WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
2011 FIA Drivers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
- giannis amaliada
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
- Μοντέλο: Octavia RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αμαλιάδα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
Απατος παλι ο Gymhana...Να ειναικαλα η Monster Energy να του πληρωνει αμαξια :mozilla_cool:
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
Για επιδειξεις είναι μια χαρά... για wrc όμως... :roll:
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
Ράλι Ιορδανίας: Για γερά νεύρα
Δραματικό ήταν το φινάλε του Ράλι Ιορδανίας με νικητή τον Sebastien Ogier
Με συναρπαστικό τρόπο ολοκληρώθηκε το Ράλι Ιορδανίας το Σάββατο. Ο Sebastien Ogier κατάφερε να επικρατήσει του μεγάλου του αντιπάλου, Jari-Matti Latvala, για μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου και πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του φέτος. Η κατάσταση από την αρχή ήταν θετική για τον Γάλλο της Citroen, ο οποίος ξεκίνησε από την πρώτη θέση το Σάββατο. Σταδιακά όμως έχανε έδαφος από τους αντιπάλους του λόγω της θέσης του και παρότι έκανε ό,τι μπορούσε για να κρατηθεί μπροστά, στο τέλος δεν τα κατάφερε.
Ο Latvala στην προτελευταία ειδική κατάφερε να τον αφήσει στη δεύτερη θέση για μισό δευτερόλεπτο και έφερε τη μάχη για τη νίκη στην Power Stage. Εκεί, ο οδηγός της Citroen βρήκε τον τρόπο να καλύψει το μισό δευτερόλεπτο που έπρεπε, και μάλιστα να πάρει τη νίκη με ένα δέκατο από τον Latvala. Μαζί με τους 25 βαθμούς της νίκης ο Ogier κατάφερε να κερδίσει και την Power Stage, κάτι που σημαίνει ότι ο Γάλλος φεύγει από την Ιορδανία με 28 βαθμούς συνολικά.
Εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε τη δεύτερη ημέρα στην Ιορδανία ο Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός της Ford με αντεπίθεση διαρκείας από την πρώτη κιόλας ειδική κατάφερε αρχικά να περάσει τον Sebastien Loeb και έπειτα να κλείσει τη διαφορά από τον Sebastien Ogier. Στο δεύτερο loop κατάφερε να πιάσει τον Γάλλο της Citroen και στην προτελευταία ειδική πήρε κεφάλι στον αγώνα, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Ogier. Στην Power Stage όμως δεν κατάφερε να διατηρήσει αυτό το μικρό πλεονέκτημα και έμεινε δεύτερος, ενώ στην Power Stage δεν πήρε κανένα βαθμό αφού έμεινε 4ος.
Στο βάθρο της Ιορδανίας συμπλήρωσε ο Sebastien Loeb με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο Αλσατός από την αρχή της ημέρας κατάλαβε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει τους Ogier και Latvala και προτίμησε να μείνει με ασφάλεια στην 3η θέση. Προσπάθησε στην Power Stage να κερδίσει στους 3 βαθμούς, ωστόσο βρέθηκε τελικά 3ος πίσω από τους Hirvonen και Ogier. Στη βαθμολογία ο Loeb έχει μείνει μόνος πρώτος πλέον, έχοντας πίσω του τον Hirvonen, τον Ogier, ενώ ο Latvala έχει μείνει 4ος.
Ο Kimi Raikkonen πραγματοποίησε καλό αγώνα στην Ιορδανία και μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή κράταγε γερά την 5η θέση της γενικής. Ο πρώην πρωταθλητής Formula1 στάθηκε άτυχος όμως, καθώς ένα κλατάρισμα τον ανάγκασε να μείνει στην 6η θέση αφού τον πέρασε στην κατάταξη ο Matthew Wilson. Ο Wilson από τη μεριά του πλασαρίστηκε ξανά σε καλή θέση για πήρε καλούς βαθμούς για τη Stobart. Στη δεκάδα τερμάτισαν οι Villagra, Al Qassimi, Kuipers και Sousa. Πιο πίσω έμεινε ο Mads Ostberg με το Fiesta της Stobart, όπως και ο Henning Solberg. Μεγάλο λάθος έκανε το Σάββατο ο Petter Solberg, ο οποίος τη στιγμή που πάλευε για το βάθρο είχε μια έξοδο από το δρόμο και εγκατέλειψε.
Επόμενος αγώνας το Ράλι Σαρδηνίας, το τριήμερο 5-8 Μαΐου.
ms-free.gr
Δραματικό ήταν το φινάλε του Ράλι Ιορδανίας με νικητή τον Sebastien Ogier
Με συναρπαστικό τρόπο ολοκληρώθηκε το Ράλι Ιορδανίας το Σάββατο. Ο Sebastien Ogier κατάφερε να επικρατήσει του μεγάλου του αντιπάλου, Jari-Matti Latvala, για μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου και πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του φέτος. Η κατάσταση από την αρχή ήταν θετική για τον Γάλλο της Citroen, ο οποίος ξεκίνησε από την πρώτη θέση το Σάββατο. Σταδιακά όμως έχανε έδαφος από τους αντιπάλους του λόγω της θέσης του και παρότι έκανε ό,τι μπορούσε για να κρατηθεί μπροστά, στο τέλος δεν τα κατάφερε.
Ο Latvala στην προτελευταία ειδική κατάφερε να τον αφήσει στη δεύτερη θέση για μισό δευτερόλεπτο και έφερε τη μάχη για τη νίκη στην Power Stage. Εκεί, ο οδηγός της Citroen βρήκε τον τρόπο να καλύψει το μισό δευτερόλεπτο που έπρεπε, και μάλιστα να πάρει τη νίκη με ένα δέκατο από τον Latvala. Μαζί με τους 25 βαθμούς της νίκης ο Ogier κατάφερε να κερδίσει και την Power Stage, κάτι που σημαίνει ότι ο Γάλλος φεύγει από την Ιορδανία με 28 βαθμούς συνολικά.
Εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε τη δεύτερη ημέρα στην Ιορδανία ο Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός της Ford με αντεπίθεση διαρκείας από την πρώτη κιόλας ειδική κατάφερε αρχικά να περάσει τον Sebastien Loeb και έπειτα να κλείσει τη διαφορά από τον Sebastien Ogier. Στο δεύτερο loop κατάφερε να πιάσει τον Γάλλο της Citroen και στην προτελευταία ειδική πήρε κεφάλι στον αγώνα, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Ogier. Στην Power Stage όμως δεν κατάφερε να διατηρήσει αυτό το μικρό πλεονέκτημα και έμεινε δεύτερος, ενώ στην Power Stage δεν πήρε κανένα βαθμό αφού έμεινε 4ος.
Στο βάθρο της Ιορδανίας συμπλήρωσε ο Sebastien Loeb με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο Αλσατός από την αρχή της ημέρας κατάλαβε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει τους Ogier και Latvala και προτίμησε να μείνει με ασφάλεια στην 3η θέση. Προσπάθησε στην Power Stage να κερδίσει στους 3 βαθμούς, ωστόσο βρέθηκε τελικά 3ος πίσω από τους Hirvonen και Ogier. Στη βαθμολογία ο Loeb έχει μείνει μόνος πρώτος πλέον, έχοντας πίσω του τον Hirvonen, τον Ogier, ενώ ο Latvala έχει μείνει 4ος.
Ο Kimi Raikkonen πραγματοποίησε καλό αγώνα στην Ιορδανία και μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή κράταγε γερά την 5η θέση της γενικής. Ο πρώην πρωταθλητής Formula1 στάθηκε άτυχος όμως, καθώς ένα κλατάρισμα τον ανάγκασε να μείνει στην 6η θέση αφού τον πέρασε στην κατάταξη ο Matthew Wilson. Ο Wilson από τη μεριά του πλασαρίστηκε ξανά σε καλή θέση για πήρε καλούς βαθμούς για τη Stobart. Στη δεκάδα τερμάτισαν οι Villagra, Al Qassimi, Kuipers και Sousa. Πιο πίσω έμεινε ο Mads Ostberg με το Fiesta της Stobart, όπως και ο Henning Solberg. Μεγάλο λάθος έκανε το Σάββατο ο Petter Solberg, ο οποίος τη στιγμή που πάλευε για το βάθρο είχε μια έξοδο από το δρόμο και εγκατέλειψε.
Επόμενος αγώνας το Ράλι Σαρδηνίας, το τριήμερο 5-8 Μαΐου.
ms-free.gr
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
Ωραία διαφορά μεταξύ 1ης και 2ης θέσης... :mozilla_cool:
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
2011 FIA Drivers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
WRC: Ράλλυ Σαρδηνίας: Αποφασισμένος
Αυτός είναι ο Sebastien Loeb που όλοι γνωρίζουμε και μας έχει συνηθίσει. Ο Αλσατός οδηγός της Citroen πραγματικά έδωσε ένα καλό μάθημα στους αντιπάλους του για το πώς πρέπει κάποιος να οδηγεί όταν καθαρίζει τους δρόμους σε ένα τριήμερο αγώνα. Ο πρωταθλητής από την πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα άνοιγε δρόμο στους υπόλοιπους, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να παραμείνει πρώτος και τις τρεις ημέρες και να πάρει μια πανάξια νίκη. Την 3η ημέρα ο Loeb απλά έλεγξε το ρυθμό και τη διαφορά από τον Mikko Hirvonen και με μια απίθανη εμφάνιση στη δεύτερη ειδική της ημέρας καθάρισε την υπόθεση νίκη. Στην Power Stage ο Loeb κατάφερε να πάρει την 3η θέση και ακόμα έναν βαθμό στο πρωτάθλημα.
Τεράστια μάχη και δράματα είχαμε για τη δεύτερη θέση του Ράλι Σαρδηνίας. Οι Mikko Hirvonen, Sebastien Ogier και Peter Solberg ξεκίνησαν την τελευταία ημέρα έχοντας μικρή διαφορά μεταξύ τους και όλοι κοίταζαν μέχρι και τη νίκη. Ο Ogier όμως με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC στη 17η ΕΔ έκανε λάθος, άνοιξε περισσότερο τη γραμμή του σε μια στροφή με αποτέλεσμα να χτυπήσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε βράχο. Αποτέλεσμα ήταν η πίσω ανάρτηση να καταρρεύσει και να χάσει πολύ χρόνο. Τελικά ο Γάλλος τερμάτισε στην 4η θέση της γενικής.
Την ατυχία του Ogier εκμεταλλεύτηκαν οι Hirvonen και Solberg για να ανέβουν τελικά στο βάθρο της Ιταλίας. Ο Mikko Hirvonen οδήγησε εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου και όταν είδε στο τέλος ότι δεν μπορούσε να περάσει τον Loeb προτίμησε να μείνει με ασφάλεια στη 2η θέση. Στην Power Stage τα έδωσε όλα για να πάρει τους 3 πολύτιμους βαθμούς και τα κατάφερε μειώνοντας τις απώλειες από τον Sebastien Loeb.
Ο Peter Solberg από τη μεριά του την τελευταία ημέρα ρίσκαρε αλλάζοντας τις αναρτήσεις στο DS3 του. Αυτό τελικά όχι μόνο δεν τον έκανε να χάσει την αίσθησή του, αλλά πίεσε τόσο δυνατά που κατάφερε να απειλήσει τον Hirvonen στη 2η θέση. Ο Νορβηγός τερμάτισε τελικά στην 3η θέση και το βάθρο ήταν ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να κάνει ο οδηγός της Citroen.
Πολύ ικανοποιημένος έμεινε ο Dani Sordo στο τέλος του Ράλι Σαρδηνίας. Ο Ισπανός οδηγός έφερε μέχρι τον τερματισμό το νέο Mini WRC και μάλιστα στην 6η θέση, ένα αποτέλεσμα θετικό για την ομάδα. Ο Sordo ήταν ήρεμος και δεν πίεσε στο όριο το αυτοκίνητο καθώς στόχος ήταν η απόκτηση εμπειρίας, ωστόσο οι χρόνοι του δεν ήταν άσχημοι και έδειξε πως το Mini έχει πάρει το σωστό δρόμο εξέλιξης. Από την άλλη ο Kris Meeke με το δεύτερο εργοστασιακό Mini ήταν πιο άτυχος καθώς είχε προβλήματα με το αυτοκίνητο και εγκατέλειψε το Ράλι. Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισε ο Mads Solberg σε ένα πολύ καλό, αν και γεμάτο προβλήματα τριήμερο. Ο Νορβηγός είχε μηχανικά προβλήματα στο Fiesta της Stobart, αλλά κατάφερε να τα περιορίσει και να τερματίσει στην πεντάδα.
Ο Jari-Matti Latvala έβαλε στόχο να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερες νίκες σε ειδικές για να εξιλεωθεί για το λάθος της πρώτης ειδικής. Ο Φινλανδός παρά το γεγονός ότι έμεινε εκτός μάχης για τους βαθμούς στη Σαρδηνία δεν το έβαλε κάτω και κέρδισε 7 ειδικές διαδρομές με το εργοστασιακό Fiesta. Ο Latvala απέδειξε ότι η ταχύτητα δεν του λείπει, αλλά του λείπει η σταθερότητα για να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Στην Power Stage πήρε τους 2 βαθμούς με τη 2η θέση στην ειδική.
Επόμενη στάση του πρωταθλήματος η Αργεντινή στις 26-29 Μαΐου.
Τελικά Αποτελέσματα
ms-free.gr
Αυτός είναι ο Sebastien Loeb που όλοι γνωρίζουμε και μας έχει συνηθίσει. Ο Αλσατός οδηγός της Citroen πραγματικά έδωσε ένα καλό μάθημα στους αντιπάλους του για το πώς πρέπει κάποιος να οδηγεί όταν καθαρίζει τους δρόμους σε ένα τριήμερο αγώνα. Ο πρωταθλητής από την πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα άνοιγε δρόμο στους υπόλοιπους, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να παραμείνει πρώτος και τις τρεις ημέρες και να πάρει μια πανάξια νίκη. Την 3η ημέρα ο Loeb απλά έλεγξε το ρυθμό και τη διαφορά από τον Mikko Hirvonen και με μια απίθανη εμφάνιση στη δεύτερη ειδική της ημέρας καθάρισε την υπόθεση νίκη. Στην Power Stage ο Loeb κατάφερε να πάρει την 3η θέση και ακόμα έναν βαθμό στο πρωτάθλημα.
Τεράστια μάχη και δράματα είχαμε για τη δεύτερη θέση του Ράλι Σαρδηνίας. Οι Mikko Hirvonen, Sebastien Ogier και Peter Solberg ξεκίνησαν την τελευταία ημέρα έχοντας μικρή διαφορά μεταξύ τους και όλοι κοίταζαν μέχρι και τη νίκη. Ο Ogier όμως με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC στη 17η ΕΔ έκανε λάθος, άνοιξε περισσότερο τη γραμμή του σε μια στροφή με αποτέλεσμα να χτυπήσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε βράχο. Αποτέλεσμα ήταν η πίσω ανάρτηση να καταρρεύσει και να χάσει πολύ χρόνο. Τελικά ο Γάλλος τερμάτισε στην 4η θέση της γενικής.
Την ατυχία του Ogier εκμεταλλεύτηκαν οι Hirvonen και Solberg για να ανέβουν τελικά στο βάθρο της Ιταλίας. Ο Mikko Hirvonen οδήγησε εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου και όταν είδε στο τέλος ότι δεν μπορούσε να περάσει τον Loeb προτίμησε να μείνει με ασφάλεια στη 2η θέση. Στην Power Stage τα έδωσε όλα για να πάρει τους 3 πολύτιμους βαθμούς και τα κατάφερε μειώνοντας τις απώλειες από τον Sebastien Loeb.
Ο Peter Solberg από τη μεριά του την τελευταία ημέρα ρίσκαρε αλλάζοντας τις αναρτήσεις στο DS3 του. Αυτό τελικά όχι μόνο δεν τον έκανε να χάσει την αίσθησή του, αλλά πίεσε τόσο δυνατά που κατάφερε να απειλήσει τον Hirvonen στη 2η θέση. Ο Νορβηγός τερμάτισε τελικά στην 3η θέση και το βάθρο ήταν ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να κάνει ο οδηγός της Citroen.
Πολύ ικανοποιημένος έμεινε ο Dani Sordo στο τέλος του Ράλι Σαρδηνίας. Ο Ισπανός οδηγός έφερε μέχρι τον τερματισμό το νέο Mini WRC και μάλιστα στην 6η θέση, ένα αποτέλεσμα θετικό για την ομάδα. Ο Sordo ήταν ήρεμος και δεν πίεσε στο όριο το αυτοκίνητο καθώς στόχος ήταν η απόκτηση εμπειρίας, ωστόσο οι χρόνοι του δεν ήταν άσχημοι και έδειξε πως το Mini έχει πάρει το σωστό δρόμο εξέλιξης. Από την άλλη ο Kris Meeke με το δεύτερο εργοστασιακό Mini ήταν πιο άτυχος καθώς είχε προβλήματα με το αυτοκίνητο και εγκατέλειψε το Ράλι. Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισε ο Mads Solberg σε ένα πολύ καλό, αν και γεμάτο προβλήματα τριήμερο. Ο Νορβηγός είχε μηχανικά προβλήματα στο Fiesta της Stobart, αλλά κατάφερε να τα περιορίσει και να τερματίσει στην πεντάδα.
Ο Jari-Matti Latvala έβαλε στόχο να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερες νίκες σε ειδικές για να εξιλεωθεί για το λάθος της πρώτης ειδικής. Ο Φινλανδός παρά το γεγονός ότι έμεινε εκτός μάχης για τους βαθμούς στη Σαρδηνία δεν το έβαλε κάτω και κέρδισε 7 ειδικές διαδρομές με το εργοστασιακό Fiesta. Ο Latvala απέδειξε ότι η ταχύτητα δεν του λείπει, αλλά του λείπει η σταθερότητα για να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Στην Power Stage πήρε τους 2 βαθμούς με τη 2η θέση στην ειδική.
Επόμενη στάση του πρωταθλήματος η Αργεντινή στις 26-29 Μαΐου.
Τελικά Αποτελέσματα
ms-free.gr
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
2011 FIA Drivers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
2011 FIA Drivers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
2011 FIA Drivers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
Next Stop...
Neste Oil Rally Finland
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
Next Stop...
Neste Oil Rally Finland
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: WRC 2011 - Σχόλια Αγώνων
2011 FIA Drivers' Championship Standings
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
Updated...
2011 FIA Manufacturers' Championship Standings
Updated...