Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης TSI!
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Ονειρα.... :silly1:
POWER BY....RK GARAGE....
-
Σε σύνδεσηlinkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24032
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Θα παρω ενα με το εφαπαξ! Παπαρες μαντολες ΤσιπροΣυριζαιηκες. :dupe:tsiogeo έγραψε:Ονειρα.... :silly1:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Με το εφαπαξ για bmw σε κοβω...linkin's dad έγραψε:Θα παρω ενα με το εφαπαξ! Παπαρες μαντολες ΤσιπροΣυριζαιηκες. :dupe:tsiogeo έγραψε:Ονειρα.... :silly1:
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
POWER BY....RK GARAGE....
-
Σε σύνδεσηlinkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24032
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Αλλοθρησκοι! :laugh: :laugh: :laugh:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- gsa1967
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5305
- Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
- Μοντέλο: octavia 5rs
- Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
:laugh: :laugh: :laugh:
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 865
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Τη μέση κατανάλωση 4,8 lt για τα 130hp & 5,0 lt για τα 150hp την πρόσεξες? :laugh: :dizzy: :laugh:tsiogeo έγραψε: να με συγχωρούνε μερικοί αλλά τα 0-100 δεν μου κάθονται...
Πόσο ΨΕΥΤΕΣ συνεχίζουν να είναι εκεί στη μαμά vag επιτέλους? :mad1:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Δεν είναι ψευτες, ειναι απολυτος φυσιολογικα αυτα τα νουμερα για τον παραπανω κινητηρα αλλα για να το εξιγησω θα πρεπει να γραψω κανα 2 σελιδες η να οργανοσω κανενα σεμηναριο για τον κύκλο καύσης Miller και να σας παρουσιασω με μαθηματικες εξισωσεις την διαρκεια του ψεκασμου σε καθε φορτιο και απενεργοποιηση κυλινδρων. Τα νουμερα φαινονται λογικοτατα οποτε μην βιαζεσαι να κρινεις :smile:
Oι κυριοι της VW έχουν ετοιμάσει ήδη αυτό
[z_video][/z_video]
και θα συνεχισουν με την εξελιξη των κινητηρων.
Ενα να εχετε στο μυαλό σας, πως ενα μαμα 150 αρι Octavia 4 εκαιγε πολλα περισσότερα απο ένα σωστα προγραμματισμενο με 220 αλογα.
Oι κυριοι της VW έχουν ετοιμάσει ήδη αυτό
[z_video][/z_video]
και θα συνεχισουν με την εξελιξη των κινητηρων.
Ενα να εχετε στο μυαλό σας, πως ενα μαμα 150 αρι Octavia 4 εκαιγε πολλα περισσότερα απο ένα σωστα προγραμματισμενο με 220 αλογα.
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 865
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Ναι, στην αεροδυναμική σήραγγα με σταθερή ταχύτητα και χωρίς σταμάτα-ξεκίνα-ανηφόρες-κατηφόρες-εμπόδια, χαίρω πολύ..... έτσι μετράνε καταναλώσεις οι κατασκευαστές. Σε συνθήκες άσχετες με την πραγματικότητα κίνησης των οχημάτων.
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Την διαφορα του 4,8 με 5 επισημανες, οχι οτι ειναι χαμηλα και τα δυο, δλδ αν το 4,8 γινει 5,5 και το 5 γινει 6 παλι ψευτες θα ειναι για την διαφορα η τα νουμερα θα ειναι υπο συγκεκριμενες συνθηκες οπως γινεται σε ολα τα οχηματα και σε ολες τις εταιριες?
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 865
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Δεν επεσήμανα τη μικρή διαφορά μεταξύ τους (λογικότατη είναι), αλλά τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές που ανακοινώνουν και στα δύο.
Εξηγώντας λοιπόν τί εννοώ ψέμα, λέω ότι μέση κατανάλωση κάτω από 6 λιτράκια σε πραγματικές συνθήκες-δρόμους και με πραγματικούς καθημερινούς οδηγούς, δεν πιστεύω ότι παίζει.
Αν βάλουμε κανά ωμό αυγό κάτω απ' το γκάζι και βουρδουλιάζουμε τον οδηγό να μην το σπάσει, τότε συζητάμε και κάτι λιγότερο απ' το 6. :dump:
Αν είναι μάγκες πάντως, ας πάρουν τα τουτούνια τους και νά 'ρθουν να μετρήσουμε όλοι μαζί καταναλώσεις. Στο δρόμο όμως, όχι στον πάγκο του εργαστηρίου ή τη σήραγγα όπου ρυθμίζεται μέχρι και ο αέρας που φυσάει στο αμάξι. Και χωρίς λογισμικά απ' αυτά που ξέρουν, έτσι? :wink:
Εξηγώντας λοιπόν τί εννοώ ψέμα, λέω ότι μέση κατανάλωση κάτω από 6 λιτράκια σε πραγματικές συνθήκες-δρόμους και με πραγματικούς καθημερινούς οδηγούς, δεν πιστεύω ότι παίζει.
Αν βάλουμε κανά ωμό αυγό κάτω απ' το γκάζι και βουρδουλιάζουμε τον οδηγό να μην το σπάσει, τότε συζητάμε και κάτι λιγότερο απ' το 6. :dump:
Αν είναι μάγκες πάντως, ας πάρουν τα τουτούνια τους και νά 'ρθουν να μετρήσουμε όλοι μαζί καταναλώσεις. Στο δρόμο όμως, όχι στον πάγκο του εργαστηρίου ή τη σήραγγα όπου ρυθμίζεται μέχρι και ο αέρας που φυσάει στο αμάξι. Και χωρίς λογισμικά απ' αυτά που ξέρουν, έτσι? :wink:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Κοιτα για μια μια μετρηση χρειαζονται καποιες συγκεκριμενες συνθηκες στροφων κλισης οδοστρωματος θερμοκρασιας κλπ.
Βασει των δεδομενων συνθηκων μετρησης εβγαλαν αυτες τις τιμες. Χαιρω πολύ αν μετρησουμε τα ιδια αυτοκίνητα ενω ανεβαινουν το Δερβένι, θα εχουν 20λτ/100κμ . Ολοι οι κατασκευαστες αυροκινητων το ιδιο κανουν. Ενταξει, αντιλαμβανομαι την απεχθεια ορισμενων για τους Γερμανους, αλλα μη τα ισοπεδωσουμε ολα.
Παρομοιως να σας αναφερω οτι σε κινητα τηλεφωνα ο κατασκευαστης δινει αναμονη πχ 460ωρες (αυτο ειναι 2 εβδομαδες!) Ωστοσο εννοει σε μερος με φουλ σημα χωρις wifi χωρις περεταιρω χρηση κλπ . Δηλ περιπενει καποιος χρηστης κινητου τηλεφωνου να του κρατησει 2 βδομαδες η μπαταρια???,
Βασει των δεδομενων συνθηκων μετρησης εβγαλαν αυτες τις τιμες. Χαιρω πολύ αν μετρησουμε τα ιδια αυτοκίνητα ενω ανεβαινουν το Δερβένι, θα εχουν 20λτ/100κμ . Ολοι οι κατασκευαστες αυροκινητων το ιδιο κανουν. Ενταξει, αντιλαμβανομαι την απεχθεια ορισμενων για τους Γερμανους, αλλα μη τα ισοπεδωσουμε ολα.
Παρομοιως να σας αναφερω οτι σε κινητα τηλεφωνα ο κατασκευαστης δινει αναμονη πχ 460ωρες (αυτο ειναι 2 εβδομαδες!) Ωστοσο εννοει σε μερος με φουλ σημα χωρις wifi χωρις περεταιρω χρηση κλπ . Δηλ περιπενει καποιος χρηστης κινητου τηλεφωνου να του κρατησει 2 βδομαδες η μπαταρια???,
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21815
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Εγω με 120 χλμ ανα ωρα και κοντο σασμάν, δλδ 3800 σαλ εχω κατανάλωση 6,5. Το μοτερ μου τεχνολογιας τελη δεκαετίας 90 με πρόγραμμα και υπερκυβισμο, φαντάσου μοτερ 2017, με κύκλο καύσης Miller με συμπιεση 12,5:1 τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας,4η γενιά άμεσου ψεκασμού,σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, μονάδα ψύξης με περιστροφικές βαλβίδες,επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων,πίεση ψεκασμού στα 350 bar και + ολα τα αλλα κιβώτιο DSG7.
Τωρα μην κοροιδευομαστε εντάξει,ειμαι μηχανολόγος μηχανικός αυτοκινήτων παίδες,μην τα ισοπεδώνεται ολα, τουλάχιστον να σέβεστε τις γνώσεις μου και την άποψη μου και μην πατε κόντρα αν γράψω κατι,δεχτείτε οτι μπορεί να ειναι ετσι τα πράγματα. Αν ήταν αλλιώς θα ήμουν ο πρώτος που θα εκανα αρνητικά σχόλια στο πρώτο μου ποστ οταν άνοιξα το παρών θέμα.
Στην τελικη τέτοιου τυπου κινητηρες τους εχω φαει με το κουταλι εδω στη Scania. Φοριουνται απο το 2013 ηδη οι μισες τεχνολογιες και οι αλλες μισες απο το 2007...
Τωρα μην κοροιδευομαστε εντάξει,ειμαι μηχανολόγος μηχανικός αυτοκινήτων παίδες,μην τα ισοπεδώνεται ολα, τουλάχιστον να σέβεστε τις γνώσεις μου και την άποψη μου και μην πατε κόντρα αν γράψω κατι,δεχτείτε οτι μπορεί να ειναι ετσι τα πράγματα. Αν ήταν αλλιώς θα ήμουν ο πρώτος που θα εκανα αρνητικά σχόλια στο πρώτο μου ποστ οταν άνοιξα το παρών θέμα.
Στην τελικη τέτοιου τυπου κινητηρες τους εχω φαει με το κουταλι εδω στη Scania. Φοριουνται απο το 2013 ηδη οι μισες τεχνολογιες και οι αλλες μισες απο το 2007...
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Η καταναλωση μπορει να επιτευχθει σιγουρα .
Απλως μη περιμενεις τετοια νουμερα στο πρωινο αναμα-φρενο γιατι βγαινει ο κυρ Μητσος- αλαρμ σταματημα πεταμα σκουπιδιων- φρενα στον περιφερειακο επειδη μπηκε στο δρομο ενα κατσικι- ωπα με επιασε φαναρι - ωπα γκαζι να περασω το kamaz του Βουλγαρου που σερνεται με 30 .
:laugh:
Απλως μη περιμενεις τετοια νουμερα στο πρωινο αναμα-φρενο γιατι βγαινει ο κυρ Μητσος- αλαρμ σταματημα πεταμα σκουπιδιων- φρενα στον περιφερειακο επειδη μπηκε στο δρομο ενα κατσικι- ωπα με επιασε φαναρι - ωπα γκαζι να περασω το kamaz του Βουλγαρου που σερνεται με 30 .
:laugh:
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 865
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Ακριβώς αυτά που γράφεις.windmill82 έγραψε: Κοιτα για μια μια μετρηση χρειαζονται καποιες συγκεκριμενες συνθηκες στροφων κλισης οδοστρωματος θερμοκρασιας κλπ.
Βασει των δεδομενων συνθηκων μετρησης εβγαλαν αυτες τις τιμες. Χαιρω πολύ αν μετρησουμε τα ιδια αυτοκίνητα ενω ανεβαινουν το Δερβένι, θα εχουν 20λτ/100κμ . Ολοι οι κατασκευαστες αυροκινητων το ιδιο κανουν. Ενταξει, αντιλαμβανομαι την απεχθεια ορισμενων για τους Γερμανους, αλλα μη τα ισοπεδωσουμε ολα.
Παρομοιως να σας αναφερω οτι σε κινητα τηλεφωνα ο κατασκευαστης δινει αναμονη πχ 460ωρες (αυτο ειναι 2 εβδομαδες!) Ωστοσο εννοει σε μερος με φουλ σημα χωρις wifi χωρις περεταιρω χρηση κλπ . Δηλ περιπενει καποιος χρηστης κινητου τηλεφωνου να του κρατησει 2 βδομαδες η μπαταρια???,
Στιλητεύω τις ιδανικές - και συνάμα ψεύτικες - συνθήκες στις οποίες δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα, αλλά και ΟΛΑ γενικά τα πράγματα (όπως τα κινητά που λες).
- Το ότι <όλοι οι κατασκευαστές κάνουν το ίδιο>, ποσώς μ' ενδιαφέρει ως καταναλωτή. Δεν είναι ελαφρυντικό για μένα, όπως τους βολεύουν τα έχουν κανονίσει. Δε θυμάμαι να ερωτηθήκαμε και να συμφωνήσαμε ότι αυτές είναι πραγματικές συνθήκες δοκιμών.
- Εδώ έτυχε να μιλάμε για τον κινητήρα της vag, τα ίδια θα έλεγα όποιος κι αν ήταν, νά 'σαι σίγουρος.
- Όσο για την απέχθεια στους Γερμανούς, μόνοι τους την προκαλούνε μια ζωή. Δίνουν δικαιώματα φίλε σε όλο τον πλανήτη με τις λαμογιές τους, την ψωνάρα που τους δέρνει και την εντύπωση ανωτερότητας που έχουν και δεν μπορούν να αποβάλλουν. Σοφή η παροιμία: "καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά τ' όνομα". :wink:
Γιάννη, σέβομαι απολύτως τις γνώσεις σου και το επάγγελμά σου. Ιδίως όταν εγώ είμαι στην άλλη πλευρά της όχθης, δηλ. άσχετος με αυτά.
Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε όταν κάποιοι δουλέψουν (και) αυτούς τους κινητήρες στην πράξη, να δούμε κατά πόσο αληθεύουν οι ανακοινώσεις ή όχι.
Και πρώτος εγώ θα βγω να πω ότι έσφαλα, δεν έχω και δεν είχα ποτέ τέτοιο κόλλημα. Μακάρι άλλωστε να έχουν αυτοί δίκιο, εμείς θα ωφεληθούμε απ' τις χαμηλότερες καταναλώσεις.
Μέχρι τότε όμως και με γνώμονα τα έως τώρα πραχθέντα (απ' όλους τους), θα προτιμήσω να είμαι επιφυλακτικός και επικριτικός. Δεν έκανα άλλωστε εγώ όλα αυτά τα σκάνδαλα με τα αυτοκίνητα (dieselgate κλπ). Η απατεωνιά έχει και τις επιπτώσεις της, μη ζητάμε άμεση λησμονιά και άφεση αμαρτιών, χωρίς μάλιστα να έχουν τιμωρηθεί τα λαμόγια (απ' όσο έχω αντιληφθεί σκ@τά τιμωρία έχει υποστεί η vag για τη σκανδαλάρα της. Μόνο θράσσος έχει επιδείξει, στην Ευρώπη τουλάχιστον που τη διαφεντεύει).
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------