Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8839
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει με δαύτους... :mad:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TORRERO την Πέμ 30 Μαρ 2017, 23:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Service by Koret
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ευχαριστώ παιδιά...
Να πλέον δεν είναι να κάνεις τίποτα.σε λίγο θα φορολογήσουν και τα φιμέ..
Να πλέον δεν είναι να κάνεις τίποτα.σε λίγο θα φορολογήσουν και τα φιμέ..
- steve
- Member
- Δημοσιεύσεις: 201
- Εγγραφή: Σάβ 19 Μάιος 2007, 01:03
- Μοντέλο: OCTAVIA 1 COMBI 4X4 2001
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Το αρθρο ειναι 1 χρονου παλαιο.
Ναι, το αεριο ειναι στο 0.85 σημερα. Πες οτι θα σου καιει 30% παραπανω.
Συμφερει ή δεν συμφερει?
Ναι, το αεριο ειναι στο 0.85 σημερα. Πες οτι θα σου καιει 30% παραπανω.
Συμφερει ή δεν συμφερει?
Πατεντιαρικο 4Χ4 Combi
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 914
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Όσα χιλιόμετρα και να κάνεις, νομίζω δε συμφέρει να βάζεις υγραέριο σε μικρά αυτοκίνητα....Για 2 λιτρα και πάνω εντάξει αλλά στα μικρά...δεν αξίζει! Τι θα γλυτώσεις 10 ευρώ στο γέμισμα??? :stupid: :stupid:
Και θα τα πληρώσεις αυτά και άλλα τόσα στα συνεργεία με τις ζημιές που θα έχεις. Βλέπω στο δρόνο κάτι 1000ρια σαξο και yaris με υγραεριο και γελάω.. :laugh: :laugh:
Και θα τα πληρώσεις αυτά και άλλα τόσα στα συνεργεία με τις ζημιές που θα έχεις. Βλέπω στο δρόνο κάτι 1000ρια σαξο και yaris με υγραεριο και γελάω.. :laugh: :laugh:
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8839
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
+1000! :cool:ikaros fabia2 έγραψε:Όσα χιλιόμετρα και να κάνεις, νομίζω δε συμφέρει να βάζεις υγραέριο σε μικρά αυτοκίνητα....Για 2 λιτρα και πάνω εντάξει αλλά στα μικρά...δεν αξίζει! Τι θα γλυτώσεις 10 ευρώ στο γέμισμα??? :stupid: :stupid:
Και θα τα πληρώσεις αυτά και άλλα τόσα στα συνεργεία με τις ζημιές που θα έχεις. Βλέπω στο δρόνο κάτι 1000ρια σαξο και yaris με υγραεριο και γελάω.. :laugh: :laugh:
Τι να πω κι εγώ που είδα Daewoo Matiz 800 cc..... :happy1: :laugh:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TORRERO την Πέμ 18 Ιαν 2018, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Service by Koret
- smpetros
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 14492
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
- Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συμφωνώ απόλυτα και όχι μόνο για 1000ρια. :thumbs up:
Skoda: Είναι όλο προσόντα.
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8839
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ε ναι, αν το επικεντρώσουμε στις ζημιές στον κινητήρα, το θέμα γενικεύεται... :stupid:
Service by Koret
- kbitsik
- Member
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
- Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: Athens
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Καλημέρα παρεάκι!
Αν και βλέπω οτι ειναι σχετικά αρνητικό το κλίμα με το υγραέριο, επειδή ολα τελικά μεταφράζονται σε χρημα εγω συνεχίζω να το ψάχνω το θέμα.
Επειδή βλέπω οτι υπάρχουν μέλη που έχουν εγκαταστήσει το Prins VSI-2 DI στον κινητήρα 1.8 TSI, μπορώ να μάθω εντυπώσεις? Ειναι όντως στο 5% η ταυτοχρονη καύση βενζίνης οπως υπόσχεται η Prins? Εχει κάνει κάποιος αρκετά χιλιόμετρα χωρίς προβλημα?
Ευχαριστώ
Αν και βλέπω οτι ειναι σχετικά αρνητικό το κλίμα με το υγραέριο, επειδή ολα τελικά μεταφράζονται σε χρημα εγω συνεχίζω να το ψάχνω το θέμα.
Επειδή βλέπω οτι υπάρχουν μέλη που έχουν εγκαταστήσει το Prins VSI-2 DI στον κινητήρα 1.8 TSI, μπορώ να μάθω εντυπώσεις? Ειναι όντως στο 5% η ταυτοχρονη καύση βενζίνης οπως υπόσχεται η Prins? Εχει κάνει κάποιος αρκετά χιλιόμετρα χωρίς προβλημα?
Ευχαριστώ
- kbitsik
- Member
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
- Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: Athens
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
kbitsik έγραψε:Καλημέρα παρεάκι!
Αν και βλέπω οτι ειναι σχετικά αρνητικό το κλίμα με το υγραέριο, επειδή ολα τελικά μεταφράζονται σε χρημα εγω συνεχίζω να το ψάχνω το θέμα.
Επειδή βλέπω οτι υπάρχουν μέλη που έχουν εγκαταστήσει το Prins VSI-2 DI στον κινητήρα 1.8 TSI, μπορώ να μάθω εντυπώσεις? Ειναι όντως στο 5% η ταυτοχρονη καύση βενζίνης οπως υπόσχεται η Prins? Εχει κάνει κάποιος αρκετά χιλιόμετρα χωρίς προβλημα?
Ευχαριστώ
Ευχαριστώ το φίλο Δημητρη που επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε όλες τις λεπτομερειες για το Prins!
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Για πες τι ειπατε? Αλλιως θα δωσω το τηλεφωνο του Δημητρη σε οσους ρωτανε να τον παιρνουν τηλ :laugh: :silly: :cool1:
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
kbitsik έγραψε:kbitsik έγραψε:Καλημέρα παρεάκι!
Αν και βλέπω οτι ειναι σχετικά αρνητικό το κλίμα με το υγραέριο, επειδή ολα τελικά μεταφράζονται σε χρημα εγω συνεχίζω να το ψάχνω το θέμα.
Επειδή βλέπω οτι υπάρχουν μέλη που έχουν εγκαταστήσει το Prins VSI-2 DI στον κινητήρα 1.8 TSI, μπορώ να μάθω εντυπώσεις? Ειναι όντως στο 5% η ταυτοχρονη καύση βενζίνης οπως υπόσχεται η Prins? Εχει κάνει κάποιος αρκετά χιλιόμετρα χωρίς προβλημα?
Ευχαριστώ
Ευχαριστώ το φίλο Δημητρη που επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε όλες τις λεπτομερειες για το Prins!
Ρε σεις μυστικα τα λετε ? Και τοτε γιατι μπαινετε και ρωτατε στο φορουμ ?
- kbitsik
- Member
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
- Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: Athens
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Καλα ντε μη βαρας! :bounce: Δε τα λεμε μυστικα.
Υπομονη, δεν εχουμε ολοι την πολυτελεια του χρονου να απανταμε αμεσως.
Λοιπον τα χρησιμα πραγματα στα οποια κατέληξα (βαση πληροφοριων και μετρησεων απο το Δημητρη που το χρησιμοποιεί και βαση δικης μου εκτιμησης):
- Το Prins VSI-2 DI ειναι το καταλληλότερο συστημα για τον κινητηρα 1.8 TSI
- Ερχεται προγραμματισμενο για το συγκεκριμενο κινητηρα και δεν γινεται πειραματισμος και ρυθμιση απο τον εκαστοτε εγκαταστατη
- Η παράλληλη κατανάλωση βενζίνης για να προστατευτουν τα μπεκ και οι βαλβιδες θα κυμανθει απο 5% στην καλύτερη περίπτωση, εως 10% στη χειρότερη. Εξαρτάται πιθανότατα απο τα άλογα τα οποια αποδίδει ο κινητήρας και απο τον τροπο οδήγησης. Με αλλα λόγια, εαν ειναι στο 10% και με μια υποθετικη κατανάλωση του αυτοκινητου στα 10λτ/100χλμ, θα καψεις επιπλέον του υγραεριου και 1 λτ βενζίνη στα 100 χλμ. Οποτε προσθεστε στους υπολογισμους σας για αποσβεση και αυτο το εξοδο.
- Δεν εχει παρουσιαστεί καποιο πρόβλημα στον κινητηρα απο οσους εχω ακούσει να το χρησιμοποιούν.
- Στο ζουμι της υπόθεσης, αν ληφθουν ολοι οι παραμετροι υποψιν, η τελικη οικονομια θα ειναι περιπου 40%
- Το συγκεκριμενο συστημα, το εγκαθιστα με μεγαλη επιτυχια καποιος κυριος στα νοτια προαστια, που δεν ειναι μεγαλη αλυσιδα και δεν αρχιζει το επιθετο του απο Τ (δε λεω αλλα για να μη καρφωθουμε :laugh: )
- Αν δε κανεις πανω απο 15000 το χρονο δε νομιζω να αξιζει τον κοπο, αργει η αποσβεση.
Διαλεγετε και παιρνετε. Εγω μολις λασκαρω λιγο θα το μπουμπουνισω. Με τις υγειες μας :cheers:
Υπομονη, δεν εχουμε ολοι την πολυτελεια του χρονου να απανταμε αμεσως.
Λοιπον τα χρησιμα πραγματα στα οποια κατέληξα (βαση πληροφοριων και μετρησεων απο το Δημητρη που το χρησιμοποιεί και βαση δικης μου εκτιμησης):
- Το Prins VSI-2 DI ειναι το καταλληλότερο συστημα για τον κινητηρα 1.8 TSI
- Ερχεται προγραμματισμενο για το συγκεκριμενο κινητηρα και δεν γινεται πειραματισμος και ρυθμιση απο τον εκαστοτε εγκαταστατη
- Η παράλληλη κατανάλωση βενζίνης για να προστατευτουν τα μπεκ και οι βαλβιδες θα κυμανθει απο 5% στην καλύτερη περίπτωση, εως 10% στη χειρότερη. Εξαρτάται πιθανότατα απο τα άλογα τα οποια αποδίδει ο κινητήρας και απο τον τροπο οδήγησης. Με αλλα λόγια, εαν ειναι στο 10% και με μια υποθετικη κατανάλωση του αυτοκινητου στα 10λτ/100χλμ, θα καψεις επιπλέον του υγραεριου και 1 λτ βενζίνη στα 100 χλμ. Οποτε προσθεστε στους υπολογισμους σας για αποσβεση και αυτο το εξοδο.
- Δεν εχει παρουσιαστεί καποιο πρόβλημα στον κινητηρα απο οσους εχω ακούσει να το χρησιμοποιούν.
- Στο ζουμι της υπόθεσης, αν ληφθουν ολοι οι παραμετροι υποψιν, η τελικη οικονομια θα ειναι περιπου 40%
- Το συγκεκριμενο συστημα, το εγκαθιστα με μεγαλη επιτυχια καποιος κυριος στα νοτια προαστια, που δεν ειναι μεγαλη αλυσιδα και δεν αρχιζει το επιθετο του απο Τ (δε λεω αλλα για να μη καρφωθουμε :laugh: )
- Αν δε κανεις πανω απο 15000 το χρονο δε νομιζω να αξιζει τον κοπο, αργει η αποσβεση.
Διαλεγετε και παιρνετε. Εγω μολις λασκαρω λιγο θα το μπουμπουνισω. Με τις υγειες μας :cheers:
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Και ποσο κοστιζει το συστημα μαζι με την τοποθετηση του ?kbitsik έγραψε:Καλα ντε μη βαρας! :bounce: Δε τα λεμε μυστικα.
Υπομονη, δεν εχουμε ολοι την πολυτελεια του χρονου να απανταμε αμεσως.
Λοιπον τα χρησιμα πραγματα στα οποια κατέληξα (βαση πληροφοριων και μετρησεων απο το Δημητρη που το χρησιμοποιεί και βαση δικης μου εκτιμησης):
- Το Prins VSI-2 DI ειναι το καταλληλότερο συστημα για τον κινητηρα 1.8 TSI
- Ερχεται προγραμματισμενο για το συγκεκριμενο κινητηρα και δεν γινεται πειραματισμος και ρυθμιση απο τον εκαστοτε εγκαταστατη
- Η παράλληλη κατανάλωση βενζίνης για να προστατευτουν τα μπεκ και οι βαλβιδες θα κυμανθει απο 5% στην καλύτερη περίπτωση, εως 10% στη χειρότερη. Εξαρτάται πιθανότατα απο τα άλογα τα οποια αποδίδει ο κινητήρας και απο τον τροπο οδήγησης. Με αλλα λόγια, εαν ειναι στο 10% και με μια υποθετικη κατανάλωση του αυτοκινητου στα 10λτ/100χλμ, θα καψεις επιπλέον του υγραεριου και 1 λτ βενζίνη στα 100 χλμ. Οποτε προσθεστε στους υπολογισμους σας για αποσβεση και αυτο το εξοδο.
- Δεν εχει παρουσιαστεί καποιο πρόβλημα στον κινητηρα απο οσους εχω ακούσει να το χρησιμοποιούν.
- Στο ζουμι της υπόθεσης, αν ληφθουν ολοι οι παραμετροι υποψιν, η τελικη οικονομια θα ειναι περιπου 40%
- Το συγκεκριμενο συστημα, το εγκαθιστα με μεγαλη επιτυχια καποιος κυριος στα νοτια προαστια, που δεν ειναι μεγαλη αλυσιδα και δεν αρχιζει το επιθετο του απο Τ (δε λεω αλλα για να μη καρφωθουμε :laugh: )
- Αν δε κανεις πανω απο 15000 το χρονο δε νομιζω να αξιζει τον κοπο, αργει η αποσβεση.
Διαλεγετε και παιρνετε. Εγω μολις λασκαρω λιγο θα το μπουμπουνισω. Με τις υγειες μας :cheers:
- kbitsik
- Member
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
- Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Όχι
- Τοποθεσία: Athens
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Vaggelis έγραψε:
Και ποσο κοστιζει το συστημα μαζι με την τοποθετηση του ?
Δε μπορω να ξερω ακριβως, απο οσο εχω ρωτησει καπου στα 1600€ με ΦΠΑ κομπλε :oops: