Σελίδα 1 από 4 [ 52 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 22, 2010 9:25 pm 
Άβαταρ μέλους
Users Information 
Παιδες καλησπερα,θελω την γνωμη σας για το super fuel max τα μαγνητακια που λενε οτι κανουν εξοικονομηση καυσιμου εως 30% κ.λ.π.

Κατ΄αρχην κανει δουλεια?Κανει ζημια στον κινητηρα?Ειναι καλο να το βαλει καποιος?


  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 23, 2010 7:28 pm 
Tuners
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
sile έγραψε:
Παιδες καλησπερα,θελω την γνωμη σας για το super fuel max τα μαγνητακια που λενε οτι κανουν εξοικονομηση καυσιμου εως 30% κ.λ.π.

Κατ΄αρχην κανει δουλεια?Κανει ζημια στον κινητηρα?Ειναι καλο να το βαλει καποιος?


Υπαρχουν διαφορα ανταλλακτικα , που με τον Α ή Β τροπο υποσχονται οικονομια , 20% ... 30% ... 40% κλπ , ωστοσο ισχυουν τα παρακατω :

Η ισχυς που δινει μια μηχανη ειναι :

Ρ = η x Μβ x Θu

oπου : Ρ η ισχυς , η ο βαθμος αποδοσης , Μβ η ποσοτητα καυσιμου που θα χρειαστουμε και Θu η θερμογονος δυναμη του καυσιμου .

Απο τη στιγμη που το Θu ειναι δεδομενο και δεν αλλαζει (καυσιμο πρατηριου) , για να πετυχουμε καλυτερη οικονομια πρεπει
1) να βγαλουμε περισσοτερη ενεργεια (ισχυ) με την ιδια χρησιμοποιουμενη ποσοτητα καυσιμου ή
2) να εχουμε την ιδια ισχυ και να καψουμε λιγοτερο καυσιμο ή
3) να μειωσουμε την ισχυ , αλλα μειωνοντας αναλογικα περισσοτερο το ποσο καυσιμο θα χρειαστουμε .

Σε καθε μια απο τις παραπανω περιπωσεις , αυτο που καταφερνουμε ειναι να εχουμε ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ , η . Ο βαθμος αποδοσης , ειναι το μονο πραγμα που μπορουμε να ανεβασουμε και το μονο πραγμα που βελτιωνει ουσιαστικα την οικονομια , αφου το να βγαλουμε πχ 10% λιγοτερη ισχυ και να καψουμε 10% λιγοτερο καυσιμο , δεν εχει νοημα . Οι απωλειες πρεπει να υπερνικηθουν ουτως ή αλλως ...

Για να πετυχουμε με τους μαγνητες καλυτερο βαθμο αποδοσης (απο τη στιγμη που ειναι αδυνατον να επηρρεασουν την θερμογονο δυναμη του - δεν προσθετουν ενεργεια στο υγρο καυσιμο... ) σημαινει οτι οταν το καυσιμο περασει απο μεσα τους εχει βελτιωμενες ιδιοτητες , πχ ειναι πιο αντικροτικο . Τοτε θα μπορει να αυξηθει το αβανς ( = ανεβασουμε τον βαθμο αποδοσης = ιδια καταναλωση περισσοτερη ισχυς = οικονομια ) και ετσι να κερδισουμε "τσαμπα" ενεργεια . Αυτο θα γινει ειτε απο τροποποιηση στο λογισμικο του εγκεφαλου , ειτε απο το εργοστασιακο λογισμικο . Πχ το 1.6FSI κανει πολυ διορθωση αβανς ακομα και με το ΟΕΜ προγραμμα , ειδικα με 95αρα .

Για να γινει ομως 30% οικονομικοτερο , συμφωνα με οσα υποσχεται , σημαινει οτι ειτε μειωνεται η καταναλωση καυσιμου κατα 30% και συνεχιζει να εχει την ιδια ισχυ (πραγμα αδυνατο , αφου δεν επεμβαινει στο λογισμικο για να "κοψει" τον παλμο των μπεκ) , ειτε οτι βγαζει περιπου 30% περισσοτερη ενεργεια (ισχυ) με την ιδια ποσοτητα - ποιοτητα καυσιμου . Αρα ο οδηγος θα χρειαστει και 30% λιγοτερο καυσιμο , για να εχει το Α ποσο ενεργειας , που θ χρειαστει για ν παει απο το Α σημειο στο Β . Οποτε το 30% ειναι , εκ πρωτης αποψης , σεναριο επιστημονικης φαντασιας .

Για να δουμε αν οντως γινεται να βλτιωσει την οικονομια εστω και 3 ή 5 % , πρεπει να μελετησουμε το αν οντως αυτοι οι μαγνητες αυξανουν τον βαθμο αποδοσης . Το καλυτερο τεστ ειναι σε αυτοκινητο που εχει διαφορα με καλη ποιοτητα καυσιμου ( πχ Octavia 1.6FSI ) . Aν στις διαφορες συνθηκες λειτουργιας (part throttle και full throttle ) ο κιντηρας εχει καλυτερη αποδοση και συμπεριφοα , που διαπιστωνεται απο τα block 3 και 20 , τοτε οντως βελτιωνει την οικονομια . Αν η συμπεριφορα ειναι η ιδια , τοτε δεν κανει απολυτως τιποτα και μπορει μονο "ψυχολογικα" να βελτιωθει η οικονομια .

Ειδικα στο εξωτερικο , ειναι πολυ διαδεδομενα τα προγραμματα για την βελτιωση της οικονομιας ( ECO tuning ) . Εκει ο βαθμος αποδοσης ανεβαινει με τον τροπο ρυθμισης και οντως εχει αποτελεσμα , γιατι αν πχ εχεις στο 0.78bar απολυτης πιεσης 14,3:1 , αντι για 12.8:1 , οντως εχεις 10% οικονομια , αφου ψεκαζεις 10.5% λιγοτερο και η ενεργεια που περνεις ειναι παραπλησια .

Παντως , τη μεγαλυτερη σημασια στην οικονομια εχει α) να μην σπαταλαει ενεργεια ο οδηγος ( οχι ασκοπες επιταγχυνσεις και μετεπειτα φρεναρισματα , οχι πολυ υψηλες ταχυτητες , κινηση οσο το δυνατον με την μεγαλυτερη δυνατη σχεση μεταδοσης και χαμηλες σαλ , κλπ ) και β) να ειναι οι απωλειες οι ελαχιστες δυνατες ( λιγο πιο φουσκωμενα απο το κανονικο τα λαστιχα , να μην κουβαλαμε συνεχεια περιττο βαρος , να μην εχουμε συνεχεια τον κλιματισμο ανοιχτο , κλπ ) .



_________________
http://WWW.ETUNERS.GR
http://WWW.FACEBOOK.COM/ETUNERS
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 23, 2010 10:43 pm 
Tuners
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
εγώ που κάποτε το είχα δοκιμάσει σε ένα από τα αυτοκίνητα που είχα,ford fiesta 1.6 sport.
δεν έκανε τίποτα απόλυτος,και γίαυτό όταν το πούλησα δεν ασχολήθηκα καν να το βγάλω από επάνω.



_________________
Εικόνα

www.Auto-View.gr


Email.:info@auto-view.gr
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 24, 2010 12:25 am 
Member
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
για να κανει δουλεια αυτο χρειαζεται και ενα αλλο εξαρτημα για τον αερα
(το εμαθα απο ενα σεμιναριο στην αυστρια)



_________________
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 29, 2010 12:16 pm 
Donating Member
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Κοίτα, αν έχεις εγγύηση επιστροφής χρημάτων (όχι μπλα-μπλα, καθαρά πράγματα) βάλτο και αν δε δεις τπτ γύρνα το πίσω.



_________________
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 30, 2010 3:19 pm 
Donating Member
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Κάνε τα λεφτά σουβλάκια, να μην τα κλαις μετά...


Ή να τα κλαις χορτάτος... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



_________________
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Όταν μεγαλώσω, θα πάρω GT-R!!!
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 30, 2010 3:46 pm 
Site Admin
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Είπαμε δεν κάνει τίποτα,ουτε με άλλα εξαρτήματα ουτε με αλλα παρελκόμενα κτλπ,στο τελος θα ξεχάσουμε και αυτα που ξέρουμε :idea: :idea: θα κάνουμε και τα πτυχία μας λαδόκολλα να τυλίγουμε σουβλάκια :lol: :lol:



_________________
flickr Image
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 30, 2010 3:48 pm 
SkodaFan for life!
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Πεταμένα λεφτά είναι κατά εμέ..!!

Μην μιλάτε για σουβλάκια έχει πέσει μεγάληηηηη πείναααααα!!!!!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 30, 2010 3:54 pm 
Site Admin
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
MadSurfer έγραψε:
Μην μιλάτε για σουβλάκια έχει πέσει μεγάληηηηη πείναααααα!!!!!

Βγαινουμε και off :mozilla_oops:

Οτι και να ακούσετε,οτι σεμινάρια και να σας κάνουν όποια ενημέρωση και να είχατε ηταν ολα θεμα μάρκετινγκ για την προώθηση του παραπάνω εξαρτήματος.Παλιότερα κάποιες παρόμοιες εταιρίες κλείσανε απο μετά απο εισαγγελικές παρεμβάσεις και ξανάνοιξαν με αλλη ονομασία.



_________________
flickr Image
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 30, 2010 3:58 pm 
SkodaFan for life!
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Ακριβώς όπως τα είπες είναι. Εμένα μου αρέσει που κατά καιρούς βγαίνουν και διαφημίσεις με παρόμοια προϊόντα που υπόσχονται τα κέρατα τους και βγάζουν και τύπους που κάνουν δηλώσεις ότι και καλά το έχουν βάλει στο αμάξι τους και ξαφνικά άλλαξαν όλα. Μακάρι να ήταν όλα τόσο απλά...


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 30, 2010 8:54 pm 
Donating Member
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Πως δεν κανει τιποτα ρε παιδες???Πω πω,η αμαθεια παει και ερχεται στο φορουμ!!!Εγω εχω βαλει 4 και οχι μονο δεν καταναλωνω βενζινη αλλα παραγω κιολας!!! :idea: :idea:

Φιλε μου,μην πετας τα χρηματα σου σε χαζομαρες,δεν αποδιδουν αυτα τα πραγματα.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 30, 2010 11:55 pm 
Donating Member
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Εγώ έχω βάλει το Future Line σύστημα.
Ομολογώ ότι δεν έχω καταλάβει αν κάνει διαφορά
γιατί δεν μπορώ να το μετρήσω.
Υποθέτω ότι κάτι θα κάνει, δεν μπορεί να είναι τελείως απάτη.

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/37797.asp



_________________
***Ούτε μπαταρία από το e-shop!!!***
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 01, 2010 1:01 am 
Site Admin
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Ειναι τελείως απατη,το λινκ που μας έδωσες ειναι μια απλη διαφήμιση.Στο κατω κατω ομολογείς οτι δεν εχεις καταλάβει την διαφορά κσι ουτε μπορεις να το μετρησεις.Αν θα βρεις τροπο να το μετρησεις,παλι δεν θα μπορεις,διοτι δεν υπαρχει κατι να μετρησεις :idea: :idea:



_________________
flickr Image
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 01, 2010 8:05 am 
Donating Member
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
*Roadrunner* έγραψε:
Ειναι τελείως απατη,το λινκ που μας έδωσες ειναι μια απλη διαφήμιση.Στο κατω κατω ομολογείς οτι δεν εχεις καταλάβει την διαφορά κσι ουτε μπορεις να το μετρησεις.Αν θα βρεις τροπο να το μετρησεις,παλι δεν θα μπορεις,διοτι δεν υπαρχει κατι να μετρησεις :idea: :idea:


Πως μπορεί να είναι τελείως απάτη και δεν είναι στη φυλακή;
Τα ίδια μου έλεγαν και για το Celcat. Το θυμάστε; Είναι αυτό που έριχνε μια ειδική σκόνη στο θάλαμο καύσης.
Αυτό το είχα βάλει στο παλιό αυτοκίνητο Opel Corsa 87 μοντέλο που έκαιγε super βενζίνη. Λοιπόν με το Celcat μπορούσα να βάζω αμόλυβδη χωρίς καταλύτη και με κανένα πρόβλημα στο ΚΤΕΟ. Το αποτέλεσμα; Μόνο από την διαφορά τιμής της βενζίνης έβγαλε τα λεφτά του και περισσότερα, στα 7 χρόνια που το είχα.
Πως μπορώ να πιστέψω τώρα αυτά που λέτε για τους μαγνήτες χωρίς να το έχετε δοκιμάσει; :)



_________________
***Ούτε μπαταρία από το e-shop!!!***
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξοικονομηση καυσιμου με super fuel max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 01, 2010 9:11 am 
Site Admin
Άβαταρ μέλους
Users Information  Users Information
Alpino έγραψε:
Πως μπορώ να πιστέψω τώρα αυτά που λέτε για τους μαγνήτες χωρίς να το έχετε δοκιμάσει; :)


Βαριεμαι να σκαναρω τα πτυχια μου και να τα ανεβαζω εδω :mozilla_cool:

Alpino έγραψε:
Πως μπορεί να είναι τελείως απάτη και δεν είναι στη φυλακή;

Αχ δεν με προσεχεις...

*Roadrunner* έγραψε:
Παλιότερα κάποιες παρόμοιες εταιρίες κλείσανε απο μετά απο εισαγγελικές παρεμβάσεις και ξανάνοιξαν με αλλη ονομασία.


Alpino έγραψε:
Τα ίδια μου έλεγαν και για το Celcat. Το θυμάστε; Είναι αυτό που έριχνε μια ειδική σκόνη στο θάλαμο καύσης.
Αυτό το είχα βάλει στο παλιό αυτοκίνητο Opel Corsa 87 μοντέλο που έκαιγε super βενζίνη. Λοιπόν με το Celcat μπορούσα να βάζω αμόλυβδη χωρίς καταλύτη και με κανένα πρόβλημα στο ΚΤΕΟ. Το αποτέλεσμα; Μόνο από την διαφορά τιμής της βενζίνης έβγαλε τα λεφτά του και περισσότερα, στα 7 χρόνια που το είχα.


Αυτό ήταν ένα παγουράκι με μια σκόνη μέσα ( Cerium Oxide (CeO2) ) το λεγόμενο Δημήτριο που το ένωνες με την εισαγωγή του αυτοκινήτου και και βοηθούσε να γίνεται η καύση ποιο τέλεια και να μην έχεις ρύπους διότι ειναι στην ουσία καταλύτης υδρογονανθράκων.Και χωρίς αυτό να έβαζες αμόλυβδη στο κτεο το ίδιο αποτέλεσμα θα είχες (μπορεί να ήταν λιγο πάνω οι υδρογονάνθρακες)Με λιγα λογια κάνανε μια χημική ένωση για μείωση ρύπων,τίποτα παραπάνω.Απορώ πως άντεξαν οι οδηγοί των βαλβίδων σου και δεν άρπαξαν (μπορεί και να άρπαξαν αλλά τότε τα OPEL ήταν αμάξια με α......α) διότι η Super βοηθούσε στην λίπανση των μερών του κινητήρα που είχαν τριβές αλλά ήταν αδύνατο να τα λιπάνεις διότι είχαν άμεση επαγη με τον χώρο καύσης.Σήμερα το πρόβλημα το έχουμε λύσει.Λιπάνουμε του οδηγούς των βαλβίδων με λάδι και πλέον δεν το περνάει στον χώρο καύσης γιατί έχουμε τσιμουχακια στους οδηγούς των βαλβίδων.(τα λέω όσο ποιο απλά γίνεται για να με καταλάβετε)

Τέλος πάντων άμα δες να πάρεις τους μαγνήτες και να τους βάλεις στο αμάξι σου πάρε τους,κάνουν και για το ψυγείο,αντί να βάζεις εκείνα τα χαζά που κάνουν δώρο με το 2 λιτρο γαλα στο SuperMarket.
Εδώ σε ολόκληρο τον στόλο των οχημάτων των ΕΛΤΑ είχαν βάλει τέτοια και τα βγάλανε στο τετράμηνο γιατί δεν είδαν καμία διαφορά.Και αν ήταν έστω και απειροελάχιστη θα φαίνονταν στον προϋπολογισμό των καυσίμων τους μηνιαίως αν εχεις εκατοντάδες φορτηγά.



_________________
flickr Image
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 4 [ 52 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συναφή θέματα
Αλλαγή ρυθμιστή πίεσης καυσίμου
Δ. Συζήτηση: Skoda Octavia Mk1 -> Προβλήματα
Συγγραφέας: schumi999
Απαντήσεις: 4
Κατανάλωση καυσίμου
Δ. Συζήτηση: Skoda Fabia -> Tips
Συγγραφέας: thalius
Απαντήσεις: 44
HKS power Σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου.
Δ. Συζήτηση: Skoda Fabia -> Κινητήρας
Συγγραφέας: ferenc
Απαντήσεις: 34
Η Skoda Fabia διάνυσε 2.006 χλμ. με 45 λίτρα καυσίμου.
Δ. Συζήτηση: Επίσημη εφημερίδα του Skodafans Club
Συγγραφέας: RoadRunner
Απαντήσεις: 14
"Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?
Δ. Συζήτηση: Αυτοκίνητο Γενικά
Συγγραφέας: OCTAVIA 5 2.0 FSI
Απαντήσεις: 30
Κορυφή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  

cron