραδυ, θα πληρώσει περι τα 80ε μηνιαιως παραπάνω ρεύμα.
Επίσης οσο χρησιμοποιουμε εργοστασια παραγωγης ρευματος με λιγνίτη , πετρελαιο και φυσικο αέριο , τοσο μολύνουμε το περιβάλλον.
Τριτον , οι τεχνολογιες των μπαταριων εδω και 15χρονια δεν εχουν να επιδειξουν κατι αξιόλογο , δηλαδη παιδευομαστε με το Λίθιο και ολα τα μειονεκτήματα του. Ενα απο αυτα ειναι ο ογκος σε σχεση με την χωρητικοτητα (οσο πιο μεγαλη αυτονομια θελουμε τοσο πιο μεγαλη μπαταρια πρεπει να βαλουμε) , αλλα και οι πολυ αργοι χρονοι φορτισης.
Αυτο το 1 ωρα φορτιση με compound charging απαιτει πολυ εξειδικευμένη οικιακή εγκατασταση που δεν ξερω αν μπορει να την αναλάβει κάποιος , καθοτι για να δουλεψει αυτος ο ccs φορτιστης θελει καμμια 100αρια Αμπερ παροχή!
Ωστοσο δεν θελω να μειωσω το κατόρθωμα της skoda , αλλα ουτε να μειωσω την ερευνα και εξελιξη που κανουν πολλες εταιριες πανω σο κομματι αυτο.
Για να καταλάβουμε ομως οτι ΑΚΟΜΑ ενα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο δεν προσφερει και τόσα οσα υπερηφανευονται οι ιθύνοντες, αρκεί να υπολογισουμε με την τρεχουσα τιμη της κιλοβατώρας την περίπτωση που καποιος θα το φορτιζει καθε βραδυ, θα πληρώσει περι τα 80ε μηνιαιως παραπάνω ρεύμα.
Επίσης οσο χρησιμοποιουμε εργοστασια παραγωγης ρευματος με λιγνίτη , πετρελαιο και φυσικο αέριο , τοσο μολύνουμε το περιβάλλον.
Τριτον , οι τεχνολογιες των μπαταριων εδω και 15χρονια δεν εχουν να επιδειξουν κατι αξιόλογο , δηλαδη παιδευομαστε με το Λίθιο και ολα τα μειονεκτήματα του. Ενα απο αυτα ειναι ο ογκος σε σχεση με την χωρητικοτητα (οσο πιο μεγαλη αυτονομια θελουμε τοσο πιο μεγαλη μπαταρια πρεπει να βαλουμε) , αλλα και οι πολυ αργοι χρονοι φορτισης.
Αυτο το 1 ωρα φορτιση με compound charging απαιτει πολυ εξειδικευμένη οικιακή εγκατασταση που δεν ξερω αν μπορει να την αναλάβει κάποιος , καθοτι για να δουλεψει αυτος ο ccs φορτιστης θελει καμμια 100αρια Αμπερ παροχή!
Ωστοσο δεν θελω να μειωσω το κατόρθωμα της skoda , αλλα ουτε να μειωσω την ερευνα και εξελιξη που κανουν πολλες εταιριες πανω σο κομματι αυτο.
- Γιωργος Π
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1871
- Εγγραφή: Τρί 28 Μαρ 2017, 15:22
- Μοντέλο: Octavia 1.8tsi Mk2 08
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: Πετρούπολη
Re: CITIGOe iV Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της SKODA
ηλεκτρικα και μπαρουφες συμφωνω μαζι σου.
octavia II 1.8tsi by APR
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της SKODA
:repect: :repect: :repect: :repect: :repect: :repect: :repect:windmill82 έγραψε: ↑Πέμ 30 Μάιος 2019, 10:30 Kατ αρχας παρακολουθώ με ενδιαφέρον το κομματι αναπτυξης ηλεκτρικων αυτοκινητων και συναφων τεχνολογιών.
Για να καταλάβουμε ομως οτι ΑΚΟΜΑ ενα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο δεν προσφερει και τόσα οσα υπερηφανευονται οι ιθύνοντες, αρκεί να υπολογισουμε με την τρεχουσα τιμη της κιλοβατώρας την περίπτωση που καποιος θα το φορτιζει καθε βραδυ, θα πληρώσει περι τα 80ε μηνιαιως παραπάνω ρεύμα.
Επίσης οσο χρησιμοποιουμε εργοστασια παραγωγης ρευματος με λιγνίτη , πετρελαιο και φυσικο αέριο , τοσο μολύνουμε το περιβάλλον.
Τριτον , οι τεχνολογιες των μπαταριων εδω και 15χρονια δεν εχουν να επιδειξουν κατι αξιόλογο , δηλαδη παιδευομαστε με το Λίθιο και ολα τα μειονεκτήματα του. Ενα απο αυτα ειναι ο ογκος σε σχεση με την χωρητικοτητα (οσο πιο μεγαλη αυτονομια θελουμε τοσο πιο μεγαλη μπαταρια πρεπει να βαλουμε) , αλλα και οι πολυ αργοι χρονοι φορτισης.
Αυτο το 1 ωρα φορτιση με compound charging απαιτει πολυ εξειδικευμένη οικιακή εγκατασταση που δεν ξερω αν μπορει να την αναλάβει κάποιος , καθοτι για να δουλεψει αυτος ο ccs φορτιστης θελει καμμια 100αρια Αμπερ παροχή!
Ωστοσο δεν θελω να μειωσω το κατόρθωμα της skoda , αλλα ουτε να μειωσω την ερευνα και εξελιξη που κανουν πολλες εταιριες πανω σο κομματι αυτο.
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4781
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: CITIGOe iV Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της SKODA
σωστα αρσενη.. ωραια τα λεει η καθε εταιρια αλλα απο πισω εχει αρκετα θεματα.. παντως γενικα προς τα εκει το πανε το πραγμα....
~RK GARAGE~