Κοστος συντηρησης μιας Bugatti Chiron

Κουβέντα για όλα τα αυτοκίνητα του εμπορίου

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Κοστος συντηρησης μιας Bugatti Chiron

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Φυσικά δεν περιμένει κανείς τα σέρβις της Bugatti Chiron να είναι φτηνά αλλά οι χρεώσεις της γαλλικής εταιρείας προβληματίζουν και τους ζάμπλουτους.

Αν έχεις δώσει 2,5 εκατομμύρια και πλέον ευρώ για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο σαν τη Bugatti Chiron αφενός είναι βέβαιο πως ανήκεις σε μια παγκόσμια οικονομική ελίτ και αφετέρου πως θα περιμένεις και η συντήρησή του να είναι ανάλογα ακριβή. Το πως αντιλαμβάνεται όμως κανείς το ακριβό είναι κάτι υποκειμενικό.
Στην περίπτωση της Chiron, όπως άλλωστε συνέβαινε και με τη Veyron, η Bugatti προσφέρει ένα παγκόσμιο πρόγραμμα συντήρησης. Έτσι έχει μια ομάδα 10 μηχανικών με την οποία οι κάτοχοι των hypercar της μπορούν να επικοινωνούν ανά πάσα στιγμή και όταν απαιτείται κάποιοι από αυτούς πηγαίνουν εκεί που είναι το αυτοκίνητο για τα απαιτούμενα σέρβις.

Το πρώτο εκ των οποίων γίνεται στους 14 μήνες ή όταν συμπληρωθούν 16.000 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει την αλλαγή των λαδιών -αυτό που χρησιμοποιεί η εταιρεία είναι το Castrol Edge Fluid Titanium Technology SAE 10W-60- των φίλτρων και του ψυκτικού του αντίστοιχου ψυγείου. Μαζί με αυτά αντικαθίστανται και οι συνολικά 16 τάπες αποστράγγισης, ενώ στην καρτέλα που ανοίγει η πρώτη εγγραφή είναι περίπου 21.000 ευρώ.
Απαραίτητη διευκρίνηση: στις τιμές που αναφέρουμε δεν περιλαμβάνονται φόροι και ούτε έχουν ενσωματωθεί τα έξοδα μετάβασης και διαμονής των μηχανικών.

Το επόμενο βήμα είναι η αντικατάσταση δίσκων μαζί με τα τακάκια -από ανθρακόνημα οι πρώτοι, από 3D εκτυπωτή τα δεύτερα- και ακολουθεί η αλλαγή των υγρών των φρένων και των αντίστοιχων σωληνώσεων καθώς και οι καθαρισμός του όλους συστήματος πέδησης.
Οι νέες καταχωρήσεις στην καρτέλα είναι 50 + 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ το πρώτο σέρβις περιλαμβάνει και αντικατάσταση ζαντών, με κόστος 40.000 ευρώ. Για τα λάστιχα η Bugatti δίνει χρόνο ζωής 16 ή 18 μήνες οπότε η λογική λέει πως αλλάζουν μαζί με τις ζάντες.
Οι επιλογές εδώ έχουν να κάνουν με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη. Αν προτιμά την άνεση μπορεί να διαλέξει ένα από τα Pirelli Winter Sottozero 3, Michelin Pilot Sport PAX και Michelin Pilot Sport Cup 2 XL με κόστος πάνω κάτω 7.000 ευρώ για το σετ. Αν θέλει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και συμπεριφορά στην πίστα η επιλογή του είναι μόνο μια: τα Michelin Pilot Sport Cup 2R, που έχουν εξελιχθεί ειδικά για τη Chiron και κοστίζουν το καθένα 9,000 ευρώ. Η τετράδα δηλαδή 36.000 ευρώ.

Από κει και πέρα πριν συμπληρωθούν τα τέσσερα χρόνια πρέπει να αλλάζουν και τα τέσσερα turbo της Garrett μαζί με τους εναλλάκτες, με κόστος περίπου 22 και 19 χιλιάδες ευρώ αντίστοιχα, ενώ μαζί τους πρέπει να αντικατασταθεί και το ρεζερβουάρ.
Ακούγεται περίεργο αλλά έτσι προβλέπεται, γιατί είναι κατασκευασμένο από βουλκανισμένο καουτσούκ με ενισχύσεις και από ανθρακόνημα και προφανώς φτάνει στο όριο της ζωής του. Το καινούργιο προσθέτει 37.000 ευρώ στο λογαριασμό, ενώ προκειμένου ο W16 των 8.000 κυβικών να λειτουργεί σωστά και να αποδίδει και τους 1.500 ίππους του χρειάζεται εκ νέου ρυθμίσεις που κοστίζουν 24.000 ευρώ.

