Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Σημαντικες ειδήσεις αυτοκινήτου από όλο τον κόσμο!

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από RoadRunner »

Πόσο θα πληρώνουν, το αργότερο έως την 1η Νοεμβρίου, οι Θεσσαλονικείς για τις μετακινήσεις τους προς όμορους νομούς ή ακόμη και εντός του νομού

Εικόνα

Του Δημήτρη Παπανίκου για την http://voria.gr

Με βάση την Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου και Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 29 Μαΐου, έως το αργότερο την 1η Νοεμβρίου 2017… καλώς εχόντων των πραγμάτων, στον άξονα της Εγνατίας οδού και στους τρεις κάθετους άξονες θα λειτουργούν συνολικά 38 σταθμοί διοδίων. Εξ αυτών οι 18 θα είναι μετωπικοί και οι 20 πλευρικοί.
Από τους 38 οι δέκα θα βρίσκονται εντός της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για τους μετωπικούς σε Μάλγαρα και Ανάληψη που ήδη λειτουργούν, τους νέους σε Ωραιόκαστρο και Ασπροβάλτα και τους πλευρικούς σε Μάγλαρα, Χαλάστρα, Λαγκαδά, Προφήτη, Βαγιοχώρι και Βρασνά. Εάν σε αυτούς προστεθούν και οι σταθμοί οι οποίοι πρόκειται να λειτουργήσουν σε Στρυμωνικό, Ευζώνους, Μουσθένη και Καβάλα, δημιουργείται ένα ασφυκτικό δίκτυο σταθμών διοδίων το οποίο θέτει υπό πολιορκία τη Θεσσαλονίκη, επιβαρύνοντας σημαντικά τις μετακινήσεις προς όμορους νομούς, αλλά ακόμη και εντός αυτής καθ’ αυτής της περιφερειακής ενότητας.

Το κόστος των διοδίων

Το ακριβές αντίτιμο για τον κάθε νέο σταθμό διοδίων δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Στην ΚΥΑ αναφέρεται ότι το ύψος του εισπραττόμενου διοδίου τέλους θα καθορίζεται με αντίστοιχες υπουργικές αποφάσεις οι οποίες θα εκδίδονται προφανώς λίγο πριν από τη λειτουργία των σταθμών. Στο δε άρθρο 3 της ΚΥΑ αναφέρεται ότι «το τέλος διοδίων που εισπράττεται στους, καθοριζόμενους με την παρούσα, μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς διοδίων του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας οδού και των καθέτων αυτού οδικών αξόνων δύναται να επιβάλλεται για την αντίστοιχη περιοχή χρέωσης (τμήμα αυτοκινητοδρόμου μεταξύ δύο Α/Κ) (σ.σ. ανισόπεδων κόμβων), όπως αυτή εμφανίζεται στα παραρτήματα Ι και ΙΙ της παρούσης». Εν ολίγοις, η χρέωση «δύναται», συνεπώς χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι υποχρεωτική, να γίνεται κατά τρόπο αναλογικό της απόστασης την οποία διανύει ο χρήστης.

Πάντως, στην ΚΥΑ δεν αναφέρεται ο συντελεστής, δηλαδή η τιμή χρέωσης ανά χιλιόμετρο, βάσει της οποίας θα υπολογίζεται το τέλος διέλευσης διοδίων. Στην Εγνατία οδό ο συντελεστής αυτός ανέρχεται περίπου στα 0,03 ευρώ, ενώ στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους είναι σχεδόν διπλάσιος (0,06 έως 0,07 ευρώ). Το ακριβές ύψος του μετά την πλήρη λειτουργία των 38 σταθμών διοδίων στην Εγνατία οδό κανείς δεν είναι σε θέση να το εκτιμήσει. Σύμφωνα, πάντως, με πληροφορίες αυτό θα κυμανθεί μεταξύ 0,03 και 0,05 ευρώ, συν τον ΦΠΑ. Με βάση τα ανωτέρω το κόστος των μετακινήσεων ενός οδηγού Ι.Χ. από τη Θεσσαλονίκη προς τους όμορους νομούς ή ακόμη και μεταξύ δύο περιοχών στον ίδιο νομό θα κυμαίνεται ως εξής:

Θεσσαλονίκη - Κατερίνη

Για να μεταβεί κανείς σήμερα από τη Θεσσαλονίκη στην Κατερίνη περνά δύο σταθμούς διοδίων και πληρώνει πηγαινέλα 6,60 ευρώ (1,20 στα Μάλγαρα και 2,10 στο Αιγίνιο). Το κόστος αυτό ενδέχεται να διαφοροποιηθεί καθώς η χρέωση των Μαλγάρων είναι πολύ χαμηλή. Με βάση το σενάριο της χιλιομετρικής χρέωσης αυτή μπορεί να κυμανθεί από 2,20 ευρώ (με συντελεστή 0,03) έως και 3,75 ευρώ (με συντελεστή 0,05). Παράλληλα, από τον Οκτώβριο οπότε σύμφωνα με την ΚΥΑ θα λειτουργήσει και ο σταθμός του Ωραιοκάστρου (στην εξωτερική περιφερειακή, στην ευθεία μεταξύ της εξόδου προς Δερβένι και της εξόδου προς Έδεσσα), όσοι θα πηγαίνουν προς Κατερίνη, προερχόμενοι από την ανατολική πλευρά του νομού Θεσσαλονίκης θα επιβαρύνονται με επιπλέον 0,50 έως 1 ευρώ.
Ακριβότερη κατά περίπου 1 ευρώ θα είναι η μετακίνηση προς Πιερία για τους κατοίκους των περιοχών Χαλάστρας και Μαλγάρων αφού θα πληρώνουν πλευρικό διόδιο για να μπουν στον αυτοκινητόδρομο.

Θεσσαλονίκη – Κιλκίς

Σήμερα στη διαδρομή Θεσσαλονίκης – Κιλκίς δεν υπάρχουν διόδια. Με τα νέα δεδομένα οι χρήστες θα επιβαρύνονται με δύο ευρώ πηγαινέλα, καθώς θα πληρώνουν περίπου 1 ευρώ στον πλευρικό σταθμό του Λαγκαδά. Ειδικότερα, δε, όσοι θα προέρχονται από τη δυτική πλευρά της πόλης π.χ. το Καλοχώρι, θα πληρώνουν συν 1 έως 2 ευρώ (πηγαινέλα) στο σταθμό του Ωραιοκάστρου. Βεβαίως, το πιθανότερο είναι μετά τη λειτουργία των δύο σταθμών πολλοί οδηγοί να προτιμήσουν την παλιά εθνική οδό.
Ειδικότερα, για τη διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Πολύκαστρο η οποία σήμερα είναι καθαρή από διόδια, στο εξής ο χρήστης θα διέρχεται από έναν έως δύο σταθμούς. Αυτός του Πολυκάστρου αναμένεται να έχει κόστος από 2,60 ευρώ (με συντελεστή 0,03) έως 4,40 (με 0,05) ανά διέλευση. Όσοι, δε, διέλθουν και από τον σταθμό του Ωραιοκάστρου θα επιβαρύνονται με επιπλέον 0,5 έως 1 ευρώ ανά διέλευση.

Θεσσαλονίκη – Σέρρες

Σήμερα, η διαδρομή είναι χωρίς διόδια. Στο εξής, μετά τον Νοέμβριο, οι οδηγοί θα διέρχονται από τον σταθμό του Στρυμονικού πληρώνοντας από 2,10 ευρώ (με συντελεστή 0,03) έως 3,60 ευρώ (με συντελεστή 0,05). Επιπλέον επιβάρυνση (από 0,5 έως 1 ευρώ) θα έχουν όσοι από την περιοχή του Λαγκαδά ή της Ασπροβάλτας θα μετακινούνται προς Σέρρες καθώς θα πληρώνουν και πλευρικό διόδιο.

Θεσσαλονίκη – Βέροια

Σήμερα η μετακίνηση κοστίζει 2,40 ευρώ πηγαινέλα λόγω των διοδίων στα Μάλγαρα. Η τιμή τους, με βάση το σενάριο της αναλογικής χρέωσης ενδέχεται να κυμανθεί μεταξύ 2,20 και 3,75 ευρώ, δηλαδή από 4,40 έως 7,50 ευρώ για το πηγαινέλα. Επιπλέον επιβάρυνση από 0,5 έως 1 ευρώ θα έχουν όσοι από Μάλγαρα ή Χαλάστρα πάνε προς Βέροια καθώς θα διέρχονται από πλευρικό διόδιο.

Θεσσαλονίκη – Έδεσσα

Η διαδρομή είναι απαλλαγμένη σήμερα από διόδια. Το ίδιο θα ισχύει και στο μέλλον, εκτός για όσους προτιμήσουν την εξωτερική περιφερειακή οι οποίοι θα επιβαρυνθούν με το διόδιο του Ωραιοκάστρου (από 0,5 έως 1 ευρώ ανά διέλευση).

Θεσσαλονίκη – Καβάλα

Τεράστια θα είναι η επιβάρυνση στη μετακίνηση από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα και αντιστρόφως. Σήμερα το κόστος της διαδρομής είναι στα 9,60 ευρώ πηγαινέλα (από 2,40 ευρώ ανά διέλευση στους σταθμούς Ανάληψης και Μουσθένης). Στη διαδρομή θα προστεθούν άλλοι δύο μετωπικοί σταθμοί: ένας στην Ασπροβάλτα το κόστος του οποίου θα κυμαίνεται από 1,10 ευρώ (με 0,03) έως 1,80 ευρώ (με 0,05) και ένας στον Άγιο Σύλλα με κόστος από 1,80 ευρώ έως 2,90 ευρώ. Παράλληλα, ενδέχεται να αλλάξουν οι χρεώσεις και στους δύο εν ενεργεία σταθμούς. Στην Ανάληψη (σήμερα 2,40 ευρώ) να κυμανθεί από 2,20 (με 0,03) έως 3,75 (με 0,05) και στη Μουσθένη (σήμερα 2,40) από 2 ευρώ έως 3,40.
Τέλος, επιπλέον επιβάρυνση από 0,30 ευρώ έως 1,20 ευρώ θα έχουν όσοι ταξιδεύουν προς Καβάλα από τις περιοχές του Λαγκαδά και της Ασπροβάλτας καθώς θα επιβαρύνονται με τα πλευρικά διόδια.

Εντός νομού Θεσσαλονίκης

Το χέρι στην τσέπη θα αναγκαστούν να βάλουν οι Θεσσαλονικείς ακόμη και για μετακινήσεις εντός του νομού. Για παράδειγμα, όσοι από Λαγκαδά, Δρυμό αλλά και Μάλγαρα θελήσουν να έρθουν στην πόλη θα πρέπει να πληρώσουν πλευρικά διόδια, από 0,5 ευρώ έως 1 ευρώ. Ανάλογη επιβάρυνση θα έχουν και όσοι μετακινούνται από Ανατολική προς Δυτική Θεσσαλονίκη και αντιστρόφως, καθώς θα πληρώνουν στον σταθμό του Ωραιοκάστρου (0,5 έως 1 ευρώ ανά διέλευση). Βεβαίως, είναι σίγουρο ότι μεγάλος όγκος αυτών των μετακινήσεων θα περάσει μέσα από την πόλη, επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο το κυκλοφοριακό.

