ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Μπορεί να μην έχει την ξεχωριστή προσωπικότητα του Yeti που αντικαθιστά, αλλά το νέο Karoq είναι ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο που επιβεβαιώνει ότι η Škoda βρίσκεται στην πιο ώριμη φάση της.
Κάθε νέο προϊόν της, τα τελευταία χρόνια, ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα, καταφέρνοντας παράλληλα να διατηρεί το value for money χαρακτήρα. Κάτι για το οποίο ανέκαθεν ξεχώριζαν τα αυτοκίνητά της, οπότε καλά κάνουν τα ανώτερα κλιμάκια του VW Group και νιώθουν άβολα, όπως έγινε γνωστό τον περασμένο μήνα. Πόσο άβολα; Τόσο που να επανεξετάζουν τη σχέση με τη θυγατρική εταιρεία και να αναζητούν τρόπους για να ξαναγίνει λιγότερο ανταγωνιστική απέναντι στην Volkswagen.
Δεν είμαστε όμως εδώ για να αναλύσουμε το φρένο που θέλουν να βάλουν στη Skoda, αλλά για το Karoq. Το μοντέλο που ήρθε για να αντικαταστήσει στην γκάμα της το πετυχημένο Yeti και είναι ένα από τα αυτοκίνητα που δεν γίνεται να μην το συμπαθήσεις. Ακόμα και εάν σε επίπεδο εικόνας τουλάχιστον, απώλεσε αυτό τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του προκατόχου του. Ήμουν από τους φαν του Yeti και μάλιστα του πρώτου. Εκείνου που ο συνδυασμός των κυκλικών προβολέων με τα τραπεζοειδή φανάρια εμπρός έδιναν στο πρώτο SUV της φίρμας ένα πρόσωπο εντελώς ξεχωριστό με το μέχρι τότε συντηρητικό προφίλ της.
Όπως μαρτυρούν και οι εικόνες όμως, στην περίπτωση του Karoq, η Skoda δεν ακολούθησε την συνταγή του παρελθόντος. Απέφυγε τους σχεδιαστικούς πειραματισμούς και πατώντας στην επιτυχία του μεγαλύτερου SUV της παρουσίασε μια μικρότερη σε διαστάσεις εκδοχή του, η οποία σε επίπεδο εικόνας μεταφράζεται σε ένα πιο «καθαρό» και ώριμο ντιζάιν.
Αναβάθμιση
Με το που θα μπει στην καμπίνα, ο ιδιοκτήτης ενός Yeti θα δει κάποια γνώριμα πράγματα, αλλά και αρκετές νέες τεχνολογίες που θα τον βάλουν στο πειρασμό για… αναβάθμιση. Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει είναι η ελαφρά ψηλότερη θέση οδήγησης, που είναι πλέον πιο κοντά στο πρότυπο των SUV. Προσφέρει καλύτερη περιφερειακή ορατότητα και το μεγάλο εύρος στις ρυθμίσεις βοηθά να τη φέρεις στα μέτρα σου και να βολευτείς.
Η σχεδίαση του ταμπλό ακολουθεί τις καθαρές γραμμές που μας έχει συνηθίσει η φίρμα όλα αυτά τα χρόνια και χωρίζεται πολύ όμορφα σε δυο επίπεδα. Ψηλά στο κέντρο βρίσκεται η 8άρα οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Περιστοιχίζεται από υψηλής ποιότητας πλαστικά με αυτά στο εμπρός και το πάνω μέρος του ταμπλό να είναι επενδυμένα με μαλακό υλικό. Η συναρμογή είναι κορυφαία και προσεγμένη ακόμα και στις λεπτομέρειες, ενώ η εργονομία στο υψηλό επίπεδο που μας έχει συνηθίσει η Skoda.
Γενικά, από τη σχεδίαση και τις ταπετσαρίες, μέχρι φυσικά τα υλικά, το εσωτερικό του Karoq έχει έναν premium αέρα που δύσκολα συναντάς σε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Το ίδιο ισχύει και για κάποιες τεχνολογίες, όπως η ασύρματη φόρτιση κινητού ή δυνατότητα να τοποθετηθεί προαιρετικά ο αλά Audi πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display των 12,3”, τον οποίο δυστυχώς δεν φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμή μας.
Όπως και το συγγενικό SEAT Ateca, το νέο Karoq βασίζεται στην κοντή εκδοχή A1 της σπονδυλωτής πλατφόρμας MQB και είναι αισθητά μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Σε σχέση με το Yeti είναι 16 πόντους μακρύτερο (4.382mm), 4,8 πόντους πιο φαρδύ (1.841 mm), αλλά και 8,8 πόντους πιο χαμηλό (1,603 mm). Σε σχέση με την Octavia από την άλλη το Karoq είναι λίγο φαρδύτερο, αλλά και κοντύτερο.
Χωροταξικά παραμένει κορυφαίο, θα φιλοξενήσει με περίσσια άνεση ακόμα και πέντε επιβάτες, ενώ από το Yeti μεταγγίστηκαν όλα αυτά τα στοιχεία που το έκαναν ένα από τα πιο πρακτικά SUV. Άφθονοι χώροι για τα καθημερινά μικροαντικείμενα στην καμπίνα και πολυμορφικότητα χάρη στο προαιρετικό σύστημα VarioFlex. Το τελευταίο ήταν τοποθετημένο στο αυτοκίνητό μας και αξίζει κάθε ένα από τα €350 που απαιτούνται για την απόκτησή του. Διαθέτει τρία ανεξάρτητα και συρόμενα πίσω καθίσματα που μπορούν να ανακληθούν, αναδιπλωθούν ή αφαιρεθούν τελείως για να αποκαλύψουν έναν τεράστιο και τετράγωνο χώρο φόρτωσης 1.810 lt. Στην κανονική του μορφή ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 479 lt έως 588 lt, ανάλογα με τη θέση των συρόμενων καθισμάτων.
Ασφάλεια και άνεση
Ο συνδυασμός του ντίζελ 1.6 TDI με τους 116 PS, το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και μετάδοση της κίνησης μόνο στους εμπρός τροχούς, είναι από αυτούς που θα απασχολήσουν περισσότερο την ελληνική αγορά. Κινεί σβέλτα τα 1.440 kg του Karoq και οι επιδόσεις που του προσφέρει είναι λίγο καλύτερες του Yeti με τον 1.6 TDI των 105 PS και του best seller της κατηγορίας Nissan Qashqai με τον 1.5 dCi των 110 PS. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 11”, την ώρα που το Yeti ήθελε 0,3” περισσότερα και το Qashqai 0,8”.
Για το εικονικό προσπέρασμα 80-110 km/h με 4η στο κιβώτιο το Karoq χρειάζεται 7,1”, όσο δηλαδή και το Qashqai, ενώ το Yeti χρειαζόταν για την ίδια διαδικασία 7,4”. Τα φρένα από την πλευρά τους είναι δυνατά, ακινητοποιούν το Karoq από τα 100 km/h σε μόλις 36,5 m και μαζί με τα συστήματα Front Assist, City Emergency Braking και το πλήρες πακέτο αερόσακων ενισχύουν την ασφάλεια που παρέχει το νέο τσεχικό SUV στους επιβάτες του.
Η ανάρτηση, με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω στις δικίνητες εκδόσεις, είναι προσανατολισμένη στην άνεση και τα καταφέρνει πολύ καλά στο συγκεκριμένο τομέα ακόμα σε light εκτός δρόμου διαδρομές. Παράλληλα εξασφαλίζει μικρή κλίση στις στροφές και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, ακόμα και όταν ο οδηγός αποφασίσει να ανεβάσει το ρυθμό του σε μια φιδίσια διαδρομή.
Στις καθημερινές μετακινήσεις και το ταξίδι, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η προσεγμένη ηχομόνωση, που δεν αφήνει το θόρυβο από την τραχιά λειτουργία του κινητήρα να περάσει στην καμπίνα, ολοκληρώνουν τη συνολικά πολύ καλή και αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν, εικόνα του Karoq στο δρόμο
Value for money
Όπως και σε κάθε άλλο μοντέλο της Skoda, το δυνατό σημείο του Karoq είναι η τιμή του και αυτά που περιλαμβάνει. Στην περίπτωση του 1.6 TDI, η τιμή ξεκινά από τις €21.900 για τη βασική έκδοση Ambition και φθάνουν μέχρι τις €26.800 για τη Style που επιβαρύνεται με περισσότερη φορολογία. Ο εξοπλισμός με τη σειρά του είναι πλήρης από την βασική κιόλας έκδοση, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8”, ζάντες αλουμινίου 16” και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.
Τι λέει το DRIVE
Πιο ώριμο σε εμφάνιση και συνολικά αναβαθμισμένο από το μοντέλο που αντικαθιστά σε ποιότητα, άνεση και τεχνολογίες. Ένα εξαιρετικό οικογενειακό, στο πνεύμα της εποχής και σε σούπερ τιμή.
Τιμή Από €21.900
Τεχνολογία 1.598 cc, i4, 16v, 2 x ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός common rail, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 116 PS/3.250-4.000 rpm, 25,5 kgm/1.500-3.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,0”
0-400 m 17,8” @ 124,6 km/h
0-1.000 m 33,0” @ 154,9 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,9”
50-80 km/h (3η) 4,3”
80-110 km/h (3η) 6,0”
80-110 km/h (4η) 7,1”
110-140 km/h (4η) 10,1”
110-140 km/h (5η) 14,0”
110-140 km/h (6η) 22,4”
Φρένα 100-0 km/h 36,5 m
Τελική ταχύτητα 188 km/h
Μέση κατανάλωση 6,7 lt/100 km
Εκπομπές CO2 120 g/km
Διαστάσεις 4.382 x 1.841 x 1.603 mm
Χώρος αποσκευών 521 lt (479 -588 lt με VarioFlex)
Βάρος 1.440 kg
Μετρήσεις DRIVE
Πηγή : http://www.drive.gr
Κάθε νέο προϊόν της, τα τελευταία χρόνια, ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα, καταφέρνοντας παράλληλα να διατηρεί το value for money χαρακτήρα. Κάτι για το οποίο ανέκαθεν ξεχώριζαν τα αυτοκίνητά της, οπότε καλά κάνουν τα ανώτερα κλιμάκια του VW Group και νιώθουν άβολα, όπως έγινε γνωστό τον περασμένο μήνα. Πόσο άβολα; Τόσο που να επανεξετάζουν τη σχέση με τη θυγατρική εταιρεία και να αναζητούν τρόπους για να ξαναγίνει λιγότερο ανταγωνιστική απέναντι στην Volkswagen.
Δεν είμαστε όμως εδώ για να αναλύσουμε το φρένο που θέλουν να βάλουν στη Skoda, αλλά για το Karoq. Το μοντέλο που ήρθε για να αντικαταστήσει στην γκάμα της το πετυχημένο Yeti και είναι ένα από τα αυτοκίνητα που δεν γίνεται να μην το συμπαθήσεις. Ακόμα και εάν σε επίπεδο εικόνας τουλάχιστον, απώλεσε αυτό τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του προκατόχου του. Ήμουν από τους φαν του Yeti και μάλιστα του πρώτου. Εκείνου που ο συνδυασμός των κυκλικών προβολέων με τα τραπεζοειδή φανάρια εμπρός έδιναν στο πρώτο SUV της φίρμας ένα πρόσωπο εντελώς ξεχωριστό με το μέχρι τότε συντηρητικό προφίλ της.
Όπως μαρτυρούν και οι εικόνες όμως, στην περίπτωση του Karoq, η Skoda δεν ακολούθησε την συνταγή του παρελθόντος. Απέφυγε τους σχεδιαστικούς πειραματισμούς και πατώντας στην επιτυχία του μεγαλύτερου SUV της παρουσίασε μια μικρότερη σε διαστάσεις εκδοχή του, η οποία σε επίπεδο εικόνας μεταφράζεται σε ένα πιο «καθαρό» και ώριμο ντιζάιν.
Αναβάθμιση
Με το που θα μπει στην καμπίνα, ο ιδιοκτήτης ενός Yeti θα δει κάποια γνώριμα πράγματα, αλλά και αρκετές νέες τεχνολογίες που θα τον βάλουν στο πειρασμό για… αναβάθμιση. Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει είναι η ελαφρά ψηλότερη θέση οδήγησης, που είναι πλέον πιο κοντά στο πρότυπο των SUV. Προσφέρει καλύτερη περιφερειακή ορατότητα και το μεγάλο εύρος στις ρυθμίσεις βοηθά να τη φέρεις στα μέτρα σου και να βολευτείς.
Η σχεδίαση του ταμπλό ακολουθεί τις καθαρές γραμμές που μας έχει συνηθίσει η φίρμα όλα αυτά τα χρόνια και χωρίζεται πολύ όμορφα σε δυο επίπεδα. Ψηλά στο κέντρο βρίσκεται η 8άρα οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Περιστοιχίζεται από υψηλής ποιότητας πλαστικά με αυτά στο εμπρός και το πάνω μέρος του ταμπλό να είναι επενδυμένα με μαλακό υλικό. Η συναρμογή είναι κορυφαία και προσεγμένη ακόμα και στις λεπτομέρειες, ενώ η εργονομία στο υψηλό επίπεδο που μας έχει συνηθίσει η Skoda.
Γενικά, από τη σχεδίαση και τις ταπετσαρίες, μέχρι φυσικά τα υλικά, το εσωτερικό του Karoq έχει έναν premium αέρα που δύσκολα συναντάς σε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Το ίδιο ισχύει και για κάποιες τεχνολογίες, όπως η ασύρματη φόρτιση κινητού ή δυνατότητα να τοποθετηθεί προαιρετικά ο αλά Audi πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display των 12,3”, τον οποίο δυστυχώς δεν φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμή μας.
Όπως και το συγγενικό SEAT Ateca, το νέο Karoq βασίζεται στην κοντή εκδοχή A1 της σπονδυλωτής πλατφόρμας MQB και είναι αισθητά μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Σε σχέση με το Yeti είναι 16 πόντους μακρύτερο (4.382mm), 4,8 πόντους πιο φαρδύ (1.841 mm), αλλά και 8,8 πόντους πιο χαμηλό (1,603 mm). Σε σχέση με την Octavia από την άλλη το Karoq είναι λίγο φαρδύτερο, αλλά και κοντύτερο.
Χωροταξικά παραμένει κορυφαίο, θα φιλοξενήσει με περίσσια άνεση ακόμα και πέντε επιβάτες, ενώ από το Yeti μεταγγίστηκαν όλα αυτά τα στοιχεία που το έκαναν ένα από τα πιο πρακτικά SUV. Άφθονοι χώροι για τα καθημερινά μικροαντικείμενα στην καμπίνα και πολυμορφικότητα χάρη στο προαιρετικό σύστημα VarioFlex. Το τελευταίο ήταν τοποθετημένο στο αυτοκίνητό μας και αξίζει κάθε ένα από τα €350 που απαιτούνται για την απόκτησή του. Διαθέτει τρία ανεξάρτητα και συρόμενα πίσω καθίσματα που μπορούν να ανακληθούν, αναδιπλωθούν ή αφαιρεθούν τελείως για να αποκαλύψουν έναν τεράστιο και τετράγωνο χώρο φόρτωσης 1.810 lt. Στην κανονική του μορφή ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 479 lt έως 588 lt, ανάλογα με τη θέση των συρόμενων καθισμάτων.
Ασφάλεια και άνεση
Ο συνδυασμός του ντίζελ 1.6 TDI με τους 116 PS, το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και μετάδοση της κίνησης μόνο στους εμπρός τροχούς, είναι από αυτούς που θα απασχολήσουν περισσότερο την ελληνική αγορά. Κινεί σβέλτα τα 1.440 kg του Karoq και οι επιδόσεις που του προσφέρει είναι λίγο καλύτερες του Yeti με τον 1.6 TDI των 105 PS και του best seller της κατηγορίας Nissan Qashqai με τον 1.5 dCi των 110 PS. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 11”, την ώρα που το Yeti ήθελε 0,3” περισσότερα και το Qashqai 0,8”.
Για το εικονικό προσπέρασμα 80-110 km/h με 4η στο κιβώτιο το Karoq χρειάζεται 7,1”, όσο δηλαδή και το Qashqai, ενώ το Yeti χρειαζόταν για την ίδια διαδικασία 7,4”. Τα φρένα από την πλευρά τους είναι δυνατά, ακινητοποιούν το Karoq από τα 100 km/h σε μόλις 36,5 m και μαζί με τα συστήματα Front Assist, City Emergency Braking και το πλήρες πακέτο αερόσακων ενισχύουν την ασφάλεια που παρέχει το νέο τσεχικό SUV στους επιβάτες του.
Η ανάρτηση, με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω στις δικίνητες εκδόσεις, είναι προσανατολισμένη στην άνεση και τα καταφέρνει πολύ καλά στο συγκεκριμένο τομέα ακόμα σε light εκτός δρόμου διαδρομές. Παράλληλα εξασφαλίζει μικρή κλίση στις στροφές και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, ακόμα και όταν ο οδηγός αποφασίσει να ανεβάσει το ρυθμό του σε μια φιδίσια διαδρομή.
Στις καθημερινές μετακινήσεις και το ταξίδι, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η προσεγμένη ηχομόνωση, που δεν αφήνει το θόρυβο από την τραχιά λειτουργία του κινητήρα να περάσει στην καμπίνα, ολοκληρώνουν τη συνολικά πολύ καλή και αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν, εικόνα του Karoq στο δρόμο
Value for money
Όπως και σε κάθε άλλο μοντέλο της Skoda, το δυνατό σημείο του Karoq είναι η τιμή του και αυτά που περιλαμβάνει. Στην περίπτωση του 1.6 TDI, η τιμή ξεκινά από τις €21.900 για τη βασική έκδοση Ambition και φθάνουν μέχρι τις €26.800 για τη Style που επιβαρύνεται με περισσότερη φορολογία. Ο εξοπλισμός με τη σειρά του είναι πλήρης από την βασική κιόλας έκδοση, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8”, ζάντες αλουμινίου 16” και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.
Τι λέει το DRIVE
Πιο ώριμο σε εμφάνιση και συνολικά αναβαθμισμένο από το μοντέλο που αντικαθιστά σε ποιότητα, άνεση και τεχνολογίες. Ένα εξαιρετικό οικογενειακό, στο πνεύμα της εποχής και σε σούπερ τιμή.
Τιμή Από €21.900
Τεχνολογία 1.598 cc, i4, 16v, 2 x ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός common rail, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 116 PS/3.250-4.000 rpm, 25,5 kgm/1.500-3.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,0”
0-400 m 17,8” @ 124,6 km/h
0-1.000 m 33,0” @ 154,9 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,9”
50-80 km/h (3η) 4,3”
80-110 km/h (3η) 6,0”
80-110 km/h (4η) 7,1”
110-140 km/h (4η) 10,1”
110-140 km/h (5η) 14,0”
110-140 km/h (6η) 22,4”
Φρένα 100-0 km/h 36,5 m
Τελική ταχύτητα 188 km/h
Μέση κατανάλωση 6,7 lt/100 km
Εκπομπές CO2 120 g/km
Διαστάσεις 4.382 x 1.841 x 1.603 mm
Χώρος αποσκευών 521 lt (479 -588 lt με VarioFlex)
Βάρος 1.440 kg
Μετρήσεις DRIVE
Πηγή : http://www.drive.gr
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
έναν κινητήρα μόοονο....; :sad: ολοκληρωμένο αμάξι και πολύ καλη η τιμή του.. :cool:
POWER BY....RK GARAGE....
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Η ροπη καρφωμενη ομως στα 25,5 ετσι ? Εχει περασει μια δεκαετια (μετραω απο τοτε που πηρα το δικο μου) και δεν εχει αλλαξει κατι ουτε στους βενζινοκινητηρες ουτε στους ντιζελ.....
Προφανως χρησμοποιουν τα ιδια κιβωτια ακομα (χειροκινητα και κυριως DSG) , χωρις καμμια αλλαγη η βελτιωση γι αυτο και δεν αεβαζουν την ροπη ουτε μισο κιλο.
Την ωρα που ο ανταγωνισμος εχει φτασει απο 1600 κυβικα να βγαζει και 35 κιλα ροπη , εμεις εκει κολλημενοι στα 25,5 (η VW οχι εμεις).......... :mad1: :mad1: :mad1:
Προφανως χρησμοποιουν τα ιδια κιβωτια ακομα (χειροκινητα και κυριως DSG) , χωρις καμμια αλλαγη η βελτιωση γι αυτο και δεν αεβαζουν την ροπη ουτε μισο κιλο.
Την ωρα που ο ανταγωνισμος εχει φτασει απο 1600 κυβικα να βγαζει και 35 κιλα ροπη , εμεις εκει κολλημενοι στα 25,5 (η VW οχι εμεις).......... :mad1: :mad1: :mad1:
- kor9
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Κυρ 27 Αύγ 2017, 12:50
- Μοντέλο: octavia vrs 2006
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: καλλιθεα
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
άσε τους άλλους να αλλάζουν κιβώτια και δίσκους... :smile:Vaggelis έγραψε:Η ροπη καρφωμενη ομως στα 25,5 ετσι ? Εχει περασει μια δεκαετια (μετραω απο τοτε που πηρα το δικο μου) και δεν εχει αλλαξει κατι ουτε στους βενζινοκινητηρες ουτε στους ντιζελ.....
Προφανως χρησμοποιουν τα ιδια κιβωτια ακομα (χειροκινητα και κυριως DSG) , χωρις καμμια αλλαγη η βελτιωση γι αυτο και δεν αεβαζουν την ροπη ουτε μισο κιλο.
Την ωρα που ο ανταγωνισμος εχει φτασει απο 1600 κυβικα να βγαζει και 35 κιλα ροπη , εμεις εκει κολλημενοι στα 25,5 (η VW οχι εμεις).......... :mad1: :mad1: :mad1:
POWER BY....RK GARAGE....
-
Σε σύνδεσηlinkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Τοσο δυσκολο ειναι να κατασκευασει πιο ανθεκτικα κιβωτια η VAG?Ο ανταγωνισμος αλλαζει συνεχως κιβωτια και δισκους?Δε νομιζω. :smile:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Ρε δεν κανουν κιχ του ανταγωνισμου λεμε........Ισα ισα που της VW ειναι αυτα που εχουν τα θεματα τους , ειδικα τα DSG............
Εχεις δει πουθενα αρνητικο σχολιο για το αυτοματο 8αρι της BMW ? (θεωρειται ισως το καλυτερο αυτοματο που υπαρχει σημερα και δεν ειναι και διπλου συμπλεκτη αλλα με μετατροπεα ροπης).
Τα αυτοματα της Mercedes ? Δεν μιλαμε για την λειτουργια τους αλλα για την αξιποπιστια τους , γιατι τι να το κανω αν αλλαζει σαν F1 , αλλα καθε 1-2 χρονια θες δισκακια , πολυδισκα , εγκεφαλους και δεν ξερω κι γι εγω τι αλλο..........
Αντ αυτου αντι να τα βελτιωσει η να βγαλει καποιο καινουργιο , χρησιμοποιει τα ιδια εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον και οι κνητηρες χτιζονται γυρω απο αυτα..........Μαλλον κοιτανε αλλα πραγματα εκει στην VW............
Εχεις δει πουθενα αρνητικο σχολιο για το αυτοματο 8αρι της BMW ? (θεωρειται ισως το καλυτερο αυτοματο που υπαρχει σημερα και δεν ειναι και διπλου συμπλεκτη αλλα με μετατροπεα ροπης).
Τα αυτοματα της Mercedes ? Δεν μιλαμε για την λειτουργια τους αλλα για την αξιποπιστια τους , γιατι τι να το κανω αν αλλαζει σαν F1 , αλλα καθε 1-2 χρονια θες δισκακια , πολυδισκα , εγκεφαλους και δεν ξερω κι γι εγω τι αλλο..........
Αντ αυτου αντι να τα βελτιωσει η να βγαλει καποιο καινουργιο , χρησιμοποιει τα ιδια εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον και οι κνητηρες χτιζονται γυρω απο αυτα..........Μαλλον κοιτανε αλλα πραγματα εκει στην VW............
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
να θυμίσω ότι το dsg6 του group vag αντέχει μέχρι 55κιλά μαμά....(στο 7αρι λόγω κατανάλωσης και euro έχει ανάλογο λογισμικό, αν το πειράξεις στον εγκέφαλο μόνο φτάνει τα 60kg ) μην κράζουμε έτσι.. ένα gtr αν πάρει πάνω από 50 άλογα θέλει νέα δισκάκια , της mercedes ξενερώνεις σε κάθε αλλαγή, ναι είναι για ροπή.. της bmw μιλάς για πανάκριβα μοντέλα(εκεί σπάνε τα διαφορικά πρώτα) :laugh: , όπως να σε πω κι εγώ για το αυτόματο 8ρι της porsche που βασίζεται στο dsg και παίζει στα 70 κιλά... παιδιά είναι αναλόγως το μοντέλο , την εταιρία και κατά πόσο ο κάθε όμιλος θέλει να προωθήσει τα μοντέλα του. πόσο ποσοστό αγοραστών νομίζουμε ότι κοιτάει την ροπή; ελάχιστοι... ομορφιά-κυβικά-κατανάλωση-ίππους είναι η αναζήτηση της αγοράς. για τους ψαγμένους έχει η κάθε εταιρία λύσεις με το ανάλογο κόστος. :smile:
POWER BY....RK GARAGE....
- Vaggelis
- Skodafans Gold Member
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 10:30
- Μοντέλο: Octavia 5 1.8 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα - Κορωπί
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Εγω γιατι εχω φιλους και γνωστους με VW - Skoda - Audi που εχουν προβληματα με το DSG τους ?
Τυχαια ολοι ?
Ο ενας μαλιστα με το Q5 δεν το ελυσε ποτε το προβλημα του και του ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο να κανει τον θορυβο που κανει (ενω πριν την αλλαγη δεν εκανε τιποτα).........
Ρε συ Ζορζ αφου εχουνε θεματα τωρα πως να το κανουμε ? Ξερουμε οτι αναλογα την μαρκα και το κυρος της ειναι διαφορετικα αλλα εχουν..............
Τα κιλα ροπης δεν ειναι ιδια σε ολες τις μαρκες του ομιλου ουτε σε ολα τα κυβικα αλλα ειναι καρφωμενα στα ιδια επιπεδα εδω και 10 χρονια......
Της Bmw δεν ειναι στα μεγαλα κυβικα οπως λες........και στα διλιτρα της το βαζει και μαμαει το κιβωτιο , το εχω οδηγησει...........αλλαζει λες και ειναι διπλου συμπλεκτη χωρις τα μειονεκτηματα του........
Απλα δεν χαλαει ποτε...........Της Μερσεντες ειπαμε μπορει να μην ειναι αλλαγες αστραπιαιες αλλα δεν χαλαει επισης ποτε..........τι να το κανω εγω την μοστρα και την φιγουρα των γρηγορων αλλαγων αμα χαλαει.........
Τυχαια ολοι ?
Ο ενας μαλιστα με το Q5 δεν το ελυσε ποτε το προβλημα του και του ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο να κανει τον θορυβο που κανει (ενω πριν την αλλαγη δεν εκανε τιποτα).........
Ρε συ Ζορζ αφου εχουνε θεματα τωρα πως να το κανουμε ? Ξερουμε οτι αναλογα την μαρκα και το κυρος της ειναι διαφορετικα αλλα εχουν..............
Τα κιλα ροπης δεν ειναι ιδια σε ολες τις μαρκες του ομιλου ουτε σε ολα τα κυβικα αλλα ειναι καρφωμενα στα ιδια επιπεδα εδω και 10 χρονια......
Της Bmw δεν ειναι στα μεγαλα κυβικα οπως λες........και στα διλιτρα της το βαζει και μαμαει το κιβωτιο , το εχω οδηγησει...........αλλαζει λες και ειναι διπλου συμπλεκτη χωρις τα μειονεκτηματα του........
Απλα δεν χαλαει ποτε...........Της Μερσεντες ειπαμε μπορει να μην ειναι αλλαγες αστραπιαιες αλλα δεν χαλαει επισης ποτε..........τι να το κανω εγω την μοστρα και την φιγουρα των γρηγορων αλλαγων αμα χαλαει.........
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8839
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Ε όχι και δεν χαλάει... Έχω αποδείξεις και το λέω... :cool:Vaggelis έγραψε:Εγω γιατι εχω φιλους και γνωστους με VW - Skoda - Audi που εχουν προβληματα με το DSG τους ?
Τυχαια ολοι ?........
Απλα δεν χαλαει ποτε...........Της Μερσεντες ειπαμε μπορει να μην ειναι αλλαγες αστραπιαιες αλλα δεν χαλαει επισης ποτε..........τι να το κανω εγω την μοστρα και την φιγουρα των γρηγορων αλλαγων αμα χαλαει.........
Service by Koret
- ikaros fabia2
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 914
- Εγγραφή: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 01:58
- Μοντέλο: Fabia 1.2TSi/Superb1.8TSi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Κύριε διαχειριστά με συγχωρήτε για το οφ τοπικ αλλά θέλω να απαντήσω.Vaggelis έγραψε:Εγω γιατι εχω φιλους και γνωστους με VW - Skoda - Audi που εχουν προβληματα με το DSG τους ?
Τυχαια ολοι ?
Ο ενας μαλιστα με το Q5 δεν το ελυσε ποτε το προβλημα του και του ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο να κανει τον θορυβο που κανει (ενω πριν την αλλαγη δεν εκανε τιποτα).........
Ρε συ Ζορζ αφου εχουνε θεματα τωρα πως να το κανουμε ? Ξερουμε οτι αναλογα την μαρκα και το κυρος της ειναι διαφορετικα αλλα εχουν..............
Τα κιλα ροπης δεν ειναι ιδια σε ολες τις μαρκες του ομιλου ουτε σε ολα τα κυβικα αλλα ειναι καρφωμενα στα ιδια επιπεδα εδω και 10 χρονια......
Της Bmw δεν ειναι στα μεγαλα κυβικα οπως λες........και στα διλιτρα της το βαζει και μαμαει το κιβωτιο , το εχω οδηγησει...........αλλαζει λες και ειναι διπλου συμπλεκτη χωρις τα μειονεκτηματα του........
Απλα δεν χαλαει ποτε...........Της Μερσεντες ειπαμε μπορει να μην ειναι αλλαγες αστραπιαιες αλλα δεν χαλαει επισης ποτε..........τι να το κανω εγω την μοστρα και την φιγουρα των γρηγορων αλλαγων αμα χαλαει.........
Έχω 100.000 χλμ στη καμπια με dsg7 και δεν έχω κανένα θέμα μέχρι τώρα! Μάλιστα δουλεύει μόνο στη κίνηση με ότι αυτο συνεπάγεται για τη φθορά ενός σασμάν. Εγω θα έλεγα απλά να μάθει ο κόσμος να οδηγεί τα αυτοκίνητα χωρίς να τα φθείρει και να κάνει τη συντήρηση ανάλογα με τις συνθήκες που το οδηγεί. Εν προκειμένεις αλλαγή λαδιών και φίλτρου το πολύ κάθε 60000 όταν οδηγάς μέσα στη πόλη. Όσο για τα bmw, mercedes κτλ και τα λοιπά που λες είναι αυτοκίνητα premium 2000 κυβικά και πάνω και σχεδόν κανένας δε τα κατεβάζει σε κίνηση, στα στενάκια κτλ. Τα έχουν για τη βόλτα τους και κανα ταξιδακι, συνθήκες στις οποίες οι καταπονήσεις είναι μηδαμινές. Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη, έχω εταιρικο clk200 και ξέρω κάθε πόσο πάω στο συνεργείο :fussy:
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8839
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: ŠKODA Karoq 1.6 TDI Test drive
Ακριβώς σε τέτοιο μοντέλο αναφερόμουνα(ταξί φίλου, diesel), που κατεβαίνει κάθε τόσο στην Αθήνα για επισκευή σαζμάν..
Απορώ που δεν το πουλάει.. :stupid:
Βέβαια, αν ρωτήσεις κάτοχο Mercedes, μόνο παινέματα θα πει, λες και το κατασκευάζει ο ίδιος... :silly1:
Sorry για το off-topic, αρκετά.. :silly1:
Απορώ που δεν το πουλάει.. :stupid:
Βέβαια, αν ρωτήσεις κάτοχο Mercedes, μόνο παινέματα θα πει, λες και το κατασκευάζει ο ίδιος... :silly1:
Sorry για το off-topic, αρκετά.. :silly1:
Service by Koret