Κινητήρες DIESEL και κίνδυνοι από κακής ποιότητας καύσιμα

Κουβέντα για όλα τα αυτοκίνητα του εμπορίου

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Κινητήρες DIESEL και κίνδυνοι από κακής ποιότητας καύσιμα

Δημοσίευση από windmill82 »

Ανοιγω αυτο το topic για να συζητησουμε και να ανταλλαξουμε αποψεις σχετικα με τους πετρελαιοκινητηρες νεας γενιας, τις ιδιαιτεροτητες τους για καθαρα καυσιμα και τα κακης ποιοτητας πετρελαια που διανεμονται απο πολλα πρατηρια ανα την Ελλαδα.
Ψαχνοντας λοιπον για βλαβες σε πετρελαιοκινητηρες στο ιντερνετ και σε πολλα forum διαφορων εταιριων αυτοκινητων πεφτω συνεχως σε βλαβες που προκαλουνται κατα βασει απο ακαταλληλα καυσιμα (κατεστραμενες αντλιες , κολλημενα μπεκ και αλλα...) και σε μερικες περιπτωσεις με μοιραια για τον κινητηρα αποτελεσματα!
Κι εγω ακομα πριν 2 χρονια οταν επελεξα το νεο μου αυτοκινητο ειχα οπως πολλοι φιλοι του forum αυτου κλασσικο διλλημα , κινητηρα diesel ή βενζινη? τελικα επελεξα βενζινη κυριως λογω τιμης αγορας κτισης αλλα για τον diesel εκτος απο οτι εβγαινε πιο πολλα λεφτα , με προβληματιζαν και ολα τα παραπανω.
Μιας και τα πετρελαιοκινητα λοιπον κερδιζουν ολοενα περισσοτερες πωλησεις απο τα βενζινοκινητα , τι λετε , πως μπορει ενας κατοχος πετρελαιοκινητου να το συντηρησει και να το προφυλαξει απο παλιοπετρελαια ωστε να καταφερει να επιτυχει μακροζωια στον κινητηρα του?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bobatos
Member
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Κυρ 30 Μάιος 2010, 23:37
Μοντέλο: 0CTAVIA 5
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Επικοινωνία:

Re: diesel κινητηρες κ κινδυνοι απο κακης ποιοτητας καυσιμα

Δημοσίευση από bobatos »

σαν κατοχος tdi 1.6 και αγορα πριν απο δυο χρονια και με τουσ ιδιους προβληματισμους με εσενα εβαζα απο ενα πρατηριο πετρελαιο και εδω και ενα χρονο v-pawer τησ shell απο ενα πρατηριο αντε 2 παντα εταιρικα coral ερμης
Άβαταρ μέλους
geox13

Re: diesel κινητηρες κ κινδυνοι απο κακης ποιοτητας καυσιμα

Δημοσίευση από geox13 »

Κάποιοι βάζουν απο εμπιστα πρατηρια, κυρίως εταιρικα shell, bp κλπ
Άλλοι βάζουν μόνο v power diesel.
Άλλοι βάζουν απλό κ κάθε 3-4 γέμισματα το v power.
Άλλοι βάζουν απλο κ χρησιμοποιούν καθαριστικά, τύπου redex.
Επίσης έχω ακούσει ότι θέλουν και λίγο ξεμπουκωμα, για να ζεσταινεται κ να καθαρίζει το dpf φιλτρο.
Το θέμα είναι μέσα απο το τοπικ να λέμε αν ξέρουμε κάποιο 'καθαρό' πρατηριο, γιατι απο εκει ξεκινάνε όλα.
Προσωπικά δουλεύω v power απο πρατηρια Ερμής κ μυρτέα της shell. Νομίζω ότι είναι ποιο αθόρυβος ο κινητήρας.
Άβαταρ μέλους
gianlah

Re: diesel κινητηρες κ κινδυνοι απο κακης ποιοτητας καυσιμα

Δημοσίευση από gianlah »

windmill82 έγραψε:Ανοιγω αυτο το topic για να συζητησουμε και να ανταλλαξουμε αποψεις σχετικα με τους πετρελαιοκινητηρες νεας γενιας, τις ιδιαιτεροτητες τους για καθαρα καυσιμα και τα κακης ποιοτητας πετρελαια που διανεμονται απο πολλα πρατηρια ανα την Ελλαδα.
Ψαχνοντας λοιπον για βλαβες σε πετρελαιοκινητηρες στο ιντερνετ και σε πολλα forum διαφορων εταιριων αυτοκινητων πεφτω συνεχως σε βλαβες που προκαλουνται κατα βασει απο ακαταλληλα καυσιμα (κατεστραμενες αντλιες , κολλημενα μπεκ και αλλα...) και σε μερικες περιπτωσεις με μοιραια για τον κινητηρα αποτελεσματα!
Κι εγω ακομα πριν 2 χρονια οταν επελεξα το νεο μου αυτοκινητο ειχα οπως πολλοι φιλοι του forum αυτου κλασσικο διλλημα , κινητηρα diesel ή βενζινη? τελικα επελεξα βενζινη κυριως λογω τιμης αγορας κτισης αλλα για τον diesel εκτος απο οτι εβγαινε πιο πολλα λεφτα , με προβληματιζαν και ολα τα παραπανω.
Μιας και τα πετρελαιοκινητα λοιπον κερδιζουν ολοενα περισσοτερες πωλησεις απο τα βενζινοκινητα , τι λετε , πως μπορει ενας κατοχος πετρελαιοκινητου να το συντηρησει και να το προφυλαξει απο παλιοπετρελαια ωστε να καταφερει να επιτυχει μακροζωια στον κινητηρα του?
+1000... ακριβώς για τους ίδιους λόγους (τιμή + ποιότητα diesel) και εγώ κατέληξα σε βενζινοκινητήρα. Φίλος μου μηχανικός σε audi (που και αυτός πρόσφατα πήρε βενζινοκινητήρα) σε ερώτηση μου γιατί δεν πήρε diesel, μου απάντησε πως κάθε μέρα πάνε στην αντιπροσωπία χαλασμένοι κινητήρες εξαιτίας της κακής ποιότητας καυσίμων που χρησιμοποίησαν. Σκέψου να έχεις δώσει 20.000 ευρω τουλάχιστον και ο άλλος, για να οικονομήσει παραπάνω πάει και νοθεύει το πετρέλαιο και σου δίνει τον κινητήρα στο χέρι. Το λιγότερο που του χρειάζεται είναι σφράγισμα του πρατηρίου μπας και βάλουνε μυαλό οι ελληνάρες πρατηριούχοι.
Άβαταρ μέλους
smpetros
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 14492
Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: diesel κινητηρες κ κινδυνοι απο κακης ποιοτητας καυσιμα

