"Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Κουβέντα για όλα τα αυτοκίνητα του εμπορίου

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Άβαταρ μέλους
OCTAVIA 5 2.0 FSI

"Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από OCTAVIA 5 2.0 FSI »

Καλημέρα και Καλό Μήνα σε όλους
Διαβάζοντας το Auto Τρίτη βρήκα αυτό :
[img]http://imageshack.gr/files/kqy3l2re3s17lo4e2d9b.jpg[/img]
"Fuel booster BENS
Πρόκειται για ένα πραγματικά επαναστατικό προϊόν ελληνικής κατασκευής (παγκόσμια ευρεσιτεχνία), το οποίο βελτιώνει αισθητά την απόδοση του κινητήρα.
Αρχή λειτουργίας του είναι να διασπά την αλυσίδα των υδρογονανθράκων, ώστε να μειώνεται η πυκνότητα του καυσίμου, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η διαδικασία της καύσης.
Τα οφέλη είναι πολλαπλά, με κυριότερα όλων την αύξηση της ιπποδύναμης 5-7%, της τελικής ταχύτητας 5-20 χλμ., την εξοικονόμηση καυσίμου 20-30% :shock: και τη βελτίωση των εν κινήσει επιταχύνσεων του κινητήρα." :shock:
Γνωρίζει κάποιος περί τίνως πρόκειται :?:
Είναι αλήθεια :lol:
ή μεγάλη "μούφα" :? :?
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Babis

Δημοσίευση από Babis »

Πάλι τα ίδια θα λέμε ρε παιδιά;Καραμούφα είναι...Έχει συζητηθεί σε πάμπολλα φόρουμ,άπειρες φορές :?
Άβαταρ μέλους
ABTAKIAS
SkodaFans Moderator
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
Μοντέλο: OCTAVIA RS I
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ

Δημοσίευση από ABTAKIAS »

Μην το αποπαίρνεις τον άνθρωπο Μπαμπίνο και πες μας τι είναι...

Ούτε εγώ ξέρω :oops: :oops: :oops:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Babis

Δημοσίευση από Babis »

Παραθέτω απόσπασμα από το φόρουμ των 4τροχών που είμαι γραμμένος και που μου έρχεται τώρα,μιας και είναι το πιο μέρος που το είχα συναντήσει πιο πρόσφατα και το θυμάμαι:

http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... s&start=15


leonp
4TF N4 Driver


Συμμετέχει από: 09 Οκτ 04
Δημοσιεύσεις: 5917
Τόπος: Θεσσαλονίκη
Δημοσιεύθηκε: 15/06/07 2:11 Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

Βγάζει μια εταιρεία την απάτη με το μαγνήτη στην αγορά, μαδάει αρκετά κορόιδα, γίνεται καταγγελία τους κλείνουν, πληρώνουν ένα πρόστιμο αλλά έχουν βγάλει εκατομμύρια.

Δεν μπορούν να συνεχίσουν να πουλάνε την απάτη με το ίδιο εμπορικό όνομα (έχουν καταδικασθεί), τη βγάζει στην αγορά καινούρια εταιρεία, με νέο εμπορικό όνομα, ισχυριζόμενη ότι ο μαγνήτης δεν έχει σχέση με τον προηγούμενο μαγνήτη που αποδείχθηκε απατεωνία και συνεχίζουν να μαδάνε κορόιδα μέχρι να τους ξαναπιάσουν.

Ψάξτε για μαγνήτες στο αμερικάνικο Federal Trade Commission για να επιβεβαιώσετε την απατεωνία (ΟΙ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ).
http://www.ftc.gov/

Επιστροφή στην κορυφή


leonp
4TF N4 Driver


Συμμετέχει από: 09 Οκτ 04
Δημοσιεύσεις: 5917
Τόπος: Θεσσαλονίκη
Δημοσιεύθηκε: 15/06/07 2:17 Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

drdino έγραψε:
Eίπαμε, το δοκίμασε ο Μάκης, το έχει και το autotriti διαφήμιση. (μας) ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!

Και οι Τροχοί το διαφήμιζαν (ολοσέλιδο) αλλά οι 4ΤΡΟΧΟΙ είναι αξιοπρεπές περιοδικό και σταμάτησε τη διαφήμιση εδώ και ένα χρόνο - ας τους διαφημίζουν άλλοι.

