MOTO GP - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια

Οτιδήποτε έχει σχέση με αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου και οχι μόνο...

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
tzavelas

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από tzavelas »

δεστο απλα σαν θεαμα .οχι σαν πρωσοπο
ο ανθρωπος εχει ταλεντο
Άβαταρ μέλους
ABTAKIAS
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
Μοντέλο: OCTAVIA RS I
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από ABTAKIAS »

Εικόνα

Ο Casey Stoner έβαλε φρένο στο σερί των πέντε συνεχόμενων νικών του Valentino Rossi τερματίζοντας στην πρώτη θέση στον αγώνα της πατρίδας του.
Ο Αυστραλός που τον τελευταίο καιρό αγωνίζεται με πρόβλημα στο σκαφοειδές του δεξιού του καρπού, έκανε ...περίπατο στην πίστα του Phillip Island φθάνοντας στην πέμπτη του φετινή νίκη και γνωρίζοντας την αποθέωση από τους 50.000 συμπατριώτες του που βρέθηκαν στις εξέδρες.

Αυτό το αποτέλεσμα σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Dani Pedrosa από πτώση λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα, καθιστούν αυτόματα τον Stoner φαβορί για την κατάληψη της δεύτερης θέσης στο Πρωτάθλημα.

Δεύτερος ήταν ο Valentino Rossi που για ακόμα μια φορά απέδειξε γιατί θεωρείται από πολλούς ο κορυφαίος αναβάτης όλων των εποχών.

Ο Ιταλός σούπερ σταρ που έτρεχε με πρόβλημα στον αυχένα μετά την πτώση του το Σάββατο κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, ξεκίνησε τον αγώνα από τη 12η θέση, κατάφερε όμως με εντυπωσιακή και γρήγορη οδήγηση να τερματίσει δεύτερος περνώντας στον τελευταίο γύρο τον μαχητικό Nicky Hayden.

Το Kentucky Kid έκανε πολύ καλό αγώνα ακολουθώντας στους πρώτους γύρους το ρυθμό του Stoner.

Από ένα σημείο και μετά όμως όταν τα λάστιχά του άρχισαν να φθείρονται, τον έχασε, ενώ είδε γύρο με το γύρο τον οχτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να πλησιάζει απειλητικά και τελικά να του παίρνει τη δεύτερη θέση.

Συγκλονιστικές μάχες έγιναν για την τέταρτη θέση με τέσσερις αναβάτες να πηγαίνουν ρόδα-ρόδα.

Ο λόγος για τους Jorge Lorenzo, Shinya Nakano, James Toseland και Andrea Dovizioso να προσφέρουν εντυπωσιακό θέαμα και να αλλάζουν θέσεις.

Αυτός που χαμογέλασε τελευταίος ήταν ο Ισπανός αναβάτης της Fiat Yamaha που πήρε τελικά την τέταρτη θέση, με τον Νakano που έκανε πιο συντηρητικό αγώνα σε σχέση με τους αντιπάλους του αφήνοντάς τους να «τρώγονται» σαν τη γάτα με το ποντίκι και να χτυπάει την κατάλληλη στιγμή, να τερματίζει πέμπτος.

Ο Toseland που έκλεισε την Κυριακή τα 28 του χρόνια, οδήγησε εντυπωσιακά δυσκολεύοντας αρκετά τον Rossi. Dovizioso και Edwards συμπλήρωσαν την πρώτη οχτάδα.

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1 Casey STONER
2 Valentino ROSSI
3 Nicky HAYDEN
4 Jorge LORENZO
5 Shinya NAKANO
6 James TOSELAND
7 Andrea DOVIZIOSO
8 Colin EDWARDS
9 Randy DE PUNIET
10 Loris CAPIROSSI
11 Toni ELIAS
12 Anthony WEST
13 John HOPKINS
14 Sylvain GUINTOLI
15 Chris VERMEULEN
16 Marco MELANDRI

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1 Βαλεντίνο Ρόσι (Fiat Yamaha Team) 332
2 Κέισι Στόνερ (Ducati Marlboro Team) 245
3 Ντάνι Πεντρόσα (Repsol Honda Team) 209
4 Χόρχε Λορένθο (Fiat Yamaha Team) 182
5 Αντρέα Ντοβιτσιόζο (JiR Team Scot) 145
6 Νίκι Χέιντεν (Repsol Honda Team) 131
7 Κόλιν Εντουαρντς (Tech 3 Yamaha) 126
8 Κρις Βερμιούλεν (Rizla Suzuki MotoGP) 118
9 Σίνια Νακάνο (Team San Carlo Honda Gresini) 106
10 Λόρις Καπιρόσι (Rizla Suzuki MotoGP) 102
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
sidirofagos
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 576
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 18:21
Μοντέλο: xxxxxxQERQWx
Τοποθεσία: Where i lay my head is home

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από sidirofagos »

τυχερος ηταν ο αυτιας σημερα.στο τσακ γλυτωσε το ξεβρακωμα μεσα στο σπιτι του.
θελω να πιστευω με την σημερινη εμφανιση απεδειξε μια ακομη φορα ο μεγαλος την κλαση του.δεν υπαρχουν τακτικες.τρεχει με την ψυχη του,ρισκαρει παντα και αντε να τον φτασεις.
ΕικόναΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ
ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ....
Άβαταρ μέλους
Tony-RS
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 4890
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:37
Μοντέλο: OCTAVIA 5 RS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Tony-RS »

καθυστερησε λογο της θεσης εκκινησης. μετα καθυστερησε μεχρι να περασει τους αλλους.Αγχος δεν ειχε.
............μια χαρα ητανε η δευτερη θεση
ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΧΟ
Άβαταρ μέλους
tzavelas

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από tzavelas »

δοκιμες κανει ο ανθρωπος για την επομενη σαιζον :D
Άβαταρ μέλους
sidirofagos
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 576
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 18:21
Μοντέλο: xxxxxxQERQWx
Τοποθεσία: Where i lay my head is home

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από sidirofagos »

27/11/2008
Πρώτη μέρα δοκιμών σε Jerez και Phillip Island



Η σεζόν στα motoGP ολοκληρώνεται με τις τελευταίες δοκιμές του 2008 που διεξάγονται αυτές τις ημέρες σε Jerez και Phillip Island.
Στην πίστα της Ανδαλουσίας βρίσκονται οι περισσότερες ομάδες που μετέχουν στο Πρωτάθλημα, ενώ στην Αυστραλία δοκιμάζουν η Rizla Suzuki και η Kawasaki Racing.


Στη Jerez...
Οι σχετικά καλές για την εποχή καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας και η νέα άσφαλτος που έχει στρωθεί στην πίστα βοήθησαν τους αναβάτες να βρουν αμέσως τον ρυθμό τους και να κινηθούν σε ανταγωνιστικούς χρόνους.
«Υπάρχει πολύ καλή πρόσφυση», έλεγαν οι αναβάτες, ενώ χαρακτηριστικό ήταν το σχόλιο του Dani Pedrosa που είπε: «Πιθανότατα αυτή είναι η καλύτερη άσφαλτος που έχω δει ποτέ».

Ο Ισπανός που εμφανίστηκε στην πίστα χρησιμοποιώντας το Νο3 στη μοτοσικλέτα του -δεν είναι βέβαιο ότι θα χρησιμοποιεί αυτό στο Πρωτάθλημα του 2009- ξεκίνησε δυναμικά τις δοκιμές σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο. Ο Ισπανός ήταν και ο μοναδικός αναβάτης που έσπασε το φράγμα του 1'40". Ο καλύτερός του χρόνος ήταν σχεδόν έξι δέκατα ταχύτερος από το ρεκόρ πίστας (1:40.116) που σημείωσε κατά τη διάρκεια του αγώνα στα τέλη του περασμένου Μαρτίου.

Ο νεαρός αναβάτης της Repsol Honda είχε στη διάθεσή του δύο διαφορετικές εκδόσεις της RC212V του 2009, οι οποίες είχαν αρκετές διαφορές.

«Το βάρος σήμερα έπεσε πάνω στον κινητήρα, αλλά η χαμηλή θερμοκρασία που επικρατούσε το πρωί μας ανάγκασε να ξεκινήσουμε πιο αργά τις δοκιμές και να σταματήσουμε νωρίς το απόγευμα. Χρειάζομαι κι' άλλο χρόνο για να αξιολογήσω τον νέο κινητήρα ο οποίος είναι αρκετά διαφορετικός από τον προηγούμενο», είπε ο Pedrosa και πρόσθεσε: «Δουλέψαμε επίσης πάνω στα ηλεκτρονικά και στο πως θα βελτιώσουμε την απόδοση στην είσοδο των στροφών. Επαναλαμβάνω ότι χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να κατανοήσουμε τον νέο κινητήρα».

Πίσω του βρέθηκαν ο Valentino Rossi και ο Jorge Lorenzo. Ο Ιταλός σούπερ σταρ είχε στη διάθεσή του δύο μοτοσικλέτες: την φετινή M1 στην οποία είχαν γίνει κάποιες αλλαγές και το πρωτότυπο του 2009. Ο καλύτερός του χρόνος σημειώθηκε με τη νέα μοτοσικλέτα γεγονός που τον γέμισε με ικανοποίηση.

«Η νέα μοτοσικλέτα έχει διαφορές στον κινητήρα, στο πλαίσιο και στην κατανομή βάρους. Τίποτα επαναστατικό, πρόκειται για μια εξέλιξη της φετινής μοτοσικλέτας, η οποία όμως διαφέρει στον τρόπο οδήγησης. Πιστεύω ότι και εγώ θα μπορέσω να κινηθώ αύριο μέσα στο 1'39"», δήλωσε ο Doctor.

Ακολούθησε ο Jorge Lorenzo ο οποίος είχε στη διάθεσή του μια M1 παρόμοια με αυτήν που είχε ο Rossi κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν. Ο Colin Edwards βρέθηκε στην πέμπτη θέση με τον James Toseland να είναι έκτος. Και οι δύο δούλεψαν πάνω στα λάστιχα της Bridgestone προσπαθώντας να προσαρμοστούν πάνω στα νέα δεδομένα.

Εδώ να σημειωθεί πως Edwards και Toseland «αντάλλαξαν» αρχιμηχανικούς ενόψει του 2009 καθώς ο Τεξανός θα δουλεύει από δω και στο εξής με τον Guy Coulon, ενώ ο Βρετανός με τον Gary Reynders.

Ανάμεσα στους δυο αναβάτες της Tech 3 Yamaha βρέθηκε ο Alex de Angelis που είχε στη διάθεσή του την RC212V την οποία χρησιμοποιούσε στο τελευταίο κομμάτι του Πρωταθλήματος ο Shinya Nakano. Μιλάμε για μια μοτοσικλέτα παρόμοια με αυτές που είχαν φέτος οι εργοστασιακοί Pedrosa - Hayden, με μόνη διαφορά τον κινητήρα, καθώς χρησιμοποιεί τον V4 με τις συμβατικές βαλβίδες. «Είναι φανταστική, δεν έχει καμία σχέση με αυτήν που οδήγησα φέτος», σχολίασε ο νεαρός αναβάτης της San Carlo Honda Gresini.

Στη Ducati τέλος, όλοι οι αναβάτες της εταιρίας, πλην του Vitto Guareschi, είχαν στη διαθεσή τους μια Desmosedici GP9 ίδιων προδιαγραφών. Ο Ιταλός δοκίμασε κάποια νέα πράγματα κυρίως στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του μοτέρ, τα οποία όπως είπε ο Filippo Preziosi, είναι πολύ πιθανό να έχει στη διάθεσή του την Πέμπτη και ο Nicky Hayden.

Τον καλύτερο χρόνο από τους Ducatisti σημείωσε ο Κανέπα ο οποίος δοκιμάζει να ελέγξει το πίσω φρένο μέσω μανέτας στο χέρι μιας και όπως λέει στις δεξιές στροφές δεν τον βολεύει να φρενάρει με το πόδι. Τόσο αυτός όσο και ο Mika Kallio είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν για πρώτη φορά την μοτοσικλέτα του 2009.

Στο γκαράζ της ομάδας βρέθηκε και ο Casey Stoner που αναρρώνει από την εγχείρηση που υποβλήθηκε μετά το τέλος του Πρωταθλήματος στο σκαφοειδές του αριστερού του χεριού. Ο Αυστραλός δήλωσε πως το πολύ σε τρεις μήνες θα είναι έτοιμος να επιστρέψει στη δράση.

Οι χρόνοι της πρώτης μέρας:
1. Dani Pedrosa Repsol Honda - 1:39.525 (41)
2. Valentino Rossi Fiat Yamaha - 1:40.135 (39)
3. Jorge Lorenzo Fiat Yamaha - 1:41.163 (51)
4. Colin Edwards Tech 3 Yamaha - 1:41.390 (49)
5. Alex De Angelis San Carlo Honda Gresini - 1:41.468 (53)
6. James Toseland Tech 3 Yamaha- 1:41.539 (50)
7. Andrea Dovizioso Repsol Honda - 1:41.655 (48)
8. Toni Elias San Carlo Honda Gresini - 1:41.679 (74)
9. Niccolo Canepa Alice Team Ducati - 1:42.074 (50)
10. Nicky Hayden Ducati Marlboro - 1:42.098 (69)
11. Mika Kallio Alice Team Ducati - 1:42.837 (58)
12. Sete Gibernau Onde 2000 Ducati - 1:42.943 (40)
13. Vittoriano Guareschi Ducati - 1:43.642 (36)
14. Yuki Takahashi Scot Racing Honda - 1:44.360 (64)


Στο Phillip Island...
Πολλή δουλειά περίμενε τους αναβάτες της Rizla Suzuki και της Kawasaki Racing οι οποίοι είχαν αρωγό στις προσπάθειές τους τον καιρό.
Loris Capirossi και Chris Vermeulen σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους της ημέρας με τους χρόνους πάντως να είναι μακριά από το ρεκόρ πίστας.

Οι δυο αναβάτες της Suzuki που τις προηγούμενες μέρες βρέθηκαν στην Ιαπωνία για να κάνουν δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα αλλά και να λάβουν μέρος σε μίτινγκ με τους μηχανικούς, δοκίμασαν νέο πλαίσιο, νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης κινητήρα και τις τελευταίες αναρτήσεις της Ohlins.

Στην Kawasaki δούλεψαν πάνω σε νέα εξαρτήματα που προορίζονται για την ZX-RR του 2009 η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στις δοκιμές της Sepang, τον Φεβρουάριο.

Ο Marco Melandri πέρασε τη μέρα προσπαθώντας να φέρει τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του. Προς το παρόν το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει έχει να κάνει με την αίσθηση του μπροστινού.

Για τον John Hopkins ήταν μια δύσκολη μέρα, καθώς αισθανόταν έντονους πόνους στο αριστερό του πόδι (στο γόνατο και τον αστράγαλο) το οποίο είχε χτυπήσει στο ατύχημα που είχε στην πίστα του ʼssen τον περασμένο Ιούνιο.

Παρά τις δυσκολίες συμπλήρωσε 76 γύρους δουλεύοντας μαζί με τον νέο του αρχιμηχανικό, τον Naoya Kaneko (αντικαθιστά τον Fiorenzo Fanali) πάνω σε βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν στη μοτοσικλέτα του. Μαζί τους στην πίστα βρέθηκε και ο Olivier Jacque που πέρασε τη μέρα αξιολογώντας έναν νέο πλαίσιο με διαφορετική γεωμετρία καθώς και νέο πακέτο ηλεκτρονικών.

Οι δοκιμές στο Phillip Island θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή.

Οι χρόνοι της πρώτης μέρας:
1. Loris Capirossi Rizla Suzuki - 1:31.5 (94)
2. Chris Vermeulen Rizla Suzuki - 1:31.9 (104)
3. Olivier Jacque Kawsaki Racing - 1:32.4 (85)
4. Marco Melandri Kawsaki Racing - 1:32.5 (93)
5. John Hopkins Kawsaki Racing - 1:33.3 (76)




http://www.motograndprix.gr/news_detail ... ews_id=436
ΕικόναΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ
ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ....
Άβαταρ μέλους
sidirofagos
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 576
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 18:21
Μοντέλο: xxxxxxQERQWx
Τοποθεσία: Where i lay my head is home

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από sidirofagos »

27/11/2008
O Valentino Rossi πρώτος στην Jerez


Την 2η και τελευταία ημέρα των δοκιμών στην Jerez, πριν την υποχρεωτική αποχή από δοκιμές μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου, οι Rossi και Pedrosa έκλεψαν την παράσταση. Αναλυτικά οι χρόνοι των δοκιμών είναι:
Test Times



1. Valentino Rossi (ITA) Fiat Yamaha Team 1'39.429

2. Dani Pedrosa (SPA) Repsol Honda 1'39.447

3. Jorge Lorenzo (SPA) Fiat Yamaha Team 1'40.426

4. Toni Elias (SPA) Team San Carlo 1'40.448

5. Alex De Angelis (RSM) Team San Carlo 1'40.486

6. Nicky Hayden (USA) Ducati Marlboro Team 1'40.486

7. Mika Kallio (FIN) Alice Team 1'40.564

8. Colin Edwards (USA) Tech 3 Yamaha 1'40.604

9. Sete Gibernau (SPA) Grupo Francisco Hernando 1'40.856

10. Andrea Dovizioso (ITA) Repsol Honda 1'40.966

11. Niccolò Canepa (ITA) Ducati Test 1'41.077

12. James Toseland (GBR) Tech 3 Yamaha 1'41.740

13. Vittoriano Guareschi (ITA) Ducati Marlboro Team 1'42.906

14. Yuki Takahashi (JPN) JiR Team Scot Honda 1'42.918


Jerez: Record Lap

D. Pedrosa (Honda) 2008, 1'40.116

Jerez: Best Lap

J. Lorenzo (Yamaha) 2008, 1'38.189
ΕικόναΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ
ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ....
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Gel73 »

«Καμπανάκι» στο Moto GP

Τα όσα διαδραματίζονται τον τελευταίο καιρό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχουν χτυπήσει... καμπανάκι και στο Moto GP και αυτό έκανε και ο Φαούστο Γκρεσίνι, προκειμένου να μην βρεθεί και αυτό σε κρίση.


Το αφεντικό της San Carlo Gresini Honda αποφάσισε να χτυπήσει το... καμπανάκι σε όλους τους παράγοντες του αθλήματος, έτσι ώστε να υπάρξει εγρήγορση στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας και να μην ακολουθήσει το ίδιο αδιέξοδο με την Formula1 και το WRC. «Σίγουρα δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με αυτό τον τρόπο πλέον. Αν η Formula 1 είχε την ανάγκη να περιοριστεί οικονομικά, τότε πρέπει να κάνουμε και εμείς το ίδιο.


Δεν μπορούμε να περιμένουμε μέχρι η κρίση να μεγιστοποιηθεί. Πρέπει να πάρουμε κάποια μέτρα διότι είναι λίγα αυτά που μπορούμε να κάνουμε για το 2009. Πρέπει να σκεφτούμε το δρόμο που θα ακολουθήσουμε στο μέλλον. Ο σκοπός είναι να μειωθεί το κόστος κατά 30%. Με τα μέτρα που έχω στο μυαλό μου θα μπορούσαμε ήδη να έχουμε μείωση 20%.


Πρώτα από όλα να ξεφορτωθούμε τη μία από τις 4 μοτοσικλέτες που έχουμε στο γκαράζ. Να υπάρχει μία εφεδρική μοτοσικλέτα για τους δύο αναβάτες που θα χρησιμοποιούν σε περίπτωση πτώσης ή βλάβης. Αυτό σημαίνει λιγότερο βάρος στη μεταφορά και λιγότερους μηχανικούς. Μετά μπορούμε να αποκλείσουμε τα ανθρακονημάτινα φρένα και να επιστρέψουμε στα ατσάλινα, τα οποία χρησιμοποιούν οι μοτοσικλέτες δρόμου.


Αυτό θα μας γλιτώσει 250.000 ευρώ», είπε, αρχικά, ο Γκρεσίνι για να προσθέσει ότι το πάγωμα των κινητήρων είναι μια καλή λύση. «Πρέπει να κάνουμε κάτι παρόμοιο. Να παγώσουμε την εξέλιξη των κινητήρων στις καινούριες μοτοσικλέτες για 4 ή 5 χρόνια και να επιτρέψουμε την εξέλιξη μόνο στις παρούσες μοτοσικλέτες. Πάνω από όλα, πρέπει να παρατείνουμε τη ζωή του κινητήρα: λιγότερες στροφές ανά λεπτό, περισσότερα χιλιόμετρα. Ας πούμε 17.000 rpm».

ΠΗΓΗ: :arrow: gazzetta.gr
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Gel73 »

Προς αποχώρηση η Kawasaki.

Η οικονομική κρίση συνεχίζει να μαστίζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τις βιομηχανίες μοτοσικλετών και όπως φαίνεται και την Kawasaki.

Σύμφωνα, λοιπόν, με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας MCN, η ιαπωνική βιομηχανία ετοιμάζεται να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα λόγω της οικονομικής κρίσης, ενώ στο σχετικό ρεπορτάζ αναφέρεται ότι το τμήμα εξέλιξης της ομάδας στο MotoGP θα προχωρήσει σε διακοπή των λειτουργιών του.

Στο μεταξύ, οι υπεύθυνοι της Honda έσπευσαν να τονίσουν πως η αποχώρηση της ομάδας από τη Formula 1 λόγω της κρίσης, δεν πρόκειται να επηρεάσει την ομάδα του MotoGP. "Aυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες είναι διαφορετικά πράγματα", τονίστηκε χαρακτηριστικά.
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Gel73 »

Μοto GP: Παλεύει για να επιβιώσει η Kawasaki

Εικόνα
Η ομάδα της Kawasaki στα MotoGP δίνει έναν απεγνωσμένο αγώνα για την επιβίωσή της με τις φήμες να θέλουν την μητρική κατασκευάστρια να αποχωρεί από το σπορ.
Το αφεντικό της ομάδας, ο Μάικλ Μπαρτόλεμι, σύμφωνα με δημοσιεύματα προσπαθεί να παρουσιάσει ένα πακέτο διάσωσης ώστε να εξασφαλίσει τις θέσεις εργασίας για το επιτελείο της ομάδας και να διασφαλίσει το ότι οι μοτοσικλέτες της Kawasaki θα βρεθούν στο grid της φετινής σεζόν.

Τα δημοσιεύματα των ΜΜΕ ισχυρίζονται ότι το επιτελείο της ομάδας πληροφορήθηκε στις 29 Δεκεμβρίου την απόφαση της μητρικής εταιρείας να αποχωρήσει παρά το γεγονός ότι υπέγραψε εγγυητική συμφωνία να μείνει στο σπορ μέχρι το 2011. Η ίδια η εταιρεία έχει παραδεχθεί ότι εξετάζει το ενδεχόμενο αποχώρησης, αλλά ισχυρίζεται ότι μέχρι τώρα τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
"Το ζήτημα είναι ακόμα υπό σκέψη", είπε εκπρόσωπος της Kawasaki στο AFP επιθυμώντας να διατηρήσει την ανωνυμία του.

"Δεν έχουμε πάρει κάποια απόφαση. Είμαστε σε επαφή με πλευρές που σχετίζονται έτσι ώστε να μπορούμε να αποφασίσουμε για τις μελλοντικές μας κινήσεις", είπε.
Το σχόλιο έρχεται μετά την απόφαση ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών να αποσυρθούν από διάφορες αγωνιστικές κατηγορίες καθώς οι πελατειακές απαιτήσεις για νέα οχήματα βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά σε όλο τον κόσμο.

Η Honda πήρε την απόφαση-σοκ να αποσυρθεί από τη F1, ενώ Subaru και Suzuki αποχώρησαν από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Η Kawasaki παρουσιάστηκε στους αγώνες το 2002 θέλοντας να ενισχύσει την εικόνα της και να αναπτύξει την σχεδιαστική της τεχνολογία, αλλά η φτωχή περυσινή σεζόν έδωσε στην εταιρεία μικρά ανταλλάγματα σε σχέση με την επένδυσή της.
ΠΗΓΗ: :arrow: sport.gr
Άβαταρ μέλους
ABTAKIAS
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
Μοντέλο: OCTAVIA RS I
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από ABTAKIAS »

H νέα Yamaha M1 του 2009

Εικόνα

Εικόνα

Δύο μέρες πριν ξεκινήσουν οι πρώτες φετινές δοκιμές του MotoGP στη Σεπάνγκ της Μαλαισίας, η Yamaha παρουσίασε μέσω διαδικτύου τη νέα M1 και ο Valentino Rossi, ο οποίος την έχει ήδη δοκιμάσει -στο τέλος της περσινής σεζόν στη Βαλένθια -λέει ότι είναι αρκετά ανώτερη της Μ1 που τον έκανε παγκόσμιο πρωταθλητή το 2008.

Η φιλοσοφία της ιαπωνικής ομάδας στην κατασκευή της Μ1 του 2009 έχει μια θεμελιώδη διαφορά από τη φιλοσοφία κατασκευής της Ducati GP9. Η μηχανικοί της Yamaha επέλεξαν να διατηρήσουν το μεταλλικό πλαίσιο και δεν υιοθέτησαν την χρήση ανθρακονημάτων που εισάγουν φέτος στο σπορ οι Ιταλοί αντίπαλοί τους.

Θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον η διαπίστωση, κατά τη διάρκεια της προσεχούς σεζόν (που ξεκινά στις 12 Απριλίου στο Κατάρ), ποιά από τις δύο φιλοσοφίες θα επικρατήσει. Η Yamaha είπε ότι επέλεξε να διατηρήσει το μεταλλικό σασί διότι τα ανθρακονήματα θα έκαναν τη μοτοσικλέτα δυσκολότερη στη ρύθμιση.

Η νέα Yamaha M1, σε σχέση με την περσινή μοτοσικλέτα, έχει μικρότερο μεταξόνιο, τροποποιήσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ανάρτηση, ενώ το δοχείο καυσίμου είναι τοποθετημένο σε διαφορετική θέση. Βασικός στόχος αυτών των επιλογών είναι η βελτίωση της πρόσφυσης κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών.

"Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω τη νέα μοτοσικλέτα για λίγο στη Βαλένθια και ήμουν πολύ γρήγορος" είπε ο Valentino Rossi και συνέχισε: "Η μοτοσικλέτα δείχνει καλύτερη και ήμουν ταχύτερος σε σχέση με την περσινή".

"Είμαι πολύ αισιόδοξος, αλλά είμαστε ακόμα στο ξεκίνημα της εργασίας μας και τώρα πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτούς τους μήνες πριν ξεκινήσει η σεζόν τον Απρίλιο για να βελτιώσουμε τη M1 του 2009 ακόμα περισσότερο".

"Το 2008 ήταν δύσκολο, διότι ήταν μια χρονιά στην οποία χρειάστηκε να δώσω ό,τι είχα για να κερδίσω. Το 2009 θα είναι ακόμα πιο δύσκολο διότι οι αντίπαλοί μου, που είχαν προβλήματα το 2008, επιθυμούν να εκδικηθούν και θα προσπαθήσουν να με κερδίσουν", συνέχισε ο Ιταλός.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Gel73 »

MotoGP:
Δοκιμές Σεπάνγκ:
3η ημέρα


Εικόνα

Ο Κέισι Στόουνερ ήταν και πάλι ο κορυφαίος αναβάτης στους χρόνους με λίγους να βελτιώνουν την επίδοσή τους την τελευταία ημέρα δοκιμών του MotoGP στην πίστα της Μαλαισίας.

Οι χρόνοι αναλυτικά:

1. Στόουνερ (Ducati) 2'01''043
2. Ρόσι (Yamaha) 2'01''137
3. Καπιρόσι (Suzuki) 2'01''262
4. Έντουαρντς (Yamaha) 2'01''413
5. Ελίας (Honda) 2'01''560
6. Βερμιούλεν (Suzuki) 2'01''666
7. Λορένθο (Yamaha) 2'01''907
8. Ντοβιτσιόζο (Honda) 2'01''955
9. Κάλιο (Ducati) 2'02''386
10. Χέιντεν (Ducati) 2'02''497
11. Ντε Άντζελις (Honda) 2'02''523
12. Τζιμπερνάου (Ducati) 2'02''727
13. Ντε Πουνιέ (Honda) 2'03''418
14. Τακαχάσι (Honda) 2'03''474
15. Κανέπα (Ducati) 2'03''901
16. Τόουζλαντ (Yamaha) 2'03''953

ΠΗΓΗ: :arrow: sportaction.gr
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Gel73 »

Moto GP-Δοκιμές Κατάρ: 2η ημέρα

Εικόνα

Μετά τη βροχή στο Κατάρ το πρώτο βράδυ, οι ομάδες ήταν ικανές να κάνουν δοκιμές σε πολύ βελτιωμένες συνθήκες με τον πρωταθλητή του 2007, τον Κέισι Στόουνερ, να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο.
Η διαδικασία σημαδεύτηκε όμως από ένα μεγάλο ατύχημα για τον Ντάνι Πεντρόσα, που είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο αριστερό γόνατο και το χέρι του. Ο ταχύτερος χρόνος του Στόουνερ με 1’57’’139 στο Λοσάιλ τον έφερε στην πρώτη θέση της λίστας επιδόσεων, 0’’6 μπροστά από τον Ρόσι με τη Yamaha που ήρθε 2ος.

Ενώ ο Ιταλός έκανε 51 γύρους και ασχολήθηκε με τη δοκιμή του νέου ηλεκτρονικού συστήματος, το σκέλος του Στόουνερ χωρίστηκε σε μία σειρά γύρων για να χειριστεί καλύτερα τον πόνο στον αριστερό του καρπό.
Ο Κόλιν Έντουαρντς της Tech3 Yamaha τερμάτισε 3ος μπροστά από τον Ντοβιτσιόζο και τον Κρις Βερμιούλεν, με τον αναβάτη της Suzuki να πέφτει στο πρώτο μισό του απογεύματος χωρίς να πάθει κάτι το σοβαρό.

Η μεγάλη είδηση του απογεύματος ωστόσο ήταν η πτώση του Ντάνι Πεντρόσα της Honda, με τον Ισπανό να χάνει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του στη 10η στροφή, χτυπώντας στο αριστερό χέρι όπως και στη Γερμανία πέρυσι.

Το συμβάν είχε ως συνέπεια και τον τραυματισμό του αριστερού γονάτου του. Με τον αναβάτη να τραυματίζεται για 2ο συνεχόμενο σκέλος, θα φύγει από το Κατάρ για τη γενέτειρά του τη Βαρκελώνη όπου θα περάσει από αναλυτικές εξετάσεις. Το τελευταίο απόγευμα δοκιμών στο Κατάρ διεξάγεται σήμερα από τις 17:00 μέχρι τις 23:00 το βράδυ ώρα Ελλάδος.

Οι χρόνοι αναλυτικά:
01. Στόουνερ (Ducati) 1’57’’139
02. Ρόσι (Yamaha) 1’57’’747
03. Έντουαρντς (Yamaha) 1’57’’817
04. Ντοβιτσιόζο (Honda) 1’57’’817
05. Βερμιούλεν (Suzuki) 1’58’’018
06. Καπιρόσι (Suzuki) 1’58’’264
07. Λορένθο (Yamaha) 1’58’’264
08. Ντε Άντζελις (Honda) 1’58’’441
09. Χέιντεν (Ducati) 1’58’’577
10. Πεντρόσα (Honda) 1’58’’619
11. Ντε Πουνιέ (Honda) 1’58’’936
12. Ελίας (Honda) 1’59’’036
13. Τακαχάσι (Honda) 1’59’’153
14. Μελάντρι (Kawasaki) 1’59’’195
15. Κανέπα (Ducati) 1’59’’266
16. Κάλιο (Ducati) 1’59’’764
17. Τόουζλαντ (Yamaha) 2’00’’234

ΠΗΓΗ: :arrow: sportaction.gr
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Gel73 »

Moto GP: Ένα μήνα έξω ο Πεντρόσα

Εικόνα

Ο Ντάνι Πεντρόσα δίνει μάχη με το χρόνο για να είναι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα της σεζόν, το γκραν πρι του Κατάρ στις 12 Απριλίου, καθώς οι γιατροί δήλωσαν ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον τέσσερις εβδομάδες ώστε να κινήσει το πόδι του μετά την επέμβαση στο δέρμα.
Ο Ισπανός υπέστη κάταγμα στον αριστερό αντιβραχίονα και ξανάνοιξε μία πληγή στο αριστερό γόνατο όταν έπεσε από τη Repsol Honda στη διάρκεια των δοκιμών το βράδυ της Δευτέρας στην πίστα Λοσάιλ ενώ στη συνέχεια χτυπήθηκε από την RC212V που οδηγούσε.

Το γόνατο του Πεντρόσα ήταν στη διαδικασία ανάρρωσης από το χειρουργείο του Δεκεμβρίου ώστε να αποκατασταθεί η ζημιά που υπέστη στον πρώτο γύρο του αυστραλιανού γκραν πρι τον περασμένο Οκτώβριο.

Έχοντας δεχθεί τις πρώτες βοήθειες στο Κατάρ, περιλαμβανομένων τριών ραμμάτων στο γόνατό του, ο Πεντρόσα επέστρεψε στην Ισπανία για λεπτομερείς εξετάσεις των τραυματισμών του, που επιβεβαίωσαν ότι ο 6 φορές νικητής αγώνα στη μεγάλη κατηγορία υπέστη απώλεια ιστού στο αριστερό του γόνατο και ένα κάταγμα σε οστό του αριστερού του χεριού.
Ο πρώην πρωταθλητής στα 125 και 2 φορές κάτοχος του τίτλου στα 250 κ.εκ. επέστρεψε στο USP Institut Universitari Dexeus της Βαρκελώνης για την επέμβαση. Δύο γιατροί έκαναν την τρίωρη επέμβαση την ίδια στιγμή, με την επιδιόρθωση του δέρματος στο αριστερό του γόνατο να είναι η πιο χρονοβόρα.

«Ο Ντάνι Πεντρόσα δέχθηκε μόσχευμα στην ανοικτή πληγή του γονάτου χρησιμοποιώντας δέρμα και λίπος από το εσωτερικό του αριστερού του μηρού ώστε να καλυφθεί η χτυπημένη περιοχή», δήλωσε ο δόκτωρ Μπαρτολέμα Φερέιρα.

«Τώρα πρέπει να περιμένουμε να αναπτυχθεί ο ιστός. Ο ασθενής θα αρχίσει να κινείται λίγο εντός τριών εβδομάδων και το λιγότερο σε τέσσερις εβδομάδες μπορεί να αρχίσει να λυγίζει το πόδι".
Ο δόκτωρ Ξαβιέρ Μιρ πιστεύει ότι το κάταγμα στο χέρι θα ξεπεραστεί πιο γρήγορα. «Το κάταγμα στον αριστερό αντιβραχίονα που επηρεάζει τον σύνδεσμο έχει αποκατασταθεί με βίδα τιτανίου", είπε. «Η λειτουργία της χτυπημένης ζώνης θα αρχίσει εντός 10 ημερών, στο μεταξύ ο Ντάνι Πεντρόσα θα μείνει στο νοσοκομείο για τις επόμενες 72 ώρες".
Το χρονοδιάγραμμα που δόθηκε για την αποκατάσταση του γονάτου σημαίνει ότι ο Πεντρόσα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χάσει το τελευταίο σκέλος δοκιμών πριν από την έναρξη της σεζόν που θα διεξαχθεί στη Χερέθ το διάστημα 28-29 Μαρτίου, σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες δηλαδή και ο 23χρονος αναβάτης θα έχει άλλες 2 εβδομάδες να αναρρώσει πριν αρχίσει η σεζόν στο Κατάρ το διάστημα 10-12 Απριλίου.

Ο Πεντρόσα άρχισε τραυματίας και την περασμένη σεζόν έχοντας σπάσει το χέρι του στις δοκιμές του Σεπάνγκ, αλλά πήρε 2 νίκες και ήταν πρώτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μέχρι που υποχώρησε από την κορυφή στο βροχερό γερμανικό γκραν πρι στα μέσα Ιουλίου. Οι τραυματισμοί στο χέρι και τον αστράγαλο από εκείνο το ατύχημα είχαν ως συνέπεια να τερματίσει στην 3η θέση της γενικής.

ΠΗΓΗ: :arrow: sportaction.gr
Άβαταρ μέλους
tzavelas

Re: MOTO GP ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από tzavelas »

τι εγινε βλεπω στο skai το moto GP.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες”