Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ – Κίνδυνος πλέον να καταστούν εντελώς αναποτελεσματικά.
Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), «…η υπερπροσφορά μονάδων ιδιωτικών ΚΤΕΟ (πλέον των 170 σε όλη τη χώρα), σε σχέση με τα ελεγχόμενα οχήματα, έχει οδηγήσει σε πολύ χαλαρούς ελέγχους, καθώς τυχόν αυστηρή εφαρμογή των τεχνικών απαιτήσεων θα οδηγούσε σε μείωση της «δουλειάς» και άρα σε οικονομικό αδιέξοδο.
Στην Αθήνα μόνον, που λειτουργούν σχεδόν 40 μονάδες ΚΤΕΟ με πάνω από 80 γραμμές ελέγχου, η δυναμικότητα αυτών είναι τριπλάσια των ελεγχόμενων οχημάτων (στοιχεία 2016) ή περίπου +50% μεγαλύτερη από το φόρτο που θα προέκυπτε, αν υπήρχε πλήρης προσέλευση εκ μέρους των ιδιοκτητών (που δυστυχώς δεν υπάρχει).
Κάτω από αυτές τις συνθήκες το Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος προωθεί Προεδρικό Διάταγμα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με το οποίο πλέον θα επιτρέπεται στα ΚΤΕΟ να εγκαθίστανται στον αστικό ιστό των πόλεων, δηλαδή σε χρήσεις γενικής κατοικίας και πολεοδομικού κέντρου και όχι εκτός, σε ζώνες χονδρεμπορίου, βιοτεχνικές κλπ που ισχύει σήμερα.
Δίχως να έχει διαπιστωθεί ζήτημα εγγύτητας για τους οδηγούς και λαμβάνοντας υπόψη την προαναφερθείσα, κορεσμένη αγορά, είναι βέβαιο ότι η ελεύθερη εγκατάσταση των ΚΤΕΟ σε προνομιακές θέσεις στα κέντρα των πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι των ήδη υφισταμένων εγκαταστάσεων και θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την προσφορά, με αποτέλεσμα η ποιότητα των ελέγχων στα ΚΤΕΟ να υποτιμηθεί ακόμη περισσότερο.
Σημειώνεται ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών στη χώρα μας τα ποσοστά απόρριψης στα ΚΤΕΟ στα επιβατικά είναι 4,7% (ή στα ταξί 4,6%), όταν για παράδειγμα στην Γερμανία 33,6% (πηγή KBA)!
Ο ΣΕΑΑ είναι κάθετα αντίθετος στην ως άνω ανατροπή των κανόνων, καθώς με την υγιή λειτουργία των επιχειρήσεων των ΚΤΕΟ σχετίζεται άμεσα η οδική ασφάλεια, πολύ περισσότερο υπό τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχουν οδηγήσει πολλούς ιδιοκτήτες να πιστεύουν ότι η «οικονομία» στη συντήρηση /επισκευή ενός οχήματος είναι δίχως συνέπειες.
Ο ΣΕΑΑ επαναλαμβάνει την επείγουσα ανάγκη έναρξης ελέγχων στα ΚΤΕΟ, καθώς από την ίδρυση τους, αν και προβλέπεται, ουδέποτε έχουν ελεγχθεί αιφνίδια, επί τόπου, κατά πόσον ασκούν αδιάβλητους ελέγχους. Ο επανέλεγχος οχημάτων που μόλις διήλθαν ΚΤΕΟ με επιτυχία, είναι απολύτως ικανός να διασφαλίσει την αποτελεσματικότητα των ΚΤΕΟ.
Πηγή : www.caroto.gr
Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), «…η υπερπροσφορά μονάδων ιδιωτικών ΚΤΕΟ (πλέον των 170 σε όλη τη χώρα), σε σχέση με τα ελεγχόμενα οχήματα, έχει οδηγήσει σε πολύ χαλαρούς ελέγχους, καθώς τυχόν αυστηρή εφαρμογή των τεχνικών απαιτήσεων θα οδηγούσε σε μείωση της «δουλειάς» και άρα σε οικονομικό αδιέξοδο.
Στην Αθήνα μόνον, που λειτουργούν σχεδόν 40 μονάδες ΚΤΕΟ με πάνω από 80 γραμμές ελέγχου, η δυναμικότητα αυτών είναι τριπλάσια των ελεγχόμενων οχημάτων (στοιχεία 2016) ή περίπου +50% μεγαλύτερη από το φόρτο που θα προέκυπτε, αν υπήρχε πλήρης προσέλευση εκ μέρους των ιδιοκτητών (που δυστυχώς δεν υπάρχει).
Κάτω από αυτές τις συνθήκες το Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος προωθεί Προεδρικό Διάταγμα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με το οποίο πλέον θα επιτρέπεται στα ΚΤΕΟ να εγκαθίστανται στον αστικό ιστό των πόλεων, δηλαδή σε χρήσεις γενικής κατοικίας και πολεοδομικού κέντρου και όχι εκτός, σε ζώνες χονδρεμπορίου, βιοτεχνικές κλπ που ισχύει σήμερα.
Δίχως να έχει διαπιστωθεί ζήτημα εγγύτητας για τους οδηγούς και λαμβάνοντας υπόψη την προαναφερθείσα, κορεσμένη αγορά, είναι βέβαιο ότι η ελεύθερη εγκατάσταση των ΚΤΕΟ σε προνομιακές θέσεις στα κέντρα των πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι των ήδη υφισταμένων εγκαταστάσεων και θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την προσφορά, με αποτέλεσμα η ποιότητα των ελέγχων στα ΚΤΕΟ να υποτιμηθεί ακόμη περισσότερο.
