και απο μενα περαστικα μαςtzavelas έγραψε:περαστικα σε ολους μας παιδια :D :D :D
Τεκμήρια αυτοκινήτων
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Νέοι Πίνακες & Μηχανισμός υπολογισμού τεκμηρίων
Αγαπητοί,
Το παρακάτω ρεπορτάζ είναι από το σημερινό ” Βήμα”, το οποίο επιμένει ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο θα εφαρμοσθούν τα τεκμήρια.
Πρόκειται για ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΧΡΗΣΗΣ και εκ πρώτης όψεως εγώ προσωπικά βρίσκω ότι οι νέες διατάξεις είναι άδικες αναφορικά με τα κάτωθι στοιχεία:
α) Βάσει ποίας τιμής γίνεται ο υπολογισμός της βενζίνης?? Με τις τιμές που μας “εξασφαλίζει″ το Υπουργείο Ανάπτυξης?
β) Γιατί θα πρέπει να συμπεριληφθεί και το τέλος κυκλοφορίας στο κόστος χρήσης?
γ) Γιατί θα πρέπει να “τιμωρηθεί” ο συλλέκτης αυτοκινήτων με την “άθροιση” του κόστους χρήσης
δ) Εάν κάποιος έχει μικτή ασφάλιση, γιατί τα κόστη να συμπεριλαμβάνουν διόρθωση ζημιών?
Επίσης πιστεύω ότι αυτοκίνητα άνω της 6ετίας δεν πρέπει καν να δηλώνονται….ούτε να φορολογούνται εκτός του τέλους κυκλοφορίας….
Παρακαλώ διαβάστε το κάτωθι άρθρο και εάν θέλετε προτείνετε “ρυθμίσεις”
Ευχαριστώ
«Κλείδωσαν» τα νέα τεκμήρια των αυτοκινήτων
Το ετήσιο κόστος χρήσης και συντήρησης των οχημάτων θα συγκριθεί με τα εισοδήματα των ιδιοκτητών ΙΧ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κ. ΣΙΩΜΟΠΟΥΛΟΣ
«Ο κύβος ερρίφθη» για τα νέα τεκμήρια των αυτοκινήτων. Στο υπουργείο Οικονομικών κατέληξαν στον τρόπο με τον οποίο θα υπολογίζεται το ετήσιο κόστος χρήσης και συντήρησης των οχημάτων και αυτό το ποσό θα καλούνται οι φορολογούμενοι να το αναγράψουν στη φορολογική τους δήλωση προκειμένου να συγκριθεί με τα πραγματικά τους εισοδήματα. Οπως δηλώνει στο «Βήμα» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων κ. Ανδ. Ανδρικόπουλος , χθες επικοινώνησε μαζί του ανώτερος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών ο οποίος και του ανακοίνωσε ότι κατά την εφαρμογή των νέων τεκμηρίων η Εφορία για τον υπολογισμό του ετησίου κόστους χρήσης ΙΧ αυτοκινήτων θα λάβει υπόψη της τον πίνακα που έχει συντάξει η επιστημονική επιτροπή του ΣΕΑΑ με τις 13 διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων βάσει κυβικών εκατοστών. Στον πίνακα αυτόν γίνεται αναλυτική κατανομή του ετησίου κόστους χρήσης και συντήρησης των οχημάτων βασισμένη σε ειδικούς μαθηματικούς τύπους που λαμβάνουν υπόψη το μέσο κόστος καυσίμου, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση και την τακτική και έκτακτη συντήρηση του οχήματος (σέρβις, αποκατάσταση ζημιών κτλ.). Σημειώνεται ότι ο πίνακας αυτός είναι ο ίδιος με αυτόν που δημοσίευσε «Το Βήμα» την περασμένη Κυριακή όπου το ανώτερο συνολικό ετήσιο κόστος χρήσης ανέρχεται σε περίπου 6.000 ευρώ για όχημα με κυλινδρισμό κινητήρα άνω των 4.000 κυβικών εκατοστών και σε 2.200 ευρώ για αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών.
Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομικών, όπως αναφέρει ο κ. Ανδρικόπουλος, πρόκειται να καταργήσει τον πίνακα της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης η οποία σήμερα λαμβάνεται υπόψη αφαιρετικά, προκειμένου να υπολογιστεί το κεφάλαιο το οποίο σχηματίστηκε κατά τα προηγούμενα χρόνια και το οποίο οι φορολογούμενοι μπορούν οποτεδήποτε να επικαλεσθούν ως ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών και να δικαιολογήσουν οποιοδήποτε τεκμήριο (είτε αυτό προκύπτει από τα τεκμήρια διαβίωσης είτε από τα τεκμήρια κτήσεως περιουσιακών στοιχείων «πόθεν έσχες»). Αυτό αποτελεί για τους φορολογουμένους ένα σημαντικό βήμα, προκειμένου να επικαλούνται κεφάλαιο προηγουμένων ετών και να δικαιολογούν αγορές αυτοκινήτων, ακινήτων κτλ. χωρίς να χρειάζεται να προσφύγουν σε δανεισμό, δωρεά, γονική παροχή κτλ.
Για παράδειγμα, σήμερα αν κάποιος δηλώσει στην Εφορία 20.500 ευρώ και έχει στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο 1.950 κυβικών εκατοστών, δηλαδή 14 φορολογήσιμων ίππων, η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου αυτού, η οποία σήμερα είναι 20.500 ευρώ, αφαιρείται στο σύνολό της από το δηλωθέν εισόδημα και κατά συνέπεια ο φορολογούμενος δεν μπορεί με ανάλωση κεφαλαίου να δικαιολογήσει κανένα τεκμήριο. Πόσο μάλλον την αγορά κάποιου περιουσιακού στοιχείου. Παράγοντες της αγοράς εκτι μούν ότι αν τελικά καταργηθεί η αφαίρεση από το κεφάλαιο των προηγουμένων ετών η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου που ισχύει θα διευκολύνει σημαντικά τους φορολογουμένους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια μεθοδολογία υπολογισμού του αντικειμένου κόστους διαβίωσης θα εφαρμοστεί και για τις υπόλοιπες κατηγορίες τεκμηρίων, δηλαδή για τις εξοχικές κατοικίες, τα σκάφη αναψυχής, τις πισίνες κτλ.
ΠΗΓΗ: όχι άλλοι φόροι στις ρόδες μας!
Αγαπητοί,
Το παρακάτω ρεπορτάζ είναι από το σημερινό ” Βήμα”, το οποίο επιμένει ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο θα εφαρμοσθούν τα τεκμήρια.
Πρόκειται για ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΧΡΗΣΗΣ και εκ πρώτης όψεως εγώ προσωπικά βρίσκω ότι οι νέες διατάξεις είναι άδικες αναφορικά με τα κάτωθι στοιχεία:
α) Βάσει ποίας τιμής γίνεται ο υπολογισμός της βενζίνης?? Με τις τιμές που μας “εξασφαλίζει″ το Υπουργείο Ανάπτυξης?
β) Γιατί θα πρέπει να συμπεριληφθεί και το τέλος κυκλοφορίας στο κόστος χρήσης?
γ) Γιατί θα πρέπει να “τιμωρηθεί” ο συλλέκτης αυτοκινήτων με την “άθροιση” του κόστους χρήσης
δ) Εάν κάποιος έχει μικτή ασφάλιση, γιατί τα κόστη να συμπεριλαμβάνουν διόρθωση ζημιών?
Επίσης πιστεύω ότι αυτοκίνητα άνω της 6ετίας δεν πρέπει καν να δηλώνονται….ούτε να φορολογούνται εκτός του τέλους κυκλοφορίας….
Παρακαλώ διαβάστε το κάτωθι άρθρο και εάν θέλετε προτείνετε “ρυθμίσεις”
Ευχαριστώ
«Κλείδωσαν» τα νέα τεκμήρια των αυτοκινήτων
Το ετήσιο κόστος χρήσης και συντήρησης των οχημάτων θα συγκριθεί με τα εισοδήματα των ιδιοκτητών ΙΧ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κ. ΣΙΩΜΟΠΟΥΛΟΣ
«Ο κύβος ερρίφθη» για τα νέα τεκμήρια των αυτοκινήτων. Στο υπουργείο Οικονομικών κατέληξαν στον τρόπο με τον οποίο θα υπολογίζεται το ετήσιο κόστος χρήσης και συντήρησης των οχημάτων και αυτό το ποσό θα καλούνται οι φορολογούμενοι να το αναγράψουν στη φορολογική τους δήλωση προκειμένου να συγκριθεί με τα πραγματικά τους εισοδήματα. Οπως δηλώνει στο «Βήμα» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων κ. Ανδ. Ανδρικόπουλος , χθες επικοινώνησε μαζί του ανώτερος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών ο οποίος και του ανακοίνωσε ότι κατά την εφαρμογή των νέων τεκμηρίων η Εφορία για τον υπολογισμό του ετησίου κόστους χρήσης ΙΧ αυτοκινήτων θα λάβει υπόψη της τον πίνακα που έχει συντάξει η επιστημονική επιτροπή του ΣΕΑΑ με τις 13 διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων βάσει κυβικών εκατοστών. Στον πίνακα αυτόν γίνεται αναλυτική κατανομή του ετησίου κόστους χρήσης και συντήρησης των οχημάτων βασισμένη σε ειδικούς μαθηματικούς τύπους που λαμβάνουν υπόψη το μέσο κόστος καυσίμου, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση και την τακτική και έκτακτη συντήρηση του οχήματος (σέρβις, αποκατάσταση ζημιών κτλ.). Σημειώνεται ότι ο πίνακας αυτός είναι ο ίδιος με αυτόν που δημοσίευσε «Το Βήμα» την περασμένη Κυριακή όπου το ανώτερο συνολικό ετήσιο κόστος χρήσης ανέρχεται σε περίπου 6.000 ευρώ για όχημα με κυλινδρισμό κινητήρα άνω των 4.000 κυβικών εκατοστών και σε 2.200 ευρώ για αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών.
Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομικών, όπως αναφέρει ο κ. Ανδρικόπουλος, πρόκειται να καταργήσει τον πίνακα της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης η οποία σήμερα λαμβάνεται υπόψη αφαιρετικά, προκειμένου να υπολογιστεί το κεφάλαιο το οποίο σχηματίστηκε κατά τα προηγούμενα χρόνια και το οποίο οι φορολογούμενοι μπορούν οποτεδήποτε να επικαλεσθούν ως ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών και να δικαιολογήσουν οποιοδήποτε τεκμήριο (είτε αυτό προκύπτει από τα τεκμήρια διαβίωσης είτε από τα τεκμήρια κτήσεως περιουσιακών στοιχείων «πόθεν έσχες»). Αυτό αποτελεί για τους φορολογουμένους ένα σημαντικό βήμα, προκειμένου να επικαλούνται κεφάλαιο προηγουμένων ετών και να δικαιολογούν αγορές αυτοκινήτων, ακινήτων κτλ. χωρίς να χρειάζεται να προσφύγουν σε δανεισμό, δωρεά, γονική παροχή κτλ.
Για παράδειγμα, σήμερα αν κάποιος δηλώσει στην Εφορία 20.500 ευρώ και έχει στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο 1.950 κυβικών εκατοστών, δηλαδή 14 φορολογήσιμων ίππων, η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου αυτού, η οποία σήμερα είναι 20.500 ευρώ, αφαιρείται στο σύνολό της από το δηλωθέν εισόδημα και κατά συνέπεια ο φορολογούμενος δεν μπορεί με ανάλωση κεφαλαίου να δικαιολογήσει κανένα τεκμήριο. Πόσο μάλλον την αγορά κάποιου περιουσιακού στοιχείου. Παράγοντες της αγοράς εκτι μούν ότι αν τελικά καταργηθεί η αφαίρεση από το κεφάλαιο των προηγουμένων ετών η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου που ισχύει θα διευκολύνει σημαντικά τους φορολογουμένους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια μεθοδολογία υπολογισμού του αντικειμένου κόστους διαβίωσης θα εφαρμοστεί και για τις υπόλοιπες κατηγορίες τεκμηρίων, δηλαδή για τις εξοχικές κατοικίες, τα σκάφη αναψυχής, τις πισίνες κτλ.
ΠΗΓΗ: όχι άλλοι φόροι στις ρόδες μας!
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Χαλαρή επαναφορά
Νέα τεκμήρια διαβίωσης για αυτοκίνητα προγραμματίζει, σε νέα βάση, το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών μετά τις ευρωεκλογές.
Η νέα μέθοδος των τεκμηρίων διαβίωσης θα εφαρμοστεί στα φετινά εισοδήματα. Όπως τόνισε σε συνέντευξή του ο υπουργός κ. Γ. Παπαθανασίου «τα τεκμήρια τα οποία θα θεσμοθετήσει η κυβέρνηση θα είναι λίγα, δίκαια και απλά, και θα αφορούν σε εκείνους που δηλώνουν προκλητικά χαμηλά εισοδήματα ενώ ζουν πλουσιοπάροχα».
Το υπουργείο σχεδιάζει τα επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι 2.000 κυβικών εκατοστών να εξαιρούνται από τα τεκμήρια. Το τεκμήριο διαβίωσης θα ισχύει για πάνω από τα 2.000 κυβικά εκατοστά και θα είναι χαμηλό για να μην υπάρξουν αρνητικές επιπτώσεις στην αγορά των αυτοκινήτων, η οποία άρχισε να ανεβαίνει μετά την εφαρμογή του μειωμένου κατά 50% τέλους ταξινόμησης.
ΠΗΓΗ: autobild.gr
Νέα τεκμήρια διαβίωσης για αυτοκίνητα προγραμματίζει, σε νέα βάση, το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών μετά τις ευρωεκλογές.
Η νέα μέθοδος των τεκμηρίων διαβίωσης θα εφαρμοστεί στα φετινά εισοδήματα. Όπως τόνισε σε συνέντευξή του ο υπουργός κ. Γ. Παπαθανασίου «τα τεκμήρια τα οποία θα θεσμοθετήσει η κυβέρνηση θα είναι λίγα, δίκαια και απλά, και θα αφορούν σε εκείνους που δηλώνουν προκλητικά χαμηλά εισοδήματα ενώ ζουν πλουσιοπάροχα».
Το υπουργείο σχεδιάζει τα επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι 2.000 κυβικών εκατοστών να εξαιρούνται από τα τεκμήρια. Το τεκμήριο διαβίωσης θα ισχύει για πάνω από τα 2.000 κυβικά εκατοστά και θα είναι χαμηλό για να μην υπάρξουν αρνητικές επιπτώσεις στην αγορά των αυτοκινήτων, η οποία άρχισε να ανεβαίνει μετά την εφαρμογή του μειωμένου κατά 50% τέλους ταξινόμησης.
ΠΗΓΗ: autobild.gr
Καημένα μου δίλιτρα....
Καλησπέρα σε όλους,είμαι κάτοχος του octavia 5 scout και ανοίγω αυτό το θέμα με την ελπίδα να δώ τις απόψεις σας στο μακελιό που πρόκειται να γίνει με τα 2.0 σε αυτή τη τόσο πολύ δίκαιη χώρα όπου για όλα φταίνε οι κάτοχοι δίλιτρων και πάνω αυτοκινήτων.Σημ νούμερο 1:Πόσο δίκαιο είναι ένα σύστημα φορολόγησης όπου οι δίλιτροι κινητήρες ατμόσφαιρας αποδίδουν πλέον λιγότερους ίππους απο υπερτροφοδοτούμενα χαμηλότερου κυβισμού;Σημ νούμερο 2:Ποιος θα πάρει την ευθύνη για τη παγίδα που στήσανε όλοι αυτοί που ασκούν με τόσο ζήλο τη πολιτική όταν νομοθετούσαν οτι αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας μέχρι των 50000 ευρώ και μέχρι 2.5cc δε θα αποτελούν τεκμήριο;Σημ νούμερο 3:Δε θα πρέπει κάποιοι απο τα συναρμόδια υπουργεία να απογαλακτήσουν τη χωριτικότητα του κινητήρα απο την πραγματική ιπποδύναμη;Στη Γερμανία είναι ιλίθιοι που εφαρμόζουν το power system για τη φορολογία των αυτοκινήτων;δε νομίζω!!!ευχαριστώ.
Re: Καημένα μου δίλιτρα....
Να σου πουμε τελικα αν υπαρχει ζωη μετα θανατο,πως φτιαχτικε η γη,αν υπαρχει ζωη σε αλλους γαλαξιες?????????????? :idea: :idea: :idea:
Πιο ευκολα τα παραπανω ερωτηματα απο αυτα που θετεις.Στην Ελλαδα τα αυτοκινητα ειναι απο τις πιο πολυτιμες γαλακτοφορες αγελαδες κατα την γνωμη των εκαστοτε υπουργων :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Θα φορολογισουν αδρα χωρις αλλη παραμετρο εκτος κυβικων(βολευει τρελλα),δεν θα παρει κανεις την ευθυνη για το προηπαρχων καθεστος (2.5 λιτρα ή 50χιλ €)και θα τριβουν τα χερακια τους που γεμισαν τα ταμεια προκυμενου να αρπαξουν οι ιδιοι τους τα λεφτουδακια μας.
Και οσο για power system.......εχουμε ενα ολοκληρο τοπικ με ανεκδοτα. :mrgreen:
Αληθεια το rx-8 θα θα εχει την ιδια φορολογια με τα υπολοιπα 1300αρια της αγορας??? :evil:
Μια Ε-220 ειναι το ιδιο με ενα Octavia 5?
Mια E-200(1.8 ειναι) ιδια με ενα Skoda Tsi 1.8?
Και ακομα χειροτερα Μια C-180(1.6 ειναι) ιδια με ενα 1600 ceed h Skoda MPI?????
Δυσκολο θεμα ανοιξες.Το μονο που θα σου υπενθυμισω ειναι οτι το σχεδιο φορολογισης με βαση το κοστος συντηρησης οχηματος το οποιο θα αποτελει και τεκμηριο διαβιωσεις δεν θα δει προχωρισει ποτε (10000 :evil:)
Πιο ευκολα τα παραπανω ερωτηματα απο αυτα που θετεις.Στην Ελλαδα τα αυτοκινητα ειναι απο τις πιο πολυτιμες γαλακτοφορες αγελαδες κατα την γνωμη των εκαστοτε υπουργων :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Θα φορολογισουν αδρα χωρις αλλη παραμετρο εκτος κυβικων(βολευει τρελλα),δεν θα παρει κανεις την ευθυνη για το προηπαρχων καθεστος (2.5 λιτρα ή 50χιλ €)και θα τριβουν τα χερακια τους που γεμισαν τα ταμεια προκυμενου να αρπαξουν οι ιδιοι τους τα λεφτουδακια μας.
Και οσο για power system.......εχουμε ενα ολοκληρο τοπικ με ανεκδοτα. :mrgreen:
Αληθεια το rx-8 θα θα εχει την ιδια φορολογια με τα υπολοιπα 1300αρια της αγορας??? :evil:
Μια Ε-220 ειναι το ιδιο με ενα Octavia 5?
Mια E-200(1.8 ειναι) ιδια με ενα Skoda Tsi 1.8?
Και ακομα χειροτερα Μια C-180(1.6 ειναι) ιδια με ενα 1600 ceed h Skoda MPI?????
Δυσκολο θεμα ανοιξες.Το μονο που θα σου υπενθυμισω ειναι οτι το σχεδιο φορολογισης με βαση το κοστος συντηρησης οχηματος το οποιο θα αποτελει και τεκμηριο διαβιωσεις δεν θα δει προχωρισει ποτε (10000 :evil:)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gazofonix την Τρί 14 Ιούλ 2009, 20:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- giannis amaliada
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
- Μοντέλο: Octavia RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αμαλιάδα
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Μεταφερθηκε εδω οπου υπηρχε και αφορα τα τεκμηρια για τα 2λιτρα :roll:
Μην κολατε σε αυτον τον φορο.Οσο καιρο γινετε ντορος για αυτον τον φορο εχουν περασει αλλους 10.
Μην κολατε σε αυτον τον φορο.Οσο καιρο γινετε ντορος για αυτον τον φορο εχουν περασει αλλους 10.
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Και που να δείτε τα καινούργια που έρχονται για όσους έχουν σκάφος :lol:
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Σιγουρα δεν κολλαμε ΜΟΝΟ σε αυτο.Αλλα αυτο ειναι απαραδεκτο.Αν θελει ας βαλει τεκμηρια σε οσουν παρουν 2λιτρο μετα την 1-1-2010 πχ και οχι αναδρομικα.Παντως η αυτη ανησιχια φενετε στην αγορα μετ/νου.Τα octi 4 1.8 ειναι ακριβοτερα (εχουν λιγοτερη μειωση αξιας μεταπολησης) αναλογικα με τα octi 5 2.0giannis amaliada έγραψε: Μην κολατε σε αυτον τον φορο.Οσο καιρο γινετε ντορος για αυτον τον φορο εχουν περασει αλλους 10.
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Και που να δείτε με την επικείμενη -επιπλέον- αύξηση των τελών κυκλοφορίας,
στα οχήματα με μεγαλύτερο κυβισμό από 1928cc,
από €150,00 έως €650,00,
τι θα συμβεί στην αγορά των καινούργιων και στην αξία των μεταχειρισμένων...... :evil:
στα οχήματα με μεγαλύτερο κυβισμό από 1928cc,
από €150,00 έως €650,00,
τι θα συμβεί στην αγορά των καινούργιων και στην αξία των μεταχειρισμένων...... :evil:
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Ήταν θέμα χρόνου να γίνει! Κάποια στιγμή θα τα έβγαζαν με κάποιο πρόσχημα τα απωθημένα τους εναντίον των «πολυτελών» αυτοκινήτων, πολιτικάντηδες και «υπηρεσιακοί παράγοντες» σε αγαστή συνεργασία. Ξέρετε τί είναι να ξέρεις επί χρόνια πως ως βουλευτής που δικαιούσαι αφορολόγητη τη 2λιτρη λιμουζίνα, κάνεις τη φιγούρα σου όπου κυκλοφορείς ως εκπρόσωπος της εξουσίας, με αυτοκίνητo που καλύτερό του έχουν μόνο καμιά πενηνταριά μεγαλοεπιχειρηματίες στην Ελλάδα και ξαφνικά να γεμίζει η χώρα Cayenne και να φαίνεσαι ως φτωχός συγγενής;
Είναι τυχαίο νομίζετε, που τόσους μήνες, σχεδόν ένα χρόνο τώρα, όλο λένε για τεκμήρια, όλο αφήνουν υπονοούμενα και μετά κάνουν διευκρινίσεις επί των υπονοούμενων, όλο λένε πως θα τα ανακοινώσουν και μετά το αναβάλλουν, αφήνοντας την αγορά σε πλήρη αβεβαιότητα; Είναι τυχαίο νομίζετε, πως το κράτος συμπεριφέρθηκε ως κοινός απατεώνας, δίνοντας πρώτα κίνητρα αγοράς με τη μείωση του φόρου και αμέσως μετά φορολογώντας με νέο φόρο τα ίδια τα αυτοκίνητα για τα οποία έδωσε κίνητρα; Ξέρετε πόσων χρόνων απωθημένα αποκαλύπτουν αυτές οι πρακτικές;
Σκεφτείτε για λίγο πώς θα αντιμετωπίζατε π.χ. μία τράπεζα που θα σας έδινε χαμηλό σταθερό επιτόκιο του πρώτου χρόνου για να πάρετε ένα δάνειο και μόλις το παίρνατε θα σας έλεγε πως όσοι πήραν το χαμηλό επιτόκιο του πρώτου χρόνου θα πληρώσουν μεγαλύτερο κυμαινόμενο επιτόκιο μετά. Δεν θα τους λέγατε απατεώνες; Έναν υπουργό που θα έστηνε (υποθετικά λέμε!) τέτοιες παγίδες στους φορολογούμενους, πώς θα έπρεπε να τον αποκαλέσει κανείς; Δεν στηλιτεύουμε τόσα χρόνια την πρακτική των τραπεζών, αλλά και ορισμένων άλλων ιδιωτικών επιχειρήσεων, για τα «ψιλά γράμματα» στις συμβάσεις με τους πελάτες τους, που περιλαμβάνουν δυσμενείς όρους τους οποίους αντιλαμβάνεται κανείς συνήθως εκ των υστέρων; Τουλάχιστον αυτοί, έστω και με ψιλά γράμματα, τους γράφουν τους δυσμενείς όρους και σου λένε «ας τους διάβαζες». Το κράτος και τους εκπρόσώπους του, που αλλάζουν τους όρους μετά την υπογραφή της σύμβασης (βλέπε της αγοράς αυτοκινήτου με τα δικά του κίνητρα), πώς να τους χαρακτηρίσουμε;
Πέρα όμως από το ηθικό μέρος αυτής της υπόθεσης, αποκαλύπτεται πριν απ' οτιδήποτε άλλο η πελώρια ασχετοσύνη των ανθρώπων που μας κυβερνούν και προσπαθούν υποτίθεται να μας βγάλουν από την οικονομική κρίση και η παντελής άγνοια εκ μέρους τους των εξελίξεων που υπάρχουν στην εποχή μας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Κι αν έχουν τέτοια άγνοια για ένα τομέα που τους δίνει το 10% του προϋπολογισμού, σκεφθείτε τί άγνοια έχουν για άλλους κλάδους της βιομηχανίας και της οικονομίας! Σε μια εποχή που έχει βουίξει ο τόπος για την κατασκευή δυνατών κινητήρων χαμηλού κυβισμού για ακριβά αυτοκίνητα, λόγω των προδιαγραφών που αυτοί επέβαλαν (για την ακρίβεια όχι αυτοί, που δεν είναι ικανοί να φτιάξουν προδιαγραφές για οτιδήποτε, αλλά η Ε.Ε. στην οποία -υποτίθεται- συμμετέχουμε), αυτοί φορολογούν τα κυβικά, ευνοώντας κάποια ακριβά αυτοκίνητα σε βάρος άλλων φτηνότερων. Μιλάμε για κοινωνική δικαιοσύνη που βγάζει μάτια δηλαδή! Οι άνθρωποι είναι εκτός τόπου και χρόνου και το τρομακτικό είναι ότι αυτοί προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τη χειρότερη οικονομική κρίση των εκατό (ή και παραπάνω) τελευταίων χρόνων, που χρειάζεται σοβαρότητα, γνώσεις, αντίληψη της πραγματικότητας, υπευθυνότητα κλπ. Υπάρχει κανείς από τους εδώ οικονομικούς υπεύθυνους στον οποίο θα αποδίδατε κάποια από αυτές τις ιδιότητες;
Το χειρότερο είναι, ότι ακριβώς επειδή τα κάθε είδους «μέτρα» -ιδιαίτερα όσα αφορούν το αυτοκίνητο- αποφασίζονται εδώ με ένα μίγμα ασχετοσύνης, ανευθυνότητας και συμπλεγμάτων, δεν φέρνουν καν το αποτέλεσμα που επιδιώκουν, αλλά συνήθως το αντίθετο. Γιατί αν τουλάχιστον τα χαράτσια, οι ψευτιές και οι ανεκπλήρωτες υποσχέσεις οδηγούσαν τελικά σε κάποιο αποτέλεσμα, οι περισσότεροι θα έλεγαν «ας πάει στην ευχή, ας μας τα πάρουν για να βγούμε από την κρίση και μετά τους πιέζουμε για δικαιότερη φορολογία». Αμ εδώ δεν είναι σίγουρο καν ότι θα πάρουν αυτά που πρέπει. Θυμηθείτε πως πέρσι το φθινόπωρο που πέταξε ο Αλογοσκούφης τη ρουκέτα για τα τεκμήρια, η αγορά πάγωσε σε χρόνο μηδέν κι έχασαν έσοδα κι από τα υπάρχοντα!
Μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι και τώρα κινδυνεύουν να πάθουν τα ίδια. Τα κυβικά έτσι κι αλλιώς τα φορολογούσαν μέχρι τώρα, και στην αγορά των αυτοκινήτων, και με τα τέλη κυκλοφορίας. Τώρα που, απ' ό,τι φαίνεται, θα λήξει χωρίς να ανανεωθεί και το μέτρο της μείωσης του τέλους ταξινόμησης, υπάρχει ισχυρή πιθανότητα όχι μόνο να καταρρεύσει η αγορά, αλλά και όση απομείνει να στραφεί προς αυτοκίνητα που αποφέρουν λιγότερα έσοδα στο κράτος (και όχι απαραίτητα και στις αυτοκινητοβιομηχανίες). Οπότε, για μια ακόμη φορά θα πέσουν έξω στους στόχους και θα ψάχνουν για νέα έσοδα, αφού πρώτα έχουν χαρατσώσει μερικές χιλιάδες πολίτες που έτυχε να διαλέξουν το «λάθος» αυτοκίνητο, αυτά που οι κ.κ. Καραμανλής και Παπαθανασίου θεωρούν ως πολυτελή γιατί έτσι είχαν ακούσει κάποτε! Ο άνθρωπος έχει πάει στο φεγγάρι κι αυτοί μόλις μπαίνουν στην εποχή του σιδήρου!
Πηγή: auto-internet.gr
Είναι τυχαίο νομίζετε, που τόσους μήνες, σχεδόν ένα χρόνο τώρα, όλο λένε για τεκμήρια, όλο αφήνουν υπονοούμενα και μετά κάνουν διευκρινίσεις επί των υπονοούμενων, όλο λένε πως θα τα ανακοινώσουν και μετά το αναβάλλουν, αφήνοντας την αγορά σε πλήρη αβεβαιότητα; Είναι τυχαίο νομίζετε, πως το κράτος συμπεριφέρθηκε ως κοινός απατεώνας, δίνοντας πρώτα κίνητρα αγοράς με τη μείωση του φόρου και αμέσως μετά φορολογώντας με νέο φόρο τα ίδια τα αυτοκίνητα για τα οποία έδωσε κίνητρα; Ξέρετε πόσων χρόνων απωθημένα αποκαλύπτουν αυτές οι πρακτικές;
Σκεφτείτε για λίγο πώς θα αντιμετωπίζατε π.χ. μία τράπεζα που θα σας έδινε χαμηλό σταθερό επιτόκιο του πρώτου χρόνου για να πάρετε ένα δάνειο και μόλις το παίρνατε θα σας έλεγε πως όσοι πήραν το χαμηλό επιτόκιο του πρώτου χρόνου θα πληρώσουν μεγαλύτερο κυμαινόμενο επιτόκιο μετά. Δεν θα τους λέγατε απατεώνες; Έναν υπουργό που θα έστηνε (υποθετικά λέμε!) τέτοιες παγίδες στους φορολογούμενους, πώς θα έπρεπε να τον αποκαλέσει κανείς; Δεν στηλιτεύουμε τόσα χρόνια την πρακτική των τραπεζών, αλλά και ορισμένων άλλων ιδιωτικών επιχειρήσεων, για τα «ψιλά γράμματα» στις συμβάσεις με τους πελάτες τους, που περιλαμβάνουν δυσμενείς όρους τους οποίους αντιλαμβάνεται κανείς συνήθως εκ των υστέρων; Τουλάχιστον αυτοί, έστω και με ψιλά γράμματα, τους γράφουν τους δυσμενείς όρους και σου λένε «ας τους διάβαζες». Το κράτος και τους εκπρόσώπους του, που αλλάζουν τους όρους μετά την υπογραφή της σύμβασης (βλέπε της αγοράς αυτοκινήτου με τα δικά του κίνητρα), πώς να τους χαρακτηρίσουμε;
Πέρα όμως από το ηθικό μέρος αυτής της υπόθεσης, αποκαλύπτεται πριν απ' οτιδήποτε άλλο η πελώρια ασχετοσύνη των ανθρώπων που μας κυβερνούν και προσπαθούν υποτίθεται να μας βγάλουν από την οικονομική κρίση και η παντελής άγνοια εκ μέρους τους των εξελίξεων που υπάρχουν στην εποχή μας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Κι αν έχουν τέτοια άγνοια για ένα τομέα που τους δίνει το 10% του προϋπολογισμού, σκεφθείτε τί άγνοια έχουν για άλλους κλάδους της βιομηχανίας και της οικονομίας! Σε μια εποχή που έχει βουίξει ο τόπος για την κατασκευή δυνατών κινητήρων χαμηλού κυβισμού για ακριβά αυτοκίνητα, λόγω των προδιαγραφών που αυτοί επέβαλαν (για την ακρίβεια όχι αυτοί, που δεν είναι ικανοί να φτιάξουν προδιαγραφές για οτιδήποτε, αλλά η Ε.Ε. στην οποία -υποτίθεται- συμμετέχουμε), αυτοί φορολογούν τα κυβικά, ευνοώντας κάποια ακριβά αυτοκίνητα σε βάρος άλλων φτηνότερων. Μιλάμε για κοινωνική δικαιοσύνη που βγάζει μάτια δηλαδή! Οι άνθρωποι είναι εκτός τόπου και χρόνου και το τρομακτικό είναι ότι αυτοί προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τη χειρότερη οικονομική κρίση των εκατό (ή και παραπάνω) τελευταίων χρόνων, που χρειάζεται σοβαρότητα, γνώσεις, αντίληψη της πραγματικότητας, υπευθυνότητα κλπ. Υπάρχει κανείς από τους εδώ οικονομικούς υπεύθυνους στον οποίο θα αποδίδατε κάποια από αυτές τις ιδιότητες;
Το χειρότερο είναι, ότι ακριβώς επειδή τα κάθε είδους «μέτρα» -ιδιαίτερα όσα αφορούν το αυτοκίνητο- αποφασίζονται εδώ με ένα μίγμα ασχετοσύνης, ανευθυνότητας και συμπλεγμάτων, δεν φέρνουν καν το αποτέλεσμα που επιδιώκουν, αλλά συνήθως το αντίθετο. Γιατί αν τουλάχιστον τα χαράτσια, οι ψευτιές και οι ανεκπλήρωτες υποσχέσεις οδηγούσαν τελικά σε κάποιο αποτέλεσμα, οι περισσότεροι θα έλεγαν «ας πάει στην ευχή, ας μας τα πάρουν για να βγούμε από την κρίση και μετά τους πιέζουμε για δικαιότερη φορολογία». Αμ εδώ δεν είναι σίγουρο καν ότι θα πάρουν αυτά που πρέπει. Θυμηθείτε πως πέρσι το φθινόπωρο που πέταξε ο Αλογοσκούφης τη ρουκέτα για τα τεκμήρια, η αγορά πάγωσε σε χρόνο μηδέν κι έχασαν έσοδα κι από τα υπάρχοντα!
Μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι και τώρα κινδυνεύουν να πάθουν τα ίδια. Τα κυβικά έτσι κι αλλιώς τα φορολογούσαν μέχρι τώρα, και στην αγορά των αυτοκινήτων, και με τα τέλη κυκλοφορίας. Τώρα που, απ' ό,τι φαίνεται, θα λήξει χωρίς να ανανεωθεί και το μέτρο της μείωσης του τέλους ταξινόμησης, υπάρχει ισχυρή πιθανότητα όχι μόνο να καταρρεύσει η αγορά, αλλά και όση απομείνει να στραφεί προς αυτοκίνητα που αποφέρουν λιγότερα έσοδα στο κράτος (και όχι απαραίτητα και στις αυτοκινητοβιομηχανίες). Οπότε, για μια ακόμη φορά θα πέσουν έξω στους στόχους και θα ψάχνουν για νέα έσοδα, αφού πρώτα έχουν χαρατσώσει μερικές χιλιάδες πολίτες που έτυχε να διαλέξουν το «λάθος» αυτοκίνητο, αυτά που οι κ.κ. Καραμανλής και Παπαθανασίου θεωρούν ως πολυτελή γιατί έτσι είχαν ακούσει κάποτε! Ο άνθρωπος έχει πάει στο φεγγάρι κι αυτοί μόλις μπαίνουν στην εποχή του σιδήρου!
Πηγή: auto-internet.gr
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Σχεδιάζονται νέα «τέλη ρύπων»…
Δεν αποκλείεται να ισχύσουν τα νέα μέτρα τον ερχόμενο Οκτώβριο
Νέα τέλη κυκλοφορίας με διαφορετικό κριτήριο είναι στα σχέδια του υπουργείου Οικονομικών. Το κριτήριο με το οποίο θα ορίζεται το ποσό των τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχεί στον καθένα θα έχει να κάνει όχι με τον κυβισμό του οχήματος αλλά με τον όγκο των εκπεμπόμενων ρύπων.
Μεγάλοι «χαμένοι» αν δούμε το μέτρο και στην πράξη μελλοντικά, αν και δεν αποκλείεται να τεθεί σε εφαρμογή τον ερχόμενο Οκτώβριο, είναι οι κάτοχοι αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού (π.χ τζιπ) και παλαιών αυτοκινήτων.
Το εν λόγω σύστημα θα εφαρμοστεί μόνο στα οχήματα ηλικίας έως επτά ετών καθώς από το 2002 είναι υποχρεωτική από τις αυτοκινητοβιομηχανίες η καταχώρηση των εκπεμπόμενων ρύπων. Έτσι για αυτά τα αυτοκίνητα τα τέλη κυκλοφορίας θα κυμαίνονται από 100 έως 1.000 ευρώ που σημαίνει ότι για ένα μοντέλο 1,3 λίτρων με εκπομπές 100 γρ. CO2 ανά χλμ ο ιδιοκτήτης του θα πληρώνει 100 ευρώ (από 112 € σήμερα) και ο ιδιοκτήτης ενός υψηλού κυβισμού αυτοκινήτου με εκπομπές 400 γρ. CO2 ανά χλμ θα πληρώνει 1.000 ευρώ (από 580 € σήμερα).
Για τα οχήματα άνω των επτά ετών θα ισχύει κλιμακωτή προσαύξηση των σημερινών τελών. Συγκεκριμένα ένα αυτοκίνητο 10 έως 15 ετών θα έχει προσαύξηση 50 ευρώ (αν είναι 1,6 λίτρων τα τέλη ανέρχονται σε 202€+50€=252€) και αν είναι άνω των 25 ετών προσαύξηση 150 ευρώ.
Τέλος να σημειωθεί ότι με τα νέα μέτρα τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν θα απαλλάσσονται πλέον από τα τέλη κυκλοφορίας.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν αποκλείεται να ισχύσουν τα νέα μέτρα τον ερχόμενο Οκτώβριο
Νέα τέλη κυκλοφορίας με διαφορετικό κριτήριο είναι στα σχέδια του υπουργείου Οικονομικών. Το κριτήριο με το οποίο θα ορίζεται το ποσό των τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχεί στον καθένα θα έχει να κάνει όχι με τον κυβισμό του οχήματος αλλά με τον όγκο των εκπεμπόμενων ρύπων.
Μεγάλοι «χαμένοι» αν δούμε το μέτρο και στην πράξη μελλοντικά, αν και δεν αποκλείεται να τεθεί σε εφαρμογή τον ερχόμενο Οκτώβριο, είναι οι κάτοχοι αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού (π.χ τζιπ) και παλαιών αυτοκινήτων.
Το εν λόγω σύστημα θα εφαρμοστεί μόνο στα οχήματα ηλικίας έως επτά ετών καθώς από το 2002 είναι υποχρεωτική από τις αυτοκινητοβιομηχανίες η καταχώρηση των εκπεμπόμενων ρύπων. Έτσι για αυτά τα αυτοκίνητα τα τέλη κυκλοφορίας θα κυμαίνονται από 100 έως 1.000 ευρώ που σημαίνει ότι για ένα μοντέλο 1,3 λίτρων με εκπομπές 100 γρ. CO2 ανά χλμ ο ιδιοκτήτης του θα πληρώνει 100 ευρώ (από 112 € σήμερα) και ο ιδιοκτήτης ενός υψηλού κυβισμού αυτοκινήτου με εκπομπές 400 γρ. CO2 ανά χλμ θα πληρώνει 1.000 ευρώ (από 580 € σήμερα).
Για τα οχήματα άνω των επτά ετών θα ισχύει κλιμακωτή προσαύξηση των σημερινών τελών. Συγκεκριμένα ένα αυτοκίνητο 10 έως 15 ετών θα έχει προσαύξηση 50 ευρώ (αν είναι 1,6 λίτρων τα τέλη ανέρχονται σε 202€+50€=252€) και αν είναι άνω των 25 ετών προσαύξηση 150 ευρώ.
Τέλος να σημειωθεί ότι με τα νέα μέτρα τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν θα απαλλάσσονται πλέον από τα τέλη κυκλοφορίας.
Πηγή: autotriti.gr
- RENOS
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 6413
- Εγγραφή: Δευ 20 Ιούλ 2009, 14:20
- Μοντέλο: 5 RS FACE LIFT
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αυλιδα
ΤΕΚΜΗΡΙΑ.....
Καλησπερα.εχουμε κανενα νεο με τα τεκμηρια??Mε τουs νεουs φορουs που λενε για τα 2000cc??? :evil:
5vRS ..... powered by ΑΒΤΑΚΙΑS ........
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Τεκμηρια ξανα..?
Tο θέμα υπήρχε :!:
Επαναλαμβάνω,κάντε αναζήτηση πριν δημοσιεύσετε νεα θέματα..
Επαναλαμβάνω,κάντε αναζήτηση πριν δημοσιεύσετε νεα θέματα..
Τεκμηρια ξανα..?
Λοιπον εχουμε επισημα και τα νεα τελη κυκλοφοριας
Οχηματα μεχρι την 31/12/1995
786-1357 562ε
1358-1928 680ε
1929-2357 780ε
2358-...... 880ε
Οχηματα απο 1996 μεχρι 1999
786-1357 428ε
1358-1928 521ε
1929-2357 596ε
2358-....... 671ε
Οχηματα απο 2000 μεχρι 2004
786-1357 184ε
1358-1928 252ε
1929-2357 302ε
2357-....... 352ε
Οχηματα απο 2005 μεχρι σημερα
786-1357 94ε
1358-1928 137ε
1929-2357 162ε
2357-....... 187ε
Οχηματα μεχρι την 31/12/1995
786-1357 562ε
1358-1928 680ε
1929-2357 780ε
2358-...... 880ε
Οχηματα απο 1996 μεχρι 1999
786-1357 428ε
1358-1928 521ε
1929-2357 596ε
2358-....... 671ε
Οχηματα απο 2000 μεχρι 2004
786-1357 184ε
1358-1928 252ε
1929-2357 302ε
2357-....... 352ε
Οχηματα απο 2005 μεχρι σημερα
786-1357 94ε
1358-1928 137ε
1929-2357 162ε
2357-....... 187ε
- VRS5
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5049
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:29
- Μοντέλο: octavia rs5
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΕΥΒΟΙΑ
- Επικοινωνία:
Τεκμηρια ξανα..?
ρε φιλαρακι εινε σιγουρο αυτο; :shock:Gazofonix έγραψε:Λοιπον εχουμε επισημα και τα νεα τελη κυκλοφοριας
Οχηματα μεχρι την 31/12/1995
786-1357 562ε
1358-1928 680ε
1929-2357 780ε
2358-...... 880ε
Οχηματα απο 1996 μεχρι 1999
786-1357 428ε
1358-1928 521ε
1929-2357 596ε
2358-....... 671ε
Οχηματα απο 2000 μεχρι 2004
786-1357 184ε
1358-1928 252ε
1929-2357 302ε
2357-....... 352ε
Οχηματα απο 2005 μεχρι σημερα
786-1357 94ε
1358-1928 137ε
1929-2357 162ε
2357-....... 187ε