F1 - ΓΕΝΙΚΑ Σχόλια

Οτιδήποτε έχει σχέση με αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου και οχι μόνο...

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ABTAKIAS
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 18334
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
Μοντέλο: OCTAVIA RS I
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ

Δημοσίευση από ABTAKIAS »

Επιτέλους φέτος θα δούμε μάχες :wink:

Ασχετο αυτός ο Ραικόνεν δίπλωμα έχει :roll: :roll:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gel73

Δημοσίευση από Gel73 »

Για δίπλωμα δεν ξέρω αλλά απο γκαντεμιά πρέπει να κουβαλάει με τα καντάρια!!! :wink:
Άβαταρ μέλους
jimRS

Δημοσίευση από jimRS »

Ασχετο αυτός ο Ραικόνεν δίπλωμα έχει :roll: :roll:[/quote]Βασιλη οχι του το εχει παρει η τροχαια
Άβαταρ μέλους
Tony-RS
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 4890
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:37
Μοντέλο: OCTAVIA 5 RS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευση από Tony-RS »

Ασχετο αυτός ο Ραικόνεν δίπλωμα έχει :roll: :roll:[/quote]

β' επαγγελματικο :!: :!:
ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΧΟ
Άβαταρ μέλους
Gel73

Δημοσίευση από Gel73 »

http://www.channel4.com/4car/fun/quiz/2 ... z-2008.jsp

Για όσους θέλουν να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για την F1. :wink:
Άβαταρ μέλους
morales
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1592
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 18:59
Μοντέλο: Octavia Τour 1.6
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Trikala
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από morales »

Παιδια απο την στιγμη που το TRACTION CONTROL ειναι OFF τι να λεμε?
Φετος θα φανει ο οδηγος!! και θα δουμε κ εμεις λιγο θεαμα!! :wink:

οσο για την φεραρι τι να πω? :cry: :cry: :cry: :cry:
ας το παρω σαν ατυχη μερα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ThanassisGT
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 3694
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 18:10
Μοντέλο: octavia gt
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: αθήνα

Δημοσίευση από ThanassisGT »

morales έγραψε:οσο για την φεραρι τι να πω? :cry: :cry: :cry: :cry:
ας το παρω σαν ατυχη μερα
ασχημη μερα με 5 προβληματα αξιοπιστιας;
η ουσια ειναι οτι φετος θα γινει χαμος. και στα νυχτερινα ετσι και βρεξει!!!!!!!
κριμα για τον κουμπιτσα παντως.
I am nobody..
..nobody is perfect..
..therefore, I am perfect!!!
Άβαταρ μέλους
-DIMITRIS_208-

Δημοσίευση από -DIMITRIS_208- »

[img]http://img402.imageshack.us/img402/8398/f1qo2.jpg[/img]
[img]http://img72.imageshack.us/img72/5762/f1aak2.jpg[/img]
[img]http://img402.imageshack.us/img402/7871/f1bda4.jpg[/img][img]http://img72.imageshack.us/img72/5899/f1cxw4.jpg[/img]
[img]http://img137.imageshack.us/img137/784/f1din6.jpg[/img]

GP Αυστραλίας: Ο Hamilton κυριαρχεί σε ένα χαοτικό αγώνα

O Lewis Hamilton έγινε ο πρώτος νικητής του 2008, αφού κανείς (ούτε τρεις περίοδοι ασφάλειας) δεν κατάφερε να τον απειλήσει, σε έναν αγώνα όπου μόλις 7 μονοθέσια είδαν την καρό σημαία.

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren έχασε την πρωτοπορία μονάχα όταν πραγματοποίησε τους ανεφοδιασμούς του, οι οποίοι έμοιαζαν να είναι εναρμονισμένοι με τις διακοπές του αγώνα από το αυτοκίνητο ασφάλειας. Ο Hamilton ξεκίνησε τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αποκάλυψε στη συνέντευξη Τύπου ότι έλεγχε το ρυθμό του έτσι ώστε να διατηρήσει τα ελαστικά του, σχολιάζοντας ότι θα μπορούσε να έχει πάει ταχύτερα! Τα πολλαπλά συμβάντα αλλά και ένα πολύ γρήγορο πρώτο pit stop επέτρεψαν και στο Nick Heidfeld να τερματίσει στη δεύτερη θέση, ισοφαρίζοντας την καλύτερη επίδοση της καριέρας του, ενώ ο Nico Rosberg ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1! Η McLaren παραλίγο να κάνει το 1-2, κάτι το οποίο αποτράπηκε από την τελευταία περίοδο ασφάλειας, καθώς ο Heikki Kovalainen ο οποίος βρισκόταν στην πρωτοπορία εκείνη τη στιγμή δεν είχε πραγματοποιήσει ακόμη το δεύτερο ανεφοδιασμό του. Ο Φινλανδός μπήκε στα pits αφότου ο αγώνας επέστρεψε στον κανονικό του ρυθμό, χάνοντας αρκετές θέσεις. Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση της Ferrari, καθώς κανένα από τα μονοθέσιά της δεν τερμάτισε!

Παρ’ όλα αυτά, ο Kimi Raikkonen πήρε τον βαθμό της 8ης θέσης! Αυτό συνέβη διότι ο Rubens Barrichello (ο οποίος τερμάτισε 6ος), ακυρώθηκε όμως από το αποτέλεσμα του αγώνα, επειδή παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη του pit lane κατά το δεύτερο ανεφοδιασμό του, ο οποίος πραγματοποιήθηκε αντικανονικά, υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας. Ο Βραζιλιάνος, εξέτισε για την παράβαση αυτή ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων στα pits, εντούτοις η παραβίαση του σηματοδότη, σήμανε και την ακύρωσή του. Ο Raikkonen, έχοντας συμπληρώσει το 90% της απόστασης που κάλυψε ο νικητής (εγκατέλειψε 5 γύρους πριν τον τερματισμό), καταχωρήθηκε στην κατάταξη σα να έχει ολοκληρώσει τον αγώνα.

Απρόσμενη ήταν η 4η θέση του Fernando Alonso, ο οποίος επωφελήθηκε από τις πολλαπλές εγκαταλείψεις, έχοντας έναν δύσκολο αγώνα στη μεγαλύτερη διάρκειά του, καταφέρνοντας να διατηρήσει πίσω του στους τελευταίους γύρους τον Heikki Kovalainen. Ο Φινλανδός είχε προσπεράσει στον προτελευταίο γύρο τον δυο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή που έχει κληθεί να αντικαταστήσει ισάριθμες φορές, εντούτοις πάτησε κατά λάθος στην ευθεία τον περιοριστή ταχύτητας για το pit lane και ο Alonso άρπαξε ξανά την 4η θέση καθώς οι δυο τους κατυθύνονταν προς τον τελευταίο γύρο!

Ο Kazuki Nakajima είχε έναν επεισοδιακό αγώνα, αφού συγκρούστηκε δυο φορές, μια εκ των οποίων με τον Robert Kubica υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας ουσιαστικά (επαφή που ανάγκασε τον Πολωνό να εγκαταλείψει), αλλά κατάφερε να σημειώσει τους πρώτους του βαθμούς, όπως και ο Sebastien Bourdais, στο ντεμπούτο του, παρά το γεγονός ότι ούτε ο Γάλλος είδε την καρό σημαία, προδομένος από τον κινητήρα της Ferrari δυο γύρους πριν από τον τερματισμό και ενώ βρισκόταν στην 4η θέση…

Στην εκκίνηση, ο Hamilton πήρε αμυντική γραμμή για να προστατέψει (επιτυχώς) την πρωτοπορία του από τον Kubica. Πίσω τους, ο Felipe Massa πήρε την εσωτερική από τον Kovalainen, αλλά καθώς επιτάχυνε, ο Βραζιλιάνος έχασε το πίσω μέρος της Ferrari και προσέκρουσε ελαφρά στον τοίχο με το ρύγχος, το οποίο αναγκάστηκε να αντικαταστήσει άμεσα, μπαίνοντας στα pits.

Θύμα της πρώτης στροφής ήταν ο Giancarlo Fisichella, ο οποίος απογειώθηκε επάνω στους τροχούς της Toro Rosso του Sebastian Vettel, ο οποίος αναγκάστηκε επίσης να εγκαταλείψει. Οι Mark Webber, Jenson Button και Anthony Davidson επίσης προκάλεσαν ζημιές στα μονοθέσιά τους και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, με τον Kazuki Nakajima να αντικαθιστά το σπασμένο ρύγχος της Williams και να συνεχίζει.

Επωφελημένος από τα προαναφερθέντα ήταν ο Kimi Raikkonen ο οποίος κατάφερε να φτάσει στην 8η θέση στον πρώτο γύρο, μετά από μια ριψοκίνδυνη μονομαχία με τον David Coulthard. Eμπρός από τον Φινλανδό, η κατάταξη ήταν Hamilton, Kubica, Kovalainen, Rosberg, Heidfeld, Trulli και Barrichello, οι οποίοι ακολουθούσαν το αυτοκίνητο ασφάλειας, το οποίο διέκοψε τη ροή του αγώνα για να καθαριστεί η πίστα.

Οι δυο Ferrari ήταν οι μόνες που ξεκίνησαν τον αγώνα με τη μαλακή γόμα, αν και ο Raikkonen το έκανε υποχρεωτικά, καθώς θα πραγματοποιούσε μονάχα έναν ανεφοδιασμό.

Ο Hamilton είχε τη δυνατότητα να φτιάξει μια διαφορά 14 δευτερολέπτων από τον Kubica έως ότου ο Πολωνός ανοίξει τον πρώτο γύρο των pit stop στο 16ο πέρασμα. Δυο γύρους αργότερα, ο Kimi Raikkonen θα κατάφερνε να προσπεράσει τον σαφέστατα πιο αργό Rubens Barrichello. Η μπαταρία της Toyota του Jarno Trulli παρέδωσε το πνεύμα στο πρώτο pit stop του Ιταλού, ενώ στον επόμενο γύρο, οι μηχανικοί της BMW Sauber κέρδισαν μια μονομαχία με τους ομόλογούς τους στη Williams, όταν οι Nick Heidfeld και Nico Rosberg εισήλθαν μαζί στα pits, με τον Heidfeld να καταφέρνει να περάσει εμπρός από το νεαρότερο συμπατριώτη του, σε ένα στιγμιότυπο που έκρινε την τελική δεύτερη θέση.

Στον 25ο γύρο, ο Massa έβαλε το ρύγχος του στην εσωτερική του David Coulthard στην πρώτη στροφή, ο Σκοτσέζος όμως έκλεισε την πόρτα και η σύγκρουση μεταξύ τους που οδήγησε στην άμεση εγκατάλειψη της Red Bull ήταν αναπόφευκτη. To συμβάν αυτό, επέφερε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφάλειας στην πίστα και ο Raikkonen κατευθυνόταν προς τα pits, όταν, την τελευταία στιγμή επέλεξε να μην εισέλθει στο pit lane διότι αυτό θα «έκλεινε» άμεσα.

Πριν ο αγώνας επανέλθει στον κανονικό ρυθμό του, Όταν ξεκίνησε ο αγώνας και πάλι, ο Massa αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο Hamilton προηγούταν των Kovalainen και Raikkonen, με τον τελευταίο να μην έχει μπει ακόμη στα pits. O πρωταθλητής, προσπάθησε να εκβιάσει το προσπέρασμα επί του συμπατριώτη του και κατέληξε να κάνει μια χρονοβόρα βόλτα στην αμμοπαγίδα της τρίτης στροφής, χάνοντας αρκετές θέσεις.

Κατά συνέπεια, οι δυο McLaren ακολουθούνταν από τους Heidfeld, Rosberg, Barrichelo με τον Sebastien Bourdais να έχει κληθεί έγκαιρα από τα pits της Toro Rosso πριν κλείσει το pit lane και να βρίσκεται στην Πέμπτη θέση, εμπρός από τον Robert Kubica που ανεφοδιάστηκε αμέσως μετά την επανέναρξη του αγώνα, αλλάζοντας τη στρατηγική του…

Δέκα γύρους αργότερα, ο Raikkonen, ο οποίος ήταν τελευταίος έπειτα από το pit stop του, πάτησε στο γρασίδι και είχε ένα τετ-α-κέ, ενώ πλησίαζε τον Timo Glock. Στο επόμενο πέρασμα, ο Γερμανός, με υπερβολική υποστροφή, βγήκε στο γρασίδι και οι ανομοιομορφία της πίστας προκάλεσε ένα περίεργο ατύχημα, όταν η Toyota απογειώθηκε με αρκετά χιλιόμετρα. Ο Γερμανός ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα, ωστόσο το αυτοκίνητο ασφάλειας κλήθηκε για τρίτη φορά.

Έως εκείνη τη στιγμή, οι Hamilton, Heidfeld και Rosberg είχαν προλάβει να πραγματοποιήσουν το δεύτερο ανεφοδιασμό τους. Ο Barrichello, μην έχοντας πλέον καύσιμα, αναγκάστηκε να ανεφοδιαστεί ενώ το pit lane ήταν κλειστό και μάλιστα, κατά το pit stop του, ο lollypop man του έδωσε σήμα να φύγει, πριν «ξεκουμπώσει» η αντλία ανεφοδιασμού από το μονοθέσιό του. Επίσης, ο Βραζιλιάνος παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη στην έξοδο του pit lane, κάτι που επέφερε την ακύρωσή του από το αποτέλεσμα του αγώνα.

Καθώς τα μονοθέσια πλησίαζαν τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού για να ξεκινήσει και πάλι ο αγώνας, καθώς το αυτοκίνητο ασφάλειας μπήκε στα pits, ο Kazuki Nakajima κατέστρεψε και μια δεύτερη εμπρός αεροτομή, στο πίσω μέρος της BMW Sauber του Robert Kubica, δίνοντας τέλος στον αγώνα του Πολωνού, ο οποίος δεν είχε πάει όπως ο ίδιος θα ήθελε, δεδομένης της επίδοσης και της θέσης του χθες και στο πρώτο μέρος του αγώνα. Για το συμβάν αυτό, ο Ιάπωνας δέχθηκε ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του Μαλαισιανού Grand Prix.

Τα προαναφερθέντα, είχαν φέρει τον Kimi Raikkonen στην πέμπτη θέση, να δέχεται πίεση από τους Kovalainen και Alonso οι οποίοι πραγματοποίησαν το δεύτερο pit stop τους μετά το αυτοκίνητο ασφάλειας. Εντούτοις, ο κινητήρας της Ferrari είχε ήδη ξεκινήσει να κάνει περίεργους θορύβους από την πρώτη έξοδο του Φινλανδού και δε λειτουργούσε σωστά. Αυτό επέτρεψε στον Kovalainen να τον προσπεράσει, όμως ο οδηγός της McLaren άνοιξε πολύ τη γραμμή του, δίνοντας την ευκαιρία στον Alonso να περάσει εμπρός και από τους δυο!

Στη συνέχεια, ο ρυθμός του Raikkonen έπεσε αισθητά, μέχρι τη στιγμή που η Ferrari παρέδωσε το πνεύμα στον 54ο γύρο, όταν ακινητοποιήθηκε για δεύτερη φορά μέσα στο Σαββατοκύριακο, στην είσοδο του pit lane.

Εντωμεταξύ, οι Alonso και Kovalainen είχαν φτάσει τον Sebastien Bourdais, τον οποίο πίεζαν ασφυκτικά. Ο Γάλλος κατάφερε να τους διατηρήσει πίσω του μέχρι τον 56ο γύρο, κατά τον οποίο καπνοί άρχισαν να βγαίνουν από το πίσω μέρος της Toro Rosso.

Παράλληλα, ο Alonso άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα graining στα εμπρός ελαστικά του, τα οποία προκαλούσαν έντονη υποστροφή. Στη 12η στροφή, όπου η Renault σημείωσε και πάλι έντονη υποστροφή, αναγκάζοντας τον Ισπανό να ανοίξει τη γραμμή του, ο Kovalainen αποφάσισε να πάρει ανοιχτή γραμμή για να βρεθεί στην εσωτερική του Alonso στην είσοδο τη επόμενης, πράγμα που κατάφερε και πέρασε εμπρός. Ωστόσο, καθώς το δίδυμο πλησίαζε τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού για προτελευταία φορά, ο Kovalainen, θέλοντας να αλλάξει την καλύπτρα του κράνους του, η οποία είχε γεμίσει λάδια, πάτησε κατά λάθος τον περιοριστή ταχύτητας του pit lane, χαρίζοντας πίσω στον Alonso τη θέση που είχε κερδίσει λίγο πριν…

