WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Οτιδήποτε έχει σχέση με αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου και οχι μόνο...

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

WRC FIA World Rally Championship 2011 Race Calendar

Εικόνα Sweden: Rally Sweden 10 - 13 Feb 11
Εικόνα Mexico: Rally Guanajuato Mexico 03 - 06 Mar 11
Εικόνα Portugal: Vodafone Rally de Portugal 24 - 27 Mar 11
Εικόνα Jordan: Jordan Rally 14 - 16 Apr 11 (Thursday - Saturday)
Εικόνα Italy: Rally d'Italia Sardegna 05 - 08 May 11
Εικόνα Argentina: Rally Argentina 26 - 29 May 11
Εικόνα Greece: Acropolis Rally of Greece 16 - 19 Jun 11
Εικόνα Finland: Neste Oil Rally Finland 28 - 31 Jul 11
Εικόνα Germany: ADAC Rally Deutschland 18 - 21 Aug 11
Εικόνα Australia: Rally Australia 08 - 11 Sep 11
Εικόνα France: Rallye de France 29 Sep - 02 Oct 11
Εικόνα Spain: RACC Rally de Espana 20 -23 Oct 11
Εικόνα Great Britain: Wales Rally GB 10 - 13 Nov 11


Calendar & Rallies
Drivers
Teams
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MadSurfer την Τρί 08 Φεβ 2011, 14:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

WRC: Αρχίζει το ματς!
Εικόνα

Το Ράλλυ Σουηδίας δεν συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον μόνο επειδή αποτελεί τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, αλλά και λόγω της επίσημης πρώτης εμφάνισης των νέων αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC. Στην πόλη του Karlstadt, λοιπόν, θα δούμε το Σαββατοκύριακο τα νέα DS3 και Fiesta WRC, και μάλιστα με νέους, αλλά και παλιούς πρωταγωνιστές στα πηδάλια. Βέβαια, όλοι θα έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στις επιδόσεις των αυτοκινήτων, αφού πλέον τα αυτοκίνητα είναι ως γνωστών εφοδιασμένα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού 1.600 κ.εκ., και με σαφώς περιορισμένα ηλεκτρονικά.

Εικόνα

Ο αγώνας, μπορεί να έχει εκκίνηση και τερματισμό στην πόλη του Karlstadt, αλλά η πραγματική δράση θα διεξαχθεί βόρεια και συγκεκριμένα στην πόλη του Hagfors, με το σέρβις παρκ να βρίσκεται στο παλιό αεροδρόμιο της πόλης. Φυσικά, ο αγώνας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Αναμφίβολα, αποτελεί έναν από τους πλέον εντυπωσιακούς του Πρωταθλήματος, και φυσικά ο μοναδικός που διεξάγεται σε χιονισμένες επιφάνειες. Η υψηλή μέση ωριαία είναι το κύριο χαρακτηριστικό του, με τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τις περισσότερες φορές το παγωμένο χιόνι στο πλάι του δρόμου για να μπορέσουν να περάσουν από τις περισσότερες στροφές. Μπορεί, λοιπόν, να έχουν να αντιμετωπίσουν τις πιο γλιστερές επιφάνειες του Πρωταθλήματος, αλλά η ύπαρξη των ελαστικών με καρφιά ουσιαστικά δίνει τη δυνατότητα στα πληρώματα να αγωνίζονται με τρόπο παρόμοιο με αυτόν στο χώμα.

Εικόνα

Σε αγωνιστικό επίπεδο, κανείς δεν μπορεί να κάνει καμία απολύτως πρόβλεψη. Ουδείς γνωρίζει τις δυνατότητες των αυτοκινήτων, των πληρωμάτων και εν τέλει κατά πόσο οι οδηγοί έχουν ακόμα προσαρμοστεί στις απαιτήσεις τους. Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, επειδή πρόκειται για έναν από τους πλέον ιδιαίτερους αγώνες του WRC, είναι λογικό ότι οι Σκανδιναβοί θα έχουν τον πρώτο λόγο. Έτσι, για αυτό και οι περισσότεροι στοιχηματίζουν στους Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala με τα Ford Fiesta WRC. Όμως, δεν είναι δυνατόν να μην υπολογίζει κανείς τα Citroen DS3 WRC, με τους Γάλλους να φημίζονται για την προετοιμασία τους και τη λεπτομέρεια που τους διακρίνει όταν παρουσιάζουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Σε συνδυασμό με τη δυναμική των Sebastien Loeb και Sebastien Ogier είναι δεδομένο ότι και οι Γάλλοι θα παίξουν το ρόλο τους σε επίπεδο γενικής. Βέβαια, το γεγονός ότι όλα τα αυτοκίνητα, και συγκεκριμένα 13, που θα βρεθούν στη ράμπα της αφετηρίας, θα έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές. Αυτό μεταφράζεται σε σαφώς μεγαλύτερο επίπεδο ανταγωνισμού, αφού όλα θα εξαρτώνται ξεκάθαρα από τους οδηγούς και όχι το επίπεδο της συμμετοχής, σε συνδυασμό με τη νεότητα του αυτοκινήτου.

Εικόνα

Όπως για παράδειγμα ο Petter Solberg που λίγο πριν τον αγώνα της Σουηδίας εξασφάλισε αυτοκίνητο και τον απαραίτητο προϋπολογισμό για να ακολουθήσει ολόκληρο το Πρωτάθλημα το 2011. Η εμπειρία του είναι δεδομένη, αν και το γεγονός ότι έχει πραγματοποιήσει μόλις 270 χιλιόμετρα δοκιμών με το νέο DS3 δεν του επιτρέπει να έχει βλέψεις για κάτι περισσότερο από το βάθρο. Ακόμα ένας οδηγός με DS3 WRC είναι και ο Kimi Raikkonen, ο οποίος θα ακολουθήσει τους δέκα από τους δεκατρείς συνολικά αγώνες του φετινού Πρωταθλήματος. Βέβαια, ισχυρούς ιδιώτες θα δούμε και στο στρατόπεδο της Ford, με τους P-G Andersson, Henning Solberg και Mads Ostberg να είναι τα ισχυρότερα όπλα του Malcolm Wilson στις χιονισμένες επιφάνειες. Βέβαια, Fiesta θα δούμε και στα χέρια των Matthew Wilson, Dennis Kuipers, Ken Block, αλλά και σε αυτά του Khalid Al Qassimi. Παράλληληα, ο αγώνας προσμετράει και στο PWRC, όντας ο πρώτος γύρος και αυτού του θεσμού, με τον Patrick Flodin να αποτελεί το φαβορί για τη νίκη.

Εικόνα

Την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου, θα πραγματοποιηθεί το shakedown του αγώνα, το οποίο και θα σηματοδοτήσει την πρώτη επίσημη εμφάνιση των αυτοκινήτων σε ειδικές διαδρομές, ενώ το ίδιο βράδυ οι φίλοι των αγώνων θα έχουν την ευκαιρία να δουν τα νέα WRC στην σούπερ ειδική του Karlstadt, η οποία και θα σηματοδοτήσει την αυλαία του 2011.


πηγή: 4troxoi.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Άντε καλή αρχή για φέτος...

