SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Ό,τι έχει σχέση με ειδήσεις για Skoda, νέα αυτοκίνητα κ.α.

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Άβαταρ μέλους
Βαρύ Πόδι
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από Βαρύ Πόδι »

Vaggelis έγραψε: Για μενα οποιος δινει τετοια ποσά και δεν πηγαινει εστω να κοιταξει και τα μοντελα της Skoda , εχει κάλο στον εγκέφαλο. Ξέρεις αγαπητέ πόσο ρόλο παίζει για τον πολύ τον κόσμο η φιγούρα? Ζούνε για δαύτην. Το σκατό τους παξιμάδι προτιμούν να κάνουν για να πάρουν πχ....... μπεμβέ

Τα θεωρω τα πιο value for money αυτοκινητα αυτην την στιγμη και συνεχεια διαβαζω και σε διαφορα τεστ οτι ειναι και πιο αξιοπιστα και πιο προσεγμενα σε κατασκευη απο αυτα της ιδιας της vw κιολας. Δεν το συζητάμε για value for money. Οι ταξιτζήδες δεν είναι κορόϊδα......

Ας πουμε η Octavia που εχω, συνδυαζει τους χωρους με το αμαξωμα , την τιμη , τον κινητηρα , πολυ καλυτερα απο ενα Mondeo πχ η ενα Insignia που ειναι και 20-25 ποντους μακρυτερα. Αυτό ξαναπέστο. Αυτά κοιτούσα κι εγώ όταν ήταν να πάρω το δικό μου, μια και ο χώρος στο γκαράζ ήταν περιορισμένος και μετρούσα να μην εξέχει η μούρη και μου το φάνε (Insignia & Mondeo μου βγαίνανε πολύ μακριά σε μήκος και τα απέρριψα με συνοπτικές διαδικασίες, άσε που δεν μου προσέφεραν και τίποτα περισσότερο).

Σαν να εχουν βρει την χρυση τομη εκει στην Skoda μου φαινεται και η εκμεταλλευση χωρων ειναι πιθανοτατα η καλυτερη που εχω δει , παντα σε σχεση με τα μηκη των αμαξωματων. Αυτό ακριβώς!
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Εικόνα
Κώστας

-----------------
Άβαταρ μέλους
Vaggelis
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από Vaggelis »

Εγω κοιταγα οταν πηγα να παρω αμαξι το Insignia το Mondeo και την Octavia.
Πρωτο πηγα και οδηγησα το Mondeo. Η ποιοτητα μου φανηκε καλη και ηταν και ψιλοεντυπωσιακο με τον ψηφιακο πινακα οργανων , αλλα μεχρι εκει. Ο κινητηρας ηταν ψοφιμι (τοτε δεν ειχε τουρμπο και ηταν 1,6 ατμοσφαιρα με 120 αλογα , 1,5 τονο αμαξι) και οσο κι αν παταγα το γκαζι δεν πηγαινε μια. Παρα τις προσφορες που μου κανανε για να με δελεασουν (ηταν και γνωστοι οι πωλητες) , απερριφθη με συνοπτικες διαδικασιες λογω κινητηρα και τιμης. Το επομενο ηταν το Insignia που με εντυπωσιασε πιο πολυ σαν κατασκευη απο το Mondeo , αλλα μολις κοιταξα τον κινητηρα και τις επιδοσεις ειπα κατι δεν παει καλα , δεν μπορει αμαξι 180 αλογα να εχει τετοιες ρεπριζ και 0-100 (αισθητα πιο αργο απο αλλα). Μετα διαβασα καπου οτι εχει πολυ μακρυ σαζμαν για να ριξουν τους ρυπους και την καταναλωση που δεν επεφτε αλλιως στα επιπεδα του ανταγωνισμου.
Το τελευταιο ηταν η Octavia , οταν την οδηγησα ειμασταν μεσα 3 ατομα , και μολις πατησα το γκαζι λιγο ηταν σαν να πεταω.
Ωπα ειπα , εδω ειμαστε απο κινητηρα ειμαστε κομπλε , ας δουμε και τα υπολοιπα. Το μετρο συγκρισης λοιπον για το πορτ παγκαζ ηταν το παιδικο καροτσι που ειχα μετρησει το μηκος του. Στο μοναδικο απο τα τρια αυτοκινητα που χωραγε οπως ηθελες (οριζοντια και καθετα) ηταν η Octavia. Οποτε ειπα και απο χωρους ειμαστε καλα εδω , και επισης απο θεμα τιμης ηταν και το πιο φτηνο απο τα τρια. Οποτε δεν ηθελα κατι αλλο για να αποφασισω. Ειχα παει μαζι με τον μπατζανακη μου που εψαχνε κι αυτος αυτοκινητο και ηθελε να παρει και μου ελεγε , μα καλα ρε συ αυτο θα παρεις ? ειναι σαν γυμνο μπροστα στα αλλα δυο και ειδικα στο Mondeo (δεν ειναι τοσο φαντεζι ο πινακας οργανων και η κεντρικη κονσολα). Του λεω , φιλε δεν με ενδιαφερει αν τοι ντουλαπακι απο κατω εχει μαλακο πλαστικο η αν εχει 500 οθονες ψηφιακες για φιγουρα , αυτο που θελω ειναι χωροι και δυνατος κινητηρας να πηγαινω ταξιδια ανετος και φορτωμενος τεζα. Οποτε θα παρω Octavia. Εκεινος πηρε το Mondeo. Τελικα σημερα ψαχνει να βαλει προγραμμα μπας και ανεβασει λιγα αλογα να πηγαινει λιγο καλυτερα και εχει κοτσαρει και μια μπαγκαζιερα απο πανω διοτι το παιδικο καροτσακι δεν του χωραει στο πορτ παγκαζ οταν παει ταξιδι. Ο καθενας ζει με τις επιλογες του..................Μπορει να μην ειναι καλυτερο σε υλικα μεσα στο ταμπλο η δεν ξερω εγω που αλλου , μπορει να μην εχει 15 οθονες ψηφιακες μεσα , αλλα καταφερνει σε μικροτερο μηκος να εχω περισσοτερο χωρο πορτ παγκαζ , πισω καθονται ανετα και 3 ατομα , απο κινητηρα τα χει για πλακα τα αλλα δυο , και απο οσο βλεπω και σε διαφορα ετησια αποτελεσματα ειναι και πιο αξιοπιστο. Δεν νομιζω να θελει κανενας κατι αλλο απο ενα αμαξι ετσι ????? Εγω προσωπικα οχι................
Άβαταρ μέλους
Vaggelis
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από Vaggelis »

Βαρύ Πόδι έγραψε:
windmill82 έγραψε: Στα 25 χιλιάρικα εχει ελάχιστους ανταγωνιστές, και ισως κανένα επταθέσιο εκτος μερικων πολυμορφικων (s-max , grand scenic). Σε suv ολα τα 7θεσια φευγουν στο 30αρι και πανω.
Ο εξοπλισμος ειναι αυτος που αρμόζει σε μοντέλο του 2017. Οι κινητήρες ειναι οι κλασσικοί του γκρούπ.
Το θεμα ειναι οι πολλοί κολλημένοι που εξακολουθούν να θεωρουν ευτελή την skoda και προτιμουν vw και audi για ... να μιλάει για αυτούς η γειτονιά :dump:
Στους βενζινοκινητήρες μλκία έχουν κάνει μου φαίνεται ν' αφήσουν έξω τον 1.8 Tsi, καθαρά για φορολογικούς λόγους sto Elladistan. (Εκτός κι αν κόπηκε πλέον η παραγωγή του και δεν το ξέρω.....) :cool1:
Απ' τον "αμφιλεγόμενο" 1.4 πάνε κατευθείαν στον δίλιτρο...... :sad:

Τον 1.8 απο οτι διαβασα τον κοβουν απο την παραγωγη για τους ρυπους. Στην θεση του θα βγει ενας 1,5 TSI και θα αντικατασταθουν και οι 1,4. Οποτε λογικα θα εχει 1.0 , 1,5 και μετα 2λιτρα συνολα. Ειδωμεν.....
Άβαταρ μέλους
Βαρύ Πόδι
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από Βαρύ Πόδι »

Vaggelis έγραψε: Εγω κοιταγα οταν πηγα να παρω αμαξι το Insignia το Mondeo και την Octavia.

Έλα ρε συ. Κι εγώ ακριβώς τα ίδια! :shock: :happy1:
Ο λόγος? Κοιτούσα αποκλειστικά με 5η πόρτα και όχι κλασικά σεντάν, για να φορτώνεται ευκολότερα και περισσότερο.


Πρωτο πηγα και οδηγησα το Mondeo. Η ποιοτητα μου φανηκε καλη και ηταν και ψιλοεντυπωσιακο με τον ψηφιακο πινακα οργανων , αλλα μεχρι εκει. Ο κινητηρας ηταν ψοφιμι (τοτε δεν ειχε τουρμπο και ηταν 1,6 ατμοσφαιρα με 120 αλογα , 1,5 τονο αμαξι) και οσο κι αν παταγα το γκαζι δεν πηγαινε μια. Παρα τις προσφορες που μου κανανε για να με δελεασουν (ηταν και γνωστοι οι πωλητες) , απερριφθη με συνοπτικες διαδικασιες λογω κινητηρα και τιμης. Το επομενο ηταν το Insignia που με εντυπωσιασε πιο πολυ σαν κατασκευη απο το Mondeo , αλλα μολις κοιταξα τον κινητηρα και τις επιδοσεις ειπα κατι δεν παει καλα , δεν μπορει αμαξι 180 αλογα να εχει τετοιες ρεπριζ και 0-100 (αισθητα πιο αργο απο αλλα). Μετα διαβασα καπου οτι εχει πολυ μακρυ σαζμαν για να ριξουν τους ρυπους και την καταναλωση που δεν επεφτε αλλιως στα επιπεδα του ανταγωνισμου.
Το τελευταιο ηταν η Octavia , οταν την οδηγησα ειμασταν μεσα 3 ατομα , και μολις πατησα το γκαζι λιγο ηταν σαν να πεταω.
Ωπα ειπα , εδω ειμαστε απο κινητηρα ειμαστε κομπλε , ας δουμε και τα υπολοιπα. Το μετρο συγκρισης λοιπον για το πορτ παγκαζ ηταν το παιδικο καροτσι που ειχα μετρησει το μηκος του. Στο μοναδικο απο τα τρια αυτοκινητα που χωραγε οπως ηθελες (οριζοντια και καθετα) ηταν η Octavia. Οποτε ειπα και απο χωρους ειμαστε καλα εδω , και επισης απο θεμα τιμης ηταν και το πιο φτηνο απο τα τρια. Οποτε δεν ηθελα κατι αλλο για να αποφασισω. Ειχα παει μαζι με τον μπατζανακη μου που εψαχνε κι αυτος αυτοκινητο και ηθελε να παρει και μου ελεγε , μα καλα ρε συ αυτο θα παρεις ? ειναι σαν γυμνο μπροστα στα αλλα δυο και ειδικα στο Mondeo (δεν ειναι τοσο φαντεζι ο πινακας οργανων και η κεντρικη κονσολα). Του λεω , φιλε δεν με ενδιαφερει αν τοι ντουλαπακι απο κατω εχει μαλακο πλαστικο η αν εχει 500 οθονες ψηφιακες για φιγουρα , αυτο που θελω ειναι χωροι και δυνατος κινητηρας να πηγαινω ταξιδια ανετος και φορτωμενος τεζα. Οποτε θα παρω Octavia. Εκεινος πηρε το Mondeo. Τελικα σημερα ψαχνει να βαλει προγραμμα μπας και ανεβασει λιγα αλογα να πηγαινει λιγο καλυτερα και εχει κοτσαρει και μια μπαγκαζιερα απο πανω διοτι το παιδικο καροτσακι δεν του χωραει στο πορτ παγκαζ οταν παει ταξιδι. Ο καθενας ζει με τις επιλογες του..................Μπορει να μην ειναι καλυτερο σε υλικα μεσα στο ταμπλο η δεν ξερω εγω που αλλου , μπορει να μην εχει 15 οθονες ψηφιακες μεσα , αλλα καταφερνει σε μικροτερο μηκος να εχω περισσοτερο χωρο πορτ παγκαζ , πισω καθονται ανετα και 3 ατομα , απο κινητηρα τα χει για πλακα τα αλλα δυο , και απο οσο βλεπω και σε διαφορα ετησια αποτελεσματα ειναι και πιο αξιοπιστο. Δεν νομιζω να θελει κανενας κατι αλλο απο ενα αμαξι ετσι ????? Εγω προσωπικα οχι................

Στα ίδια συμπεράσματα είχα καταλήξει κι εγώ και την ίδια λογική έχω όπως κι εσύ :smile: (να μου αρέσει κάτι, να με εξυπηρετεί στις ανάγκες μου και χέστηκα για το image και τη φιγούρα. Αυτά τ' αφήνω γι' άλλους.
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, είχα προαποφασίσει το Skoda (λάτρης γαρ), :skoda: :love1: αλλά είπα να κοιτάξω και κανά άλλο, έτσι να λέω ότι το έψαξα.... τελικά test drive έκανα μόνο σε skoda, τ' άλλα μόνο στατικά τα εξέτασα... (το insignia δεν μ' αρέσει και εξωτερικά), αλλά το παραπάνω μήκος τους ήταν απαγορευτικό για το κλειστό γκαράζ μου.
Το καινούργιο Mondeo είναι κουκλί πάντως, μέσα-έξω. Αν έχει και σοβαρές επιδόσεις, θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση.

-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Εικόνα
Κώστας

-----------------
Άβαταρ μέλους
Vaggelis
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από Vaggelis »

Εγω δεν ειχα προαποφασισει για κανενα. Fiat ειχα πριν και ψαχνομουνα τι να παρω.
Φαντασου κοιταγα και το Bravo.
Σαν εσωτερικο μου αρεσε πιο πολυ το Mondeo και μετα το Insignia και την Octavia την ειχα τελευταια απο τα τρια.
Αλλα ρε φιλε αμα δεν εχεις κινητηρα και χωρους τι να τα κανεις ολα τα υπολοιπα.
Ακομα και τωρα που εχουνε τουρμπο και η Opel και η Ford , παλι οι επιδοσεις τους ειναι κατωτερες απο τον δικο μου κινητηρα που ειναι του 2008 (λογω βαρους και κιβωτιων φανταζομαι).
Εχω μεινει καταευχαριστημενος απο το αμαξι μου και αν ειχα λεφτα να το αλλαξω παλι Skoda θα επαιρνα την νεα Octavia που ειναι και πολυ καλα εξοπλισμενη πλεον στην εκδοση Elegance.
Άβαταρ μέλους
tsiogeo
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 7589
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από tsiogeo »

Η Skoda αποκάλυψε τη νέα έκδοση Sportline του Kodiaq, θέλοντας να προσφέρει στο μεσαίο της SUV έναν πιο σπορ χαρακτήρα, χωρίς ωστόσο να διαφοροποιεί τη δύναμή του.

Επιμέλεια: Κώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

Το νέο Kodiaq Sportline παρουσιάζεται μόλις λίγες μέρες μετά το νέο Kodiaq Scout και σε ό,τι αφορά στην εμφάνισή του, χαρακτηρίζεται από τους πιο σπορτίφ προφυλακτήρες, τους μαύρους καθρέπτες, ράγες οροφής και περιγράμματα παραθύρων, αλλά και στις στάνταρ 19 ιντσών ζάντες (προαιρετικά και 20 ιντσών). Στους κινητήρες, η Skoda θα προσφέρει το Kodiaq Sportline με τους 4 από τους 5 κινητήρες της γκάμας του μοντέλου, δηλαδή τον 1,4 TSI των 150 ίππων, τον 2λιτρο TSI των 180 ίππων, αλλά και τους 2λιτρους diesel των 150 και 190 ίππων.
[img]http://i1175.photobucket.com/albums/r63 ... kaivlr.jpg[/img]
Στοιχείο που διαφοροποιεί το Kodiaq Sportsline αποτελεί και το γεγονός ότι θα είναι μόνο τετρακίνητο (αυτόματο σύστημα), ενώ με έξτρα κόστος θα μπορεί να λάβει το Adaptive Dynamic Chassis Control, με set-up και για σπορ οδήγηση. Στο εσωτερικό της τέλος, η νέα επιλογή του Kodiaq έρχεται με πιο σπορτίφ καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις για αυτό το συνοδηγού, τα οποία έχουν επενδύσεις από αλκαντάρα και ασημί ραφές, ενώ υπάρχει δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ και σύστημα πολυμέσων με οθόνη 9,2 ιντσών και Navi.
[img]http://i1175.photobucket.com/albums/r63 ... xavza7.jpg[/img]
POWER BY....RK GARAGE....
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από TORRERO »

:thumbs up:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από RoadRunner »

Ήρθε το Skoda Kodiaq: Τιμές, εξοπλισμοί και κινητήρες.

Εικόνα

Το πρώτο μοντέλο της Skoda στην κατηγορία των μεγάλων, οικογενειακών SUV, το Kodiaq είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε τιμές που ξεκινούν από 22.000 ευρώ (βλ. παρακάτω τιμές) και σε δύο επίπεδα εξοπλισμού.
Από την αρχική έκδοση Ambition ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει ESP, 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, διζωνικός κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αισθητήρα παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρα βροχής και λειτουργίας φώτων, ηχοσύστημα κ.λπ.

Το μήκους 4.697 χλστ. Kodiaq είναι διαθέσιμο με δύο TSI και δύο TDI κινητήρες. Ο βασικός βενζινοκινητήρας 1.4 TSI αποδίδει 125 ίππους και 200 Nm ροπής. Η μέτρηση της κατανάλωσης, σύμφωνα με τα νέα πρότυπα NEDC, είναι 6,0 λτ./100 χλμ., και οι εκπομπές του CO2 είναι 140 γρ./χλμ. Διατίθεται με το χειροκίνητο 6άρι και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Ο ισχυρότερος βενζινοκινητήρας 1.4 TSI με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT 150 ίππους και 250 Nm ροπής. Προσφέρεται με χειροκίνητο 6άρι ή 6άρι DSG και 4κίνηση.

Ο 2.0 TDI είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η πρώτη έχει ισχύ 150 ίππους, ροπή 340 Nm και χρειάζεται κατά μέσο όρο 5 λίτρα diesel για κάθε 100 χλμ. ενώ εκπέμπει 131 γρ. CO2. Η 2κίνητη έκδοση προσφέρεται αποκλειστικά με το κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Η 4κίνητη έκδοση προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.

Η κορυφαία έκδοση 2.0 TDI αποδίδει 190 ίππους και η ροπή της φτάνει τα 400 Nm. Ο κινητήρας αυτός επιταχύνει το μεγάλο SUV σε μόλις 8,6 δλ. (0-100 χλμ./ώρα), εξασφαλίζοντάς του τελική ταχύτητα που φτάνει τα 210 χλμ/ώρα. Διαθέτει στάνταρ 7άρι κιβώτιο DSG και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός υιοθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Skoda.

Περισσότερες λεπτομέρειες εδω :arrow: http://www.skoda.gr/models/kodiaq/overv ... Kodiaq_TSI
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tsiogeo
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 7589
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από tsiogeo »

Θα περιμενω την εκδοση vrs.... :silly1:
POWER BY....RK GARAGE....
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: SKODA KODIAQ: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δημοσίευση από RoadRunner »

Να την κάνεις τι ? :laugh: Κάτσε στα αυγά σου :silly: :cool1:
Εικόνα Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα Skoda”