14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Οτιδήποτε έχει σχέση με αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου και οχι μόνο...

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από windmill82 »

Η αντίστροφη μέτρηση για την 14η εκδοχή του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις έχει ξεκινήσει. Το αρχηγείο (HQ), το γραφείο τύπου και το Service Park θα στεγαστούν στην Αθήνα, με τον φετινό αγώνα να διέρχεται από «κλασικές» διαδρομές παλαιότερων εποχών.

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις προσμετράει σαν δύο αγώνες στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών της FIA (Sporting), με το ασφάλτινο κομμάτι να αποτελεί τον 6ο και το χωμάτινο σκέλος τον 7ο γύρο του θεσμού. Παράλληλα, προσμετράει και στο Πρωτάθλημα Regularity της FIA.

Ο αγώνας ξεκινάει την Πέμπτη 28 Μαΐου με την καθιερωμένη εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Εν συνεχεία, τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting θα κατευθυνθούν σε διαδρομές της Αττικής, για να «ξυπνήσουν» αγωνιστικές μνήμες του παρελθόντος. Την Παρασκευή, οι αγωνιζόμενοι θα διέλθουν από γνωστές και αγαπημένες ασφάλτινες ειδικές της Κορινθίας και της Αττικής.

Εικόνα

Έπειτα, τα αγωνιστικά θα επιστρέψουν στη βάση τους, προκειμένου το βράδυ της ίδιας μέρας να μετατραπούν σε χωμάτινα, ενόψει του τρίτου σκέλους του αγώνα.

Εικόνα

Η τρίτη, χωμάτινη ημέρα, διέρχεται από ακροπολικές διαδρομές των τελευταίων ετών, πέριξ της Κορίνθου και του Λουτρακίου. Η διοργάνωση θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την απονομή των επάθλων στο λόφο του Φιλοπάππου, με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Εικόνα

Σε παράλληλη διαδρομή κινείται τις δύο πρώτες ημέρες και η κατηγορία Regularity, ενώ την τρίτη ημέρα δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις ομορφιές της ελληνικής υπαίθρου, σε διαδρομές κοντά στην Αττική.

πηγη :arrow: http://www.newsauto.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8840
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από TORRERO »

Κάποτε, το Acropolis περνούσε από Στερεά Ελλάδα, Θεσσαλία, Μακεδονία(Χαλκιδική) και Πελλοπόνησο.
Τα τελευταία χρόνια, ελέω κόστους, "συμμαζεύτηκε" πέριξ της υδροκέφαλης Αθήνας...,
ενώ τώρα πια απουσιάζει απ' το ημερολόγιο του Π.Π.Ρ.
Βλέπετε, δεν αγοράζει ο κόσμος αυτοκίνητα πια.. 8)
windmill82, συγχαρητήρια για τα αγωνιστικά σου ρεπορτάζ! :D
Service by Koret :autodriving:
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23928
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από linkin's dad »

TORRERO έγραψε:Κάποτε, το Acropolis περνούσε από Στερεά Ελλάδα, Θεσσαλία, Μακεδονία(Χαλκιδική) και Πελλοπόνησο.
Τα τελευταία χρόνια, ελέω κόστους, "συμμαζεύτηκε" πέριξ της υδροκέφαλης Αθήνας...,
ενώ τώρα πια απουσιάζει απ' το ημερολόγιο του Π.Π.Ρ.
Βλέπετε, δεν αγοράζει ο κόσμος αυτοκίνητα πια.. 8)
windmill82, συγχαρητήρια για τα αγωνιστικά σου ρεπορτάζ! :D
+1000.Εφτανε μεχρι το Ξυλοκαστρο Κορινθιας.Ασφαλτινη διαδρομη,Ριζα,με ωρα εκκινησης πρωτου αυτοκινητου 10.58 αν δε κανω λαθος.Βαλτερ Ρερλ,Αρι Βατανεν,Μαρκου Αλλεν,ο συγχωρημενος ο Χενρυ Το'ι'βονεν,Γκυ Φρεκλεν, Μισελ Μουτον με το Audi Quattro,και πολλοι αλλοι.Ποσο ομορφοι ηταν οι αγωνες αυτοκινητου :!: Τωρα ολα εχουν γινει Playstation. 8) 8) 8)
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από windmill82 »