Rally Sweden 2011 Stages

Εικόνα


Shakedown Top6:
1. H. SOLBERG (M-Sport Stobart Ford WRT) Ford Fiesta RS WRC 2:02,5
2. HIRVONEN (Ford Abu Dhabi WRT) Ford Fiesta RS WRC 2:02,6
3. P. SOLBERG (Petter Solberg WRT) Citroën DS3 WRC 2:02,7
4. LOEB (Citroën Total WRT) Citroën DS3 WRC 2:02,8
5. LATVALA (Ford Abu Dhabi WRT) Ford Fiesta RS WRC 2:03,2
6. ANDERSSON (PG Andersson) Ford Fiesta RS WRC 2:03,4

Shakedown Results
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

WRC: Ράλλυ Σουηδίας: Ο Andersson την πρώτη!
Εικόνα

Η δράση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκίνησε με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να δίνουν την πρώτη τους, έστω και μικρού μήκους, αναμέτρηση. Πεδίο βολής αποτέλεσε η σούπερ ειδική που έστησε στον ιππόδρομο του Karlstadt η οργανωτική επιτροπή του Ράλλυ Σουηδίας, με τον κόσμο να δίνει δυναμικόι παρών, γεμίζοντας περιμετρικά το ειδικά διαμορφωμένο στάδιο. Φυσικά, όλα τα φώτα ήταν στραμμένα επάνω στη νέα γενιά των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, τα οποία πρόσφεραν πλούσιο θέαμα, αλλά και έντονο συναγωνισμό.

Εικόνα

Στη μάχη των περίπου 2 χιλιομέτρων, αν και η επιλογή των ζευγαριών δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή με εξαίρεση αυτό των Loeb-Hirvonen, ο P-G Andersson έκανε τη μεγάλη έκπληξη σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο μπροστά στους συμπατριώτες του. Ο Σουηδός οδήγησε το Fiesta WRC στην πρώτη του επιτυχία, και με δεδομένο ότι οι δρόμοι αύριο αναμένεται να έχουν αρκετό χιόνι και ο ίδιος ξεκινάει ενδέκατος στις ειδικές, όλα δείχνουν όρτι διαθέτει τις απαραίτητες προϋποθέσεις να σημειώσει μία εξαιρετική επίδοση. Πίσω του, ακολούθησε ο Jari Matti Latvala με το εργοστασιακό Fiesta, ακολουθούμενος από τον Petter Solberg με τον DS3 WRC. Ο Νορβηγός, προτίμησε να μη ρισκάρει, κάτι που δεν είχε κάνει πέρσι με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο.

Εικόνα

Λίγο πίσω του, ακολούθησε ο Mikko Hirvonen με το δεύτερο εργοστασιακό Fiesta, ο οποίος παραπονέθηκε στο τέλος της ειδικής για κάποια προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων κατά τη διάρκεια των αλλαγών. Πέμπτος βρέθηκε ο Sebastien Loeb, ο οποίος προτίμησε να μην ρισκάρει στην σούπερ ειδική, μπροστά από τον Mads Ostberg με το Fiesta της ομάδας του Edde Stobart, ο οποίος και αναμένεται αύριο ελέω της εμπειρίας και της ταχύτητας του σε αυτού του είδους τις επιφάνειες να είναι ανάμεσα σε αυτούς που θα ξεχωρίσουν. Έβδομος ακολούθησε ο Sebastien Ogier, ο οποίος επίσης (!) υποστήριξε ότι δεν ήθελε να ρισκάρει στην σούπερ ειδική τονίζοντας ότι ο αγώνας ξεκινάει αύριο. Οι Anders Grondal και Patrick Grondal, ακολούθησαν στις δύο επόμενες θέσεις, κάνοντας και το 1-2 στην κατηγορία Παραγωγής, δείχνοντας ποιοι θα είναι οι συνδυασμοί που θα διεκδικήσουν από αύριο τη νίκη στο θεσμό. Ο Kimi Raikkonen την πρώτη δεκάδα, ενώ μέτριες ήταν οι επιδόσεις των υπολοίπων οδηγών με τη νέα γενιά αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, αποδεικνύοντας και έμπρακτα τον μεγάλο βαθμό δυσκολίας στην οδήγηση τους. Εξαίρεση ο Henning Solberg, ο οποίος έχασε περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα, όταν σε μία μπούκα κόλλησε στο υπερβολικό χιόνι που υπήρχε στην πίστα.

Όμως, ο πραγματικός αγώνας αρχίζει αύριο, με τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Αυτή τη στιγμή η χιονόπτωση έχει σταματήσει στο Hagfors, αλλά το δελτίο καιρού κάνει λόγο για νέες κατά τη διάρκεια της νύχτας, οι οποίες θα σταματήσουν από αύριο το πρωί, με τον υδράργυρο όμως να κατεβαίνει αρκετά κάτω από το μηδέν. Σε αυτή την περίπτωση, τουλάχιστον στο πρώτο πέρασμα, η σειρά εκκίνησης αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο. Για αυτό, όποιες επιδόσεις και αν δείτε μην εκπλαγείτε. Σε κάθε περίπτωση, ο αυριανός αγώνας αναμένεται από όλους με τεράστιο ενδιαφέρον.


πηγή: 4troxoi.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Ράλι Σουηδίας 1η ημέρα: Έκπληξη Ostberg
Εικόνα

Η πρώτη ημέρα του Ράλι Σουηδίας και συνολικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ήταν συναρπαστική. Οι καιρικές συνθήκες σε συνδυασμό με τις εκπληκτικές επιδόσεις των Σκανδιναβών οδηγών χάρισαν πολλές συγκινήσεις στους θεατές, οι οποίοι είδαν διαφορετικά ονόματα να πρωταγωνιστούν την Παρασκευή στη Σουηδία.

Καταπληκτική πρώτη ημέρα στο Ράλι Σουηδίας είχε ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta RS WRC. Ο Νορβηγός εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ξεκίναγε κάθε ειδική από τις πιο πίσω θέσεις με αποτέλεσμα η διαδρομή να είναι σχετικά καθαρή μπροστά του. Με αυτό το πλεονέκτημα και τον εξαιρετικό του ρυθμό σε όλες τις διαδρομές κατάφερε να ολοκληρώσει την ημέρα στην πρώτη θέση της γενικής και να κάνει περήφανη την ομάδα της Stobart. Ο Νορβηγός είπε: «Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση με το αυτοκίνητο και εμπιστεύομαι τον συνοδηγό μου. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό και το διασκεδάζω. Είμαι σταθερός και προσπαθώ να μη ρισκάρω και είμαι άνετος σε αυτές τις ταχύτητες».

Στη δεύτερη θέση της γενικής βρέθηκε ο εργοστασιακός οδηγός της Ford, Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός, ο οποίος κέρδισε πέρυσι το συγκεκριμένο Ράλι, ήταν γρήγορος και σταθερός όλη την ημέρα και έδειξε να ελέγχει τη διαφορά του από τον Ostberg. Είχε και εκείνος το πλεονέκτημα να ξεκινά τις ειδικές από τις πίσω θέσεις, αλλά φάνηκε πιο άνετος στο συγκεκριμένο ρυθμό. Αύριο ωστόσο θα έχει δυσκολότερο έργο καθώς θα καθαρίζει εκείνος το δρόμο μαζί με τον Ostberg. «Αύριο θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα καθώς θα μπαίνω πρώτος στις ειδικές. Σήμερα το απόγευμα ωστόσο αισθάνθηκα πολύ καλά», είπε ο Hirvonen.

Τρίτος στη γενική ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός ήταν ταυτόχρονα ο πρώτος οδηγός της Citroen στην κατάταξη καθώς ήταν πάντα κοντά στους πρώτους με το DS3 WRC. Σταθερά γρήγορος την Παρασκευή ήταν και ο αδερφός του, Henning Solberg, με το Ford της Stobart, ενώ ανάμεσά τους μπήκε σφήνα ο Jari-Matti Latvala με το εργοστασιακό Fiesta RS WRC. Ο Φινλανδός μάλιστα είχε μια δύσκολη στιγμή καθώς είχε ένα τετ-α-κε στην 4η ΕΔ, αλλά κατάφερε να συνεχίσει κανονικά, ενώ κέρδισε την τελευταία ειδική της ημέρας.

Κακό ξεκίνημα στο Ράλι είχαν οι οδηγοί της εργοστασιακής ομάδας της Citroen. Οι δύο Sebastien – Ogier και Loeb – ιδιαίτερα στο πρώτο loop της ημέρας ήταν τελείως εκτός ρυθμού και έχασαν πάρα πολύ έδαφος από τους οδηγούς της Ford. Το πρόβλημά του Loeb ήταν πως «καθάριζε» τις ειδικές οι οποίες είχαν μαζέψει αρκετό φρέσκο χιόνι λόγω της συνεχούς χιονόπτωσης με αποτέλεσμα να μην έχει καθόλου πρόσφυση στο DS3 του. Μάλιστα ο Γάλλος τόνισε χαρακτηριστικά πως το αυτοκίνητο ήταν αδύνατον να οδηγηθεί. Στην τελευταία ειδική το «γλυκό έδεσε» καθώς ένα κλατάρισμα τον άφησε 2 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Τουλάχιστον ο Loeb αύριο θα μπαίνει στις ειδικές απο την 9η θέση.

Τη δεκάδα της γενικής συμπλήρωσαν οι Patrick Sandell (7ος), Eyvind Brydildsen (8ος) με αυτοκίνητα της κατηγορίας S2000 μάλιστα. Πολύ άτυχος την πρώτη ημέρα ήταν ο P-G Andersson με το Fiesta RS WRC. Ο Σουηδός κέρδισε την 3η και την 5η ειδική διαδρομή του Ράλι, ωστόσο ένα τουμπάρισμα στα μέσα της 4ης ΕΔ τον άφησε πολύ πίσω στην κατάταξη και έχασε την ευκαιρία για κάτι εξαιρετικό μέσα στην πατρίδα του. Παρόλα αυτά κατάφερε να αναρριχηθεί στη 12η θέση στο τέλος της ημέρας.

Αρκετά καλή ημέρα είχε ο Kimi Raikkonen με το Citroen DS3 στη Σουηδία. Ο πρώην οδηγός Formula 1 ήταν ικανοποιημένος με την απόδοσή του και κατάφερε να κινηθεί γρήγορα σε όλες τις ειδικές. Ωστόσο, στην προτελευταία ειδική είχε κλατάρισμα και έχασε πολύ χρόνο. Τελικά ολοκλήρωσε την ημέρα στην 11η θέση. Ο Ken Block από τη μεριά του δυσκολεύτηκε απίστευτα στις χιονισμένες ειδικές και έμεινε πολύ πίσω στην κατάταξη.

Αύριο, Σάββατο, είναι η δεύτερη ημέρα του αγώνα και η δράση αρχίζει στις 09:00 με την ειδική Lesjofors 1.

Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης 1ης ημέρας


πηγή: msfree.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Ράλι Σουηδίας 2η ημέρα: Χαμός στον πάγο
Εικόνα

Συναρπαστική ήταν η δεύτερη ημέρα του Ράλι Σουηδίας. Τα πληρώματα δεν είχαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της χιονόπτωσης που υπήρχε την Παρασκευή με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι λίγο πιο καθαροί σε σχέση με χθες. Όπως ήταν λογικό οι πρώτοι της Παρασκευής είχαν πρόβλημα καθώς άνοιγαν το δρόμο, ωστόσο αυτό ωφέλησε τους υπόλοιπους οι οποίοι βρήκαν την ευκαιρία να μειώσουν τη διαφορά από την κορυφή. Το αποτέλεσμα ήταν στο τέλος της ημέρας να έχουμε 5 οδηγούς σε θέση βολής για τη νίκη την Κυριακή.

Με μυαλωμένη οδήγηση ο Mikko Hirvonen ήταν εκείνος που κατάφερε να κλείσει την ημέρα στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Φινλανδός αντιμετώπισε πρόβλημα με τη θέση του στην εκκίνηση, ωστόσο δεν είχε πρόβλημα να περάσει τον Ostberg λίγο πριν την ολοκλήρωση του πρώτου loop και να μείνει πρώτος μέχρι το τέλος της ημέρας. Ένα ενδιαφέρον στατιστικό είναι πως ο οδηγός της Ford δεν έχει κερδίσει καμία ειδική μέχρι στιγμής σε όλο το Ράλι, κάτι που δείχνει αφενός ότι δεν πιέζει στο όριο και αφετέρου ότι δεν κάνει έναν μεθοδικό αγώνα. Αύριο θα καθαρίζει εκείνος τις ειδικές και αυτό είναι μεγάλο μειονέκτημα. «Αύριο αν τα πράγματα είναι όπως σήμερα δεν έχω τύχη. Θα πάω τέρμα γκάζι και θα δούμε», είπε ο Hirvonen.

Μόλις 7,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hirvonen ολοκλήρωσε τη δεύτερη ημέρα ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta RS WRC της Stobart. Ο Νορβηγός είχε το δύσκολο έργο να καθαρίζει τις ειδικές το Σάββατο με αποτέλεσμα πάντα να χάνει χρόνο σε σχέση με τους υπόλοιπους. Το εντυπωσιακό ήταν πως διατήρησε έναν ικανοποιητικό ρυθμό στη διάρκεια της ημέρας και κατάφερε στο τέλος να μείνει κοντά στην κορυφή. Ο Ostberg είπε στο τέλος της ημέρας: «Δύσκολη ημέρα για μένα. Περίμενα το απόγευμα να πάω καλύτερα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό. Δεν μπορούσα να πάω πιο γρήγορα. Αύριο απλά θα οδηγήσω και θα δω τι θα γίνει».

Μεγάλη μάχη στη διάρκεια της δεύτερης ημέρας έδωσαν ο Petter Solberg και ο Jari-Matti Latvala. Ο Νορβηγός με το Citroen DS3 ήταν εξαιρετικά γρήγορος σε όλες τις ειδικές και κατάφερε μάλιστα να κερδίσει 2 από αυτές. Δύο ειδικές πριν την ολοκλήρωση της ημέρας έχασε την 3η θέση από τον Latvala, αλλά στο τέλος κατάφερε με τη βοήθεια του Φινλανδού να ανέβει πάλι 3ος. Ο Latvala έκοψε λίγο το ρυθμό του στην τελευταία ειδική με αποτέλεσμα να μείνει στην 4η θέση. Αυτό φυσικά είναι μεγάλο πλεονέκτημα για την αυριανή ημέρα, διότι θα έχει μπροστά του τον Solberg και θα ξεκινά τις ειδικές από την πολύ ευνοϊκή 4η θέση. Η διαφορά που τους χωρίζει είναι 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ ο Latvala είναι 11,8 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο και teammate του, Mikko Hirvonen. Πάντως είναι πολύ πιθανό αυτοί οι δύο οδηγοί αύριο να παλέψουν για τη νίκη.
Ένα από τα περίεργα της ημέρας ήταν η ποινή που δέχτηκε ο Solberg. Ο Νορβηγός άργησε ένα λεπτό να φτάσει στην εκκίνηση της 10ης ειδικής με αποτέλεσμα να του επιβληθεί ποινή 10 δευτερολέπτων. Ο Solberg εκνευρίστηκε με τη συγκεκριμένη απόφαση και έκανε ένσταση στους αγωνοδίκες. Αργά το βράδυ θα έχουμε το αποτέλεσμα της ένστασης. Αν είναι θετικό για τον Solberg τότε ο Νορβηγός θα είναι πρώτος στη γενική κατάταξη.

Μέσα στο παιχνίδι της νίκης βρίσκεται και ο Sebastien Ogier με το εργοστασιακό Citroen DS3. Ο Γάλλος κινήθηκε πολύ γρήγορα σε όλες τις ειδικές του Σαββάτου και κέρδισε την προτελευταία ειδική της ημέρας. Σίγουρα από τους πέντε πρώτους έχει την καλύτερη θέση εκκίνησης και με αυτά που έδειξε η Citroen σήμερα δεν αποκλείεται να δούμε το νεαρό Γάλλο να κατατροπώνει τους Σκανδιναβούς στο Ράλι Σουηδίας. Πολλά τα προβλήματα και τη 2η ημέρα για τον Sebastien Loeb. Ο Αλσατός μπορεί να κέρδισε τις 4 από τις 8 ειδικές της ημέρας, ωστόσο δεν μπόρεσε να μείνει κοντά στους πέντε πρώτους. Ο λόγος ήταν ένα ακόμα κλατάρισμα στη 10η ειδική διαδρομή το οποίο ουσιαστικά τον άφησε οριστικά εκτός βάθρου. Το μόνο θετικό για τον Loeb ήταν πως το Citroen DS3 έδειξε πολύ καλά σημάδια ταχύτητας τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Σουηδίας.

Εξαιρετική ημέρα είχε ο Kimi Raikkonen με το Citroen DS3 WRC. Ο πρώην πρωταθλητής Formula 1 κινήθηκε ιδιαίτερα γρήγορα κυρίως στο απογευματινό σκέλος της ημέρας και κατάφερε να πλασαριστεί στην 7η θέση της γενικής, πίσω από τον Sebastien Loeb. Πίσω από τον Raikkonen έμεινε ο P-G Andersson με το Fiesta, ο οποίος ενώ το πρωί ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, το απόγευμα είχε πολλά προβλήματα υπερστροφής και έχανε συνεχώς χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι τόσο ο Andersson όσο και ο Raikkonen εκμεταλλεύτηκαν το τετακέ που είχε ο Sandell στη 13η ειδική διαδρομή.

Η ανασκόπηση της ημέρας δεν περιλαμβάνει την Υπερειδική Karlstad, η οποία πραγματοποιείται το βράδυ του Σαββάτου. Το αποτέλεσμα της Υπερειδικής δεν θα επηρεάσει τη σειρά εκκίνησης της αυριανής ημέρας, ωστόσο μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη, κυρίως από τη στιγμή που έχουμε τόσο μικρές διαφορές. Θα ενημερωθείτε για το αποτέλεσμα της Υπερειδικής μέσω του Live του ms|free.

Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης


πηγή: msfree.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Ράλι Σουηδίας 3η ημέρα: Ford is back
Εικόνα
Μεγάλη νίκη του Mikko Hirvonen στο Ράλι Σουηδίας με τη Ford να κάνει το 1-2-3

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκλήρωσε την 3η και τελευταία ημέρα του Ράλι Σουηδίας η Ford. Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τρία Ford Fiesta RS WRC βρέθηκαν στις 3 πρώτες θέσεις με τον Mikko Hirvonen να κατακτά την πρώτη νίκη της σεζόν. Τα πληρώματα της Citroen δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι καλύτερο από την 4η θέση, ωστόσο οι Ogier και Loeb πήραν τους βαθμούς της Power Stage στο τέλος της ημέρας.

Στο ξεκίνημα της τελευταίας ημέρας κανείς δεν πίστευε ότι ο Mikko Hirvonen είχε πλεονέκτημα. Ο Φινλανδός της Ford έμπαινε πρώτος στις ειδικές κάτι που λογικά θα τον καθυστερούσε ιδιαίτερα, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Στο πρώτο loop της ημέρας οδήγησε πάρα πολύ καλά και κατάφερε να κερδίσει όλες τις ειδικές. Ο Hirvonen στο δεύτερο loop δέχτηκε την επίθεση του Mads Ostberg, ωστόσο διατήρησε την ψυχραιμία του και κατάφερε να φέρει το Ford Fiesta RS WRC στην κορυφή. Στην Power Stage τερμάτισε στην 5η θέση και δεν μπόρεσε να πάρει επιπλέον βαθμούς, ωστόσο η νίκη είναι το σημαντικό. Αυτή είναι η πρώτη νίκη του Hirvonen έπειτα από έναν χρόνο.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης τερμάτισε ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta RS WRC της Stobart. Ο Νορβηγός και την 3η ημέρα έδειξε το τεράστιο ταλέντο του στις συγκεκριμένες συνθήκες. Έχασε αρκετό έδαφος στο πρώτο κομμάτι της ημέρας, ωστόσο στο δεύτερο loop εξαπέλυσε την αντεπίθεσή του και έφτασε πολύ κοντά στον Mikko Hirvonen. Στο τέλος δεν μπόρεσε να «κλέψει» τη νίκη από τον Φινλανδό, ωστόσο τον πίεσε όσο περισσότερο μπορούσε. Ο Νορβηγός είπε: «Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα απέναντι σε έναν μεγάλο οδηγό όπως ο Mikko Hirvonen. Το διασκέδασα πραγματικά».

Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε ακόμα ένα Ford Fiesta RS WRC, αυτό του Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός στο ξεκίνημα της ημέρας ήταν το μεγάλο φαβορί για τη νίκη καθώς έμπαινε στις ειδικές στην ευνοϊκή 4η θέση. Τα πράγματα όμως δεν εξελίχτηκαν όπως τα περίμενε. Το άγχος και η πίεση οδήγησαν τον Latvala σε αρκετά λάθη με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γράψει τους χρόνους που πρέπει ώστε να απειλήσει τους Ostberg και Hirvonen. Επίσης έκανε και κάποια παράπονα ότι το τιμόνι του Fiesta του ήταν βαρύ σε μερικέ ειδικές κάτι που σημαίνει ότι ίσως να είχε πρόβλημα στην υποβοήθηση. Τελικά εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των Solberg και Ogier και κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο, ενώ πήρε και έναν πολύτιμο βαθμό αφού τερμάτισε στην 3η θέση της Power Stage.

Στο στρατόπεδο της Citroen τα πράγματα δεν κύλησαν και τόσο καλά. Ο Sebastien Ogier ήταν εκείνος που διασώθηκε από την παρέα των DS3 WRC αφού κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση της γενικής. Ο Γάλλος ήταν σταθερά γρήγορος την τελευταία ημέρα ωστόσο δεν μπόρεσε να απειλήσει τα Ford για το βάθρο κάνοντας αλλεπάλληλα λάθη. Το θετικό ήταν πως στην Power Stage ήταν ταχύτερος και πήρε τους 3 βαθμούς, ενώ δέχτηκε και το δώρο του Solberg ανεβαίνοντας μια θέση στη γενική. Ο Petter Solberg από τη μεριά του πέταξε στα σκουπίδια ό,τι έχτιζε τις δύο προηγούμενες ημέρες. Στη διάρκεια της ημέρας έδειξε να μην μπορεί να διατηρηθεί στην 3η θέση του βάθρου και ένα λάθος τον έριξε στην 4η θέση. Τα καλύτερα ήρθαν στην Power Stage όταν έβαλε στο τιμόνι του DS3 του τον συνοδηγό του με αποτέλεσμα φυσικά να καθυστερήσει πολύ και να χάσει και την 4η θέση από τον Ogier. Ο Νορβηγός με αυτόν τον τρόπο είτε ήθελε να στείλει ένα μήνυμα στους αγωνοδίκες για την άδικη ποινή που δέχτηκε, είτε δεν μπορούσε να οδηγήσει καθώς η αστυνομία του είχε αφαιρέσει το δίπλωμα την Παρασκευή για υπερβολική ταχύτητα. Όπως και να έχει στο αγωνιστικό κομμάτι ο Solberg ήταν πολύ γρήγορος όλο το τριήμερο, αλλά παραμένει ο γνωστός Petter που όλοι αγαπάμε.

Μέτριο το ξεκίνημα στη σεζόν για τον πρωταθλητή Sebastien Loeb. Ο αγώνας του Γάλλου στιγματίστηκε από τον άσχημο καιρό της πρώτης ημέρας και τα πολλά κλαταρίσματα. Την τελευταία ημέρα ο Loeb απλά ήταν θεατής της μάχης για τη νίκη και προσπάθησε να διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα ελαστικά του. Στην Power Stage πίεσε για τους βαθμούς και κατάφερε να πάρει 2, ωστόσο ακόμα και εκεί είχε κλατάρισμα ολοκληρώνοντας έτσι ένα πολύ δύσκολο τριήμερο για τον ίδιο και τη Citroen.

Στη δεκάδα της κατάταξης βρέθηκαν οι P-G Andersson με ακόμα ένα Ford Fiesta RS WRC, Kimi Raikkonen, Matthew Wilson και Al-Qassimi. Ο Kimi Raikkonen στην πρώτη του εμφάνιση με το DS3 και την ομάδα της ICE1 Racing τα πήγε ικανοποιητικά με μερικές πολύ καλές εμφανίσεις στις ειδικές και αξιόλογους χρόνους. Αντίθετα ο ken Block δυσκολεύτηκε περισσότερο στο χιόνι, αλλά κατάφερε να τερματίσει στη 14η θέση με το Fiesta της Monster Ford Team. Αξιοπρόσεκτη τέλος ήταν η εμφάνιση του Patrick Sandell, ο οποίος με ένα Skoda Fabia S2000 μπήκε πολλές φορές σφήνα ανάμεσα στα WRC. Ο Σουηδός ολοκλήρωσε το Ράλι στην 11η θέση γενικής.

Επόμενο ραντεβού του WRC στο Μεξικό για το 2ο γύρο του πρωταθλήματος το τριήμερο 3-6 Μαρτίου.

Γενική Κατάταξη


πηγή: msfree.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

2011 FIA Drivers' Championship Standings
1. Εικόνα M. HIRVONEN 25
2. Εικόνα M. OSTBERG 18
3. Εικόνα J. LATVALA 16
4. Εικόνα S. OGIER 15
5. Εικόνα P. SOLBERG 10
6. Εικόνα S. LOEB 10
7. Εικόνα P. ANDERSSON 6
8. Εικόνα K. RAIKKONEN 4
9. Εικόνα M. WILSON 2
10.Εικόνα K. AL QASSIMI 1


2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
1. Ford Abu Dhabi World Rally Team 40
2. Citroen Total World Rally Team 22
3. M-Sport Stobart Ford Rally Team 18
4. Ice 1 Racing 8
5. Team Abu Dhabi 6
6. FERM Power Tools World Rally Team 4
7. Monster World Rally Team 2
8. Munchis Ford World Rally Team -
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Ράλι Μεξικού SKD: Δείχνει δόντια η Citroen
Εικόνα

Ο χωμάτινος αγώνας του Μεξικού αναμενόταν με μεγάλη ανυπομονησία για να δούμε τη δυναμικότητα των νέων αυτοκινήτων του WRC και οι πρώτες εντυπώσεις ανήκουν στη Citroen. Τρία DS3 βρέθηκαν στην πρώτη 3άδα του πίνακα των χρόνων του shakedown, με τον Sebastien Ogier να κυριαρχεί στη μήκους 5,13 χιλιομέτρων διαδρομή. Ο Γάλλος ήταν εκείνος που σημείωσε το ταχύτερο πέρασμα, μπροστά από τους Petter Solberg και Sebastien Loeb.

Ο Solberg ήταν μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Ogier, ωστόσο έχασε πολύ χρόνο όταν αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης. Ο Sebastien Loeb στην 3η θέση ήταν 1.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταβλό του και το κλίμα γενικά στη Citroen ήταν αρκετά καλό, με την αισιοδοξία να κυριαρχεί.

Τα Ford έμειναν λίγο πιο πίσω, με τον Jari-Matti Latvala να φέρνει το Fiesta RS WRC στην 4η θέση. Ο Φινλανδός ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Mads Ostberg που ήταν 5ος. Ο Matthew Wilson ακολούθησε στην 6η θέση και ο νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς στη Σουηδία, Mikko Hirvonen, έμεινε στην 7η θέση. Στη Ford πάντως δεν υπάρχει καμία ανησυχία, με τον Malcolm Wilson να δηλώνει ότι οι οδηγοί του δεν πίεζαν.

Το shakedown του Ράλι Μεξικού καθυστέρησε να ξεκινήσει για σχεδόν μία ώρα για λόγους ασφάλειας, καθώς σε δύο στροφές υπήρχαν πολλοί θεατές που κάθονταν σε μη ασφαλές σημείο.

Shakedown Results
1. OGIER. Citroen DS3 WRC. 2:51.7
2. P. SOLBERG. Citroen DS3 WRC. 2:51.9
3. LOEB. Citroen DS3 WRC. 2:52.9
4. LATVALA. Ford Fiesta RS WRC. 2:53.3
5. OSTBERG. Ford Fiesta RS WRC. 2:55.3
6. WILSON. Ford Fiesta RS WRC. 2:55.5
7. HIRVONEN. Ford Fiesta RS WRC. 2:55.9
8. VILLAGRA. Ford Fiesta RS WRC. 2:56.4
9. NOVIKOV. Ford Fiesta RS WRC. 2:56.5
10. H. SOLBERG Ford Fiesta RS WRC. 2:57.7
11. BLOCK Ford Fiesta RS WRC. 3:00.4


msfree.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Ράλι Μεξικού 2η ημέρα: Εμφύλιος Citroen
Κάθε ημέρα που περνάει στο Ράλι Μεξικού γέρνει την πλάστιγγα όλο και περισσότερο προς την πλευρά της Citroen. Στο τέλος του δεύτερου σκέλους του αγώνα είναι πλέον ξεκάθαρο ότι τα εργοστασιακά Citroen DS3 WRC των Sebastien Loeb και Sebastien Ogier υπερείχαν ξεκάθαρα εδώ και οι δύο συνονόματοι είναι μόνοι τους στο κυνήγι της νίκης. Για τη Ford, σήμερα που οι οδηγοί της δεν άνοιγαν το δρόμο, έγινε επίσης ξεκάθαρο ότι σε αυτόν τον αγώνα το Fiesta RS WRC δεν ήταν αρκετά ανταγωνιστικό.

Η χθεσινή πρώτη ημέρα του αγώνα σημαδεύτηκε από τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν διάφορα πληρώματα και η σημερινή ημέρα δεν ήταν διαφορετική. Εξαίρεση δεν αποτέλεσε ούτε ο Sebastien Loeb, ο οποίος πήρε 50 δευτερόλεπτα ποινή στη 15η ΕΔ γιατί άργησε 5 λεπτά να ξεκινήσει, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Σε εκείνο το σημείο βρισκόταν περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Ogier και έτσι έφτασε να βρίσκεται σχεδόν 25 δευτερόλεπτα πίσω του. Στις επόμενες ΕΔ έκανε μεγάλη προσπάθεια για να καλύψει τη διαφορά και τελικά βρίσκεται 11 δευτερόλεπτα πίσω.

Ο Ogier ωστόσο μόνο εύκολος αντίπαλος δεν είναι. Ο νεαρός Γάλλος δικαιολογεί τη φασαρία που γίνεται γύρω από το όνομά του και παρότι σήμερα έμπαινε πρώτος στις ΕΔ, έγραφε πολύ καλούς χρόνους, κάτι που παρατήρησαν σχεδόν όλοι οι αντίπαλοι οδηγοί. Την Κυριακή, στις τρεις ΕΔ που απομένουν, ο Ogier θα παλέψει στα ίσια για τη νίκη παρότι και πάλι θα μπαίνει πρώτος.

Προβληματισμός και μια δόση απογοήτευσης κυριαρχούν στη Ford. Οι Mikko Hirvonen και Jari-Matti Latvala σήμερα δεν είχαν προβλήματα αλλά ταυτόχρονα δεν είχαν και αρκετή ταχύτητα για να χτυπήσουν τα Citroen. Κρατούν την 3η και 4η θέση αντίστοιχα και εκτός απροόπτου δεν κινδυνεύουν να τις χάσουν αλλά οι προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί για το νέο Fiesta WRC δεν φαίνεται να επαληθεύονται. Η αυριανή ημέρα θα είναι μια ευκαιρία απλώς να σώσουν τα προσχήματα.

Συγκινητικό αγώνα κάνει ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός ξεκίνησε από τη 13η θέση το πρωί και στο τέλος της ημέρας έχει ανέβει στην 5η, κερδίζοντας τις 3 από τις 6 ΕΔ της ημέρας (πλην των υπερειδικών). Ο Solberg χρειάστηκε να αντιμετωπίσει ακόμα και απρόσμενες βλάβες, όταν στην προσγείωση από ένα άλμα του έσπασε ο επιλογέας ταχυτήτων, αλλά δεν το έβαλε κάτω. Αν οι μπροστινοί του δεν αντιμετωπίσουν προβλήματα δεν έχει ελπίδες για καλύτερη θέση αλλά η ταχύτητα και η αποφασιστικότητά του ήταν το highlight του αγώνα.

Πιο πίσω έγινε μακελειό. Όλα τα Ford που ακολουθούν στην κατάταξη -και όσα λείπουν γιατί εγκατέλειψαν- αντιμετώπισαν προβλήματα. Ο Mads Ostberg είχε τα λιγότερα και γι’ αυτό είναι 6ος. Ο Henning Solberg οδήγησε όλο το 2ο loop με πρόβλημα στην υποβοήθηση του τιμονιού και τώρα έχει την 7η θέση και κάτι τεράστιες φουσκάλες στα χέρια του. Οι Wilson, Block και Novikov εγκατέλειψαν. Ο Villagra έτσι κι αλλιώς είχε μείνει εκτός μάχης από χθες. Τα νέα WRC μπορεί να είναι θεαματικά, ωστόσο δεν αποδεικνύονται ιδιαίτερα ανθεκτικά.

Έτσι, τη 10άδα συμπληρώνουν οι οδηγοί του S-WRC, που έτσι κι αλλιώς έχουν τη δική τους μάχη. Ο Nasser Al-Attiyah με το Skoda Fabia προηγείται με την καλή διαφορά των 36,8 δευτερολέπτων του Martin Prokop (Ford Fiesta), o οποίος με τη σειρά του είναι 31,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Juho Hanninen (Skoda Fabia).

Το Ράλι Μεξικού ολοκληρώνεται την Κυριακή με τρεις ΕΔ, μία από τις οποίες (η τελευταία του αγώνα) είναι η Power Stage Guanajuato, στην οποία οι τρεις ταχύτεροι επιβραβεύονται με επιπλέον βαθμούς (3 β. ο πρώτος, 2 β. ο δεύτερος και 1 β. ο τρίτος).

Γενική κατάταξη



msfree.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Ράλι Μεξικού: Ο νόμος του Loeb
O Γάλλος της Citroen ήταν ο θριαμβευτής του 2ου αγώνα της χρονιάς για το WRC
Εικόνα

Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το Ράλι Μεξικού, που ήταν ταυτόχρονα ο πρώτος σε χωμάτινη επιφάνεια, ολοκληρώθηκε με μεγάλο νικητή τον Sebastien Loeb. Ο Γάλλος μπορεί να πιέστηκε τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα από τον ανταγωνισμό που είχε από τον ομόσταβλό του στη Citroen, Sebastien Ogier, αλλά την 3η ημέρα έκανε έναν υγιεινό περίπατο προς τη νίκη. Κι εδώ φάνηκε η βαρύτητα του ονόματος Sebastien Loeb: το γεγονός ότι ξεκινούσε την 3η ημέρα με σκοπό να επιτεθεί και να πιέσει τον Ogier ήταν αρκετό για να οδηγήσει τον Γάλλο στο λάθος.

Ο Loeb απαλλάχθηκε από κάθε άγχος όταν στην πρώτη ΕΔ της Κυριακής ο Ogier είχε έξοδο και κατάστρεψε το εμπρός μέρος του DS3 WRC. Αυτό στέρησε από τον ίδιο το νεαρό αστέρα την πιθανότητα να πάρει μια νίκη, από τη Citroen 18 πολύτιμους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και από εμάς να δούμε τι είδους στρατηγικές αποφάσεις είναι διατεθειμένος να πάρει ο Olivier Quesnel όταν οι δύο οδηγοί του μονομαχούν από τη νίκη. Εκτός από τη νίκη του Loeb, ωστόσο, στη Citroen κρατούν την απόδοση του αυτοκινήτου τους στο χώμα, όπου στο Μεξικό ήταν ξεκάθαρα ανώτερη από των Ford. Ξέουν όμως ότι μπορεί να κρατούν στα χέρια τους ένα εκρηκτικό μείγμα. Ο Sebastien Ogier απέδειξε για άλλη μία φορά τις ικανότητές του, όντας ταχύτερος τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα, και οι Γάλλοι δεν ξέρουν ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος: η Ford ή ο ανταγωνισμός των οδηγών της.

Στη Ford ο αγώνας δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελαν αλλά σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα τους ικανοποιεί. Οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της ομάδας δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν τα Citroen σε ταχύτητα αλλά έφεραν τα Fiesta RS WRC στη 2η και 3η θέση. Ο Mikko Hirvonen ήταν φανερά απογοητευμένος το Σάββατο αλλά μετά το τέλος του αγώνα έβαλε στο «σακούλι» 18 βαθμούς από τη 2η θέση και 3 από την πρωτιά στην Power Stage και έτσι διατήρησε την πρώτη θέση στο Πρωτάθλημα. Αντίστοιχα ικανοποιημένος πρέπει να είναι και ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος για δεύτερο αγώνα στη σειρά ανεβαίνει στο 3ο σκαλί του βάθρου.

Κυριότερο χαρακτηριστικό του φετινού Ράλι Μεξικού ήταν τα πολλά προβλήματα διαφόρων ειδών που αντιμετώπισαν σχεδόν όλα τα πληρώματα. Στις θέσεις από την 4η μέχρι την 6η είχαμε τους οδηγούς του WRC που πέρασαν από τις… συμπληγάδες και έφτασαν μέχρι τον τερματισμό. Ο Petter Solberg έχασε πολύ χρόνο την πρώτη μέρα του αγώνα από μηχανικό πρόβλημα και έμεινε ουσιαστικά εκτός μάχης αλλά κέρδισε αρκετές ΕΔ και έδειξε ότι θα μπορούσε να βρίσκεται πολύ ψηλά. Τελικά κατάφερε να φτάσει στην 4η θέση, που με βάση όσα έγιναν είναι πολύ καλό αποτέλεσμα.

Στην 5η θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg. Ο νεαρός Νορβηγός της Stobart είχε στόχο να «μάθει» τον αγώνα του Μεξικού για να επιστρέψει δριμύτερος του χρόνου, αλλά φέτος έχασε το… μέτρημα από τα κλαταρίσματα. Παρόλα αυτά κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Henning Solberg, ο οποίος επίσης αντιμετώπισε προβλήματα με το Fiesta: υποβοήθηση τιμονιού το Σάββατο και φρένα την Κυριακή. Ωστόσο, έφτασε μέχρι τον τερματισμό και την 6η θέση. Τα περισσότερα προβλήματα από όλους αντιμετώπισε ο Ken Block, ο οποίος κάθε ημέρα του αγώνα είχε και μια… εγκατάλειψη. Ωστόσο ο Αμερικανός κατάφερε να τερματίσει, έστω και στη 13η θέση. Αντίθετα, δεν τα κατάφεραν οι Matthew Wilson και Denis Kuipers.

Κι αφού τα WRC έφευγαν το ένα μετά το άλλο, τρία πληρώματα του S-WRC βρέθηκαν στη 10άδα. Στη μάχη της κατηγορίας, που είχε μόνο 5 συμμετοχές, επικράτησε ο Nasser Al-Attiyah, ο οποίος μετά το θρίαμβο στο Ράλι Dakar κέρδισε με το Skoda Fabia S2000 και στο Μεξικό παίρνοντας ταυτόχρονα την 7η θέση στη γενική κατάταξη. Ακολούθησαν o Martin Prokop (Ford Fiesta) και Juho Hanninen (Skoda Fabia). Τη 10άδα έκλεισε ο Federico Villagra, στον πρώτο φετινό αγώνα της Munchi’s Ford.

Μετά τον αγώνα του Μεξικού, είναι προφανές ότι υπάρχει ακόμα αρκετή δουλειά για τις ομάδες και κυρίως για τη Ford, που δείχνει να υπολείπεται σε ταχύτητα. Επόμενος αγώνας είναι το Ράλι Πορτογαλίας, από 24 έως 27 Μαρτίου.

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Γενική κατάταξη


msfree.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

2011 FIA Drivers' Championship Standings
Εικόνα

2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

WRC: Ράλλυ Πορτογαλίας: Ταχύτερος ο Ogier στο shakedown
Ολοκληρώθηκε το shakedown του Ράλυ Πορτογαλίας, τρίτου γύρου του WRC, με τα Citroen DS3 WRC να πραγματοποιούν τους δύο κορυφαίους χρόνους, και με τον Sebastien Ogier να σημειώνει τον καλύτερο όλων. Το γεγονός ότι αύριο, Πέμπτη 24 Μαρτίου και συγκεκριμένα στις 15:30 μμ τα πληρώματα θα δώσουν μία και μοναδική παράσταση στο κέντρο της Λισσαβόνας με τη μορφή σούπερ ειδικής, είχε σαν αποτέλεσμα σήμερα να πραγματοποιηθεί το προκαθορισμένο πριν από την έναρξη του αγώνα, shakedown. Σε μία διαδρομή κοντά στα 4 χιλιόμετρα, λίγο έξω από το Faro, τα πληρώματα πήραν μία πρώτη γεύση για το τι θα συναντήσουν στις ειδικές διαδρομές της Πορτογαλίας. Οι συνθήκες ήταν καλές, με τον καιρό να παραμένει αίθριος, γεγονός που προβλημάτισε περισσότερο όσους εκκινούν στις πρώτες θέσεις. Μάλιστα, όπως αναφέρουν τα τελευταία δελτία καιρού, ο καιρός θα παραμείνει αίθριος την πρώτη ημέρα, κάτι που σημαίνει ότι και πάλι η σειρά εκκίνησης θα παίξει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Παρόλα αυτά, το shakedown του αγώνα στιγματίστηκε από την έξοδο του Κen Block, η οποία μάλιστα ήταν αρκετά σφοδρή με αποτέλεσμα ο αυτός και ο συνοδηγός του Alex Guselmino να μεταφερθούν στο νοσοκομείο, χωρίς να διαπιστωθεί κάποιος τραυματισμός και απλά για προληπτικούς λόγους. Όμως, όπως όλα δείχνουν αυτό ίσως και να στοιχίσει στο πλήρωμα τη συμμετοχή του στον αγώνα, αφού δύσκολα θα προλάβει να επισκευαστεί το Ford Fiesta, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμα και στην περίπτωση που οι μηχανικοί της Ford κάνουν θαύματα, κατά πόσο θα είναι σε θέση να αγωνιστούν.

