Τεκμήρια αυτοκινήτων

Κουβέντα για όλα τα αυτοκίνητα του εμπορίου

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από Gel73 »

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!
ΔΡΟΣΙΣΤΙΚΑ.................................................! :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
VRS5
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 5049
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:29
Μοντέλο: octavia rs5
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΕΥΒΟΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από VRS5 »

ΠΑΙΔΙΑ ΔΕ ΒΓΑΖΩ ΑΚΡΗ :shock:




Ανακοινώθηκαν τα νέα τέλη κυκλοφορίας – Τα 880 ευρώ φτάνει το ποσό!


ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΛΗΡΏΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ... ΚΥΒΙΚΑ ΣΑΣ

Τροποιοιούνται τα «περιβαλλοντικά» τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων, ώστε με τη νέα ρύθμιση να επιβαρύνονται λιγότερο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων μικρού κυβισμού και επιβαρύνονται περισσότερο οι ιδιοκτήτες των λεγόμενων «ενεργοβόρων» αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού.
Η νέα ρύθμιση ορίζει τέσσερις κλάσεις ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου:...

* Α: οχήματα που κυκλοφόρησαν από το 2005 έως σήμερα

* Β: οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2000 έως το 2004

* Γ: οχήματα που κυκλοφόρησαν από το 1996 έως 1999

* Δ: οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από 31η Δεκεμβρίου 1995

Λαμβάνοντας υπόψη και τον κυβισμό του οχήματος προκύπτει ο παρακάτω πίνακας με τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έως τις 31 Ιανουαρίου 2010:

786 – 1.357 κ. εκ.
Α. 94 €
Β. 137€
Γ. 162€
Δ. 187€

1.358 – 1.928 κ. εκ.
Α. 184€
Β. 252€
Γ. 302€
Δ. 352€

1.929 – 2.357 κ. εκ.
Α. 428€
Β. 521€
Γ. 596€
Δ. 671€

2.358 κ. εκ. και άνω
Α. 562€
Β. 680€
Γ. 780€
Δ. 880€
Άβαταρ μέλους
VRS5
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 5049
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:29
Μοντέλο: octavia rs5
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΕΥΒΟΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από VRS5 »

μαλλο καλυτερα να περιμενουμε και οτι βρεξει ας κατεβασει. ετσι κι αλλιως δεν αλλαζει τιποτε :lol: :lol: :lol:
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΧ!!! βοηθεια μας
Άβαταρ μέλους
Gazofonix

Re: Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από Gazofonix »

Απιστευτο μπαχαλο με τα τελη. :evil: :evil: :evil: Ε ειναι απαρεδεκτοι.Ας βγει καποιος επισιμα και να τα ακακοινωσει μπας και βγαλουμε ακρη. :evil:
Άβαταρ μέλους
Gel73

Re: Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από Gel73 »

Τέλη κυκλοφορίας: προς κατάργηση;

Εικόνα

Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας στον ημερήσιο Τύπο, την κατάργηση των ετήσιων τελών κυκλοφορίας και την αντικατάστασή τους με ειδικό φόρο χρήσης στα καύσιμα εξετάζει το Υπουργείο Οικονομικών. Αυτός θα ανέρχεται στα 11 λεπτά το λίτρο και θα ενσωματωθεί στην τιμή των καυσίμων, καταργώντας έτσι ειδικά σήματα και γραφειοκρατικές διαδικασίες για την πληρωμή και την απόκτησή τους. Ο μέσος όρος των ετήσιων διανυόμενων χιλιομέτρων θα υπολογιστεί μάλλον στα 15.000 χιλιόμετρα, όπως άλλωστε συμβαίνει στα συμβόλαια που υπογράφονται για το leasing των αυτοκινήτων.

Με αυτόν τον τρόπο ένα αυτοκίνητο των 1.600 κ.εκ. –για παράδειγμα- θα πληρώνει λίγο περισσότερα από 132 ευρώ το χρόνο. Σίγουρα, αυτό θα είναι ένα δικαιότερο σύστημα, ενώ για τις χαμηλές εισοδηματικές τάξεις –συνταξιούχοι κλπ- που έχουν μικρά αυτοκίνητα και διανύουν από 1.500 έως 3.500 χλμ ετησίως προβλέπεται πως θα πληρώνουν 10 με 20 ευρώ το χρόνο.

Συζητείται ακόμα η κατάργηση όλων των απαλλαγών και των ατελειών για τα διπλωματικά, κρατικά, αγροτικά και δημοτικά αυτοκίνητα. Εκτίμηση του υπουργείου είναι πωςμε τη γενικευμένη επιβολή του φόρου χρήσης στα καύσιμα το κράτος θα έχει έσοδα ύψους τριών δις ευρώ, αντί των 1,5 δις ευρώ που εισπράττει σήμερα από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

Όλα τα παραπάνω βρίσκονται ακόμη σε επίπεδο προτάσεων και συζητήσεων, δείχνουν όμως τις τάσεις που επικρατούν στις κρατικές υπηρεσίες και είναι βέβαιο πως κάπου θα οδηγήσουν.

ΠΗΓΗ: :arrow: 4troxoi.gr
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από RoadRunner »

Να κατεβάσουν την τιμή της βενζίνης πρώτα και μετά να κοτσάρουν τα τέλη.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gazofonix

Re: Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από Gazofonix »

Εμενα γιατι κατι μου λεει οτι και 11 λεπτα το λιτρο θα παρει και τα τελη θα μεινουν οπως ειναι αλλα χωρις την περιβαντολογικη καμπανα?Την δικαιολογια δεν ξερω και περιμενω να την ακουσω.Και να μην ξεχναμε οτι καθε 1/1 περνουμε και 5% αυξηση στην βενζινη για "εναρμονιση" του φορου.Το θυμαστε?
Άβαταρ μέλους
VRS5
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 5049
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:29
Μοντέλο: octavia rs5
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΕΥΒΟΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από VRS5 »

Νέοι Πίνακες & Μηχανισμός υπολογισμού τεκμηρίων
Posted by Dimitris Stavrianos on September 18, 2008

Αγαπητοί,
Το παρακάτω ρεπορτάζ είναι από το σημερινό ” Βήμα”, το οποίο επιμένει ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο θα εφαρμοσθούν τα τεκμήρια.
Πρόκειται για ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΧΡΗΣΗΣ και εκ πρώτης όψεως εγώ προσωπικά βρίσκω ότι οι νέες διατάξεις είναι άδικες αναφορικά με τα κάτωθι στοιχεία:
α) Βάσει ποίας τιμής γίνεται ο υπολογισμός της βενζίνης?? Με τις τιμές που μας “εξασφαλίζει″ το Υπουργείο Ανάπτυξης?
β) Γιατί θα πρέπει να συμπεριληφθεί και το τέλος κυκλοφορίας στο κόστος χρήσης?
γ) Γιατί θα πρέπει να “τιμωρηθεί” ο συλλέκτης αυτοκινήτων με την “άθροιση” του κόστους χρήσης
δ) Εάν κάποιος έχει μικτή ασφάλιση, γιατί τα κόστη να συμπεριλαμβάνουν διόρθωση ζημιών?
Επίσης πιστεύω ότι αυτοκίνητα άνω της 6ετίας δεν πρέπει καν να δηλώνονται….ούτε να φορολογούνται εκτός του τέλους κυκλοφορίας….
Παρακαλώ διαβάστε το κάτωθι άρθρο και εάν θέλετε προτείνετε “ρυθμίσεις”
Ευχαριστώ
ΔΣ

«Κλείδωσαν» τα νέα τεκμήρια των αυτοκινήτων
Το ετήσιο κόστος χρήσης και συντήρησης των οχημάτων θα συγκριθεί με τα εισοδήματα των ιδιοκτητών ΙΧ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ Κ. ΣΙΩΜΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτογραφία

«Ο κύβος ερρίφθη» για τα νέα τεκμήρια των αυτοκινήτων. Στο υπουργείο Οικονομικών κατέληξαν στον τρόπο με τον οποίο θα υπολογίζεται το ετήσιο κόστος χρήσης και συντήρησης των οχημάτων και αυτό το ποσό θα καλούνται οι φορολογούμενοι να το αναγράψουν στη φορολογική τους δήλωση προκειμένου να συγκριθεί με τα πραγματικά τους εισοδήματα. Οπως δηλώνει στο «Βήμα» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων κ. Ανδ. Ανδρικόπουλος , χθες επικοινώνησε μαζί του ανώτερος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών ο οποίος και του ανακοίνωσε ότι κατά την εφαρμογή των νέων τεκμηρίων η Εφορία για τον υπολογισμό του ετησίου κόστους χρήσης ΙΧ αυτοκινήτων θα λάβει υπόψη της τον πίνακα που έχει συντάξει η επιστημονική επιτροπή του ΣΕΑΑ με τις 13 διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων βάσει κυβικών εκατοστών. Στον πίνακα αυτόν γίνεται αναλυτική κατανομή του ετησίου κόστους χρήσης και συντήρησης των οχημάτων βασισμένη σε ειδικούς μαθηματικούς τύπους που λαμβάνουν υπόψη το μέσο κόστος καυσίμου, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση και την τακτική και έκτακτη συντήρηση του οχήματος (σέρβις, αποκατάσταση ζημιών κτλ.). Σημειώνεται ότι ο πίνακας αυτός είναι ο ίδιος με αυτόν που δημοσίευσε «Το Βήμα» την περασμένη Κυριακή όπου το ανώτερο συνολικό ετήσιο κόστος χρήσης ανέρχεται σε περίπου 6.000 ευρώ για όχημα με κυλινδρισμό κινητήρα άνω των 4.000 κυβικών εκατοστών και σε 2.200 ευρώ για αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών.

Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομικών, όπως αναφέρει ο κ. Ανδρικόπουλος, πρόκειται να καταργήσει τον πίνακα της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης η οποία σήμερα λαμβάνεται υπόψη αφαιρετικά, προκειμένου να υπολογιστεί το κεφάλαιο το οποίο σχηματίστηκε κατά τα προηγούμενα χρόνια και το οποίο οι φορολογούμενοι μπορούν οποτεδήποτε να επικαλεσθούν ως ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών και να δικαιολογήσουν οποιοδήποτε τεκμήριο (είτε αυτό προκύπτει από τα τεκμήρια διαβίωσης είτε από τα τεκμήρια κτήσεως περιουσιακών στοιχείων «πόθεν έσχες»). Αυτό αποτελεί για τους φορολογουμένους ένα σημαντικό βήμα, προκειμένου να επικαλούνται κεφάλαιο προηγουμένων ετών και να δικαιολογούν αγορές αυτοκινήτων, ακινήτων κτλ. χωρίς να χρειάζεται να προσφύγουν σε δανεισμό, δωρεά, γονική παροχή κτλ.

Για παράδειγμα, σήμερα αν κάποιος δηλώσει στην Εφορία 20.500 ευρώ και έχει στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο 1.950 κυβικών εκατοστών, δηλαδή 14 φορολογήσιμων ίππων, η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου αυτού, η οποία σήμερα είναι 20.500 ευρώ, αφαιρείται στο σύνολό της από το δηλωθέν εισόδημα και κατά συνέπεια ο φορολογούμενος δεν μπορεί με ανάλωση κεφαλαίου να δικαιολογήσει κανένα τεκμήριο. Πόσο μάλλον την αγορά κάποιου περιουσιακού στοιχείου. Παράγοντες της αγοράς εκτι μούν ότι αν τελικά καταργηθεί η αφαίρεση από το κεφάλαιο των προηγουμένων ετών η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου που ισχύει θα διευκολύνει σημαντικά τους φορολογουμένους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια μεθοδολογία υπολογισμού του αντικειμένου κόστους διαβίωσης θα εφαρμοστεί και για τις υπόλοιπες κατηγορίες τεκμηρίων, δηλαδή για τις εξοχικές κατοικίες, τα σκάφη αναψυχής, τις πισίνες κτλ.

http://www.oxi-alloi-foroi-stis-rodes.gr/?p=153
Άβαταρ μέλους
Gel73

ΤΑ ΝΕΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ.

Δημοσίευση από Gel73 »

To νέο φορολογικό σχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών επεκτείνει την ισχύ των τεκμηρίων στο αυτοκίνητο, τα οποία πλέον προσδιορίζονται με κύρια βάση τα κυβικά και ξεκινούν από τα μικρού κυβισμού οχήματα. Όπως είναι αυτονόητο, καταργείται το τεκμήριο για ιδιωτικά επιβατικά αυτοκίνητα αξίας άνω των 50.000 ευρώ. Πέραν των κυβικών εκατοστών, ρόλο στην τελική διαμόρφωση της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης έπαιξαν επίσης τα ασφάλιστρα, τα τέλη κυκλοφορίας, οι δαπάνες συντήρησης και τα καύσιμα.

Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα συζητηθεί την Πέμπτη στο Υπουργικό Συμβούλιο, όπου αναμένεται να λάβει το «πράσινο φως» και έπειτα να δρομολογηθεί προς την Ολομέλεια της Βουλής.

ΤΑ ΝΕΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ:

Έως 1.200 κ.εκ.: 3.000 ευρώ
1.400 κ.εκ.: 3.400 ευρώ
1.600 κ.εκ.: 3.800 ευρώ
1.800 κ.εκ.: 4.200 ευρώ
2.000 κ.εκ.: 4.600 ευρώ
2.500 κ.εκ.: 6.100 ευρώ
3.000 κ.εκ.: 7.600 ευρώ

ΠΗΓΗ: autobild.gr
Άβαταρ μέλους
Gel73

Τεκμηρια ξανα..?

Δημοσίευση από Gel73 »

Πως διαμορφώνονται τα νέα τεκμήρια

Σύμφωνα με τις τελικές ρυθμίσεις του φορολογικού νομοσχεδίου αυξάνονται τα τεκμήρια για τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα παράλληλα με την προσθήκη νέων κλιμακίων. Πλέον από τα 2.001 κ.εκ. έως τα 3.000 κ.εκ. αυξάνονται κατά 500 € ανά 100 κ.εκ. ενώ για πάνω από τα 3.001 κ.εκ κατά 700€ ανά 100 κ.εκ.
Τα νέα τεκμήρια διαμορφώνονται ως εξής:

Έως 1.200 κ.εκ. :arrow: 3.000€
1.201-1.300 κ.εκ. :arrow: 3.300€
1.301-1.400 κ.εκ. :arrow: 3.600€
1.401- 1.500 κ.εκ :arrow: 3.900€
1.501-1.600 κ.εκ. :arrow: 4.200€
1.601-1.700 κ.εκ. :arrow: 4.500€
1.701-1.800 κ.εκ. :arrow: 4.800€
1.801-1.900 κ.εκ. :arrow: 5.100€
1.901- 2.000 κ.εκ. :arrow: 5.400€

2001- 2.100 κ.εκ. :arrow: 5.900€
2101- 2.200 κ.εκ. :arrow: 6.400€
2.201 –2.300 κ.εκ. :arrow: 6.900€
2.301 –2.400 κ.εκ. :arrow: 7.400€
2.401 –2.500 κ.εκ. :arrow: 7.900€
2.501- 2.600 κ.εκ. :arrow: 8.400€
2.601 – 2.700 κ.εκ. :arrow: 8.900€
2.701 –2.800 κ.εκ. :arrow: 9.400€
2.801 – 2.900 κ.εκ. :arrow: 9.900€
2.901 – 3.000 κ.εκ. :arrow: 10.400€

3.001 κ.εκ. και άνω 10.400 € + 700 € ανά 100 κ.εκ. επιπλέον.

Όπως προκύπτει και από τον πίνακα τέσσερα είναι πλέον τα κλιμάκια για τον προσδιορισμό του τεκμηρίου από την κατοχή ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου. Στο πρώτο περιλαμβάνονται οχήματα έως 1.200 κ.εκ. με την επιβάρυνση να ανέρχεται σε 3.000€, στο δεύτερο για τα οχήματα από 1.201 κ.εκ. έως 2.000 κ,εκ. θα αυξάνεται κατά 300€ ανά 100 κυβικά εκατοστά, στο τρίτο από 2.001 κ.εκ. έως τα 3.000 κ.εκ. κατά 500€ και τέλος για τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα κατά 700€.

Υπενθυμίζουμε ότι τα παραπάνω ποσά ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης από κάθε αυτοκίνητο μειώνονται ανάλογα με τη παλαιότητα του, η οποία υπολογίζεται από το έτος της πρώτης κυκλοφορίας του στην Ελλάδα κατά ποσοστό:
1) 20% για χρονικό διάστημα από 5 μέχρι 10 έτη
2) 40% για χρονικό διάστημα πάνω από 10 έτη

ΠΗΓΗ: :arrow: autotriti.gr

Καλώς τα δεχτήκαμε, άντε και καλά μπερεκέτια...! :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
athlestan

Τεκμήρια αυτοκινήτων

Δημοσίευση από athlestan »

θυμιζω για ως 1200 κ.ε. το κρατος θεωρει 4 χιλιαρικα...
για το 1800 στα 7500 ευρω...

για τους μερακληδες του RS 8800!!!

απο 6 χρονια και πανω εκπτωση....

βαλε σπιτι, και προσωπικο στο τριχιλιαρο....
Άβαταρ μέλους
basilis tdi

Re:Τεκμήρια αυτοκινήτων

Δημοσίευση από basilis tdi »

λίγα είναι..... :D

εγώ θέλω να με φορολογήσουν κι άλλο :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

φορολογήστε μεεεεεεεεεεεε
Άβαταρ μέλους
Sailing
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 15225
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
Μοντέλο: Superb 1.8Τ
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Τεκμήρια αυτοκινήτων

Δημοσίευση από Sailing »

[-youtube-][/-youtube-]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Τεκμήρια αυτοκινήτων

Δημοσίευση από RoadRunner »

Ρηξτε μια ματια εδω :arrow: http://troktiko.eu/2012/10/erchontai-ne ... s-pinakes/
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
smpetros
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 14492
Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2011, 20:43
Μοντέλο: Fabia 1.2 TSi 105ps
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Τεκμήρια αυτοκινήτων

Δημοσίευση από smpetros »

Τεκμήρια και φόρος πολυτελείας αυτοκινήτων 2013

Μέσα στους πολλούς φόρους που βαραίνουν την χρήση και κτήση του αυτοκινήτου είναι τα τεκμήρια διαβίωσης και ο
φόρος πολυτελούς διαβίωσης. Ξεκινώντας από τα τεκμήρια δεν είναι τα ίδια για όλα τα αυτοκίνητα, αφού εξαρτώνται από
τον κυβισμό του κινητήρα και την ηλικία του οχήματος, με βάση την 1η άδεια που εκδόθηκε στην Ελλάδα (βλ. παρακάτω).

Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης για αυτοκίνητα αφορά όσους κατέχουν αυτοκίνητο με κυβισμό από 1.929 και άνω ηλικίας
έως 10 ετών. Ο φόρος επιβάλλεται με συντελεστή 5% επί του ποσού του τεκμηρίου για τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.500
κ.εκ. και με συντελεστή 10% για τα αυτοκίνητα 2.501 και άνω. Ο φόρος αυτός βεβαιώνεται με τη φορολογική δήλωση και
ενσωματώνεται στο εκκαθαριστικό σημείωμα, ενώ εξοφλείται όπως ο φόρος εισοδήματος κάθε έτος.

Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:

autogreeknews.gr
Skoda: Είναι όλο προσόντα.

Εικόνα

"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος"
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο Γενικά”