Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- giannis amaliada
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2007, 12:29
- Μοντέλο: Octavia RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αμαλιάδα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Δεν ειναι δυσκολο να το διαπιστωσεις
Φουλαρησε το ,μηδενισε το μετρητη , κανε 200χιλ και πηγαινε ξαναφουλαρησε το
Βγαλε τη μεση καταναλωση μονος σου και συγκρινε το αποτελεσμα με την ενδειξη του μετρητη
Εγω εδω και 9 μηνες κραταω στοιχεια εδω www.fuelly.com
Φουλαρησε το ,μηδενισε το μετρητη , κανε 200χιλ και πηγαινε ξαναφουλαρησε το
Βγαλε τη μεση καταναλωση μονος σου και συγκρινε το αποτελεσμα με την ενδειξη του μετρητη
Εγω εδω και 9 μηνες κραταω στοιχεια εδω www.fuelly.com
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Αυτό σκεφτόμουν να κάνω κ γω , αλλά στα 400 χλμ , η πρότασή σου όμως φαίνεται καλύτερη !!giannis amaliada έγραψε:Δεν ειναι δυσκολο να το διαπιστωσεις
Φουλαρησε το ,μηδενισε το μετρητη , κανε 200χιλ και πηγαινε ξαναφουλαρησε το
Βγαλε τη μεση καταναλωση μονος σου και συγκρινε το αποτελεσμα με την ενδειξη του μετρητη
Εγω εδω και 9 μηνες κραταω στοιχεια εδω http://www.fuelly.com
Σε ευχαριστώ πολύ και για το λινκ !! :mozilla_wink:
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εμενα παντως μου δειχνει σωστα το trip computer :mozilla_cool:gravatakias έγραψε:Ερώτηση για όποιον μπορεί να βοηθήσει :
Τώρα με το αέριο οι ενδείξεις του trip computer είναι αληθινές ή όχι ???
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ό,τι περνάει από το σύστημα,το δείχνει ο υπολογιστής ταξιδιού,επομένως δεν αλλάζει τίποτε μετά από την (σωστή) εγκατάσταση υγραερίου.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Έβαλα στο Yeti μου (1.8 tsi 4Χ4) σύστημα υγραερίου brc,που το εμπιστεύομαι,όπως και τον μηχανικό που κάνει την τοποθέτηση,διότι είχα κάνει 50.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα στο προηγούμενό μου αυτοκίνητο με τον ίδιο συνδυασμό.Ήδη έχω κάνει 2000 χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες (πόλη,αυτοκινητόδρομος,επαρχιακοί δρόμοι,ανηφόρες,χωματόδρομοι,ρυμούλκηση,φουλ φορτωμένο και με μπαγκαζιέρα οροφής) χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και με ίδιες ακριβώς καταναλώσεις σε σχέση με τη βενζίνη που μετράω σχολαστικά από τότε που πήρα το Yeti.Σημειωτέον ότι λίγοι αναλαμβάνουν τοποθέτηση υγραερίου σε tsi κινητήρες διότι είναι σχετικά πολύπλοκοι...Το στρογγυλό ρεζερβουάρ έχει καθαρή χωρητικότητα 29-30 λίτρα (δυστυχώς μικρό λόγω αυτοκινήτου) και μπήκε στη θέση της ρεζέρβας.Πλάκα έχει το γεγονός ότι την τάπα στον σωλήνα του ανεφοδιασμού δεν τη βρίσκουν σε κανένα πρατήριο αν δεν τους πω που είναι,τέτοια προσοχή στην λεπτομέρεια έχει δοθεί.Αξίζει επίσης να σημειώσω ότι δεν έχω πάει ακόμη για το πρώτο σέρβις ρύθμισης στον μηχανικό μου,που πρέπει να γίνει από τα 1500 έως τα 3000 χιλιόμετρα (κανονικά είναι μέχρι τα 2000 χιλιόμετρα αλλά επειδή μου έβαλε τα καλύτερα εξαρτήματα της brc μπορώ να πάω και στις 3000),όπου θα γίνουν οι τελικές ρυθμίσεις και αναβαθμίσεις του λογισμικού που ήδη είναι διαθέσιμες.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
'Exω ήδη κάνει 5.000 χιλιόμετρα με το σύστημα υγραερίου της brc κι όλα πάνε ρολόϊ. Έκανα και την αναβάθμιση. Αυτό που θέλει μεγάλη προσοχή αγαπητοί συνάδελφοι είναι το πρατήριο που βάζετε υγραέριο,διότι η νοθεία και στο υγραέριο πλέον πάει σύννεφο.Διάβασα ότι δύο μεγάλες μονάδες της επαρχίας που παράγουν υγραέριο για βιομηχανική χρήση το ρίχνουν παράνομα στα πρατήρια ως υγραέριο κίνησης και ότι ο αριθμός των υπαλλήλων του ΣΔΟΕ που εκπαιδεύτηκαν για να ξεχωρίζουν το σκάρτο από το καλό υγραέριο φτάνει στον αστρονομικό αριθμό των...δύο!
- ΟΚΤΑΒΙΟΣ ΚΑΙΣΑΡΑΣ
- Member
- Δημοσιεύσεις: 106
- Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 01:21
- Μοντέλο: OCTAVIA 5 RS (240hp)
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: NIKAIA
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Πριν από 2 μήνες τοποθέτησα στο octavia5 rs(240hp)2007 σύστημα υγραερίου OMVL στην SEAT Μακρύς με κόστος 1100e κομπλέ.
Η δουλειά του είναι τέλεια χωρίς ταϊραπ και πατέντες.
Η μπουκάλα είναι 60άρα με ωφέλιμο 48lt.
Με 48lt υγραέριο(33e) + 6lt βενζίνα(10e) έχω 450 χλμ αυτονομία στην πόλη με λογικό "πόδι".
Σε ταξίδι με ταχύτητες 130-150 χλμ/ω έχω γύρω στα 550
Σαν απόδοση μου φαίνεται ότι στις χαμηλές στροφές ο κινητήρας ανοίγει σαν να έχω ανοικτό τον κλιματισμό. Έκοψε δηλαδή λίγο αλλά έχω 35-40% οικονομία στην τσέπη μου.
Η δουλειά του είναι τέλεια χωρίς ταϊραπ και πατέντες.
Η μπουκάλα είναι 60άρα με ωφέλιμο 48lt.
Με 48lt υγραέριο(33e) + 6lt βενζίνα(10e) έχω 450 χλμ αυτονομία στην πόλη με λογικό "πόδι".
Σε ταξίδι με ταχύτητες 130-150 χλμ/ω έχω γύρω στα 550
Σαν απόδοση μου φαίνεται ότι στις χαμηλές στροφές ο κινητήρας ανοίγει σαν να έχω ανοικτό τον κλιματισμό. Έκοψε δηλαδή λίγο αλλά έχω 35-40% οικονομία στην τσέπη μου.
ΑΝΔΡΕΑΣ
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Θα επρπε να κοβει? Παιζει να σου αλλαξει το προγραμμα στον εγκεφαλο του υγραεριου να παρει λιγο τα πανω του?
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Τι εμπειρια λοιπον εχετε αποκομισει οσοι βαλατε υγραεριο ? Ειχατε τιποτα προβληματα ?
Ψαχνομαι να βαλω κι εγω αλλα δεν εμπιστευομαι κανεναν καθως ειναι πολυπλοκα τα TSI.
Φοβαμαι μην εχω κανενα θεμα με τις βαλβιδες και τις εδρες τους λογω υγραεριου (εκει την πατανε ολα λογω θερμοκρασιων και ξηρης καυσης).
Η viagas το χρεωνει 1550 € (δεν ξερω τι μαρκα βαζει) με εγγυηση 2 χρονια εργοστασιακη (για ολο τον κινητηρα) και ο tsopelogiannis περιπου 2300 € (της vialle συστημα αυτος) και δινει και εγγυηση 15 χρονια (για ολο τον κινητηρα) απο την ημερομηνια πρωτης αδειας και μεχρι ζημια 5000€.
Για δωστε τα φωτα σας κι εσεις.
Ψαχνομαι να βαλω κι εγω αλλα δεν εμπιστευομαι κανεναν καθως ειναι πολυπλοκα τα TSI.
Φοβαμαι μην εχω κανενα θεμα με τις βαλβιδες και τις εδρες τους λογω υγραεριου (εκει την πατανε ολα λογω θερμοκρασιων και ξηρης καυσης).
Η viagas το χρεωνει 1550 € (δεν ξερω τι μαρκα βαζει) με εγγυηση 2 χρονια εργοστασιακη (για ολο τον κινητηρα) και ο tsopelogiannis περιπου 2300 € (της vialle συστημα αυτος) και δινει και εγγυηση 15 χρονια (για ολο τον κινητηρα) απο την ημερομηνια πρωτης αδειας και μεχρι ζημια 5000€.
Για δωστε τα φωτα σας κι εσεις.
- vaxalis
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1434
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 10:29
- Μοντέλο: octavia gt
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Την ζημια στους οδηγούς θα την πάθει οποιοδήποτε όχημα απο την στιγμη που κινετε με ενα ξενο καύσιμο από αυτό που έχει κατασκευάσει ο κατασκευαστης.το θέμα είναι να καταλάβει κάποιος για ποιο λογο βαζει υγραέριο.για να φτιαξω καπάκι στο δικο μου 1.8t 20vt θέλει 600 ευρώ με 100 χιλιομετρα την ημερα που κάνω σε ενα χρονο θα έχω γλιτώσει υπερτριπλασια χρήματα οποτε δεν θα με νοιαξει εαν βγάλει καπακι να σκεφτόμαστε λογικά.όσο για αυτό περί χλωρης και ξηρής καύσης δεν υφιστατε τεχνικά πουθενα και είναι Μπαρούφα πολύ απλα,πρεπει το υγραέριο να είναι σωστα ρυθμισμένο και να μην στεγνώνει ο κινητηρας σε κανένα σημείο εαν γινετε αυτό η φθορά είναι πολύ ποιο γρήγορη.απλά πράγματα.
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
+1000 :mozilla_cool:vaxalis έγραψε:,πρεπει το υγραέριο να είναι σωστα ρυθμισμένο και να μην στεγνώνει ο κινητηρας σε κανένα σημείο εαν γινετε αυτό η φθορά είναι πολύ ποιο γρήγορη.απλά πράγματα.
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Αδερφε ειναι γεγονος οτι σαν καυσιμο το υγραεριο ειναι πολυ πιο "στεγνο¨απο την βενζινη και δεν εχει τις οποιες λιπαντικες ιδιοτητες εχει αυτη.
Σαν αποτελεσμα λοιπον το πιο λογικο ειναι να παραγει και πιο "ξηρη" καυση.
Επισης εχω διαβασει οτι αυξανονται περιπου αλλο μισο οι θερμοκρασιες στον θαλαμο καυσης.
Το αποτελεσμα αυτων ειναι οι βλαβη στις βαλβιδες , στις εδρες τους και σε οτι αλλο.
Μηχανικος δεν ειμαι αλλα ολα αυτα που διαβαζω κατα καιρους, μου ακουγονται απολυτως λογικα , αλλιως οι εταιριες δεν θα εβγαζαν "ειδικες" εκδοσεις υγραεριου - φυσικου αεριου απο το εργοστασιο με επεξεργασμενες - ενισχυμενες βαλβιδες και εδρανα και θα μας ελεγαν να καιμε οτι καυσιμο θελουμε με τους κινητηρες που εχουμε (οπως επισημαινεις κι εσυ).
Το θεμα δεν ειναι τοσο απλο πιστευω , γιατι δεν ειναι ετσι απλα οτι μου εφαγε τος εδρες και παω και βαζω αλλες και φτιαχνω καπακι με 600 ευρω και ολα καλα.
Αν κατσει καμμα στραβη και καρφωσει τιποτα βαλβιδες η τιποτα αλλο ,τοτε το κοστος δεν θα ειναι 600 αλλα θα φτασει και 2 και 3 χιλιαρικα για πλακα , οποτε πανε περιπατο και η οικονομια απο το καυσιμο και η αξιοπιστια του κινητηρα απο κει και περα και ενα σωρο αλλα πραγματα.
Αν σου κατσει μια δεδομενη στιγμη και θελεις επισκευη στο καπακι (με τα μινιμουμ λεφτα που λες κι εσυ) δεν νομιζω να εχεις καβα 600 € για να το φτιαξεις , οποτε θα μεινεις χωρις αμαξι ποσο καιρο (αν οχι εσυ σιγουρα πολλοι αλλοι παντως).
Ολοι ξερουν γιατι θελουν να βαλουν υγραεριο και αυτο δεν ειναι αλλο απο την οικονομια , απλα παραμυθιαζονται ισως απο αυτα που τους λενε και απο αυτα που ακουνε και δεν το ψαχνουνε λιγο παραπανω να δουνε αν οντως αξιζει και τι αξιοπιστια θα εχει μια τετοια μετατροπη.
Αυτη ειναι η γνωμη μου εμενα.
Σαν αποτελεσμα λοιπον το πιο λογικο ειναι να παραγει και πιο "ξηρη" καυση.
Επισης εχω διαβασει οτι αυξανονται περιπου αλλο μισο οι θερμοκρασιες στον θαλαμο καυσης.
Το αποτελεσμα αυτων ειναι οι βλαβη στις βαλβιδες , στις εδρες τους και σε οτι αλλο.
Μηχανικος δεν ειμαι αλλα ολα αυτα που διαβαζω κατα καιρους, μου ακουγονται απολυτως λογικα , αλλιως οι εταιριες δεν θα εβγαζαν "ειδικες" εκδοσεις υγραεριου - φυσικου αεριου απο το εργοστασιο με επεξεργασμενες - ενισχυμενες βαλβιδες και εδρανα και θα μας ελεγαν να καιμε οτι καυσιμο θελουμε με τους κινητηρες που εχουμε (οπως επισημαινεις κι εσυ).
Το θεμα δεν ειναι τοσο απλο πιστευω , γιατι δεν ειναι ετσι απλα οτι μου εφαγε τος εδρες και παω και βαζω αλλες και φτιαχνω καπακι με 600 ευρω και ολα καλα.
Αν κατσει καμμα στραβη και καρφωσει τιποτα βαλβιδες η τιποτα αλλο ,τοτε το κοστος δεν θα ειναι 600 αλλα θα φτασει και 2 και 3 χιλιαρικα για πλακα , οποτε πανε περιπατο και η οικονομια απο το καυσιμο και η αξιοπιστια του κινητηρα απο κει και περα και ενα σωρο αλλα πραγματα.
Αν σου κατσει μια δεδομενη στιγμη και θελεις επισκευη στο καπακι (με τα μινιμουμ λεφτα που λες κι εσυ) δεν νομιζω να εχεις καβα 600 € για να το φτιαξεις , οποτε θα μεινεις χωρις αμαξι ποσο καιρο (αν οχι εσυ σιγουρα πολλοι αλλοι παντως).
Ολοι ξερουν γιατι θελουν να βαλουν υγραεριο και αυτο δεν ειναι αλλο απο την οικονομια , απλα παραμυθιαζονται ισως απο αυτα που τους λενε και απο αυτα που ακουνε και δεν το ψαχνουνε λιγο παραπανω να δουνε αν οντως αξιζει και τι αξιοπιστια θα εχει μια τετοια μετατροπη.
Αυτη ειναι η γνωμη μου εμενα.
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Γι αυτο υπαρχει ενα δοχειο που λιπαινει την ολη κατασταση και στο κατω κατω το μονο καυσημο που ειχε λιπαντικες ιδιοτητες ηταν η Super,η αμπλιβρη δεν εχει. Για το πετρελαιο ισχυουν αλλα απλα δεν το αναφερω εδω για να μην τα μπερδεψουμε.Vaggelis έγραψε:Αδερφε ειναι γεγονος οτι σαν καυσιμο το υγραεριο ειναι πολυ πιο "στεγνο¨απο την βενζινη και δεν εχει τις οποιες λιπαντικες ιδιοτητες εχει αυτη.
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Εχω ακουσει οτι δεν κανει και καμμια φοβερη δουλεια η "λαδιερα" που ριχνει μια στο τοσο λιγο λαδι.
Απλα καθυστερει λιγο παραπανω την βλαβη.
Μακαρι οσοι εχουνε βαλει να κανουνε απροβληματιστα χιλιομετρα , απλα εγω δεν πειθομαι τοσο ευκολα απο αυτα που λεει ο καθε "εγκαταστατης" υγραεριου.
Απλα καθυστερει λιγο παραπανω την βλαβη.
Μακαρι οσοι εχουνε βαλει να κανουνε απροβληματιστα χιλιομετρα , απλα εγω δεν πειθομαι τοσο ευκολα απο αυτα που λεει ο καθε "εγκαταστατης" υγραεριου.