Στο αγωνιστικό μέρος, ο Sebastien Ogier έκανε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, αλλά μόλις ένα εκατοστό καλύτερο από τον ομόσταυλο του Sebastien Loeb. Ο Latvala κινήθηκε σε αντίστοιχο ρυθμό, ενώ κοντά βρέθηκαν και ο Petter Solberg, Mads Ostberg. Αρκετά πίσω από την κορυφή βρίσκεται ο Mikko Hirvonen, που ήταν σχεδόν δύο δευτερόλεπτα πιο αργός από τον κορυφαίο χρόνο της ημέρας. Μάλιστα, ο Φινλανδός δεν έκρυψε τον προβληματισμό για κάποιες ειδικές, οι οποίες έχουν «σκαφτεί» ήδη από τις αναγωρίσεις, γεγονός που κάνει ακόμα πιο δύσκολο το έργο του ανοίγοντας το δρόμο για τους υπολοίπους. Παράλληλα, ο Hirvonen αποκάλυψε ότι είχε μία έξοδο κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης με το Ford Fiesta, από την οποία μάλιστα θεωρεί ότι στάθηκε τυχερός, αφού θα μπορούσε να στοιχίσει ακόμα ένα αυτοκίνητο δοκιμών στην ομάδα του, μετά από τα δύο που έχει ήδη καταστρέψει ο ομόσταυλος του Jari Matti Latvala._Π.Τ.

1. Ogier - Ingrassia (Citroen DS3 WRC) 3:08,5
2. Loeb - Elena (Citroen DS3 WRC) 3:08,6
3. Latvala - Anttila (Ford Fiesta RS WRC) 3:08,8
4. P. Solberg - Patterson (Citroen DS3 WRC) 3:09,2
5. Ostberg - Andersson (Ford Fiesta RS WRC) 3:09,6
6. Hirvonen - Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC) 3:10,8
7. H. Solberg - Minor (Ford Fiesta RS WRC) 3:13,4
8. Wilson - Martin (Ford Fiesta RS WRC) 3:14,8
9. Raikkonen - Lindstrom (Citroen DS3 WRC) 3:15,1
10. Villagra - Diaz (Ford Fiesta RS WRC) 3:15,6


4troxoi.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MadSurfer
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 13414
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
Μοντέλο: Skoda Scala
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα

Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων

Δημοσίευση από MadSurfer »

Ράλι Πορτογαλίας 3η ημέρα: Πορτο-γαλλική αποικία
Εικόνα
Ο Sebastien Ogier είναι ο μεγάλος νικητής του Ράλι Πορτογαλίας

Η 3η ημέρα του Ράλι Πορτογαλίας δεν έκρυβε εκπλήξεις για κανέναν αφού ό,τι ήταν να γίνει είχε γίνει το Σάββατο. Ο Sebastien Ogier δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα να διατηρήσει το πλεονέκτημα των 37 δευτερολέπτων που είχε στο ξεκίνημα της ημέρας και παρά τους φόβους για βροχή έμεινε πρώτος μέχρι το τέλος. Στις 4 ειδικές της Κυριακής απλά οδήγησε προσεκτικά και γρήγορα και πήρε τους 25 βαθμούς της νίκης. Για την ακρίβεια οι βαθμοί του Γάλλου της Citroen είναι 26 φεύγοντας από την Πορτογαλία, αφού στην Power Stage κατάφερε να τερματίσει στην 3η θέση και να πάρει ακόμα έναν βαθμό.

Στη δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισε ο Sebastien Loeb με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο Αλσατός στην πρώτη ειδική της ημέρας άρχισε να πιέζει για να δει αν μπορεί να πιάσει τον Ogier, αλλά μόλις διαπίστωσε ότι δεν είχε το ρυθμό προτίμησε να μείνει με ασφάλεια στη 2η θέση και να τα δώσει όλα στην Power Stage για επιπλέον βαθμούς. Ο Loeb ήταν εκπληκτικός στην τελευταία ειδική, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και έβαλε στο τσεπάκι του ακόμα 3 βαθμούς. Αυτό σημαίνει ότι ο Loeb ισοβαθμεί στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με τον Hirvonen.

Έπειτα από το καταστροφικό Σάββατο οι οδηγοί της Ford δεν είχαν κάτι να χάσουν την Κυριακή και βγήκαν χωρίς άγχος στις ειδικές. Ο Jari-Matti Latvala διατήρησε έναν πολύ υψηλό ρυθμό και κρατήθηκε ζεστός για την Power Stage που ήταν ο στόχος του να κερδίσει. Τελικά τερμάτισε στη 2η θέση της τελευταίας ειδικής και πήρε 2 βαθμούς επιπλέον. Ο Mikko Hirvonen από την άλλη κέρδισε την πρώτη ειδική της ημέρας και έδειξε ιδιαίτερα γρήγορος, αλλά στην Power Stage αντιμετώπισε πάλι πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση και υποχώρησε στην κατάταξη. Ο Φινλανδός δεν πήρε κάποιο βαθμό επιπλέον και έμεινε με τους βαθμούς της 4ης θέσης του αγώνα.

Επίδειξη δύναμης την Κυριακή έκανε ο Petter Solberg, ο οποίος κέρδισε τις 2 από τις 4 ειδικές. Ο Νορβηγός της Citroen είχε βάλει στόχο να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς και στο τέλος το κατάφερε τερματίζοντας στην 6η θέση της γενικής. Στην τελευταία ειδική μάλιστα κατάφερε να περάσει τον Kimi Raikkonen στη γενική και να ολοκληρώσει με πολύ καλό τρόπο ένα κατά τα άλλα δύσκολο τριήμερο. Μπροστά από τον Solberg κατάφερε να τερματίσει ο Matthew Wilson σε ένα από τα καλύτερα τριήμερα της καριέρας του. Ο οδηγός της Stobart Ford εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες του teammate του, Henning Solberg, οδήγησε καλά και σταθερά τερματίζοντας στην αξιόλογη 5η θέση.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kimi Raikkonen, Federico Villagra, Henning Solberg και Dennis Kuipers. Ο Raikkonen μπορεί να έχασε στην τελευταία ειδική την 6η θέση, ωστόσο έμεινε ικανοποιημένος από την απόδοση και τη σταθερότητά του. Ανέβασε σταδιακά το ρυθμό του όσο πέρναγαν τα χιλιόμετρα και φάνηκε αισιόδοξος για τη συνέχεια του 2011.

Επόμενος αγώνας του WRC είναι το Ράλι Ιορδανίας το τριήμερο 14-16 Απριλίου.

ms-free.gr


Final Results
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες”