MOTO GP 2012-Σχόλια αγώνων

Οτιδήποτε έχει σχέση με αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου και οχι μόνο...

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ABTAKIAS
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
Μοντέλο: OCTAVIA RS I
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ

MOTO GP 2012-Σχόλια αγώνων

Δημοσίευση από ABTAKIAS »

Εικόνα

Μπορεί η Ducati GP12 να μην παρουσιάστηκε στην εκδήλωση Wrooom και να μην έγιναν γνωστά κάποια στοιχεία της από το ιδιωτικό τεστ της Jerez, ωστόσο οι άνθρωποι της Cardion AB, της Τσεχικής δορυφορικής ομάδας της Ducati, έδωσαν στην δημοσιότητα κάποια στοιχεία από την νέα μοτοσυκλέτα που θα οδηγεί φέτος ο Karel Abraham (φωτογραφία).

Στο δελτίο Τύπου που δημοσιεύτηκε αναφέρονται, συγκριτικά, τεχνικά στοιχεία τόσο για την GP11 όσο και για την GP12 (που οι άνθρωποι της Ducati θα ήθελαν να κρατήσουν κρυφά μέχρι τις δοκιμές στην Sepang). Όμως από αυτή την «ελεγχόμενη διαρροή» από μέρους της Ducati μπορούμε να δούμε μάθουμε κάποια δεδομένα της GP12.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση, η GP11 είχε κινητήρα 800cc και απέδιδε 235 ίππους ενώ η GP12 έχει κινητήρα 999cc και αποδίδει 250 ίππους και η τελική ταχύτητά της μάλλον ξεπερνά τα 360 km/h. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που αναφέρεται είναι ότι το αλουμινένιο πλαίσιοτης GP12 είναι σχεδιασμένο από την Ducati και όχι από την Βρετανική FTR όπως είχε αναφερθεί στον παγκόσμιο Τύπο ως τώρα, που απλά το κατασκευάζει.

Ο Filippo Preziosi έχει ήδη αναφέρει ότι οι δορυφορικές ομάδες της Ducati θα χρησιμοποιούν μια ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση της GP0, της μοτοσυκλέτας που ο Rossi δοκίμασε πέρσι στην Valencia, ενώ ο ίδιος και ο Nicky Hayden θα οδηγούν μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα (συγκριτικά).
O Marco Grana, Eπικεφαλής της Cardion AB, δήλωσε σχετικά:
«Με την πρώτη ματιά, φαίνεται ότι η νέα μοτοσυκλέτα είναι παρόμοια με τη περσινή, όμως κάτω από το φέρινγκ υπάρχουν πολλές αλλαγές».

Ο Karel Abraham είπε μεταξύ άλλων:
«Για το 2012 αποφασίσαμε να έχουμε περισσότερο μπλε χρώμα στην μοτοσυκλέτα (δεύτερη φψτογραφία) αλλά θα εξακολουθήσει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη στην πίστα. Δοκίμασα την νέα μοτοσυκλέτα στην Valencia αλλά οι πραγματικές δοκιμές θα είναι στην Μαλαισία. Πρέπει να προετοιμαστούμε καλά γι’ αυτό το πρώτο τεστ επειδή θέλουμε να δοκιμάσουμε πολλές ρυθμίσεις. Επίσης πρέπει να δουλέψουμε στο στήσιμο της ανάρτησης.
Χάρη στον αυξημένο αριθμό αναβατών, φέτος το θέαμα θα είναι καλύτερο στην μεγάλη κατηγορία. Είμαι χαρούμενος που θα οδηγήσω πάλι και που θα ανταγωνιστώ τους φίλους μου. Στόχος μου είναι να είμαι στις πρώτες θέσεις όσο το δυνατόν περισσότερες φορές», κατέληξε.

Παρακάτω μπορούμε να δούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Desmosedici της Cardion AB και της περσινής GP11.

Ducati Desmosedici GP12
Βάρος: 155 kg (στεγνή).
Τελική ταχύτητα: περισσότερο από 360 km/h.
Επιτάχυνση από 0-100 km/h: 2.6 sec.
Mέγιστη ισχύς: 250 HP.

Ducati Desmosedici GP11
Βάρος: 150 kg (στεγνή).
Τελική ταχύτητα: περισσότερο από 340 km/h.
Επιτάχυνση από 0-100 km/h: 2.7 sec.
Μέγιστη ισχύς: 235 HP.

Tεχνικά χαρακτηριστικά της Ducati Desmosedici GP12 (όπως ανακοινώθηκαν από την Cardion AB).
Κινητήρας: Τετράχρονος, υδρόψυκτος, τετρακύλινδρος, 16βάλβιδος. Περιεχόμενη γωνία: 90 μοίρες.
Χωρητικότητα: 999cc.
Hλεκτρονικά: Magneti Marelli.
Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 σχέσεων με δυνατότητα μεταβολής της τελικής σχέσης μετάδοσης.
Συμπλέκτης: Πολύδισκος, ξηρού τύπου.
Αλυσίδα: Regina.
Εμπρός πιρούνι: Öhlins διαμέτρου 48mm.
Πίσω ανάρτηση: Öhlins.
Εμπρός φρένα: Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες, δύο δίσκοι διαμέτρου 320mm.
Πίσω φρένα: Brembo, διπίστονες δαγκάνες, μονός ατσάλινος δίσκος.
Τεπόζιτο βενζίνης: 21 λίτρα.
Εταιρεία καύσιμου: Eni.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες”