Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- Sailing
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 15225
- Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
- Μοντέλο: Superb 1.8Τ
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Μπράβο ρε Λεωνίδα!
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Γειας σας παιδιά. Μετά απο καιρό εμφανίζομαι πάλι.
Έχω να πω ότι έχω κάνει το αμάξι υγραέριο εδώ και 7000χλμ
Το αμάξι μου είναι Octavia 4 RS ABT 210Ηp. Ρωτόντας την Βιαμάρ μου είπε ότι δεν μπορεί να το κάνει γιατί ειναι ABT. Και θα έχω πρόβλημα με ρελαντι και δεν θα δουλεύει σε όλο το φάσμα των στροφών υγραέριο κτλπ. Επειδή το έψαξα πολύ κατέληξα να μου το τοποθετήσει ένας φίλος μηχανικός.
Το σύστημα που έχω βάλει δεν θέλει τρύπημα της εισαγωγής αλλά μπαίνει με αντάπτορες στην εισαγωγή του καυσίμου. (η Βιαμαρ θέλει τρύπημα της εισαγωγής).
Για το πάγωμα των βαλβίδων χρησιμοποιείται ένα μπουκαλάκι με λάδι το οποίο ψεκάζεται στην εισαγωγή των βαλβίδων για ψύξη. Υπολογίστε περίπου ένα λίτρο λάδι για 10000χλμ. Κόστος 30€
Το αμάξι είναι προγραμματισμένο πλήρως στον δρόμο με υπολογιστή και μηχάνημα μέτρησεις αναλογίας καυσίμου και αέρα.
Το αμάξι πάει μέχρι τον κόφτη με υγραέριο σε όλες τις ταχύτητες. Ανάβει κρύο με βενζίνη και γυρνάει αυτόματα μόλις πιάσει θερμοκρασία το μοτέρ 30C σε υγραέριο και με το που τελειώσει το υγραέριο αυτόματα σε βανζίνη χωρίς καθόλου διακοπή.
Το σύστημα που έχω βάλει το βάζει η SEAT στα εργοστασιακά αυτοκίνητα που φτιάχνει.
Το αμάξι τώρα που το οδηγό είναι το κάτι άλλο:
1) Σταθερή πίεση tyrbo 1,1bar και over 1,2bar με υγραέριο ένω με βενζίνη 1,0bar και 1,1bar και όχι πολύ σταθερή
2)κατανάλωση υγραερίου 7,5-12 lit
3)+25 με 30% σε δύναμη
4) Το έχω ανοίξει μέχρι 250 χλμ στο κοντερ με φουλ γκάζι και δεν έχω δει καμία διακοπή ή εναλλαγή σε βενζίνη.
5) ευχαριστιέμαι τα ταξίδια λόγω κόστος μετακίνησης.
Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί στην Πάτρα και όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι μπορεί ευχαρίστως.
Επίσης δεν έχω κάποιο πρόβλημα να έρθει καποιος φίλος και να το δει απο κοντά και να το κάνει βόλτα με βενζίνη και υγραέριο για να δει τις διαφορές.
Ελπίζω να βοήθησα
Υ.Γ.1 Κάηκαν 200€ σε υγραέριο (περίπου 300lit) και μεγάλες βόλτες με τον μηχανικό για να ρυθμιστεί το αμάξι τέλειο
Υ.Γ.2 Δύο έτη γραπτή εγγύηση και δεν είναι Τούρκικο
Υ.Γ.3 Πληρώνεις και παίρνεις τιμολόγιο και για το σύστημα και για την εγκατάσταση με Φ.Π.Α..
Υ.Γ.4 Σε λίγο καιρό ο μηχανικός θα μου παρέχει πλήρη εγγύηση μοτέρ με τιμή 130€ τον χρόνο απο ασφαλιστική εταιρεία και θα μπορεί να μας καλύψει τα πάντα αν γίνει κάτι που δεν θέλουμε (πολλαπλασιαστες, κεφαλή, μοτερ, κτλπ)
Έχω να πω ότι έχω κάνει το αμάξι υγραέριο εδώ και 7000χλμ
Το αμάξι μου είναι Octavia 4 RS ABT 210Ηp. Ρωτόντας την Βιαμάρ μου είπε ότι δεν μπορεί να το κάνει γιατί ειναι ABT. Και θα έχω πρόβλημα με ρελαντι και δεν θα δουλεύει σε όλο το φάσμα των στροφών υγραέριο κτλπ. Επειδή το έψαξα πολύ κατέληξα να μου το τοποθετήσει ένας φίλος μηχανικός.
Το σύστημα που έχω βάλει δεν θέλει τρύπημα της εισαγωγής αλλά μπαίνει με αντάπτορες στην εισαγωγή του καυσίμου. (η Βιαμαρ θέλει τρύπημα της εισαγωγής).
Για το πάγωμα των βαλβίδων χρησιμοποιείται ένα μπουκαλάκι με λάδι το οποίο ψεκάζεται στην εισαγωγή των βαλβίδων για ψύξη. Υπολογίστε περίπου ένα λίτρο λάδι για 10000χλμ. Κόστος 30€
Το αμάξι είναι προγραμματισμένο πλήρως στον δρόμο με υπολογιστή και μηχάνημα μέτρησεις αναλογίας καυσίμου και αέρα.
Το αμάξι πάει μέχρι τον κόφτη με υγραέριο σε όλες τις ταχύτητες. Ανάβει κρύο με βενζίνη και γυρνάει αυτόματα μόλις πιάσει θερμοκρασία το μοτέρ 30C σε υγραέριο και με το που τελειώσει το υγραέριο αυτόματα σε βανζίνη χωρίς καθόλου διακοπή.
Το σύστημα που έχω βάλει το βάζει η SEAT στα εργοστασιακά αυτοκίνητα που φτιάχνει.
Το αμάξι τώρα που το οδηγό είναι το κάτι άλλο:
1) Σταθερή πίεση tyrbo 1,1bar και over 1,2bar με υγραέριο ένω με βενζίνη 1,0bar και 1,1bar και όχι πολύ σταθερή
2)κατανάλωση υγραερίου 7,5-12 lit
3)+25 με 30% σε δύναμη
4) Το έχω ανοίξει μέχρι 250 χλμ στο κοντερ με φουλ γκάζι και δεν έχω δει καμία διακοπή ή εναλλαγή σε βενζίνη.
5) ευχαριστιέμαι τα ταξίδια λόγω κόστος μετακίνησης.
Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί στην Πάτρα και όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι μπορεί ευχαρίστως.
Επίσης δεν έχω κάποιο πρόβλημα να έρθει καποιος φίλος και να το δει απο κοντά και να το κάνει βόλτα με βενζίνη και υγραέριο για να δει τις διαφορές.
Ελπίζω να βοήθησα
Υ.Γ.1 Κάηκαν 200€ σε υγραέριο (περίπου 300lit) και μεγάλες βόλτες με τον μηχανικό για να ρυθμιστεί το αμάξι τέλειο
Υ.Γ.2 Δύο έτη γραπτή εγγύηση και δεν είναι Τούρκικο
Υ.Γ.3 Πληρώνεις και παίρνεις τιμολόγιο και για το σύστημα και για την εγκατάσταση με Φ.Π.Α..
Υ.Γ.4 Σε λίγο καιρό ο μηχανικός θα μου παρέχει πλήρη εγγύηση μοτέρ με τιμή 130€ τον χρόνο απο ασφαλιστική εταιρεία και θα μπορεί να μας καλύψει τα πάντα αν γίνει κάτι που δεν θέλουμε (πολλαπλασιαστες, κεφαλή, μοτερ, κτλπ)
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Ξέχασα να αναφέρω ότι φοράω μεγάλο πνεύμονα κτλ όχι για 180hp που έχουν οι άλλοι αλλά για πάνω απο 200hp
- vaxalis
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1434
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 10:29
- Μοντέλο: octavia gt
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
μπραβο φιλε πολυ καλα εκανες!!!!
καλοριζικο!!!!!
μπορεις να βαλεις καμοια φωτο απο το μηχανοστασιο εαν εχεις την καλοσυνη να ξεστραβωθουμε και εμεις????μηπως κανουμε την κινηση?εχεις υποψην σου μεχρι ποσα αλογα σε καλυπτει ο πνευμονας και τα μπεκ που σου εβαλαν?
καλοριζικο!!!!!
μπορεις να βαλεις καμοια φωτο απο το μηχανοστασιο εαν εχεις την καλοσυνη να ξεστραβωθουμε και εμεις????μηπως κανουμε την κινηση?εχεις υποψην σου μεχρι ποσα αλογα σε καλυπτει ο πνευμονας και τα μπεκ που σου εβαλαν?
Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη
Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο στο roomster
Ελπίζω να έχει κάποιος να προτείνει κάποια λύση....
Βιαμαρ ή κάτι 'αλλο ...
Ευχαριστώ :)
Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο στο roomster
Ελπίζω να έχει κάποιος να προτείνει κάποια λύση....
Βιαμαρ ή κάτι 'αλλο ...
Ευχαριστώ :)
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
φίλε πόσο σου κόστισε? είναι αέριου ψεκασμού από μαμά μπεκ?
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
To Σύστημα είναι μέχρι 300hp όπως είναι τα πράγματα. Το σύστημα ψεκάζει μέσο αντάπτορα στο ίδιο σημείο που ψεκάζει και το μπεκ της βενζίνης χωρις τρύπες και βλακίες γιατι δεν το ήθελα. Έφτασε τις 8.000χλμ σήμερα. Φώτογραφίες αν προλάβω θα βάλω.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
το σύστημα κόστισε όλο κομπλέ 1700€ με φ.π.α. και τιμολόγιο.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
τώρα κατάλαβα τι εννοείς!kosmi έγραψε:To Σύστημα είναι μέχρι 300hp όπως είναι τα πράγματα. Το σύστημα ψεκάζει μέσο αντάπτορα στο ίδιο σημείο που ψεκάζει και το μπεκ της βενζίνης χωρις τρύπες και βλακίες γιατι δεν το ήθελα. Έφτασε τις 8.000χλμ σήμερα. Φώτογραφίες αν προλάβω θα βάλω.
αλλά αρκετά σχετικά τα χρήματα αν σκεφτείς ότι τόσο περίπου κοστίζουν για άμεσο ψεκασμό
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Αυτό που με νοιάζει είναι η πλήρης εγγύηση που έχω, όχι τρύπημα στην εισαγωγή, Μπουκαλάκι για λάδι για τις βαλβίδες, μέχρι τα 250χλμ που το πήγα εγώ δεν έχω καμία διακοπή . πολλή καλή η κατανάλωση. Και για αυτό δεν με νοιάζουν τα λευτά
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
σωστός!!! γιατί όταν αρχίζουν τα προβλήματα λες ας έδινα 200€ παραπάνω και ας είχαν γίνει σωστότερα
- ΛΕΩΝΙΔΑΣ
- Member
- Δημοσιεύσεις: 342
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 15:46
- Μοντέλο: Superb 1.8T L&K
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αιγάλεω
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Πολύ καλά ακούγονται όλα!!!kosmi έγραψε:To Σύστημα είναι μέχρι 300hp όπως είναι τα πράγματα. Το σύστημα ψεκάζει μέσο αντάπτορα στο ίδιο σημείο που ψεκάζει και το μπεκ της βενζίνης χωρις τρύπες και βλακίες γιατι δεν το ήθελα. Έφτασε τις 8.000χλμ σήμερα. Φώτογραφίες αν προλάβω θα βάλω.
Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ μερικά...
1) Ποιάς μάρκας είναι το σύστημα και αν όλα τα υλικά είναι της ίδιας εταιρείας ή πχ η δεξαμενή είναι από άλλο εργοστάσιο...
2) Ο λόγος που δεν τρυπήθηκε η πολλαπλή εισαγωγής είναι κάτι προσθήκες που μπαίνουν στις εργοστασιακές θέσεις των μπέκ και πάνω σε αυτές μπαίνουν τα μπέκ της βενζίνης και τα σωληνάκια του υγραερίου;
3) Οι 300hp που αναφέρεις είναι με τα ίδια υλικά έχεις τοποθετήσει ή θα χρειαστεί κάποια αλλαγή ΠΧ στα μπέκ του υγραερίου για να φτάσει η υποστήριξη των 300Hp?
4) Συνεργάζεται με κάποιον στην Αθήνα ή η τοποθέτηση, ρύθμιση, υποστήριξη,. εγγύηση κλπ γίνεται μόνο Πάτρα;
5) Η τάπα πλήρησης που τοποθετήθηκε; Προσωπικά δεν είμαι και τόσο της τοποθέτησης στον προφυλακτήρα...
Ευχαριστώ και όποτε μπορείς απαντάς!
Πάρε turbo να γουστάρεις!!!
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
1) όλο το σύστημα είναι της VERSUSΛΕΩΝΙΔΑΣ έγραψε:Πολύ καλά ακούγονται όλα!!!kosmi έγραψε:To Σύστημα είναι μέχρι 300hp όπως είναι τα πράγματα. Το σύστημα ψεκάζει μέσο αντάπτορα στο ίδιο σημείο που ψεκάζει και το μπεκ της βενζίνης χωρις τρύπες και βλακίες γιατι δεν το ήθελα. Έφτασε τις 8.000χλμ σήμερα. Φώτογραφίες αν προλάβω θα βάλω.
Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ μερικά...
1) Ποιάς μάρκας είναι το σύστημα και αν όλα τα υλικά είναι της ίδιας εταιρείας ή πχ η δεξαμενή είναι από άλλο εργοστάσιο...
2) Ο λόγος που δεν τρυπήθηκε η πολλαπλή εισαγωγής είναι κάτι προσθήκες που μπαίνουν στις εργοστασιακές θέσεις των μπέκ και πάνω σε αυτές μπαίνουν τα μπέκ της βενζίνης και τα σωληνάκια του υγραερίου;
3) Οι 300hp που αναφέρεις είναι με τα ίδια υλικά έχεις τοποθετήσει ή θα χρειαστεί κάποια αλλαγή ΠΧ στα μπέκ του υγραερίου για να φτάσει η υποστήριξη των 300Hp?
4) Συνεργάζεται με κάποιον στην Αθήνα ή η τοποθέτηση, ρύθμιση, υποστήριξη,. εγγύηση κλπ γίνεται μόνο Πάτρα;
5) Η τάπα πλήρησης που τοποθετήθηκε; Προσωπικά δεν είμαι και τόσο της τοποθέτησης στον προφυλακτήρα...
Ευχαριστώ και όποτε μπορείς απαντάς!
2) αντάπτορες πάνω στις θέσεις του μπεκ και απο πάνω είναι το μπεκ της βενζήνης και απο το πλάι είναι το μπεκ το υγραερίου.
3) Με τον ίδιο πνέυμονα, ECU κτλπ. Ότι μπέκ χρησιμοποιηθεί δεν έχει χρέωση.
4) εχουν κάνει δίκτυο σε όλη την Ελλάδα, και όπου και να πας και να έχεις πρόβλημα θα σε βοηθήσουν. Απλώς εγώ έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος απο την δουλειά και τον προγραμματισμό οι άλλοι του δικτύου δεν ξέρω τι δουλειά κάνουν.
5) η τάπα τοποθετήθηκε στον προφυλακτήρα γιατί έτσι λέει ο νόμος και το αμάξι πέρασε νόμιμα κτέο και έχω πάρει την άδεια κυκλοφορίας που λέει κάυσιμο βενζινη-υγραέριο. Ήθελα όλα να είναι νόμιμα και για αύτο υπάρχει Φ.Π.Α. και πλήρης εγγύηση.
Για βοήθεια σας www.patrasgas.gr το δικό μου το αμάξι δεν έχει μπει ακόμα γιατί θα τραβίξουμε βίντεο απο 70χλμ μέχρι 250 χλμ με υγραέριο και πως πάει και το ανάλογο με βενζίνη.
Ελπίζω να βοήθησα.
- ΛΕΩΝΙΔΑΣ
- Member
- Δημοσιεύσεις: 342
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 15:46
- Μοντέλο: Superb 1.8T L&K
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αιγάλεω
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Βοήθησες και πάρα πολύ!!!
Είμαι σίγουρος ότι ο περισσότερος κόσμος ζητά ξεκάθαρες και σωστές λύσεις. Έχει βαρεθεί τα μισόλογα και ειδικά τώρα με την οικονομική στενότητα θα "το ψάχνει" πάρα πολύ για το που θα δώσει τα χρήματά του...
Είμαι σίγουρος ότι ο περισσότερος κόσμος ζητά ξεκάθαρες και σωστές λύσεις. Έχει βαρεθεί τα μισόλογα και ειδικά τώρα με την οικονομική στενότητα θα "το ψάχνει" πάρα πολύ για το που θα δώσει τα χρήματά του...
Πάρε turbo να γουστάρεις!!!
- ΛΕΩΝΙΔΑΣ
- Member
- Δημοσιεύσεις: 342
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 15:46
- Μοντέλο: Superb 1.8T L&K
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αιγάλεω
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Αυτό που με έχει βάλει λίγο σε σκέψη είναι αυτό που λες για την θέση της τάπας πλήρωσης...
είναι πρώτη φορά που το ακούω και εν μου φαίνεται σωστό... Σε forum για LPG ε΄χω δεί πολλές μετατροπές που έχουν περάσει κανονικά έγκριση και η θέση πλήρωσης είναι δίπλα από την τάπα της βενζίνης... Σε διάφορες συζητήσεις με εγκαταστάτες μου έχουν πει ότι είναι θέμα χώρου τις περισσσότερες φορές (αν χωρά πίσω από το πορτάκι), αλλά μου έχουν πει αρκετοί ότι είναι θέμα ευκολείας του εγφκαταστάτη γιατί είναι σχετικά δύσκολο να φτάσουν εσωτερικά εκεί, οπότε για να τελειώνουν γρήγορα τραβάν 1 τρύπα στον προφυλακτήρα και τέλος...
είναι πρώτη φορά που το ακούω και εν μου φαίνεται σωστό... Σε forum για LPG ε΄χω δεί πολλές μετατροπές που έχουν περάσει κανονικά έγκριση και η θέση πλήρωσης είναι δίπλα από την τάπα της βενζίνης... Σε διάφορες συζητήσεις με εγκαταστάτες μου έχουν πει ότι είναι θέμα χώρου τις περισσσότερες φορές (αν χωρά πίσω από το πορτάκι), αλλά μου έχουν πει αρκετοί ότι είναι θέμα ευκολείας του εγφκαταστάτη γιατί είναι σχετικά δύσκολο να φτάσουν εσωτερικά εκεί, οπότε για να τελειώνουν γρήγορα τραβάν 1 τρύπα στον προφυλακτήρα και τέλος...
Πάρε turbo να γουστάρεις!!!