Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Η Ανάβαση Ριτσώνας θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 8-9 Απριλίου και την ευθύνη της διοργάνωσης έχει και φέτος το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ). Στο πλευρό του βρίσκεται ο Δημοτικός Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), στηρίζοντας έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας. Παράλληλα, για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο αγώνας της Κυριακής θα μεταδοθεί ζωντανά από το STAR Κεντρικής Ελλάδας, κανάλι που εκπέμπει πανελλαδικά.
Το πρωί του Σαββάτου 8 Απριλίου και συγκεκριμένα στις 10.30 θα ξεκινήσουν οι χρονομετρημένες δοκιμές, ενώ νωρίτερα (08.00-09.30) θα έχει προηγηθεί ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Τα δύο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 8 Απριλίου, με την εκκίνηση να δίνεται και πάλι στις 10.30. Υπενθυμίζεται πως ο δρόμος θα έχει κλείσει για τους θετές από τις 09.30. Η αγαπημένη ανάβαση τόσο των οδηγών, όσο και των φιλάθλων, υπόσχεται πλούσιο θέαμα στους χιλιάδες θεατές που αναμένεται να κατακλύσουν τη διαδρομή.
Δείτε αναλυτικά τις 123 συμμετοχές του αγώνα (αρχείο pdf).
http://agonistiko.gr/attachments/articl ... a_2017.pdf
Πρόγραμμα
Διανομή Εντύπων και αριθμών Συμμετοχής: Σάββατο 08.04.17 (08.00-09.30)
Διοικητικός & Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 08.04.17 (08.00 – 09.30)
Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων: Σάββατο 08.04.17 (10.00)
Κλείσιμο Δρόμου: Σάββατο 08.04.17 (09.30)
Υποχρεωτική Ενημέρωση Αγωνιζομένων: Σάββατο 08.04.17 (10.10) στο χώρο του Διοικητικού Ελέγχου
Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών: Σάββατο 08.04.17 (10.30)
Εκκίνηση Αγώνα: Κυριακή 09.04.17 (10.30)
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: Κυριακή 09.04.17 μετά τη λήξη του 2ου σκέλους
Δημοσίευση Αποτελεσμάτων: Κυριακή 09.04.17 (μισή ώρα μετά το τέλος του β’ σκέλους)
Απονομή Επάθλων: Κυριακή 09.04.17 (μία ώρα μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων), στο Τεταρτοκύκλιο Χαλκίδας
Ενημερωθείτε για όλα τα τελευταία νέα της Ανάβασης Ριτσώνας, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της οργάνωσης και την σελίδα του αγώνα στο Facebook.
http://agonistiko.gr/home/activity/30-r ... -release-2
https://www.facebook.com/%CE%91%CE%BD%C ... nref=story
πηγη http://www.drive.gr
...και bonus video με τους ...ντριφτάδες απο παλιότερους αγώνες
[z_video][/z_video]
:happy1: :happy1: :happy1:
Το πρωί του Σαββάτου 8 Απριλίου και συγκεκριμένα στις 10.30 θα ξεκινήσουν οι χρονομετρημένες δοκιμές, ενώ νωρίτερα (08.00-09.30) θα έχει προηγηθεί ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Τα δύο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 8 Απριλίου, με την εκκίνηση να δίνεται και πάλι στις 10.30. Υπενθυμίζεται πως ο δρόμος θα έχει κλείσει για τους θετές από τις 09.30. Η αγαπημένη ανάβαση τόσο των οδηγών, όσο και των φιλάθλων, υπόσχεται πλούσιο θέαμα στους χιλιάδες θεατές που αναμένεται να κατακλύσουν τη διαδρομή.
Δείτε αναλυτικά τις 123 συμμετοχές του αγώνα (αρχείο pdf).
http://agonistiko.gr/attachments/articl ... a_2017.pdf
Πρόγραμμα
Διανομή Εντύπων και αριθμών Συμμετοχής: Σάββατο 08.04.17 (08.00-09.30)
Διοικητικός & Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 08.04.17 (08.00 – 09.30)
Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων: Σάββατο 08.04.17 (10.00)
Κλείσιμο Δρόμου: Σάββατο 08.04.17 (09.30)
Υποχρεωτική Ενημέρωση Αγωνιζομένων: Σάββατο 08.04.17 (10.10) στο χώρο του Διοικητικού Ελέγχου
Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών: Σάββατο 08.04.17 (10.30)
Εκκίνηση Αγώνα: Κυριακή 09.04.17 (10.30)
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: Κυριακή 09.04.17 μετά τη λήξη του 2ου σκέλους
Δημοσίευση Αποτελεσμάτων: Κυριακή 09.04.17 (μισή ώρα μετά το τέλος του β’ σκέλους)
Απονομή Επάθλων: Κυριακή 09.04.17 (μία ώρα μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων), στο Τεταρτοκύκλιο Χαλκίδας
Ενημερωθείτε για όλα τα τελευταία νέα της Ανάβασης Ριτσώνας, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της οργάνωσης και την σελίδα του αγώνα στο Facebook.
http://agonistiko.gr/home/activity/30-r ... -release-2
https://www.facebook.com/%CE%91%CE%BD%C ... nref=story
πηγη http://www.drive.gr
...και bonus video με τους ...ντριφτάδες απο παλιότερους αγώνες
[z_video][/z_video]
:happy1: :happy1: :happy1:
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8912
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Ισως η καλυτερη αναβαση της Ελλαδος ολοκληρώθηκε , με τρομερες μάχες στην Α8 αλλα και στην sport saloon, αποτελεσματα και φωτοστόρι θα εχω λιγο αργότερα , αλλα αυτο που πόνεσε πιο πολυ ολους μας ειναι η κακια στιγμη του Ηλιοπουλου , που με την ferrari του υπέστρεψαν αγκάλιασαν την μπαριερα
:sad:
[z_video][/z_video]
:sad:
[z_video][/z_video]
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Με χαρακτηριστικό τις πολλές καθυστερήσεις από ατυχήματα και μηχανικά προβλήματα των αγωνιζομένων ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα της Κυριακής η Ανάβαση Ριτσώνας. Η πρώτη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς μάζεψε για ακόμα μια χρονιά πάρα πολύ κόσμο που δυστυχώς ελαττώθηκε κατά πολύ στο δεύτερο σκέλος, λόγω της υπερβολικά μεγάλης διάρκειας του αγώνα. Η οργάνωση έκανε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό για να επανέρχεται η διαδρομή σε κατάλληλη κατάσταση μετά από κάθε πρόβλημα που δημιουργούνταν, όμως φάνηκε ότι κάτι τέτοιο δεν αρκεί, ειδικά στην περίπτωση της εξόδου της Ferrari του Παναγιώτη Ηλιόπουλου, στην οποία καταναλώθηκε πολύς χρόνος ώστε να αποκατασταθεί η ζημιά στη μπαριέρα και να ξαναγίνει ασφαλής (;) η διαδρομή.
Τεράστια γιορτή για τον μηχανοκίνητο Αθλητισμό η Ανάβαση Ριτσώνας, η οποία έχει καθιερωθεί μαζί με το Ράλλυ Ακρόπολις στη συνείδηση όλων των φίλων του αυτοκινήτου ως ένα από τα σημαντικότερα αυτοκινητιστικά γεγονότα της χώρας, όμως θα πρέπει η οργάνωση και ομοσπονδία να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν ανάλογα φαινόμενα στο μέλλον. Όνειρο κάθε οδηγού είναι η συμμετοχή στην πιο ονομαστή Ανάβαση του πρωταθλήματος, όμως δυστυχώς απαιτείται ο περιορισμός των συμμετεχόντων, όσο κι αν αυτό δεν συμφέρει σε κάποιους, για την ομαλότερη διεξαγωγή του αγώνα και την ευκολότερη τηλεοπτική του κάλυψη. Τον αριθμό, όπως και τα κριτήρια συμμετοχής δεν είναι δύσκολο να τα ορίσουν οι υπεύθυνοι, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε όλοι καλύτερο και ασφαλέστερο αγώνα.
Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, όσοι θεατές παρέμειναν και στο δεύτερο σκέλος απόλαυσαν ωραίες μάχες σε όλες τις κατηγορίες και αρκετές ανατροπές! Η μεγαλύτερη όλων ήταν στη Formula Saloon όπου ο Κώστας Πατσουρέας με το πολύ δυνατό Mitsubishi Lancer Evo IX ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση που είχε διαμορφωθεί στο πρώτο σκέλος και με τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας υπερκάλυψε τη διαφορά από τον πολύ δυνατό «βόρειο» Κώστα Λαζαρίδη με το αναβαθμισμένο Mitsubishi Lancer Evo VIII!. Η τελική διαφορά των δύο δεν ξεπέρασε το μισό δευτερόλεπτο, δείγμα του μεγάλου ανταγωνισμού της κατηγορίας. Ο πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος με το θηριώδες Audi R8 Le Mans περιορίστηκε στην τρίτη θέση της ομάδας, και στην πρώτη της FSA, ενώ τέταρτος στη saloon ολοκλήρωσε ο Pete Παρθένης με ακόμα ένα 9αρι. Με νίκη στη χρονιά ξεκίνησε ο περσινός κυπελλούχος της FST2 Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) μπροστά από τον Γιώργο Γκίκα (VW Golf).
Στην ομάδα Α, ο «Σάκης Λιώρης» (Ford Escort WRC) πήρε την πρώτη νίκη της χρονιάς! Ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) όσο κι αν προσπάθησε στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να καλύψει τη διαφορά του από τον νικητή και το μόνο που κατόρθωσε ήταν να ολοκληρώσει δεύτερος, μπροστά από το Ford Escort WRC του Μιχάλη Ευθυμίου.
Έντονες ήταν οι συγκινήσεις στην ομάδα Α έως 2 λίτρα στη Ριτσώνα. Ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) ήταν αυτός που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, αν και σημείωσε στο πρώτο σκέλος μόλις τον τρίτο χρόνο. Ο νικητής βελτίωσε κατά πολύ την επίδοση του στο δεύτερο σκέλος και είδε τον μεγάλο του αντίπαλο Αλέξανδρο Τσιόγκα (Peugeot 106 MAXI) να εγκαταλείπει από μηχανικό πρόβλημα. Ο περσινός πρωταθλητής Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) δεν έκανε καλό δεύτερο ανέβασμα, υποχωρώντας στην 4η θέση και 2η στα 1600, πίσω από τον νικητή της Α/6 Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo) και τον Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa Kit Car). Τα βάθρα σε Α/6 και Α/7, αντίστοιχα, συμπλήρωσαν οι Γιάννης Δρακόπουλος (Peugeot 106) και Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma S1600). Ανατροπή είχαμε στα 1400 με τον Γιάννη Παράβαλο (Toyota Yaris) να «κλέβει» τη νίκη στο δεύτερο σκέλος από τον Νίκο Φίφλη (Toyota Yaris).
Ο μοναδικός «τετρακίνητος» της ομάδας Ν Γιάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza κατέκτησε φυσιολογικά τη νίκη. Ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) ήταν αυτός που επικράτησε στην ομάδα Ν έως 2 λίτρα και έκανε το πρώτο βήμα για την υπεράσπιση του τίτλου του. Τον ακολούθησαν οι «πυροβολημένοι» της Ν/2 με καλύτερο όλων τον περσινό Κυπελλούχο Νίκο Κομνό (Peugeot 106) που ήταν ο ταχύτερος της κλάσης και στα δύο σκέλη. Ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo) ήταν δεύτερος στα 1600 μπροστά από τους Χρήστο Βλάχο (Peugeot 106), Κώστα Τασούλα (Peugeot 106) και Δήμο Παναγουλόπουλο (Citroen Saxo).
Ο πρωταθλητής Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης σε κανέναν στην ομάδα Ε. Ο Σάκης Τροβάς (BMW M3) ακολούθησε μη μπορώντας να τον απειλήσει ενώ ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3) που ήταν ο ταχύτερος στο δεύτερο σκέλος περιορίστηκε στην τρίτη θέση λόγω της κακής του επίδοσης στο πρώτο σκέλος. Εύκολη ήταν η επικράτηση του Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) στην Ε έως 2 λίτρα, με τους δύο πρώτους της Ε/11 Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort RS) και Παναγιώτη Μπιμπίκα (VW Golf), αλλά και τον ταχύτερο 1400αρη Γιώργο Παπαθανασόπουλο (Suzuki Swift) να μην μπορούν να τον πλησιάσουν.
Ακόμα μια νίκη σημείωσε στην ομάδα των ιστορικών ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) μπροστά από τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort) και Λάμπρο Αγγελάκη (Ford Escort).
Το πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται στο τέλος του Απρίλη με την Ανάβαση Διονύσου, με τον αριθμό των συμμετεχόντων να αναμένεται και πάλι τριψήφιος!
πηγη www.grally.gr
Τεράστια γιορτή για τον μηχανοκίνητο Αθλητισμό η Ανάβαση Ριτσώνας, η οποία έχει καθιερωθεί μαζί με το Ράλλυ Ακρόπολις στη συνείδηση όλων των φίλων του αυτοκινήτου ως ένα από τα σημαντικότερα αυτοκινητιστικά γεγονότα της χώρας, όμως θα πρέπει η οργάνωση και ομοσπονδία να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν ανάλογα φαινόμενα στο μέλλον. Όνειρο κάθε οδηγού είναι η συμμετοχή στην πιο ονομαστή Ανάβαση του πρωταθλήματος, όμως δυστυχώς απαιτείται ο περιορισμός των συμμετεχόντων, όσο κι αν αυτό δεν συμφέρει σε κάποιους, για την ομαλότερη διεξαγωγή του αγώνα και την ευκολότερη τηλεοπτική του κάλυψη. Τον αριθμό, όπως και τα κριτήρια συμμετοχής δεν είναι δύσκολο να τα ορίσουν οι υπεύθυνοι, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε όλοι καλύτερο και ασφαλέστερο αγώνα.
Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, όσοι θεατές παρέμειναν και στο δεύτερο σκέλος απόλαυσαν ωραίες μάχες σε όλες τις κατηγορίες και αρκετές ανατροπές! Η μεγαλύτερη όλων ήταν στη Formula Saloon όπου ο Κώστας Πατσουρέας με το πολύ δυνατό Mitsubishi Lancer Evo IX ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση που είχε διαμορφωθεί στο πρώτο σκέλος και με τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας υπερκάλυψε τη διαφορά από τον πολύ δυνατό «βόρειο» Κώστα Λαζαρίδη με το αναβαθμισμένο Mitsubishi Lancer Evo VIII!. Η τελική διαφορά των δύο δεν ξεπέρασε το μισό δευτερόλεπτο, δείγμα του μεγάλου ανταγωνισμού της κατηγορίας. Ο πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος με το θηριώδες Audi R8 Le Mans περιορίστηκε στην τρίτη θέση της ομάδας, και στην πρώτη της FSA, ενώ τέταρτος στη saloon ολοκλήρωσε ο Pete Παρθένης με ακόμα ένα 9αρι. Με νίκη στη χρονιά ξεκίνησε ο περσινός κυπελλούχος της FST2 Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) μπροστά από τον Γιώργο Γκίκα (VW Golf).
Στην ομάδα Α, ο «Σάκης Λιώρης» (Ford Escort WRC) πήρε την πρώτη νίκη της χρονιάς! Ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) όσο κι αν προσπάθησε στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να καλύψει τη διαφορά του από τον νικητή και το μόνο που κατόρθωσε ήταν να ολοκληρώσει δεύτερος, μπροστά από το Ford Escort WRC του Μιχάλη Ευθυμίου.
Έντονες ήταν οι συγκινήσεις στην ομάδα Α έως 2 λίτρα στη Ριτσώνα. Ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) ήταν αυτός που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, αν και σημείωσε στο πρώτο σκέλος μόλις τον τρίτο χρόνο. Ο νικητής βελτίωσε κατά πολύ την επίδοση του στο δεύτερο σκέλος και είδε τον μεγάλο του αντίπαλο Αλέξανδρο Τσιόγκα (Peugeot 106 MAXI) να εγκαταλείπει από μηχανικό πρόβλημα. Ο περσινός πρωταθλητής Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) δεν έκανε καλό δεύτερο ανέβασμα, υποχωρώντας στην 4η θέση και 2η στα 1600, πίσω από τον νικητή της Α/6 Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo) και τον Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa Kit Car). Τα βάθρα σε Α/6 και Α/7, αντίστοιχα, συμπλήρωσαν οι Γιάννης Δρακόπουλος (Peugeot 106) και Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma S1600). Ανατροπή είχαμε στα 1400 με τον Γιάννη Παράβαλο (Toyota Yaris) να «κλέβει» τη νίκη στο δεύτερο σκέλος από τον Νίκο Φίφλη (Toyota Yaris).
Ο μοναδικός «τετρακίνητος» της ομάδας Ν Γιάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza κατέκτησε φυσιολογικά τη νίκη. Ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) ήταν αυτός που επικράτησε στην ομάδα Ν έως 2 λίτρα και έκανε το πρώτο βήμα για την υπεράσπιση του τίτλου του. Τον ακολούθησαν οι «πυροβολημένοι» της Ν/2 με καλύτερο όλων τον περσινό Κυπελλούχο Νίκο Κομνό (Peugeot 106) που ήταν ο ταχύτερος της κλάσης και στα δύο σκέλη. Ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo) ήταν δεύτερος στα 1600 μπροστά από τους Χρήστο Βλάχο (Peugeot 106), Κώστα Τασούλα (Peugeot 106) και Δήμο Παναγουλόπουλο (Citroen Saxo).
Ο πρωταθλητής Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης σε κανέναν στην ομάδα Ε. Ο Σάκης Τροβάς (BMW M3) ακολούθησε μη μπορώντας να τον απειλήσει ενώ ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3) που ήταν ο ταχύτερος στο δεύτερο σκέλος περιορίστηκε στην τρίτη θέση λόγω της κακής του επίδοσης στο πρώτο σκέλος. Εύκολη ήταν η επικράτηση του Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) στην Ε έως 2 λίτρα, με τους δύο πρώτους της Ε/11 Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort RS) και Παναγιώτη Μπιμπίκα (VW Golf), αλλά και τον ταχύτερο 1400αρη Γιώργο Παπαθανασόπουλο (Suzuki Swift) να μην μπορούν να τον πλησιάσουν.
Ακόμα μια νίκη σημείωσε στην ομάδα των ιστορικών ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) μπροστά από τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort) και Λάμπρο Αγγελάκη (Ford Escort).
Το πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται στο τέλος του Απρίλη με την Ανάβαση Διονύσου, με τον αριθμό των συμμετεχόντων να αναμένεται και πάλι τριψήφιος!
πηγη www.grally.gr
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8912
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Ο Ferraristi, μάλλον δείχνει ότι "ξέχασε" να φρενάρει έγκαιρα.., άργησε συνεπώς να σηκώσει το πόδι απ' το φρένο και να στρίψει..
Βέβαια, εκεί δεν ήμουν, όρκο δεν παίρνω.. :cool1:
Ευχαριστούμε για το ρεπόρτο! :thumbs up:
Βέβαια, εκεί δεν ήμουν, όρκο δεν παίρνω.. :cool1:
Ευχαριστούμε για το ρεπόρτο! :thumbs up:
Service by Koret
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Κι ενα αποχαιρετιστήριο βιντεακι για το τι εγινε προχτες στην Ριτσώνα...
[z_video][/z_video]
:dizzy: :dizzy: :dizzy:
[z_video][/z_video]
:dizzy: :dizzy: :dizzy:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24031
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Ξεχασε να στριψει και το τιμονι,απ'οτι φαινεται. :laugh:TORRERO έγραψε:Ο Ferraristi, μάλλον δείχνει ότι "ξέχασε" να φρενάρει έγκαιρα.., άργησε συνεπώς να σηκώσει το πόδι απ' το φρένο και να στρίψει..
Βέβαια, εκεί δεν ήμουν, όρκο δεν παίρνω.. :cool1:
Ευχαριστούμε για το ρεπόρτο! :thumbs up:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- pantelos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ 14 Ιουν 2010, 01:10
- Μοντέλο: Octavia 5 1.4 TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Στο 3:41 του βίντεο έχει ένα Audi A4 που πάει με τις πόρτες, φαίνεται να είναι πισωκίνητο.
Παντελής
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24031
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Το ειδα Αναβαση Πιτιτσας.Και μενα πισωκινητο μου φανηκε. :smile:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Αχιλέας Μποχώρης, το audi του δηλωνεται ως RS6pantelos έγραψε:Στο 3:41 του βίντεο έχει ένα Audi A4 που πάει με τις πόρτες, φαίνεται να είναι πισωκίνητο.
:laugh:
Προφανως με τις αυτονοητες αλλαγες στην μεταδοση τρέχει στην κατηγορια FST η οποια αν δεν κανω λαθος υπαρχει μονο στο πρωταθλημα αναβασεων.
Απο εκει και περα θα τον δειτε και σε καναν αγωνα drift.
:cool:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24031
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
RS6?!Εχει κατι δισκους πισω που και σε mountain-bike παλι μικροι θα επεφταν.Δε φρεναρει ποτε αυτος ο ανθρωπος?! :dizzy: Μου εκανε εντυπωση καθως το χαζευα στην εκκινηση του warm-up στη Πιτιτσα. :smile:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10351
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
Μονο για το υδραυλικό χειρόφρενο τους χρειάζεται.
:laugh:
:laugh:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 24031
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Ανάβαση Ριτσώνας 08-09/04/2017
:laugh: Δε θα το'λεγα.Στη Κ1 στη Πιτιτσα ερχονται με καμια 180αρα πριν φρεναρουν.Τελος παντων,προφανως καποιο λογο θα εχει ο ανθρωπος που εχει βαλει φρενα απο Audi A4 1600 πισω. :dupe: :stupid:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV, dCi 1.6, BOSE Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!