VW Polo BlueGT

Σημαντικες ειδήσεις αυτοκινήτου από όλο τον κόσμο!

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13459
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από MadSurfer »

VW Polo BlueGT: Και ταχύ και καθαρό!
Το νέο VW Polo BlueGT, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης, προτάσσει σε ιδανικές αναλογίες τον σπορτίφ χαρακτήρα του σε συνδυασμό με υψηλές περιβαλλοντικές ευαισθησίες.

Με τη συγκεκριμένη έκδοση, η οποία δεν αποτελεί πρωτότυπο, αλλά από το καλοκαίρι και εξής για τους αγοραστές της γηραιάς ηπείρου μια «κανονική» παραλλαγή του υπάρχοντος Polo, η VW μας αποδεικνύει και έμπρακτα πως οι επιδόσεις δεν αναιρούν την οικονομία. Και, κατ’ επέκταση, την οικολογική συμπεριφορά. Τι νέο μας φέρνει λοιπόν το Polo BlueGT; Πριν απ’ όλα, τη νέα γενιά των TSI κινητήρων της εταιρείας (κωδικός: ΕΑ211), για την περίσταση στα 1,4 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους, ενσωματώνοντας για πρώτη φορά το σύστημα που «κόβει» τη λειτουργία των μισών κυλίνδρων του (2 από τους 4) όταν το αυτοκίνητο κινείται κάτω από ειδικές συνθήκες. Ο στόχος της επιλογής αυτής, φυσικά, δεν είναι άλλος από την επίτευξη ιδιαίτερα χαμηλών καταναλώσεων βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, ο 1.400αρης αυτός κινητήρας χρειάζεται κατά μέσο όρο κάτω από το καπό του Polo BlueGT, μόλις 4,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα, ακολουθώντας τις τυποποιημένες μετρήσεις της ΕΕ. Πως επιτυγχάνεται αυτό; Με χαμηλούς και μέσους ρυθμούς κίνησης, ο κινητήρας λειτουργεί με δύο μόνο κυλίνδρους (απενεργοποιούνται ο 2ος και 3ος κατά κύλινδρος), επιλογή που εξοικονομεί περί τα 0,4 λιτ./100 χλμ. Το BlueGT, κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, χάρη στο cut off αυτό σύστημα, γλιτώνει περί το 1 λίτρο για κάθε 100 χλμ., τιμή που αγγίζει τα 0,7 λίτρα σε περίπτωση που η ταχύτητα κίνησης διατηρηθεί σταθερή στα 70 χλμ./ώρα.

Επί του πρακτέου, στο συγκεκριμένο «πρόγραμμα» λειτουργίας, ο TSI περιστρέφεται από τις 1.250 έως και τις 4.000 σ.α.λ., κάτι που συνεπάγεται η μέγιστη τιμή ροπής να κυμαίνεται, ανάλογα με τις στροφές του, από τα 25 έως και τα 100 Nm. Σε περίπτωση που ο οδηγός πατήσει απότομα ή περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού, τότε οι δύο απενεργοποιημένοι έως τότε κύλινδροι τίθενται αυτόματα στη… ζωή σε χρόνο που κυμαίνεται από 13 έως 36 msec. Το αν όλοι ή οι μισοί κύλινδροι βρίσκονται σε λειτουργία, ο οδηγός του PoloBlueGT το αντιλαμβάνεται μόνο μέσω της σχετικής ένδειξης που βρίσκεται στο ταμπλό, εμπρός από το βασικό οπτικό του πεδίο.

Από εκεί και πέρα, η συγκεκριμένη έκδοση του γερμανικού σούπερ μίνι διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια του διαθέτοντας ειδικά σχεδιασμένους τροχούς 17 ιντσών, που κοσμούνται από τα αρχικά «GT», ενώ… δανεικά από την κορυφαία έκδοση GTi είναι το πίσω σπόιλερ, ο πίσω προφυλακτήρας με τον χαρακτηριστικό διαχύτη αέρα και τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Το πακέτο των σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων συμπληρώνεται από τη σκουρόχρωμη μάσκα και το μαύρο κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών. Τέλος, σε ότι αφορά την ανάρτηση, οι ρυθμίσεις της διαθέτουν μια αρκούντως σπορτίφ… χροιά, με το ύψος των ελατηρίων να είναι μικρότερο κατά 15 χλστ.

Σύμφωνα με την ίδια την VW, η διάθεση του Polo BlueGT στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον προσεχή Ιούλιο.

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα


4troxoi.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sailing
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 15225
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
Μοντέλο: Superb 1.8Τ
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από Sailing »

To θέμα είναι ποιός θα πάρει ένα GT για να κινείται με 50 χιλ/ώρα??????? :roll:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannis amaliada
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 5689
Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
Μοντέλο: Octavia RS I
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αμαλιάδα

Re: VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από giannis amaliada »

Αυτοι που θα το κινουν σε αστικα κεντρα με τετοια ταχυτητα θα κινουντε :mozilla_cool:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sailing
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 15225
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
Μοντέλο: Superb 1.8Τ
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από Sailing »

Κάτσε να ανακοινωθεί τιμή και το ξανασυζητάμε! Τί νόημα έχει να έχεις ένα τέτοιο αμάξι και να το κινείς μόνο στην πόλη....επιμένω! Ας πάρει κάποιος ένα μικρότερου κυβισμού ή ντιζελάκι!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
manos_76

Re: VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από manos_76 »

Δεν μου αρεσουν τα αμαξια που εχουν διαταραχή προσωπικότητας.......
Άβαταρ μέλους
Fabiap

Re: VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από Fabiap »

Γιατί απλά δεν βγάλανε μια έκδοση Gt να τελειώνουμε (αντίστοιχη του Ibiza Fr)???
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13459
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από MadSurfer »

manos_76 έγραψε:Δεν μου αρεσουν τα αμαξια που εχουν διαταραχή προσωπικότητας.......
Αν έχει όμως ο οδηγός διαταραχή προσωπικότητας?? ε??? :idea: :idea: :lol: :lol: :lol: :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
manos_76

Re: VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από manos_76 »

MadSurfer έγραψε:
manos_76 έγραψε:Δεν μου αρεσουν τα αμαξια που εχουν διαταραχή προσωπικότητας.......
Αν έχει όμως ο οδηγός διαταραχή προσωπικότητας?? ε??? :idea: :idea: :lol: :lol: :lol: :D
Dr. Jekyll and Mr. Hyde απο δω το αμαξι σας! χαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
manos_76

Re: VW Polo BlueGT

Δημοσίευση από manos_76 »

Τον βρηκα! αν και GT το οδηγει σαν παππους! :idea:

[-youtube-][/-youtube-]
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επίσημη εφημερίδα του Skodafans Club”