Επιστροφή στην κορυφή


Puntofato
4TF A5 Driver


Συμμετέχει από: 09 Αύγ 02
Δημοσιεύσεις: 436
Τόπος: Θεσσαλονίκη
Δημοσιεύθηκε: 21/06/07 6:35 Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Το έχω δει πως είναι. Υποτίθεται ότι εκπέμπει ένα ηλεκτρομαγνητικό σήμα και ιονίζει το καύσιμο. Τυλίγει μία κεραία γύρω από το σωληνάκι του καυσίμου.
Πρέπει να είναι κάποιος απίστευτα ανόητος για να πιστεύει ότι αυτό το πράγμα μπορεί να κάνει οικονομία.
Επίσης μιλάνε για μείωση καυσαερίων. Για να μετρήσεις κάτι τέτοιο πρέπει να έχεις αναλυτή ΜΑΖΑΣ καυσαερίων, που κάνει κάποια εκατομύρια και δεν έχει κανένας. Τα νούμερα που δείχνουν στη μέτρηση καυσαερίων στη σελίδα τους είναι με κρύο καταλύτη και μετά με ζεστό και μπορώ να σας το αποδείξω με οποιοδήποτε "θαυματουργό" προϊον.
Μιλάνε για καθαρή καύση. Οποιοσδήποτε γνωρίζει από αυτοκίνητα θα ξέρει ότι ΟΛΑ τα αυτοκίνητα με σύγχρονους κινητήρες έχουν τα μπουζί τους καθαρά και μόνο όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα μπορεί να τα δεις μαύρα. Φυσικά όταν επισκευαστεί το πρόβλημα με μια απλή βόλτα ασπρίζουν πάλι...

Έχω ξαναγράψει για τέτοια προϊόντα σε διάφορα threads προκαλώντας ανθρώπους που τα έχουν βάλει να μας πουν εντυπώσεις αλλά το πιο σημαντικό, τις διαφορές στις καταναλώσεις που είδαν.

Άντε να δούμε...


Αν κάνετε ένα search στο νετ θα βρείτε κιάλλα νομίζω...Στους 4Τ ας πούμε έχει αρκετά παρόμοια...
Άβαταρ μέλους
vgeorgoudis
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1035
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 12:28
Μοντέλο: Octavia 5 1.6 mpi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευση από vgeorgoudis »

Βabis στείλε μου ένα fax να σου στείλω τις μηδενικές εκπομπές* που έβγαλα κατά την έκδοση της κάρτας καυσαερίων πέρυσι τον Ιανουάριο. Έχει όντως καλύτερο τράβηγμα και ειδικά με απλή αμόλυβδη βγάζεις πολυυυύ περισσότερα χλμ. (ο aVentuRaS θυμάται ακόμη όταν πήγαμε Αριδαία τι υπόλοιπο χλμ είχα) Μπορώ να σου πω ότι με απλή ένα ρεζερβουάρ βγάζει πάνω από 850 χλμ (συμπεριλαμβάνοντας και τη ρεζέρβα) Το συγκεκριμένο προσωπικά το προτείνω ΜΟΝΟ αν κάποιος γράφει εξαιρετικά πολλά χλμ. Με 100άρα καμία ιδιαίτερη διαφορά. Οπότε εσείς ξεχάστε το.

Σημ. Το έχουν παρουσιάσει ο ΑΝΤ1, ο Τριανταφυλλόπουλος (ο οποίος το έχει τοποθετήσει σε όλα του τα οχήματα και στον καυστήρα του σπιτιού του και είδε αποτελέσματα-έτσι τουλάχιστον είπε)

*Την κάρτα την έβγαλα στην Skoda και όχι στον Μιχαλάκη της γειτονιάς. Υπόψη ότι έχω τον 8βάλβιδο που είναι ρυπογόνος.
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Sailing
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 15225
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
Μοντέλο: Superb 1.8Τ
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από Sailing »

Έχεις δίκιο, στα turbo δεν κάνει καμία διαφορά με την 100άρα!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gianman

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από Gianman »

Τον συγκεκριμένο κύριο τον είχα γνωρίσει πριν δυο χρόνια περίπου, όταν τον είχαμε επισκεφτεί με έναν συνάδελφο μου, που ενδιαφερόταν για το Fuel booster.

Η λειτουργία του συγκεκριμένου μηχανήματος δεν έχει καμία μα καμία σχέση με τον γνωστό μαγνήτη.

Ο συγκεκριμένος κύριος έχει συνεργαστεί σε δόκιμες με μεγάλες αντιπροσωπίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα, όπως κ αν δεν κάνω λάθος και με κάποια αυτοκίνητα της αστυνομίας.

Θα μου επιτρέψει ο OCTAVIA 5 2.0 FSI να ποστάρω παρακάτω αναλυτικότερα την δουλειά που κάνει το συγκεκριμένο μηχάνημα...

Σε καμία περίπτωση δεν κάνω διαφήμιση μιας και δεν το έχω φορέσει στο δικό μου αμάξι.



Το FUEL BOOSTER είναι ένας ηλεκτρονικός επεξεργαστής καυσίμου που μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ψεκασμό της βενζίνης και του πετρελαίου.
Είναι στην ουσία ένας πομπός, που εκπέμπει ραδιοσυχνότητες στην περιοχή των υπερήχων. Αποτελείται από το κυρίως σώμα (πλαστικό κουτί) που περιέχει το ηλεκτρονικό μέρος της συσκευής (πομπός). Το κίτρινο καλώδιο που περιτυλίσσεται γύρω από τον σωλήνα παροχής καυσίμου σαν μονό σπιράλ και δημιουργεί την κεραία του πομπού και το μαύρο κόκκινο καλώδιο την γραμμή τροφοδοσίας της συσκευής.
Το πλαστικό περίβλημα είναι κατασκευασμένο από πρώτη ύλη της General Electric. Είναι ανθεκτικό στην θερμοκρασία μέχρι 250Cº και είναι αυτοσβαινόμενο κατά UL95. Αξίζει να σημειωθεί ότι η General Electric προμηθεύει με αυτό τις αεροπορικές εταιρίες και την NASA. Επίσης, τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα στο εσωτερικό της συσκευής, είναι στρατιωτικών προδιαγραφών για να έχουν μακροζωία, υψηλή απόδοση και αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία. Ολόκληρο το κύκλωμα είναι πακτωμένο με ειδική ρητίνη έτσι ώστε να είναι στεγανό μέχρι 10 ατμόσφαιρες. Ακόμα και το κίτρινο καλώδιο (κεραία) αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία ενώ δεν αλλοιώνεται από λάδια, βενζίνη ή πετρέλαιο και έχει υψηλή μηχανική αντοχή.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ :
Οι εκπεμπόμενες συχνότητες δημιουργούν στην μάζα του υγρού καυσίμου (βενζίνη-πετρέλαιο), εναλλασσόμενο ηλεκτρικό πεδίο. Αυτό προκαλεί σπάσιμο των αλυσίδων των υδρογονανθράκων είτε είναι κυκλικοί (πετρέλαιο) είτε ελικοειδής (βενζίνη) σε υψηλό ποσοστό που φτάνει το 85%. Αυτό επιτυγχάνεται με την μεγάλη κινητικότητα που αποκτούν τα μόρια λόγω της επιρροής του πεδίου και της ανταλλαγής ηλεκτρονίων μεταξύ των ιόντων. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή χημικά ως οξειδοαναγωγή. Ενώ παράλληλα ελευθερώνεται και μια μικρή ποσότητα υδρογόνων από τα μόρια των υδρογονανθράκων και υπάρχει ελεύθερη στην μάζα του υγρού.
ΤΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ :
Μειώνεται δραστικά η επιφανειακή τάση του υγρού σε ποσοστό που φτάνει το 50% και αλλάζει το PH από όξινο σε αλκαλικό. Αυτή η διαδικασία κάνει το καύσιμο να λειτουργεί σαν απορρυπαντικό και να έχει την ικανότητα να διαλύσει τα κατάλοιπα που προϋπάρχουν στο ρεζερβουάρ, στο σύστημα ψεκασμού και στην αντλία και να τα παρασύρει με την ροή. Αυτά μπορεί να είναι βερνίκια, κεριά, παραφίνες κλπ. Το δεύτερο και πιο σημαντικό πλεονέκτημα είναι η βελτίωση του ψεκασμού.
ΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Το πόσο καλά θα ψεκαστεί ένα υγρό εξαρτάται από το πόσο ισχυρός είναι ο δεσμός συνοχής μεταξύ των μορίων που το αποτελούν. Στην περίπτωση των υγρών καυσίμων αυτό που παρουσιάζει μεγαλύτερη δυσκολία ψεκασμού είναι το πετρέλαιο σε σχέση με την βενζίνη. Το FUEL BOOSTER με το ηλεκτρικό πεδίο που δημιουργεί προκαλεί δραστική μείωση του δεσμού συνοχής μεταξύ των μορίων. Έτσι κατά την φάση του ψεκασμού η βενζίνη και το πετρέλαιο θα σπάσουν σε τριπλάσιο αριθμό σταγονιδίων. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα της καλύτερης και πιο ομοιόμορφης διασποράς μέσα στο θάλαμο καύσης. Η συνολική επιφάνεια των μικροσταγονιδίων που έρχεται σε επαφή με τον αέρα είναι τώρα μεγαλύτερη και έτσι εγκλωβίζεται 3 φορές περισσότερο οξυγόνο. Αυτή η διεργασία μας βοηθά να έχουμε μεγαλύτερο μέτωπο φλόγας, ταχύτερη μετάδοση της φλόγας και τέλος να καίγεται 10% - 15% περισσότερο το καύσιμο από πριν, ενώ διαφορετικά θα εξαγόταν σαν άκαυτοι υδρογονάνθρακες.
ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΞΗΣ :
Με την κινητική ενέργεια που αποκτούν τα μόρια λόγω της επίδρασης του πεδίου οδηγούνται οι χημικές αντιδράσεις των συστατικών του υγρού έτσι ώστε να αυξάνεται σημαντικά η φαινόμενη αντικροτική ικανότητά του. Παράλληλα λόγω της βελτιωμένης καύσης επιτυγχάνεται απομάκρυνση των εξανθρακομάτων που υπάρχουν στο πάνω μέρος των εμβόλων και δημιουργούν διάπυρη μάζα προκαλώντας προανάφλεξη.
ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ :
Με την βοήθεια του FUEL BOOSTER εκμεταλλευόμαστε 10% περισσότερο καύσιμο από το προσφερόμενο. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε την πίεση που ασκείται στα έμβολα κατά 5% ενώ μηδενίζεται η προανάφλεξη. Για παράδειγμα σε ένα κινητήρα 1600cc η αύξηση της ροπής είναι 1kgr μέσον όρο ενώ η ιπποδύναμη αυξάνεται 7hp μέσον όρο.
ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Η βενζίνη εκτός των άλλων παραμέτρων λειτουργεί και σαν ψυκτικό μέσο. Η θερμοκρασία κατά την φάση της έκρηξης μέσα στο θάλαμο καύσης φτάνει τους 3500Cº. Κατόπιν ψεκάζεται πάλι μια ποσότητα καυσίμου. Επειδή το βελτιωμένο καύσιμο έχει μεγαλύτερη διασπορά και τα σταγονίδια έχουν διασπαστεί σε τρεις φορές περισσότερα, υπάρχει τρεις φορές μεγαλύτερη επιφάνεια και έτσι το υγρό απορροφά ταχύτερα μεγαλύτερα ποσά θερμότητας από το εσωτερικό των κυλίνδρων. Επίσης λόγω του μηδενισμού της προανάφλεξης και της αύξησης της ιπποδύναμης ο κινητήρας εργάζεται πιο ήπια και έτσι διατηρούνται χαμηλότερες θερμοκρασίες (αυτά τα φαινόμενα είναι πιο έντονα σε κινητήρες τούρμπο).
ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ :
Λόγω της βελτιωμένης καύσης, αυξάνεται η πίεση των αερίων 5% και η θερμοκρασία τους από 20 - 40Cº. Έτσι καίγονται τα υπολείμματα που έχουν συσσωρευτεί στον καταλύτη και στην εξάτμιση και με την βοήθεια της αυξημένης πίεσης παρασύρονται προς τα έξω (πιο έντονα στους πετρελαιοκινητήρες).
ΠΟΣΟ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ :
Επειδή ο κινητήρας εκμεταλλεύεται 10% περισσότερο τη βενζίνη και 15% περισσότερο το πετρέλαιο, τα ποσοστά των άκαυτων υδρογονανθράκων μειώνονται από 50% – 90%. Το μονοξείδιο και το διοξείδιο του άνθρακα καθώς και τα νιτρικά οξείδια μηδενίζονται στις περισσότερες περιπτώσεις λόγω της καύσης μικρής ποσότητας καθαρού υδρογόνου που ελευθερώνεται και σχηματίζει με τον υπέρθερμο ατμό. Ακόμα και τα ποσοστά της αιθάλης μειώνονται έως και 80%.

Πηγη: http://www.bens.gr/
Άβαταρ μέλους
morales
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1592
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 18:59
Μοντέλο: Octavia Τour 1.6
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Trikala
Επικοινωνία:

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από morales »

φιλε εμενα ενας τεχνικος μου ειπε οτι δεν κανει τιποτα, τωρα τι να πω δεν ξερω κατι περισοτερο
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gianman

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από Gianman »

Χαιρετίσματα πες του...

Σου αιτιολόγησε το γιατί?...
Άβαταρ μέλους
vgeorgoudis
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1035
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 12:28
Μοντέλο: Octavia 5 1.6 mpi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από vgeorgoudis »

Καλύτερα να παίρνεις γνώμες από χρήστες που το έχουν τοποθετήσει.
Στυλάκια δε του στυλ "οδηγάς συντηρητικά" μη ξανακούσω, έχω συγκρίνει καταναλώσεις μετά από ταξίδι σε ομαδικές εκδρομές που όλοι μας πηγαίναμε μαζί και φτάναμε στον προορισμό την ίδια ώρα. Τον περασμένο μήνα έγραψα 2.000 χλμ με 180 ευρώ 100άρα. Μέχρι τώρα για Μάϊο έιμαι στα ήδη 1.700 με 150 ευρώ 100άρα. Στην επόμενη συνάντηση θα φροντίσω να έχω και τις μετρήσεις της περσινής κάρτας καυσαερίων. Το ξανατονίζω όμως ότι δεν αποσβαίνεται το κόστος με λίγα χλμ και ότι με απλή βενζίνη η αυτονομία είναι ακόμη μεγαλύτερη.

Ο γείτονας που μου το είχε συστήσει-δεν το είδα σε διαφήμιση-το είχε βάλει και στα 2 του αυτοκίνητα (santa fe πετρέλαιο και matiz βενζίνη) πούλησε το πετρέλαιο και θα το ξαναβάλει και στο καινούργιο του βενζίνης (SUV 2λιτρο 4κίνητο). Έγραφε μόνο με το ένα περίπου 50.000 χλμ το χρόνο.
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
vgeorgoudis
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1035
Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 12:28
Μοντέλο: Octavia 5 1.6 mpi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από vgeorgoudis »

Να προσθέσω ότι όντως συνεργάζεται με την Αστυνομία. Έχει τοποθετηθεί και σε 1.600άρια και σε 1.8 τούρμπο περιπολικά (και σε Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη).
Είναι σε πανεπιστήμιο της Βρετανίας για ενδελεχή μελέτη και βρίσκεται σε επαφή με μεγάλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία για εφαρμογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Επίσης ο ίδιος έχει ένα octavia I 1.6 όπου και πρωτοεφάρμοσε το προϊόν.
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
kdouris
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Δευ 12 Νοέμ 2007, 15:39
Μοντέλο: FABIA NIZAMISEDITION
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ & ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από kdouris »

Ωραία. Και που το βρίσκουμε αυτό το μπιχλιμπίδι;
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Όταν μεγαλώσω, θα πάρω GT-R!!!
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1250
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

kdouris έγραψε:Ωραία. Και που το βρίσκουμε αυτό το μπιχλιμπίδι;
http://www.bens.gr/address.htm
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από Gel73 »

ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ έγραψε:
kdouris έγραψε:Ωραία. Και που το βρίσκουμε αυτό το μπιχλιμπίδι;
http://www.bens.gr/address.htm
Εγώ είμαι ακόμη μπερδεμένος, με όλα αυτά που έχουν γραφεί. Τελικά δουλεύει ναι η ου; :roll:
Άβαταρ μέλους
kdouris
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Δευ 12 Νοέμ 2007, 15:39
Μοντέλο: FABIA NIZAMISEDITION
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ & ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Re: "Fuel booster BENS" Τι είναι τούτο?

Δημοσίευση από kdouris »

Και αν ναι, πόσο το μαλλί;
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Όταν μεγαλώσω, θα πάρω GT-R!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο Γενικά”