Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Κάνοντας μια τηλεφωνική έρευνα σχετικά με την τοποθέτηση υγραερίου στο αυτοκίνητο (τύπος κινητήρα BLR) πήρα τις παρακάτω προσφορές:
1. InterAuto (Γλυκά Νερά) 1680 ευρώ +ΦΠΑ + 80 ευρώ ΚΤΕΟ
2. BRC (Μαραθώνος) 1365 ευρώ+ΦΠΑ + 80 ευρώ ΚΤΕΟ
3. Viagas (Από 1η Νοεμβρίου ξεκινάνε τα FSI) 1600-1800 ευρώ "όλα μαζί"
Και στις 3 περιπτώσεις το σύστημα περιλαμβάνει:
Δεξαμενή στη ρεζέρβα
Πνεύμονα
Ξεχωριστά Μπεκ
Τα υπόλοιπα τεχνικά άφησα να τα συζητήσω από κοντά
Να αναφέρω ότι και τα 3 συστήματα προέρχονται από διαφορετικό κατασκευαστή
Περιθώρια έκπτωσης υπάρχουν αλλά σε κατ ιδίαν συζήτηση
Η Viagas παρέχει 24μηνο άτοκο διακανονισμό
Νεώτερα όταν θα πραγματοποιηθούν οι επισκέψεις
1. InterAuto (Γλυκά Νερά) 1680 ευρώ +ΦΠΑ + 80 ευρώ ΚΤΕΟ
2. BRC (Μαραθώνος) 1365 ευρώ+ΦΠΑ + 80 ευρώ ΚΤΕΟ
3. Viagas (Από 1η Νοεμβρίου ξεκινάνε τα FSI) 1600-1800 ευρώ "όλα μαζί"
Και στις 3 περιπτώσεις το σύστημα περιλαμβάνει:
Δεξαμενή στη ρεζέρβα
Πνεύμονα
Ξεχωριστά Μπεκ
Τα υπόλοιπα τεχνικά άφησα να τα συζητήσω από κοντά
Να αναφέρω ότι και τα 3 συστήματα προέρχονται από διαφορετικό κατασκευαστή
Περιθώρια έκπτωσης υπάρχουν αλλά σε κατ ιδίαν συζήτηση
Η Viagas παρέχει 24μηνο άτοκο διακανονισμό
Νεώτερα όταν θα πραγματοποιηθούν οι επισκέψεις
- apatci
- Member
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Παρ 17 Απρ 2009, 10:45
- Μοντέλο: octavia 18T
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εχω βαλει στο octavia 1.8T του 2000 μοντελο το κιτ υγραεροκινησεις STAG-300 με τιμη 900 ευρο.Μεχρι τωρα εχω κανει 1000 χλμ,και ολα δουλευουν ρολοι, με δεξαμενη 64λιτρα,στον χωρο της ρεζερβας.Σε τρεια συνεργεια που πηγα και ρωτησα μου ειπαν οτι ολα τα αυτοκινητα θα παρουσιασουν φθορες στις βαλβιδες. μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα απο 80 και πανω. Μηπως εχει τοποθετησει καποιος αλλος το συγκεκριμενο κιτ?
- vaxalis
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1434
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 10:29
- Μοντέλο: octavia gt
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
εαν ο προγραμματισμος του αυτοκινητου ειναι σωστος με το υγραεριο και τα fuel trims σου ειναι σωστα δεν θα παθει τιποτα ποτε.καλο ειναι παπντως να μην το λιωνεις με lpg μεχρι 4500 5000 χιλιαδες στροφες για να εχεις το κεφαλι σου μια ζωη ησυχο!!!apatci έγραψε:Εχω βαλει στο octavia 1.8T του 2000 μοντελο το κιτ υγραεροκινησεις STAG-300 με τιμη 900 ευρο.Μεχρι τωρα εχω κανει 1000 χλμ,και ολα δουλευουν ρολοι, με δεξαμενη 64λιτρα,στον χωρο της ρεζερβας.Σε τρεια συνεργεια που πηγα και ρωτησα μου ειπαν οτι ολα τα αυτοκινητα θα παρουσιασουν φθορες στις βαλβιδες. μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα απο 80 και πανω. Μηπως εχει τοποθετησει καποιος αλλος το συγκεκριμενο κιτ?
- smpetros
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 14499
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
- Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εκεί που περιμέναμε να πέσουν οι τιμές κάτωOCTAVIA 5 2.0 FSI έγραψε: 1. InterAuto (Γλυκά Νερά) 1680 ευρώ +ΦΠΑ + 80 ευρώ ΚΤΕΟ
2. BRC (Μαραθώνος) 1365 ευρώ+ΦΠΑ + 80 ευρώ ΚΤΕΟ
3. Viagas (Από 1η Νοεμβρίου ξεκινάνε τα FSI) 1600-1800 ευρώ "όλα μαζί"
από το χιλιάρικο, έπεσαν οι μισθοί και οι τιμές
για το υγραέριο πήραν την ανηφόρα και κοντεύουν
να φτάσουν τα δυο χιλιάρικα.
Προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω υγραέριο
διότι με τα χιλιόμετρα που κάνω δεν υπάρχει καμία
πιθανότητα να κάνω απόσβεση.
Αλλά έτσι όπως περπατάει η δουλειά δυσκολεύουν τα
πράγματα και γι αυτούς που κάνουν αρκετά χιλιόμετρα
και μην τρέφετε αυταπάτες ότι θα έχουμε φτηνό καύσιμο
να κάνουμε κοντρούλες.
Για πολλές δεκαετίες οι πετρελαιάδες έχουν μπλοκάρει
κάθε προσπάθεια για φτηνές μετακινήσεις
(βλέπε ηλεκτρικό αυτοκίνητο)… :oops:
Το ίδιο βλέπω κι εδώ κατά τι γνώμη μου…. :evil:
Skoda: Είναι όλο προσόντα.
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
- vaxalis
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1434
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 10:29
- Μοντέλο: octavia gt
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
ψαξε λιγο καλυτερα φιλε μου και θα δεις οτι εχει και ποιο καλες τιμες για εγκατασταση LPG,εγω το εβαλα με 1280 με το κλειδι στο χερι και εχω 280 αλογα.η τιμη του υγραεριου ναι ανεβαινει,αλλα κοιτα και λιγο που εχει φτασει η τιμη της βενζινης σε 2 χρονια...συμφωνω παντως σε αυτο που ειπες εαν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα δεν βαζεις υγραεριο!smpetros έγραψε:Εκεί που περιμέναμε να πέσουν οι τιμές κάτωOCTAVIA 5 2.0 FSI έγραψε: 1. InterAuto (Γλυκά Νερά) 1680 ευρώ +ΦΠΑ + 80 ευρώ ΚΤΕΟ
2. BRC (Μαραθώνος) 1365 ευρώ+ΦΠΑ + 80 ευρώ ΚΤΕΟ
3. Viagas (Από 1η Νοεμβρίου ξεκινάνε τα FSI) 1600-1800 ευρώ "όλα μαζί"
από το χιλιάρικο, έπεσαν οι μισθοί και οι τιμές
για το υγραέριο πήραν την ανηφόρα και κοντεύουν
να φτάσουν τα δυο χιλιάρικα.
Προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω υγραέριο
διότι με τα χιλιόμετρα που κάνω δεν υπάρχει καμία
πιθανότητα να κάνω απόσβεση.
Αλλά έτσι όπως περπατάει η δουλειά δυσκολεύουν τα
πράγματα και γι αυτούς που κάνουν αρκετά χιλιόμετρα
και μην τρέφετε αυταπάτες ότι θα έχουμε φτηνό καύσιμο
να κάνουμε κοντρούλες.
Για πολλές δεκαετίες οι πετρελαιάδες έχουν μπλοκάρει
κάθε προσπάθεια για φτηνές μετακινήσεις
(βλέπε ηλεκτρικό αυτοκίνητο)… :oops:
Το ίδιο βλέπω κι εδώ κατά τι γνώμη μου…. :evil:
- smpetros
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 14499
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
- Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Φίλε μου δεν αμφιβάλω πως υπάρχουν και χαμηλότερες τιμές,vaxalis έγραψε:ψαξε λιγο καλυτερα φιλε μου και θα δεις οτι εχει και ποιο καλες τιμες για εγκατασταση LPG,εγω το εβαλα με 1280 με το κλειδι στο χερι και εχω 280 αλογα.η τιμη του υγραεριου ναι ανεβαινει,αλλα κοιτα και λιγο που εχει φτασει η τιμη της βενζινης σε 2 χρονια...συμφωνω παντως σε αυτο που ειπες εαν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα δεν βαζεις υγραεριο!
αυτό όμως προσωπικά δεν μου λέει τίποτα.
(Ή μάλλον να το θέσω καλύτερα)
Όπως είπα και ποιο πάνω οικονομικά δεν με συμφέρει
για τον απλούστατο λόγω, μιας και το έχω ψάξει το θέμα
αρκετά θέλω να πιστεύω, πως με τα σημερινά δεδομένα δεν
υπάρχει περίπτωση να κάνω απόσβεση ούτε σε μια 5ετία και
αν τα πράγματα πάνε εκεί που πάνε ούτε στον αιώνα τον άπαντα.
Όμως το βασικό πρόβλημα είναι το μετά και επειδή ζούμε στην
Ελλάδα είμαι τόσο επιφυλακτικός όσο χρειάζεται ώστε να μην
μπαινοβγαίνω στα συνεργεία από το πρωί ως το βράδυ.
Άλλωστε μιλάμε για νέα τεχνολογία στην ουσία πάνω σε αυτό
τον τομέα και η πλειοψηφία αυτών που τοποθετούν αυτά τα
συστήματα δεν έχουν ούτε την εμπειρία ούτε τις γνώσεις που
χρειάζονται για τη μετέπειτα υποστήριξη αν κάτι πάει στραβά
και έχω πληροφορηθεί αρκετά πάνω σε αυτό το θέμα.
Σίγουρα κάποιοι θα κάνουν όντος καλή δουλειά όμως
προσωπικά δεν μου φτάνει για τον απλούστατο λόγω πως όσα
χρόνια οδηγό και έχω χρειαστεί να πάω σε συνεργείο για βλάβη
στο συμβατικό αυτοκίνητο ένα μεγάλο μέρος από αυτούς τους
ειδήμονες δουλεύουν ακόμα με τη βαριοπούλα… :!: :mrgreen:
Επίσης θέλω να σου τονίσω πως οι περισσότερες αντιπροσωπείες
δεν υποστηρίζουν επίσημα ακόμα την υγραεριοκίνηση και
νομίζω πως μάλλον δεν θα το κάνουν ποτέ… :!:
Όλα αυτά είναι καθαρά προσωπική άποψη και δεν θέλω να
θίξω κανέναν ούτε και να κατακρίνω επίσης όποιον
καταφεύγει σε όποιες λύσεις πιστεύει ότι τον εξυπηρετούν
καλύτερα, είτε από άποψη οικονομίας είτε από οποιαδήποτε
άλλη άποψη… :) :) :)
Skoda: Είναι όλο προσόντα.
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
έτυχε πριν από 2 μέρες να ψάχνει φίλος για τοποθέτηση υγραερίου σε audi 1.6 fsi του 06 και τελικά βρήκε ότι παίρνει το landi renzo αλλά λειτουργεί 80% υγραέριο και 20% βενζίνη. Τιμή αν θυμάμαι καλά 1400€
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Από προχθές είμαι και εγώ στην παρέα των υγραεριοκίνητων. Πήρα το αμάξι την Παρασκευή το μεσημέρι από το συνεργείο. Γέμισμα στην αρχή στο πλησιέστερο βενζινάδικο με lpg, βόλτα μέχρι την Ελευσίνα και επιστροφή στο σπίτι στο Φάληρο. Συνολικά 60 km. Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές χωρίς να καταλάβω κάποια διαφορά στο αυτοκίνητο. Εχθές το πρωί (Σάββατο) λέω να κάνω μια ακόμα βόλτα σε συνδυασμό με κάποια ψώνια που ήθελα. Βγαίνω Πειραιώς, ανεβαίνω μέχρι το Γκάζι και επιστροφή προς Φάληρο. Στο ύψος της λαχαναγοράς ανάβει το πορτοκαλί λαμπάκι του κινητήρα. Ξενέρωσα! Δεν έχω προλάβει να κάνω ούτε 70 km συνολικά και άρχισαν τα προβλήματα. Δευτέρα ετοιμάζομαι για συνεργείο, τι να πω. Ελπίζω να μην είναι τίποτα, γιατί μέχρι τώρα οι επισκέψεις στα συνεργεία ήταν μόνο για τα προγραμματισμένα σέρβις που έκανα.
- vaxalis
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1434
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 10:29
- Μοντέλο: octavia gt
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
τι αυτοκινητο εχεις?κλασικα ειναι η βλαβη γι αφτωχο η πλουσιο μειγμα,εγω ταλαιπωρηθηκα 15 μερες μεχρι να φτιαξω τα μιγματα στο δικο μου!εαν ειναι οκταβια τοτε καλο κουραγιο,εαν θες να με ακουσεις αμεσως και να μην ταλαιπωρηθεις,πες στον εγκαταστατη να ρυθμισετε το Lpg με wideband αλλιως καλα κρασια...φιλε μιλαμε θα τρελαθεις στα πιγαινε ελα οπως και εγω και ακρη δεν θα βγαζεις...για αυτο wideband και τελος εγω ετσι καθαρισα!!!gmarios13 έγραψε:Από προχθές είμαι και εγώ στην παρέα των υγραεριοκίνητων. Πήρα το αμάξι την Παρασκευή το μεσημέρι από το συνεργείο. Γέμισμα στην αρχή στο πλησιέστερο βενζινάδικο με lpg, βόλτα μέχρι την Ελευσίνα και επιστροφή στο σπίτι στο Φάληρο. Συνολικά 60 km. Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές χωρίς να καταλάβω κάποια διαφορά στο αυτοκίνητο. Εχθές το πρωί (Σάββατο) λέω να κάνω μια ακόμα βόλτα σε συνδυασμό με κάποια ψώνια που ήθελα. Βγαίνω Πειραιώς, ανεβαίνω μέχρι το Γκάζι και επιστροφή προς Φάληρο. Στο ύψος της λαχαναγοράς ανάβει το πορτοκαλί λαμπάκι του κινητήρα. Ξενέρωσα! Δεν έχω προλάβει να κάνω ούτε 70 km συνολικά και άρχισαν τα προβλήματα. Δευτέρα ετοιμάζομαι για συνεργείο, τι να πω. Ελπίζω να μην είναι τίποτα, γιατί μέχρι τώρα οι επισκέψεις στα συνεργεία ήταν μόνο για τα προγραμματισμένα σέρβις που έκανα.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Το αυτοκίνητο είναι ένα Octavia 5 mpi 1,6 μοντέλο 2007. Το δε λαμπάκι της μηχανής σήμερα το πρωί που πήγα να φύγω για την δουλειά με στάση πρώτα στο συνεργείο δεν εμφανίστηκε. Παρόλα αυτά όμως πέρασα μια βόλτα από το συνεργείο όπου τους ενημέρωσα. Μου είπαν να το παρακολουθήσω και αν ανάψει πάλι να τους το πάω να το δουν. Κατά τα άλλα δεν έχω καταλάβει το παραμικρό στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έτσι κι αλλιώς κάνω περίπου 70km την ήμερα μόνο για την δουλειά οπότε θα δούμε αν ξαναβγεί τίποτα.
- giannis amaliada
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
- Μοντέλο: Octavia RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αμαλιάδα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Τι τιμη εχει σημερα το υγραεριο?
- vaxalis
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1434
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 10:29
- Μοντέλο: octavia gt
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
www.gasprice.gr μολις μπεις στο σαιτ πατα υγραεριοκινηση εχει ολα τα πρατηρια σε ολη την Ελλαδα.giannis amaliada έγραψε:Τι τιμη εχει σημερα το υγραεριο?
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εχθές όλη μέρα ούτε λαμπάκι ούτε τίποτα. Όλα καλά. Σήμερα όμως μετά από 3 – 4 km το πρωί νάτο πάλι. Ομολογώ ότι δεν μου είχε λείψει αλλά ευτυχώς ήμουν πριν το συνεργείο. Έτσι έγινε η απαραίτητη στάση σε αυτό. Τα παιδιά ήταν εξυπηρετικά και πήραν αμέσως το αυτοκίνητο μέσα για έλεγχο – επαναρίθμηση. Μετά από κανένα μισάωρο το έφεραν πίσω και είπαν ότι όλα είναι καλά πλέον. Το μόνο που παρατήρησα είναι μια μικρή προς τα πάνω κατανάλωση στα 30km μέχρι το γραφείο. Περισσότερες εντυπώσεις στην συνέχεια.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Δεν πρόλαβα να χαρώ! Επιστρέφοντας σπίτι το απόγευμα νάτο πάλι το λαμπάκι. Αύριο πρωί πρωί πάλι συνεργείο. Αρχίζω να εκνευρίζομαι.
- giannis amaliada
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
- Μοντέλο: Octavia RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αμαλιάδα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Γιατι δεν τους ζητας να στο ρυθμισουν οπως σου ειπε ο vaxalis που με αυτο τον τροπο ειδε αποτελεσμα σωστο?