Σημειώνεται ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών στη χώρα μας τα ποσοστά απόρριψης στα ΚΤΕΟ στα επιβατικά είναι 4,7% (ή στα ταξί 4,6%), όταν για παράδειγμα στην Γερμανία 33,6% (πηγή KBA)!
Ο ΣΕΑΑ είναι κάθετα αντίθετος στην ως άνω ανατροπή των κανόνων, καθώς με την υγιή λειτουργία των επιχειρήσεων των ΚΤΕΟ σχετίζεται άμεσα η οδική ασφάλεια, πολύ περισσότερο υπό τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχουν οδηγήσει πολλούς ιδιοκτήτες να πιστεύουν ότι η «οικονομία» στη συντήρηση /επισκευή ενός οχήματος είναι δίχως συνέπειες.
Ο ΣΕΑΑ επαναλαμβάνει την επείγουσα ανάγκη έναρξης ελέγχων στα ΚΤΕΟ, καθώς από την ίδρυση τους, αν και προβλέπεται, ουδέποτε έχουν ελεγχθεί αιφνίδια, επί τόπου, κατά πόσον ασκούν αδιάβλητους ελέγχους. Ο επανέλεγχος οχημάτων που μόλις διήλθαν ΚΤΕΟ με επιτυχία, είναι απολύτως ικανός να διασφαλίσει την αποτελεσματικότητα των ΚΤΕΟ.
Πηγή : www.caroto.gr
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Επειδη δουλευα ως ελεγκτης σε κτεο για 3μιση χρονια απλα κανεις οτι σου λεει η καθε εταιρια για να μην χασεις πελατη.... περνας αβερτα...
~RK GARAGE~
- vgeorgoudis
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1035
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 12:28
- Μοντέλο: Octavia 5 1.6 mpi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Εδώ όλο το μπροστινό σύστημα ήθελε αλλαγή και οι τύποι μου έλεγαν ότι έπρεπε να κοιτάξω την... πίεση του ενός ελαστικού (!!!). Μα (Βρε μπαγλαμά) έχει αισθητήρα, αν είχε θέμα το ένα με το άλλο θα ενημέρωνε. με κοιτούσε σα χάνος, ο Πέτρος να 'ναι καλά που του το πήγα τις επόμενες μέρες και διαπιστώσαμε την πραγματικότητα. (για την ιστορία, με περάσανε, το είχα και πλυμένο...) Καμία σχέση με τα πρώτα χρόνια λειτουργίας.
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Εκει που πηγαινω εγω τους κοβουν ολους,εμενα φυσικα με περνανε,τι θα βρουνε? Ολα τζιτζι ειναι :dump:
- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Κωφάλαλοι είναι;
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Το ιδιο συμβαινει στο δημοσιο ΚΤΕΟ που παω εγω.Τους περνανε ολους γιατι πανε στο ιδιωτικο που κι κει τους περνανε ολους. :laugh: :laugh:kor9 έγραψε:Επειδη δουλευα ως ελεγκτης σε κτεο για 3μιση χρονια απλα κανεις οτι σου λεει η καθε εταιρια για να μην χασεις πελατη.... περνας αβερτα...
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Εκτιμώ ότι για να κόψεις πρέπει το αμάξι να είναι χρεπι.
Καυσαέρια κοιτάνε,αμορτισέρ,φρένα,φώτα και μπροστινό σύστημα.
Στοιχειώδη συντήρηση αν κάνεις είσαι οκ :cool:
Καυσαέρια κοιτάνε,αμορτισέρ,φρένα,φώτα και μπροστινό σύστημα.
Στοιχειώδη συντήρηση αν κάνεις είσαι οκ :cool:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Εγω παντος ευχαριστω το ΚΤΕΟ που εκοψε το Accent το προηγουμενο μηνα.Αναγκαστηκα να το παω συνεργειο για τσιμουχακια βαλβιδων.Τρεις ωρες και εκατο ευρω αργοτερα καμια απολυτως καταναλωση λαδιου.Ασε που ξεκαπνισε ολο το μοτερ εσωτερικα και τωρα σκιζει. :laugh:
Τελικα θα τον κρατησω τον Κορεατη.Πραγματικο workhorse. :love1:
Τελικα θα τον κρατησω τον Κορεατη.Πραγματικο workhorse. :love1:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Ειναι αναλογως την γραμμη που εχει περασει η καθε εταιρεια και επεισης και στην κριση του καθε ελεγκτη.. παντως και να μην περασει ενα αμαξι θα το παει ο διεκπαιρεωτης στο κτεο που συνεργαζετε και ολα καλα !!
~RK GARAGE~
- Γιωργος Π
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1871
- Εγγραφή: Τρί 28 Μαρ 2017, 15:22
- Μοντέλο: Octavia 1.8tsi Mk2 08
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: Πετρούπολη
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Εγω προχθες που ηθελα να περασω ΚΤΕΟ δεν επαιρνε μπροστα το αμαξι και τους πηγα μονο το τιμονι με περασανε..Απλα στις δευτερευοντες παρατηρησεις γραψανε γρασαρισμα στην κορνα.Τελικα ολα καλα. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
octavia II 1.8tsi by APR
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 863
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα