Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Κουβέντα για όλα τα αυτοκίνητα του εμπορίου

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Άβαταρ μέλους
gsa1967
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 5245
Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
Μοντέλο: octavia 5rs
Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από gsa1967 »

kor9 έγραψε: Πέμ 08 Φεβ 2018, 20:36 κι εγω δεν θα εβαζα ποτε υγραεριο στο αμαξι.. τα βλεπω και απο αμαξια φιλων αλλα και καθημερινα στην δουλεια...
οσους ξερω εγω ολοι εχουν τα προβληματακια τους, μικρα η μεγαλα.
Άβαταρ μέλους
kor9
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
Μοντέλο: octavia vrs 2006
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: καλλιθεα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από kor9 »

Αν δεν τα ζήσεις δυστυχώς πιστεύεις ότι σου πασάρει ο κάθε πωλητής..
Εικόνα
~RK GARAGE~
Άβαταρ μέλους
ikaros fabia2
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 914
Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από ikaros fabia2 »

Είχα και εγώ την ίδια άποψη...μέχρι που έπεσε στην κατοχή μου ένα εταιρικό υγραέριο κινητό και έχω ξετρελαθεί. Πιστεύω ότι σε ορισμένα αυτοκίνητα έμμεσου ψεκασμού λειτουργεί πολύ καλά χωρίς προβλήματα. Θα μιλήσω για το εταιρικό grand Cherokee 4.7 v8. Το είχε εγκαταστήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το 2010, ένα φτηνό πολωνικό σύστημα. Το αυτοκίνητο εκ τότε έχει κάνει 150.000 χλμ με γκαζι και εκτός από τα φίλτρα που αλλάζουμε κάθε 30000 χλμ και τους σωλήνες ψύκτικου υγρού της υγραεριοκίνησης που αλλαχτήκαν μια φορά, δεν έχει βγάλει κάποια άλλη βλάβη. Και υπόψιν στα εταιρικά δεν κάνουν και τις καλύτερες συντηρήσεις στα οχήματα...αλλάζουν κάτι μόνο όταν χαλάσει εντελώς 😎. Όποτε θεωρώ ότι το πρόσημο είναι μόνο +++ αν σκεφτείτε ότι έχει μέση κατανάλωση 23 λίτρα/100χλμ :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
Vaggelis
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από Vaggelis »

ikaros fabia2 έγραψε: Κυρ 12 Ιαν 2020, 14:39 Είχα και εγώ την ίδια άποψη...μέχρι που έπεσε στην κατοχή μου ένα εταιρικό υγραέριο κινητό και έχω ξετρελαθεί. Πιστεύω ότι σε ορισμένα αυτοκίνητα έμμεσου ψεκασμού λειτουργεί πολύ καλά χωρίς προβλήματα. Θα μιλήσω για το εταιρικό grand Cherokee 4.7 v8. Το είχε εγκαταστήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το 2010, ένα φτηνό πολωνικό σύστημα. Το αυτοκίνητο εκ τότε έχει κάνει 150.000 χλμ με γκαζι και εκτός από τα φίλτρα που αλλάζουμε κάθε 30000 χλμ και τους σωλήνες ψύκτικου υγρού της υγραεριοκίνησης που αλλαχτήκαν μια φορά, δεν έχει βγάλει κάποια άλλη βλάβη. Και υπόψιν στα εταιρικά δεν κάνουν και τις καλύτερες συντηρήσεις στα οχήματα...αλλάζουν κάτι μόνο όταν χαλάσει εντελώς 😎. Όποτε θεωρώ ότι το πρόσημο είναι μόνο +++ αν σκεφτείτε ότι έχει μέση κατανάλωση 23 λίτρα/100χλμ :oops: :oops:
Εχε υποψη σου οτι οταν θα σκασει η ζημια δεν θα ειναι μικρη ουτε φτηνη ομως (γιατι ειναι θεμα χρονου να σκασει , δεν υπαρχει περιπτωση να μην)..........Στην καλυτερη θα παει για φλατζες και γυαλισμα καπακι.........στην χειροτερη μπορει να καψει καμμια βαλβιδα (οπως ενος φιλου μου) , τιποτα εδρες , και γενικα να γινει το καπακι οι βαλβιδες και τα συναφη μια ομορφια........
Άβαταρ μέλους
kor9
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
Μοντέλο: octavia vrs 2006
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: καλλιθεα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από kor9 »

Εγώ δεν έχω προσωπική εμπειρία σε αυτοκίνητο μου αλλά όσα αμάξια βλέπω στην δουλειά ή φίλων μου με μετατροπή σε υγραέριο αργά ή γρήγορα βγάζουν βλάβη η οποία όπως λέει ο Βαγγέλης δεν είναι φθηνή... Τώρα σίγουρα δεν μπορώ να είμαι απόλυτος αλλά μέχρι στιγμής εγώ δεν θα έβαζα πότε...
Εικόνα
~RK GARAGE~
Άβαταρ μέλους
ikaros fabia2
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 914
Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από ikaros fabia2 »

Vaggelis έγραψε: Κυρ 12 Ιαν 2020, 22:23
ikaros fabia2 έγραψε: Κυρ 12 Ιαν 2020, 14:39 Είχα και εγώ την ίδια άποψη...μέχρι που έπεσε στην κατοχή μου ένα εταιρικό υγραέριο κινητό και έχω ξετρελαθεί. Πιστεύω ότι σε ορισμένα αυτοκίνητα έμμεσου ψεκασμού λειτουργεί πολύ καλά χωρίς προβλήματα. Θα μιλήσω για το εταιρικό grand Cherokee 4.7 v8. Το είχε εγκαταστήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το 2010, ένα φτηνό πολωνικό σύστημα. Το αυτοκίνητο εκ τότε έχει κάνει 150.000 χλμ με γκαζι και εκτός από τα φίλτρα που αλλάζουμε κάθε 30000 χλμ και τους σωλήνες ψύκτικου υγρού της υγραεριοκίνησης που αλλαχτήκαν μια φορά, δεν έχει βγάλει κάποια άλλη βλάβη. Και υπόψιν στα εταιρικά δεν κάνουν και τις καλύτερες συντηρήσεις στα οχήματα...αλλάζουν κάτι μόνο όταν χαλάσει εντελώς 😎. Όποτε θεωρώ ότι το πρόσημο είναι μόνο +++ αν σκεφτείτε ότι έχει μέση κατανάλωση 23 λίτρα/100χλμ :oops: :oops:
Εχε υποψη σου οτι οταν θα σκασει η ζημια δεν θα ειναι μικρη ουτε φτηνη ομως (γιατι ειναι θεμα χρονου να σκασει , δεν υπαρχει περιπτωση να μην)..........Στην καλυτερη θα παει για φλατζες και γυαλισμα καπακι.........στην χειροτερη μπορει να καψει καμμια βαλβιδα (οπως ενος φιλου μου) , τιποτα εδρες , και γενικα να γινει το καπακι οι βαλβιδες και τα συναφη μια ομορφια........
Κοίταξε αν σκεφτείς ότι έχει 230.000 και έχει ήδη κάνει 150000 και να βγάλει βλάβη θα πάει για πέταμα...τα λεφτά του τα έχει βγάλει 😉😉 δεν αξίζει να επισκευαστεί..με 2-3 χιλιάδες περνούν άλλο με 100.000 χλμ. :wink:
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από TORRERO »

Grand Cherokee 4.7 v8, με 2-3 χιλιάδες;;;; :oops:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
ikaros fabia2
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 914
Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από ikaros fabia2 »

TORRERO έγραψε: Δευ 13 Ιαν 2020, 21:20 Grand Cherokee 4.7 v8, με 2-3 χιλιάδες;;;; :oops:
Αυτό που έχουμε 1000 το πήραμε με 150.000 χλμ...(ο μαντράς 700 του έδινε) με 1200++ τέλη κυκλοφορίας και 23 λίτρα κατανάλωση μη σου πω σε πληρώνουν κιόλας να τους το πάρεις :laugh: :laugh:
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από TORRERO »

Ε, είναι και η κατανάλωση (όπως και τα τέλη) ένα θαματάκι...
Βρε που φτάσαμε, να είναι ακριβότερα τα χιλιάρια απ' τα δίλιτρα... :stupid:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23925
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από linkin's dad »

Υποτιθεται οτι η νεα κυβέρνηση θα εξορθολογισει τα παραλογα τελη για το 2021.Να δουμε γιατι η σημερινη κατασταση παραειναι πιασωκωλ! :mad:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από windmill82 »

Ναι βρε παιδια, αυτο μοτερ τί να καταλαβει με το αέριο.
Μιλαμε για old school undertuned v8 που βγαζει 250αλογα.
Ειναι τόσο βαρια κατασκευη που δε θα χαλάσει ποτέ.
Το αέριο ειναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ σε μικρους performance και κυριως τουρμπίσιους.
Αυτοι οι γιγαντιαίοι αμερικανικοι ψοφιοι ν8 τί να νοιώσουν...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23925
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από linkin's dad »

Οτι και να ισχυει περι βλαβων του μπορει να προκαλεσει το υγραεριο σε ενα μοτερ,ενα ειναι σιγουρο.Οι φιλοι μου που εχουν υγραεριο,αν βαλεις και τη 100αρα που βαζω εγω, καινε το 1/3 απ'οτι καιει το δικο μου. :laugh:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από TORRERO »

windmill82 έγραψε: Τετ 15 Ιαν 2020, 08:50 Ναι βρε παιδια, αυτο μοτερ τί να καταλαβει με το αέριο.
Μιλαμε για old school undetuned v8 που βγαζει 250αλογα.
Ειναι τόσο βαρια κατασκευη που δε θα χαλάσει ποτέ.
Το αέριο ειναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ σε μικρους performance και κυριως τουρμπίσιους.
Αυτοι οι γιγαντιαίοι αμερικανικοι ψοφιοι ν8 τί να νοιώσουν...
Ε, γυαλίζουν κι οι βαλβίδες! :laugh:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από windmill82 »

Mε τα καλμπυρατέρΓια δεν είχαμε τετοια θεματα!
:dump:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23925
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από linkin's dad »

windmill82 έγραψε: Τετ 15 Ιαν 2020, 23:32 Mε τα καλμπυρατέρΓια δεν είχαμε τετοια θεματα!
:dump:
Ωρε τα Weber!Οταν ανοιγε η δευτερη πεταλουδα νομιζες οτι ειχες turbo. :dump:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο Γενικά”