Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Ο κινητήρας 1.0 TSI προστίθεται στην γκάμα του Škoda Fabia, χαρίζοντας του έναν κορυφαίο συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας.
Ο μικρότερος κινητήρας τούρμπο της Volkswagen, ο οποίος χρησιμοποιείται εδώ και πολύ καιρό στα υπόλοιπα σουπερμίνι του ομίλου, τα Audi A1, SEAT Ibiza και Volkswagen Polo, τοποθετείται πλέον και στο Škoda Fabia.
Τη θέση του απερχόμενου 1.2 TSI, με 90 ή 110 PS, παίρνουν δύο εκδόσεις του 3κύλινδρου 1.0 TSI, με 95 και 110 PS. Η δεύτερη και δυνατότερη εκδοχή του είναι αυτή που βρίσκεται κάτω από το καπό του Fabia που δοκιμάζουμε εδώ και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (ή προαιρετικά με 7άρι DSG, με κόστος €1.500). Όπως σε κάθε εφαρμογή του, έτσι και εδώ ο κινητήρας αφήνει αναμφίβολα θετική εντύπωση με τον τρόπο που τραβά από χαμηλά, αλλά και την προθυμία του να δουλέψει μέχρι τον κόφτη, παρότι ονομαστικά αποδίδει πέντε λιγότερα άλογα απ’ ό,τι π.χ. στο νέο SEAT Ibiza 1.0 TSI. Στο γενναίο πάτημα του γκαζιού, η χροιά του γίνεται αισθητή στην καμπίνα, όμως δεν είναι τραχιά, οπότε ποτέ δεν γίνεται δυσάρεστη. Και οι επιδόσεις, σε κάθε περίπτωση εντυπωσιάζουν.
Για το 0-100 km/h το χρονόμετρο σταματάει στα 9,3”, όταν με τον ίδιας ισχύος 1.2 TSI το Fabia χρειαζόταν 9,8”, ενώ ενδεικτική της διαφοράς δύναμης είναι η επιτάχυνση 60-160 km/h με αλλαγές σε 21,8”, αντί για 23,9”. Στα 80-110 km/h με 3η, ο χρόνος έχει πέσει από τα 5,0” στα 4,6”, και στα 110-140 km/h με 4η από τα 8,7” στα 7,4”. Από στάση δεν φτάνει το αντίστοιχο Ibiza 1.0 TSI που πιάνει τα 100 km/h σε 8,8”, όμως το ισοφαρίζει στο 60-160 km/h (21,8”), και το προσπερνά στις ρεπρίζ (4,9” και 7,9”). Αναμφίβολα, το Fabia είναι πλέον ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Με την κατανάλωση να μπορεί να πέσει κάτω από τα 6,0 lt//100 km με λίγη προσοχή, είναι και ένα από τα πιο οικονομικά.
Στο δρόμο, το Fabia παραμένει όπως το θυμόμαστε. Ένα ιδιαίτερα εύχρηστο αυτοκίνητο, με ελαφριά χειριστήρια και καλή ορατότητα. Η αργή επαναφορά των αμορτισέρ σου θυμίζει ότι η άνεση έχει προτεραιότητα και μόνο στα πιο έντονα σαμαράκια των αστικών δρόμων αντιδρά κάπως ξερά ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω. Το εμπρός μέρος πάντως δείχνει πιο ανάλαφρο από του Fabia 1.4 TDI, πιο πρόθυμο να ακολουθήσει τις εντολές σου. Στην τυπική ελληνική άσφαλτο, η δύναμη του 1.0 TSI έχει τη ικανότητα να εξαντλήσει την πρόσφυση των εμπρός τροχών. Χρειάζεται όμως αφενός να είσαι αρκετά άτσαλος με το γκάζι και αφετέρου να έχεις απενεργοποιήσει το traction control, για να το διαπιστώσεις.
Και αυτό το Fabia διαθέτει ένα ταμπλό που καλύπτεται ως επί το πλείστον από σκληρά υλικά, με πολύ καλή συναρμογή. Η έγχρωμη οθόνη αφής 5,0” στο κέντρο του, στην πλούσια έκδοση Style, δεν είναι μεγάλη για τα σημερινά δεδομένα. Είναι όμως ευκρινής και εύκολη στη χρήση, όπως άλλωστε και η γενικότερη εργονομία. Οι πίσω επιβάτες έχουν κάπως περιορισμένο χώρο για τα πόδια, αλλά πάρα πολύ για το κεφάλι τους. Λόγω της ύπαρξης κανονικής ρεζέρβας, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ πέφτει στα 299 lt (από τα 330), τιμή όχι κορυφαία αλλά σαφώς ικανοποιητική. Ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα πρακτικός, με θήκες για μικροαντικείμενα στο πλάι, δίχτυ για τη συγκράτηση αντικειμένων στο πάτωμα κ.ά. Είναι κι αυτά μέρος της φιλοσοφίας Simply Clever της Škoda, μαζί με το καλάθι απορριμμάτων στην πόρτα, τη θήκη γυαλιών στην οροφή, την ομπρέλα κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού κ.ά.
Η αρχική τιμή των €13.200 της έκδοσης Active είναι αρκετά χαμηλή, ενώ και τα €14.400 της έκδοσης Style κρίνονται ως λογικά, με μόνη σημαντική έλλειψη την απουσία cruise control. Έξτρα χρεώνεται ακόμα το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Front Assist, και βέβαια το Colour Concept, η χαρακτηριστική διχρωμία του αμαξώματος που μπορεί να κάνει ένα Fabia πολύ ξεχωριστό.
Ο 1.0 TSI κάνει το Fabia ένα από τα γρηγορότερα σουπερμίνι, χωρίς να αλλάζει τον εγγενώς άνετο, ξεκούραστο χαρακτήρα του.
Τιμή Από €13.200
Τεχνολογία
999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 110 PS/5.000-5.500 rpm, 20,4 kgm/2.000-3.500 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 9,3”
0-160 km/h 26,1”
0-400 m 16,7” @ 135,1 km/h
0-1.000 m 30,8” @ 168,8 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 8,0”
50-80 km/h (3η) 4,0”
80-110 km/h (3η) 4,6”
80-110 km/h (4η) 5,9”
110-140 km/h (4η) 7,4”
110-140 km/h (5η) 8,8”
110-140 km/h (6η) 12,2”
Φρένα 100-0 km/h 43,1 m
Τελική ταχύτητα 196 km/h
Μέση κατανάλωση 6,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 103 g/km
Διαστάσεις 3.992 x 1.732 x 1.467 mm
Χώρος αποσκευών 299 lt
Βάρος 1.080 kg
Πηγή: @http://www.drive.gr
Ο μικρότερος κινητήρας τούρμπο της Volkswagen, ο οποίος χρησιμοποιείται εδώ και πολύ καιρό στα υπόλοιπα σουπερμίνι του ομίλου, τα Audi A1, SEAT Ibiza και Volkswagen Polo, τοποθετείται πλέον και στο Škoda Fabia.
Τη θέση του απερχόμενου 1.2 TSI, με 90 ή 110 PS, παίρνουν δύο εκδόσεις του 3κύλινδρου 1.0 TSI, με 95 και 110 PS. Η δεύτερη και δυνατότερη εκδοχή του είναι αυτή που βρίσκεται κάτω από το καπό του Fabia που δοκιμάζουμε εδώ και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (ή προαιρετικά με 7άρι DSG, με κόστος €1.500). Όπως σε κάθε εφαρμογή του, έτσι και εδώ ο κινητήρας αφήνει αναμφίβολα θετική εντύπωση με τον τρόπο που τραβά από χαμηλά, αλλά και την προθυμία του να δουλέψει μέχρι τον κόφτη, παρότι ονομαστικά αποδίδει πέντε λιγότερα άλογα απ’ ό,τι π.χ. στο νέο SEAT Ibiza 1.0 TSI. Στο γενναίο πάτημα του γκαζιού, η χροιά του γίνεται αισθητή στην καμπίνα, όμως δεν είναι τραχιά, οπότε ποτέ δεν γίνεται δυσάρεστη. Και οι επιδόσεις, σε κάθε περίπτωση εντυπωσιάζουν.
Για το 0-100 km/h το χρονόμετρο σταματάει στα 9,3”, όταν με τον ίδιας ισχύος 1.2 TSI το Fabia χρειαζόταν 9,8”, ενώ ενδεικτική της διαφοράς δύναμης είναι η επιτάχυνση 60-160 km/h με αλλαγές σε 21,8”, αντί για 23,9”. Στα 80-110 km/h με 3η, ο χρόνος έχει πέσει από τα 5,0” στα 4,6”, και στα 110-140 km/h με 4η από τα 8,7” στα 7,4”. Από στάση δεν φτάνει το αντίστοιχο Ibiza 1.0 TSI που πιάνει τα 100 km/h σε 8,8”, όμως το ισοφαρίζει στο 60-160 km/h (21,8”), και το προσπερνά στις ρεπρίζ (4,9” και 7,9”). Αναμφίβολα, το Fabia είναι πλέον ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Με την κατανάλωση να μπορεί να πέσει κάτω από τα 6,0 lt//100 km με λίγη προσοχή, είναι και ένα από τα πιο οικονομικά.
Στο δρόμο, το Fabia παραμένει όπως το θυμόμαστε. Ένα ιδιαίτερα εύχρηστο αυτοκίνητο, με ελαφριά χειριστήρια και καλή ορατότητα. Η αργή επαναφορά των αμορτισέρ σου θυμίζει ότι η άνεση έχει προτεραιότητα και μόνο στα πιο έντονα σαμαράκια των αστικών δρόμων αντιδρά κάπως ξερά ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω. Το εμπρός μέρος πάντως δείχνει πιο ανάλαφρο από του Fabia 1.4 TDI, πιο πρόθυμο να ακολουθήσει τις εντολές σου. Στην τυπική ελληνική άσφαλτο, η δύναμη του 1.0 TSI έχει τη ικανότητα να εξαντλήσει την πρόσφυση των εμπρός τροχών. Χρειάζεται όμως αφενός να είσαι αρκετά άτσαλος με το γκάζι και αφετέρου να έχεις απενεργοποιήσει το traction control, για να το διαπιστώσεις.
Και αυτό το Fabia διαθέτει ένα ταμπλό που καλύπτεται ως επί το πλείστον από σκληρά υλικά, με πολύ καλή συναρμογή. Η έγχρωμη οθόνη αφής 5,0” στο κέντρο του, στην πλούσια έκδοση Style, δεν είναι μεγάλη για τα σημερινά δεδομένα. Είναι όμως ευκρινής και εύκολη στη χρήση, όπως άλλωστε και η γενικότερη εργονομία. Οι πίσω επιβάτες έχουν κάπως περιορισμένο χώρο για τα πόδια, αλλά πάρα πολύ για το κεφάλι τους. Λόγω της ύπαρξης κανονικής ρεζέρβας, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ πέφτει στα 299 lt (από τα 330), τιμή όχι κορυφαία αλλά σαφώς ικανοποιητική. Ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα πρακτικός, με θήκες για μικροαντικείμενα στο πλάι, δίχτυ για τη συγκράτηση αντικειμένων στο πάτωμα κ.ά. Είναι κι αυτά μέρος της φιλοσοφίας Simply Clever της Škoda, μαζί με το καλάθι απορριμμάτων στην πόρτα, τη θήκη γυαλιών στην οροφή, την ομπρέλα κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού κ.ά.
Η αρχική τιμή των €13.200 της έκδοσης Active είναι αρκετά χαμηλή, ενώ και τα €14.400 της έκδοσης Style κρίνονται ως λογικά, με μόνη σημαντική έλλειψη την απουσία cruise control. Έξτρα χρεώνεται ακόμα το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Front Assist, και βέβαια το Colour Concept, η χαρακτηριστική διχρωμία του αμαξώματος που μπορεί να κάνει ένα Fabia πολύ ξεχωριστό.
Ο 1.0 TSI κάνει το Fabia ένα από τα γρηγορότερα σουπερμίνι, χωρίς να αλλάζει τον εγγενώς άνετο, ξεκούραστο χαρακτήρα του.
Τιμή Από €13.200
Τεχνολογία
999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 110 PS/5.000-5.500 rpm, 20,4 kgm/2.000-3.500 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 9,3”
0-160 km/h 26,1”
0-400 m 16,7” @ 135,1 km/h
0-1.000 m 30,8” @ 168,8 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 8,0”
50-80 km/h (3η) 4,0”
80-110 km/h (3η) 4,6”
80-110 km/h (4η) 5,9”
110-140 km/h (4η) 7,4”
110-140 km/h (5η) 8,8”
110-140 km/h (6η) 12,2”
Φρένα 100-0 km/h 43,1 m
Τελική ταχύτητα 196 km/h
Μέση κατανάλωση 6,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 103 g/km
Διαστάσεις 3.992 x 1.732 x 1.467 mm
Χώρος αποσκευών 299 lt
Βάρος 1.080 kg
Πηγή: @http://www.drive.gr
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23927
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Τωρα μαλιστα! :thumbs up:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Μια χαρά!!!! :thumbs up:
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8840
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Ωραίο το πιτσιρίκι! Απομένει να δούμε πόσο θ' αντέξει ο-τραβηγμένος απ' τ' αυτιά-κινητήρας του.. :cool:
Service by Koret
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23927
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Δε παθαινει τιποτα Αντωνη.100 αλογα ανα 1000 κυβικα δεν ειναι πολλα την εποχη μας. :wink:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8840
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Δεν τα εμπισεύομαι τα 3κύλινδρα Λουκά, είναι ανισόρροπα, προσωπική εκτίμηση... Πέσ' το προκατάλειψη..
Πάντως, στο ότι έχει προοδεύσει η τεχνολογία, έχεις δίκιο.. :smile:
Πάντως, στο ότι έχει προοδεύσει η τεχνολογία, έχεις δίκιο.. :smile:
Service by Koret
- aliengoa
- Member
- Δημοσιεύσεις: 267
- Εγγραφή: Σάβ 24 Σεπ 2016, 22:26
- Μοντέλο: Fabia ΙΙ 1.2 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ροδος
- Επικοινωνία:
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Άντε τον περίμενα αυτόν τον κινητήρα πως και πως! Μάλιστα αναρωτιόμουν γιατί δεν τον έβαλαν εξαρχής.
Μένει τώρα το νέο RS... αλλά με τι κινητήρα...; :thumbs up:
Εντυπωσιάζουν τα 20 kgm ροπής!
Εντυπωσιάζει επίσης η πολύ μικρή διάρκεια ζωής (απότι φαίνεται) του κατα τ'αλλα καλύτερου 1.2 συνόλου "διορθώνοντας" τα προβλήματα της καδένας μια και του βάλανε ιμάντα. Προφανώς, τους συμφέρει περισσότερο ο χιλιάρης και δεν εννοώ μόνο μαρκετινίστικα.
Μένει τώρα το νέο RS... αλλά με τι κινητήρα...; :thumbs up:
Εντυπωσιάζουν τα 20 kgm ροπής!
Εντυπωσιάζει επίσης η πολύ μικρή διάρκεια ζωής (απότι φαίνεται) του κατα τ'αλλα καλύτερου 1.2 συνόλου "διορθώνοντας" τα προβλήματα της καδένας μια και του βάλανε ιμάντα. Προφανώς, τους συμφέρει περισσότερο ο χιλιάρης και δεν εννοώ μόνο μαρκετινίστικα.
Αν δεν σκάει, δεν πάει...
- smpetros
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 14492
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
- Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Άντε και 500ράκι... :dump:
Skoda: Είναι όλο προσόντα.
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Μια χαρα ειναι γουργουριζει λιγο παραπανω αλλα δεν καταλαβαινει τιποτα... και πιο σπιρτοζικο ειναι. :smile:TORRERO έγραψε:Δεν τα εμπισεύομαι τα 3κύλινδρα Λουκά, είναι ανισόρροπα, προσωπική εκτίμηση... Πέσ' το προκατάλειψη..
Πάντως, στο ότι έχει προοδεύσει η τεχνολογία, έχεις δίκιο.. :smile:
POWER BY....RK GARAGE....
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10349
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Πριν μια 10ετια για να κατεβασεις 0-100 κατω απο το ψυχολογικο οριο των 10" χρειαζοσουν δίλιτρο...
Ωρε πού παμε...
:dump:
Ωρε πού παμε...
:dump:
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Ελα ντε.... :stupid: και που θα φτασουμε...
POWER BY....RK GARAGE....
- smpetros
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 14492
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
- Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Škoda Fabia 1.0 TSI με 110 άλογα.
Με βλέπω με σανίδα McFly στο τέλος... :silly1:
Skoda: Είναι όλο προσόντα.
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"