Πηγή: http://voria.gr/
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dasylva
Member
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 10:39
Μοντέλο: FABIA Mk1 bbz
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από dasylva »

στο τελος μας βλεπω σαν το Λονδινο με διοδια στο κεντρο ... :sad: :sad: :cry:
Άβαταρ μέλους
Βαρύ Πόδι
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από Βαρύ Πόδι »

Ρε συ Γιάννη, είσαι σίγουρος ότι η φωτογραφία με τα skoda είναι του άρθρου και δεν έβαλες το χεράκι σου?

:laugh: :laugh: :laugh:
:dupe1: :dupe: :dupe1:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Εικόνα
Κώστας

-----------------
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από RoadRunner »

Παντα οι φωτογραφιες ειναι απο το χερακι οπως και παντα βαζω το χερακι μου στα αρθρα,ειπαμε καλες οι πηγες και καλα τα αρθρα αλλα πρει να γινονται καλυτερα :wink: :laugh:
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Βαρύ Πόδι
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από Βαρύ Πόδι »

:laugh: :laugh: :laugh:

:repect: :repect: :repect:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Εικόνα
Κώστας

-----------------
Άβαταρ μέλους
gsa1967
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 5245
Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
Μοντέλο: octavia 5rs
Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από gsa1967 »

29.45 Αθηνα -Βεροια διοδια.
Άβαταρ μέλους
ABTAKIAS
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
Μοντέλο: OCTAVIA RS I
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από ABTAKIAS »

Με επιστροφή;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tsiogeo
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 7589
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από tsiogeo »

:laugh: :laugh: :laugh:
POWER BY....RK GARAGE....
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από TORRERO »

ABTAKIAS έγραψε:Με επιστροφή;
Α μπαααα... :mad:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
tsiogeo
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 7589
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από tsiogeo »

Τι έπαθαν τελικά αυτοί που δεν πλήρωναν τα διόδια;
[img]http://i.imgur.com/Hw813EI.jpg[/img]

Τελικά, για να έχουμε καλό ερώτημα, σ’ αυτή τη ζωή υπάρχει μόνο ο δρόμος της αρετής και της κακίας; Κανένας παράδρομος τίποτα; Μια εναλλακτική, κάτι; Γιατί αν μιλάμε για δύο επιλογές αυστηρά, τι επιλέγει κανείς, στο θέμα των διοδίων ας πούμε; Το 'Δεν πληρώνω-δεν πληρώνω' (αλήθεια, τι απέγιναν εκείνα τα παιδιά;) ή το 'Κάνω χαρακίρι-κάνω χαρακίρι;'

Τελικά, για να έχουμε καλό ερώτημα, σ’ αυτή τη ζωή υπάρχει μόνο ο δρόμος της αρετής και της κακίας; Κανένας παράδρομος τίποτα; Μια εναλλακτική, κάτι; Γιατί αν μιλάμε για δύο επιλογές αυστηρά, τι επιλέγει κανείς, στο θέμα των διοδίων ας πούμε; Το 'Δεν πληρώνω-δεν πληρώνω' (αλήθεια, τι απέγιναν εκείνα τα παιδιά;) ή το 'Κάνω χαρακίρι-κάνω χαρακίρι;'

Η πρώτη περίπτωση δεν φτουράει. Υπάρχουν άνθρωποι που πλήρωσαν ακριβά εκείνο το 'δεν πληρώνω', το (ακριβο)πληρώνουν ακόμα. Υπήρξαν (έως και εξοντωτικές) ποινές οικονομικής φύσης, οι οποίες αποδείχτηκαν δυσβάστακτες για κάποιους, που καταδικάστηκαν επιπλέον σε φυλάκιση. Η περίπτωση του Σ.Δ. από την Καλαμάτα είναι χαρακτηριστική.

Πριν 2-3 χρόνια χρειάστηκε να ανεβώ Αθήνα με το αμάξι μου και δεν πλήρωσα τα διόδια. Πριν λίγους μήνες μου έστειλαν κλήσεις των 200 ευρώ η κάθε μια. Εγώ δεν δέχτηκα να τις παραλάβω και τώρα μου ζητούν άδεια, πινακίδες και με πάνε δικαστικώς στις 27 Σεπτεμβρίου
Και τον πήγαν δικαστικώς, σε μια περίπτωση που εξελίχθηκε σε εφιάλτη. Δήλωσε αδυναμία να πληρώσει το πρόστιμο των 560 ευρώ που του είχε επιβληθεί αλλά και να εξαγοράσει τις 35 ημέρες φυλακής συν τα έξοδα της δίκης, που επιδίκασε το Πταισματοδικείο Καλαμάτας και ο άνθρωπος βρέθηκε μπλεγμένος! Βγήκαν και ανακοινώσεις φορέων και οργανώσεων:

"Καταγγέλλουμε τη φυλάκιση του αγωνιστή του κινήματος ενάντια στα διόδια Σ.Δ. που αποφάσισε το Πταισματοδικείο Καλαμάτας, για την αδυναμία του να πληρώσει τα ογκώδη πρόστιμα που του επιβλήθηκαν για την ελεύθερη διέλευση από τα διόδια των εθνικών δρόμων. Τα διόδια που ο εργαζόμενος λαός έχει χρυσοπληρώσει και πληρώνει καθημερινά για να θησαυρίζουν οι κρατικοδίαιτοι καπιταλιστές".
Μάλιστα. Υπήρξαν κι άλλες περιπτώσεις, όπως του αρχαιολόγου Γιώργου Θεοφάνους, που επί τρία περνούσε από σταθμούς διοδίων στην Εγνατία Οδό χωρίς να πληρώνει το αντίτιμο. Ο άνθρωπος κόντεψε να πάθει έμφραγμα όταν ήρθε το ραβασάκι μετά από 178 'δωρεάν' διελεύσεις. Η εφορία του ζήτησε 427 ευρώ για κάθε μια από τις παραβάσεις που του χρέωσε η εταιρεία, με το πρόστιμο συν τις προσαυξήσεις να φτάνει το ποσόν των 21.787 ευρώ.

Τότε είχε μιλήσει στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1, λέγοντας: "Ήταν μία πράξη κοινωνικής ανυπακοής, την οποία πίστευα ότι συνειδητά έπρεπε να κάνω και αυτό μου έδινε μία αίσθηση ελευθερίας, όταν περνούσα τα διόδια λέγοντας στον υπάλληλο δεν πληρώνω, μου άνοιγε την μπάρα έπαιρνε τον αριθμό του αυτοκινήτου δεν το έκανα κρυφά και περνούσα με μία αίσθηση ότι πήρα κάτι το οποίο είναι δικό μου".

Το μετάνιωσε οικτρά. Γιατί άκουγε τα περί 'κοινωνικής αντίστασης', αλλά δεν φανταζόταν τότε. Αλλά και ο άλλος δρόμος δεν είναι στρωμένος με λουλούδια! Είναι ο δρόμος του 'Κάνω χαρακίρι-κάνω χαρακίρι' και το έχουν νιώσει όλοι. Γιατί για να πάει κανείς στο χωριό του ή σε κάποια δουλειά, πρέπει να υπολογίσει ότι θα χαλάσει ένα σημαντικό ποσόν για τα διόδια. Και το τρομερό; Καμιά φορά τα χρήματα των διοδίων είναι περισσότερα απ’ όσα χρειάζονται για τη βενζίνη!

Στο δρόμο για τη Καρδίτσα
Για να φτάσει κανείς στη Θεσσαλονίκη ή στην Αλεξανδρούπολη (και να γυρίσει βέβαια), πρέπει όντως να έχει γεμάτο πορτοφόλι. Αλλά το ίδιο ισχύει και για πολλούς άλλους προορισμούς.Ξεκινώντας για την Καρδίτσα, δεν γεμίζεις μόνο το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου αλλά και το 'πορτοφόλι διοδίων', που ανοίγει κάθε λίγο και λιγάκι.

Πρώτα διόδια Αττική οδός, 2.80, για να βγεις στην έξοδο Αθηνών-Λαμίας. Ώρα 11.03 το πρωί. Σε δεκατρία λεπτά, στις 11.16, φτάνεις στα διόδια Αφιδνών. Τιμή 3.25 για να βγεις από την Αθήνα. Εντάξει. Πολύ σύντομα, στις 11.40, νέα διόδια. Σταθμός διοδίων Θήβας Μετωπικός, 3.85. Εντάξει. Στις 11.58, σε δεκαοκτώ λεπτά δηλαδή, κι άλλα διόδια. Σταθμός Τραγάνας Μετωπικός, 3.80. Εντάξει.

Σε 25 λεπτά, στις 12.23, ξανά διόδια. Σταθμός Αγίας Τριάδας. 1.75, τζάμπα μας βγήκε αυτός. Πολύ εντάξει. Μαντέψατε ε; Σωστά, Σε 12 λεπτά (12.35) κι άλλα διόδια! Σταθμός Μαυρομαντήλας. Δεν το λες και τόσο μαύρο, 1.90 το αντίτιμο. Μόνο. Εντάξει. Μια λάθος ταμπέλα σε κάνει να γυρίσεις πίσω, οπότε άλλα 1.90, τι να κάνεις.

Μετά πέρασαν 44 ολόκληρα λεπτά χωρίς διόδια. Απορείς. Μέχρι που βλέπεις το σταθμό διοδίων Σοφάδων και επανέρχεσαι στα συγκαλά σου. Τρία ευρώ, τι ψυχή έχουν για τελευταία διόδια του προορισμού σου

Η τελική σούμα, αυτό το 22.50 -μόνο το πήγαινε- σε οδηγεί να σκεφτείς τι κάνουν αυτοί που πρέπει να πάνε συχνά σ’ αυτό τον προορισμό. Ε τι να κάνουν; Παίρνουν επιδέσμους γι’ αυτό το μικρό χαρακίρι.

Αλλά δεν είναι τόσο πλάκα. Καθόλου μάλλον. Γιατί όλο αυτό είναι δυσβάστακτο. Όπως είναι να βρίσκεσαι στην Πατρών-Αθηνών και πρέπει να πληρώσεις διόδια για να μπεις στο Ξυλόκαστρο ας πούμε. Χρειάζεται να πούμε οτιδήποτε άλλο; Τα λόγια είναι περιττά. Ή μάλλον, ένα σχόλιο αντί επιλόγου. Το είπε ένας ομοιοπαθής μας με τον οποίο ανταμώσαμε στην Καρδίτσα:

Εντάξει, τώρα όντως υπάρχουν πολλοί και καλοί δρόμοι. Τι δηλαδή; Πρέπει να μας πάρουν το κεφάλι; Πληρώναμε και πριν, όταν δεν υπήρχαν, πληρώνουμε τώρα, κατακαημένη Αράχοβα
Έλα τώρα, δεν φταίει η Αράχοβα! Ούτε βέβαια η Καρδίτσα, ή μάλλον η Καρ-δί- τσα-Καρ- δί-τσα, όπως φώναζε κι ο μακαρίτης ο Μιλτιάδης Έβερτ το 1986. Πώς λεγόταν εκείνη η παλιά αμερικάνικη ταινία; 'Παγιδευμένη ψυχή'. Ε κάπως έτσι.
POWER BY....RK GARAGE....
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Πόσο θα στοιχίζουν οι μετακινήσεις με τα νέα διόδια.

Δημοσίευση από TORRERO »

Τελικά, αυτοί που δεν πλήρωναν διόδια, διορισθήκαν στο γραφείο του πρωθυπουργού...
Εμείς δεν είμαστε τυχεροί σαν αυτούς, γιατί πληρώνουμε ακόμα.. :mad:
Service by Koret :autodriving:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επίσημη εφημερίδα του Skodafans Club”