Škoda Fabia 1.0 MPI
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Škoda Fabia 1.0 MPI
Λίγα κοστίζει και λίγα «καίει». Η βασική, μη turbo, έκδοση της Fabia με τον 1.000άρη κινητήρα των 75 ίππων, προφανώς και δε δίνει βάρος στις επιδόσεις, αλλά στην χαμηλή κατανάλωση και στην χαμηλή τιμή.
What is new
- Η βασική έκδοση της Fabia
- Mε 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 75 ίππων
- Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
- Από 10.900 ευρώ
Αυτή είναι η βασική έκδοση της Skoda Fabia, η οποία προέκυψε από την τοποθέτηση του 3κύλινδρου, ατμοσφαιρικού, 1.0 λτ. κινητήρα του Citigo (ή των αδελφών του VW up! και SEAT Mii αν προτιμάτε), που αποδίδει 75 άλογα. Το κόστος του κινητήρα αυτού είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό των turbo εκδόσεων της Fabia και σαν αποτέλεσμα το τσέχικο μικρό, που μας έχει κερδίσει με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και τη στιβαρότητά του, προσφέρεται σε μια άκρως δελεαστική τιμή.
Από 10.900 ευρώ
Η βασική Skoda Fabia των 75 ίππων κοστίζει 10.900 ευρώ στην έκδοση Active, η οποία όμως είναι αρκετά λιτή σε εξοπλισμό, χωρίς όμως να στερείται των απαραίτητων, όπως 6 αερόσακοι, Air Condition, ηχοσύστημα και εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Η πλούσια έκδοση Style φτάνει να κοστίζει 12.900 ευρώ, οπότε η μεσαία Ambition, που κοστίζει 11.900 κρίνεται ως η πιο συμφέρουσα.
Ο 3κύλινδρος 1,0 MPI με τα 75 άλογα και τα 95 Nm ροπής από τις 3.000-4.300 σ.α.λ. μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργεί στρωτά, πολιτισμένα και με χαμηλό θόρυβο. Ουσιαστικά δεν νιώθεις να σου λείπει δύναμη, παρά μόνο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και λίγες στροφές. Για να προσπεράσεις χωρίς άγχος πάντως χρειάζεται τουλάχιστον ένα κατέβασμα, μιας και παρά την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου οι ρεπρίζ είναι μέτριες (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 13,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 19,8 δλ). Μεγάλο ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση με την Skoda να κάνει λόγο για μέση τιμή 4,8 λτ./100 χλμ. και τις μετρήσεις μας να μην αποκλίνουν σημαντικά, αφού τελικά «είδαμε» 5,9 λτ./100 χλμ.
Λιτό σε εμφάνιση και υλικά είναι το εσωτερικό της Skoda Fabia (ειδικά στη βασική έκδοση), ωστόσο σε κερδίζει με τη στιβαρότητα και την πρακτικότητά του. Η τελευταία είναι σε υψηλό επίπεδο μιας και υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα σε σημεία με εύκολη πρόσβαση, ενώ η εργονομία και η εξοικείωση είναι απροβλημάτιστες ακόμη και για πρωτάρη οδηγό. Η θέση οδήγησης θα βολέψει τους πάντες, καθώς έχει μεγάλο εύρος ρυθμίσεων και το κάθισμα είναι αναπαυτικό και με σωστή πλευρική στήριξη. Το μεγάλο ατού της Fabia φυσικά είναι η ευρυχωρία της καμπίνας, χάρη στην οποία θα βολευτούν με άνεση ακόμη και 4 μεγαλόσωμοι ενήλικες. Παράλληλα ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία με 330 λτ. (299 λτ. με κανονική ρεζέρβα, όπως το μοντέλο της δοκιμής).
H οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο. Η ανάρτηση λειαίνει μια χαρά τις ανωμαλίες, το πλαίσιο είναι στιβαρό και όταν πιέσεις σε στροφές μπορεί να μην ενθουσιάζει με την αίσθηση του τιμονιού, αντιδρά όμως προοδευτικά και φιλικά, με τυπικά υποστροφική διάθεση, που τουλάχιστον με τους τροχούς των 15 ιντσών του μοντέλου δοκιμής δεν έρχεται νωρίς. Τα φρένα δεν προβληματίζουν και στον αυτοκινητόδρομο σίγουρα αναζητάς μια 6η σχέση μιας και το 5άρι κιβώτιο έχει πολύ κοντή κλιμάκωση (η 5η με 1.000 σ.α.λ. έχει λιγότερα από 30 χλμ./ώρα). Ωστόσο ο θόρυβος συνολικά δεν γίνεται ποτέ ενοχλητικός…
Τιμές και εκδόσεις
SKODA FABIA - 1.0 MPI 75 PS ACTIVE , 999 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 75 - 95
Τιμή: 10 800€ με έκπτωση: 10 800€
SKODA FABIA - 1.0 MPI 75 PS AMBITION , 999 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 75 - 95
Τιμή: 11 900€ με έκπτωση: 11 900€
SKODA FABIA - 1.0 MPI 75 PS STYLE , 999 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 75 - 95
Τιμή: 13 100€ με έκπτωση: 13 100€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 110 PS ACTIVE , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 110 - 175
Τιμή: 12 900€ με έκπτωση: 12 900€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 110 PS AMBITION , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 110 - 175
Τιμή: 14 000€ με έκπτωση: 14 000€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 110 PS STYLE , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 110 - 175
Τιμή: 15 200€ με έκπτωση: 15 200€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 90 PS ACTIVE , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 160
Τιμή: 12 000€ με έκπτωση: 12 000€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 90 PS AMBITION , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 160
Τιμή: 13 100€ με έκπτωση: 13 100€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 90 PS STYLE , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 160
Τιμή: 14 300€ με έκπτωση: 14 300€
SKODA FABIA - 1.4 TDI ACTIVE Diesel, 1 422 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 230
Τιμή: 14 800€ με έκπτωση: 14 800€
SKODA FABIA - 1.4 TDI AMBITION Diesel, 1 422 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 230
Τιμή: 15 500€ με έκπτωση: 15 500€
SKODA FABIA - 1.4 TDI STYLE Diesel, 1 422 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 230
Τιμή: 16 200€ με έκπτωση: 16 200€
Με όπλα την ευκολία χρήσης, την πρακτικότητα και την οικονομία καυσίμου, η βασική Skoda Fabia προσφέρεται σε δελεαστική τιμή και σίγουρα αποτελεί μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική πρόταση, παρά τις αναμενόμενα χλιαρές επιδόσεις…
Πηγή: http://www.autotriti.gr
What is new
- Η βασική έκδοση της Fabia
- Mε 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 75 ίππων
- Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
- Από 10.900 ευρώ
Αυτή είναι η βασική έκδοση της Skoda Fabia, η οποία προέκυψε από την τοποθέτηση του 3κύλινδρου, ατμοσφαιρικού, 1.0 λτ. κινητήρα του Citigo (ή των αδελφών του VW up! και SEAT Mii αν προτιμάτε), που αποδίδει 75 άλογα. Το κόστος του κινητήρα αυτού είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό των turbo εκδόσεων της Fabia και σαν αποτέλεσμα το τσέχικο μικρό, που μας έχει κερδίσει με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και τη στιβαρότητά του, προσφέρεται σε μια άκρως δελεαστική τιμή.
Από 10.900 ευρώ
Η βασική Skoda Fabia των 75 ίππων κοστίζει 10.900 ευρώ στην έκδοση Active, η οποία όμως είναι αρκετά λιτή σε εξοπλισμό, χωρίς όμως να στερείται των απαραίτητων, όπως 6 αερόσακοι, Air Condition, ηχοσύστημα και εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Η πλούσια έκδοση Style φτάνει να κοστίζει 12.900 ευρώ, οπότε η μεσαία Ambition, που κοστίζει 11.900 κρίνεται ως η πιο συμφέρουσα.
Ο 3κύλινδρος 1,0 MPI με τα 75 άλογα και τα 95 Nm ροπής από τις 3.000-4.300 σ.α.λ. μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργεί στρωτά, πολιτισμένα και με χαμηλό θόρυβο. Ουσιαστικά δεν νιώθεις να σου λείπει δύναμη, παρά μόνο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και λίγες στροφές. Για να προσπεράσεις χωρίς άγχος πάντως χρειάζεται τουλάχιστον ένα κατέβασμα, μιας και παρά την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου οι ρεπρίζ είναι μέτριες (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 13,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 19,8 δλ). Μεγάλο ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση με την Skoda να κάνει λόγο για μέση τιμή 4,8 λτ./100 χλμ. και τις μετρήσεις μας να μην αποκλίνουν σημαντικά, αφού τελικά «είδαμε» 5,9 λτ./100 χλμ.
Λιτό σε εμφάνιση και υλικά είναι το εσωτερικό της Skoda Fabia (ειδικά στη βασική έκδοση), ωστόσο σε κερδίζει με τη στιβαρότητα και την πρακτικότητά του. Η τελευταία είναι σε υψηλό επίπεδο μιας και υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα σε σημεία με εύκολη πρόσβαση, ενώ η εργονομία και η εξοικείωση είναι απροβλημάτιστες ακόμη και για πρωτάρη οδηγό. Η θέση οδήγησης θα βολέψει τους πάντες, καθώς έχει μεγάλο εύρος ρυθμίσεων και το κάθισμα είναι αναπαυτικό και με σωστή πλευρική στήριξη. Το μεγάλο ατού της Fabia φυσικά είναι η ευρυχωρία της καμπίνας, χάρη στην οποία θα βολευτούν με άνεση ακόμη και 4 μεγαλόσωμοι ενήλικες. Παράλληλα ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία με 330 λτ. (299 λτ. με κανονική ρεζέρβα, όπως το μοντέλο της δοκιμής).
H οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο. Η ανάρτηση λειαίνει μια χαρά τις ανωμαλίες, το πλαίσιο είναι στιβαρό και όταν πιέσεις σε στροφές μπορεί να μην ενθουσιάζει με την αίσθηση του τιμονιού, αντιδρά όμως προοδευτικά και φιλικά, με τυπικά υποστροφική διάθεση, που τουλάχιστον με τους τροχούς των 15 ιντσών του μοντέλου δοκιμής δεν έρχεται νωρίς. Τα φρένα δεν προβληματίζουν και στον αυτοκινητόδρομο σίγουρα αναζητάς μια 6η σχέση μιας και το 5άρι κιβώτιο έχει πολύ κοντή κλιμάκωση (η 5η με 1.000 σ.α.λ. έχει λιγότερα από 30 χλμ./ώρα). Ωστόσο ο θόρυβος συνολικά δεν γίνεται ποτέ ενοχλητικός…
Τιμές και εκδόσεις
SKODA FABIA - 1.0 MPI 75 PS ACTIVE , 999 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 75 - 95
Τιμή: 10 800€ με έκπτωση: 10 800€
SKODA FABIA - 1.0 MPI 75 PS AMBITION , 999 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 75 - 95
Τιμή: 11 900€ με έκπτωση: 11 900€
SKODA FABIA - 1.0 MPI 75 PS STYLE , 999 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 75 - 95
Τιμή: 13 100€ με έκπτωση: 13 100€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 110 PS ACTIVE , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 110 - 175
Τιμή: 12 900€ με έκπτωση: 12 900€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 110 PS AMBITION , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 110 - 175
Τιμή: 14 000€ με έκπτωση: 14 000€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 110 PS STYLE , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 110 - 175
Τιμή: 15 200€ με έκπτωση: 15 200€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 90 PS ACTIVE , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 160
Τιμή: 12 000€ με έκπτωση: 12 000€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 90 PS AMBITION , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 160
Τιμή: 13 100€ με έκπτωση: 13 100€
SKODA FABIA - 1.2 TSI 90 PS STYLE , 1 197 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 160
Τιμή: 14 300€ με έκπτωση: 14 300€
SKODA FABIA - 1.4 TDI ACTIVE Diesel, 1 422 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 230
Τιμή: 14 800€ με έκπτωση: 14 800€
SKODA FABIA - 1.4 TDI AMBITION Diesel, 1 422 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 230
Τιμή: 15 500€ με έκπτωση: 15 500€
SKODA FABIA - 1.4 TDI STYLE Diesel, 1 422 κ.εκ
Ισχύς - Ροπή (PS - Nm): 90 - 230
Τιμή: 16 200€ με έκπτωση: 16 200€
Με όπλα την ευκολία χρήσης, την πρακτικότητα και την οικονομία καυσίμου, η βασική Skoda Fabia προσφέρεται σε δελεαστική τιμή και σίγουρα αποτελεί μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική πρόταση, παρά τις αναμενόμενα χλιαρές επιδόσεις…
Πηγή: http://www.autotriti.gr
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
Εκτος εποχης σε επιπεδο επιδοσεων.Ποσο παραπανω να καιει ο 1000αρης Ecoboost της Ford?! :fussy:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
Εγώ με μια λέξη θα το ονόμαζα "παρτάλι" :dump: Μου αρέσει που ο δημοσιογράφος θέλει και μια 6τη ταχύτητα... άρα πόσο κοντό να είναι το σαμάν και το διαφορικό για να αντεπεξέλθει στα 75 άλογα?
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10349
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
Με 11 χιλιαρικα βρε παιδια τι αλλο παιρνεις? Dacia sandero?
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
4,7 με 5,5 max Λουκ....linkin's dad έγραψε:Εκτος εποχης σε επιπεδο επιδοσεων.Ποσο παραπανω να καιει ο 1000αρης Ecoboost της Ford?! :fussy:
POWER BY....RK GARAGE....
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
Αρα ασυμφορος ο 1000αρης mpi.
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10349
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
Ford fiesta 1.0 ecoboost βασικη εκδοση.linkin's dad έγραψε:Αρα ασυμφορος ο 1000αρης mpi.
Τιμη αγορας 14.800.
Αυτο το φαμπιακι με αυτο το κινητηρακι ειναι του πτωχού πλην τιμιου.
ΥΓ
Κι εμενα οι 3τρικυλινδοι δεν μου αρεσαν τους θεωρουσα ανωμαλους αλλα το 3κυλινδρο ατμοσφαιρικο 1.2 που φορουσαν τα fabia mk1 αποδειχτηκε τερας αξιοπιστίας.
Το φοραει κι ενας φιλος σε ibiza, 300.000km σκίσιμο, και ακόμα δεν εχει κανει τσίκ.
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
Μιλαμε για 125 αλογα αυτοκινητο.Σχεδον τα διπλασια απο το μικρο Fabia.To Fabia με το συγκεκριμενο κινητηρα ειναι αυστηρα ενα αυτοκινητο πολης. :smile:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- aliengoa
- Member
- Δημοσιεύσεις: 267
- Εγγραφή: Σάβ 24 Σεπ 2016, 22:26
- Μοντέλο: Fabia ΙΙ 1.2 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ροδος
- Επικοινωνία:
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
TSI και ξερώ ψωμί! Απορώ ακόμα γιατί βγάζουν τον MPi! Για λόγους μάρκετινγκ μάλλον και τιμής...
Αντί να κρατήσει έναν καλό TSI αντε δυο και να παίζει με τις ιπποδυνάμεις για λόγους μάρκετιγκ κάθεται και βάζει "ρημάδια". Εγώ θυμάμαι 1.4 MPi με τα 75 ήταν λιγάκι αργό όπως και το στρογγυλοφάναρο 1.2 τρικύλινδρο Polo που έχει ένας φίλος μου.
ΑΛΛΑ, είναι απλό, ειδικά στην συντήρηση και όντως οικονομικό. Φυσικά ξεχνάμε επιδόσεις αλλά τι να τις κάνεις; Αρκεί να δουλεύει καλά το A/C
Αντί να κρατήσει έναν καλό TSI αντε δυο και να παίζει με τις ιπποδυνάμεις για λόγους μάρκετιγκ κάθεται και βάζει "ρημάδια". Εγώ θυμάμαι 1.4 MPi με τα 75 ήταν λιγάκι αργό όπως και το στρογγυλοφάναρο 1.2 τρικύλινδρο Polo που έχει ένας φίλος μου.
ΑΛΛΑ, είναι απλό, ειδικά στην συντήρηση και όντως οικονομικό. Φυσικά ξεχνάμε επιδόσεις αλλά τι να τις κάνεις; Αρκεί να δουλεύει καλά το A/C
Αν δεν σκάει, δεν πάει...
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
:thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- tasosvf
- Member
- Δημοσιεύσεις: 97
- Εγγραφή: Κυρ 16 Ιουν 2013, 12:47
- Μοντέλο: fabia
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
το τρικυλινδρο 1200αρι που εχω δεν το λες και πολυ αργο. στροφαρει πολυ καλα στα χαμηλα .απλα μετα τις 4000 στροφες λαχανιαζει. τι να το κανεις το αργο 0 - 100, κοντρες στα φαναρια θα κανω; μια χαρα για την πολη και μικρα ταξιδια
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10349
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
Εχεις γλυκαθει στο γκάζι Λουκα!linkin's dad έγραψε:Μιλαμε για 125 αλογα αυτοκινητο.Σχεδον τα διπλασια απο το μικρο Fabia.To Fabia με το συγκεκριμενο κινητηρα ειναι αυστηρα ενα αυτοκινητο πολης. :smile:
:laugh:
Εγω πιστευω οτι το 1/3 των αυτοκινητων που κινουνται στην Ελλαδας ειναι ιδίων ή και χειρότερων επιδόσεων.
- smpetros
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 14492
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
- Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Škoda Fabia 1.0 MPI
:thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:aliengoa έγραψε:TSI και ξερώ ψωμί! Απορώ ακόμα γιατί βγάζουν τον MPi!
Skoda: Είναι όλο προσόντα.
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"