Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Συζητήσεις γενικού ενδιαφέροντος

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
gsa1967
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 5245
Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
Μοντέλο: octavia 5rs
Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από gsa1967 »

θελουμε ακομη χρονια για να μπουν φορτιστες και να βρισκουν ολοι
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

kor9 έγραψε: Σάβ 23 Απρ 2022, 12:14Ούτε τις υποδομές έχουμε ακόμα αλλά ούτε και την <εκπαίδευση> στο να έχουμε για καθημερινο αυτοκίνητο ηλεκτρικό
Η εκπαιδευση ''ερχεται" οταν χρειαστει, οι υποδομες που; στην Αθηνα του ''κτιστε-κτιστε" του γνωστου ''κηπουρου" κουφου τοτε;
Εδω εχουμε ατομα σαν τον ΠΘ που ζουν σε αλλον πλανητη και ονειρευονται ηλεκτρικα αμαξια σε καθε σπιτι,να του πει καποιος πως ο κοσμος μενει κυριως σε πολυκατοικιες και οχι σε μεζονετες στα ΒΠ που μεγαλωσε-ζει αυτος.
Ας κανει μια βολτα και μετα να μας πει ΠΟΥ θα μπουν φορτιστες;
Στα στενα πεζοδρομια που ισα χωραει ενας πεζος;
Τα λεφτα για ηλεκτρικο αυτοκινητο που θα τα βρει ο απλος κοσμος το εχει σκεφτει ο αιθεροβαμων και η ''υπερκομψη" του που εκανε μοτο-κρος μεσα σε εθνικο δρυμο που απαγορευεται αυστηρα;
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Η έλλειψη πρώτων υλών και μετάλλων για την παραγωγή μπαταριών μπλοκάρει το εγχείρημα της ηλεκτροκίνησης.

Η έλλειψη πρώτων υλών και ειδικότερα των βασικών μετάλλων των μπαταριών προκαλεί έντονο προβληματισμό, όχι μόνο για τη διάδοση και επέκταση της ηλεκτροκίνησης, αλλά και για την συνεχόμενη αύξηση των τιμών τους, που έχει ως συνέπεια την αύξηση της τιμής των αυτοκινήτων.
Έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) αναφέρει ότι μπορεί οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πέρσι να εκτοξεύθηκαν σε υψηλό επίπεδο, με την τάση να συνεχίζει και φέτος να είναι ανοδική, όμως εκφράζει παράλληλα ανησυχίες για την μελλοντική διαθεσιμότητα πρώτων υλών, όπως για παράδειγμα το λίθιο.

Με 6,6 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως το 2021 και με τις πωλήσεις μόνο το πρώτο τρίμηνο του φετινού έτους πάνω από τα δύο εκατομμύρια, τα δεδομένα αλλάζουν και τα πράγματα δυσκολεύουν για την επάρκεια των πρώτων υλών.
Ήδη πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν συμφωνίες ή και εξαγορές εταιρειών που ασχολούνται με τις πρώτες ύλες θέλοντας να δώσουν μια σταθερότητα και ώθηση στην πολιτική των πωλήσεών τους.
Άλλες, δραστηριοποιούνται με την ανακύκλωση, ώστε να μπορούν από τη μία να δώσουν δεύτερη ευκαιρία ζωής στις μεταχειρισμένες μπαταρίες και από την άλλη να έχουν την δυνατότητα αποσυναρμολόγησης, ώστε να πάρουν από αυτές τα πολύτιμα μέταλλα.

Τα πολύτιμα ορυκτά εξορύσσονται κυρίως σε χώρες όπως η Αυστραλία, η Χιλή ή η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό. Ωστόσο, η Κίνα παράγει τα τρία τέταρτα των μπαταριών ιόντων λιθίου και ελέγχει περισσότερο από το ήμισυ της ικανότητας επεξεργασίας και διύλισης λιθίου, κοβαλτίου και γραφίτη.
Σύμφωνα με την έρευνα του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) οι ανάγκες λιθίου θα εξαπλασιαστούν έως το 2030, φθάνοντας τους 500 κιλοτόνους, απαιτώντας το άνοιγμα 50 νέων ορυχείων.
Από την άλλη η Ευρώπη παράγει το ένα τέταρτο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά ελέγχει ελάχιστα τις πρώτες ύλες.

Αυτή η εξέλιξη την φέρνει σε δύσκολη θέση, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αντιδράσει στο θέμα αύξησης των τιμών.
Η τιμή του λιθίου, που αποτελεί μία βασική πρώτη ύλη για τις μπαταρίες, έχει εμφανίσει αύξηση που φτάνει έως και το 500% το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες εκτιμήσεις και αναλύσεις, οι επιπτώσεις της πανδημίας και του πολέμου έχουν δημιουργήσει αλυσιδωτές αντιδράσεις που έχουν σαν αποτέλεσμα μία αύξηση πάνω από 1.000 ευρώ στις τιμές των ηλεκτρικών και συμβατικών αυτοκινήτων.

Το λίθιο είναι εξαιρετικά δύσκολο να εξορυχτεί και να επεξεργαστεί, ενώ οι διαδικασίες αυτές έχουν μεγάλο κόστος στο περιβάλλον.
Όλα αυτά συμβαίνουν, όταν οι κατασκευαστές θέλουν διακαώς να κατεβάσουν τις τιμές των ηλεκτρικών στα επίπεδα των συμβατικών μοντέλων.
Όμως αντιμετωπίζουν μια σειρά από προβλήματα που σχετίζονται με τις πρώτες ύλες και την παραγωγή μπαταριών.
Κι όλα αυτά την στιγμή που έχει αποφασιστεί ότι πολύ σύντομα θα σταματήσει η παραγωγή θερμικών κινητήρων.

Με πληροφορίες μέσω ΑΠΕ-ΜΠΕ
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
https://hellasjournal.com/2022/06/i-ell ... rokinisis/

................................

Κατα τα αλλα δεν θα εχουμε ρυπανση,οικολογια,καθαρη ατμοσφαιρα και αντε να μην πω τωρα.
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από TORRERO »

Το θέμα σηκώνει πολλή συζήτηση, κάποιοι έχουν παρουσιάσει τα φύκια, για ..μεταξωτές κορδέλες.. :bounce1:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Τουρισμός: Μεγάλη ταλαιπωρία για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων η ταχυφόρτιση
17 Ιουν 2022

Προβληματική αποδεικνύεται η εξυπηρέτηση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μας , με το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος να φέρνει στο φως τις αδυναμίες των ελληνικών υποδομών, οι οποίες καθίστανται και αδυναμίες για την ελληνική τουριστική βιομηχανία.
Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τις ημέρες της πρώτης μεγάλης καλοκαιρινής απόδρασης, εκτός από το μποτιλιάρισμα στους αυτοκινητοδρόμους, είχαν να αντιμετωπίσουν και ένα δεύτερο μποτιλιάρισμα: τις ατελείωτες ώρες αναμονής για την εύρεση μιας πολυπόθητης άδειας πρίζας σε δημόσιο ταχυφορτιστή και σε όσα ΣΕΑ έχουν εγκατασταθεί θέσεις για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.

Συγκεκριμένα, στα ελάχιστα – προς το παρόν – σημεία ταχυφόρτισης που διαθέτει η χώρα μας και ειδικότερα στους σταθμούς ΣΕΑ των αυτοκινητοδρόμων, παρατηρήθηκαν το πρώτο καλοκαιρινό τριήμερο ουρές από ηλεκτρικά ΙΧ, με αποτέλεσμα να δοκιμαστεί η υπομονή των ιδιοκτητών τους, αφού σε ορισμένες περιπτώσεις (τόσο προς την Αθήνα όσο και προς την Πελοπόννησο) η αναμονή ξεπερνούσε τις 2-3 ώρες. Και αυτό ήταν μόνο η αρχή, μιας και η ίδια εικόνα επαναλήφθηκε και κατά την επιστροφή τους προς τα αστικά κέντρα της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης.

Η πλήρης φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου απαιτεί περίπου μία ώρα, ανάλογα με το μοντέλο και το είδος ταχυφορτιστή. Αν μάλιστα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει οριακά αποθέματα μπαταρίας – κάτω από το 10% – είναι πολύ πιθανόν η πλήρης φόρτιση να ξεπεράσει τη μιάμιση ώρα. Οπότε, αν ένας σταθμός διαθέτει λίγες θέσεις, είναι επόμενο οι ουρές για τη φόρτιση να αποτελούν μόνιμο φαινόμενο, ιδίως το καλοκαίρι και σε ημέρες μεγάλων εξόδων.

Το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα παρατηρήθηκε στον ΣΕΑ Αταλάντης, όπου οι θέσεις είναι μόλις δύο. Αυτό σημαίνει ότι μέσα σε μία ώρα μπορούν να φορτιστούν μόλις δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σύστημα παροχής ταχείας φόρτισης (50 κιλοβατωρών). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, οι οδηγοί τους να καραδοκούν έως ότου αδειάσει μια θέση.

Η χώρα μας είναι στην προτελευταία θέσης των ταχυφορτιστών, ενώ με το πρόγραμμα «Κινούμαι ηλεκτρικά 2» που προβλέπει αύξηση των πωλήσεων, χάρη στο αβαντάζ της επιδότησης, προκύπτει ένα πρόβλημα: το μεγάλο έλλειμμα ταχυφορτιστών για τα νεοκυκλοφορούντα ηλεκτρικά ΙΧ και η ανάγκη ενίσχυσης των υποδομών. Στη χώρα μας κυκλοφορούν πάνω από 4.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ έως τα τέλη του 2022 πιθανόν να αγγίξουν τα 5.000 οχήματα.

Αυτή τη στιγμή λειτουργούν 1.100 σημεία δημόσιας φόρτισης τόσο σε αυτοκινητοδρόμους, όσο και στα αστικά κέντρα. Το κόστος φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, όπως στους ΣΕΑ ή και σε άλλους δημόσιους ταχυφορτιστές υπολογίζεται σε 0,50 ευρω ανά κιλοβατώρα για αργή φόρτιση AC 11KW και 0,60-0,62 ευρώ ανά κιλοβατώρα για γρήγορη DC φόρτιση. Αυτό σημαίνει ότι για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία χωρητικότητας 60Kwh και με την τιμή ανά κιλοβατώρα να αγγίζει τα 0,60 ευρώ, το κόστος φουλαρίσματος αγγίζει τα 36 ευρώ.

https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story ... axyfortisi
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Εικόνα

http://superk.info/el/about/

https://m.facebook.com/superKeraboss?locale=el_GR

Test Drive: Το ελληνικό Super K by Keraboss μαζί με αποκλειστική συνέντευξη

https://www.autoblog.gr/2012/05/30/test ... interview/



https://www.diaforetiko.gr/apokleistiko ... tagonismo/

https://www.caroto.gr/static/media/2022 ... OLOURS.jpg

Εικόνα

........................................................................................

Οι παλιοι (απο την εξωτερικη εμφανιση) θα θυμηθηκαν αμεσως το PONY.
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από TORRERO »

Στο άρθρο-συνέντευξη αυτό https://www.autoblog.gr/2012/05/30/test ... interview/,
λέει ότι έτρεξε στο Αcropolis του 1966. Σύμφωνα με τα γραφόμενα, πρέπει να ήταν 10 χρονών...
Βρείτε το λάθος..
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

http://superk.info/el/about-keraboss-2/

76 πρεπει να ειναι.
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Πηραν αριθμο κυκλοφοριας:
https://veteranos.gr/arithmous-kyklofor ... in-ellada/

Το 2016 υποβληθηκε η πρωτη αιτηση μετα απο ΦΕΚ του 2014 (!) και επι τη ευκαιρια θυμηθηκα το τι γινεται σε αλλη περιπτωση στον καναδα, αφου κανεις μια δικη σου ιδιοκατασκευη ας το πουμε πχ σασι απο ενα μοντελο,μετατροπη στο αμαξωμα απο αλλο και κινητηρα απο αλλο της ιδιας εταιριας, ερχεται ο πραγματογνωμονας με μια λιστα που περιλαμβανει 200 σημεια.
Κλεινεται μονος του στο γκαραζ χωρις να εχεις δικαιωμα να παρεμβεις και αφου τα ελεγξει ολα τοτε σου δινει το ΟΚ και παιρνεις πινακιδες για να το βγαλεις στην κυκλοφορια, βαλε με το νου σου τι γινεται εδω μονο και μονο για αλλαγη κινητηρα.
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Δεν εχω σκοπιμως καμια σχεση με ποσοσφαιρο-μπασκετ κλπ αλλα ολοι θα θυμαστε προ μηνων το ''ακαταλληλο δια ανηλικους" βρισιδι που εριχνε στην μερσεντες ο γιαννακοπουλος.
Επειδη λοιπον ηταν παρα πολυ θυμωμενος και επειδη δεν μπορουσε να περιμενει πηγε στην γερμανια και εσκασε ενα κατο λεφτα για μια Mercedes-AMG GT Black Series.

https://www.koolnews.gr/dimitris-gianna ... 790-aloga/

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/ar ... s-7811327/

https://sports365.gr/trelathike-me-tin- ... oylos-vid/

Εικόνα

Ειπαμε πανω απο ολα φερεγγυοτητα και σταθεροτητα λογου !
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
Γιωργος Π
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1871
Εγγραφή: Τρί 28 Μαρ 2017, 15:22
Μοντέλο: Octavia 1.8tsi Mk2 08
Κωδικός Μέλους: Όχι
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από Γιωργος Π »

Καταραμενη φτωχεια.
octavia II 1.8tsi by APR
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από TORRERO »

Βρε τον φουκαρά, τι αναγκάζεται να κάνει...
Τους βρίζει όμως εεεε! Επαναστάτης!! :oops1:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

TORRERO έγραψε: Κυρ 17 Ιούλ 2022, 19:22 Τους βρίζει όμως εεεε! Επαναστάτης!!
Ξεχασες τον ''μανολο'' που απο το απολυτο τιποτα εγινε λογω κομματος φραγκατος και βγαινει φωτο με μπουρνουζι και πουρο διπλα στην πισινα της βιλαρας του που στο κεντρο της εχει ψηφιδωτο τον Τσε;
Δεν ειπαμε πανω απο ολα αντισταση στην μπουρζουαζια και γροθια στο κατεστημενο;

5 αμαξια της εταιριας εχει, ε να μην τους βριζει κι απο πανω;
Αφου ξερουν πως μετα απο καιρο θα παρει απο αυτους και 6ο αρα σου λενε αστον να βριζει και να πουλαει ''πατριωτικα" παραμυθια στο ποπολο.

How many Mercedes-AMG GT Black Series are there?

The power plant allows the sophisticated wide-body coupe to punch from standstill to 60 mph in 3.1 seconds, and go zero to 124 mph in under 9 seconds before topping out at 202 mph. The GT Black Series is limited to just over 1,700 examples, and the approximately 400 that are earmarked for the US are already spoken for.

Mercedes AMG GT BLACK SERIES
REVIEW on AUTOBAHN [NO SPEED LIMIT] by AutoTopNL



313 χλμ τελικη στον δρομο με αλλαγες ακριβως στις 7000 στρ που αρχιζουν τα κοκκινα.
Απορω εδω στην Ελλαδα που να ''ανοιξει'' κανεις τετοια αμαξια;
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από TORRERO »

Τα δέκα μυστικά για «αθάνατο» αυτοκίνητο από έναν άνθρωπο που έχει διανύσει σχεδόν 5 εκατομμύρια χλμ με ένα Volvo toy ’66!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Ιρβ Γκόρντον, ο άνθρωπος που έχει διανύσει 4.800.000 χλμ. με ένα και μόνο αυτοκίνητο, μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά της μακροζωίας του.

Το 1966 ο Ιρβ Γκόρντον ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα του σουηδικό κουπέ Volvo P1800 και δεν δίστασε να διαθέσει εισοδήματα ενός χρόνου για να το αγοράσει.
Στην πορεία ανακάλυψε ότι είχε πραγματοποιήσει μια από τις καλύτερες επενδύσεις στη ζωή του, καθώς σήμερα, 51 χρόνια μετά, κυκλοφορεί με το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, το οποίο έχει διανύσει 4.800.000 χιλιόμετρα –και συνεχίζει. Από το 2009, που κέρδισε μάλιστα βραβείο Γκίνες για το αυτοκίνητο με τα περισσότερα χιλιόμετρα στον πλανήτη, έχει αφήσει πολύ πίσω κάθε ανταγωνιστή.

Προφανώς ο Γκόρντον είναι ερωτευμένος με το αυτοκίνητο και την οδήγηση και σίγουρα ο πλέον κατάλληλος για να μας μυήσει στο σπάνιο κόσμο των «αθάνατων» αυτοκινήτων. Για να δούμε λοιπόν με ποιους τρόπους, κατάφερε να καλύψει αυτό τον απίστευτο αριθμό χιλιομέτρων με ένα και μόνο αυτοκίνητο.
1. Αγοράστε το αυτοκίνητο που πραγματικά επιθυμείτε. Αν δεν έχετε πάθος γι’ αυτό, δεν θα το κρατήσετε για πολύ.
2. Αλλάξτε λάδι και φίλτρο το αργότερο κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή 1 έτος, όποιο έρθει πρώτο. Αν ο κατασκευαστής συστήνει συχνότερη αλλαγή, ακολουθήστε τις οδηγίες του.
3. Χρησιμοποιείται γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το αυτοκίνητό σας.
4. Χρησιμοποιείστε μόνο μια μάρκα και έναν τύπο λιπαντικού, πάντα όμως το ίδιο, από αυτούς που προτείνει ο κατασκευαστής.
5. Αφιερώστε μόλις πέντε λεπτά την εβδομάδα για έναν οπτικό έλεγχο του κινητήρα. Ακόμα και οι πιο άσχετοι μηχανολογικά οδηγοί, μπορούν να διακρίνουν διαρροές, σκασμένους σωλήνες ή χαλαρούς ιμάντες.
6. Πλένετε συχνά το αυτοκίνητο ειδικά αν το κινείτε κοντά στη θάλασσα ή σε ορεινούς δρόμους που το χειμώνα πέφτει αλάτι για τον πάγο.
7. Δυο φορές το χρόνο, περάστε το αμάξωμα με ένα προστατευτικό κερί.
8. Βρείτε ένα καλό μηχανικό, εξουσιοδοτημένο για τη μάρκα του αυτοκινήτου σας και μην τον αλλάζετε ποτέ. Σαν το γιατρό σας, θα ξέρει το ιστορικό του αυτοκινήτου και θα μπορεί να το συντηρεί σωστά.
9. Χρησιμοποιείτe καύσιμο από σταθμούς ανεφοδιασμού με πολλή κίνηση. Αυτό, διότι η βενζίνη δεν μένει πολύ στις δεξαμενές με αποτέλεσμα να οξειδώνεται και να χάνει τα χαρακτηριστικά της.
10. Ακούτε το αυτοκίνητό σας. Μην αγνοείτε παράξενους θορύβους ή ήχους που δεν έχετε παρατηρήσει ξανά. Συνήθως αποτελούν απαρχή βλαβών, που μπορούν να δημιουργήσουν άλλες στη συνέχεια.
Όπως θα καταλάβατε, το απόσταγμα της εμπειρίας του ανθρώπου που έχει διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητό του, δεν έχει να κάνουν με τον τύπο του οχήματος τόσο ή με τον τρόπο οδήγησης, αλλά με την προσοχή στη συντήρησή του.
Αν πραγματικά έχετε πάθος με το όχημά σας, το συντηρείτε σωστά και δεν το «βιάζετε» με αξεσουάρ και ανταλλακτικά που δεν έχουν προβλεφθεί γι’ αυτό, τότε το ορόσημο των 51 ετών κατοχής ενός αυτοκινήτου και της διάνυσης 4.800.000 χλμ. είναι εκεί για να το διεκδικήσετε.

Πηγή: makeleio.gr
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23925
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: Αρθρογραφία - Επικαιρότητα - Ειδήσεις...!

Δημοσίευση από linkin's dad »

Καλό. :thumbs up:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά Θέματα”