Δημοσίευση από smpetros »

gianlah έγραψε: +1000... ακριβώς για τους ίδιους λόγους (τιμή + ποιότητα diesel) και εγώ κατέληξα σε βενζινοκινητήρα.
Το λιγότερο που του χρειάζεται είναι σφράγισμα του πρατηρίου μπας και βάλουνε μυαλό οι ελληνάρες πρατηριούχοι.
Θα συμφωνήσω στο πρώτο... αν και οι τιμές έχουν πέσει μέχρι και κάτω από τις αντίστοιχες των βενζινοκίνητων...!
Όσο για το δεύτερο δεν υπάρχει γιατρειά... ξεχάστε το... οι Ελληναράδες πολλαπλασιάζονται με γρήγορους ρυθμούς
και όχι μόνο στον κύκλο των πρατηριούχων....!! :twisted: :twisted: :twisted:
Και ποιος θα τους σταματήσει.... οι Ελληναράδες τις Βουλής...??? :oops: :oops: :oops:
Skoda: Είναι όλο προσόντα.

Εικόνα

"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: diesel κινητηρες κ κινδυνοι απο κακης ποιοτητας καυσιμα

Δημοσίευση από windmill82 »

Οπως γραφουν και καποιοι επαγγελματιες οδηγοι ταξι σε αλλα topics ενας τροπος ειναι να βαζεις πετρελαιο σε εταιρικα πρατηρια και κατα προτιμηση απο εναν. Και τι κερδιζεις με αυτο? αν καποια στιγμη παθεις βλαβη απο κακο πετρελαιο τι γινεται? Υπαρχει περιπτωση να το παραδεχτει ο πρατηριουχος? Επισης ακομα και στα πλαισια της εγγυησης οι αντιπροσωπειες συνηθως δεν καλυπτουν το 100% της τιμης για την επισκευη παρα μονο για καποια ανταλλακτικα.
Τωρα τελευταια εχουν παιξει καποιες διαφημησεις απο την REVOIL και την ΕΚΟ που αναφερουν συνεχεις μυστικους ελεγχους στα πρατηρια του δικτυου. Λετε να ειναι απλο διαφημιστικο τρυκ ή πραγματικα κανουν δουλεια?
Τελος , υπαρχουν καποια καθαριστικα κινητηρα τυπου REDEX τα οποια τα προσθετεις στον κινητηρα και απορριπτει τα υπολλειματα , αλλοι λενε πως ειναι καλο που κ που μαζι με το πετρελαιο να προσθετεις και λιγη ποσοτητα βενζινης. Θεωρειτε οτι ειναι αξιοπιστες λυσεις?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
padimitris

Re: diesel κινητηρες κ κινδυνοι απο κακης ποιοτητας καυσιμα

Δημοσίευση από padimitris »

ο μεγαλύτερος κίνδυνος στο πετρέλαιο είναι το βιοντίζελ. Νόμιμα υπάρχει πρόσμιξη περίπου 5-7%, η οποία ακούγεται ότι θα πάει στο 20% :idea:
Εννοείται ότι προσέχουμε που βάζουμε αλλά το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι να βάζουμε πρόσθετο για το βιοντίζελ. Εγώ χρησιμοποιώ της protec, αλλά από εδώ και πέρα θα χρησιμοποιώ της wurth. Όχι ότι έγινε τίποτα αλλά το τελευταίο καταστρέφει τους μήκυτες και αφού έχουν σχηματιστεί.
Τώρα το άλλο θέμα είναι το dpf. Εκεί γίνεται της κακομοίρας με τις απόψεις. Πάντως να ξέρετε ότι υπάρχουν ελληνικές εταιρείες οι οποίες αναλαμβάνουν τον καθαρισμό τους. Κάποιος οδηγός ταξί θα μπορούσε να γράψει περισσότερα.
Επίσης εγώ στο σέρβις χρησιμοποιώ ένα καθαριστικό όλου του συστήματος της protec.
Το καλό με το vpower είναι ότι έχει άλλο χρώμα από το κανονικό diesel. Αν τύχει και χαλάσει αντλία ή μπεκ, να μην μείνετε απλά στην αντικατάσταση αλλά να βρείτε το λόγο της βλάβης.
Τέλος δεν αφήνουμε το αυτοκίνητο με λίγο καύσιμο και για το απλό diesel shell = avin!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο Γενικά”