απο το rally gr

εγώ είδα ενδιαφέρων τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος με χάλασαν λίγο οι πολλές εγκαταλείψεις.
η μαυρογατα (κιμι) αν και μου αρέσει σαν οδηγός έκανε πάλι τις λαλακιες του.
ο χαμιλτον έδειξε για μια φορά ακόμα πως το ξέρει καλά το άθλημα.
περιμένουμε με αγωνία τον επόμενο!!!!
Άβαταρ μέλους
morales
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1592
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 18:59
Μοντέλο: Octavia Τour 1.6
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Trikala
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από morales »

Στον επομενο θα γινει ΧΑΜΟΣ!!! :twisted:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜΗΤΡΗΣ8307

Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ8307 »

Στον επομενο θα παρουμε το αιμα μας πισω!! :evil: για την FERRARI λεω.Φανταστητε να εβρεχε κιολας ποση θα τερματιζανε.
Άβαταρ μέλους
morales
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1592
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 18:59
Μοντέλο: Octavia Τour 1.6
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Trikala
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από morales »

ΔΗΜΗΤΡΗΣ8307 έγραψε:Στον επομενο θα παρουμε το αιμα μας πισω!! :evil: για την FERRARI λεω.Φανταστητε να εβρεχε κιολας ποση θα τερματιζανε.
Χτυπα ξυλο!!! :shock:
Να σου θυμησω τι εγινε περισυ στην Γερμανια???? :? :? :?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gel73

Δημοσίευση από Gel73 »

Πάντως πάλι έχουμε πρόβλημα και στην διαδικασία της pole και στον αγώνα, αν είμαστε πίσω από κάποιον πιο αργό συνδυασμό. Δεν κάνουν προσπέρασμα με τίποτα...λέμε!!! :cry:
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: F1 ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Gel73 »

Εχθές έληξε και επίσημα η πιό νικηφόρα και πλέον κερδοφόρα επόχη στην πρόσφατη αγωνιστική ιστορία της Scuderia Ferrari με την λήξη της θητείας του, τέως πλέον, αγωνιστικού διευθυντή Jean Todt. Μετά το προπερσινό - υποχρεωτικό; - τέλος της θήτείας του πλέον επιτυχημένου οδηγού στην ιστορία των αγώνων και γενικότερα της F1, του Michael Schumacher και την - υποχρεωτική; - μετεγγραφή, τελίκα, του Ross Brawn, υπευθύνου της αγωνιστικής στρατηγικής, στην ομάδα της Honda F1, πλέον και ο ιθύνων νούς τον επιτυχιών της Ferrari αποτελεί παρελθών από το αγωνιστίκο τμήμα της ομάδος και πλέον όλοι απευχόμαστε να περιέλθει στην ομάδα η αγωνιστική αναρχία παλαιότερων ετών, σε μία περίοδο που λόγω συγκυριών θα μπορούσε πραγματικά να κάνει θραύση τόσο εντός όσο και εκτός των τειχών της πίστας! Τα πρώτα δείγματα εντός τις πίστας της Αυστραλίας, δεν ήταν διόλου ενθαρυντικά και πιθανόν να υποδεικνύουν πόλεμο, διαφορετικών φατριών, εντός της ομάδος για την ηγεσία της. Περιμένουμε το επόμενο δείγμα γραφης για να βγάλουμε πιο αξιόπιστα συμπεράσματα.
Άβαταρ μέλους
Sailing
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 15225
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
Μοντέλο: Superb 1.8Τ
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: F1 ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Sailing »

Τί θα λέγατε ρε Ferrari Fans αν βλέπαμε τον Mιχαλάκη στην θέση αυτή? 8)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: F1 ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση από Gel73 »

*Sailing* έγραψε:Τί θα λέγατε ρε Ferrari Fans αν βλέπαμε τον Mιχαλάκη στην θέση αυτή? 8)


Τι εννοείτε Κε ... ποιητά; Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες”