ΚΤΕΟ

Κουβέντα για όλα τα αυτοκίνητα του εμπορίου

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
-DIMITRIS_208-

ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από -DIMITRIS_208- »

Αρμόδια Υπηρεσία
●Ο Τεχνικός έλεγχος των διαφόρων κατηγοριών οχημάτων στη Χώρα μας διενεργείται από Δημόσια και Ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο. (Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων).
●Τα Δημόσια ΚΤΕΟ διενεργούν τεχνικό έλεγχο σε όλες τις υπόχρεες κατηγορίες οχημάτων.
●Τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν διενεργούν τεχνικό έλεγχο στα φορτηγά αυτοκίνητα άνω των τρεισήμισι (3,5 τόνων) και τα λεωφορεία.
●Τηλεφωνικός Κατάλογος των Δημόσιων ΚΤΕΟ στον ΠΙΝΑΚΑ 3
.

Γενικά
1. Tα αυτοκίνητα προσκομίζονται για έλεγχο σύμφωνα με το πρόγραμμα πρόσκλησης της αρμόδιας Yπηρεσίας K.T.E.O. ή της Δ/νσης Ο.Α.Π. για το N. Aττικής ή σύμφωνα με την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης '’δειας Kυκλοφορίας για καινούργια οχήματα ή σύμφωνα με την ημερομηνία επομένου ελέγχου που αναγράφεται στο Δ.T.E.
2. Η προσκόμιση του οχήματος στο ΚΤΕΟ γίνεται από τον νόμιμο κάτοχο του οχήματος ή από τρίτο, εξουσιοδοτημένο ή μη πρόσωπο.
3. Ο κάτοχος του οχήματος πριν τη διενέργεια του ελέγχου πρέπει να έχει εντοπίσει την θέση όπου είναι αποτυπωμένοι επάνω στο όχημα ο αριθμός πλαισίου και ο αριθμός κινητήρα. Οι αριθμοί αυτοί πρέπει να συμφωνούν με τους αναγραφόμενους στην άδεια κυκλοφορίας. Αν αυτό δεν συμβαίνει τότε ο κάτοχος πρέπει πριν τη διενέργεια του ελέγχου στο ΚΤΕΟ, να αποτανθεί στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών & Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης για την τακτοποίηση του θέματος. Ειδικά για την περίπτωση του αριθμού κινητήρα δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα η αντικατάστασή του με άλλον ίδιου τύπου. Σ΄αυτή την περίπτωση ο τύπος του κινητήρα παραμένει ίδιος και διαφέρει μόνο ο αριθμός σειράς παραγωγής του.
4. Το όχημα κατά την προσκόμιση του στο ΚΤΕΟ πρέπει να είναι καθαρό εσωτερικά και εξωτερικά και ειδικότερα στις θέσεις χάραξης του αριθμού πλαισίου και του αριθμού κινητήρα.
5. Αν έχει γίνει οποιαδήποτε επιτρεπόμενη από τις ισχύουσες διατάξεις αλλαγή στα κύρια χαρακτηριστικά του οχήματος (βλέπε ΠΙΝΑΚΑ 2) πρέπει ο κάτοχός του πριν από τον τεχνικό έλεγχο (από το ΚΤΕΟ) να την νομιμοποιήσει με ενέργειές του στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
6. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τον έλεγχο ότι υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις, τότε το όχημα επαναπροσκομίζεται στο K.T.E.O. για επανέλεγχο εντός 20 ημερών και αφού ο κάτοχος του θα έχει επιδιορθώσει όλες τις σημειωθείσες ελλείψεις.
7. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τον έλεγχο ότι υπάρχουν επικίνδυνες ελλείψεις, αφαιρούνται η '’δεια Kυκλοφορίας και οι Κρατικές Πινακίδες και το όχημα επιτρέπεται να μεταφερθεί μέχρι το συνεργείο επισκευών ή σε κάποιο χώρο για στάθμευση. O κάτοχος θα πρέπει με δική του ευθύνη να μεταφέρει το όχημα για επισκευή με ασφαλή για την οδική κυκλοφορία τρόπο. Tο αυτοκίνητο επαναπροσκομίζεται για έλεγχο μετά την επισκευή του και εφόσον διαπιστωθεί ότι είναι κατάλληλο για κυκλοφορία, επιστρέφονται η '’δεια και οι Πινακίδες Kυκλοφορίας του.
8. Μετά τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος και εφόσον διαπιστωθεί η καταλληλότητα του οχήματος επικολλάται στην οπίσθια πινακίδα του αριθμού κυκλοφορίας του το αυτοκόλλητο Ειδικό Σήμα Τεχνικού Ελέγχου και χορηγούνται στον κάτοχό του:
-- Δ.Τ.Ε. (Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου) και
-- Κ.Ε.Κ. (Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων) εφόσον ο κάτοχος του οχήματος στερείται τέτοιας κάρτας.
.

Συχνότητα Τεχνικού Ελέγχου
1. Ο πρώτος έλεγχος για τα καινούργια Ε.Ι.Χ. και Φορτηγά με μικτό βάρος μέχρι 3,5 τόνους, διενεργείται σε τέσσερα (4) χρόνια (με περιθώριο ± 1 εβδομάδα) μετά την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφορίας, με εξαίρεση το Νομό Αττικής όπου γίνεται σύμφωνα με το πρόγραμμα πρόσκλησης που ανακοινώνεται από την Δ/νση Οδικής Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του Υ.Μ.Ε.
Οι επόμενοι έλεγχοι, των οχημάτων αυτών, είναι κάθε δύο χρόνια (με περιθώριο τρεις ( 3 ) εβδομάδες πριν ή μία ( 1 ) εβδομάδα μετά από την ημερομηνία που αναγράφει το δελτίο τεχνικού ελέγχου ).
2. Ο πρώτος έλεγχος για τα καινούργια Ε.Δ.Χ., Λεωφορεία, Ασθενοφόρα και Φορτηγά με μικτό βάρος μεγαλύτερο των 3,5 τόνων, διενεργείται σε ένα (1) έτος (με περιθώριο ± 1 εβδομάδα) μετά την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφορίας.
Οι επόμενοι έλεγχοι για τα οχήματα αυτά, είναι κάθε ένα (1) χρόνο με περιθώριο τρεις ( 3 ) εβδομάδες πριν ή μία ( 1 ) εβδομάδα μετά από την ημερομηνία που αναγράφει το δελτίο τεχνικού ελέγχου).
.

Διαδικασία
1. Ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος είναι υποχρεωτικός για όλα τα αυτοκίνητα που έχουν λάβει άδεια κυκλοφορίας από νομό, στον οποίο λειτουργεί Κ.Τ.Ε.Ο.
2. Για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν χωρίς να είναι εφοδιασμένα με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου προβλέπονται αυστηρές ποινές.
3. Μέχρι είκοσι ημέρες πριν από το προγραμματισμένο χρονικό διάστημα ελέγχου του οχήματος του ο πολίτης τηλεφωνεί στο Κ.Τ.Ε.Ο. (στο τηλ. κέντρο 1525 για τα Δημόσια ΚΤΕΟ των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης) όπου κλείνει ραντεβού για έλεγχο.
4. Την καθορισμένη ημέρα και ώρα προσέρχεται με το όχημα στο Κ.Τ.Ε.Ο. μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έλεγχο (βλέπε ΠΙΝΑΚΑ 1).
5. Μόνο για τα Δημόσια ΚΤΕΟ του Ν. Αττικής και για όλες τις κατηγορίες οχημάτων που είναι εφοδιασμένα με Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου ο επόμενος έλεγχος πραγματοποιείται χωρίς ραντεβού στο ίδιο Δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο στις ακόλουθες δύο περιπτώσεις:
● Όταν το όχημα είναι εμπρόθεσμο δηλαδή για το χρονικό διάστημα τρεις ( 3 ) εβδομάδες πριν ή μία ( 1 ) εβδομάδα μετά από την ημερομηνία που αναγράφεται στο δελτίο τεχνικού ελέγχου.
● Όταν το όχημα είναι εκπρόθεσμο μέχρι δέκα πέντε (15) ημερολογιακές ημέρες.

Όταν όμως το όχημα είναι εκπρόθεσμο πέραν των δέκα πέντε (15) ημερολογιακών ημερών απαιτείται προηγουμένως ραντεβού στο τηλ. κέντρο 1525.

Διάρκεια εκδόσεως Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου (Δ.Τ.Ε.)
Την ίδια ημέρα.

Διάρκεια ισχύος Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου (Δ.Τ.Ε.) χωρίς ελλείψεις ή με δευτερεύουσες ελλείψεις:
1. Ένα (1) έτος για λεωφορεία, επιβατηγά Δ.Χ., ασθενοφόρα και φορτηγά μικτού βάρους μεγαλύτερου των 3,5 τόνων.
2. Δύο (2) έτη για επιβατηγά Ι.Χ. και φορτηγά μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους.


ΚΟΣΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ

Κόστος Ελέγχου σε Δημόσιο ΚΤΕΟ

Εμπρόθεσμος Αρχικός έλεγχος:

· Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 40 ευρώ
· Για ασθενοφόρα => 52 ευρώ
· Για νεκροφόρες => 40 ευρώ
· Για μηχανοκίνητα τροχόσπιτα ( αυτοκινούμενα ) => 52 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα με μικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους => 52 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 12 τόνους => 60 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 12 τόνους => 70 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα έως και 22 επιβάτες => 60 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα άνω των 22 επιβατών => 74 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 10 τόνους => 40 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 10 τόνους => 50 ευρώ
· Συνδυασμοί οχημάτων ( συρμοί ) με ενιαία άδεια κυκλοφορίας => 74 ευρώ




Εκπρόθεσμος Αρχικός έλεγχος:

Σε περίπτωση εκπρόθεσμης προσκόμισης του οχήματος για αρχικό τεχνικό έλεγχο καταβάλλεται αυξημένο ειδικό τέλος από αυτό που ορίζεται κατά κατηγορία οχήματος. Πιο συγκεκριμένα:

α. Για εκπρόθεσμο μέχρι και 15 (δεκαπέντε) ημερολογιακές ημέρες το ειδικό τέλος ανά κατηγορία οχήματος έχει ως εξής:

· Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 57 ευρώ
· Για ασθενοφόρα => 74 ευρώ
· Για νεκροφόρες => 57 ευρώ
· Για μηχανοκίνητα τροχόσπιτα ( αυτοκινούμενα ) => 74 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα με μικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους => 74 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 12 τόνους => 90 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 12 τόνους => 105 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα έως και 22 επιβάτες => 90 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα άνω των 22 επιβατών => 111 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 10 τόνους => 60 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 10 τόνους => 75 ευρώ
· Συνδυασμοί οχημάτων ( συρμοί ) με ενιαία άδεια κυκλοφορίας => 111 ευρώ



β. Για εκπρόθεσμο πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών το ειδικό τέλος ανά κατηγορία οχήματος έχει ως εξής:

· Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 74 ευρώ
· Για ασθενοφόρα => 96 ευρώ
· Για νεκροφόρες => 74 ευρώ
· Για μηχανοκίνητα τροχόσπιτα ( αυτοκινούμενα ) => 96 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα με μικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους => 96 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 12 τόνους => 120 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 12 τόνους => 140 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα έως και 22 επιβάτες => 120 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα άνω των 22 επιβατών => 148 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 10 τόνους => 80 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 10 τόνους => 100 ευρώ
· Συνδυασμοί οχημάτων ( συρμοί ) με ενιαία άδεια κυκλοφορίας => 148 ευρώ


Εμπρόθεσμος Επανέλεγχος:

Σε περίπτωση επανελέγχου του οχήματος προκειμένου να διαπιστωθεί αν αποκαταστάθηκαν οι ελλείψεις, βλάβες ή ανωμαλίες που είχαν σημειωθεί σε προηγούμενο έλεγχό του, καταβάλλεται ειδικό τέλος ανά κατηγορία οχήματος έχει ως εξής:

· Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 9 ευρώ
· Για ασθενοφόρα => 11 ευρώ
· Για νεκροφόρες => 9 ευρώ
· Για μηχανοκίνητα τροχόσπιτα ( αυτοκινούμενα ) => 11 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα με μικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους => 11 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 12 τόνους => 15 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 12 τόνους => 17 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα έως και 22 επιβάτες => 15 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα άνω των 22 επιβατών => 18 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 10 τόνους => 10 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 10 τόνους => 12 ευρώ
· Συνδυασμοί οχημάτων ( συρμοί ) με ενιαία άδεια κυκλοφορίας => 18 ευρώ


Εκπρόθεσμος Επανέλεγχος:

Όποιος προσκομίζει εκπρόθεσμα στην αρμόδια Υπηρεσία όχημα για επαναληπτικό έλεγχο μετά την παρέλευση των 30 (τριάντα) ημερών και μέχρι εξήντα ( 60 ) θα καταβάλλει ειδικό τέλος ανά κατηγορία οχήματος έχει ως εξής:


· Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 17 ευρώ
· Για ασθενοφόρα => 22 ευρώ
· Για νεκροφόρες => 17 ευρώ
· Για μηχανοκίνητα τροχόσπιτα ( αυτοκινούμενα ) => 22 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα με μικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους => 22 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 12 τόνους => 30 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα και ελκυστήρες με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 12 τόνους => 35 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα έως και 22 επιβάτες => 30 ευρώ
· Για λεωφορεία με χωρητικότητα άνω των 22 επιβατών => 37 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους αλλά δεν υπερβαίνει τους 10 τόνους => 20 ευρώ
· Για ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα με ανεξάρτητη άδεια κυκλοφορίας, με μικτό βάρος που υπερβαίνει τους 10 τόνους => 25 ευρώ
· Συνδυασμοί οχημάτων ( συρμοί ) με ενιαία άδεια κυκλοφορίας => 37 ευρώ

Όποιος προσκομίζει σε Δημόσιο ΚΤΕΟ όχημα για επαναληπτικό έλεγχο μετά την παρέλευση εξήντα ( 60 ) ημερών, από την ημερομηνία διενέργειας του αρχικού ελέγχου, κατά τον οποίο διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις, ανεξαρτήτως διενέργειας ή μη ενδιάμεσου ελέγχου θα καταβάλλει το αντίστοιχο ειδικό τέλος κανονικού πλήρους ελέγχου, όπως αυτό ορίζεται κατά κατηγορία οχήματος.


Κόστος Ελέγχου σε Ιδιωτικό ΚΤΕΟ
Εμπρόθεσμος Αρχικός έλεγχος και Επανέλεγχος:
Το αντίτιμο για τη διενέργεια εμπρόθεσμου αρχικού ελέγχου ή επανελέγχου καθορίζεται ελεύθερα από τα ίδια τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Το σχετικό τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών αναρτάται σε πινακίδα σε εμφανές σημείο του ΚΤΕΟ.

Εκπρόθεσμος Αρχικός έλεγχος και Επανέλεγχος:
Για τη διενέργεια εκπρόθεσμου αρχικού ελέγχου ή επανελέγχου σε Ιδιωτικό ΚΤΕΟ, εκτός από το καθορισμένο από αυτά αντίτιμο για την παροχή υπηρεσίας καταβάλλεται επιπρόσθετα ειδικό τέλος ισόποσο με το επί πλέον ποσό που κατά κατηγορία οχήματος και είδος ελέγχου που καταβάλλεται και στα Δημόσια ΚΤΕΟ λόγω εκπροθέσμου. Συγκεκριμένα:

Εκπρόθεσμος Αρχικός έλεγχος μέχρι 15 (δεκαπέντε) ημερολογιακές ημέρες:
Το επί πλέον καταβαλλόμενο ειδικό τέλος που αποτελεί έσοδο του κρατικού προϋπολογισμού, είναι :
· Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 17 ευρώ
· Για ασθενοφόρα => 22 ευρώ
· Για νεκροφόρες => 17 ευρώ
· Για μηχανοκίνητα τροχόσπιτα ( αυτοκινούμενα ) => 22 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα με μικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους => 22 ευρώ

Εκπρόθεσμος Αρχικός έλεγχος πέραν των 15 (δεκαπέντε) ημερολογιακών ημερών:
Το επί πλέον καταβαλλόμενο ειδικό τέλος που αποτελεί έσοδο του κρατικού προϋπολογισμού, είναι :
· Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 34 ευρώ
· Για ασθενοφόρα => 44 ευρώ
· Για νεκροφόρες => 34 ευρώ
· Για μηχανοκίνητα τροχόσπιτα ( αυτοκινούμενα ) => 44 ευρώ
· Για φορτηγά αυτοκίνητα με μικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους => 44 ευρώ

Εκπρόθεσμος Επανέλεγχος
Το επί πλέον καταβαλλόμενο ειδικό τέλος που αποτελεί έσοδο του κρατικού προϋπολογισμού, είναι :
· Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 8 ευρώ
· Για ασθενοφόρα => 11 ευρώ
· Για νεκροφόρες => 8 ευρώ
· Για μηχανοκίνητα τροχόσπιτα ( αυτοκινούμενα ) => 11 ευρώ
Για φορτηγά αυτοκίνητα με μικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους => 11 ευρώ

Όποιος προσκομίζει σε Ιδιωτικό ΚΤΕΟ όχημα για επαναληπτικό έλεγχο μετά την παρέλευση εξήντα ( 60 ) ημερών, από την ημερομηνία διενέργειας του αρχικού ελέγχου, κατά τον οποίο διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις, ανεξαρτήτως διενέργειας ή μη ενδιάμεσου ελέγχου θα καταβάλλει το αντίτιμο κανονικού πλήρους ελέγχου, που έχει καθορίσει το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ.

Δικαιολογητικά για ΕΙΧ
:arrow: Αδεια Κυκλοφορίας
:arrow: Αστυνομική Ταυτότητα
:arrow: Δ.Τ.Ε. από προηγούμενο έλεγχο εάν υπήρξε
:arrow: Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων

Τεχνικό αρχείο οχημάτων Υ.Μ.Ε.
http://webtao.yme.gov.gr:16004/ShowRecordList.aspx
Άβαταρ μέλους
theo

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από theo »

Πολυ καλο το αρθρο φιλε dimitri
Άβαταρ μέλους
padimitris

ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από padimitris »

Καλημέρα. Πήγα να περάσω ΚΤΕΟ και κοπηκα λόγω χρώματος. Είναι το satin grey μοντέλο του 11. Tο ΚΤΕΟ λέει ότι είναι μπλε. Έχει κανένας παρόμοιο πρόβλημα? Τους έδειξαν και το πιστοποιητικό από το φάκελο του αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από RoadRunner »

Καλα ειναι χαζοι? Μπορεις να επισκεφτεις αλλο καταστημα και να παρεις μια δευτερη αποψη? Στην χειροτερη επικοινονησε με την αντιπροσωπεια μηπως μπορει να σου εκδωσει καποια βεβαιωση... Πηγες σε ιδιωτικο η δημοσιο κτεο?
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
padimitris

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από padimitris »

Είμαι Χίο και εδώ έχει μόνο ιδιωτικό. Πήρα βεβαίωση από τη βιαμαρ για το χρώμα. Αν προλαβω θα παω αυριο. Πήγα στο υπουργείο και μου είπαν κανε μια υπευθυνη δηλωση οτι άλλαξες χρώμα!
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από windmill82 »

ειναι τόσο τρελό που δεν μπορώ να το αντιληφθω, δηλαδη το satin grey το είδαν για μπλέ????
ΒΓΑΛΤΟ ΕΞΩ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΑ ΤΟΥΣ :!: :!: :!:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TORRERO
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 8839
Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
Μοντέλο: Octavia 5 VRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από TORRERO »

Αυτό λέγεται αχρωματωψία, είναι πάθηση, έτσι εξηγείται... :idea:
Service by Koret :autodriving:
Άβαταρ μέλους
padimitris

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από padimitris »

Με μια βεβαίωση απο τη βιαμαρ λυθηκε το θεμα.
Άβαταρ μέλους
RoadRunner
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 21795
Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
Μοντέλο: Fabia Mk1
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από RoadRunner »

Καλα τοσο βληματα στο ΚΤΕΟ? Τι να πεις.... :mozilla_foot:
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
windmill82
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 10349
Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από windmill82 »

Και τι ελεγε η βεβαιωση? Οτι το satin grey ειναι γκρί και οχι μπλε? :lol:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ftoxos

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από ftoxos »

:evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Vaggelis
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από Vaggelis »

Αυτα μονο Ελλαδα :!: :!: :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
padimitris

Re: ΚΤΕΟ

Δημοσίευση από padimitris »

Χρονια πολλά. Η βεβαιωση ελεγε οτι το χρωμα ειναι το σατιν γκρευ και οτι δεν εχω αλλαξει χρωμα στο αυτοκίνητο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο Γενικά”