Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Κουβέντα για όλα τα αυτοκίνητα του εμπορίου

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
vaxalis
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 10:29
Μοντέλο: octavia gt
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από vaxalis »

η μονη λυση ειναι η μεταναστευση μου φενετε :twisted: :twisted: δεν μας σωζει πλεον τιποτα ετσι οπως εχουν φτασει τα πραγματα με την οικονομια... :evil: :evil: :evil: δουλευουμε για το κρατος!!! :evil: σε λιγο θα βαλουν φορο και στην κλ@νι@.... :evil:
Άβαταρ μέλους
savvas
Member
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 20:27
Μοντέλο: OCTAVIA 1.8Τ 20VT
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από savvas »

Αυτό ξαναπές το φίλε μου, και στα είδη πολυτελείας άμεσα και εξομοίωση με την τιμή της super αμόλυβδης γιατί δεν μπορούν να καταπολεμήσουν την λαθρεμπορία.

Έρμα μου νιάτα που τσαλακωθήκατε :) :) :)
Άβαταρ μέλους
ThanassisGT
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 3694
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 18:10
Μοντέλο: octavia gt
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: αθήνα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από ThanassisGT »

*fingerprints* έγραψε:και που να το παρει χαμπαρι και το κρατος. :lol: :lol:
θα του βαλει φπα 100% πανω :D
ποιος σου ειπε οτι δεν το εχει παρει; απλα περιμενει να το κανουνε κι αλλοι πρωτα
I am nobody..
..nobody is perfect..
..therefore, I am perfect!!!
Άβαταρ μέλους
fotissara21

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από fotissara21 »

Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα από κάποιον που έχει βάλει υγραέριο να με βοηθήσει στην επιλογή μου .

Το δικό μου αυτοκίνητο είναι το Superb 1.8 Tsi και του κουμπάρου μου το Octavia Gt 193Hp .

Μετά απο ερευνα και για τα δύο που κάναμε στην Αθήνα συλλέξαμε τις παρακάτω πληροφορίες

Υγραεροκίνηση
Όσον αφορά τα Tsi μας είπε και μας έδειξε εγκαταστημένο σε ένα Audi A5 το οποίο είναι δικό του ότι είναι ακόμα υπό δοκιμή ότι έχει κάνει 62.000χλμ με υγραέριο και δεν έχει ακόμη κάποιο πρόβλημα . Το κιτ είναι της ICOM και είναι χωρίς πνεύμονα και χρησιμοποιεί τα ίδια μπεκ . Για εγκατάσταση μας είπε μετά το Πασχα .
Όσον αφορά το Gt μας είπε πάλι για το κιτ της ICOM χωρίς πνεύμονα αλλά με επιπλέον μπεκ και μας είπε, ότι και άν αποφασίσουμε και ότι και να μας πουν να μην βάλουμε σύστημα με πνεύμονα στο Gt.

Κόστος για Tsi : Πάνω απο 2500€
Κόστος για Gt : 2200€

AutoGas Θεοδώρου:

Όσον αφορά το tsi μας είπε αφού του δώσαμε αριθμό κινητήρα ότι δεν έχει βγει ακόμη το πρόγραμμα και θα βγει μετά το Πάσχα . Το kit είναι της Zavoli και είναι με επιπλέον μπεκ και με πνεύμονα το οποίο χρησιμοποιεί και 3% βενζίνη για την λίπανση του κινητήρα μιας και το υγραέριο είναι ξερό ? .
Όσον αφορά το Gt υπάρχει το κιτ και μπορεί να το εγκαταστήσει με πνεύμονα και με επιπλέον μπεκ .

Κόστος για Tsi : περίπου 1700€
Κόστος για το Gt : 1700€

Μετά απο γύρα και σε άλλους 2-3 νέους εγκαταστάτες οι οποίοι είχαν διάφορους κατασκευαστές κανένας δεν έβαζε σε Tsi και στο Gt έβαζαν όλοι αλλά με πνέυμονα και επιπλέον μπεκ . Στο κόστος απο 1400 μέχρι 1700€

Όλα τα παραπάνω μας έφεραν σε προβληματισμό . Το βασικό είναι να μην έχουμε πρόβλημα ή δημιουργήσουμε πρόβλημα στον κινητήρα μας . Το δέυτερο είναι τελικά εάν μπορούμε να μάθουμε ποιό είναι το πιό σωστό για να εγκαταστήσουμε . Με πνέυμονα ή χωρίς ? Ειναι απλά φιλοσοφία του εκάστοτε κατασκευαστή ή υπάρχουν διαφορές . Φυσικά αυτές τις απαντήσει δέν μπορώ να τις πάρω απο αυτούς που θέλουν να πουλήσουν το προιόν αλλα ή απο καταναλωτές του προϊόντος ή από ανεξάρτητους ειδικούς .
Αραγε το φόρουμ θα μπορέσει να μας βοηθήσει μέσα απο τις γνωριμίες του με διάφορους μηχανικους να βρούμε την αλήθεια ?

Μπορεί κάποιος που έχει εγκαταστήσει σε κάποιο απο τα παραπάνω αυτοκίνητα να μας βοηθήσει με την εμπειρία του να κάνουμε την ορθή επιλογή

Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω προκαταβολικά .
Άβαταρ μέλους
Downhill

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από Downhill »

παιδιά οποιος ενδιαφέρεται για υγραέριο, χθές ήμουνα στην αντιπροσωπεία της Skoda και μου έιπανε οτι ετοιμάζει η αντιπροσωπεία κίτ ιταλικό (δεν ξέρω ποιό αλλα αν ειναι τα τελευταίας γενιάς εχουν δείξει και μείωση στην κατανάλωση). Δεν εχει ανακοινώσει ακόμα κόστος εγκατάστασης, αλλα ο πωλητής που μίλησα με διαβεβαίωσε οτι σύντομα θα το εφαρμόσουν. Οσοι ενδιαφέρεστε ψάξτε το...
Άβαταρ μέλους
chris gt

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από chris gt »

fotissara21 έγραψε:Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα από κάποιον που έχει βάλει υγραέριο να με βοηθήσει στην επιλογή μου .

Το δικό μου αυτοκίνητο είναι το Superb 1.8 Tsi και του κουμπάρου μου το Octavia Gt 193Hp .

Μετά απο ερευνα και για τα δύο που κάναμε στην Αθήνα συλλέξαμε τις παρακάτω πληροφορίες

Υγραεροκίνηση
Όσον αφορά τα Tsi μας είπε και μας έδειξε εγκαταστημένο σε ένα Audi A5 το οποίο είναι δικό του ότι είναι ακόμα υπό δοκιμή ότι έχει κάνει 62.000χλμ με υγραέριο και δεν έχει ακόμη κάποιο πρόβλημα . Το κιτ είναι της ICOM και είναι χωρίς πνεύμονα και χρησιμοποιεί τα ίδια μπεκ . Για εγκατάσταση μας είπε μετά το Πασχα .
Όσον αφορά το Gt μας είπε πάλι για το κιτ της ICOM χωρίς πνεύμονα αλλά με επιπλέον μπεκ και μας είπε, ότι και άν αποφασίσουμε και ότι και να μας πουν να μην βάλουμε σύστημα με πνεύμονα στο Gt.

Κόστος για Tsi : Πάνω απο 2500€
Κόστος για Gt : 2200€

AutoGas Θεοδώρου:

Όσον αφορά το tsi μας είπε αφού του δώσαμε αριθμό κινητήρα ότι δεν έχει βγει ακόμη το πρόγραμμα και θα βγει μετά το Πάσχα . Το kit είναι της Zavoli και είναι με επιπλέον μπεκ και με πνεύμονα το οποίο χρησιμοποιεί και 3% βενζίνη για την λίπανση του κινητήρα μιας και το υγραέριο είναι ξερό ? .
Όσον αφορά το Gt υπάρχει το κιτ και μπορεί να το εγκαταστήσει με πνεύμονα και με επιπλέον μπεκ .

Κόστος για Tsi : περίπου 1700€
Κόστος για το Gt : 1700€

Μετά απο γύρα και σε άλλους 2-3 νέους εγκαταστάτες οι οποίοι είχαν διάφορους κατασκευαστές κανένας δεν έβαζε σε Tsi και στο Gt έβαζαν όλοι αλλά με πνέυμονα και επιπλέον μπεκ . Στο κόστος απο 1400 μέχρι 1700€

Όλα τα παραπάνω μας έφεραν σε προβληματισμό . Το βασικό είναι να μην έχουμε πρόβλημα ή δημιουργήσουμε πρόβλημα στον κινητήρα μας . Το δέυτερο είναι τελικά εάν μπορούμε να μάθουμε ποιό είναι το πιό σωστό για να εγκαταστήσουμε . Με πνέυμονα ή χωρίς ? Ειναι απλά φιλοσοφία του εκάστοτε κατασκευαστή ή υπάρχουν διαφορές . Φυσικά αυτές τις απαντήσει δέν μπορώ να τις πάρω απο αυτούς που θέλουν να πουλήσουν το προιόν αλλα ή απο καταναλωτές του προϊόντος ή από ανεξάρτητους ειδικούς .
Αραγε το φόρουμ θα μπορέσει να μας βοηθήσει μέσα απο τις γνωριμίες του με διάφορους μηχανικους να βρούμε την αλήθεια ?

