Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας και ειδικότερα στα κλιμάκια των κυβικών εκατοστών επεξεργάζεται η κυβέρνηση σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής της Κυριακής.
Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας και ειδικότερα στα κλιμάκια των κυβικών εκατοστών επεξεργάζεται η κυβέρνηση σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής της Κυριακής.
Στόχος των αλλαγών είναι αφενός να μην παρατηρηθεί στα τέλη του έτους το φαινόμενο μαζικών καταθέσεων πινακίδων και αφετέρου, να δοθεί η δυνατότητα σε όσους ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν παραδώσει πινακίδες, να τις πάρουν πίσω.
Τα σενάρια που έχουν τεθεί στο τραπέζι είναι πολλά, ωστόσο προκρίνεται ως επικρατέστερη η επιλογή της διεύρυνσης των κλιμακίων από 11 σε 20, προκειμένου να κλείσει η ψαλίδα στις μεγάλες διαφορές που παρατηρούνται στα διάφορα κλιμάκια κυβικών εκατοστών.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της κλίμακας 1739 κ.ε. – 1928 κ.ε. που αφορά την περίοδο ταξινόμησης από 2006 έως 2010 όπου τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται στα 320€ ενώ στην αμέσως επόμενη κλίμακα των οχημάτων κυβισμού 1929 κ.ε. – 2357 κ.ε. τα τέλη ανέρχονται σε 690€.
Μεταξύ αυτών των κατηγοριών η κυβέρνηση σκέφτεται να προσθέσει τρία επιπλέον κλιμάκια.
Σκέψεις για μικρή επιβάρυνση υπάρχουν και για τα οχήματα των οποίων τα τέλη υπολογίζονται με βάση τους ρύπους καθώς επίσης και για την επιβολή μικρού τέλους σε οχήματα που εκπέμπουν κάτω από 90 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, τα οποία μέχρι πρότινος απαλλάσσονταν των τελών κυκλοφορίας.
Πηγή: http://www.skai.gr
Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας και ειδικότερα στα κλιμάκια των κυβικών εκατοστών επεξεργάζεται η κυβέρνηση σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής της Κυριακής.
Στόχος των αλλαγών είναι αφενός να μην παρατηρηθεί στα τέλη του έτους το φαινόμενο μαζικών καταθέσεων πινακίδων και αφετέρου, να δοθεί η δυνατότητα σε όσους ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν παραδώσει πινακίδες, να τις πάρουν πίσω.
Τα σενάρια που έχουν τεθεί στο τραπέζι είναι πολλά, ωστόσο προκρίνεται ως επικρατέστερη η επιλογή της διεύρυνσης των κλιμακίων από 11 σε 20, προκειμένου να κλείσει η ψαλίδα στις μεγάλες διαφορές που παρατηρούνται στα διάφορα κλιμάκια κυβικών εκατοστών.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της κλίμακας 1739 κ.ε. – 1928 κ.ε. που αφορά την περίοδο ταξινόμησης από 2006 έως 2010 όπου τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται στα 320€ ενώ στην αμέσως επόμενη κλίμακα των οχημάτων κυβισμού 1929 κ.ε. – 2357 κ.ε. τα τέλη ανέρχονται σε 690€.
Μεταξύ αυτών των κατηγοριών η κυβέρνηση σκέφτεται να προσθέσει τρία επιπλέον κλιμάκια.
Σκέψεις για μικρή επιβάρυνση υπάρχουν και για τα οχήματα των οποίων τα τέλη υπολογίζονται με βάση τους ρύπους καθώς επίσης και για την επιβολή μικρού τέλους σε οχήματα που εκπέμπουν κάτω από 90 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, τα οποία μέχρι πρότινος απαλλάσσονταν των τελών κυκλοφορίας.
Πηγή: http://www.skai.gr
- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18336
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Να πάνε να κάνουν έρωτα :cheers:
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 865
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Σκατ@ θα τα κάνουνε ΚΑΙ σ' αυτόν τον τομέα, είμαι σίγουρος....... :bounce:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- VRS5
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5049
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:29
- Μοντέλο: octavia rs5
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΕΥΒΟΙΑ
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Σιγά να μην αλλάξει κάτι :mad1:
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Στην Ελλαδα η ανικανότητα και ανοησία εχει παει σε αλλο επίπεδο.
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24031
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Καθε χρονο τις ιδιες παπαρες μαντολες. :bounce2:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- gsa1967
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5303
- Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
- Μοντέλο: octavia 5rs
- Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
καθε χρονο τα ιδια με τους μαμακες.
- satanskull
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 3094
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 17:57
- Μοντέλο: Octavia 2 1.8 tsi.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: κερατσινι
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
κλαιν μαιν ονλαιν
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Εγω ετσι οπως το διάβασα κατάλαβα οτι θα μικρύνουν τις διαφορές αναμεσα στα κυβικά εκατοστά,μεσα στο αρθρο εχει παράδειγμα μεγαλων κυβικών,εγω θα πω παράδειγμα μικρών κυβικών, το 1.300 πληρώνει 170€ και το 1.400 240€.... για 100 κυβικά η διαφορά δεν ειναι μεγάλη? Το θεμα ειναι τωρα... θα πέσουν τα τελη του 1.400 η θα ανεβάσουν του 1.300?
- pantelos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ 14 Ιουν 2010, 01:10
- Μοντέλο: Octavia 5 1.4 TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4790
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Καθε χρονο τα ιδια.. και καθε χρονο τα κανουν χειροτερα..
~RK GARAGE~
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Λίγες λεπτομέρειες ακόμα :
Η πορεία των εσόδων αναμένεται να αποτελέσει το βασικό παράγοντα της τελικής διαμόρφωσης για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 καθώς εάν δεν βελτιωθεί η εικόνα τους μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου δεν μπορεί να υπάρξει καμία απολύτως ξεκάθαρη εικόνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του enikonomia.gr το μόνο σίγουρο είναι πως πάση θυσία πρέπει τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 να κυμανθούν σε πάνω από 1 δισ. ευρώ ώστε να μην υπάρξει «εκτροχιασμός» του Προϋπολογισμού.
Επίσης το δεύτερο στοιχείο που επιδιώκει εδώ και πολλά χρόνια το οικονομικό επιτελείο αφορά στην άρση από την ακινησία εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων από τα οποία το κράτος δεν εισπράττει ούτε ένα ευρώ!
Με τα παραπάνω δεδομένα το οικονομικό επιτελείο αναμένεται να πορευτεί τις επόμενες εβδομάδες και αν τελικά τα έσοδα τονωθούν τότε είναι πολύ πιθανό να εφαρμοστεί το Πορτογαλικό μοντέλο στα Τέλη Κυκλοφορίας που είχε αποκαλύψει η Realnews ενώ σε διαφορετική περίπτωση αναμένεται να ακολουθηθεί ένα πιο συντηρητικό μοντέλο με μικρές μειώσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2006, νέες κλίμακες μεταξύ των κυβικών εκατοστών ενώ στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1 Νοεμβρίου 2010 όπου και τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές Co2 επίσης αναμένεται να υπάρξουν νέες κλίμακες μεταξύ των ορίων στις εκπομπές Co2 ενώ δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς την περαιτέρω μείωση των λεγόμενων «Μηδενικών Τελών Κυκλοφορίας» που για το 2017 που αφορά οχήματα με εκπομπές Co2 κάτω από 90 γραμμάρια τα οποία είναι πολύ πιθανό να ισχύουν μόνο σε οχήματα που εκπέμπουν 85 ή ακόμη και 80 γρ. CO2.
Το σχέδιο με το Πορτογαλικό Μοντέλο
Ένα από τα σχέδια που έχει επεξεργαστεί το οικονομικό επιτελείο για τα Τέλη Κυκλοφορίας κυρίως των παλαιών αυτοκινήτων βασίζεται στο «Πορτογαλικό μοντέλο» το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί σε οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από το 2007 και μετά.
Ειδικότερα το συγκεκριμένο μοντέλο υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας συνδυάζει τον κυβισμό με τις εκπομπές CO2 με ειδικούς συντελεστές τα αποτελέσματα των οποίων στο τέλος αθροίζονται και βγάζουν τον… λογαριασμό για κάθε ένα αυτοκίνητο ξεχωριστά!
Αν εφαρμοστεί το «Πορτογαλικό μοντέλο» αναμένεται να επηρεάσει πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι θα δουν τα τελικά ποσά των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας να αυξάνονται ή να μειώνονται ανάλογα με τον κυβισμό και τις εκπομπές CO2.
Στην Πορτογαλία τα Τέλη Κυκλοφορίας σε οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η/1/2007 ξεκινούν από τα 87,03 ευρώ για οχήματα με κινητήρες κάτω των 1.250 κ.εκ. τα οποία εκπέμπουν κάτω από 120 γρ. CO2.
Στη συνέχεια έχουμε τα οχήματα με κινητήρες από 1.251 έως και 1750 κ.εκ. Για τα οποία οι κάτοχοί τους χρεώνονται με 57,23 ευρώ για τον κυβισμό ενώ αν εκπέμπουν CO2 από 121 γρ. Έως και 180 γρ. Τότε οι κάτοχοί τους πληρώνουν 87,68 ευρώ. Δηλαδή το σύνολο των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων ανέρχεται σε 144,91 ευρώ.
Η αμέσως επόμενη κατηγορία αφορά ΙΧ με κινητήρες από 1.751 έως και 2.500 κ.εκ. Και αν εκπέμπουν από 181 έως και 250 γρ. CO2 τότε οι κάτοχοί τους πληρώνουν για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 304,77 ευρώ.
Τέλος το πορτογαλικό οικονομικό επιτελείο έχει ακόμη μία κατηγορία οχημάτων με κινητήρες από 2.501 κ.εκ. Και άνω τα οποία εκπέμπουν πάνω από 251 γρ. CO2 και οι κάτοχοί τους καλούνται να πληρώσουν για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 717,57 ευρώ εκ των οποίων τα 391,38 αφορούν στον κυβισμό του κινητήρα και τα υπόλοιπα 326,19 ευρώ στις εκπομπές CO2.
Εξέλιξη του ήδη υπάρχοντος μοντέλου για τα παλιά ΙΧ
Ένα άλλο μοντέλο για τον τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31 Οκτωβρίου 2010 έχει να κάνει με την εισαγωγή νέων συντελεστών στα κλιμάκια των κυβικών εκατοστών ώστε να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των οχημάτων με κινητήρες που έχουν πολύ κοντινές χωρητικότητες δηλαδή κυβικά εκατοστά.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι κλίμακες που εξετάζεται να αλλάξουν αφορούν στα οχήματα με κινητήρες από 1.739 έως και 1.928 κ.εκ. όπου τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται από 280 έως 320 ευρώ ενώ στην αμέσως επόμενη κατηγορία δηλαδή τα οχήματα με κινητήρες από 1.929 έως και 2.357 κ.εκ. τα Τέλη ανέρχονται από 615 έως 690 ευρώ!
Στις συγκεκριμένες κατηγορίες το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να μειώσει προς τα κάτω τα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων από 2.299 κ.εκ. έως και 1.800 κ.εκ.
Στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων ανήκουν περίπου 280.000 αυτοκίνητα.
Επίσης ακόμη μία κλίμακα στην οποία θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση το κράτος αφορά στα οχήματα με κινητήρες από 1.072 έως και 1.357 κ.εκ. για τα οποία οι ιδιοκτήτες τους πληρώνουν 135 ευρώ ενώ η αμέσως επόμενη κατηγορία δηλαδή τα ΙΧ με κινητήρες από 1.358 έως και 1.548 κ.εκ. πληρώνουν για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας από 225 έως 255 ευρώ.
Σε αυτές τις δύο κατηγορίες ανήκουν πάνω από 3 εκατ. οχήματα και όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ακόμη και μια ελάχιστη αύξηση στα ποσά θα αναλογεί σε μεγάλη αύξηση εσόδων!
Τέλος στην κατηγορία των αυτοκινήτων με κινητήρες από 2.358 κ.εκ. και άνω είναι επίσης πολύ πιθανό να προστεθούν νέοι συντελεστές ώστε να μειωθεί η «ψαλίδα» μεταξύ των ποσών στα Τέλη Κυκλοφορίας.
Στο μοντέλο εξέλιξης του υπάρχοντος μοντέλου για τα Τέλη Κυκλοφορίας το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την εισαγωγή επιπλέον συντελεστών και στα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η Νοεμβρίου 2010 με στόχο την… δικαιότερη αντιμετώπισή τους όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα στελέχη του ΥΠΟΙΚ.
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν πως οι όποιες αλλαγές αποφασιστούν στα Τέλη Κυκλοφορίας θα πρέπει να ανακοινωθούν επίσημα και άμεσα από το οικονομικό επιτελείο καθώς οι φήμες σε μια ταραγμένη αγορά είναι ικανές να προκαλέσουν «πάγωμα» στις πωλήσεις αυτοκινήτων με ανυπολόγιστες συνέπειες για τον κλάδο και την οικονομία.
http://www.e-dimosio.gr
Η πορεία των εσόδων αναμένεται να αποτελέσει το βασικό παράγοντα της τελικής διαμόρφωσης για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 καθώς εάν δεν βελτιωθεί η εικόνα τους μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου δεν μπορεί να υπάρξει καμία απολύτως ξεκάθαρη εικόνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του enikonomia.gr το μόνο σίγουρο είναι πως πάση θυσία πρέπει τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 να κυμανθούν σε πάνω από 1 δισ. ευρώ ώστε να μην υπάρξει «εκτροχιασμός» του Προϋπολογισμού.
Επίσης το δεύτερο στοιχείο που επιδιώκει εδώ και πολλά χρόνια το οικονομικό επιτελείο αφορά στην άρση από την ακινησία εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων από τα οποία το κράτος δεν εισπράττει ούτε ένα ευρώ!
Με τα παραπάνω δεδομένα το οικονομικό επιτελείο αναμένεται να πορευτεί τις επόμενες εβδομάδες και αν τελικά τα έσοδα τονωθούν τότε είναι πολύ πιθανό να εφαρμοστεί το Πορτογαλικό μοντέλο στα Τέλη Κυκλοφορίας που είχε αποκαλύψει η Realnews ενώ σε διαφορετική περίπτωση αναμένεται να ακολουθηθεί ένα πιο συντηρητικό μοντέλο με μικρές μειώσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2006, νέες κλίμακες μεταξύ των κυβικών εκατοστών ενώ στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1 Νοεμβρίου 2010 όπου και τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές Co2 επίσης αναμένεται να υπάρξουν νέες κλίμακες μεταξύ των ορίων στις εκπομπές Co2 ενώ δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς την περαιτέρω μείωση των λεγόμενων «Μηδενικών Τελών Κυκλοφορίας» που για το 2017 που αφορά οχήματα με εκπομπές Co2 κάτω από 90 γραμμάρια τα οποία είναι πολύ πιθανό να ισχύουν μόνο σε οχήματα που εκπέμπουν 85 ή ακόμη και 80 γρ. CO2.
Το σχέδιο με το Πορτογαλικό Μοντέλο
Ένα από τα σχέδια που έχει επεξεργαστεί το οικονομικό επιτελείο για τα Τέλη Κυκλοφορίας κυρίως των παλαιών αυτοκινήτων βασίζεται στο «Πορτογαλικό μοντέλο» το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί σε οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από το 2007 και μετά.
Ειδικότερα το συγκεκριμένο μοντέλο υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας συνδυάζει τον κυβισμό με τις εκπομπές CO2 με ειδικούς συντελεστές τα αποτελέσματα των οποίων στο τέλος αθροίζονται και βγάζουν τον… λογαριασμό για κάθε ένα αυτοκίνητο ξεχωριστά!
Αν εφαρμοστεί το «Πορτογαλικό μοντέλο» αναμένεται να επηρεάσει πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι θα δουν τα τελικά ποσά των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας να αυξάνονται ή να μειώνονται ανάλογα με τον κυβισμό και τις εκπομπές CO2.
Στην Πορτογαλία τα Τέλη Κυκλοφορίας σε οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η/1/2007 ξεκινούν από τα 87,03 ευρώ για οχήματα με κινητήρες κάτω των 1.250 κ.εκ. τα οποία εκπέμπουν κάτω από 120 γρ. CO2.
Στη συνέχεια έχουμε τα οχήματα με κινητήρες από 1.251 έως και 1750 κ.εκ. Για τα οποία οι κάτοχοί τους χρεώνονται με 57,23 ευρώ για τον κυβισμό ενώ αν εκπέμπουν CO2 από 121 γρ. Έως και 180 γρ. Τότε οι κάτοχοί τους πληρώνουν 87,68 ευρώ. Δηλαδή το σύνολο των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων ανέρχεται σε 144,91 ευρώ.
Η αμέσως επόμενη κατηγορία αφορά ΙΧ με κινητήρες από 1.751 έως και 2.500 κ.εκ. Και αν εκπέμπουν από 181 έως και 250 γρ. CO2 τότε οι κάτοχοί τους πληρώνουν για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 304,77 ευρώ.
Τέλος το πορτογαλικό οικονομικό επιτελείο έχει ακόμη μία κατηγορία οχημάτων με κινητήρες από 2.501 κ.εκ. Και άνω τα οποία εκπέμπουν πάνω από 251 γρ. CO2 και οι κάτοχοί τους καλούνται να πληρώσουν για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 717,57 ευρώ εκ των οποίων τα 391,38 αφορούν στον κυβισμό του κινητήρα και τα υπόλοιπα 326,19 ευρώ στις εκπομπές CO2.
Εξέλιξη του ήδη υπάρχοντος μοντέλου για τα παλιά ΙΧ
Ένα άλλο μοντέλο για τον τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31 Οκτωβρίου 2010 έχει να κάνει με την εισαγωγή νέων συντελεστών στα κλιμάκια των κυβικών εκατοστών ώστε να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των οχημάτων με κινητήρες που έχουν πολύ κοντινές χωρητικότητες δηλαδή κυβικά εκατοστά.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι κλίμακες που εξετάζεται να αλλάξουν αφορούν στα οχήματα με κινητήρες από 1.739 έως και 1.928 κ.εκ. όπου τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται από 280 έως 320 ευρώ ενώ στην αμέσως επόμενη κατηγορία δηλαδή τα οχήματα με κινητήρες από 1.929 έως και 2.357 κ.εκ. τα Τέλη ανέρχονται από 615 έως 690 ευρώ!
Στις συγκεκριμένες κατηγορίες το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να μειώσει προς τα κάτω τα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων από 2.299 κ.εκ. έως και 1.800 κ.εκ.
Στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων ανήκουν περίπου 280.000 αυτοκίνητα.
Επίσης ακόμη μία κλίμακα στην οποία θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση το κράτος αφορά στα οχήματα με κινητήρες από 1.072 έως και 1.357 κ.εκ. για τα οποία οι ιδιοκτήτες τους πληρώνουν 135 ευρώ ενώ η αμέσως επόμενη κατηγορία δηλαδή τα ΙΧ με κινητήρες από 1.358 έως και 1.548 κ.εκ. πληρώνουν για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας από 225 έως 255 ευρώ.
Σε αυτές τις δύο κατηγορίες ανήκουν πάνω από 3 εκατ. οχήματα και όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ακόμη και μια ελάχιστη αύξηση στα ποσά θα αναλογεί σε μεγάλη αύξηση εσόδων!
Τέλος στην κατηγορία των αυτοκινήτων με κινητήρες από 2.358 κ.εκ. και άνω είναι επίσης πολύ πιθανό να προστεθούν νέοι συντελεστές ώστε να μειωθεί η «ψαλίδα» μεταξύ των ποσών στα Τέλη Κυκλοφορίας.
Στο μοντέλο εξέλιξης του υπάρχοντος μοντέλου για τα Τέλη Κυκλοφορίας το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την εισαγωγή επιπλέον συντελεστών και στα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η Νοεμβρίου 2010 με στόχο την… δικαιότερη αντιμετώπισή τους όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα στελέχη του ΥΠΟΙΚ.
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν πως οι όποιες αλλαγές αποφασιστούν στα Τέλη Κυκλοφορίας θα πρέπει να ανακοινωθούν επίσημα και άμεσα από το οικονομικό επιτελείο καθώς οι φήμες σε μια ταραγμένη αγορά είναι ικανές να προκαλέσουν «πάγωμα» στις πωλήσεις αυτοκινήτων με ανυπολόγιστες συνέπειες για τον κλάδο και την οικονομία.
http://www.e-dimosio.gr
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 865
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Θα σου απαντήσω με σχετική σιγουριά, συνδυάζοντας και το τελευταίο σου ποστ, σύμφωνα με το οποίο φοβούνται μήπως οι εισπράξεις δεν πάνε καλά και πέσουν κάτω απ' το 1 δις.RoadRunner έγραψε: Εγω ετσι οπως το διάβασα κατάλαβα οτι θα μικρύνουν τις διαφορές αναμεσα στα κυβικά εκατοστά,μεσα στο αρθρο εχει παράδειγμα μεγαλων κυβικών,εγω θα πω παράδειγμα μικρών κυβικών, το 1.300 πληρώνει 170€ και το 1.400 240€.... για 100 κυβικά η διαφορά δεν ειναι μεγάλη? Το θεμα ειναι τωρα... θα πέσουν τα τελη του 1.400 η θα ανεβάσουν του 1.300?
Θα δουν λοιπόν πόσα 1300άρια και πόσα 1400άρια υπάρχουν και θα αυξήσουν / αφαιρέσουν τόσο όσο χρειάζεται ώστε ΑΥΤΟΙ να έχουν θετικό πρόσημο, δηλ. στην τελική να εισπράξουν περισσότερα απ' τις δύο αυτές κατηγορίες.
Πώς θα το παρουσιάσουν? Μα θα αναφερθούν φυσικά στην όποια τυχόν μείωση γίνει και θα την κάνουν σημαία. Εμείς μη έχοντας τα στοιχεία των οχημάτων δε θα μπορούμε ν' αποδείξουμε τίποτα απ' τις εύλογες υποψίες μας.
Το ίδιο θα γίνει και με τις άλλες παρόμοιες περιπτώσεις κυβικών.
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Πάπαλα.....
Απογοήτευση για τους ιδιοκτήτες παλιών ρυπογόνων ΙΧ που ήλπιζαν σε μειώσεις – Αναλυτικοί πίνακες.
Σε σκόπελο έπεσαν οι αλλαγές οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ που είχε προαναγγελθεί ότι εξετάζονταν αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, διαπιστώθηκε ότι τελικώς δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα.
Ως αποτέλεσμα και προκειμένου να προλάβει να αναρτήσει εγκαίρως τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών εγκαταλείπει τις σκέψεις για αλλαγές και πλέον καταλήγει στην απόφαση να διατηρήσει τον ίδιο «τιμοκατάλογο» που ίσχυσε και πέρυσι, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες πολυθέσιων ΙΧ οχημάτων.
Μετά από μήνες συζητήσεων και περιαματισμών με διάφορα μοντέλα υπολογισμού για τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να «ανακατέψει την τράπουλα» ελαφρύνοντας άλλους και επιβαρύνοντας άλλους, ώστε να βγαίνει το ίδιο ποσό είσπραξης με πέρυσι (τουλάχιστον 1,1 δισ. ευρώ). Καθώς τα εκκαθαριστικά πρέπει να ετοιμαστούν για να αναρτηθούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Taxisnet πριν μπει ο Νοέμβριος, τα σχέδια αλλαγών εγκαταλείφθηκαν, απελπίζοντας ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες παλαιών και ρυπογόνων ΙΧ οχημάτων που ήλπιζαν σε κάτι καλύτερο φέτος, προκειμένου να διευκολυνθούν ή και να πάρουν ξανά πίσω τις πινακίδες που τυχόν είχαν καταθέσει.
Στο κενό φαίνεται πως έπεσαν όμως ακόμα και τα σχέδια για κάποια επιπλέον ενδιάμεσα κλιμάκια που θα καθιστούσαν περισσότερο ομαλή την αύξηση των Τελών. Έτσι, πλην των πολύτεκνων με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα αναρτηθούν τις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται να είναι πάλι τα ίδια με τα περσινά, που διαμορφώνονταν ως εξής:
1.Τα τέλη για ΙΧ προ του 2011 (με βάση τον κυβισμό)
2.Τα τέλη για ΙΧ από το 2011 και μετά (βάσει ρύπων)
Πηγή : http://www.newsauto.gr
Απογοήτευση για τους ιδιοκτήτες παλιών ρυπογόνων ΙΧ που ήλπιζαν σε μειώσεις – Αναλυτικοί πίνακες.
Σε σκόπελο έπεσαν οι αλλαγές οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ που είχε προαναγγελθεί ότι εξετάζονταν αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, διαπιστώθηκε ότι τελικώς δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα.
Ως αποτέλεσμα και προκειμένου να προλάβει να αναρτήσει εγκαίρως τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών εγκαταλείπει τις σκέψεις για αλλαγές και πλέον καταλήγει στην απόφαση να διατηρήσει τον ίδιο «τιμοκατάλογο» που ίσχυσε και πέρυσι, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες πολυθέσιων ΙΧ οχημάτων.
Μετά από μήνες συζητήσεων και περιαματισμών με διάφορα μοντέλα υπολογισμού για τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να «ανακατέψει την τράπουλα» ελαφρύνοντας άλλους και επιβαρύνοντας άλλους, ώστε να βγαίνει το ίδιο ποσό είσπραξης με πέρυσι (τουλάχιστον 1,1 δισ. ευρώ). Καθώς τα εκκαθαριστικά πρέπει να ετοιμαστούν για να αναρτηθούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Taxisnet πριν μπει ο Νοέμβριος, τα σχέδια αλλαγών εγκαταλείφθηκαν, απελπίζοντας ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες παλαιών και ρυπογόνων ΙΧ οχημάτων που ήλπιζαν σε κάτι καλύτερο φέτος, προκειμένου να διευκολυνθούν ή και να πάρουν ξανά πίσω τις πινακίδες που τυχόν είχαν καταθέσει.
Στο κενό φαίνεται πως έπεσαν όμως ακόμα και τα σχέδια για κάποια επιπλέον ενδιάμεσα κλιμάκια που θα καθιστούσαν περισσότερο ομαλή την αύξηση των Τελών. Έτσι, πλην των πολύτεκνων με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα αναρτηθούν τις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται να είναι πάλι τα ίδια με τα περσινά, που διαμορφώνονταν ως εξής:
1.Τα τέλη για ΙΧ προ του 2011 (με βάση τον κυβισμό)
2.Τα τέλη για ΙΧ από το 2011 και μετά (βάσει ρύπων)
Πηγή : http://www.newsauto.gr
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24031
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2018
Το κακο τους το καιρο. :bounce:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!