Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης TSI!
Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης TSI!
Η VW αποκάλυψε τα περισσότερα από τα στοιχεία της νέας γενιάς των TSI βενζινοκινητήρων στα 1,5 λίτρα, οι οποίοι θα αντικαταστήσουν τον γνωστό μας 1.400άρη TSI.
Αρχικά, ο νέος TSI με κυβισμό 1.498 κ.εκ. και κωδική ονομασία «EA211 1.5 TSI evo» θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις 130 και 150 ίππων. Χαρακτηριστικό του θα είναι η προσφορά της ροπής του από τις πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας του, αφού για παράδειγμα η έκδοση των 130 ίππων, διαθέτει 200 Nm ροπής μόλις από τις 1.300 στροφές.
Στα χαρακτηριστικά του επίσης συγκαταλέγεται η υιοθέτηση τουρμπίνας μεταβλητής γεωμετρίας, κάτι που έως σήμερα στους κινητήρες βενζίνης έχουμε δει από πλευράς VW Group μόνο στα ισχυρότερα μοντέλα των εταιρειών του. Άκρως εντυπωσιακή είναι και η σχέση συμπίεσης του μοτέρ (12,5:1).
Συνεχίζοντας με τα στοιχεία του νέου κινητήρα, όπως αναφέρει η VW αρκετή δουλειά έχει γίνει ώστε να μειωθούν οι τριβές και παράλληλα να πραγματοποιηθεί όσο το δυνατόν πιο τέλεια καύση (σε κύκλο Miller), ενώ αρκετές βελτιώσεις έχουν γίνει και στο γνωστό μας σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (Active Cylinder Technology), που είναι διαθέσιμο και στις δύο εκδόσεις ισχύος.
Σε αυτόν τον κινητήρα μάλιστα, η VW είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί τη νέα, 4η γενιά άμεσου ψεκασμού, με στόχο μεταξύ άλλων και τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Στην πράξη, ο νέος 1,5 TSI προσφέρει έως και 10% βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τον 1,4 TSI των 125 ίππων, με τη VW να αναφέρει ότι αυτή η βελτίωση θα είναι αντιληπτή από τον οδηγό και δεν θα μείνει μόνο στα χαρτιά.
Αρχικά, ο νέος EA211 evo βενζινοκινητήρας αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στα VW Golf, Audi A3, SEAT Leon και Skoda Octavia στα τέλη του 2016, όπου όπως προείπαμε θα αντικαταστήσει τον 1,4 TSI. Στη συνέχεια θα πάρει τη θέση του και κάτω από το καπό ακόμη περισσότερων μοντέλων του VW Group.
Πηγή http://www.auto2day.gr/
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Μια χαρά!!! :thumbs up:
- windmill82
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 10349
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιουν 2011, 22:35
- Μοντέλο: octavia5 1.2tsi
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: thessaloniki
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Οτι πρεπει. Και ικανοποιητικός κυβισμος και αρκετη ιπποδυναμη . Η αξιοπιστια μας μενει μονο να ανακάμψει καθως η vw εφαγε τα μουτρα της στην πρωτη γενια tsi...
Βασίλη κ Λουκά τί λετε, με φπε θα τα φτανει τα 200?
:laugh:
Βασίλη κ Λουκά τί λετε, με φπε θα τα φτανει τα 200?
:laugh:
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Προτιμω κατι που με ΦΠΕ θα φτανει τα 400 αλογα. :laugh:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- MadSurfer
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 13414
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:03
- Μοντέλο: Skoda Scala
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Αθήνα, Φλώρινα
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Πρόσεξε μην σε ακούσει ο ABTAKIAS :laugh: :laugh:linkin's dad έγραψε:Προτιμω κατι που με ΦΠΕ θα φτανει τα 400 αλογα. :laugh:
- RoadRunner
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 21795
- Εγγραφή: Τρί 13 Νοέμ 2007, 10:31
- Μοντέλο: Fabia Mk1
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Ωραια τα αλογα.Τα λ7 που θα βρουμε?! :bounce:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 863
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Καλά κάνουν και τον σουτάρουν τον 1.4
Εκτός των προβλημάτων που έβγαλε, τον είχα τεστάρει σε Golf (αυτόν με τα 140 υποτίθεται άλογα, όχι τα 125) και μου άφησε πολύ άσχημη εικόνα.
Δύναμη δεν φαινόταν να έχει (έψαχνα να δω πού κρύβει τα 140 αλόγατα), η δε ροπή ήταν κι αυτή μόνο στα χαρτιά. Ρεπρίζ για κλάματα κι όταν ρώτησα τον συνοδό της αντιπροσωπείας γιατί δεν πάει όπως θα έπρεπε, μου απάντησε με ύφος 100 καρδιναλίων το αμίμητο "άμα δε σας αρέσει κύριε, μην το πάρετε".
Και στο τέλος του test drive, ούτε λόγος να μου δώσουν το ειδικό έντυπο να γράψω τις εντυπώσεις μου. Μου έδωσαν το δίπλωμα και όξω απ' την πόρτα, φανερά να με ξεφορτωθούνε μην τους το θάψω. Ενώ αν έδειχνα ενθουσιασμένος, θα ήταν όλο γλείψιμο. Κλασική VW.
Την ίδια περίοδο είχα δοκιμάσει και το ταπεινό Octavia5 1.6 115hp και το Octavia4 GT193hp. Το μαγαζί καμμία σχέση μιλάμε. Ευγενέστατοι και προθυμότατοι για ο,τιδήποτε, μόνο μεσημεριανό φαγητό δε μου φέρανε. Και φυσικά με άφησαν ήσυχο και ανεπηρέαστο να συμπληρώσω τα ειδικά έντυπα βαθμολόγησης αυτοκινήτου & αντιπροσωπείας.
Αν και ήταν 2009, είχα ήδη από τότε αποφασίσει τί θα έπαιρνα κάποτε. :thumbs up:
Να πώς η γενικότερη συμπεριφορά μιας εταιρείας μπορεί να σε κερδίσει, και μάλιστα για χρόνια μετά. :wink:
Εκτός των προβλημάτων που έβγαλε, τον είχα τεστάρει σε Golf (αυτόν με τα 140 υποτίθεται άλογα, όχι τα 125) και μου άφησε πολύ άσχημη εικόνα.
Δύναμη δεν φαινόταν να έχει (έψαχνα να δω πού κρύβει τα 140 αλόγατα), η δε ροπή ήταν κι αυτή μόνο στα χαρτιά. Ρεπρίζ για κλάματα κι όταν ρώτησα τον συνοδό της αντιπροσωπείας γιατί δεν πάει όπως θα έπρεπε, μου απάντησε με ύφος 100 καρδιναλίων το αμίμητο "άμα δε σας αρέσει κύριε, μην το πάρετε".
Και στο τέλος του test drive, ούτε λόγος να μου δώσουν το ειδικό έντυπο να γράψω τις εντυπώσεις μου. Μου έδωσαν το δίπλωμα και όξω απ' την πόρτα, φανερά να με ξεφορτωθούνε μην τους το θάψω. Ενώ αν έδειχνα ενθουσιασμένος, θα ήταν όλο γλείψιμο. Κλασική VW.
Την ίδια περίοδο είχα δοκιμάσει και το ταπεινό Octavia5 1.6 115hp και το Octavia4 GT193hp. Το μαγαζί καμμία σχέση μιλάμε. Ευγενέστατοι και προθυμότατοι για ο,τιδήποτε, μόνο μεσημεριανό φαγητό δε μου φέρανε. Και φυσικά με άφησαν ήσυχο και ανεπηρέαστο να συμπληρώσω τα ειδικά έντυπα βαθμολόγησης αυτοκινήτου & αντιπροσωπείας.
Αν και ήταν 2009, είχα ήδη από τότε αποφασίσει τί θα έπαιρνα κάποτε. :thumbs up:
Να πώς η γενικότερη συμπεριφορά μιας εταιρείας μπορεί να σε κερδίσει, και μάλιστα για χρόνια μετά. :wink:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- aliengoa
- Member
- Δημοσιεύσεις: 267
- Εγγραφή: Σάβ 24 Σεπ 2016, 22:26
- Μοντέλο: Fabia ΙΙ 1.2 TSI
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ροδος
- Επικοινωνία:
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Εδώ φάνηκε σε μένα πιο αργό απο το δικό μου το Α3 1.4 125HΡ του φίλου μου! Δεν ξέρω πως τα κατάφεραν! Πάντως επειδή έκανα καλή βόλτα με Golf GT τα άτιμα πάνε σαν διαόλια. Και με το corolla ενώ του έφευγα στο μπαμ στην αρχή - μάζευε άμεσα και γρήγορα. Πολύ δυνατό και γρήγορο για τα δεδομένα του. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα πηγαίνει το Fabia RS που θα πάρω κάποτε :smile:
Αν δεν σκάει, δεν πάει...
- Βαρύ Πόδι
- Skodafans Silver Member
- Δημοσιεύσεις: 863
- Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:38
- Μοντέλο: Octavia5 '09 1.8 Tsi FL
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα 1.5 τοποθετημένου στα golf τελευταίας γενιάς
Η Volkswagen συνεχίζει την παράδοση που έχει η μάρκα να ηγείται στην τεχνολογία των κινητήρων. Τα ιδιαίτερα εξελιγμένα μηχανικά σύνολα της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO αποτελούν νέο σημείο αναφοράς σε επίπεδο καινοτομίας, τεχνολογίας αιχμής, εξαιρετικής απόδοσης και οικονομικής λειτουργίας.
Ο 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT - τo νέο τεχνολογικό θαύμα της Volkswagen – έχει χαρακτηριστικά που αποτελούν παγκόσμια καινοτομία σε μαζική παραγωγή κινητήρων βενζίνης. Με τη χρήση τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον Κύκλο Miller με μία πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1, η απόκριση του κινητήρα βελτιώνεται θεαματικά στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που πιστοποιείται και από την μέγιστη απόδοση της ροπής των 200 Nm μόλις από τις 1.400 σ.α.λ.
Ο 1.5 TSI EVO 150PS ACT επίσης προσφέρει τη μέγιστη ροπή του σε πολύ χαμηλό φάσμα στροφών, 250Nm από τις 1.500 σ.α.λ..
Η εντυπωσιακή απόδοση συνδυάζεται με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.
1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT
Μέση κατανάλωση 4.8l/100km και εκπομπές CO2 110g/km
Επιτάχυνση 0 -100 σε 9,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 210 km/h
1.5 TSI EVO 150PS ACT
Μέση κατανάλωση 5,0l/100km και εκπομπές CO2 114g/km
Επιτάχυνση 0 -100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 216 km/h
Στο 4ης γενιάς Σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail η ποσότητα και η διάρκεια ψεκασμού ελέγχονται ηλεκτρονικά. Η πίεση ψεκασμού έχει αυξηθεί στα 350 bar – γεγονός που συντελεί στη μείωση των εκπομπών σωματιδίων, στη χαμηλότερη κατανάλωση και την «ήσυχη» λειτουργία του κινητήρα.
Το νέο Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS με κιβώτιο DSG7, διαθέτει λειτουργία coasting και παράλληλα (για ταχύτητες μέχρι 130Km/h) λειτουργία απενεργοποίησης κινητήρα (engine-off) με αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση κατά 0,4lt/100km (σε σχέση με τον 1.4 TSI 125PS). Και αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί παγκόσμια πρεμιέρα. Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες του νέου Golf διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του νέου Golf.
Οι νέοι 1.5 TSI EVO διαθέτουν βελτιστοποιημένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα και από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Η καινοτόμος θερμική διαχείριση του κινητήρα αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται.
Στον 1.5 TSI EVO 150PS η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.
Οι νέοι κινητήρες 1.5 TSI EVO συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7-σχέσεων.
Με την προσθήκη των κινητήρων τεχνολογίας EVO, το νέο Golf εφοδιάζεται με την πλέον σύγχρονη και ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης TSI:
1.0 TSI 85PS (Ροπή 175Nm/2.000 -3.000 σ.α.λ.)
1.0 TSI 110PS (Ροπή 200Nm/2.000 -3.500 σ.α.λ.)
1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT (Ροπή 200 Nm/1.400-4.000 σ.α.λ.)
1.5 TSI EVO 150PS ACT (Ροπή 250 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ.)
Πηγή: http://www.kathimerini.gr/928301/galler ... thn-ellada
Ανυπομονώ να τον δούμε στην πράξη και σε skoda. :cool:
Η Volkswagen συνεχίζει την παράδοση που έχει η μάρκα να ηγείται στην τεχνολογία των κινητήρων. Τα ιδιαίτερα εξελιγμένα μηχανικά σύνολα της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO αποτελούν νέο σημείο αναφοράς σε επίπεδο καινοτομίας, τεχνολογίας αιχμής, εξαιρετικής απόδοσης και οικονομικής λειτουργίας.
Ο 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT - τo νέο τεχνολογικό θαύμα της Volkswagen – έχει χαρακτηριστικά που αποτελούν παγκόσμια καινοτομία σε μαζική παραγωγή κινητήρων βενζίνης. Με τη χρήση τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον Κύκλο Miller με μία πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1, η απόκριση του κινητήρα βελτιώνεται θεαματικά στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που πιστοποιείται και από την μέγιστη απόδοση της ροπής των 200 Nm μόλις από τις 1.400 σ.α.λ.
Ο 1.5 TSI EVO 150PS ACT επίσης προσφέρει τη μέγιστη ροπή του σε πολύ χαμηλό φάσμα στροφών, 250Nm από τις 1.500 σ.α.λ..
Η εντυπωσιακή απόδοση συνδυάζεται με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.
1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT
Μέση κατανάλωση 4.8l/100km και εκπομπές CO2 110g/km
Επιτάχυνση 0 -100 σε 9,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 210 km/h
1.5 TSI EVO 150PS ACT
Μέση κατανάλωση 5,0l/100km και εκπομπές CO2 114g/km
Επιτάχυνση 0 -100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 216 km/h
Στο 4ης γενιάς Σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail η ποσότητα και η διάρκεια ψεκασμού ελέγχονται ηλεκτρονικά. Η πίεση ψεκασμού έχει αυξηθεί στα 350 bar – γεγονός που συντελεί στη μείωση των εκπομπών σωματιδίων, στη χαμηλότερη κατανάλωση και την «ήσυχη» λειτουργία του κινητήρα.
Το νέο Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS με κιβώτιο DSG7, διαθέτει λειτουργία coasting και παράλληλα (για ταχύτητες μέχρι 130Km/h) λειτουργία απενεργοποίησης κινητήρα (engine-off) με αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση κατά 0,4lt/100km (σε σχέση με τον 1.4 TSI 125PS). Και αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί παγκόσμια πρεμιέρα. Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες του νέου Golf διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του νέου Golf.
Οι νέοι 1.5 TSI EVO διαθέτουν βελτιστοποιημένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα και από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Η καινοτόμος θερμική διαχείριση του κινητήρα αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται.
Στον 1.5 TSI EVO 150PS η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.
Οι νέοι κινητήρες 1.5 TSI EVO συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7-σχέσεων.
Με την προσθήκη των κινητήρων τεχνολογίας EVO, το νέο Golf εφοδιάζεται με την πλέον σύγχρονη και ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης TSI:
1.0 TSI 85PS (Ροπή 175Nm/2.000 -3.000 σ.α.λ.)
1.0 TSI 110PS (Ροπή 200Nm/2.000 -3.500 σ.α.λ.)
1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT (Ροπή 200 Nm/1.400-4.000 σ.α.λ.)
1.5 TSI EVO 150PS ACT (Ροπή 250 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ.)
Πηγή: http://www.kathimerini.gr/928301/galler ... thn-ellada
Ανυπομονώ να τον δούμε στην πράξη και σε skoda. :cool:
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
Πλέον ταϊζω 208 αλόγατα :happy1:
Κώστας
-----------------
- TORRERO
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 8839
- Εγγραφή: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:15
- Μοντέλο: Octavia 5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
- tsiogeo
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 7589
- Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 16:14
- Μοντέλο: OCTAVIA5 VRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
να με συγχωρούνε μερικοί αλλά τα 0-100 δεν μου κάθονται...
POWER BY....RK GARAGE....
- linkin's dad
- SkodaFan For Life!
- Δημοσιεύσεις: 23925
- Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
- Μοντέλο: Octavia 5vRS
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: Ριο,Πατρα
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Ωραια δε δειχνει κατω απο το καπο ενος Fabia.Θα ταιριαζει γαντι.. :thumbs up:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
- ABTAKIAS
- SkodaFans Moderator
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: Πέμ 17 Μάιος 2007, 13:28
- Μοντέλο: OCTAVIA RS I
- Κωδικός Μέλους: Ναι
- Τοποθεσία: MΠΡΑΧΑΜΙ-ΣΑΛΑΜΥΚΟΝΟΣ
Re: Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης
Συμφωνώ Λουκά :cool: