Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- KateNikolaou
- Member
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Δευ 04 Ιούλ 2022, 15:59
- Μοντέλο: n/a
- Κωδικός Μέλους: Όχι
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Καλησπέρα, γενικά κι εγώ ακούω είτε θετικές είτε αρνητικές απόψεις για το θέμα του υγραερίου. Δεν υπάρχει δλδ κάποια ουδέτερη στάση. Στην ουσία τι πρέπει να προσέξει κάποιος για να βάλει υγραέριο;
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8839
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Να είναι κάτι ποιοτικό, να έχει εγγύηση, και να τοποθετηθεί από έμπειρα-ειδικά χέρια..
Μετά, ο Θεός βοηθός...
Μετά, ο Θεός βοηθός...
Service by Koret
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Όπως λέει και ο Αντώνης αν καταλήξει κάποιος να βάλει υγραέριο θα πρέπει σίγουρα αυτός που θα το βάλει να είναι έμπειρος στο κομμάτι αυτό και οπωσδήποτε ένα πάρα πολύ καλό κιτ .. από εκεί και πέρα ότι είναι να γίνει θα γίνει δυστυχώς..
~RK GARAGE~
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Το κιτ της Vialle που θεωρειται απο τα καλυτερα για τα Tsi κοστιζει με ΦΠΑ περιπου 2700 €..........Αυτο τα λεει ολα........
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Δηλαδη ποσα χιλιομετρα πρεπει να κανει το αυτοκινητο για να γινει αποσβεση? :dizzy:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συμφωνώ για την εξωπραγματική τιμή αλλά για σκέψου γιατί αυτό το Κιτ έχει 2700 ενώ πας στον μπάρμπα Μήτσο στην γειτονιά και σου βάζει υγραέριο με 600 ευρώ ?????
Για να μην ξανά γράψω ότι κανείς δεν πληρώνει επισκευή καπάκι για αλλαγή βαλβίδων κτλ με ειδικά για υγραέριο ανταλλακτικά ούτως ώστε να υπάρχει μακροζωία ... Όλοι πάνε και βάζουν της πλάκας συστήματα στης πλακας μαστοριά και σου λένε βρήκα ευκαιρία υγραέριο με 600 ευρώ και βρήκα την υγειά μου..
Για να μην ξανά γράψω ότι κανείς δεν πληρώνει επισκευή καπάκι για αλλαγή βαλβίδων κτλ με ειδικά για υγραέριο ανταλλακτικά ούτως ώστε να υπάρχει μακροζωία ... Όλοι πάνε και βάζουν της πλάκας συστήματα στης πλακας μαστοριά και σου λένε βρήκα ευκαιρία υγραέριο με 600 ευρώ και βρήκα την υγειά μου..
~RK GARAGE~
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 914
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εγώ θα πω ότι αυτό λέει ότι παραπάνω από τα μισά λεφτά θα πάνε στη τσέπη του προμηθευτή - εγκαταστάτη που ισχυρίζεται οτι βάζει το καλύτερο σύστημα… επειδή απλά κάνει καλά τη δουλειά του και υπεπληρωνεται για το αυτονόητο! Και δε τα λέω τυχαία αυτά…στο εταιρικό αυτοκίνητο που χρειάστηκε να αλλάξουμε φιάλη και πνεύμονα η τιμή που πουλούσε ο εγκατάστασης τη φιάλη ήταν 150€ και η τιμή που την πήραμε από τον εισαγωγέα με καδ εμπόρου ανταλλακτικών που έχουμε στην εταιρεία για να αγοράζουμε χοντρική ανταλλακτικά είναι 45€. Το ίδιο και ο πνεύμονας…ο εγκατάστατης πουλούσε 240€ και εμείς αγοράσαμε 90€. Δε λέω να βγάλουν κέρδος… αυτό δεν είναι κέρδος…αυτό είναι κλοπή!!! 2-3 φορές πάνω η τιμή του εισαγωγέα…
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Σαφώς και τα 2700 είναι τρελά ποσά που ζητάνε δεν είπα ότι είναι λογικό .. απλά θέλω να εξηγήσω ότι άλλο το Κιτ που κάνει 600 και άλλο το Κιτ που κάνει 1200 ...
Όσο για την κλοπή και το κέρδος άστα ικαρε.... Υπάρχει πολύ πράγμα από πίσω όπως λες...
Όσο για την κλοπή και το κέρδος άστα ικαρε.... Υπάρχει πολύ πράγμα από πίσω όπως λες...
~RK GARAGE~
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 914
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ναι ναι συμφωνώ σε αυτό! Και εγώ που ρώτησα για το δικό μου ένα καλό…κάπου εκεί μου είπαν..
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Στο κιτ της Vialle , σου βγαζουν την αντλια υψηλης για μετατροπη , και το συστημα ΔΕΝ χρησιμοποιει δικα του μπεκ εξτρα......Ειναι αμεσου ψεκασμου και χρησιμοποιει τα μπεκ που υπαρχουν ηδη......Επισης ειναι υγρου ψεκασμου , οποτε δεν θελει ουτε πνευμονες ουτε αλλα τετοια........Ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει για τα Tsi......Δεν ξερω αν η τιμη του ειναι υπερβολικη η οχι , αλλα οπως σε ολα , οτι πληρωνεις παιρνεις........Δεν εχει καμμια σχεση με καποια αλλα που κοστιζουν 600 και 800 ευρω και τα πασαρουν σαν ιδανικα για αμεσου ψεκασμου και τετοια.......Βεβαια εγω ακομα ειμαι κατα της μετατροπης σε υγραεριο με οποιοδηποτε κιτ , γιατι εχω φιλους με διαφορα αμαξια και ολα εχουν βγαλει βλαβες και οχι μονο μια φορα.........Μου εχουν πει βεβαια οτι στα αμεσου ψεκασμου δεν εχουν θεμα με τις βαλβιδες τοσο , γιατι ειναι ηδη επεξεργασμενες για μεγαλυτερη αντοχη αφου απο εκει δεν περναει καυσιμο , δεν ξερω κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο........ikaros fabia2 έγραψε: ↑Πέμ 21 Ιούλ 2022, 00:08Εγώ θα πω ότι αυτό λέει ότι παραπάνω από τα μισά λεφτά θα πάνε στη τσέπη του προμηθευτή - εγκαταστάτη που ισχυρίζεται οτι βάζει το καλύτερο σύστημα… επειδή απλά κάνει καλά τη δουλειά του και υπεπληρωνεται για το αυτονόητο! Και δε τα λέω τυχαία αυτά…στο εταιρικό αυτοκίνητο που χρειάστηκε να αλλάξουμε φιάλη και πνεύμονα η τιμή που πουλούσε ο εγκατάστασης τη φιάλη ήταν 150€ και η τιμή που την πήραμε από τον εισαγωγέα με καδ εμπόρου ανταλλακτικών που έχουμε στην εταιρεία για να αγοράζουμε χοντρική ανταλλακτικά είναι 45€. Το ίδιο και ο πνεύμονας…ο εγκατάστατης πουλούσε 240€ και εμείς αγοράσαμε 90€. Δε λέω να βγάλουν κέρδος… αυτό δεν είναι κέρδος…αυτό είναι κλοπή!!! 2-3 φορές πάνω η τιμή του εισαγωγέα…
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8839
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Καλά κάνεις και τα λες Ίκαρε! :thumbs up:ikaros fabia2 έγραψε: ↑Πέμ 21 Ιούλ 2022, 00:08 Εγώ θα πω ότι αυτό λέει ότι παραπάνω από τα μισά λεφτά θα πάνε στη τσέπη ..............
................… αυτό δεν είναι κέρδος…αυτό είναι κλοπή!!! 2-3 φορές πάνω η τιμή του εισαγωγέα…
Service by Koret
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 914
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εγώ που ρώτησα για το δικό μου, μου ειπαν 1300€ όλα μέσα.Vaggelis έγραψε: ↑Πέμ 21 Ιούλ 2022, 21:39Στο κιτ της Vialle , σου βγαζουν την αντλια υψηλης για μετατροπη , και το συστημα ΔΕΝ χρησιμοποιει δικα του μπεκ εξτρα......Ειναι αμεσου ψεκασμου και χρησιμοποιει τα μπεκ που υπαρχουν ηδη......Επισης ειναι υγρου ψεκασμου , οποτε δεν θελει ουτε πνευμονες ουτε αλλα τετοια........Ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει για τα Tsi......Δεν ξερω αν η τιμη του ειναι υπερβολικη η οχι , αλλα οπως σε ολα , οτι πληρωνεις παιρνεις........Δεν εχει καμμια σχεση με καποια αλλα που κοστιζουν 600 και 800 ευρω και τα πασαρουν σαν ιδανικα για αμεσου ψεκασμου και τετοια.......Βεβαια εγω ακομα ειμαι κατα της μετατροπης σε υγραεριο με οποιοδηποτε κιτ , γιατι εχω φιλους με διαφορα αμαξια και ολα εχουν βγαλει βλαβες και οχι μονο μια φορα.........Μου εχουν πει βεβαια οτι στα αμεσου ψεκασμου δεν εχουν θεμα με τις βαλβιδες τοσο , γιατι ειναι ηδη επεξεργασμενες για μεγαλυτερη αντοχη αφου απο εκει δεν περναει καυσιμο , δεν ξερω κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο........ikaros fabia2 έγραψε: ↑Πέμ 21 Ιούλ 2022, 00:08Εγώ θα πω ότι αυτό λέει ότι παραπάνω από τα μισά λεφτά θα πάνε στη τσέπη του προμηθευτή - εγκαταστάτη που ισχυρίζεται οτι βάζει το καλύτερο σύστημα… επειδή απλά κάνει καλά τη δουλειά του και υπεπληρωνεται για το αυτονόητο! Και δε τα λέω τυχαία αυτά…στο εταιρικό αυτοκίνητο που χρειάστηκε να αλλάξουμε φιάλη και πνεύμονα η τιμή που πουλούσε ο εγκατάστασης τη φιάλη ήταν 150€ και η τιμή που την πήραμε από τον εισαγωγέα με καδ εμπόρου ανταλλακτικών που έχουμε στην εταιρεία για να αγοράζουμε χοντρική ανταλλακτικά είναι 45€. Το ίδιο και ο πνεύμονας…ο εγκατάστατης πουλούσε 240€ και εμείς αγοράσαμε 90€. Δε λέω να βγάλουν κέρδος… αυτό δεν είναι κέρδος…αυτό είναι κλοπή!!! 2-3 φορές πάνω η τιμή του εισαγωγέα…
Και ακριβώς με το ίδιο σύστημα εγκατάστασης όπως περιέγραψες. Όσον αφορά το ότι πληρώνεις περνεις…δεν ισχύει πάντα…μπορεί να πάρεις πολύ καλά πράγματα σε πολύ καλές τιμές αν αγοράζεις έξυπνα
Και εγώ κατά είμαι Βαγγέλη αλλά με 2,5 βενζίνη, δε θα στερήσεις ούτε το φαγητό από το σπίτι σου ούτε θα πουλήσεις ότι έχεις και δεν έχεις για να βάζεις βενζίνη στο αμάξι σου, ούτε θα το πουλήσεις να πάρεις κάνα Κούβα για να πηγαίνεις φθηνότερα.. Αν έχεις ένα καλό συντηρημένο αυτοκίνητο θα βάλεις το υγραέριο και ότι και να βγάλει από ζημιά πάλι κερδισμένος θα είσαι οικονομικά!
Ένα συνάδελφος έβαλε σε δίλιτρο tsi passat και εκεί που με 40€ έκανε 160 - 190χλμ με το αέριο με 40€ κάνει 450χλμ+
Μιλάμε για όφελος 140€/ 1000χλμ. Στα 10.000χλμ έχει πάρει πίσω τα λεφτά του και σε 20 - 30 χλμ έχεις βγάλει και τα λεφτά μιας ενδεχόμενης επισκευής που πιθανότατα θα την έκανε ούτως η άλλως όταν μιλάμε για αυτοκίνητο με 250.000χλμ ήδη..Συνεπώς κερδισμένος είσαι!
Προσωπικά, δεν έχω βάλει ούτε πρόκειτε από ότι φαίνεται καθώς το superb έχει γίνει πλέον το 4ο αμάξι της οικογένειας. Διακοσμεί το γκαραζ μου και βγάζει χαζό βλάβες από την ακινησία
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Να ρωτησω κατι παιδες για το υγραεριο?Το αυτοκινητο το οδηγειτε κανονικα με τουρμπισματα και πολλες στροφες,ή το πατε ταξιτζηδικα?Δημιουργει θεματα η επιθετικη οδηγηση?
Αν ειναι να εχω ενα αυτοκινητο 200+ ιππων και να το πηγαινω σαν να εχω αβγο κατω απο το πενταλ του γκαζιου,να μου λειπει το βυσσινο.
Αν ειναι να εχω ενα αυτοκινητο 200+ ιππων και να το πηγαινω σαν να εχω αβγο κατω απο το πενταλ του γκαζιου,να μου λειπει το βυσσινο.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Βαγγέλη είναι πάρα πολλά τα 2700 σίγουρα αλλά όπως λες (μιας και δεν το έχω δει το σύστημα αυτό ) έχει πολύ δουλίτσα για να μπει και είναι πάρα πολύ ψαγμενο ... Οπότε <δικαιολογεί > το κόστος ..
Λουκά στο κομμάτι που λες εκεί είναι όλο το ζουμί .. πως θα σου το προγραμματίσει ο εγκατάστασης ούτως ώστε όταν θα θες να του πιεις το αίμα να μην κάνει κιχ...
Πήρα vrs για να του πίνω το αίμα όχι για να πηγαίνω σπίτι - δουλειά οικονομικά.. σαφώς έτσι όπως έχει πάει η βενζίνη τσούζει όταν πας στο βενζινάδικο αλλά τι να κάνουμε !!! όταν παίρνεις ένα 2.0 200 αλόγων ( πόσο μάλλον βελτιωμένο έξτρα ) ξέρεις ότι θα καίει ...
Λουκά στο κομμάτι που λες εκεί είναι όλο το ζουμί .. πως θα σου το προγραμματίσει ο εγκατάστασης ούτως ώστε όταν θα θες να του πιεις το αίμα να μην κάνει κιχ...
Πήρα vrs για να του πίνω το αίμα όχι για να πηγαίνω σπίτι - δουλειά οικονομικά.. σαφώς έτσι όπως έχει πάει η βενζίνη τσούζει όταν πας στο βενζινάδικο αλλά τι να κάνουμε !!! όταν παίρνεις ένα 2.0 200 αλόγων ( πόσο μάλλον βελτιωμένο έξτρα ) ξέρεις ότι θα καίει ...
~RK GARAGE~
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Κωστα,το κακο ειναι οτι επαψαν να εξελισσουν και να βγαζουν νεους πετρελαιοκινητηρες.Υπαρχει ο καταργημενος 1600αρης Biturbo 160hp της Οpel και μετα το χαος.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!