Μπορεί κάποιος που έχει εγκαταστήσει σε κάποιο απο τα παραπάνω αυτοκίνητα να μας βοηθήσει με την εμπειρία του να κάνουμε την ορθή επιλογή

Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω προκαταβολικά .



Αν θες κοίταξε εδώ http://www.vdmotorsport.gr
.Εγώ για το δικό μου gt από εκεί το παρήγγειλα και το είχα ψάξει πολύ για να είμαι όσο το δυνατόν σίγουρος γίνεται.Ούτε πνεύμονες, ούτε έξτρα μπεκ.Έχουν και σύστημα και για κινητήρες fsi, tsi.
Ελπίζω να βοήθησα.
Άβαταρ μέλους
thanassis

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από thanassis »

chris gt έγραψε:
fotissara21 έγραψε:Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα από κάποιον που έχει βάλει υγραέριο να με βοηθήσει στην επιλογή μου .

Το δικό μου αυτοκίνητο είναι το Superb 1.8 Tsi και του κουμπάρου μου το Octavia Gt 193Hp .

Μετά απο ερευνα και για τα δύο που κάναμε στην Αθήνα συλλέξαμε τις παρακάτω πληροφορίες

Υγραεροκίνηση
Όσον αφορά τα Tsi μας είπε και μας έδειξε εγκαταστημένο σε ένα Audi A5 το οποίο είναι δικό του ότι είναι ακόμα υπό δοκιμή ότι έχει κάνει 62.000χλμ με υγραέριο και δεν έχει ακόμη κάποιο πρόβλημα . Το κιτ είναι της ICOM και είναι χωρίς πνεύμονα και χρησιμοποιεί τα ίδια μπεκ . Για εγκατάσταση μας είπε μετά το Πασχα .
Όσον αφορά το Gt μας είπε πάλι για το κιτ της ICOM χωρίς πνεύμονα αλλά με επιπλέον μπεκ και μας είπε, ότι και άν αποφασίσουμε και ότι και να μας πουν να μην βάλουμε σύστημα με πνεύμονα στο Gt.

Κόστος για Tsi : Πάνω απο 2500€
Κόστος για Gt : 2200€

AutoGas Θεοδώρου:

Όσον αφορά το tsi μας είπε αφού του δώσαμε αριθμό κινητήρα ότι δεν έχει βγει ακόμη το πρόγραμμα και θα βγει μετά το Πάσχα . Το kit είναι της Zavoli και είναι με επιπλέον μπεκ και με πνεύμονα το οποίο χρησιμοποιεί και 3% βενζίνη για την λίπανση του κινητήρα μιας και το υγραέριο είναι ξερό ? .
Όσον αφορά το Gt υπάρχει το κιτ και μπορεί να το εγκαταστήσει με πνεύμονα και με επιπλέον μπεκ .

Κόστος για Tsi : περίπου 1700€
Κόστος για το Gt : 1700€

Μετά απο γύρα και σε άλλους 2-3 νέους εγκαταστάτες οι οποίοι είχαν διάφορους κατασκευαστές κανένας δεν έβαζε σε Tsi και στο Gt έβαζαν όλοι αλλά με πνέυμονα και επιπλέον μπεκ . Στο κόστος απο 1400 μέχρι 1700€

Όλα τα παραπάνω μας έφεραν σε προβληματισμό . Το βασικό είναι να μην έχουμε πρόβλημα ή δημιουργήσουμε πρόβλημα στον κινητήρα μας . Το δέυτερο είναι τελικά εάν μπορούμε να μάθουμε ποιό είναι το πιό σωστό για να εγκαταστήσουμε . Με πνέυμονα ή χωρίς ? Ειναι απλά φιλοσοφία του εκάστοτε κατασκευαστή ή υπάρχουν διαφορές . Φυσικά αυτές τις απαντήσει δέν μπορώ να τις πάρω απο αυτούς που θέλουν να πουλήσουν το προιόν αλλα ή απο καταναλωτές του προϊόντος ή από ανεξάρτητους ειδικούς .
Αραγε το φόρουμ θα μπορέσει να μας βοηθήσει μέσα απο τις γνωριμίες του με διάφορους μηχανικους να βρούμε την αλήθεια ?

Μπορεί κάποιος που έχει εγκαταστήσει σε κάποιο απο τα παραπάνω αυτοκίνητα να μας βοηθήσει με την εμπειρία του να κάνουμε την ορθή επιλογή

Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω προκαταβολικά .



Αν θες κοίταξε εδώ http://www.vdmotorsport.gr
.Εγώ για το δικό μου gt από εκεί το παρήγγειλα και το είχα ψάξει πολύ για να είμαι όσο το δυνατόν σίγουρος γίνεται.Ούτε πνεύμονες, ούτε έξτρα μπεκ.Έχουν και σύστημα και για κινητήρες fsi, tsi.
Ελπίζω να βοήθησα.
είναι το πιο προηγμένο σύστημα αλλά και το πιο τσουχτερό σε τιμή!!!
3000€ για TSI
αν κάποιος έχει διάθεση να πάει καμιά βόλτα μέχρι Ιταλία το περνάει με 2300€ (έχω ρωτήσει σε κάποια εταιρεία)
Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Member
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 15:46
Μοντέλο: Superb 1.8T L&K
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αιγάλεω

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ »

Το παρακάτω κειμενάκι το έγραψα στο lpg.gr forum αλλά δεν ΄χει αξιωθεί κανένας να πει την γνώμη του... Το ανεβάζω και εδώ για να ακούσω κάτι...

Re: '' Κόστος εγκατάστασης συστημάτων υγραεροκίνησης ''

από AKLONITOS » Κυρ 17 Απρ, 2011 22:38
Το θέμα είναι αρκετά σημαντικό...

Όλη η υπόθεση τείνει να μου θυμίζει την "φούσκα" με τα προγράμματα και θα καταλάβετε τί εννοώ...
Πριν μερικά χρόνια όποιος ήθελε να βάλει πρόγραμμα στο αυτοκίνητό του (επώνυμο ή castom ), έπρεπε να πληρώσει από 700ε - 800ε εώς και 1500ε. Αυτή την στιγμή, για το ίδιο file, για την ίδια δουλειά για τις ίδιες υπηρεσίες και από τις ίδιες εταιρείες ή castom προγραμματιστές, το κόστος είναι από 300ε - 350ε εώς 1000ε περίπου... ΓΙΑΤΙ???

Αν εξαιρέσουμε την οικονομική κρίση, ο έντονος ανταγωνισμός, η επιπλέον γνώση και πληροφόρηση έφεραν μείωση στις τιμές και το λέω, γιατί ακόμα πριν την οικονομική κρίση είχαν αρχίσει οι εκάστοτε εταιρείες ή castom προγραμματιστές να ρίχνουν τις τιμές...

Διάβασα σε αρχικά posts ότι λόγω του έντονου συναγωνισμού θα έρθει και μείωση τιμών (κάτι απόλυτα λογικό) αλλά αντί αυτού είδαμε αύξηση... Η άποψή μου πάνω σε αυτό είναι ότι δεν είδαμε μείωση λόγω του ότι η εμβρυακή κατάσταση που βιώνουμε στο LPG, δεν έχει φέρει τον κορεσμό ακόμα... Η Ελλάδα είναι στα πρώτα βήματα και σε αναλογία, τα σημεία εγκατάστασης είναι ακόμα λίγα σε σχέση με τον στόλο των αυτοκινήτων... Ακόμα, αποψή μου είναι, ότι, οι περισσότεροι δεν κάνουν την απαραίτητη (για μένα) έρευνα αγοράς, αλλά πάνε ρωτάνε και προχωρούν χωρίς πολλά πολλά, στην εγκατάσταση... Την όλη κατάσταση (όπως έχει υποθεί) την εκμεταλεύονται πολλοί και κατά την άποψή, μου ζητάνε ότι θέλουν για μια τοποθέτηση...
Γιατί κανένας δεν είναι αναλυτικός στο κοστολόγιο; Πάμε ρωτάμε και μας λένε μια τιμή χωρίς ανάλυση. Πόσο κοστίζουν τα υλικά; Πόσο κοστίζει η περιβόητη υπογραφή (αν υπάρχει;) Πόσο χρεώνουν το μεροκάματο ή την εργατοώρα; Γιατί στις περισσότερες των περιπτώσεων "ξεφουρνίζουν" τελευταία στιγμή τον ΦΠΑ; Τα λέει αναλυτικά κανένας; Τουλάχιστον στα καταστήματα που έχω πάει εγώ, ΟΧΙ!!!

Όπως και να'χει, πιστεύω ότι η φούσκα που υπάρχει αυτήν την στιγμή προσεχώς θα αρχίσει να φθίνει, αλλά καλό είναι όσοι είναι στην φάση έρευνας να γίνουν περισσότερο "απαιτητικοί" στο θέμα της αναλογίας κόστους - εργασίας - υλικών συστήματος για να το βοηθήσουμε αυτό...

Δεν θέλω να υπονοήσει κανείς και ειδικά οι επαγελματίες του χώρου που υπάρχουν στο foroum, ότι πρεσβεύω το "καθόλου κέρδος". Φυσικά και πρέπει να κερδίζουν αυτοί που εργάζονται, αλλά να κερδίζουν τα σωστά... Πάντως το "σωστά " δεν μπορώ να το προσδιορίσω γιατί ως ιδιώτης που είμαι, δεν έχω εικόνα κάποιου αναλυτικού κόστους εγκατάστασης... Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κάποιος σε αυτό το θέμα; Μήπως κάποιος επαγγελματίας έχει την καλή θέληση να μας δώσει πραγματική εικόνα ή αν γίνει αυτό θα θα βρεθούμε όλοι με ανοιχτό το στόμα;
Πάρε turbo να γουστάρεις!!!
Άβαταρ μέλους
savvas
Member
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 20:27
Μοντέλο: OCTAVIA 1.8Τ 20VT
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από savvas »

Έχει απόλυτο δίκιο αυτός που τόγραψε κατά την γνώμη μου.
Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Member
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 15:46
Μοντέλο: Superb 1.8T L&K
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αιγάλεω

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ »

savvas έγραψε:Έχει απόλυτο δίκιο αυτός που τόγραψε κατά την γνώμη μου.
Εγώ το έγραψα όπου στο lpg.gr γράφω ως "AKLONITOS". Αυτό πάντως που μου κάνει εντύπωση είναι ότι εκεί (που υποτίθεται όλοι ενδιαφέρονται για lpg) κανένας δεν έχει σχολιάσει κάτι...
Πάρε turbo να γουστάρεις!!!
Άβαταρ μέλους
savvas
Member
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 20:27
Μοντέλο: OCTAVIA 1.8Τ 20VT
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από savvas »

Θάναι ή λεφτάδες και είναι υπεράνω ή τους ανήκει το φόρουμ οπότε τι να πούνε?

Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό στο νετ?
Άβαταρ μέλους
tgi

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από tgi »

Δες τε και αυτό!!!!!!
automotopress.gr έγραψε:Η ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ, αποκλειστικός εισαγωγέας των αυοτκινήτων Skoda στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας της VIAGAS, που αποτελεί το νεότερο μέλος στον όμιλο και δραστηριοποιείται στην εγκατάσταση κιτ υγραεριοκίνησης σε βενζινοκίνητα αυτοκίνητα όλων των μαρκών. Η τοποθέτηση του συστήματος υγραερίου (LPG) μπορεί να γίνει σε 1-2 ημέρες και προσφέρεται με 2ετή εγγύηση απροβλημάτιστης λειτουργίας.

Μέσω ενός ειδικού διακόπτη που τοποθετείται στο ταμπλό ο οδηγός έχει την δυνατότητα να επιλέξει το καύσιμο που επιθυμεί. Έτσι ακόμα και σε ακραίες περιπτώσεις όπου η εύρεση σταθμού ανεφοδιασμού υγραερίου δεν είναι εφικτή τότε το όχημα μπορεί να κινηθεί κανονικά με την βενζίνη. Ουσιαστικά η αυτονομία του αυτοκίνητου διπλασιάζεται μιας και το όχημα έχει πλέον δύο (2) ρεζερβουάρ.

Το κόστος αγοράς και τοποθέτησης του εξοπλισμού-κιτ κυμαίνεται από €1.490 και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα €2.090 ανάλογα με τον τύπο και τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Παράλληλα η VIAGAS παρέχει τη δυνατότητα αποπληρωμής του ποσού σε 24 άτοκες δόσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στο 210-3420500 ή να επισκεφθούν την ηλεκτρονική σελίδα http://www.viagas.gr
Άβαταρ μέλους
As32
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 16:18
Μοντέλο: Octavia 5 RS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Νεα Σμυρνη.

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από As32 »

tgi έγραψε:Δες τε και αυτό!!!!!!
automotopress.gr έγραψε:Η ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ, αποκλειστικός εισαγωγέας των αυοτκινήτων Skoda στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας της VIAGAS, που αποτελεί το νεότερο μέλος στον όμιλο και δραστηριοποιείται στην εγκατάσταση κιτ υγραεριοκίνησης σε βενζινοκίνητα αυτοκίνητα όλων των μαρκών. Η τοποθέτηση του συστήματος υγραερίου (LPG) μπορεί να γίνει σε 1-2 ημέρες και προσφέρεται με 2ετή εγγύηση απροβλημάτιστης λειτουργίας.

Μέσω ενός ειδικού διακόπτη που τοποθετείται στο ταμπλό ο οδηγός έχει την δυνατότητα να επιλέξει το καύσιμο που επιθυμεί. Έτσι ακόμα και σε ακραίες περιπτώσεις όπου η εύρεση σταθμού ανεφοδιασμού υγραερίου δεν είναι εφικτή τότε το όχημα μπορεί να κινηθεί κανονικά με την βενζίνη. Ουσιαστικά η αυτονομία του αυτοκίνητου διπλασιάζεται μιας και το όχημα έχει πλέον δύο (2) ρεζερβουάρ.

Το κόστος αγοράς και τοποθέτησης του εξοπλισμού-κιτ κυμαίνεται από €1.490 και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα €2.090 ανάλογα με τον τύπο και τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Παράλληλα η VIAGAS παρέχει τη δυνατότητα αποπληρωμής του ποσού σε 24 άτοκες δόσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στο 210-3420500 ή να επισκεφθούν την ηλεκτρονική σελίδα http://www.viagas.gr

το σύστημα αυτό το βάζει και ο καραμπιστολης, είναι εξουσιοδοτημένος από τη BIAMAR.
Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Member
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 15:46
Μοντέλο: Superb 1.8T L&K
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αιγάλεω

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ »

Πριν από λίγο έστειλα το παρακάτω κείμενο στην "viagas" και αναμένω...

Γειά σας και καλή τύχη στο νέο "παρακλάδι" της ΒΙΑΜΑΡ!!!
Είμαι κάτοχος ενός skoda superb L&K 1.8 μοντέλο 11/2006. Το αμάξι έχει αγοραστεί από τα κεντρικά στην Ιερά οδό και ήταν ένα από τα εταιρικά.
Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής!
1) Ποιό το κόστος για την εγκατάσταση υγραερίου στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ποιό το κόστος σε ένα Fiat cinquecento 899cc με μονό ψεκασμό.
2) Ποιάς ή ποιών εταιρειών συστήματα υγραερίου κάνετε τοποθέτηση;
3) Μέχρι ποιά ιπποδύναμη μπορείτε να καλύψετε (φυσικά με ασφάλεια και με απροβλημάτιστη λειτουργία), μιάς και είναι γνωστό ότι οι κινητήρες 20vt χαίρουν άπλετης βελτίωσης; Προσωπικά θα με ενδιέφερε για μέχρι 290hp.
4) Η τελική τιμή εγκατάστασης, αν η πληρωμή γίνει σε 24 δόσεις επιβαρύνεται σε σχέση με πληρωμή της μετρητής και αν ναι πόση είναι η επιβάρυνση;
5) Οι πελάτες της ΒΙΑΜΑΡ έχουν κάποια ευνοϊκότερη αντιμετώπιση στο ζήτημα της τιμής.
6) Για το θέμα της φθοράς των βαλβίδων με την χρήση υγραερίου ακολουθείται κάποια συγκεκριμένη πολιτική αντιμετώπισης ή δεν απαιτείται κάτι για τους κινητήρες της skoda?

Σας ευχαριστώ πολύ!!!
ΥΓ: Αναμένω τις απαντήσεις σας και αν είναι δυνατό με τον αύξων αριθμό που τις έχω παραθέσει
Πάρε turbo να γουστάρεις!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο Γενικά”