Καλησπέρα σας. εδώ και αρκετές ημέρες είμαι σε ένα δίλημμα. πρόσφατα έγινα μπαμπάς μιας υπέροχης κόρης. είμαι λοιπόν κάτοχος ενός GOLF του 04' 1.400 απλό.
στην σκέψη να το δώσω τρόμαξα γιατί δεν ξέρω τι ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου, και ποιες είναι αυτές? 20 χλμ πήγαινε/έλα στην δουλειά μου, καμιά βόλτα στην Αθήνα, και 4-5 ταξίδια το χρόνο αποστάσεως 400 χλμ. Τα θέλω μου είναι ένα αυτοκίνητο με χώρους, μεγάλο (οικογενειακό) να μην καίει πολύ εντός πόλεως και να είναι άνετο στα ταξίδια μου να μπορώ να το ανοίξω και λίγο χωρίς να το φοβηθώ. Οι επιλογές μου είναι :
1) 1.400 Turbo (122/140)hp
2) 1.600 Turbo Diesel (90/105)hp
3) 1.800 Ατμόσφαιρα
Διαφορές/καταναλώσεις/αξιοπιστία/τελικές/ροπή και ότι άλλο θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο.
H βοήθεια σας θα ανεκτίμητη και καταλυτική για την τελική μου απόφαση!
Επιλογή Κινητήρα
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
Re: Επιλογή Κινητήρα
Καταρχήν να σου ζήσει η κόρη :mrgreen:
Σχετικά με προβληματισμό σου έχω τις ακόλουθες σκέψεις.
1. Λόγω φορολογικού δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθούν τα 1800 κυβικά.
2. Το πετρέλαιο λόγω τελών κυκλοφορίας και οικονομίας είναι θετική επιλογή
3. Υπάρχουν βέβαια και τα τουρμπάτα μικρού κυβισμού που όπως και να το κάνεις πάνε δυνατά στο δρόμο.
Στη θέση σου θα πήγαινα σε 5άρι 1.4 tsi :mrgreen:
Σχετικά με προβληματισμό σου έχω τις ακόλουθες σκέψεις.
1. Λόγω φορολογικού δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθούν τα 1800 κυβικά.
2. Το πετρέλαιο λόγω τελών κυκλοφορίας και οικονομίας είναι θετική επιλογή
3. Υπάρχουν βέβαια και τα τουρμπάτα μικρού κυβισμού που όπως και να το κάνεις πάνε δυνατά στο δρόμο.
Στη θέση σου θα πήγαινα σε 5άρι 1.4 tsi :mrgreen:
Re: Επιλογή Κινητήρα
προτείνω diesel για αυτά που ζητάς : Οικονομία, ροπή.stefanos88 έγραψε:Καλησπέρα σας. εδώ και αρκετές ημέρες είμαι σε ένα δίλημμα. πρόσφατα έγινα μπαμπάς μιας υπέροχης κόρης. είμαι λοιπόν κάτοχος ενός GOLF του 04' 1.400 απλό.
στην σκέψη να το δώσω τρόμαξα γιατί δεν ξέρω τι ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου, και ποιες είναι αυτές? 20 χλμ πήγαινε/έλα στην δουλειά μου, καμιά βόλτα στην Αθήνα, και 4-5 ταξίδια το χρόνο αποστάσεως 400 χλμ. Τα θέλω μου είναι ένα αυτοκίνητο με χώρους, μεγάλο (οικογενειακό) να μην καίει πολύ εντός πόλεως και να είναι άνετο στα ταξίδια μου να μπορώ να το ανοίξω και λίγο χωρίς να το φοβηθώ. Οι επιλογές μου είναι :
1) 1.400 Turbo (122/140)hp
2) 1.600 Turbo Diesel (90/105)hp
3) 1.800 Ατμόσφαιρα
Διαφορές/καταναλώσεις/αξιοπιστία/τελικές/ροπή και ότι άλλο θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο.
H βοήθεια σας θα ανεκτίμητη και καταλυτική για την τελική μου απόφαση!
Το βασικό είναι η τσέπη τι λέει....
- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
Re: Επιλογή Κινητήρα
Επειδή δεν έχω ψαχτεί, η συντήρηση και η τιμή μηχανικών εξαρτημάτων στο πετρέλαιο είναι φθηνώτερη :?:
- gsa1967
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 5245
- Εγγραφή: Δευ 11 Ιούλ 2011, 12:03
- Μοντέλο: octavia 5rs
- Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη
Re: Επιλογή Κινητήρα
να σου ζησει η κορη.
το οκταβια 5 ειναι ιδανικο με μεγαλο πορτμπαγκαζ για το καροτσι και τα συναφη.
αν δεν κανεις πολλα χλμ μπορεις να παρεις το 1.4 τσι διοτι ειναι πιο φτηνο.
αν σε περνει οικονομικα παρε το ντηζελ.
το οκταβια 5 ειναι ιδανικο με μεγαλο πορτμπαγκαζ για το καροτσι και τα συναφη.
αν δεν κανεις πολλα χλμ μπορεις να παρεις το 1.4 τσι διοτι ειναι πιο φτηνο.
αν σε περνει οικονομικα παρε το ντηζελ.
Re: Επιλογή Κινητήρα
Καταρχην να σου ζησει η κορη.Εχω γιο,μην χαθουμε... :idea: :idea: :idea:
Εχεις 2 επιλογες για εμενα.
1) http://www.trimhellas.gr/products?page= ... gory_id=34
Και κρατας το golf και ξεκινας την προικα... :idea: :idea: :idea:
Για 4 ταξιδια το χρονο και ολα τα αλλα χλμ στην Αθηνα,μια χαρα σε βολευει.
2)octavia 1.4TSI
Εχεις 2 επιλογες για εμενα.
1) http://www.trimhellas.gr/products?page= ... gory_id=34
Και κρατας το golf και ξεκινας την προικα... :idea: :idea: :idea:
Για 4 ταξιδια το χρονο και ολα τα αλλα χλμ στην Αθηνα,μια χαρα σε βολευει.
2)octavia 1.4TSI
Re: Επιλογή Κινητήρα
Καλημέρες!
Την κόρη θα την πάρει ο γαμπρός με την μεγαλύτερη προίκα!
Έχω ακούσει πως η OCTAVIA είναι ζημιάρα. Δεν σας κρύβω δε ότι είναι ο μεγάλος μου πόθος.
Η πρόοδος που έκανα ήταν να βγάλω από το μυαλό μου την επιλογή του 1.800 ατμόσφαιρα.
Πιο πολύ όμως σκέφτομαι για τον 1.600 Turbo Diesel. Η OCTAVIA 1.600 Diesel είναι Turbo? γιατί στο επίσημο site δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.
Επίσης ποιες είναι οι διαφορές του 1.400/122 με τον 1.600/105 Diesel σε θέμα κατανάλωσης/ροπής/δύναμης/τελικής/αξιοπιστίας/κόστος συντήρησης?
Προφανώς και ψάχνω γι αυτά τα 2 μοντέλα γιατί αυτά με έχουν κερδίσει, αλλά θέλω να τα ξέρω όλα πριν κάνω την αγορά. :mozilla_cool:
Ευχαριστώ και πάλι....
Την κόρη θα την πάρει ο γαμπρός με την μεγαλύτερη προίκα!
Έχω ακούσει πως η OCTAVIA είναι ζημιάρα. Δεν σας κρύβω δε ότι είναι ο μεγάλος μου πόθος.
Η πρόοδος που έκανα ήταν να βγάλω από το μυαλό μου την επιλογή του 1.800 ατμόσφαιρα.
Πιο πολύ όμως σκέφτομαι για τον 1.600 Turbo Diesel. Η OCTAVIA 1.600 Diesel είναι Turbo? γιατί στο επίσημο site δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.
Επίσης ποιες είναι οι διαφορές του 1.400/122 με τον 1.600/105 Diesel σε θέμα κατανάλωσης/ροπής/δύναμης/τελικής/αξιοπιστίας/κόστος συντήρησης?
Προφανώς και ψάχνω γι αυτά τα 2 μοντέλα γιατί αυτά με έχουν κερδίσει, αλλά θέλω να τα ξέρω όλα πριν κάνω την αγορά. :mozilla_cool:
Ευχαριστώ και πάλι....
Re: Επιλογή Κινητήρα
Όλα τα diesel είναι turbo τα τελευταία χρόνια από ότι ξέρω. Ποτέ μην πιστεύεις τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης. Υπολόγισε κανένα λίτρο παραπάνω από αυτά που δίνουν. Φαντάζομαι ο 1600 θα είναι ποιο άνετος στην οδήγηση, από θέμα δύναμης και ρεπριζ.stefanos88 έγραψε:Καλημέρες!
Την κόρη θα την πάρει ο γαμπρός με την μεγαλύτερη προίκα!
Έχω ακούσει πως η OCTAVIA είναι ζημιάρα. Δεν σας κρύβω δε ότι είναι ο μεγάλος μου πόθος.
Η πρόοδος που έκανα ήταν να βγάλω από το μυαλό μου την επιλογή του 1.800 ατμόσφαιρα.
Πιο πολύ όμως σκέφτομαι για τον 1.600 Turbo Diesel. Η OCTAVIA 1.600 Diesel είναι Turbo? γιατί στο επίσημο site δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.
Επίσης ποιες είναι οι διαφορές του 1.400/122 με τον 1.600/105 Diesel σε θέμα κατανάλωσης/ροπής/δύναμης/τελικής/αξιοπιστίας/κόστος συντήρησης?
Προφανώς και ψάχνω γι αυτά τα 2 μοντέλα γιατί αυτά με έχουν κερδίσει, αλλά θέλω να τα ξέρω όλα πριν κάνω την αγορά. :mozilla_cool:
Ευχαριστώ και πάλι....
Οπωσδήποτε test drive σε ότι σκέφτεσαι και μετά αποφασίζεις.
- bobatos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Κυρ 30 Μάιος 2010, 23:37
- Μοντέλο: 0CTAVIA 5
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή Κινητήρα
tdi 1.6 cr octavia 5 1000 χλμ με 50 λιτρα πετρελαιο 5 λιτρα στα 100 οπωσ και να το οδηγισεις 250 ροπη απο 1500 στροφες