Νέο Škoda Kodiaq Scout
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Νέο Škoda Kodiaq Scout
Η ŠKODA συνεχίζει την εκστρατεία της στην κατηγορία των SUV. Με το νέο KODIAQ SCOUT, η μάρκα θα παρουσιάσει μια παραλλαγή του μοντέλου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη (7 έως 19 Μαρτίου 2017) που επιδεικνύει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, τόσο με την εμφάνιση όσο και με την τεχνολογία τους.
Η στιβαρή και ανθεκτική του εμφάνιση τονίζεται από ασημί σχεδιαστικές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της διακεκριμένης προστασίας του κάτω μέρους του αμαξώματος μπροστά και πίσω. Οι ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών που δημιουργήθηκαν ειδικά για το KODIAQ SCOUT συμβάλλουν επίσης στην πολύ δυναμική του εμφάνιση. Το μοντέλο διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, με στάνταρ τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις.
Ο σχεδιασμός του μοντέλου αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Το SKODAKODIAQ τραβάει την προσοχή καθώς διαθέτει το μεγαλύτερο εσωτερικό στην κατηγορία του, ενώ έχει μήκος 4,70 m και διατίθεται και ως επταθέσιο.
Σχεδιασμός – ασημί χρώμα ως αντανάκλαση του ισχυρού του χαρακτήρα
Εκτός της προστασίας του κάτω μέρους του αμαξώματος, το KODIAQSCOUT είναι αναγνωρίσιμο εξωτερικά από το φιμέ πίσω παρμπρίζ και τα πίσω πλαϊνά παράθυρα, τα οποία προστατεύουν από το έντονο φως. Οι ασημί λεπτομέρειες αναβαθμίζουν την αισθητική του αμαξώματος και τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του νέου μεγάλου SUV της ŠKODA.
Άρτιες σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν η μάσκα που πλαισιώνεται από ασημί τελειώματα, καθώς και οι ράγες οροφής, το κάλυμμα του καθρέφτη, το τελείωμα του πλαϊνού παράθυρου, τα εμπρός και πίσω προστατευτικά αμαξώματος βαμμένα επίσης σε ασημί.
Η πλάγια όψη καθενός από τα μοντέλα ŠKODA KODIAQ χαρακτηρίζεται από κοντούς προβόλους, των οποίων το κεκλιμένο επάνω μέρος οπτικά επεκτείνεται από μια γραμμή μέχρι την κολώνα D και το κωνικό πίσω μέρος. Το KODIAQ SCOUT διατίθεται με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών που δημιουργήθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο και φέρει ένα μικρό σήμα με την ονομασία του μοντέλου στο μπροστινό φτερό και το ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Εξοπλισμός
Ο εξοπλισμός και η εσωτερική διακόσμηση είναι επίσης προσαρμοσμένα στο στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου και βασίζονται στην έκδοση Ambition. To ŠKODA KODIAQ SCOUT διαθέτει σύστημα Off-Road Assist, πακέτο Rough-Road με προστασία στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στον κινητήρα, καθώς και σύστημα Park Assist εμπρός και πίσω.
Ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης Driving Mode Select (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του υδραυλικού τιμονιού και του κλιματισμού.. Η λειτουργία Snow ρυθμίζει τα συστήματα ABS, ASR, ACC (όπου υπάρχει) και τη διαχείριση του κινητήρα στις ειδικές συνθήκες του χιονισμένου ή ολισθηρού οδοστρώματος.
Στο βασικό εξοπλισμό του εσωτερικού περιλαμβάνονται το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ο φωτισμός περιβάλλοντος LED σε δέκα χρώματα, το Modular Infotainment Matrix (MIB) με οκτώ ηχεία, καθίσματα καθώς και επενδύσεις θυρών με δέρμα Alcantara και το λογότυπο KODIAQ στα μπροστινά μαρσπιέ.
Κινητήρες
Υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου:
1.4 TSI 110-kW (150 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 197 km/h, 0-100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 6.8 l / 100 km, 153 g CO2/km
2.0 TSI 132-kW (180 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 207 km/h, 0-100 km/h σε 8,0 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 7.3 l / 100 km, 168 g CO2/km
2.0 TDI 110-kW (150 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 197 km.h, 0-100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 l / 100 km, 139 g CO2/km
2.0 TDI 140-kW (190 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 210 km/h, 0-100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,7 l / 100 km, 150 g CO2/km
Τετρακίνηση
Το επίκεντρο της τετρακίνησης είναι ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το πίσω διαφορικό, δηλαδή στο τέλος του κινητήριου άξονα, για βέλτιστη κατανομή του φορτίου στους άξονες. Η τετρακίνηση λειτουργεί γρήγορα και έξυπνα ενώ η μονάδα ελέγχου του υπολογίζει συνεχώς την ιδανική ροπή οδήγησης στον πίσω άξονα. Η απώλεια της πρόσφυσης σχεδόν εξαλείφεται λόγω του συστήματος ελέγχου που εξαρτώμενη από τον τρόπο οδήγησης. Σε κανονικές συνθήκες, ιδιαίτερα με ένα ελαφρύ φορτίο και με σβησμένο κινητήρα, ο πολύδισκος συμπλέκτης μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στο καύσιμο με οικονομικό τρόπο κυρίως στους εμπρός τροχούς.
Εκτός δρόμου ικανότητες
Το ŠKODA KODIAQ κινείται με απόλυτη άνεση και φυσικότητα ακόμα και σε έδαφος εκτός δρόμου. Με απόσταση 194 χιλιοστά από το έδαφος, μπορεί να διαπραγματευτεί ακόμη μεγαλύτερες προσκρούσεις με ευκολία. Διαθέτει γωνία ράμπας 19,7 μοιρών, ενώ οι γωνίες προσέγγισης και φυγής είναι εντυπωσιακές: 22,0 και 23,1 μοίρες χάρις στους κοντούς προβόλους. Επιπλέον, το πακέτο Rough-Road που αποτελεί βασικό εξοπλισμό, προστατεύει από ζημιά το κάτω μέρος του αμαξώματος, τον κινητήρα, τα φρένα, τις γραμμές καυσίμου και τα καλώδια. Όταν το όχημα βγαίνει εκτός δρόμου, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το σύστημα off-road απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Το προαιρετικό DCC (Dynamic Chassis Control) αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας ανάλογα, ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι κάπως πιο αργή. Για καλύτερη πρόσφυση στη λειτουργία off-road, το ASR επιτρέπει μεγαλύτερο ποσό ολίσθησης, ενώ το ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό (EDL) αντιδρά πιο γρήγορα. Όταν απαιτείται, τα συστήματα Hill-Hold και Hill-Descent ενεργοποιούνται – με το δεύτερο σύστημα να διατηρεί τη ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που ο οδηγός εισέρχεται στην πλαγιά.
Συστήματα υποστήριξης οδηγού
Με το ευρύ φάσμα των συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, όλες οι νέες εκδόσεις του ŠKODA KODIAQ αποτελούν σημεία αναφοράς στην κατηγορία τους. Νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν Trailer Assist, Blind Spot Detect, τα οποία προειδοποιούν για τυχόν οχήματα στο τυφλό σημείο και το Rear Traffic Alert, το οποίο παρακολουθεί την κίνηση που προέρχεται από τα πλάγια και πίσω σε φάση ελιγμών κλπ. Το σύστημα Crew Protect Assist, το οποίο κλείνει τα παράθυρα και την ηλιοροφή σε περίπτωση ενός επικείμενου ατυχήματος και σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός καθισμάτων, λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα Front Assist, το οποίο περιλαμβάνει το City Emergency Brake και το Pedestrian Protection. Οι λειτουργίες του Park Assist έχουν τελειοποιηθεί.
Το σύστημα Area-View χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από τη μάρκα: οι κάμερες που βρίσκονται στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματος καθώς και στους καθρέπτες, περιλαμβάνουν ευρυγώνιους φακούς που επιτρέπουν την άμεση θέα της περιοχής του άλλου αυτοκινήτου στην οθόνη του οχήματος. Περιλαμβάνουν δε μία εικονική προβολή από πάνω προς τα κάτω και φωτογραφίες 180 μοιρών από εμπρός προς τα πίσω, κάτι που καθιστά την οδήγηση ευκολότερη σε καταστάσεις πανικού ή σε ανώμαλο έδαφος.
Συστήματα ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας
To ŠKODA KODIAQ SCOUT είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του νέου μεγάλου SUV. Η πιο πλούσια έκδοση, διατίθεται με το σύστημα πλοήγησης Columbus, έχει οθόνη 9,2 ιντσών, Wi-Fi hotspot και μια μονάδα LTE, ενώ η λειτουργία αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης είναι στάνταρ εξοπλισμός. Οι online κινητές υπηρεσίες μέσω του ŠKODA Connect αποτελούν το σημείο αναφοράς των συστημάτων ενημέρωσης ενώ θέτουν νέα πρότυπα όσον αφορά την πλοήγηση, τις πληροφορίες, την ψυχαγωγία και τη βοήθεια και μπορεί ακόμα και να ρυθμιστούν χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή του σπιτιού σας ή μέσω της εφαρμογής.
Παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης
Το ŠKODA KODIAQ SCOUT θα κάνει το ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη (9 - 19 Μαρτίου 2017). Η μάρκα θα παρουσιάσει τη νέα έκδοση του μεγάλου SUV και πολλές άλλες καινοτομίες στην αίθουσα 2 στον πρώτο όροφο του Εκθεσιακού Κέντρου Palexpo.
Πηγή http://gonews.gr/
Η στιβαρή και ανθεκτική του εμφάνιση τονίζεται από ασημί σχεδιαστικές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της διακεκριμένης προστασίας του κάτω μέρους του αμαξώματος μπροστά και πίσω. Οι ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών που δημιουργήθηκαν ειδικά για το KODIAQ SCOUT συμβάλλουν επίσης στην πολύ δυναμική του εμφάνιση. Το μοντέλο διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, με στάνταρ τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις.
Ο σχεδιασμός του μοντέλου αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Το SKODAKODIAQ τραβάει την προσοχή καθώς διαθέτει το μεγαλύτερο εσωτερικό στην κατηγορία του, ενώ έχει μήκος 4,70 m και διατίθεται και ως επταθέσιο.
Σχεδιασμός – ασημί χρώμα ως αντανάκλαση του ισχυρού του χαρακτήρα
Εκτός της προστασίας του κάτω μέρους του αμαξώματος, το KODIAQSCOUT είναι αναγνωρίσιμο εξωτερικά από το φιμέ πίσω παρμπρίζ και τα πίσω πλαϊνά παράθυρα, τα οποία προστατεύουν από το έντονο φως. Οι ασημί λεπτομέρειες αναβαθμίζουν την αισθητική του αμαξώματος και τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του νέου μεγάλου SUV της ŠKODA.
Άρτιες σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν η μάσκα που πλαισιώνεται από ασημί τελειώματα, καθώς και οι ράγες οροφής, το κάλυμμα του καθρέφτη, το τελείωμα του πλαϊνού παράθυρου, τα εμπρός και πίσω προστατευτικά αμαξώματος βαμμένα επίσης σε ασημί.
Η πλάγια όψη καθενός από τα μοντέλα ŠKODA KODIAQ χαρακτηρίζεται από κοντούς προβόλους, των οποίων το κεκλιμένο επάνω μέρος οπτικά επεκτείνεται από μια γραμμή μέχρι την κολώνα D και το κωνικό πίσω μέρος. Το KODIAQ SCOUT διατίθεται με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών που δημιουργήθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο και φέρει ένα μικρό σήμα με την ονομασία του μοντέλου στο μπροστινό φτερό και το ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Εξοπλισμός
Ο εξοπλισμός και η εσωτερική διακόσμηση είναι επίσης προσαρμοσμένα στο στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου και βασίζονται στην έκδοση Ambition. To ŠKODA KODIAQ SCOUT διαθέτει σύστημα Off-Road Assist, πακέτο Rough-Road με προστασία στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στον κινητήρα, καθώς και σύστημα Park Assist εμπρός και πίσω.
Ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης Driving Mode Select (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του υδραυλικού τιμονιού και του κλιματισμού.. Η λειτουργία Snow ρυθμίζει τα συστήματα ABS, ASR, ACC (όπου υπάρχει) και τη διαχείριση του κινητήρα στις ειδικές συνθήκες του χιονισμένου ή ολισθηρού οδοστρώματος.
Στο βασικό εξοπλισμό του εσωτερικού περιλαμβάνονται το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ο φωτισμός περιβάλλοντος LED σε δέκα χρώματα, το Modular Infotainment Matrix (MIB) με οκτώ ηχεία, καθίσματα καθώς και επενδύσεις θυρών με δέρμα Alcantara και το λογότυπο KODIAQ στα μπροστινά μαρσπιέ.
Κινητήρες
Υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου:
1.4 TSI 110-kW (150 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 197 km/h, 0-100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 6.8 l / 100 km, 153 g CO2/km
2.0 TSI 132-kW (180 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 207 km/h, 0-100 km/h σε 8,0 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 7.3 l / 100 km, 168 g CO2/km
2.0 TDI 110-kW (150 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 197 km.h, 0-100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 l / 100 km, 139 g CO2/km
2.0 TDI 140-kW (190 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 210 km/h, 0-100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,7 l / 100 km, 150 g CO2/km
Τετρακίνηση
Το επίκεντρο της τετρακίνησης είναι ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το πίσω διαφορικό, δηλαδή στο τέλος του κινητήριου άξονα, για βέλτιστη κατανομή του φορτίου στους άξονες. Η τετρακίνηση λειτουργεί γρήγορα και έξυπνα ενώ η μονάδα ελέγχου του υπολογίζει συνεχώς την ιδανική ροπή οδήγησης στον πίσω άξονα. Η απώλεια της πρόσφυσης σχεδόν εξαλείφεται λόγω του συστήματος ελέγχου που εξαρτώμενη από τον τρόπο οδήγησης. Σε κανονικές συνθήκες, ιδιαίτερα με ένα ελαφρύ φορτίο και με σβησμένο κινητήρα, ο πολύδισκος συμπλέκτης μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στο καύσιμο με οικονομικό τρόπο κυρίως στους εμπρός τροχούς.
Εκτός δρόμου ικανότητες
Το ŠKODA KODIAQ κινείται με απόλυτη άνεση και φυσικότητα ακόμα και σε έδαφος εκτός δρόμου. Με απόσταση 194 χιλιοστά από το έδαφος, μπορεί να διαπραγματευτεί ακόμη μεγαλύτερες προσκρούσεις με ευκολία. Διαθέτει γωνία ράμπας 19,7 μοιρών, ενώ οι γωνίες προσέγγισης και φυγής είναι εντυπωσιακές: 22,0 και 23,1 μοίρες χάρις στους κοντούς προβόλους. Επιπλέον, το πακέτο Rough-Road που αποτελεί βασικό εξοπλισμό, προστατεύει από ζημιά το κάτω μέρος του αμαξώματος, τον κινητήρα, τα φρένα, τις γραμμές καυσίμου και τα καλώδια. Όταν το όχημα βγαίνει εκτός δρόμου, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το σύστημα off-road απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Το προαιρετικό DCC (Dynamic Chassis Control) αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας ανάλογα, ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι κάπως πιο αργή. Για καλύτερη πρόσφυση στη λειτουργία off-road, το ASR επιτρέπει μεγαλύτερο ποσό ολίσθησης, ενώ το ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό (EDL) αντιδρά πιο γρήγορα. Όταν απαιτείται, τα συστήματα Hill-Hold και Hill-Descent ενεργοποιούνται – με το δεύτερο σύστημα να διατηρεί τη ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που ο οδηγός εισέρχεται στην πλαγιά.
Συστήματα υποστήριξης οδηγού
Με το ευρύ φάσμα των συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, όλες οι νέες εκδόσεις του ŠKODA KODIAQ αποτελούν σημεία αναφοράς στην κατηγορία τους. Νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν Trailer Assist, Blind Spot Detect, τα οποία προειδοποιούν για τυχόν οχήματα στο τυφλό σημείο και το Rear Traffic Alert, το οποίο παρακολουθεί την κίνηση που προέρχεται από τα πλάγια και πίσω σε φάση ελιγμών κλπ. Το σύστημα Crew Protect Assist, το οποίο κλείνει τα παράθυρα και την ηλιοροφή σε περίπτωση ενός επικείμενου ατυχήματος και σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός καθισμάτων, λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα Front Assist, το οποίο περιλαμβάνει το City Emergency Brake και το Pedestrian Protection. Οι λειτουργίες του Park Assist έχουν τελειοποιηθεί.
Το σύστημα Area-View χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από τη μάρκα: οι κάμερες που βρίσκονται στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματος καθώς και στους καθρέπτες, περιλαμβάνουν ευρυγώνιους φακούς που επιτρέπουν την άμεση θέα της περιοχής του άλλου αυτοκινήτου στην οθόνη του οχήματος. Περιλαμβάνουν δε μία εικονική προβολή από πάνω προς τα κάτω και φωτογραφίες 180 μοιρών από εμπρός προς τα πίσω, κάτι που καθιστά την οδήγηση ευκολότερη σε καταστάσεις πανικού ή σε ανώμαλο έδαφος.
Συστήματα ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας
To ŠKODA KODIAQ SCOUT είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του νέου μεγάλου SUV. Η πιο πλούσια έκδοση, διατίθεται με το σύστημα πλοήγησης Columbus, έχει οθόνη 9,2 ιντσών, Wi-Fi hotspot και μια μονάδα LTE, ενώ η λειτουργία αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης είναι στάνταρ εξοπλισμός. Οι online κινητές υπηρεσίες μέσω του ŠKODA Connect αποτελούν το σημείο αναφοράς των συστημάτων ενημέρωσης ενώ θέτουν νέα πρότυπα όσον αφορά την πλοήγηση, τις πληροφορίες, την ψυχαγωγία και τη βοήθεια και μπορεί ακόμα και να ρυθμιστούν χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή του σπιτιού σας ή μέσω της εφαρμογής.
Παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης
Το ŠKODA KODIAQ SCOUT θα κάνει το ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη (9 - 19 Μαρτίου 2017). Η μάρκα θα παρουσιάσει τη νέα έκδοση του μεγάλου SUV και πολλές άλλες καινοτομίες στην αίθουσα 2 στον πρώτο όροφο του Εκθεσιακού Κέντρου Palexpo.
Πηγή http://gonews.gr/
- gsa1967
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5298
- Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
- Μοντέλο: octavia 5rs
- Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
ομορφο ειναι.
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24018
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
Αυτη η εκδοση με τον 1.4 TSI 150hp καλη μου φαινεται για τα δεδομενα της Ελλαδας. :wink:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
μπα θέλει μεγάλο κινητήρα αν πρόκειται για off-road καταστάσεις ή για φουλ εξοπλισμό.. τον 1,4 μόνο για κολωνάκι είναι , έχει καλές γωνίες αν και μόνο live θα τα δω αυτά τα νούμερα. γιατι όσο το εξοπλίζεις τοσο μικραίνουν. αν πάλι ταξίδια μόνο , πάλι τον μεγάλο κινητήρα θα επέλεγα. τετρακίνηση και turbo με λίγα κυβικά είναι εως και επικινδυνο.. το έχω ζήσει.. τι άνοιγμα θα χουν τα ψαλίδια του άραγε ... :stupid: και στις πόσες μοιρες σηκώνεται ο τροχός..; :stupid: ασφάλτινα ελαστικά ή 20/80 ή 50/50(να τα φοράει άραγε;) από τα καλά SUV φαίνεται .. από αυτά που πλησιάζουν τα Τζιπ.. θα δείξει..ένα μειον για SUV είναι οι 19αρες... :shock: θα του βαζα 16ρια με 65 προφίλ.. εκεί να δω τι κάνει.. πάντως όμορφο είναι...
POWER BY....RK GARAGE....
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24018
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
SUV ειναι Γιωργο,δεν ειναι οχημα εκτος δρομου.Ποσες φορες θα πατησει χωμα?!Πολυ λιγες. :smile:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
Ναι βρε το ξερω αλλα θα ναι και βαρυ... ασε που θα το βαλει στην αμμο το καλοκαιρι να δειξει στην παραλια το τζιπακι που εχει και με τα 19αρια θα μεινει εκει.... :laugh:
POWER BY....RK GARAGE....
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
:dizzy:
Δεν εχω καταλαβει κατι...
Ολα αυτα τα DDL EDL HILL-HOLD ACC ROUGH-ROAD και λοιπα τζιτζιρομίτζιρα , δεν τα εχει και το απλό?
Σε ποιον απευθυνεται δηλ το scout?
Τι θελω να πω...θελω ενα caravan ευρυχωρο και ομορφο, αλλα κάπου κάπου παταω και λιγο χωματακι, αρα δεν παιρνω την απλη οκταβια αλλα την scout.
Τωρα το απλο kodiaq καλυπτει τις εκτος δρομου αναγκες του ανησυχου, γιατι να παρει το scout?
Δεν εχω καταλαβει κατι...
Ολα αυτα τα DDL EDL HILL-HOLD ACC ROUGH-ROAD και λοιπα τζιτζιρομίτζιρα , δεν τα εχει και το απλό?
Σε ποιον απευθυνεται δηλ το scout?
Τι θελω να πω...θελω ενα caravan ευρυχωρο και ομορφο, αλλα κάπου κάπου παταω και λιγο χωματακι, αρα δεν παιρνω την απλη οκταβια αλλα την scout.
Τωρα το απλο kodiaq καλυπτει τις εκτος δρομου αναγκες του ανησυχου, γιατι να παρει το scout?
- pantelos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ 14 Ιουν 2010, 01:10
- Μοντέλο: Octavia 5 1.4 TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
Για να ξεχωρίζει οπτικά. Να πουλήσουν θέλουν οι εταιρείες και φτιάχνουν μοντέλα. Κι αυτό και το Superb Scout και το Fabia Scout δεν είναι ουσιαστικά διαφορετικά από τις κλασσικές εκδόσεις. Έχουν διαφορετικούς προφυλακτήρες, μπορεί να σου αρέσουν και να τσιμπήσεις.
Παντελής
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 917
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
Όμορφο είναι!! Εγω θα προτιμούσα το 2.0tdi! :thumbs up:
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
Λες να τους δινουν κοψοχρονιά λογω dieselgate?ikaros fabia2 έγραψε:Όμορφο είναι!! Εγω θα προτιμούσα το 2.0tdi! :thumbs up:
:silly:
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 865
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
4,70 m μόνο και δίνεται και ως 7θέσιο?
Λίτρα πορτ-παγκάζ ξέρουμε, έτσι για να κλείσει σωστά η αξιολόγηση? :dump:
Λίτρα πορτ-παγκάζ ξέρουμε, έτσι για να κλείσει σωστά η αξιολόγηση? :dump:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- gsa1967
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5298
- Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
- Μοντέλο: octavia 5rs
- Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη
Re: Νέο Škoda Kodiaq Scout
εννοειται διοτι τα διλιτρα ειναι στοχος.linkin's dad έγραψε:Αυτη η εκδοση με τον 1.4 TSI 150hp καλη μου φαινεται για τα δεδομενα της Ελλαδας. :wink: