Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Συζητήσεις γενικού ενδιαφέροντος

Συντονιστές: tsiogeo, kor9, giannis amaliada, ABTAKIAS, Giannis93

Άβαταρ μέλους
DimitrisRs

Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από DimitrisRs »

Εδω αν θελετε,μπορουμε να γραφουμε πια αυτοκινητα θα θελαμε να ξανακυκλοφορησουν.
Ξεκιναω εγω με την Corvette Stingray του 1969.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DimitrisRs

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από DimitrisRs »

Αμερικανικη Δυναμη Γιωτα...
Σπανιο κομματι....
Άβαταρ μέλους
manolis38

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από manolis38 »

Εικόνα
Opel Kadett B Coupe Rallye SR 1966 - 1973

Ενα θρυλικο αυτοκινητο το οποιο κυκλοφορησε στους Ελληνικους δρομους!

Το Νοέμβριο του 1966, το πρώτο Rallye Kadett πέρασε από τη γραμμή παραγωγής στο Bochum και από εκεί στις καρδιές των φιλόδοξων οδηγών Opel και πολλών νεαρών οπαδών. Ένα δελτίο τύπου της εποχής εκείνης το αποκαλούσε το πιο σπορ νέο μοντέλο - ‘καυτή’ έκδοση Kadett - και συνέχιζε: «Χρησιμοποιώντας το Kadett Coupé σαν βάση, η Opel αποφάσισε να δημιουργήσει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για οδηγούς ράλι που θα ήταν έτοιμο για δράση, και παράλληλα να κάνει τα σπορ χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου προσιτά στους πολλούς μέσω της μαζικής παραγωγής». Η Opel τήρησε και τις δύο υποσχέσεις της, προσφέροντας ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι σε ελκυστική τιμή.

Με κινητήρα 60 hp, 1.1-λίτρου SR (Super-Rallye), το Rallye Kadett είχε τελική ταχύτητα των 148 km/h και η τιμή του ξεκινούσε από 7175 Γερμανικά μάρκα. Έφερε εμπρός δισκόφρενα και σύστημα φρένων διπλού κυκλώματος με σερβόφρενο στάνταρ. Για τη διασφάλιση καλής πρόσφυσης σε δύσκολες συνθήκες, το Rallye Kadett ήταν εφοδιασμένο με ελαστικά 155-SR13 σε φαρδιές, γκρι-ασημί, σπορ ζάντες. Η συνολική εμφάνιση του νέου μοντέλου πρόδιδε τη διάθεσή του να γίνει σημαντικός παίκτης στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και στην κατηγορία ράλι. Μαύρα, ματ τμήματα στο καπό και έντονες πλαϊνές λωρίδες κέρδισαν το σεβασμό των αγωνιζόμενων από την πρώτη στιγμή. Το Rallye Kadett έφερε σπορ χαρακτηριστικά και στο εσωτερικό, με όλο σχεδόν τον εξοπλισμό σε ματ μαύρη απόχρωση που εμποδίζει τις αντανακλάσεις, μεταξύ των οποίων η επένδυση οροφής, τα αλεξήλια και η κονσόλα του επιλογέα ταχυτήτων. Ανάμεσα στα στάνταρ χαρακτηριστικά ήταν μία κολόνα τιμονιού ασφαλείας με τρεις μεταλλικές ακτίνες και μη θρυμματιζόμενη στεφάνη, στροφόμετρο, δείκτης παρακολούθησης πίεσης λαδιού και αμπερόμετρο στην κονσόλα ενδείξεων καθώς και μια σπορ λαβή επιλογέα ταχυτήτων.

Το “Rallye” σε αγωνιστικές επιτυχίες

Το νέο μοντέλα υλοποίησε τις φιλοδοξίες του σπορ αυτοκινήτου, από την πρώτη στιγμή. Από το τέλος της δεκαετίας του 1960 και μετά, το Rallye Kadett δικαίωσε το όνομά του με πολλές εθνικές και διεθνείς αγωνιστικές νίκες. Το 1968 μόνο, το σπορ coupé έλαβε μέρος σε πολυάριθμους αγώνες, μεταξύ των οποίων το Ελληνικό, Ολλανδικό και Γερμανικό Πρωτάθλημα. Το Rallye Kadett ήταν νικητής στην κατηγορία του και στο 21ο διεθνές Rallye Lyon/Charbonnières – Stuttgart/Solitude και στο 30ό διεθνές Rallye Wiesbaden (Deutschlandrallye).

Αλλά αυτό ήταν μόνον η αρχή. Ένα χρόνο αργότερα, οι Kurt Waldner και Hans Vogt απέδειξαν το σπορ χαρακτήρα και την αξιοπιστία του Opel Kadett με τη νίκη τους στη γενική κατάταξη στο 13ο ADAC Tour d’Europe, ένα απαιτητικό ράλι 14,000 χιλιομέτρων που διέσχιζε την Ευρώπη και τη Μικρά Ασία. Σύμφωνα με μία δημοσίευση της εποχής: «Αυτή η νίκη γενικής κατάταξης (…) αποτελεί απόδειξη της αξιοπιστίας του Rallye Kadett. Ανεξάρτητα αν η διαδρομή περνούσε μέσα από τα Βαλκάνια, ή τη Μέση Ανατολή, το Rallye Kadett κράτησε το γρήγορο ρυθμό του». Το σπορ αυτοκίνητο της Opel έγινε ακόμα και νικητής στην κατηγορία του αρκετές συνεχόμενες φορές στο πολύ απαιτητικό Rallye Monte Carlo στην κατηγορία ‘αυτοκίνητα τουρισμού παραγωγής’. Το 1970, η Ragnotti/Thimonier team κατέκτησε μία εντυπωσιακή 11η θέση γενικής με το Rallye Kadett 1900, δίπλα στις κορυφαίες εξακύλινδρες Porsche.

Οδήγηση σε καθημερινές συνθήκες

Το συμπαγές, σπορ αυτοκίνητο όχι μόνον απειλούσε ανταγωνιστές του από μεγαλύτερες κατηγορίες, αλλά συναγωνιζόταν εφάμιλλα τους αντιπάλους του σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης. Διάφορες δοκιμές έδειξαν ότι, ενώ το Rallye Kadett σχεδιάστηκε σαν ένα συμπαγές όχημα μήκους 4.18 m, εν τούτοις προσέφερε άφθονους χώρους για να ταξιδεύουν με άνεση τέσσερις ενήλικες σε μακρινά ταξίδια, αντίθετα με άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού. Επιπλέον, είχε χαμηλούς αεροδυναμικούς θορύβους και κατασκευή υψηλής ποιότητας.

Δεν ήταν μόνον οι σπορ επιδόσεις του Rallye Kadett όπως έχουν αποδειχτεί από τις αμέτρητες αγωνιστικές νίκες που εντυπωσίασαν τους πελάτες από την πρώτη στιγμή, αλλά και ο συνδυασμός σπορτίφ ταμπεραμέντου και καθημερινής πρακτικότητας.

Όμως οι σχεδιαστές δεν σταμάτησαν εκεί. Το φθινόπωρο του 1967, παρουσίασαν ένα ακόμα ισχυρότερο “Rallye” με κινητήρα 90 hp, 1.9 S, γνωστό από το Opel Rekord. Αυτός προσέφερε αγωνιστικές επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου, με επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 13 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 168 km/h.

Το LS-Rallye Coupé, που λανσαρίστηκε το φθινόπωρο του 1968, αποδείχθηκε ένα ακόμα συγκλονιστικό μοντέλο. Έχοντας έντονα κεκλιμένα πίσω παράθυρα αλλά χωρίς πλευρική αυλάκωση, αυτό το μοντέλο προήγαγε τη χαρακτηριστική σπορ αισθητική.

Χάρη σε όλους αυτούς τους παράγοντες, το Rallye Kadett B απόλαυσε υψηλά νούμερα πωλήσεων, μέχρις ότου τελείωσε η παραγωγή, τον Ιούλιο του 1973. Συνολικά λίγες παραπάνω από 100,000 μονάδες συναρμολογήθηκαν στο εργοστάσιο του Bochum.


Πηγη: www.auto24.gr
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος manolis38 την Σάβ 14 Ιουν 2008, 09:19, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
DimitrisRs

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από DimitrisRs »

Πανο,αυτο το εχω δει απο κοντα,εδω στη Χιο!
Το εχει ενας παππους κ το φορτωνει ελαιοδεντρα!!!!
Αν εχεις το Θεο σου λεμεεεεεεε!!!!!!
Άβαταρ μέλους
ThanassisGT
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 3694
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 18:10
Μοντέλο: octavia gt
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: αθήνα

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από ThanassisGT »

αυτο εδω θελωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
[img]http://img171.imageshack.us/img171/9021 ... os1zv5.jpg[/img]
I am nobody..
..nobody is perfect..
..therefore, I am perfect!!!
Άβαταρ μέλους
manolis38

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από manolis38 »

DimitrisRs έγραψε:Πανο,αυτο το εχω δει απο κοντα,εδω στη Χιο!
Το εχει ενας παππους κ το φορτωνει ελαιοδεντρα!!!!
Αν εχεις το Θεο σου λεμεεεεεεε!!!!!!
Εμαθες λοιπον και την ιστορια του μοντελου!
Άβαταρ μέλους
octavia_rotary

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από octavia_rotary »

MAZDA RX-7 FD ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ!!!
Άβαταρ μέλους
DimitrisRs

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από DimitrisRs »

Θα βοηθουσε κ μια φωτο φιλε μου αν εχεις,
χωρις παρεξηγηση,απλα να για ξερουμε για ποιο μοντελο μιλαμε.
Ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
gt 193

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από gt 193 »

Ενα θρυλικο μοντελο του οποιου η σχεδιαση εχει αλλαξει σημερα ομως υπαρχει μια εταιρια στο αμερικα που ανακατασκευαζει το shelby σε shelby gt500 οπως ακριβως στην ταινια 'gone in sixty seconds'.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Και η θρυλικη eleanor της ταινιας
Εικόνα
Εικόνα


Eδω και ενα σχετικο site απο τα πολλα για αυτο το αμαξι.

http://customfastbackca.com/EleanorHome.htm

:whdat:
Άβαταρ μέλους
DimitrisRs

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από DimitrisRs »

Toyota Supra....
Το παλιο...

Εικόνα
Εικόνα

Κ το νεο...Επιτελους...

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dion RS

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από Dion RS »

Παναγιώτη σε τέτοιο OPEL έμαθα να οδηγώ.
Άαααχ..πισοκούνα αγάπη μου.
Η πρώτη αγάπη.
Άβαταρ μέλους
manolis38

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από manolis38 »

Dion RS έγραψε:Παναγιώτη σε τέτοιο OPEL έμαθα να οδηγώ.
Άαααχ..πισοκούνα αγάπη μου.
Η πρώτη αγάπη.
Και εγω Διονυση ακριβως το ιδιο. Το ηξερες οτι κυκλοφορησε και στην Αμερικη σαν Chevy Kadett ;
Άβαταρ μέλους
Sailing
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 15225
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2007, 10:58
Μοντέλο: Superb 1.8Τ
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από Sailing »

Εικόνα
Honda Civic Sedan 1984

Το είχε ο πατέρας μου, έμαθε η μητέρα μου το έσκισα κι εγώ..... Επωλήθει το 2001 μετά από 17 χρόνια με 365,000 χιλιόμετρα :!: και χωρίς ρεκτιφιέ!
Λαμαρίνα που δεν τσάκιζε και αξιοπιστία Honda σε όλο της το μεγαλείο.... Δεν υπάρχουν τετοια αυτοκίνητα πλέον!
Λυπάμαι που το δώσαμε.... :cry:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
linkin's dad
SkodaFan For Life!
Δημοσιεύσεις: 23925
Εγγραφή: Δευ 26 Νοέμ 2007, 13:46
Μοντέλο: Octavia 5vRS
Κωδικός Μέλους: Ναι
Τοποθεσία: Ριο,Πατρα

Re: Ποια Αμαξια Θα Θέλατε Να Ξανακυκλοφορήσουν?

Δημοσίευση από linkin's dad »

*Sailing* έγραψε:Εικόνα
Honda Civic Sedan 1984

Το είχε ο πατέρας μου, έμαθε η μητέρα μου το έσκισα κι εγώ..... Επωλήθει το 2001 μετά από 17 χρόνια με 365,000 χιλιόμετρα :!: και χωρίς ρεκτιφιέ!
Λαμαρίνα που δεν τσάκιζε και αξιοπιστία Honda σε όλο της το μεγαλείο.... Δεν υπάρχουν τετοια αυτοκίνητα πλέον!
Λυπάμαι που το δώσαμε.... :cry:
Αξιοπιστο μπορει να ηταν,αλλα δεν ηταν και ο,τι ποιο ομορφο κυκλοφορουσε στους δρομους. :) :) :) Sorry Master :!: Ολοι μας εχουμε δεθει με καποια αμαξια απο το παρελθον και ενοχλουμασται οταν μας τα κατηγορουν. :cry: :cry: :cry:
5vRS ..... powered by Κριτωνας & Στελιος,gone but not forgotten
Renault Megane IV,Dci 1.6,Bose Edition
Fabia III TDI 1.4 .....μαμα!
Να σου θυμισω, ειχε TURBOκαιρο τη μερα που σε γνωρισα...!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά Θέματα”