Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Κουβέντα για όλα τα αυτοκίνητα του εμπορίου

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από TORRERO »

Δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει με δαύτους... :mad:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TORRERO την Πέμ 30 Μαρ 2017, 23:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
Fabia_panop

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από Fabia_panop »

Ευχαριστώ παιδιά...
Να πλέον δεν είναι να κάνεις τίποτα.σε λίγο θα φορολογήσουν και τα φιμέ..
Άβαταρ μέλους
steve
Member
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 19 Μάιος 2007, 01:03
Μοντέλο: OCTAVIA 1 COMBI 4X4 2001
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από steve »

Το αρθρο ειναι 1 χρονου παλαιο.
Ναι, το αεριο ειναι στο 0.85 σημερα. Πες οτι θα σου καιει 30% παραπανω.
Συμφερει ή δεν συμφερει?
Πατεντιαρικο 4Χ4 Combi
Άβαταρ μέλους
ikaros fabia2
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 914
Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από ikaros fabia2 »

Όσα χιλιόμετρα και να κάνεις, νομίζω δε συμφέρει να βάζεις υγραέριο σε μικρά αυτοκίνητα....Για 2 λιτρα και πάνω εντάξει αλλά στα μικρά...δεν αξίζει! Τι θα γλυτώσεις 10 ευρώ στο γέμισμα??? :stupid: :stupid:
Και θα τα πληρώσεις αυτά και άλλα τόσα στα συνεργεία με τις ζημιές που θα έχεις. Βλέπω στο δρόνο κάτι 1000ρια σαξο και yaris με υγραεριο και γελάω.. :laugh: :laugh:
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από TORRERO »

ikaros fabia2 έγραψε:Όσα χιλιόμετρα και να κάνεις, νομίζω δε συμφέρει να βάζεις υγραέριο σε μικρά αυτοκίνητα....Για 2 λιτρα και πάνω εντάξει αλλά στα μικρά...δεν αξίζει! Τι θα γλυτώσεις 10 ευρώ στο γέμισμα??? :stupid: :stupid:
Και θα τα πληρώσεις αυτά και άλλα τόσα στα συνεργεία με τις ζημιές που θα έχεις. Βλέπω στο δρόνο κάτι 1000ρια σαξο και yaris με υγραεριο και γελάω.. :laugh: :laugh:
+1000! :cool:

Τι να πω κι εγώ που είδα Daewoo Matiz 800 cc..... :happy1: :laugh:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TORRERO την Πέμ 18 Ιαν 2018, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
smpetros
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 14492
Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από smpetros »

Συμφωνώ απόλυτα και όχι μόνο για 1000ρια. :thumbs up:
Skoda: Είναι όλο προσόντα.

Εικόνα

"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από TORRERO »

Ε ναι, αν το επικεντρώσουμε στις ζημιές στον κινητήρα, το θέμα γενικεύεται... :stupid:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
kbitsik
Member
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Όχι
Τοποθεσία: Athens

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από kbitsik »

Καλημέρα παρεάκι!

Αν και βλέπω οτι ειναι σχετικά αρνητικό το κλίμα με το υγραέριο, επειδή ολα τελικά μεταφράζονται σε χρημα εγω συνεχίζω να το ψάχνω το θέμα.

Επειδή βλέπω οτι υπάρχουν μέλη που έχουν εγκαταστήσει το Prins VSI-2 DI στον κινητήρα 1.8 TSI, μπορώ να μάθω εντυπώσεις? Ειναι όντως στο 5% η ταυτοχρονη καύση βενζίνης οπως υπόσχεται η Prins? Εχει κάνει κάποιος αρκετά χιλιόμετρα χωρίς προβλημα?

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
kbitsik
Member
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Όχι
Τοποθεσία: Athens

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από kbitsik »

kbitsik έγραψε:Καλημέρα παρεάκι!

Αν και βλέπω οτι ειναι σχετικά αρνητικό το κλίμα με το υγραέριο, επειδή ολα τελικά μεταφράζονται σε χρημα εγω συνεχίζω να το ψάχνω το θέμα.

Επειδή βλέπω οτι υπάρχουν μέλη που έχουν εγκαταστήσει το Prins VSI-2 DI στον κινητήρα 1.8 TSI, μπορώ να μάθω εντυπώσεις? Ειναι όντως στο 5% η ταυτοχρονη καύση βενζίνης οπως υπόσχεται η Prins? Εχει κάνει κάποιος αρκετά χιλιόμετρα χωρίς προβλημα?

Ευχαριστώ

Ευχαριστώ το φίλο Δημητρη που επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε όλες τις λεπτομερειες για το Prins!
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από RoadRunner »

Για πες τι ειπατε? Αλλιως θα δωσω το τηλεφωνο του Δημητρη σε οσους ρωτανε να τον παιρνουν τηλ :laugh: :silly: :cool1:
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Vaggelis
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από Vaggelis »

kbitsik έγραψε:
kbitsik έγραψε:Καλημέρα παρεάκι!

Αν και βλέπω οτι ειναι σχετικά αρνητικό το κλίμα με το υγραέριο, επειδή ολα τελικά μεταφράζονται σε χρημα εγω συνεχίζω να το ψάχνω το θέμα.

Επειδή βλέπω οτι υπάρχουν μέλη που έχουν εγκαταστήσει το Prins VSI-2 DI στον κινητήρα 1.8 TSI, μπορώ να μάθω εντυπώσεις? Ειναι όντως στο 5% η ταυτοχρονη καύση βενζίνης οπως υπόσχεται η Prins? Εχει κάνει κάποιος αρκετά χιλιόμετρα χωρίς προβλημα?

Ευχαριστώ

Ευχαριστώ το φίλο Δημητρη που επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε όλες τις λεπτομερειες για το Prins!

Ρε σεις μυστικα τα λετε ? Και τοτε γιατι μπαινετε και ρωτατε στο φορουμ ?
Άβαταρ μέλους
kbitsik
Member
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Όχι
Τοποθεσία: Athens

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από kbitsik »

Καλα ντε μη βαρας! :bounce: Δε τα λεμε μυστικα.
Υπομονη, δεν εχουμε ολοι την πολυτελεια του χρονου να απανταμε αμεσως.

Λοιπον τα χρησιμα πραγματα στα οποια κατέληξα (βαση πληροφοριων και μετρησεων απο το Δημητρη που το χρησιμοποιεί και βαση δικης μου εκτιμησης):

- Το Prins VSI-2 DI ειναι το καταλληλότερο συστημα για τον κινητηρα 1.8 TSI
- Ερχεται προγραμματισμενο για το συγκεκριμενο κινητηρα και δεν γινεται πειραματισμος και ρυθμιση απο τον εκαστοτε εγκαταστατη
- Η παράλληλη κατανάλωση βενζίνης για να προστατευτουν τα μπεκ και οι βαλβιδες θα κυμανθει απο 5% στην καλύτερη περίπτωση, εως 10% στη χειρότερη. Εξαρτάται πιθανότατα απο τα άλογα τα οποια αποδίδει ο κινητήρας και απο τον τροπο οδήγησης. Με αλλα λόγια, εαν ειναι στο 10% και με μια υποθετικη κατανάλωση του αυτοκινητου στα 10λτ/100χλμ, θα καψεις επιπλέον του υγραεριου και 1 λτ βενζίνη στα 100 χλμ. Οποτε προσθεστε στους υπολογισμους σας για αποσβεση και αυτο το εξοδο.
- Δεν εχει παρουσιαστεί καποιο πρόβλημα στον κινητηρα απο οσους εχω ακούσει να το χρησιμοποιούν.
- Στο ζουμι της υπόθεσης, αν ληφθουν ολοι οι παραμετροι υποψιν, η τελικη οικονομια θα ειναι περιπου 40%
- Το συγκεκριμενο συστημα, το εγκαθιστα με μεγαλη επιτυχια καποιος κυριος στα νοτια προαστια, που δεν ειναι μεγαλη αλυσιδα και δεν αρχιζει το επιθετο του απο Τ (δε λεω αλλα για να μη καρφωθουμε :laugh: )
- Αν δε κανεις πανω απο 15000 το χρονο δε νομιζω να αξιζει τον κοπο, αργει η αποσβεση.

Διαλεγετε και παιρνετε. Εγω μολις λασκαρω λιγο θα το μπουμπουνισω. Με τις υγειες μας :cheers:
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από RoadRunner »

:cheers:
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Vaggelis
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από Vaggelis »

kbitsik έγραψε:Καλα ντε μη βαρας! :bounce: Δε τα λεμε μυστικα.
Υπομονη, δεν εχουμε ολοι την πολυτελεια του χρονου να απανταμε αμεσως.

Λοιπον τα χρησιμα πραγματα στα οποια κατέληξα (βαση πληροφοριων και μετρησεων απο το Δημητρη που το χρησιμοποιεί και βαση δικης μου εκτιμησης):

- Το Prins VSI-2 DI ειναι το καταλληλότερο συστημα για τον κινητηρα 1.8 TSI
- Ερχεται προγραμματισμενο για το συγκεκριμενο κινητηρα και δεν γινεται πειραματισμος και ρυθμιση απο τον εκαστοτε εγκαταστατη
- Η παράλληλη κατανάλωση βενζίνης για να προστατευτουν τα μπεκ και οι βαλβιδες θα κυμανθει απο 5% στην καλύτερη περίπτωση, εως 10% στη χειρότερη. Εξαρτάται πιθανότατα απο τα άλογα τα οποια αποδίδει ο κινητήρας και απο τον τροπο οδήγησης. Με αλλα λόγια, εαν ειναι στο 10% και με μια υποθετικη κατανάλωση του αυτοκινητου στα 10λτ/100χλμ, θα καψεις επιπλέον του υγραεριου και 1 λτ βενζίνη στα 100 χλμ. Οποτε προσθεστε στους υπολογισμους σας για αποσβεση και αυτο το εξοδο.
- Δεν εχει παρουσιαστεί καποιο πρόβλημα στον κινητηρα απο οσους εχω ακούσει να το χρησιμοποιούν.
- Στο ζουμι της υπόθεσης, αν ληφθουν ολοι οι παραμετροι υποψιν, η τελικη οικονομια θα ειναι περιπου 40%
- Το συγκεκριμενο συστημα, το εγκαθιστα με μεγαλη επιτυχια καποιος κυριος στα νοτια προαστια, που δεν ειναι μεγαλη αλυσιδα και δεν αρχιζει το επιθετο του απο Τ (δε λεω αλλα για να μη καρφωθουμε :laugh: )
- Αν δε κανεις πανω απο 15000 το χρονο δε νομιζω να αξιζει τον κοπο, αργει η αποσβεση.

Διαλεγετε και παιρνετε. Εγω μολις λασκαρω λιγο θα το μπουμπουνισω. Με τις υγειες μας :cheers:
Και ποσο κοστιζει το συστημα μαζι με την τοποθετηση του ?
Άβαταρ μέλους
kbitsik
Member
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ 2017, 14:33
Μοντέλο: Octavia Scout 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Όχι
Τοποθεσία: Athens

Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση

Δημοσίευση από kbitsik »

Vaggelis έγραψε:
Και ποσο κοστιζει το συστημα μαζι με την τοποθετηση του ?

Δε μπορω να ξερω ακριβως, απο οσο εχω ρωτησει καπου στα 1600€ με ΦΠΑ κομπλε :oops:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο Γενικά”