:shock: τοσο ηταν οταν προτοξεκινησε το γκαζι.τωρα εχει πεσει στα 800 ευρω αποσο ξερω.Αν ειναι 1600 δεν θα κανεις αποσβεση ποτε.Ψαχτο καλα παντως.kbitsik έγραψε:Vaggelis έγραψε:
Και ποσο κοστιζει το συστημα μαζι με την τοποθετηση του ?
Δε μπορω να ξερω ακριβως, απο οσο εχω ρωτησει καπου στα 1600€ με ΦΠΑ κομπλε :oops:
Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
-
Σε σύνδεσηΓιωργος Π
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1871
- Εγγραφή: Τρί 28 Μαρ 2017, 15:22
- Μοντέλο: Octavia 1.8tsi Mk2 08
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: Πετρούπολη
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
octavia II 1.8tsi by APR
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
- kbitsik
- Member
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
- Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: Athens
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
1600 για το Prins. 800 Για οποιοδηποτε no name που θα κανεις το σταυρο σου και στην καλύτερη θα σου καιει κανα 18% βενζινη παραλληλα.Vaggelis έγραψε:
τοσο ηταν οταν προτοξεκινησε το γκαζι.τωρα εχει πεσει στα 800 ευρω αποσο ξερω.Αν ειναι 1600 δεν θα κανεις αποσβεση ποτε.Ψαχτο καλα παντως.
Μιλαμε για τον TSI κινητηρα που ειναι ιδιαίτερος.
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10349
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Οτι πληρωνεις παιρνεις.
Αμα ειναι για -200 να βλαστημησεις την ωρα που το εγκατεστησες, αστα βράστα.
Ενας απο τους βασικους λογους που δεν μου αρεσει η ιδεα της υγραεριοκίνησης ειναι οτι απο όσους ξέρω, κανενα σετ δεν λειτουργει σωστα. Βεβαια δεν ξερω αν εχουν σοβαρα κίτ ή τίποτα μπάχλες, αλλα ολι εχουν κι απο ενα παράπονο.
Αν ξερεις οτι θα ταιριαξει και θα λειτουργησει άψογα, βαλτο πανω!
Αμα ειναι για -200 να βλαστημησεις την ωρα που το εγκατεστησες, αστα βράστα.
Ενας απο τους βασικους λογους που δεν μου αρεσει η ιδεα της υγραεριοκίνησης ειναι οτι απο όσους ξέρω, κανενα σετ δεν λειτουργει σωστα. Βεβαια δεν ξερω αν εχουν σοβαρα κίτ ή τίποτα μπάχλες, αλλα ολι εχουν κι απο ενα παράπονο.
Αν ξερεις οτι θα ταιριαξει και θα λειτουργησει άψογα, βαλτο πανω!
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εγω ειχα ρωτησει για τον Tsi 1.8 και μου ειχανε πει οτι το καλυτερο συστημα που μπορεις να βαλεις, ειναι της Vialle , Ολλανδικο.
Βεβαια το κοστος του ξεφευγει αρκετα , κοντα στα 2300 € αλλα εκει σου βγαζουν την αντλια υψηλης , στελνεται Ολλανδια για μετατροπη να μην τα φτυσει και ειναι συστημα υγρου ψεκασμου χωρις πνευμονες και τετοιες βλακειες......
Οτι πληρωνεις παιρνεις , συμφωνω με τον Αρσενη............
Βεβαια το κοστος του ξεφευγει αρκετα , κοντα στα 2300 € αλλα εκει σου βγαζουν την αντλια υψηλης , στελνεται Ολλανδια για μετατροπη να μην τα φτυσει και ειναι συστημα υγρου ψεκασμου χωρις πνευμονες και τετοιες βλακειες......
Οτι πληρωνεις παιρνεις , συμφωνω με τον Αρσενη............
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
:shock: stage2+ τι λέτε ωρέ;Vaggelis έγραψε:Εγω ειχα ρωτησει για τον Tsi 1.8 και μου ειχανε πει οτι το καλυτερο συστημα που μπορεις να βαλεις, ειναι της Vialle , Ολλανδικο.
Βεβαια το κοστος του ξεφευγει αρκετα , κοντα στα 2300 € αλλα εκει σου βγαζουν την αντλια υψηλης , στελνεται Ολλανδια για μετατροπη να μην τα φτυσει και ειναι συστημα υγρου ψεκασμου χωρις πνευμονες και τετοιες βλακειες......
Οτι πληρωνεις παιρνεις , συμφωνω με τον Αρσενη............
POWER BY....RK GARAGE....
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Τα SOS για το υγραέριο στο αυτοκίνητο:
[img]http://i.imgur.com/zr9B7wl.jpg[/img]
Η τιμή της βενζίνης έχει πάρει την ανιούσα και όπως συμβαίνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τα δημοσιεύματα για τα πλεονεκτήματα του υγραερίου έχουν την τιμητική τους. Παρακάτω αναλύουμε τα σημεία που θα πρέπει να προσέξετε πριν επιλέξετε να βάλετε υγραέριο στο αυτοκίνητό σας.
Η οικονομική κρίση οδήγησε πολλούς στο να επιλέξουν τη λύση του υγραερίου στο αυτοκίνητό τους, στοχεύοντας στη μείωση των εξόδων κίνησης λόγω της χαμηλότερης τιμής του καυσίμου. Τι πρέπει όμως να προσέξει κάποιος πριν πραγματοποιήσει αυτή την μετατροπή; Υπάρχουν κίνδυνοι στο υγραέριο;
Το πρώτο στοιχείο που θα πρέπει να έχει υπόψιν του όποιος προχωρήσει στην τοποθέτηση υγραερίου στο αυτοκίνητό του, είναι ότι πρόκειται ουσιαστικά για μετατροπή. Και αυτό σημαίνει ότι για τη σωστή και χωρίς προβλήματα λειτουργία της, παίζει μεγάλο ρόλο τόσο ο τεχνικός που θα τοποθετήσει το κιτ υγραεριοκίνησης (οπωσδήποτε να είναι αδειοδοτημένος!), όσο και η ποιότητα του ίδιου του κιτ, καθώς και η συμβατότητά του με τον κινητήρα του αυτοκινήτου μας.
[img]http://i.imgur.com/JWFJchn.jpg[/img]
Τι θα πρέπει να προσέξει ο ενδιαφερόμενος:
– Στη χώρα μας έχουν παρατηρηθεί πολλά φαινόμενα τοποθέτησης κιτ υγραεριοκίνησης αμφιβόλου ποιότητας (από Κίνα, Βουλγαρία κ.λπ.), που δημιουργούν πολλά προβλήματα έπειτα στον κινητήρα.
– Υπάρχουν πολλά συνεργεία και εγκαταστάτες οι οποίοι χωρίς την απαιτούμενη εκπαίδευση και στο βωμό της χαμηλής τιμής επιλέγονται από τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για την εγκατάσταση του υγραερίου, με αποτέλεσμα μετά την μετατροπή να εμφανίζονται πολλές και σημαντικές βλάβες, οι οποίες απαιτούν πολλά χρήματα για να επισκευαστούν.
– Ο κινητήρας του αυτοκινήτου που θα γίνει η μετατροπή του υγραερίου θα πρέπει να βρίσκεται σε καλή κατάσταση – εξ ου και ο εγκαταστάτης πριν τοποθετήσει το κιτ υγραεριοκίνησης θα πρέπει να κάνει όλους τους ελέγχους που απαιτούνται, ώστε να βεβαιωθεί ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στο μέλλον.
– Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε υγραέριο περιλαμβάνει πολλές αλλαγές πάνω σε αυτό (τρύπημα πλαισίου και καπακιού κινητήρα και πολλά ακόμη). Στις περισσότερες των περιπτώσεων ένα τέτοιο αυτοκίνητο χάνει τμήμα της μεταπωλητικής του αξίας.
– Έχουν αναφερθεί πολλά περιστατικά όπου μοτέρ έσπασαν μετά την εγκατάσταση υγραερίου. Ζητήστε γραπτή εγγύηση ώστε να είστε καλυμμένοι.
Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η συντήρηση του συστήματος υγραεριοκίνησης, η οποία πρέπει να γίνεται πιο σχολαστικά μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, ενώ και το σύστημα LPG απαιτεί ξεχωριστό service. Μεγάλη λοιπόν προσοχή θα πρέπει να δώσει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου στην τήρηση των διαστημάτων συντήρησης, ενώ είναι δεδομένο ότι και σε αυτό το πεδίο το ρόλο του παίζει και το συνεργείο-μηχανικός που θα γίνει ο έλεγχος.
[img]http://i.imgur.com/L94T1ph.png[/img]
Πόση οικονομία έχω με το υγραέριο;
Η χρήση του υγραερίου ως καύσιμο είναι δεδομένο ότι προσφέρει σημαντική οικονομία σε σχέση με ένα παλαιότερο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, λόγω της χαμηλής τιμής του LPG στο πρατήριο. Ιδίως εάν το αυτοκίνητο έχει έναν υψηλού κυβισμού κινητήρα (μπορεί να φτάσει έως και το 50%). Ωστόσο, θα πρέπει να τονιστεί ότι δεν πρέπει να θεωρείται το υγραέριο ως εναλλακτική ενός καινούργιου αυτοκινήτου με σύγχρονο κινητήρα βενζίνης ή diesel, τα οποία προσφέρουν πλέον σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με αυτοκίνητα π.χ. 10 ετών.
Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης ενός 2λιτρου SUV του 2010 που επιλέγει να τοποθετήσει υγραέριο, θα δει την κατανάλωσή του με το υγραέριο να αυξάνεται κατά 20% και το αυτοκίνητό του θα καίει 12 λτ./100 χλμ., από 10 λτ./100 χλμ. με τη βενζίνη. Όμως με βάση την τιμή του LPG (0,83 ευρώ/λτ.) και της βενζίνης (1,552 ευρώ/λτ.) το κόστος της κατανάλωσης με το υγραέριο θα μειωθεί στα 10 ευρώ/100 χλμ. αντί 15,5 ευρώ/100 χλμ. με τη βενζίνη. Στην περίπτωση τώρα που ο ίδιος ιδιοκτήτης επιλέξει ένα καινούργιο diesel μοντέλο και πιο συγκεκριμένα ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο crossover το οποίο έχει πραγματική κατανάλωση κοντά στα 7 λτ./100 χλμ., τότε το κόστος της κατανάλωσης (τιμή diesel: 1,327 ευρώ/λτ.) δεν θα ξεπερνά τα 9,3 ευρώ/100 χλμ. :smile:
[img]http://i.imgur.com/zr9B7wl.jpg[/img]
Η τιμή της βενζίνης έχει πάρει την ανιούσα και όπως συμβαίνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τα δημοσιεύματα για τα πλεονεκτήματα του υγραερίου έχουν την τιμητική τους. Παρακάτω αναλύουμε τα σημεία που θα πρέπει να προσέξετε πριν επιλέξετε να βάλετε υγραέριο στο αυτοκίνητό σας.
Η οικονομική κρίση οδήγησε πολλούς στο να επιλέξουν τη λύση του υγραερίου στο αυτοκίνητό τους, στοχεύοντας στη μείωση των εξόδων κίνησης λόγω της χαμηλότερης τιμής του καυσίμου. Τι πρέπει όμως να προσέξει κάποιος πριν πραγματοποιήσει αυτή την μετατροπή; Υπάρχουν κίνδυνοι στο υγραέριο;
Το πρώτο στοιχείο που θα πρέπει να έχει υπόψιν του όποιος προχωρήσει στην τοποθέτηση υγραερίου στο αυτοκίνητό του, είναι ότι πρόκειται ουσιαστικά για μετατροπή. Και αυτό σημαίνει ότι για τη σωστή και χωρίς προβλήματα λειτουργία της, παίζει μεγάλο ρόλο τόσο ο τεχνικός που θα τοποθετήσει το κιτ υγραεριοκίνησης (οπωσδήποτε να είναι αδειοδοτημένος!), όσο και η ποιότητα του ίδιου του κιτ, καθώς και η συμβατότητά του με τον κινητήρα του αυτοκινήτου μας.
[img]http://i.imgur.com/JWFJchn.jpg[/img]
Τι θα πρέπει να προσέξει ο ενδιαφερόμενος:
– Στη χώρα μας έχουν παρατηρηθεί πολλά φαινόμενα τοποθέτησης κιτ υγραεριοκίνησης αμφιβόλου ποιότητας (από Κίνα, Βουλγαρία κ.λπ.), που δημιουργούν πολλά προβλήματα έπειτα στον κινητήρα.
– Υπάρχουν πολλά συνεργεία και εγκαταστάτες οι οποίοι χωρίς την απαιτούμενη εκπαίδευση και στο βωμό της χαμηλής τιμής επιλέγονται από τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για την εγκατάσταση του υγραερίου, με αποτέλεσμα μετά την μετατροπή να εμφανίζονται πολλές και σημαντικές βλάβες, οι οποίες απαιτούν πολλά χρήματα για να επισκευαστούν.
– Ο κινητήρας του αυτοκινήτου που θα γίνει η μετατροπή του υγραερίου θα πρέπει να βρίσκεται σε καλή κατάσταση – εξ ου και ο εγκαταστάτης πριν τοποθετήσει το κιτ υγραεριοκίνησης θα πρέπει να κάνει όλους τους ελέγχους που απαιτούνται, ώστε να βεβαιωθεί ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στο μέλλον.
– Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε υγραέριο περιλαμβάνει πολλές αλλαγές πάνω σε αυτό (τρύπημα πλαισίου και καπακιού κινητήρα και πολλά ακόμη). Στις περισσότερες των περιπτώσεων ένα τέτοιο αυτοκίνητο χάνει τμήμα της μεταπωλητικής του αξίας.
– Έχουν αναφερθεί πολλά περιστατικά όπου μοτέρ έσπασαν μετά την εγκατάσταση υγραερίου. Ζητήστε γραπτή εγγύηση ώστε να είστε καλυμμένοι.
Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η συντήρηση του συστήματος υγραεριοκίνησης, η οποία πρέπει να γίνεται πιο σχολαστικά μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, ενώ και το σύστημα LPG απαιτεί ξεχωριστό service. Μεγάλη λοιπόν προσοχή θα πρέπει να δώσει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου στην τήρηση των διαστημάτων συντήρησης, ενώ είναι δεδομένο ότι και σε αυτό το πεδίο το ρόλο του παίζει και το συνεργείο-μηχανικός που θα γίνει ο έλεγχος.
[img]http://i.imgur.com/L94T1ph.png[/img]
Πόση οικονομία έχω με το υγραέριο;
Η χρήση του υγραερίου ως καύσιμο είναι δεδομένο ότι προσφέρει σημαντική οικονομία σε σχέση με ένα παλαιότερο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, λόγω της χαμηλής τιμής του LPG στο πρατήριο. Ιδίως εάν το αυτοκίνητο έχει έναν υψηλού κυβισμού κινητήρα (μπορεί να φτάσει έως και το 50%). Ωστόσο, θα πρέπει να τονιστεί ότι δεν πρέπει να θεωρείται το υγραέριο ως εναλλακτική ενός καινούργιου αυτοκινήτου με σύγχρονο κινητήρα βενζίνης ή diesel, τα οποία προσφέρουν πλέον σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με αυτοκίνητα π.χ. 10 ετών.
Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης ενός 2λιτρου SUV του 2010 που επιλέγει να τοποθετήσει υγραέριο, θα δει την κατανάλωσή του με το υγραέριο να αυξάνεται κατά 20% και το αυτοκίνητό του θα καίει 12 λτ./100 χλμ., από 10 λτ./100 χλμ. με τη βενζίνη. Όμως με βάση την τιμή του LPG (0,83 ευρώ/λτ.) και της βενζίνης (1,552 ευρώ/λτ.) το κόστος της κατανάλωσης με το υγραέριο θα μειωθεί στα 10 ευρώ/100 χλμ. αντί 15,5 ευρώ/100 χλμ. με τη βενζίνη. Στην περίπτωση τώρα που ο ίδιος ιδιοκτήτης επιλέξει ένα καινούργιο diesel μοντέλο και πιο συγκεκριμένα ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο crossover το οποίο έχει πραγματική κατανάλωση κοντά στα 7 λτ./100 χλμ., τότε το κόστος της κατανάλωσης (τιμή diesel: 1,327 ευρώ/λτ.) δεν θα ξεπερνά τα 9,3 ευρώ/100 χλμ. :smile:
POWER BY....RK GARAGE....
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Παρακάτω βλέπετε τα τρία μοναδικά πράγματα που εχω και θα εχω στην κατοχή μου με χρίση υγραερίου.
Ίσως στο μακρινό μέλλον θα έπαιρνα ενα αυτοκίνητο φυσικού αερίου,υγραερίου κτλ αλλα οταν αυτο εχει κατασκευαστει απο το εργοστάσιο για να καεί τέτοιο καύσιμο. Συγκρίνοντας κινητήρα βενζίνης με κινητήρα diesel δεν θα βρείτε σχεδόν κανένα όμοιο ανταλλακτικοί, όπως και αν συγκρίνετε εργοστασιακό κινητήρα αερίου με τους άλλους δυο δεν θα βρείτε σχεδόν κανένα όμοιο ανταλλακτικό, θα είναι λαλακες μάλλον οι εταιρίες και όλοι οι άλλοι έξυπνοι που βάζουν αέριο σε ότι κινείται.. :silly: :laugh:
Ίσως στο μακρινό μέλλον θα έπαιρνα ενα αυτοκίνητο φυσικού αερίου,υγραερίου κτλ αλλα οταν αυτο εχει κατασκευαστει απο το εργοστάσιο για να καεί τέτοιο καύσιμο. Συγκρίνοντας κινητήρα βενζίνης με κινητήρα diesel δεν θα βρείτε σχεδόν κανένα όμοιο ανταλλακτικοί, όπως και αν συγκρίνετε εργοστασιακό κινητήρα αερίου με τους άλλους δυο δεν θα βρείτε σχεδόν κανένα όμοιο ανταλλακτικό, θα είναι λαλακες μάλλον οι εταιρίες και όλοι οι άλλοι έξυπνοι που βάζουν αέριο σε ότι κινείται.. :silly: :laugh:
- Sailing
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 15225
- Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
- Μοντέλο: Superb 1.8Τ
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Κι εγώ μωβ φυάλη αγοράζω :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
κι εγω δεν θα εβαζα ποτε υγραεριο στο αμαξι.. τα βλεπω και απο αμαξια φιλων αλλα και καθημερινα στην δουλεια...
~RK GARAGE~
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8840
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Πεσ' τα ρε Κώστα, μπας και γλυτώσει κανένας, εμένα δε με πιστεύουν.. :wink: :thumbs up:
Service by Koret
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
δυστυχως ο κοσμος ειναι ευκολοπιστος.. και ειδικα αν εχεις απεναντι σου τον κλασσικο ελληναρα που απλα θελει να πουλησει..
~RK GARAGE~
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8840
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ο Rrunner έθεσε πολύ σωστά την ουσία του θέματος: Τα αυτοκίνητα μας, κατασκευάστηκαν για να καίνε βενζίνη.-(το λέει και το εγχειρίδιο) :cool:
Service by Koret
- VRS5
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5049
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:29
- Μοντέλο: octavia rs5
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΕΥΒΟΙΑ
- Επικοινωνία:
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Το εγχειρίδιο λέει ότι το Amarok πρέπει να καίει ΜΟΝΟ diesel αλλά το εισάγουν ενώ στην μπανανία κυκλοφορεί μόνο βιοντίζελ.
'Αστο Αντώνη βρώμάει από όπου και αν το πιάσεις.
Χαρείτε τα εργαλεία όσο μπορείτε και μετά ποδαράτο.
'Αστο Αντώνη βρώμάει από όπου και αν το πιάσεις.
Χαρείτε τα εργαλεία όσο μπορείτε και μετά ποδαράτο.