ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Σημαντικες ειδήσεις αυτοκινήτου από όλο τον κόσμο!

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Άβαταρ μέλους
CALASIRIAN

ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από CALASIRIAN »

Τι είναι η βενζίνη

Οι υδρογονάνθρακες είναι οργανικές ενώσεις που αποτελούνται αποκλειστικά από άνθρακα και υδρογόνο. Η βενζίνη είναι μίγμα κεκορεσμένων υδρογονανθράκων μαζί με διάφορα πρόσθετα με ιδιότητες για αύξηση οκτανίων,περιορισμό επικαθήσεων,αντι οξειδωτικά , αντιπαγωτικά ακόμα και χρώμα για τον εμπορικό χαρακτηρισμό.

Τη βενζίνη την παίρνουμε από το ακάθαρτο πετρέλαιο με κλασματική απόσταξη ή διύλιση αλλά και με συνθετικούς τρόπους.

Οι κατηγορίες των υδρογονανθράκων στο πετρέλαιο είναι παραφινικοί , ναφθενικοί και αρωματικοί. Κατά την διύλιση του ακάθαρτου πετρελαίου την πολυπόθητη βενζίνη ( βαριά βενζίνη ) την παίρνουμε στους 120ο -150ο C ενώ σε όλο το υπόλοιπο φάσμα εξάτμισης από 40ο έως και 360ο C παίρνουμε πετρελαϊκό αιθέρα , ελαφριά ( αεροπορική ) βενζίνη , λιγροΐνη , πετρέλαιο , ορυκτέλαια , βαζελινούλα για όλες τις χρήσεις , παραφίνη αλλά και άσφαλτο.


Τι είναι τα οκτάνια.

Όσο περισσότερο συμπιέζουμε το καύσιμο μίγμα μέσα στο θάλαμο καύσης τόσο μεγαλύτερη και η ενεργειακή απόδοσή του. Δυστυχώς όμως πέρα από κάποιο όριο συμπίεσης παρουσιάζεται το φαινόμενο της αυτανάφλεξης , δηλαδή το καύσιμο μίγμα αναφλέγεται πριν την επιλεγμένη από τον κατασκευαστή χρονική στιγμή με τη βοήθεια του σπινθηριστή , με αποτέλεσμα την δυσλειτουργία του κινητήρα συνήθως με τη μορφή εμφάνισης κτυπήματος ( πειράκια ).

Το όριο αυτό ποικίλει από βενζίνη σε βενζίνη και για αυτό το λόγο δημιουργήθηκε η κλίμακα οκτανίων . Όσο περισσότερα τα οκτάνια τόσο μεγαλύτερη η συμπίεση στην οποία μπορούμε να εφαρμόσουμε στο καύσιμο μίγμα χωρίς προβλήματα.


Αν τώρα θέλετε να μάθετε πως βρίσκουμε πόσα οκτάνια είναι η βενζίνη μας τα πράγματα είναι απλά.

Φυσικά γνωρίζουμε ότι οι κεκορεσμένοι υδρογονάνθρακες ευθείας ανοικτής άλυσης όπως το επτάνιο δεν αντέχουν μεγάλες συμπιέσεις σε σχέση με τους ακόρεστους τους αρωματικούς και τους κεκορεσμένους με ανοικτή διακλαδισμένη άλυση όπως το ισοοκτάνιο. Θεωρούμε λοιπόν ότι το επτάνιο έχει αριθμό οκτανίου 0 ( μηδέν ) ενώ το ισοοκτάνιο 100 ( εκατό ). Αν λοιπόν αναμείξουμε επτάνιο και ισοοκτάνιο θα έχουμε ένα καύσιμο μεταξύ 0 και 100 οκτανίων. Παίρνουμε λοιπόν την βενζίνη της οποίας θέλουμε να βρούμε τα οκτάνια και τη χρησιμοποιούμε σε ένα πρότυπο κινητήρα στον οποίο υπάρχει η κατασκευαστική δυνατότητα της σταδιακής αύξησης της συμπίεσης. Αυξάνουμε λοιπόν σταδιακά τη συμπίεση έως το σημείο που θα έχουμε προανάφλεξη.

Στη συνέχεια στον ίδιο πρότυπο κινητήρα χρησιμοποιούμε για καύσιμο καθαρό επτάνιο στο οποίο και προσθέτουμε σταδιακά ισοοκτάνιο εφαρμόζοντας τη συμπίεση που βρήκαμε πριν ότι η υπό εξέταση βενζίνη μας άντεξε έως ότου το καύσιμο μίγμα μας συμπεριφερθεί με τον ίδιο τρόπο όπως και η υπό εξέταση βενζίνη όσο αναφορά την προανάφλεξη υπό συμπίεση. Τότε λοιπόν θεωρούμε ότι το καύσιμό μας έχει τόσα οκτάνια όσο και το εκατοστιαίο ποσοστό ισοοκτανίου που προσθέσαμε στο επτάνιο κατά την προαναφερόμενη διαδικασία.

Το ποσό του ισοοκτανίου αναφέρεται επί της εκατό του ποσού του υπάρχοντος επτανίου και όχι του μίγματος για αυτό και η κλίμακά μας μπορεί να φτάσει σε τιμές άνω των 100 οκτανίων όταν στο καύσιμο μίγμα το ισοοκτάνιο είναι περισσότερο από το επτάνιο. Εύκολο δεν είναι ?

Λοιπόν για να γίνουν ακόμα πιο εύκολα τα πράγματα αποφασίστηκε να κατασκευαστούν δύο μονο κύλινδροι κινητήρες μεταβλητής συμπίεσης οι οποίοι και θα χρησιμοποιούνται με τον παραπάνω τρόπο και σε αυτούς θα δοκιμάζουμε τα διάφορα καύσιμα ώστε να καθορίσουμε το αριθμό οκτανίων τους. Οι δύο αυτοί κινητήρες όμως μας δίνουν διαφορετικό αριθμό οκτανίων , τα γνωστά MON & RON.


Όπου για ΜΟΝ ( motor octane test ) ο κινητήρας έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

θερμοκρασία εισαγωγής καυσίμου μίγματος 148,90 Celcius

θερμοκρασία εισαγωγής αέρα 38 Celcius

υγρασία στην εισαγωγή 3,56-7,12 γρ. H2O / Kιλό αέρα

θερμοκρασία ψυκτικού υγρού 100 Celcius

θερμοκρασία λαδιού 57 Celcius

λειτουργεί σε 900 στροφές ανά λεπτό ( RPM )

έχει μεταβλητή προ πορεία ( αβάνς ) από 14-26 μοίρες

και σταθερό venturi εισαγωγής 14,3 χιλιοστά.



Ενώ για RON ( research octane test ) ο κινητήρας έχει :

θερμοκρασία εισαγωγής καυσίμου μίγματος ελεύθερη ( κάπου άκουσα για 65,60 Celcius αλλά δεν ορκίζομαι )

θερμοκρασία εισαγωγής αέρα μεταβαλλόμενη με τη βαρο μετρική πίεση ( 88kpa=19.4 Celcius , 101.6kpa=52.2 Celcius )

υγρασία στην εισαγωγή 3,56-7,12 γρ. H2O / Kιλό αέρα

θερμοκρασία ψυκτικού υγρού 100 Celcius

θερμοκρασία λαδιού 57 Celcius

λειτουργεί σε 600 στροφές ανά λεπτό ( RPM )

σταθερή προ πορεία ( αβάνς ) 13 μοίρες

και venturi εισαγωγής ρυθμισμένο σύμφωνα με το υψόμετρο , για 0-500 μέτρα στα 14,30 χιλιοστά και για 500-1000 μέτρα στα 15,10 χιλιοστά.


Όπως είναι φανερό για το ίδιο καύσιμο ο αριθμός MON θα είναι κατά κανόνα μικρότερος από τον αριθμό RON. Υποτίθεται ότι ο αριθμός οκτανίων που ανακοινώνουν οι εταιρείες για πώληση στα πρατήρια θα είναι ο μέσος όρος των δύο RΟΝ+MΟΝ/2 και θα ονομάζεται PON ( pump octane namber ) ή RdON ( road octane number ).




Πηγή: autotriti.gr
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1250
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

RON + MΟN / 2 = A.K.I δηλαδη anti knock index

RON: μετρηση με μερικο φορτιο
MON: μετρηση με πληρες φορτιο

Οι εταιριες εδω στην Ελλαδα αναγραφουν στην αντλια τα RON & μας πουλανε φουμαρα.

Για να αυξηθουν τα οκτανια μας υπαρχουν αρκετες ουσιες αλλα σκετα οκτανια δεν σημαινει αυξηση ιπποδυναμης μην σας παρασυρει καμια διαφημιση.
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
rp.evo
Member
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 17:50
Μοντέλο: octavia 1
Τοποθεσία: Λαμία

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από rp.evo »

Δημήτρη(επέτρεψε μου το μικρό σου όνομα)δώσε τα φώτα σου απο τα τέστ που έχεις κάνει.Δοκίμασα ένα απο αυτά(ασετόν)και σε δικαίωσε.Συνέχισε την προσπάθειά σου,για να μαθαίνουμε.Ευχαριστώ.
[img][/img]
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1250
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Δημοσια ποτε δεν αναφερω μαρκες & τιμες να μην μου πει κανεις οτι κανω εμποριο κλπ...συναδελφε τι ακριβως θελεις να αναφερω;τα ειδη των προσθετων,χρηση & εντυπωσεις για το καθενα;
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
jax7480

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από jax7480 »

Οπως ειπε παραπανω και ο rp.evo κι εγω μετα την αναγνωση των δοκιμων που εχει κανει ο Δημ. Φυλακτος στο GTC,χρησιμοποιω παντα ασετον, ειτε σε απλη, ειτε σε 100αρα βενζινη και οντως το αποτελεσμα εχει διαφορα.

Θα μπορουσες αν θελεις Δημητρη να μας αναφερεις συνοπτικα τι εχεις χρησιμοποιησει, χωρις να αναφερεσαι σε μαρκες αλλα στα παραγωγα για να βγει το τελικο μειγμα και τι διαφορες ειδες.
Άβαταρ μέλους
kdouris
Skodafans Gold Member
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Δευ 12 Νοέμ 2007, 15:39
Μοντέλο: FABIA NIZAMISEDITION
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ & ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από kdouris »

Κάνε ένα copy-paste τις έρευνες και τα αποτελέσματα από το OTFC.
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Όταν μεγαλώσω, θα πάρω GT-R!!!
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1250
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ έγραψε:Σας παραθετω την λιστα με τα 4 "προσθετα" που εχω χρησιμοποιησει μαζι με καποια απαραιτητα σχολια τι ειναι το καθενα,δοσολογια,αποτελεσματα χρησης κλπ.

Να πω πριν οτι ευχαριστω τον Michael απο το Powerclub & τον L.L.Pointe τα συγγραματα του οποιου με ωθησαν να ψαξω πιο βαθεια το ζητημα & να κανω την επισημανση οτι αυτα δουλεψαν σε εμενα & στο αυτοκινητο μου αρα δεν μπορω να ξερω ποσο αποδοτικα θα δουλεψουν στο καθε αμαξι & να μην γινουν επιμειξεις απο τον καθενα αν δεν υπαρχουν οι απαραιτητες χημικες γνωσεις αλλα & η δεουσα προσοχη κατα την χρηση τους... :roll:

1ο: Νιτροπαραφινη - http://img269.imageshack.us/img269/4051/dsc00142uf1.jpg

Ειναι το Ασετον 100% ανυδρο δηλαδη χωρις νερο,ελαια,χρωστικα κλπ αρα οχι αυτο για τα νυχια πρεπει να ειναι "καθαρο" με δοσολογια 2-3 ml σε 1 ltr βενζινης.

Καλυτερη εκκινηση,λιγο καλυτερη ευστροφια σε σχεση με την απλη 95αρα & το κυριοτερο οικονομια στην καταναλωση,εγω ειδα 8-10 % !!!

2ο: Αλκοολη - http://img145.imageshack.us/img145/647/dsc00139ws6.jpg

Ειναι η Ισοπροπανολη που βαζουμε σαν μετρο προληψης της νερωμενης βενζινης με δοσολογια 100-200 ml σε 1 τεποζιτο βενζινης η' 500 ml σαν καταστολη αν για κακη τυχη πεσουμε πανω σε νερωμενη καυσιμο.

Λιγο παραπανω ευστροφια,ελαχιστη αυξηση της καταναλωσης στο 1 ltr παραπανω απο την συνηθη & μια σιγουρια προστασιας μοτερ απο "υποπτο" πρατηριο.

3ο: Αρωματικος υδρογονανθρακας - http://aycu26.webshots.com/image/17185/ ... 361_rs.jpg

Ειναι η γνωστη μας Τολουολη για την οποια να προσεξουμε να ειναι Ανυδρη αν & 100% δεν μπορουμε να βρουμε στο εμποριο γιατι θα θεωρηθει Καυσιμο σε δοσολογια 500 ml ανα τεποζιτο αν & σιγουρα μπορουμε ανετα να παμε σε πολλαπλασια δοση με ασφαλεια οπως εχω αναφερει με σχετικο πινακα.

Ποιο πολλη ευστροφια,ομοιως λιγη παραπανω καταναλωση,αυξηση Οκτανιων με οτι ευεργετικο συνεπαγεται για τους εχοντες αυξημενη συμπιεση.

4ο: Συνδιασμος - http://xs315.xs.to/xs315/07182/DSC00272..JPG

Ειναι μιξη αρωματικων υδρογονανθρακων,ασετον & εστερων,στην αγορα το βρισκουμε ως Διαλυτικο Νιτρου χωρις φυσικα να σημαινει οτι ολα εχουν την ιδια ποσοστιαια συσταση,αυτο που βαζω ειναι οτι ποιο "δυνατο" βρηκα με δοσολογια 500 ml σε 1 τεποζιτο βενζινης.

Ακομα καλυτερη εκκινηση,απιστευτη ευστροφια,αυξηση ιπποδυναμης & αδιακοπη αποδοση κινητηρος σε ολο το φασμα των στροφων εχοντας απλως μεχρι 1 ltr παραπανω καταναλωση απο την συνηθη.

Αυτα στις 9/5/2007
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1250
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ έγραψε:Συναδελφε ας τα απλοποιησουμε ανα προσθετο & απο εκει & περα διαλεγεις:

1) Ασετον: οικονομια,πολυ καλο σε κινηση πολης,λιγη καλυτερη ευστροφια & αποδοση σε σχεση με την απλη 95άρα.

2) Τολουολη: μικρη αυξηση καταναλωσης σε κινηση πολης,παραπανω ευστροφια & μεγαλυτερη αποδοση σε σχεση με το Ασετον.

3) Μεθανολη: πιο μεγαλη αυξηση καταναλωσης σε κινηση πολης,αριστη ευστροφια & υψηλοτερη αποδοση σε σχεση με την Τολουολη-Ασετον.

4) Διαλυτικο Νιτρου: ισχυει οτι & με την Τολουολη πλην ομως υπαρχει ενα "αλλα" & αυτο δεν ειναι αλλο απο την πληθωρα προϊοντων με αυτην την ονομασια πολλες δε φορες απο την ιδια εταιρια να παραγονται 2 η' 3 τυποι.

Επειδη η ακριβης συσταση του καθενος δεν ειναι παντα ξεκαθαρη & λογω του οτι κανεις δεν μπορει να εγγυηθει την αριστη καυση της βενζινης σου με καποιον απο τους συνδιασμους που θα περιεχει ενα απο αυτα θα σου συνιστουσα να το αφησεις τελευταιο στην λιστα προτιμησης.

Σκεψου οτι υπαρχουν 15 εταιριες που βγαζουν Διαλυτικο Νιτρου & σου θυμιζω οτι ο συνδιασμος Τολουολη + Ασετον σε εμενα δεν δουλεψε !

Ποιος μπορει λοιπον να εγγυηθει τι εχει το ταδε Διαλυτικο Νιτρου της δεινα εταιριας & αν δεν εχεις & εσυ τα ιδια δυσαρεστα αποτελεσματα;

Πρεπει να κανεις δοκιμες με 5-6 απο αυτα για να βγαλεις συμπερασμα κατι το οποιο ειναι χρονοβορο & με αμφιβολα αποτελεσματα διοτι ναι μεν ενα που χρησιμοποιησα εγω δουλεψε πλην ομως για τα αλλα δεν μπορω να εκφερω γνωμη με ασφαλεια... :roll:

Για κινηση πολης βαζε Ασετον,αν θες να κανεις μια σπορ διαδρομη τοτε βαλε Τολουολη & αν θες να τα δωσεις ολα η' για δυναμομετρηση βαλε Μεθανολη.

Αυτα στις 12/4/2008
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
jax7480

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από jax7480 »

Τα τελευταια με τι αναλογια?
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1250
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

Η μονη διαφορα μεταξυ των 2 πινακων ειναι οτι στον 2ο εχω βαλει & την Μεθανολη,αυτη την βαζω σε 250-300 ml ανα τεποζιτο μου δηλαδη 45 ltr καυσιμου & παρει σφαιρα !

Παντα οι δοσεις ειναι οι μικροτερες δυνατες για να υπαρχει εξασφαλιση & σιγα-σιγα ανεβαινουμε... :lol:
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
ThanassisGT
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 3694
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 18:10
Μοντέλο: octavia gt
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: αθήνα

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από ThanassisGT »

δημητρη μεθανολη-τολουολη και τα λοιπα που τα βρισκουμε; πως τα ζηταμε;
I am nobody..
..nobody is perfect..
..therefore, I am perfect!!!
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1250
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

[img]http://img144.imageshack.us/img144/2184/095hk9.th.jpg[/img]

http://img144.imageshack.us/img144/2184/095hk9.jpg

[img]http://img144.imageshack.us/img144/3990/096hd7.th.jpg[/img]

http://img144.imageshack.us/img144/3990/096hd7.jpg

[img]http://img144.imageshack.us/img144/6581/097tq4.th.jpg[/img]

http://img144.imageshack.us/img144/6581/097tq4.jpg


Συναδελφοι αυτα ειναι τα μπουζι μου τα οποια σε 18.000 χλμ εχουν τραβηξει τα πανδεινα ητοι: 3-4 φορες νοθευμενη βενζινη,4 ειδη Ασετον,Ισοπροπανολη,Διαλυτικο νιτρου,Τολουολη,Μεθανολη.

Η κινηση ηταν ας πουμε πολης πιο πολυ με λιγη εθνικη οδο & ζορισμα ψηλα σε στροφες αραια & που...την αποψη σας παρακαλω... :P
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Skodafans Silver Member
Δημοσιεύσεις: 1250
Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 21:04
Μοντέλο: FELICIA (racing edition)
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από ΔΗΜ.ΦΥΛΑΚΤΟΣ »

ThanassisGT έγραψε:δημητρη μεθανολη-τολουολη και τα λοιπα που τα βρισκουμε; πως τα ζηταμε;
Στελνω pm.
Εικόνα

«Μερικές φορές είμαι ο Θεός. Αν πω ότι κάποιος πρέπει να φύγει, φεύγει την ίδια μέρα» (1949-1993)
Άβαταρ μέλους
GEOR

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από GEOR »

Ολα καλα οσα εχουν αναφερθει προηγουμενως ,αλλα ομως υπάρχει κ αλλος τροπος αυξησης οκτανιων.Σε ατμοσφαιρικους κινητηρες μαλιστα,το αποτελεσμα ειναι ,το κατι αλλο.καθαριζονται:μπεκ,η εξατμιση γινετε ασπρη,οτι τυχον καπνιλες υπαρχουν,που υπαρχουν στα μπιστονια,εξαφανιζονται,καθαριζει το ρεζερβουαρ,δουλευει πολυ καλυτερα ο κινητηρας.Μονο σε ατμοσφαιρικα,αν και καποιοι φιλοι λενε οτι κανει δουλεια κ σε turbo
Άβαταρ μέλους
OCTAVIA 5 2.0 FSI

Re: ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΟΚΤΑΝΙΩΝ

Δημοσίευση από OCTAVIA 5 2.0 FSI »

Δημ.Φυλακτός έγραψε:
ThanassisGT έγραψε:δημητρη μεθανολη-τολουολη και τα λοιπα που τα βρισκουμε; πως τα ζηταμε;
Στελνω pm.
Θα ήταν εύκολο να με ενημερώσεις και εμένα για το ασετόν ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επίσημη εφημερίδα του Skodafans Club”