Αν χρειαστεί καινούργιο παρμπρίζ κοστίζει 51.000 ευρώ ενώ τα μάκτρα των καθαριστήρων χρεώνονται το πραγματικά εξωφρενικό ποσό των 3.240 ευρώ. Στην περίπτωση που το χρώμα πρέπει να φρεσκαριστεί -ειδικά αν έχετε κάνει το λάθος να πάτε τη Chiron σε αυτόματο πλυντήριο που η Bugatti απαγορεύει ρητά- τότε θα χρεωθείτε με ακόμα 50.000 ευρώ. Πάνω κάτω.
Όσοι βλέπουν τη Chiron ως επένδυση και δεν την κινούν -φυσικά σταθμεύει σε κλιματιζόμενο και ελεγχόμενο χώρο- τότε η συντήρησή της θα τους κοστίσει λιγότερο: μόλις 90.000 ευρώ κάθε 14 μήνες. Πάντως η Bugatti προσφέρει καταρχήν μια τετραετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων που μπορεί να επεκταθεί σταδιακά και μέχρι τα 12 χρόνια.

.....................

ΟΛΑ θα μπορουσα να τα ανεχτω ακομη και το πακετο αλλαγη ζαντες-ελαστικα (πως λεμε φαγωθηκε λιγο η σολα αρα πεταμε και το υπολοιπο παπουτσι ασχετα εαν το δερμα ειναι σε αριστη κατασταση) ή την αλλαγη τουρμπινων-ρεζερβουαρ καθε 4 χρονια (λες και ειναι κονσερβες και εχουν ημερομηνια ληξης) αλλα καθε φορα να πληρωνω για 16 ταπες αποστραγγισης (λες και δεν μπορουν να βαλουν τις ιδιες), να πληρωνω τα σαντουιτς-αναψυκτικα των μηχανικων οποτε ερχονται και τελος να μην μπορω να παω στο πλυντηριο της γειτονιας ε αυτα ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ πραγματα κυριοι !

:bounce:
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23925
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: Κοστος συντηρησης μιας Bugatti Chiron

Δημοσίευση από linkin's dad »

Οποιος εχει τα γενια,εχει και τη Kolynos.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Κοστος συντηρησης μιας Bugatti Chiron

Δημοσίευση από RoadRunner »

Πηγή του άρθρου?
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Κοστος συντηρησης μιας Bugatti Chiron

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

RoadRunner έγραψε: Τετ 29 Σεπ 2021, 20:05 Πηγή του άρθρου?
Ολοι τα ιδια λενε:

https://www.google.com/search?q=%CF%83% ... x8Q4dUDCA0

Εδω ενα αλλο μοντελο οπως τα εξιστορει ο κατοχος της:



Ο εν λογω παντως με supercar ειχε χασει σε επισημο αγωνα 0-400 μετρα απο αλλα φτιαγμενα μεν αλλα απλα αυτοκινητα.
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Κοστος συντηρησης μιας Bugatti Chiron

Δημοσίευση από RoadRunner »

Πάλι καλά γιατί δεν θέλω ξανά πάρε δώσε για αναδημοσίευση χωρίς credits...
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Κοστος συντηρησης μιας Bugatti Chiron

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Δυο μέρες δουλειά η αλλαγή μπουζί σε Bugatti Veyron!

Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες που ανέβασε ο κάτοχος μιας Veyron, η οποία άρχισε να «χτυπάει» στους κυλίνδρους 13 και 14, η αντικατάσταση μπουζί απαιτεί το λύσιμο σχεδόν του μισού αυτοκινήτου, αλλά και μια πρωτόγνωρη στάση από τον μηχανικό, που πρέπει να ξαπλώσει πάνω από τον κινητήρα για να αποκτήσει πρόσβαση! Φυσικά και τα ανταλλακτικά δεν είναι φθηνά, καθώς κάθε πηνίο κοστίζει 730 δολάρια (651 ευρώ) και κάθε μπουζί 170 δολάρια (151 ευρώ). Οπότε αμέσως-αμέσως για δυο αλλαγές έχουμε 1.800 δολάρια (1.605 ευρώ), τη στιγμή που σε ένα νορμάλ αυτοκίνητο ολόκληρο το σέρβις (φίλτρα, λάδια, μπουζί κλπ) κυμαίνεται στα 200-300 ευρώ – με τα εργατικά. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση σε αυτά, καθώς τα ακροβατικά του μηχανικού και η μερική αποσυναρμολόγηση της Veyron εκτινάσσουν το συνολικό κόστος της επισκευής -για δυο μπουζί, το επαναλαμβάνουμε- σε περισσότερες από 20.000 δολάρια (17.840 ευρώ)!

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla- ... tti-veyron

Εικόνα
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο Γενικά”