φιλε μου τι τιμη σου εδωσε?και ποσα αλογα εισαι?μιλησα και εγω μαζι του και μου ειπε πολυ καλη τιμη 1190 ευρω εσενα ποσο σου ειπε?dimitris_p έγραψε:Εκεί πήγα σήμερα την octavia μου για την εγκατάσταση.ThanassisGT έγραψε:http://www.bestofferz.gr/index.php/fron ... r=linkwise
Ο τύπος φαίνεται πολύ επαγγελματίας και ελπίζω να κάνει καλή δουλειά.
Μου είπε οτι θα είμαι έτοιμος Πέμπτη ή Παρασκευή (όλα τα χαρτιά κτεό,υπουργείο έτοιμα κομπλέ απο εκείνον)
Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- vaxalis
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 1434
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 10:29
- Μοντέλο: octavia gt
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
- smpetros
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 14498
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
- Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Μήπως, λέω μήπως να μετατρέψω το εργαλείο σε υγραέριο; :?: :D
Επίσης σκεφτόμουνα και για ένα καλό πρόγραμμα… :lol:
Επίσης σκεφτόμουνα και για ένα καλό πρόγραμμα… :lol:
Skoda: Είναι όλο προσόντα.
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
- ThanassisGT
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 3694
- Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 18:10
- Μοντέλο: octavia gt
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: αθήνα
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
I am nobody..
..nobody is perfect..
..therefore, I am perfect!!!
..nobody is perfect..
..therefore, I am perfect!!!
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Καλησπέρα,
αποφάσισα τελικά να βάλω υγραέριο. Έχω καταλήξει σε 2 εταιρείες (δεν ξέρω αν πρέπει να τις αναφέρω).
Α. κιτ OMVL, κόστος 1560 ευρώ κομπλέ με ΚΤΕΟ και αλλαγή άδειας (σε 24 άτοκες)
Β. κιτ ZAVOLI, κόστος 1230 ευρώ χωρίς ΚΤΕΟ και αλλαγή άδειας (4 άτοκες)
Αν εξαιρέσει κανείς το οικονομικό... ποιο θεωρείται το καλύτερο από τα δύο συστήματα?
Υπάρχει κανείς που έχει βάλει κάποιο από τα 2 κιτ?
Υ.Σ. έχω ένα fabia 1.4 75hp (το προηγούμενο μοντέλο)
αποφάσισα τελικά να βάλω υγραέριο. Έχω καταλήξει σε 2 εταιρείες (δεν ξέρω αν πρέπει να τις αναφέρω).
Α. κιτ OMVL, κόστος 1560 ευρώ κομπλέ με ΚΤΕΟ και αλλαγή άδειας (σε 24 άτοκες)
Β. κιτ ZAVOLI, κόστος 1230 ευρώ χωρίς ΚΤΕΟ και αλλαγή άδειας (4 άτοκες)
Αν εξαιρέσει κανείς το οικονομικό... ποιο θεωρείται το καλύτερο από τα δύο συστήματα?
Υπάρχει κανείς που έχει βάλει κάποιο από τα 2 κιτ?
Υ.Σ. έχω ένα fabia 1.4 75hp (το προηγούμενο μοντέλο)
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Καλησπέρα
zavoli ειναί πιο ακουστο στην υγραεριοκίνηση αν και εγώ έχω βάλει B.R.C. το θέμα είναι πώς μπορείς να το πληρώσεις αυτή την στιγμή.
zavoli ειναί πιο ακουστο στην υγραεριοκίνηση αν και εγώ έχω βάλει B.R.C. το θέμα είναι πώς μπορείς να το πληρώσεις αυτή την στιγμή.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Γεια σας παιδια,θα ηθελα να σας επισημανω την συγκεκριμενη εταιρια (Ford Στάθης-Vialle)η συγκεκριμενη λοιπον εταιρια ειναι αντιπροσωπεια της FORD και της ολλανδικης εταιριας Υγραεριοκινησης VIALLE η οποια εχει πατενταρει το συστημα Lpdi ειδικα για κινητηρες FSI,TSI,TFSI αμεσου ψεκασμου δηλαδη.Μιλησα λοιπον με τον Αντιπροσωπο τον κ.Στελιο Σταθη για καποια προσφορα στο SKODAFANS και μου ειπε αν μαζευτουμε το λιγοτερο 5 αμαξια θα εχουμε καποια καλυτερη τιμη.Εγω λοιπον εχω ηδη δυο αμαξια για να περασουμε αν ενδιαφερεται και καποιος αλλος ας μπει στη συγκεκριμενη σελιδα να δει το συστημα που περναει η αν θελει να μπει και στην VIALLE ολλανδιας να ενημερωθει και τα λεμε.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Απ'οτι κατάλαβα μάλλον το θέμα δεν θεωρείται πλέον άξιο συζήτησης.
Ή μήπως το ψάχνετε ακόμα.Πάντως στα 2,1/2 χρόνια που έχω το αμάξι μου,και ψάχνω για υγραέριο,αυτή είναι η τελειότερη λύση.
Και ο Στέλιος είναι συζητήσημος όσον αφορά την πληρωμή και πολύ λεπτομερής στην περιγραφή του.
Το σύστημα μπαίνει και σε "γρήγορους".Άντε σιγά σιγά να μαζευτούμε μερικοί να πάρουμε και τιμή.
Ή μήπως το ψάχνετε ακόμα.Πάντως στα 2,1/2 χρόνια που έχω το αμάξι μου,και ψάχνω για υγραέριο,αυτή είναι η τελειότερη λύση.
Και ο Στέλιος είναι συζητήσημος όσον αφορά την πληρωμή και πολύ λεπτομερής στην περιγραφή του.
Το σύστημα μπαίνει και σε "γρήγορους".Άντε σιγά σιγά να μαζευτούμε μερικοί να πάρουμε και τιμή.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
φιλε μου ενδιαφερομαι αρκει να μας πει και την τιμουλα ο κ.Στελιος για τα 5 αμαξια. Απο δική μου ερευνα τσιμπαει αρκετα η VialleSuperbian έγραψε:Απ'οτι κατάλαβα μάλλον το θέμα δεν θεωρείται πλέον άξιο συζήτησης.
Ή μήπως το ψάχνετε ακόμα.Πάντως στα 2,1/2 χρόνια που έχω το αμάξι μου,και ψάχνω για υγραέριο,αυτή είναι η τελειότερη λύση.
Και ο Στέλιος είναι συζητήσημος όσον αφορά την πληρωμή και πολύ λεπτομερής στην περιγραφή του.
Το σύστημα μπαίνει και σε "γρήγορους".Άντε σιγά σιγά να μαζευτούμε μερικοί να πάρουμε και τιμή.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Όπως είπα η τιμούλα εξαρτάται απο το πόσοι θα μαζευτουμε,
π.χ. άν είμαστε 5 η τιμή θα είναι (χ) και αν είμαστε 10 θα είναι (ψ).
Αν θέλει κάποιος ας πάρει τηλ. και ας μην αναφέρει για το Skodafans,
ας ρωτήσει τιμούλα και μετά όταν μαζευτούμε να ρωτήσουμε τελική τιμή για να δούμε την διαφορά.
Τι λέτε?
π.χ. άν είμαστε 5 η τιμή θα είναι (χ) και αν είμαστε 10 θα είναι (ψ).
Αν θέλει κάποιος ας πάρει τηλ. και ας μην αναφέρει για το Skodafans,
ας ρωτήσει τιμούλα και μετά όταν μαζευτούμε να ρωτήσουμε τελική τιμή για να δούμε την διαφορά.
Τι λέτε?
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
κοιτα ας μην το κανουμε μαγικο κουτι το ζητημα! δεν παιζουν ετσι οι προσφορες φιλε μου! ο επαγγελματιας βαζει ενα στοχο λεει μια τιμη και οποιοι πιστοι προσελθουνε! ολα τα υπολοιπα ειναι αρπαχτες. φιλικα παντα.Superbian έγραψε:Όπως είπα η τιμούλα εξαρτάται απο το πόσοι θα μαζευτουμε,
π.χ. άν είμαστε 5 η τιμή θα είναι (χ) και αν είμαστε 10 θα είναι (ψ).
Αν θέλει κάποιος ας πάρει τηλ. και ας μην αναφέρει για το Skodafans,
ας ρωτήσει τιμούλα και μετά όταν μαζευτούμε να ρωτήσουμε τελική τιμή για να δούμε την διαφορά.
Τι λέτε?
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Λόιπον η αρχική τιμή για (1)ένα αμάξι είναι 2300+Φ.Π.Α.!Η τιμή όμως για 5 ή και 10 αμάξια δεν θα έχει σχέση με αυτήν.
Και σας είπα οτι είναι αρκετά ευέλικτος και συζητήσιμος,όσον αφορά την τιμή και τον τρόπο πληρωμής.
Θα τον πιέσουμε και εμείς όσο παίρνει,εννοείτε οτι όλοι θέλουμε το καλό της τσέπης μας.Στην Αθήνα και στα Γιάννενα η τιμή είναι 500 ευρώ πάνω.
Αξίζει τον κόπο να το ελέγξουμε.Τα λεφτά σίγουρα είναι αρκετά,αλλά με την οικονομία που θα κάνει κανείς,με αυτό το σύστημα,που δεν θα καίει καθόλου βενζίνη,
ούτε καν για το άναμα της μηχανής,ούτε σε ζόρια ούτε ποτέ,σύμφωνα με τα λεγόμενα της Μαμά VIALLE,
πιστεύω πως αξίζει τα λεφτά του.
Και σας είπα οτι είναι αρκετά ευέλικτος και συζητήσιμος,όσον αφορά την τιμή και τον τρόπο πληρωμής.
Θα τον πιέσουμε και εμείς όσο παίρνει,εννοείτε οτι όλοι θέλουμε το καλό της τσέπης μας.Στην Αθήνα και στα Γιάννενα η τιμή είναι 500 ευρώ πάνω.
Αξίζει τον κόπο να το ελέγξουμε.Τα λεφτά σίγουρα είναι αρκετά,αλλά με την οικονομία που θα κάνει κανείς,με αυτό το σύστημα,που δεν θα καίει καθόλου βενζίνη,
ούτε καν για το άναμα της μηχανής,ούτε σε ζόρια ούτε ποτέ,σύμφωνα με τα λεγόμενα της Μαμά VIALLE,
πιστεύω πως αξίζει τα λεφτά του.
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Λοιπόν μετά από μερικές καθυστερήσεις (κυρίως λόγω μεγαλύτερου πνεύμονα που έπρεπε να βάλει λόγω αυξημένης ιπποδύναμης) έχω στο χέρι μου την υγραεριοκίνητη μου octavia.dimitris_p έγραψε:Εκεί πήγα σήμερα την octavia μου για την εγκατάσταση.ThanassisGT έγραψε:http://www.bestofferz.gr/index.php/fron ... r=linkwise
Ο τύπος φαίνεται πολύ επαγγελματίας και ελπίζω να κάνει καλή δουλειά.
Μου είπε οτι θα είμαι έτοιμος Πέμπτη ή Παρασκευή (όλα τα χαρτιά κτεό,υπουργείο έτοιμα κομπλέ απο εκείνον)
Φαίνεται να έχει κάνει καλή και προσεγμένη δουλειά. Όλα τακτοποιημένα και στη θέση τους (μέχρι που μου την έπλυνε κιόλας(ΣΤΗΝ OCTAVIA ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ!!)που είχα να την πλύνω αρκετούς μήνες)
Ο πνέυμονας κάτω απο την μπαταρία και εκει δίπλα και ο εγκέφαλος.
Να επισημάνω οτι τον μεγαλύτερο πνεύμονα μου τον έβαλε χωρίς αύξηση κόστους!!
Επίσης μου έδωσε και το χαρτί του ΚΤΕΟ και είπε οτι την καινούρια άδεια απο το συγκοινωνιών θα την έχουμε σε κανα μήνα.
Έκανα μερικά χιλιόμετρα πιο πολύ για να δω πως πάει στον δρόμο και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.
Την αλλαγή απο αέριο σε βενζίνη και τούμπαλιν εν κινήση δε την καταλαβαίνεις καθόλου.
Έκανα 1-2 ανοιγματάκια του turbo και ανέβαζε κανονικότατα.
Περιμένω να κάνω μερικά χιλιόμετρα παραπάνω ώστε να έχω πιο αξιόπιστα αποτελέσματα και θα σας ενημερώσω.
Την τιμή μου την άφησε στα 890 μόνο και μόνο για να με έχει σαν διαφήμιση όπως μου ειπε (και λαμβάνοντας υπόψη οτι είμαι στα 225 άλογα και συνεπώς αρκετά παραπάνω απο οτι είχε στο μυαλό του νομίζω οτι είναι απλά super)
Tο πακέτο είναι της OMVL
ΥΓ.Αν ενδιαφέρεται κανείς με τεσσάρα GT (193) μου έδωσε τιμή 1100 (έχει ο κουμπάρος μου) και για >200 άλογα 1200.Για τους υπόλοιπους ισχύει η αρχική προσφορά στα 890ε.Υπόψιν οτι η τιμή θα ισχύει μέχρι να φύγουν τα κομμάτια που έχει ήδη στο συνεργείο(περίπου 50 μου είπε) και μετά θα ανεβάσει την τιμή!
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
εγω θα του κανω καλυτερη διαφημιση απο εσενα ! θα μου την αφησει 850 με το κτεο μεσα?dimitris_p έγραψε:Λοιπόν μετά από μερικές καθυστερήσεις (κυρίως λόγω μεγαλύτερου πνεύμονα που έπρεπε να βάλει λόγω αυξημένης ιπποδύναμης) έχω στο χέρι μου την υγραεριοκίνητη μου octavia.dimitris_p έγραψε:Εκεί πήγα σήμερα την octavia μου για την εγκατάσταση.ThanassisGT έγραψε:http://www.bestofferz.gr/index.php/fron ... r=linkwise
Ο τύπος φαίνεται πολύ επαγγελματίας και ελπίζω να κάνει καλή δουλειά.
Μου είπε οτι θα είμαι έτοιμος Πέμπτη ή Παρασκευή (όλα τα χαρτιά κτεό,υπουργείο έτοιμα κομπλέ απο εκείνον)
Φαίνεται να έχει κάνει καλή και προσεγμένη δουλειά. Όλα τακτοποιημένα και στη θέση τους (μέχρι που μου την έπλυνε κιόλας(ΣΤΗΝ OCTAVIA ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ!!)που είχα να την πλύνω αρκετούς μήνες)
Ο πνέυμονας κάτω απο την μπαταρία και εκει δίπλα και ο εγκέφαλος.
Να επισημάνω οτι τον μεγαλύτερο πνεύμονα μου τον έβαλε χωρίς αύξηση κόστους!!
Επίσης μου έδωσε και το χαρτί του ΚΤΕΟ και είπε οτι την καινούρια άδεια απο το συγκοινωνιών θα την έχουμε σε κανα μήνα.
Έκανα μερικά χιλιόμετρα πιο πολύ για να δω πως πάει στον δρόμο και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.
Την αλλαγή απο αέριο σε βενζίνη και τούμπαλιν εν κινήση δε την καταλαβαίνεις καθόλου.
Έκανα 1-2 ανοιγματάκια του turbo και ανέβαζε κανονικότατα.
Περιμένω να κάνω μερικά χιλιόμετρα παραπάνω ώστε να έχω πιο αξιόπιστα αποτελέσματα και θα σας ενημερώσω.
Την τιμή μου την άφησε στα 890 μόνο και μόνο για να με έχει σαν διαφήμιση όπως μου ειπε (και λαμβάνοντας υπόψη οτι είμαι στα 225 άλογα και συνεπώς αρκετά παραπάνω απο οτι είχε στο μυαλό του νομίζω οτι είναι απλά super)
Tο πακέτο είναι της OMVL
ΥΓ.Αν ενδιαφέρεται κανείς με τεσσάρα GT (193) μου έδωσε τιμή 1100 (έχει ο κουμπάρος μου) και για >200 άλογα 1200.Για τους υπόλοιπους ισχύει η αρχική προσφορά στα 890ε.Υπόψιν οτι η τιμή θα ισχύει μέχρι να φύγουν τα κομμάτια που έχει ήδη στο συνεργείο(περίπου 50 μου είπε) και μετά θα ανεβάσει την τιμή!
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Μπαααα!
Για GT μου είπε 1100(και να σου πω την αλήθεια βλέποντας τις τιμές που παίζουν έξω μου φαίνεται κορυφαία τιμή)
Α,μη ξεχνάς,τα έγγραφα ΚΤΕΟ,άδεια κλπ συμπεριλαμβάνονται... :mozilla_cool:
Για GT μου είπε 1100(και να σου πω την αλήθεια βλέποντας τις τιμές που παίζουν έξω μου φαίνεται κορυφαία τιμή)
Α,μη ξεχνάς,τα έγγραφα ΚΤΕΟ,άδεια κλπ συμπεριλαμβάνονται... :mozilla_cool:
Re: Σχετικά με την υγραεριοκίνηση
Πάντως παιδιά εγώ μιλάω κυρίως για FSI,TSI και TFSI κινητήρες,για αυτούς είναι αυτή η τιμή.
Για απλούς κινητήρες (μή FSI,TSI,TFSI)η τιμή εννοείτε οτι είναι εντελώς διαφορετική,δεν ρώτησα διότι
προσωπικά έχω 1,8TSI και με ενδιέφερε τιμή γι'αυτό.
Για απλούς κινητήρες (μή FSI,TSI,TFSI)η τιμή εννοείτε οτι είναι εντελώς διαφορετική,δεν ρώτησα διότι
προσωπικά έχω 1,8TSI και με ενδιέφερε τιμή γι'αυτό.