Κρυψτε λόγια , αποκαλύπτετε τις ηλικίες σας :lol:
Εικόνα
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23928
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από linkin's dad »

Ουτε ESP ουτε ABS.Τιποτα.Ησουν εσυ και το αυτοκινητο.Το tete a queue καραδοκουσε σε καθε φουρκετα.Τωρα παταμε τερμα το γκαζι και αφηνουμε τα ηλεκτρονικα να κανουν τα υπολοιπα.Υπαρχουν και οι τολμηροι που απενεργοποιουν τα ηλεκτρονικα βεβαια.........Τεσπα,μη κουραζω με παρελθοντολογιες. :lol: :lol: :lol:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8840
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από TORRERO »

Πόση ψυχή μπορεί να είχαν εκείνοι οι χεράδες, και οδηγούσαν 300+ άλογα σ' ένα άξονα,
κάνοντας συνέχεια ανάποδο τιμόνι δίπλα από γκρεμούς και βράχια;
Αν δεν τα δει κανείς από κοντά, να μυρίσει και το καμμένο Castrol απ' τις εξατμίσεις των αγωνιστικών,
δεν μπορεί να καταλάβει... 8)
Service by Koret :autodriving:
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23928
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από linkin's dad »

+1000.Eτσι ετσι.Οπως εγραφε κι ο Καββαθας,''Για να θυμουνται οι παλιοι,και να μαθαινουν οι νεοι.''. :D :D :D
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από windmill82 »

Ωραιες εποχες που εμεις οι νεοτεροι μονο στο youtube τις βλεπουμε . Οταν αρχισα να παρακολουθω αγωνες ολα τετρακινητα ηταν :lol: :lol: :lol:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8840
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από TORRERO »

Έχω ένα μπουφάν που μου χάρισε ο Harry Toivonen, αδερφός του αήμνηστου Ηenri,
επειδή τον βοήθησα να επικοινωνήσει με τα service του που τον χάσαν, καθώς δεν υπήρχαν
κινητά τότε, σταθερά μόνο στο παντοπωλείο του χωριού, και δεν ήξερε κανείς να ομιλεί την Αγγλικήν..
Ευτυχώς, είχα αρχίσει να πηγαίνω φροντιστήριο, ενώ ήμουν σε κάποια απ' τις τάξεις του δημοτικού τότε..
Φαντάζεστε πως ένιωσα..: Ημίθεος! (Αυτοί ήταν Θεοί για μένα..) :)
Όσο για τον Κ.Κ.; Απλά Δάσκαλος. Κρίμα που εξέπεσε έτσι, στα υστερνά του χρόνια.. :idea:
Service by Koret :autodriving:
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23928
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από linkin's dad »

Δυστυχως οι 4ΤΡΟΧΟΙ,εξελιχθηκαν σε περιοδικο ποικιλης υλης και εχασαν το παθος που ειχαν για τα αυτοκινητα.Την θεση τους την πηρε το τοτε νεοεμφανιζομενο DRIVE. 8) 8) 8)
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8840
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από TORRERO »

Παρ' όλα αυτά, νομίζω ότι ήταν πρώτοι σε αναγνωσιμότητα(οι 4Τ), και με διαφορά..
Πάντως, για τους αγώνες ο λόγος, θεωρώ ότι τους διέλυσε η οικονομική κρίση,
ενώ σε αρκετές λέσχες αυτοκινήτου, ανεστάλησαν εντελώς..
Έμεινε έτσι η ιστορία και οι αναμνήσεις, όπως το ιστορικό Acropolis, που ξυπνά αναμνήσεις!
Κάτι είναι κι αυτό, απ' το τίποτα.. :idea:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από windmill82 »

Ολα εχουν μπει σε φαυλο κυκλο. Οι μειωμενες συμμετοχες και το λιγο θεαμα εχουν κανει και τους θεατες να απομακρυνθουν. Χωρις θεατες δεν δειχνουν ενδιαφερον οι χορηγοι. Χωρις χορηγους τα πληρωματα ξεμενουν απο λεφτα. Βαλε και την κριση.... Παντως εμεις τουλαχιστον Βορεια Ελλαδα συχνα-πυκνα παμε να χαζεψουμε και απο καμμια ειδικη, χτυπαμε και κανα παλιοσουβλακι μετα . :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από windmill82 »

Άνοιξε η αυλαία του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας με τη διεθνή αίγλη, καθώς προσμετρά στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, έχει τους Pedro-Baldaccini (Lancia Delta Integrale 16V) να φιγουράρουν στην κορυφή.
Εικόνα
Το πρώτο σκέλος σημαδεύτηκε από τον βροχερό καιρό, ο οποίος δυσκόλεψε πληρώματα και οργανωτές. Συγκεκριμένα, οι δύο από τις τρεις ειδικές της ημέρας ήταν βρεγμένες, δημιουργώντας «πονοκέφαλο» στους αγωνιζόμενους.
Το τέλος της πρώτης ημέρας βρήκε τους «Pedro»-Baldaccini να φιγουράρουν στην κορυφή. Το ιταλικό πλήρωμα της Lancia Delta Integrale 16V, ξεκίνησε μουδιασμένα στην πρώτη ειδική της Ριτσώνας, αλλά η συνέχεια ήταν εντυπωσιακή. Αντεπιτέθηκε στη βρεγμένη διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου, χτίζοντας τελικά σημαντική διαφορά 25 δευτερολέπτων από τους διώκτες του.

Οι επικεφαλής του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Κατηγορία 2, Myrsell-Junttila με το Porsche 911RSR αν και ξεκίνησαν εντυπωσιακά πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική, εντούτοις υποχώρησαν στη δεύτερη θέση. Το δυνατό χαρτί του πληρώματος είναι το χώμα, στο οποίο στοχεύουν να επιτεθούν.

Εικόνα

Την πρώτη τριάδα κλείνουν οι Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) οι οποίοι ακολουθούν το πλάνο τους που είναι ο τερματισμός στο βάθρο του Ιστορικού Ακρόπολις. Σήμερα, έκαναν λάθος επιλογή ελαστικών στη Ριτσώνα, κάτι που κόστισε σε χρόνο.
Οι Ιταλοί Marenzana-Beltrame με Porsche 911 RSR ακολουθούν στην τέταρτη θέση, με τους Πίτσο-Καραπαπάζη (Toyota Celica GT 2000) να είναι οι πρώτοι Έλληνες στον αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.
Εικόνα
Ο Πίτσος στην επιστροφή του στα ράλλυ εντυπωσίασε σήμερα και θα μπορούσε να βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη εάν δεν αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του αυτοκινήτου. Την εξάδα συμπληρώνουν οι Mekler-Miko Mekler (Alfa Romeo 1750 Gtam).
Εικόνα

Όσον αφορά τον αγώνα του Ελληνικού πρωταθλήματος, οι Τσαλαματάς – Μπαμπαλης με (Ford Escort RS 2000) «πετόυσαν», έχοντας μια απροβλημάτιστη ημέρα.
Έτσι, μέχρι τώρα βρίσκονται στην κορυφή του αγώνα, εμπρός από τους Πίτσο-Καραπαπάζη, με τους Π. Παραδείση-Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000) να ακολουθούν.
Εικόνα
Στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ (BMW 2002 Ti), στην επανεμφάνιση του οδηγού στους αγώνες, ύστερα από 4 χρόνια αποχής.

Στον πρώτο του αγώνα ως οδηγός, ο Μουρτζούκος έχοντας στο πλάι του τον Καραδημήτρη είναι στην πέμπτη θέση με ίδιο αυτοκίνητο. Οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με το Porsche 911 RSR παρά το δεύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική, έπεσαν στην ελληνική κατάταξη, εξαιτίας μιας λάθους επιλογής ελαστικών.

Στους εγκαταλείψαντες, αξίζει να αναφέρουμε τουςWilkman-Kokko, οι οποίοι δεν μπήκαν στην πρώτη ειδική, καθώς στράβωσε ο πίσω τροχός του Triumph TR8 στην απλή διαδρομή.
Εικόνα

Νωρίς εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο οι «Φίλων»-Σωτήρχος στην πρώτη του οδηγού με το Autobianchi A112 Abarth, ενώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν οι Γ. Παραδείσης – Κ. Σκούρας (Ford Escort RS 2000) στην Πεντέλη.
Στην κατηγορία Regularity, έχουμε δυνατές μάχες, καθώς οι Κατσαούνης-Μανσόλας (VW Golf) και Marcattilj-Gianmarino (Porsche 911 2.0 SWB) έχουν αμφότεροι από 5.4 βαθμούς ποινής, με τους Γεωργακόπουλο-Ηλιού (Morris Mini) να ακολουθούν στην τρίτη θέση, σε μια κατηγορία ιδιαίτερα αμφίρροπη.

Το αυριανό σκέλος περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 72.65 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στο Service Park του ΟΑΚΑ στις 17.26 και θα ξεκινήσει η διαδικασία της μετατροπής σε χωμάτινα, κάτι που αξίζει να δείτε από κοντά.

πηγη :arrow: http://www.newsbomb.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8840
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από TORRERO »

Ααααχ, αυτά είναι...
Ομορφιές...! 8)
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: 14ο ιστορικό ράλυ Ακρόπολις!

Δημοσίευση από windmill82 »

Με τον καλύτερο τρόπο πέρασε στην ιστορία το 14ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις που φιλοξενήθηκε τις προηγούμενες μέρες στη χώρα μας.

.Ο φετινός αγώνας περιελάμβανε αρκετές καινοτομίες, ικανοποιώντας τα πληρώματα που είχαν την ευκαιρία να ξαναπεράσουν από ένδοξες ειδικές του παρελθόντος. Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο “Pedro” ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, πέτυχε τη δεύτερή του νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα, μετά το 2012. Έχοντας την καθοδήγηση του έμπειρου Emanuele Baldaccini, ο οδηγός της Lancia Delta Integrale 16V κέρδισε τις 11 από τις 14 ειδικές του τριημέρου. Στην τελευταία ειδική του αγώνα, μάλιστα, λαχτάρησε, καθώς έσπασε η κρεμαγιέρα του Lancia.

Εικόνα

Εικόνα

Οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica 2000 GT) με αντεπίθεση διαρκείας την τελευταία μέρα ολοκλήρωσαν στην έβδομη θέση, όντας το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα. Το δίδυμο στην επιστροφή του στην ενεργό δράση, έδειξε πως μπορεί να «κοιτάξει στα μάτια» τους ξένους συνδυασμούς και σίγουρα εάν δεν αντιμετώπιζε ένα κλατάρισμα την Παρασκευή, θα διεκδικούσε κάτι καλύτερο.

Εικόνα

Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Πετρίδης-Πάλλας με το Toyota Corolla AE86 που εντυπωσίασαν στις χωμάτινες ειδικές.

Ο αγώνας είχε λίγες εγκαταλείψεις. Χτες, ήταν η σειρά των Parisi-D’Angelo να τεθούν εκτός αγώνα από ακρόμπαρο στην τελευταία ειδική κι ενώ προηγούνταν στην κατηγορία 1 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

Εικόνα

Οι Γ.Παραδείσης-Σκούρας (Ford Escort RS 2000) αποχαιρέτησαν νωρίς το χωμάτινο σκέλος, εξαιτίας μηχανικής βλάβης, ενώ δεν εκκίνησαν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης, οι οποίοι δεν κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα που αντιμετώπισαν με τον κινητήρα του Porsche 911 RSR.

Εικόνα

Αρωγοί στον φετινό αγώνα ήταν η Mercedes-Benz, η Minoan Lines, η Λουξ Κόλα, η Ευρώπη Ασφαλιστική και το Ι ΚΤΕΟ Κηφισίας. Ο αγώνας τέλεσε υπό την αιγίδα του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.), του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.), καθώς και του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού.

πηγη :arrow: http://www.protothema.gr
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες”